www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 11:58:25

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 136 137 138 139 140 [141] 142 143 144 145 146 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3373369 alkalommal)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #16684 Dátum: 2012 április 08, 14:04:07 »

Bogarba valo beepitesnel mit kell modositani egy 356-os motoron?  Vannak ezzel kapcsolatban tapasztalatok?
Szert tettél egyre?
Ne csigázd a közösséget! Grin

Robpanzer
« Hozzászólás #16683 Dátum: 2012 április 08, 13:36:22 »

Nyilván a név is, hiszen Porsche, valamint ez valóban különleges és értékesebb veterán. Ezt eleve sportkocsiba készült, nem egy faragott népautó motor.
A 356-os blokk egy mestermű a typ1-eshez képest. Az egyik 1.6 50 lóerő, a másik 1.6 90 lóerő ...és legalább oylan tartós.

Az ár egyébként nem a beépített anyagmennyiséget tükrözi, a Lila ruhás hölgy festmény előtt sem azon gondolkozol, hogy 5 gramm lila festék 300 Ft, vászon egy ezres, keret 5000, akkor mi kerül ebben ennyibe???  Wink

Bogarba valo beepitesnel mit kell modositani egy 356-os motoron?  Vannak ezzel kapcsolatban tapasztalatok?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #16682 Dátum: 2012 április 08, 13:19:00 »

Az ár egyébként nem a beépített anyagmennyiséget tükrözi, a Lila ruhás hölgy festmény előtt sem azon gondolkozol, hogy 5 gramm lila festék 300 Ft, vászon egy ezres, keret 5000, akkor mi kerül ebben ennyibe???  Wink


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16681 Dátum: 2012 április 08, 09:27:29 »

tényleg nem kukacoskodás,csak kíváncsiság,de kicsi agyam nem tudja bevenni,hogy ha reálisan nézzük,akkor mi kerül ezekben ennyibe???annyi,hogy ennyiért adják,aztán kész...?vagy mi??? Roll Eyes

Nyilván a név is, hiszen Porsche, valamint ez valóban különleges és értékesebb veterán. Ezt eleve sportkocsiba készült, nem egy faragott népautó motor.
A 356-os blokk egy mestermű a typ1-eshez képest. Az egyik 1.6 50 lóerő, a másik 1.6 90 lóerő ...és legalább oylan tartós.

Az ár egyébként nem a beépített anyagmennyiséget tükrözi, a Lila ruhás hölgy festmény előtt sem azon gondolkozol, hogy 5 gramm lila festék 300 Ft, vászon egy ezres, keret 5000, akkor mi kerül ebben ennyibe???  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #16680 Dátum: 2012 április 07, 17:54:21 »


"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #16679 Dátum: 2012 április 07, 17:49:41 »

tényleg nem kukacoskodás,csak kíváncsiság,de kicsi agyam nem tudja bevenni,hogy ha reálisan nézzük,akkor mi kerül ezekben ennyibe???annyi,hogy ennyiért adják,aztán kész...?vagy mi??? Roll Eyes


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #16678 Dátum: 2012 április 07, 17:47:37 »

tényleg nem kukacoskodás,csak kíváncsiság,de kicsi agyam nem tudja bevenni,hogy ha reálisan nézzük,akkor mi kerül ezekben ennyibe???annyi,hogy ennyiért adják,aztán kész...?vagy mi??? Roll Eyes
Kisebb széria.Illetve a bünösők, szenvedjenek.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #16677 Dátum: 2012 április 07, 17:45:49 »

