www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 04:58:51
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
148
149
150
151
152
[
153
]
154
155
156
157
158
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3366788 alkalommal)
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16204 Dátum:
2012 Február 10, 13:55:42 »
Idézetet írta: stonemen - 2012 Február 10, 12:53:17
Jól tudod. Holnap reggel törlöm a nem a témához szorosan kapcsolódó hozzászólásokat.
28 vagy 32?
VW Beetle - the original since 1938
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16203 Dátum:
2012 Február 10, 12:53:17 »
Jól tudod. Holnap reggel törlöm a nem a témához szorosan kapcsolódó hozzászólásokat.
Idézetet írta: Mákos - 2012 Február 10, 12:39:49
Neki autentikus módon PCI van szerintem.
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16202 Dátum:
2012 Február 10, 09:09:38 »
Idézetet írta: Mákos - 2012 Február 09, 22:58:29
Van itt valaki, aki látott valakit, aki hallott valakiről, hogy jól működő dupla pict karbis motorja van ?
Itthon? Kb. amennyi Judson van.
VW Beetle - the original since 1938
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16201 Dátum:
2012 Február 10, 07:13:56 »
Idézetet írta: Mákos - 2012 Február 09, 22:58:29
Van itt valaki, aki látott valakit, aki hallott valakiről, hogy jól működő dupla pict karbis motorja van ?
Ha jól tudom Szepes Gábornak olyan van
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Február 10, 09:12:16 írta sparkafer
»
http://sparkafer.blogspot.hu/
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16200 Dátum:
2012 Február 09, 22:58:29 »
Idézetet írta: Maresz - 2012 Február 09, 09:23:20
31-4 szerintem
Van itt valaki, aki látott valakit, aki hallott valakiről, hogy jól működő dupla pict karbis motorja van ?
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Robpanzer
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16199 Dátum:
2012 Február 09, 21:55:33 »
Idézetet írta: TBK001 - 2012 Február 09, 20:06:28
Patonyi Peti üzeni, hogy van neki K-jetronic eladó, ha ennyire beindultál rá... 50e-ért a Tiéd...
A szopóálarcot viszont Neked kell megvenni hozzá...
TBK001
Hozzászólások: 29084
Road Force One
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16198 Dátum:
2012 Február 09, 20:06:28 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2012 Február 07, 20:05:42
Ha már keverékképzés.
Injektoros bogármotorhoz mi a jobb? D jetronic vagy K jetronik?
Patonyi Peti üzeni, hogy van neki K-jetronic eladó, ha ennyire beindultál rá... 50e-ért a Tiéd...
A szopóálarcot viszont Neked kell megvenni hozzá...
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
Robpanzer
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16197 Dátum:
2012 Február 09, 19:29:45 »
Idézetet írta: vw1966 - 2012 Február 08, 23:57:38
A K-Jet, ebben biztos vagyok....nekem is van K-jetes autóm és egy jó bemelegedésszabályzót lassan 3 éve keresek. Most hogy -10körül van egész jó az alapjáratom, viszont az hogy ingadozik, néha csak egy dolog K-Jet bajokból, nekem perpill más nincs. A K-Jet ellensége még a szomszéd Józsibá aki majd csavar egy kicsit, a beállításokon....kb. egy normális műhely van hozzá.
www.injektor.hu
konkrétan a diagnosztika többe kerülne mint a Golfom ára, és azt mondta nem garantálja, hogy jó lesz. Csak veterán autóknál javasolja, nekem mondta vagy tegyek két webert, vagy digifantra térjek át.
A D jetronic mennyivel jobb a K jetronictól? Illetve miért nem azt használták később is VW-nél?
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16196 Dátum:
2012 Február 09, 11:06:07 »
Idézetet írta: Mákos - 2012 Február 09, 01:08:07
Pict ?
Az.
VW Beetle - the original since 1938
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16195 Dátum:
2012 Február 09, 09:23:20 »
Idézetet írta: Mákos - 2012 Február 09, 01:08:07
Pict ?
