www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 01:22:44
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
179
180
181
182
183
[
184
]
185
186
187
188
189
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3375512 alkalommal)
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14964 Dátum:
2011 Augusztus 27, 09:39:11 »
Idézetet írta: te_o - 2011 Augusztus 26, 10:23:39
Egy kis váltó-gumi számolgatós, magamnak csináltam, szerintem tanulságos, mi mennyit jelent...
(Zöld mezőket lehet állítgatni)
http://s3.toldacuccot.hu/letoltes?sid=e5d82fef105e9308bc60347f77716ea1&file=valto_gumi_calc.xls
miért angol a fele?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14963 Dátum:
2011 Augusztus 26, 23:22:14 »
Mai nagyon melegben sok 1/100as szakasszal verseny fogyasztásom 8.9. // A kuplungom hol jó hol meg nagyon ráz --- most megkapja a magáért versenyen aztán jöhet ki a motor mert ez így nekem nem kerek.
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14962 Dátum:
2011 Augusztus 26, 21:16:19 »
Idézetet írta: te_o - 2011 Augusztus 26, 20:52:58
(konkrétan filózok egy félhosszú váltón, azért).
Na ez már igen.
Pillanatnyilag úgy gondolom a legjobb megoldás, bármiféle kocsiba.
Tudod, hogy tapasztalatból mondom, mert a typ3-ban ilyen van.
A kalkulátorban pedig tisztám látszik, hogy 4.ben gyakorlatilag nincs eltérés a hosszúváltóhoz képest.
Ja és pont magam ellen beszélek, mert van egy eladó AT-s hosszúváltóm.
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14961 Dátum:
2011 Augusztus 26, 20:52:58 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Augusztus 26, 11:34:15
Arra akartam rámutatni, hogy ez az óra csalás dolog bár nagyon elterjedt, nem szentírás. Nem kellene belefűzni egy kalkulátorba, mint konkrétum.
Legtöbbször az összevissza gumiméretekből adódik, ez meg állítható a táblázatban.
Nekem 2 kocsim is halál pontosan mér a GPS-hez 80-100 körüli tartományban. Bár az egyik 40-50 körül csal 3-4%-ot. Gyári gumiméret.
A kalkulátor egyébként nagyon jó.
Az csak egy plusz, konkrétan az enyém stabilan ennyit csal, nem x km/h -t. "Gyári" gumiméret (155/15). Az egész cucc a gumi-sebességváltóhoz van, oda-vissza fordulatszámra, minden más "csak úgy van" benne. Ott a pontos érték is amúgy. Nem egy nagy csoda, csak feldobtam, ne csak én játszadozzak (konkrétan filózok egy félhosszú váltón, azért).
VW Beetle - the original since 1938
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14960 Dátum:
2011 Augusztus 26, 17:26:55 »
Idézetet írta: abes - 2011 Augusztus 26, 11:50:43
Enyém is. De nem hiszik el.
Én meg eddig, ha másik méret ment fel, mentem egy kört GPS-el, és megjegyeztem a kritikus sebességeknél a mutató állását.
A kalkulátor egyébként jó, de én nem kalkulálok, hanem mérek.
Bácsi Győző
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14959 Dátum:
2011 Augusztus 26, 16:15:33 »
Idézetet írta: Balage - 2011 Augusztus 26, 10:39:10
igen
Biztos vagy benne?
Mert szerintem 3.88-as végáttétel nem volt 0.89-es negyedikkel, csak 0.93-assal.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14958 Dátum:
2011 Augusztus 26, 11:50:43 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Augusztus 26, 11:34:15
Arra akartam rámutatni, hogy ez az óra csalás dolog bár nagyon elterjedt, nem szentírás. Nem kellene belefűzni egy kalkulátorba, mint konkrétum.
Legtöbbször az összevissza gumiméretekből adódik, ez meg állítható a táblázatban.
Nekem 2 kocsim is halál pontosan mér a GPS-hez 80-100 körüli tartományban. Bár az egyik 40-50 körül csal 3-4%-ot. Gyári gumiméret.
A kalkulátor egyébként nagyon jó.
Enyém is. De nem hiszik el.