Pont azt akartam írni amit a Varázsló... Valamit nagyon benéztél, mert a dupla vezérműves 356 motorok heroin áron mennek...
A sima 356 motorból is az általad leírt árkategóriában inkább gyengébb állapotú, vagy ha nagy szerencséd van, akkor egy közepes állapotú példányt kapsz...
Sajnos csodák nincsenek, ezek a motorok is 40 évesek, így amiket én láttam szétszedve, már mind felújításra érettek voltak... Szóval a piacon vagy használt 40 éves motorok vannak amikről nem lehet biztosra kijelenteni, hogy jó állapotú, vagy felújított példányok, amiket ha ilyen áron árulnak, akkor azokat nem újították fel tisztességesen, mivel egy HD szett 300-350ezertől kezdődik.
A másik gond, hogy a Porsche motor beszarik, akkor a gatyád is rámegy a javítására... Haver vett már "felújított" Porsche váltót 130ezerért, aztán fos volt... Rendeltünk hozzá egy hagyományos borítéknyi alkatrészt, ami 1000 Euróba került...

tényleg nem kukacoskodás,csak kíváncsiság,de kicsi agyam nem tudja bevenni,hogy ha reálisan nézzük,akkor mi kerül ezekben ennyibe???annyi,hogy ennyiért adják,aztán kész...?vagy mi??? Roll Eyes

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16676 Dátum: 2012 április 07, 14:06:31 »

Pont azt akartam írni amit a Varázsló... Valamit nagyon benéztél, mert a dupla vezérműves 356 motorok heroin áron mennek...
A sima 356 motorból is az általad leírt árkategóriában inkább gyengébb állapotú, vagy ha nagy szerencséd van, akkor egy közepes állapotú példányt kapsz...
Sajnos csodák nincsenek, ezek a motorok is 40 évesek, így amiket én láttam szétszedve, már mind felújításra érettek voltak... Szóval a piacon vagy használt 40 éves motorok vannak amikről nem lehet biztosra kijelenteni, hogy jó állapotú, vagy felújított példányok, amiket ha ilyen áron árulnak, akkor azokat nem újították fel tisztességesen, mivel egy HD szett 300-350ezertől kezdődik.
A másik gond, hogy a Porsche motor beszarik, akkor a gatyád is rámegy a javítására... Haver vett már "felújított" Porsche váltót 130ezerért, aztán fos volt... Rendeltünk hozzá egy hagyományos borítéknyi alkatrészt, ami 1000 Euróba került...

attól függ milyet veszel

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16675 Dátum: 2012 április 07, 11:06:24 »

attól függ milyet veszel

A dupla gyújtásos és dupla vezérműtengelyes OHC 356-os motorból kb. 10 darab készült és én még 5 millió alatt soha nem láttam, de az ötmilliós egy rom volt.

Az egy extra különleges moci, nem tudom te mire gondolsz 600e Ft-ért, azért egy közepes állapotú sima 356-os motort kapsz, de ha arra rá kell költeni, a HD szett nem 300 EUR, hanem 3 szorosa.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
« Hozzászólás #16674 Dátum: 2012 április 06, 22:28:30 »

és egy olyan motor milyen állapotban van? ha széthullik párezer km után, akkor hiába volt "olcsó"

attól függ milyet veszel
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #16673 Dátum: 2012 április 06, 22:25:31 »

1.6-os  ikervezműtengelyes Porsche 356-os motorokat árulnak 600-700 ezer Ft-ért Svájcban, Németországban jó állapotban. Nem érdemesebb inkább ilyen mocikat belerakni bogárba? Ha érdemes és technikailag nem nehéz, miért tuningolják mégis sokan a typ1-as motort akár 1 milláért?  Ne érts félre nem üzletrontási szándékkal mondom, csak kíváncsiságból kérdezem.  (Egyébként tény, hogy ennyiért amennyiért kínálod jó áron van)
és egy olyan motor milyen állapotban van? ha széthullik párezer km után, akkor hiába volt "olcsó"

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Robpanzer
« Hozzászólás #16672 Dátum: 2012 április 06, 22:23:58 »

ha valakit csiklandozna egy AS kódú as 41-es blokkon 1,6 ks hd szett 040 fejek erősített szimplarugók, 120engle tengely külső szűrős puNpa ,generátor, összes bádog szinterezve 36os weberek scat vagy engle rudazat, vákum nélküli elektronikusgyújtás  a kipufogót még nem tudom...valószínű empi  a motor néhány ezer km-t ment gyári 34es karbival majd szétbontottam  de összes csapágy ,gyűrű, és persely  új lesz benne összeszerelés előtt is megtekinthető . gyakorlatilag egy "Maresz álma motor" Grin  kb 500eft -ért eladnám