31-4 szerintem
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16194 Dátum:
2012 Február 09, 01:08:07 »
Idézetet írta: te_o - 2012 Február 08, 14:53:46
<beszúrt kép törölve>
Pict ?
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16193 Dátum:
2012 Február 08, 23:57:38 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2012 Február 08, 18:46:07
A K-Jet, ebben biztos vagyok....nekem is van K-jetes autóm és egy jó bemelegedésszabályzót lassan 3 éve keresek. Most hogy -10körül van egész jó az alapjáratom, viszont az hogy ingadozik, néha csak egy dolog K-Jet bajokból, nekem perpill más nincs. A K-Jet ellensége még a szomszéd Józsibá aki majd csavar egy kicsit, a beállításokon....kb. egy normális műhely van hozzá.
www.injektor.hu
konkrétan a diagnosztika többe kerülne mint a Golfom ára, és azt mondta nem garantálja, hogy jó lesz. Csak veterán autóknál javasolja, nekem mondta vagy tegyek két webert, vagy digifantra térjek át.
Robpanzer
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16192 Dátum:
2012 Február 08, 18:46:07 »
Idézetet írta: vw1966 - 2012 Február 07, 22:44:16
Kérdezd meg Callook-ot, vagy az apukáját meséljenek a 924es Porschéról...
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16191 Dátum:
2012 Február 08, 14:53:46 »
VW Beetle - the original since 1938
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16190 Dátum:
2012 Február 07, 22:44:16 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2012 Február 07, 22:20:36
Kérdezd meg Callook-ot, vagy az apukáját meséljenek a 924es Porschéról...
Robpanzer
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16189 Dátum:
2012 Február 07, 22:20:36 »
Idézetet írta: Süni - 2012 Február 07, 20:59:48
Süni
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16188 Dátum:
2012 Február 07, 20:59:48 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Február 07, 20:25:55
10-15 évig működik is jól.
Tudsz 15 éveset szerezni?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16187 Dátum:
2012 Február 07, 20:25:55 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2012 Február 07, 20:08:43
Miért? A vw nél elterjedt volt.
10-15 évig működik is jól.
Tudsz 15 éveset szerezni?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
TBK001
Hozzászólások: 29084
Road Force One
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16186 Dátum:
2012 Február 07, 20:09:18 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2012 Február 07, 20:05:42
Ha már keverékképzés.
Injektoros bogármotorhoz mi a jobb? D jetronic vagy K jetronik?
Patonyi Peti is ez első lehetőségnél kidobta a 3,14csába a kocsijából, a K Jetronicot...
Szerinted???
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
Robpanzer
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16185 Dátum:
2012 Február 07, 20:08:43 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Február 07, 20:08:05
Szerintem a K semmihez nem jó.
Miért? A vw nél elterjedt volt.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16184 Dátum:
2012 Február 07, 20:08:05 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2012 Február 07, 20:05:42
Ha már keverékképzés.
Injektoros bogármotorhoz mi a jobb? D jetronic vagy K jetronik?
Szerintem a K semmihez nem jó.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16183 Dátum:
2012 Február 07, 20:05:42 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Február 07, 20:02:38
A kadron az Solex P40, az egytorkú, a Solexek pedig lehetnek duplák is (pl. Solex PII-4), amelyek nem sokkal rosszabbak akármi másnál, pl. a dellortónál. csak ritkább.
Az egytorkúak általában rosszabbak (kisebb a teljesítmény), de könnyebben beállíthatók és kevésbé kényesek. Én ezt gondolom.
Ha már keverékképzés.
Injektoros bogármotorhoz mi a jobb? D jetronic vagy K jetronik?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16182 Dátum:
2012 Február 07, 20:03:27 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Február 07, 20:02:38
A kadron az Solex P40, az egytorkú, a Solexek pedig lehetnek duplák is (pl. Solex PII-4), amelyek nem sokkal rosszabbak akármi másnál, pl. a dellortónál. csak ritkább.
