www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 17, 20:24:48
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
138
139
140
141
142
[
143
]
144
145
146
147
148
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3365088 alkalommal)
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16604 Dátum:
2012 Március 17, 20:56:03 »
Idézetet írta: Bripery - 2012 Március 17, 20:52:40
nem a legjobb, de eddig még nem találtak jobbat
MIndeki azt használ amit akar
én csalodtam valvoline ba én azóta nem pártolom..ha hoznak bele öntöm de magamtól nem veszek
Gulf olaj van nálam probára.......eddig jol szerepel
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16603 Dátum:
2012 Március 17, 20:52:40 »
Idézetet írta: Maresz - 2012 Március 17, 20:51:55
nem azt irtam hogy baj..hanem hogy nem a legjobb föleg egy viszonylag új motorba
nem a legjobb, de eddig még nem találtak jobbat
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16602 Dátum:
2012 Március 17, 20:51:55 »
Idézetet írta: Bripery - 2012 Március 17, 20:50:03
Szeky minden motorba ilyet rak.. Ha baj lenne belőle, már valamelyiknél rég kijött volna...
nem azt irtam hogy baj..hanem hogy nem a legjobb föleg egy viszonylag új motorba
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16601 Dátum:
2012 Március 17, 20:50:03 »
Idézetet írta: Maresz - 2012 Március 17, 20:48:46
csináltam már pár motort nem kell gyözködni nekem nem jött be Valvoline
20w meg egy viszonylag új motorba nem épp a legjobb
Szeky minden motorba ilyet rak.. Ha baj lenne belőle, már valamelyiknél rég kijött volna...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16600 Dátum:
2012 Március 17, 20:48:46 »
Idézetet írta: gsattila - 2012 Március 17, 20:46:18
Kérdezd meg Stunt mestert, hogy nézett ki belül a motorom a szar Valvoline-től.
csináltam már pár motort nem kell gyözködni nekem nem jött be Valvoline
20w meg egy viszonylag új motorba nem épp a legjobb
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16599 Dátum:
2012 Március 17, 20:46:18 »
Kérdezd meg Stunt mestert, hogy nézett ki belül a motorom a szar Valvoline-től.
Idézetet írta: Maresz - 2012 Március 17, 20:41:20
én alapból utálom valolinie-t
mobil,castrol,motul párti vagyok
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16598 Dátum:
2012 Március 17, 20:41:20 »
Idézetet írta: Bripery - 2012 Március 17, 20:37:11
Valvoline V1Racing kicsit túlzás lenne olyan motorba
én alapból utálom valolinie-t
mobil,castrol,motul párti vagyok
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16597 Dátum:
2012 Március 17, 20:37:11 »
Idézetet írta: Maresz - 2012 Március 17, 20:31:48
én a szar kopott motorba
Valvoline V1Racing kicsit túlzás lenne olyan motorba
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16596 Dátum:
2012 Március 17, 20:36:25 »
Idézetet írta: gsattila - 2012 Március 17, 20:29:28
Mert az jó. Én is azt használom, de hál' Istennek nekem még nem hugyozott ki.
Nekem sem, soha. Se a narancsban, se a Ghiában még, most először.
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16595 Dátum:
2012 Március 17, 20:31:48 »
Idézetet írta: gsattila - 2012 Március 17, 20:29:28
Mert az jó. Én is azt használom, de hál' Istennek nekem még nem hugyozott ki.
én a szar kopott motorba öntöm ami csipegeti.....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16594 Dátum:
2012 Március 17, 20:29:28 »
Mert az jó. Én is azt használom, de hál' Istennek nekem még nem hugyozott ki.
Idézetet írta: maxi - 2012 Március 17, 20:27:47
minek bele 20w50 es olaj?
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16593 Dátum:
2012 Március 17, 20:28:06 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Március 17, 20:27:01
Igen.
köszi
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16592 Dátum:
2012 Március 17, 20:27:47 »
Idézetet írta: Bripery - 2012 Március 17, 20:15:58
Az akkor valóban segít ezen a problémán, ha sokáig melegítem, mielőtt magasabb fordulaton hajtanám?
minek bele 20w50 es olaj?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16591 Dátum:
2012 Március 17, 20:27:01 »
Idézetet írta: Bripery - 2012 Március 17, 20:15:58
Az akkor valóban segít ezen a problémán, ha sokáig melegítem, mielőtt magasabb fordulaton hajtanám?