1.6-os  ikervezműtengelyes Porsche 356-os motorokat árulnak 600-700 ezer Ft-ért Svájcban, Németországban jó állapotban. Nem érdemesebb inkább ilyen mocikat belerakni bogárba? Ha érdemes és technikailag nem nehéz, miért tuningolják mégis sokan a typ1-as motort akár 1 milláért?  Ne érts félre nem üzletrontási szándékkal mondom, csak kíváncsiságból kérdezem.  (Egyébként tény, hogy ennyiért amennyiért kínálod jó áron van)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16671 Dátum: 2012 április 06, 17:49:15 »

30-as nem fog rontani alul semmit. Egyébként Maresz 32-es venturival használja az övét.

igy van ,67es be volt 28as

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16670 Dátum: 2012 április 06, 14:34:00 »

30-as nem fog rontani alul semmit. Egyébként Maresz 32-es venturival használja az övét.

Maresz! te 1.6 motor 32-35 szelep,120engle,36os weber-be  28vagy 30 ventúrit raknál ? hoz-e annyit fent mint aminnyit ront lent a 30as ? vagy egyáltalán fent hoz e valamit  ,nem versenyezni kéne hanem csak úgy ....
persze a többiek véleménye is érdekel, a tengely már benne van tehát csak a kérdésre kell válaszolni... Undecided

Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #16669 Dátum: 2012 április 06, 10:05:52 »

a vizes 35-40-es szelepű  gyári fejére
(bár még soha nem láttam ilyen alaktrészeket amit leírtam az mind fikció a valósággal való hasonlósága csak  ritka véletlenek egybe esése lehet) megyek vissza kapálni Roll Eyes
a 40/35 szelepes vizes hengerfejről érdemes tudni, hogy az égéstere szinte semmi - majdnem sík. a levegős fejekkel ellentétben a vizes motorban a dugattyú tetejében van kialakítva az égéstér + hely a szelepek nyitásának.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16668 Dátum: 2012 április 06, 09:04:49 »

Most akkor árulod azt a motort ami a kocsidban van? Meg azt is amit most raktok össze?

.

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #16667 Dátum: 2012 április 06, 08:53:20 »

a vizes 35-40-es szelepű  gyári fejére
(bár még soha nem láttam ilyen alaktrészeket amit leírtam az mind fikció a valósággal való hasonlósága csak  ritka véletlenek egybe esése lehet) megyek vissza kapálni Roll Eyes
Most akkor árulod azt a motort ami a kocsidban van? Meg azt is amit most raktok össze?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16666 Dátum: 2012 április 06, 07:29:56 »

2,5 literes motornál mire gondolsz gyári hengerfej alatt ?
a vizes 35-40-es szelepű  gyári fejére
(bár még soha nem láttam ilyen alaktrészeket amit leírtam az mind fikció a valósággal való hasonlósága csak  ritka véletlenek egybe esése lehet) megyek vissza kapálni Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2012 április 06, 07:52:59 írta tati »

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #16665 Dátum: 2012 április 05, 23:36:26 »

hogy ki ne basszon az offolásért a góré ,konkrétan ma fogalmazódott meg hogy ennek a projektnek is mennie kell. esetleg a 120as tengely maradhat és tennék bele lájtosabbat . Ha még valaha fogok motort építeni az wbx blokk 76,4főtengely 120as tengey 101,5 henger és valami gyári megtákolt fej lesz .... Roll Eyes gyakorlatilag ez a motor tuning nélkül is lenne 100+ lóerő  és nem kell fosni hogy lerepül a főtengely végéről a lendkerék, mint egyeseknek ,nem mintha célozni akarnék valakire  Roll Eyes ráadásul ha erre akasztunk valamit modjuk egy pöti turbót akkor bármit lever mint vak a poharat  Wink