Az egytorkúak általában rosszabbak (kisebb a teljesítmény), de könnyebben beállíthatók és kevésbé kényesek. Én ezt gondolom.
pl ict weber pofon egyszerű
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16181 Dátum:
2012 Február 07, 20:02:38 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2012 Február 07, 19:50:03
Tehát akkor röviden összegezve az itt elmondottakat karbi témában:
-Ha meg duplát, akkor a legjobb az idf vagy dellorto drla (korábban úgy olvastam itt valakitől, hogy jobbak mint a solexek, kadronok)
A kadron az Solex P40, az egytorkú, a Solexek pedig lehetnek duplák is (pl. Solex PII-4), amelyek nem sokkal rosszabbak akármi másnál, pl. a dellortónál. csak ritkább.
Az egytorkúak általában rosszabbak (kisebb a teljesítmény), de könnyebben beállíthatók és kevésbé kényesek. Én ezt gondolom.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16180 Dátum:
2012 Február 07, 20:01:18 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2012 Február 07, 19:50:03
Tehát akkor röviden összegezve az itt elmondottakat karbi témában:
-Ha valaki központi karbit akar akkor dfev-t tegyen (mondjuk szériaközeli 1.6-ra)
-Ha meg duplát, akkor a legjobb az idf vagy dellorto drla (korábban úgy olvastam itt valakitől, hogy jobbak mint a solexek, kadronok)
szerintem a kadronok meg solexek nem is kéttorkúak
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Robpanzer
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16179 Dátum:
2012 Február 07, 19:50:03 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Február 07, 19:07:08
Ebben én is biztos vagyok, de a két dupla karbit nem közelíti meg. Callook variált sokat központival, de most neki is dupla van már régóta. Nem véletlenül.
Tehát akkor röviden összegezve az itt elmondottakat karbi témában:
-Ha valaki központi karbit akar akkor dfev-t tegyen (mondjuk szériaközeli 1.6-ra)
-Ha meg duplát, akkor a legjobb az idf vagy dellorto drla (korábban úgy olvastam itt valakitől, hogy jobbak mint a solexek, kadronok)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16178 Dátum:
2012 Február 07, 19:07:08 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2012 Február 07, 19:01:54
Csak az idf/dellortókkal van így vagy a weber dav/dgv/dfev/dfav-kal is központi karbiként szerelve? Én úgy olvastam régebben valamelyik angol honlapon, hogy a dfev jobb központi karbiként mint a gyári solex és jobb az idf-eknél/dellortóknál is.
Ebben én is biztos vagyok, de a két dupla karbit nem közelíti meg. Callook variált sokat központival, de most neki is dupla van már régóta. Nem véletlenül.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16177 Dátum:
2012 Február 07, 19:01:54 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Február 07, 10:01:27
A központi karbik nagy hátránya, hogy hosszú a szívócső. Ha ez a karbi még ráadásul nagy venturival is rendelkezik, mint általában a weber dupla karbik vagy a dellortok akkor a porlasztás olyan lesz, hogy éppen egy rövid szívócsőhöz ideális, vagy aránytalanul túl kell dúsítani, hogy menjen a motor.
Az ICT rövid szívócsővel közvetlenül a hengerfejek felett jobb, mint egy hiper-szuper karbi középen. A központi a hosszú szívócső miatt nehezebben állítható be és nem is hoz akkora teljesítmény előnyt.
Központi karbira egy viszonylag kis venturis karbi megfelelőbb, mert a szívócsőhöz mérten kicsi a venturija, a porlasztás jó lesz és az áramlás miatt kevésbé okozza a szívócső falán lecsapódást. A kis venturis karbi viszont soha nem tud nagy teljesítményt hozni.
Nagy vonalakban ennyi.
Csak az idf/dellortókkal van így vagy a weber dav/dgv/dfev/dfav-kal is központi karbiként szerelve? Én úgy olvastam régebben valamelyik angol honlapon, hogy a dfev jobb központi karbiként mint a gyári solex és jobb az idf-eknél/dellortóknál is.