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14957 Dátum:
2011 Augusztus 26, 11:34:15 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Augusztus 26, 11:25:47
nekem már nem sikerült letöltenem, de gondolom az óra csalása
Arra akartam rámutatni, hogy ez az óra csalás dolog bár nagyon elterjedt, nem szentírás. Nem kellene belefűzni egy kalkulátorba, mint konkrétum.
Legtöbbször az összevissza gumiméretekből adódik, ez meg állítható a táblázatban.
Nekem 2 kocsim is halál pontosan mér a GPS-hez 80-100 körüli tartományban. Bár az egyik 40-50 körül csal 3-4%-ot. Gyári gumiméret.
A kalkulátor egyébként nagyon jó.
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14956 Dátum:
2011 Augusztus 26, 11:33:47 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Augusztus 26, 11:30:27
Itt van. Nevezd át xlsx-re
ja, az lesz az.
a csalás.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14955 Dátum:
2011 Augusztus 26, 11:30:27 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Augusztus 26, 11:25:47
nekem már nem sikerült letöltenem, de gondolom az óra csalása
Itt van. Nevezd át xlsx-re
[a csatolmányt egy admin törölte]
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14954 Dátum:
2011 Augusztus 26, 11:25:47 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Augusztus 26, 10:59:35
Mit jelent az, hogy "óra+10%"?
nekem már nem sikerült letöltenem, de gondolom az óra csalása
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14953 Dátum:
2011 Augusztus 26, 10:59:35 »
Idézetet írta: te_o - 2011 Augusztus 26, 10:23:39
Egy kis váltó-gumi számolgatós, magamnak csináltam, szerintem tanulságos, mi mennyit jelent...
(Zöld mezőket lehet állítgatni)
http://s3.toldacuccot.hu/letoltes?sid=e5d82fef105e9308bc60347f77716ea1&file=valto_gumi_calc.xls
Mit jelent az, hogy "óra+10%"?
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14952 Dátum:
2011 Augusztus 26, 10:45:56 »
Idézetet írta: Balage - 2011 Augusztus 26, 10:39:10
igen
thx
akkor 170-et mentem tegnap előtt (5000-t pörgött 4-ben, 185/65-ös gumikkal)
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14951 Dátum:
2011 Augusztus 26, 10:39:10 »
igen
Idézetet írta: Bripery - 2011 Augusztus 26, 10:33:46
Ha már kalkulátor...
A gyári olajos AO-s hosszúváltó, az a
c
, igaz?
http://www.csp-shop.com/cshop/technik/getriebeberechnung6.php
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14950 Dátum:
2011 Augusztus 26, 10:33:46 »
Ha már kalkulátor...
A gyári olajos AO-s hosszúváltó, az a
c
, igaz?
http://www.csp-shop.com/cshop/technik/getriebeberechnung6.php
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14949 Dátum:
2011 Augusztus 26, 10:28:49 »
Idézetet írta: te_o - 2011 Augusztus 26, 10:23:39
Egy kis váltó-gumi számolgatós, magamnak csináltam, szerintem tanulságos, mi mennyit jelent...
(Zöld mezőket lehet állítgatni)
http://s3.toldacuccot.hu/letoltes?sid=e5d82fef105e9308bc60347f77716ea1&file=valto_gumi_calc.xls
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14948 Dátum:
2011 Augusztus 26, 10:23:39 »
Egy kis váltó-gumi számolgatós, magamnak csináltam, szerintem tanulságos, mi mennyit jelent...
(Zöld mezőket lehet állítgatni)
http://s3.toldacuccot.hu/letoltes?sid=e5d82fef105e9308bc60347f77716ea1&file=valto_gumi_calc.xls
VW Beetle - the original since 1938
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14947 Dátum:
2011 Augusztus 25, 22:01:10 »
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 25, 22:02:57 írta gas
»
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14946 Dátum:
2011 Augusztus 25, 21:35:51 »
Idézetet írta: Typ117 - 2011 Augusztus 25, 21:33:17
úhh
azért ez kemény.
régen készült a motor?
szerinted mi volt a baj?
Szerintem a hajtórúd csészéjének a csavarja szakadt el azután, hogy valami miatt a csapágy megolvadt és a hajtókaron a hajtórúd megszorult.