2,5 literes motornál mire gondolsz gyári hengerfej alatt ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16664 Dátum: 2012 április 05, 21:20:41 »

f@szér nem korábban? -.-
hogy ki ne basszon az offolásért a góré ,konkrétan ma fogalmazódott meg hogy ennek a projektnek is mennie kell. esetleg a 120as tengely maradhat és tennék bele lájtosabbat . Ha még valaha fogok motort építeni az wbx blokk 76,4főtengely 120as tengey 101,5 henger és valami gyári megtákolt fej lesz .... Roll Eyes gyakorlatilag ez a motor tuning nélkül is lenne 100+ lóerő  és nem kell fosni hogy lerepül a főtengely végéről a lendkerék, mint egyeseknek ,nem mintha célozni akarnék valakire  Roll Eyes ráadásul ha erre akasztunk valamit modjuk egy pöti turbót akkor bármit lever mint vak a poharat  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2012 április 05, 21:34:25 írta tati »

Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #16663 Dátum: 2012 április 05, 21:07:56 »

ha valakit csiklandozna egy AS kódú as 41-es blokkon 1,6 ks hd szett 040 fejek erősített szimplarugók, 120engle tengely külső szűrős puNpa ,generátor, összes bádog szinterezve 36os weberek scat vagy engle rudazat, vákum nélküli elektronikusgyújtás  a kipufogót még nem tudom...valószínű empi  a motor néhány ezer km-t ment gyári 34es karbival majd szétbontottam  de összes csapágy ,gyűrű, és persely  új lesz benne összeszerelés előtt is megtekinthető . gyakorlatilag egy "Maresz álma motor" Grin  kb 500eft -ért eladnám
f@szér nem korábban? -.-

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16662 Dátum: 2012 április 05, 21:04:39 »

ha valakit csiklandozna egy AS kódú as 41-es blokkon 1,6 ks hd szett 040 fejek erősített szimplarugók, 120engle tengely külső szűrős puNpa ,generátor, összes bádog szinterezve 36os weberek scat vagy engle rudazat, vákum nélküli elektronikusgyújtás  a kipufogót még nem tudom...valószínű empi  a motor néhány ezer km-t ment gyári 34es karbival majd szétbontottam  de összes csapágy ,gyűrű, és persely  új lesz benne összeszerelés előtt is megtekinthető . gyakorlatilag egy "Maresz álma motor" Grin  kb 500eft -ért eladnám

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16661 Dátum: 2012 április 05, 20:44:05 »

Maresz! te 1.6 motor 32-35 szelep,120engle,36os weber-be  28vagy 30 ventúrit raknál ? hoz-e annyit fent mint aminnyit ront lent a 30as ? vagy egyáltalán fent hoz e valamit  ,nem versenyezni kéne hanem csak úgy ....
persze a többiek véleménye is érdekel, a tengely már benne van tehát csak a kérdésre kell válaszolni... Undecided

30-ast.

Régen a 28-ast tettem volna, de ma már a 30-ast.  Undecided

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #16660 Dátum: 2012 április 05, 20:41:45 »

http://www.actionimport.com/Tech_Files/cam_information.htm
fasza kis oldal vezérműtengelyek adataival, hátha érdekel valakit Wink
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16659 Dátum: 2012 április 05, 14:47:19 »

Maresz! te 1.6 motor 32-35 szelep,120engle,36os weber-be  28vagy 30 ventúrit raknál ? hoz-e annyit fent mint aminnyit ront lent a 30as ? vagy egyáltalán fent hoz e valamit  ,nem versenyezni kéne hanem csak úgy ....
persze a többiek véleménye is érdekel, a tengely már benne van tehát csak a kérdésre kell válaszolni... Undecided

Süni
« Hozzászólás #16658 Dátum: 2012 április 03, 10:53:11 »

És hogy veszi el a gyújtást?
Erre még nem jöttem rá.
 Roll Eyes
Letesteli. Mint a pitbike-okon, meg a fűnyírókon. (sztem)
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #16657 Dátum: 2012 április 03, 10:47:19 »

Igen.