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16176 Dátum:
2012 Február 07, 11:29:55 »
Idézetet írta: tati - 2012 Február 07, 11:15:37
meg venturi
én 28ast tennék varázsló-callok 30ast, maresz meg hagyná a 32-est had forogjon
én is hagyom.
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16175 Dátum:
2012 Február 07, 11:15:37 »
Idézetet írta: Maresz - 2012 Február 07, 10:29:50
2oldalra jok....fuvokázás kérdáse minden
meg venturi
én 28ast tennék varázsló-callok 30ast, maresz meg hagyná a 32-est had forogjon
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16174 Dátum:
2012 Február 07, 10:29:50 »
Idézetet írta: Forest - 2012 Február 07, 10:28:11
és az IDF36-osak az 1776-omra jók lesznek (w120-szal)?
2oldalra jok....fuvokázás kérdáse minden
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16173 Dátum:
2012 Február 07, 10:28:11 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Február 07, 10:01:27
A központi karbik nagy hátránya, hogy hosszú a szívócső. Ha ez a karbi még ráadásul nagy venturival is rendelkezik, mint általában a weber dupla karbik vagy a dellortok akkor a porlasztás olyan lesz, hogy éppen egy rövid szívócsőhöz ideális, vagy aránytalanul túl kell dúsítani, hogy menjen a motor.
Az ICT rövid szívócsővel közvetlenül a hengerfejek felett jobb, mint egy hiper-szuper karbi középen. A központi a hosszú szívócső miatt nehezebben állítható be és nem is hoz akkora teljesítmény előnyt.
Központi karbira egy viszonylag kis venturis karbi megfelelőbb, mert a szívócsőhöz mérten kicsi a venturija, a porlasztás jó lesz és az áramlás miatt kevésbé okozza a szívócső falán lecsapódást. A kis venturis karbi viszont soha nem tud nagy teljesítményt hozni.
Nagy vonalakban ennyi.
és az IDF36-osak az 1776-omra jók lesznek (w120-szal)?
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16172 Dátum:
2012 Február 07, 10:01:27 »
Idézetet írta: Mákos - 2012 Február 06, 13:38:42
Mert régi/koszos/felújítandó, szerkeszteni kell hozzá rudazatot, macera stb, vagy mert rosszabb konstrukció eleve, mint egy ICT Weber ?
A központi karbik nagy hátránya, hogy hosszú a szívócső. Ha ez a karbi még ráadásul nagy venturival is rendelkezik, mint általában a weber dupla karbik vagy a dellortok akkor a porlasztás olyan lesz, hogy éppen egy rövid szívócsőhöz ideális, vagy aránytalanul túl kell dúsítani, hogy menjen a motor.
Az ICT rövid szívócsővel közvetlenül a hengerfejek felett jobb, mint egy hiper-szuper karbi középen. A központi a hosszú szívócső miatt nehezebben állítható be és nem is hoz akkora teljesítmény előnyt.
Központi karbira egy viszonylag kis venturis karbi megfelelőbb, mert a szívócsőhöz mérten kicsi a venturija, a porlasztás jó lesz és az áramlás miatt kevésbé okozza a szívócső falán lecsapódást. A kis venturis karbi viszont soha nem tud nagy teljesítményt hozni.
Nagy vonalakban ennyi.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16171 Dátum:
2012 Február 06, 13:40:16 »
Idézetet írta: Mákos - 2012 Február 06, 13:38:42
Mert régi/koszos/felújítandó, szerkeszteni kell hozzá rudazatot, macera stb, vagy mert rosszabb konstrukció eleve, mint egy ICT Weber ?
ez egy pontos sorrend....
amennyi szivás van vele mire megy mire beállitod és utána nagy csalodás.....
föleg ha korrektül akarod pénzbe is sok
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16170 Dátum:
2012 Február 06, 13:38:42 »
Idézetet írta: Maresz - 2012 Február 06, 13:36:10
pont annyit ér mint a közpinti weber...