Igen.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16590 Dátum:
2012 Március 17, 20:15:58 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Március 17, 20:07:16
Igen, akartam is mondani, hogy a 20W50-es olaj nem a legjobb.
Olyan szűrőt kell választani, aminek széles a tömítése és relatíve mély horonyban ül. Ha csak egy O gyűrű és nincs is túl mélyen, mert vékony, akkor ez van. nekem is volt ilyen.
MAN szűrővel viszont még nem. Meg FRAM HP1-gyel sem lenne, de nem vagyok Rotschild.
Az akkor valóban segít ezen a problémán, ha sokáig melegítem, mielőtt magasabb fordulaton hajtanám?
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Süni
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16589 Dátum:
2012 Március 17, 20:14:25 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Március 17, 20:12:23
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16588 Dátum:
2012 Március 17, 20:12:23 »
Idézetet írta: Süni - 2012 Március 17, 20:10:01
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16587 Dátum:
2012 Március 17, 20:11:32 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Március 17, 20:07:16
Igen, akartam is mondani, hogy a 20W50-es olaj nem a legjobb.
Olyan szűrőt kell választani, aminek széles a tömítése és relatíve mély horonyban ül. Ha csak egy O gyűrű és nincs is túl mélyen, mert vékony, akkor ez van. nekem is volt ilyen.
MAN szűrővel viszont még nem. Meg FRAM HP1-gyel sem lenne, de nem vagyok Rotschild.
Most Champion van..
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Süni
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16586 Dátum:
2012 Március 17, 20:10:01 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Március 17, 20:07:16
MAN szűrővel viszont még nem. Meg FRAM HP1-gyel sem lenne, de nem vagyok Rotschild.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16585 Dátum:
2012 Március 17, 20:07:16 »
Idézetet írta: Bripery - 2012 Március 17, 19:29:10
Eset:
Októberben leállítottam a Ghiát. Múlt hétvégén beindítottam, viszont hamar le is állítottam, mert a külső olajszűrő tömítésénél kifolyt az olaj valami oknál fogva... Gondoltam, biztos megfáradt ott a gumi a hosszú tél alatt és nem bírta a nagy nyomást.
Ma olajat cseréltünk itt az udvaron, olajszűrővel együtt, úgyis ideje volt.
Beindítottuk és megint ez a jelenség, a szűrő rendesen a helyén, ráhúzva ahogy kell.
Olaj márkája, típusa is ugyanaz.
Mi lehet az oka?
Lehet nem vártam meg időben, hogy felmelegedjen az olaj-->híguljon és túl nagy volt a nyomás, emiatt nyomta ki a tömítést?
Volt már valakinek hasonló?
Igen, akartam is mondani, hogy a 20W50-es olaj nem a legjobb.
Olyan szűrőt kell választani, aminek széles a tömítése és relatíve mély horonyban ül. Ha csak egy O gyűrű és nincs is túl mélyen, mert vékony, akkor ez van. nekem is volt ilyen.
MAN szűrővel viszont még nem. Meg FRAM HP1-gyel sem lenne, de nem vagyok Rotschild.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16584 Dátum:
2012 Március 17, 19:29:10 »
Eset:
Októberben leállítottam a Ghiát. Múlt hétvégén beindítottam, viszont hamar le is állítottam, mert a külső olajszűrő tömítésénél kifolyt az olaj valami oknál fogva... Gondoltam, biztos megfáradt ott a gumi a hosszú tél alatt és nem bírta a nagy nyomást.
Ma olajat cseréltünk itt az udvaron, olajszűrővel együtt, úgyis ideje volt.
Beindítottuk és megint ez a jelenség, a szűrő rendesen a helyén, ráhúzva ahogy kell.
Olaj márkája, típusa is ugyanaz.
Mi lehet az oka?
Lehet nem vártam meg időben, hogy felmelegedjen az olaj-->híguljon és túl nagy volt a nyomás, emiatt nyomta ki a tömítést?
Volt már valakinek hasonló?