Ide írom, azért használnak mágneses gyújtásokat (vertex, magneto, stb.) a drag motoroknál, mert a gyújtás energiáját az osztófej előállítja így nem kell akkumulátor és nem kell kábelezés, jelentős súlyt megspórolnak.
Utcai autókban nincs ekkora jelentősége.
És hogy veszi el a gyújtást?
Erre még nem jöttem rá.
 Roll Eyes

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16656 Dátum: 2012 április 03, 10:30:25 »

privet olvastad? Roll Eyes

Igen.

Ide írom, azért használnak mágneses gyújtásokat (vertex, magneto, stb.) a drag motoroknál, mert a gyújtás energiáját az osztófej előállítja így nem kell akkumulátor és nem kell kábelezés, jelentős súlyt megspórolnak.
Utcai autókban nincs ekkora jelentősége.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #16655 Dátum: 2012 április 03, 09:44:02 »

A cromo tengelyekhez szokás tűgörgőn futó himbát illeszteni, pláne az 1.4-es áttételűhöz, ahol a rúdnál állítod a hézagot és a rúdon nem jut olaj a tengelyhez.
privet olvastad? Roll Eyes

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16654 Dátum: 2012 április 03, 09:21:32 »

Hogy mi? Tűgörgős szelephimba? Az meg hogy?

A cromo tengelyekhez szokás tűgörgőn futó himbát illeszteni, pláne az 1.4-es áttételűhöz, ahol a rúdnál állítod a hézagot és a rúdon nem jut olaj a tengelyhez.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #16653 Dátum: 2012 április 03, 08:50:56 »

kell egy 71előtti  vez.tengelyhez való 30milis olajszivattyú és kupakok a szelepvégekre  aztán lehet indítani.  Úgynéz ki csak sikerült összehozni a tűgörgős szelephimbát a hidrotőkével bár elfogyasztottunk pár szelepemelő pálcát , jó hogy nem kezdtem neki egyedül mert a fém ujrahasznosító telepen végezte volna .
Hogy mi? Tűgörgős szelephimba? Az meg hogy?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Robpanzer
« Hozzászólás #16652 Dátum: 2012 április 03, 07:57:55 »

Bogárba a bogár motort lehet berakni faragás nélkül. Minden máshoz kell faragni.


Akkor inkább úgy kérdezem, hogy milyen változtatások szükségesek?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16651 Dátum: 2012 április 02, 23:25:09 »

Bogárba a bogár motort lehet berakni faragás nélkül. Minden máshoz kell faragni.

A Porsche 356-os 1600 ccm-es motorját be lehet rakni bogárba, AN-es váltóhoz faragás nélkül? 

Robpanzer
« Hozzászólás #16650 Dátum: 2012 április 02, 22:23:30 »

A Porsche 356-os 1600 ccm-es motorját be lehet rakni bogárba, AN-es váltóhoz faragás nélkül? 
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16649 Dátum: 2012 április 02, 20:21:32 »

Pöfög már?

kell egy 71előtti  vez.tengelyhez való 30milis olajszivattyú és kupakok a szelepvégekre  aztán lehet indítani.  Úgynéz ki csak sikerült összehozni a tűgörgős szelephimbát a hidrotőkével bár elfogyasztottunk pár szelepemelő pálcát , jó hogy nem kezdtem neki egyedül mert a fém ujrahasznosító telepen végezte volna .

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #16648 Dátum: 2012 április 02, 16:45:11 »

max föttög
Soxor nyoc negyvennyoc HÉTEZER. Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16647 Dátum: 2012 április 02, 16:35:51 »

max föttög
Pöfög már?


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #16646 Dátum: 2012 április 02, 16:24:09 »

Pöfög már?

sajna a bogárébresztő kimaradt de nem hiába ! a varázsló varázsolt nekem :
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16645 Dátum: 2012 április 02, 14:47:01 »

sajna a bogárébresztő kimaradt de nem hiába ! a varázsló varázsolt nekem :

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Oldalak: 1 ... 136 137 138 139 140 [141] 142 143 144 145 146 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.13 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.