Mert régi/koszos/felújítandó, szerkeszteni kell hozzá rudazatot, macera stb, vagy mert rosszabb konstrukció eleve, mint egy ICT Weber ?
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16169 Dátum:
2012 Február 05, 22:24:10 »
Még nem határoztam el, hogy eladom, de az első olyan dolog amitől lehet meg kell válnom: a 2 db PDSIT karbik.
Ugyanúgy vannak, ahogy a varázslótól megvettem. És ugyanannyiért is adnám el. Szívócsonkostul. Dupla szívós hengerfejekhez.
Érdekelhet valakit?
http://sparkafer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16168 Dátum:
2012 Február 05, 21:35:02 »
Na meg a legtöbb az "univerzális", így 48-as karbihoz készítették, de felteheted rá a kisebbeket is. Illetve néhány gyártónál van direkt 36-os, 40-es, 44-es, 48-as...
Idézetet írta: callook - 2012 Február 05, 21:32:00
Létezik. A legnagyobb különbség a felszerelés nehézségében van. Míg egy CSP szívócső úgy van kialakítva, hogy kicsomagolod és felszereled, addig az itthon kapható példányokat én 2 napig szoktam faragni...
1. Annyira húsosak, hogy lemezelés nyílásán nem férnek be. (Én már nem is reszelővel, hanem fűrésszel szoktam faragni!!)
2. A talp is annyira húsos, hogy a hengerfej tőcsavarjai nem érnek át rajta...
3. A talpnál tőben is annyira nagy a cső külső átmérője, hogy az anyákat nem tudod rátenni a tőcsavarokra...
4. Néha még a karbi rögzítő tőcsavarokat is mókolni kell, plusz picit felfúrni a karbik talpán a furatokat, hogy felmenjenek...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16167 Dátum:
2012 Február 05, 21:32:00 »
Létezik. A legnagyobb különbség a felszerelés nehézségében van. Míg egy CSP szívócső úgy van kialakítva, hogy kicsomagolod és felszereled, addig az itthon kapható példányokat én 2 napig szoktam faragni...
1. Annyira húsosak, hogy lemezelés nyílásán nem férnek be. (Én már nem is reszelővel, hanem fűrésszel szoktam faragni!!)
2. A talp is annyira húsos, hogy a hengerfej tőcsavarjai nem érnek át rajta...
3. A talpnál tőben is annyira nagy a cső külső átmérője, hogy az anyákat nem tudod rátenni a tőcsavarokra...
4. Néha még a karbi rögzítő tőcsavarokat is mókolni kell, plusz picit felfúrni a karbik talpán a furatokat, hogy felmenjenek...
Idézetet írta: Forest - 2012 Február 05, 20:48:26
szívócsőből létezik több féle is egy adott karbihoz (IDF36)? Ha igen, milyet érdemes keresni?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
dilikutya
Hozzászólások: 154
Haladavas...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16166 Dátum:
2012 Február 05, 21:07:41 »
Kösz mindenkinek. Ezért kérdeztem. De nagyon úgy néz ki, hogy akkor csak kell mindenből a dupla.
Kösz mégegyszer
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16165 Dátum:
2012 Február 05, 20:48:26 »
Idézetet írta: callook - 2012 Február 05, 20:42:25
Ahogy Maresz mondja, ahhoz is kell szívócső... Sokkal olcsóbb nem lesz, de cserébe egy erősen kompromisszumos valamit kapunk...
Tuning motort így nem lehet építeni... A széria karbis tuning motorok meg szörnyűek számomra... De szerintem Maresz is utálja őket mint a sz@rt...
szívócsőből létezik több féle is egy adott karbihoz (IDF36)? Ha igen, milyet érdemes keresni?
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Oldalak:
1
...
148
149
150
151
152
[
153
]
154
155
156
157
158
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...