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Blacksheep
Hozzászólások: 575
low n' slow
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16583 Dátum:
2012 Március 16, 11:16:01 »
Idézetet írta: callook - 2012 Március 16, 08:46:50
Tegnap typ4 napot tartottam:
Bekerült egy forumos motor a bogaramba tesztelésre, beállításra
Szeleprugókat cseréltünk Monyó nagy motorján
http://callook.freeblog.hu/
és a 2db 48 idf-nek mi lesz a sorsa?
'65 1200 De Luxe "Built not Bought"
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16582 Dátum:
2012 Március 16, 08:46:50 »
Tegnap typ4 napot tartottam:
Bekerült egy forumos motor a bogaramba tesztelésre, beállításra
Szeleprugókat cseréltünk Monyó nagy motorján
http://callook.freeblog.hu/
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16581 Dátum:
2012 Március 13, 16:22:59 »
Nekem elől gyári féktárcsa hátul typ3 dob fék van.Szerintem viszonylag sportosan vezetek,és a mecseki szerpentineken.Soha nem éreztem hogy kevés lenne a fék illetve egyszer sem melegedett el hogy számottevően romlott volna a hatása.(Régen trabival is nyomtam ezt, ott volt mitől félni a faluban.)
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16580 Dátum:
2012 Március 13, 15:58:11 »
Idézetet írta: callook - 2012 Március 13, 15:46:17
De apu valahogy enyhén nyúlósnak találta ezért egy ráérős szombaton lecserélte a hátsó féket bogáréra, természetesen (mindenből újat rakott) és a fék érezhetően határozottabb lett
gondolom azért, mert a tüp3 fékeknek nagyobb átmérőjű a munkahengere.
így a főfékhengerből több fékfolyadékot kell belenyomni ugyanakkora elmozduláshoz, ez okozhatta a szivacsos érzést.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16579 Dátum:
2012 Március 13, 15:46:17 »
Apu bogarára raktunk felújításkor hátra typ3 féket. Annak az autónak a felújítása során mindenből a legjobbat vettük újban, vagy amiből nem létezett új, az komoly felújítást kapott. Természetesen a gyári féket is kompromisszumok nélkül raktuk rendbe és jó is volt. De apu valahogy enyhén nyúlósnak találta ezért egy ráérős szombaton lecserélte a hátsó féket bogáréra, természetesen (mindenből újat rakott) és a fék érezhetően határozottabb lett
Idézetet írta: maxi - 2012 Március 13, 08:10:22
nem off szerintem.
Kérdés hogy jó minőségű fékbetéttel lehet-e olyan jó a fékhatás mint a tárcsával.
Most vinném betétezni a typ3-s pofákat, de nem tudom milyet rakassak rá, és milyen vastag betét kell rá.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Süni
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16578 Dátum:
2012 Március 13, 11:12:04 »
Idézetet írta: maxi - 2012 Március 13, 11:08:58
Utolsó túlméret lett szabályzás után.
Tehát: viszed magaddal a dobot is.
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16577 Dátum:
2012 Március 13, 11:08:58 »
Idézetet írta: Süni - 2012 Március 13, 10:58:10
Az attól függ, mennyire túlméretes a dob. Jobb helyeken be kell vinned a dobot is, és az alapján rakják rá.
Utolsó túlméret lett szabályzás után.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Süni
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16576 Dátum:
2012 Március 13, 10:58:10 »
Idézetet írta: maxi - 2012 Március 13, 10:47:42
azt még nem tudtam meg hogy mm kell lennie.
Az attól függ, mennyire túlméretes a dob. Jobb helyeken be kell vinned a dobot is, és az alapján rakják rá.
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16575 Dátum:
2012 Március 13, 10:47:42 »
Idézetet írta: Maresz - 2012 Március 13, 09:42:58
de de nem kisipari piros ferrodol mentes szar:)
azt még nem tudtam meg hogy mm kell lennie.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16574 Dátum:
2012 Március 13, 09:42:58 »
Idézetet írta: maxi - 2012 Március 13, 08:15:49
ferrodo vagy ate nem ragasztott?
Itt ragasztják, nem szegecselik.
de de nem kisipari piros ferrodol mentes szar:)
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16573 Dátum:
2012 Március 13, 08:15:49 »
Idézetet írta: Maresz - 2012 Március 13, 08:13:11
szerintem rárakos betét alapbol fos,
ferrodo vagy ate betét kell drága de legalább jó
ferrodo vagy ate nem ragasztott?
Itt ragasztják, nem szegecselik.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16572 Dátum:
2012 Március 13, 08:13:11 »
Idézetet írta: maxi - 2012 Március 13, 08:10:22
nem off szerintem.
Kérdés hogy jó minőségű fékbetéttel lehet-e olyan jó a fékhatás mint a tárcsával.
Most vinném betétezni a typ3-s pofákat, de nem tudom milyet rakassak rá, és milyen vastag betét kell rá.
szerintem rárakos betét alapbol fos,
ferrodo vagy ate betét kell drága de legalább jó
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16571 Dátum:
2012 Március 13, 08:10:22 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2012 Március 13, 06:14:52
nem off szerintem.
Kérdés hogy jó minőségű fékbetéttel lehet-e olyan jó a fékhatás mint a tárcsával.
Most vinném betétezni a typ3-s pofákat, de nem tudom milyet rakassak rá, és milyen vastag betét kell rá.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16570 Dátum:
2012 Március 13, 07:15:48 »
Igen, nekem is előtte kellett volna gondolkodni, akkor szerintem a blokkban szűkítettük volna a furatot.
Most nem folyik az olaj magas fordulaton sem, a hirtelenjében odakent FBS rögzítette a szimmeringházat. Ha lesz idő, kiveszem a motort és megcsinálom szépen.
Idézetet írta: tati - 2012 Március 12, 21:39:09
én meg tovább eccerűsítve tolnék a 6mm-es furatba egy 6-os hasított hüvelyt
aszem a fogok is az sose mozdul ki nem kell menetet fúrni se menetrözítőzni és 4mm-es lesz az olajzófurat mert 1milis lemezből van hajtva
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16569 Dátum:
2012 Március 13, 06:14:52 »
Idézetet írta: maxi - 2012 Március 13, 06:00:06
Melyik a jobb egy typ3 hatso feket felralni vagy barkacsolni tarcsafeket?
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16568 Dátum:
2012 Március 13, 06:00:06 »
Melyik a jobb egy typ3 hatso feket felralni vagy barkacsolni tarcsafeket?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16567 Dátum:
2012 Március 12, 21:40:29 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2012 Március 12, 21:36:22
szerintem olcsóbb egy szimmeringet felrakni hanzinak (0.20 DM), mint menetet vágni a főtengely végére (0.24 DM).
sajnos csak tippelek, próbálok a gyári mérnökök fejével gondolkodni.
Az ékszíjtárcsán van a labirint, azt olcsó megcsinálni, de a szimmeringert illeszteni kell, kell a szimmering, be kell szerelni, ez biztos drágább.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16566 Dátum:
2012 Március 12, 21:39:09 »
Idézetet írta: tati - 2012 Március 12, 21:34:16
esse drága mekkoldás (ez a bácsi nekem nagy haverom lenne
)
"Ő azt mondta, hogy az utolsó csapágy olajzófuratát felfúrja 8-asra és belecsavar egy réz szűkítőt, ami kb 3 mm-esre (0.12 ") szűkíti az olajfuratot így két dolgot ér el:
1, nem folyik nagy fordulaton sem az olaj
2, a főcsapágyak (nyugvó) és főleg a hajtókarok csapágyai több olajat kapnak."
én meg tovább eccerűsítve tolnék a 6mm-es furatba egy 6-os hasított hüvelyt
aszem a fogok is az sose mozdul ki nem kell menetet fúrni se menetrözítőzni és 4mm-es lesz az olajzófurat mert 1milis lemezből van hajtva
www.tatinson.hu
www.kck.hu
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16565 Dátum:
2012 Március 12, 21:38:52 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Március 12, 21:28:42
...és akkor keskenyíteni is kell, mert a tárcsafék és ültetőcsonk szélesít.
igen, és virsli kereket sem akarok
Oldalak:
1
...
138
139
140
141
142
[
143
]
144
145
146
147
148
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...