A megszorulás lehetett előbb, ez a csapon jól látszik, utána szerintem elszakadt a csésze csavarja.
Lehet, hogy a pumpa kapott be valamit, amit betolt és blokkolta az olajfuratot. Nehéz ezt már kideríteni.
Szerintem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14945 Dátum:
2011 Augusztus 25, 21:34:51 »
Idézetet írta: Typ117 - 2011 Augusztus 25, 21:33:17
úhh
azért ez kemény.
régen készült a motor?
szerinted mi volt a baj?
nemtom állt vagy 6évet ....tavaly bele ment 6000km gond nélkül elöjel nem volt most sem........
behalt apunpa,benyelt valamit,simán megsült, nemtudjuk meg soha
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14944 Dátum:
2011 Augusztus 25, 21:33:17 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Augusztus 25, 21:30:10
t2 b 2.tul méreten volt már minden
as kodó 1,6 motor
semmi elöjel
pályán nem is épp melegbe
kb 80al ment az 2500-3000
és csat és ennyi
úhh
azért ez kemény.
régen készült a motor?
szerinted mi volt a baj?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14943 Dátum:
2011 Augusztus 25, 21:30:10 »
Idézetet írta: Typ117 - 2011 Augusztus 25, 21:23:10
nem semmi
lehet tudni hogy történt? túl magas fordulaton eltört a hajtókar? mekkora fordulat lehetett?
milyen motor volt egyébként?
t2 b 2.tul méreten volt már minden
as kodó 1,6 motor
semmi elöjel
pályán nem is épp melegbe
kb 80al ment az 2500-3000
és csat és ennyi
3hajtójkar megállt majd akart még fordulni
1 az az 1db henger nem jött ki ugy eldeformálodot.....
az a fura h az én elözö tuning motorom hasonloan fáradt meg de ott 6000nél és fele ennyi kár nem volt....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14942 Dátum:
2011 Augusztus 25, 21:25:58 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Augusztus 25, 21:12:43
blokk szám miatt kell!veztengely kupakja meg 3db hézagoló ami használható
én egy 1.2-est szedtem szét hasonló kondíciókkal de ott a vez. tengely is meg úszta
https://picasaweb.google.com/lh/photo/rIYy1ssHJAtp0OC9xcRwFA?feat=directlink
3. hajtókar megszorult
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 25, 21:27:42 írta gas
»
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14941 Dátum:
2011 Augusztus 25, 21:23:10 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Augusztus 25, 21:09:58
még
nem semmi
lehet tudni hogy történt? túl magas fordulaton eltört a hajtókar? mekkora fordulat lehetett?
milyen motor volt egyébként?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14940 Dátum:
2011 Augusztus 25, 21:12:43 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Augusztus 25, 21:12:15
Tulajdonképpen minek szedted szét? Szétválogatva többet adnak a vastelepen a fémekért?
blokk szám miatt kell!veztengely kupakja meg 3db hézagoló ami használható
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14939 Dátum:
2011 Augusztus 25, 21:12:15 »
Tulajdonképpen minek szedted szét? Szétválogatva többet adnak a vastelepen a fémekért?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14938 Dátum:
2011 Augusztus 25, 21:10:39 »
még
[a csatolmányt egy admin törölte]
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14937 Dátum:
2011 Augusztus 25, 21:09:58 »
még
[a csatolmányt egy admin törölte]
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14936 Dátum:
2011 Augusztus 25, 21:08:57 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Augusztus 25, 15:50:47
Elméletileg adnak egy plusz terhelést, amikor végsebességet mérnek, ebben a plusz terhelésben a teljes gördülési ellenállás és a légellenállás is benne van. De ez egy részben becsült érték, hiszen nem mérnek homlokfelületet, stb.
Nekem az a tapasztalatom, hogy a padon kicsit gyorsabb az autó, mint az életben. Kb 10-15%-kal, nekem legalábbis ez volt.
pár motort már szedtem szét de ez megkapta
[a csatolmányt egy admin törölte]
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14935 Dátum:
2011 Augusztus 25, 15:50:47 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Augusztus 25, 09:51:05
a fékpadon szimulálják a légellenállást is?
mert ha nem, akkor a valós végsebesség kicsit kevesebb lesz.
Elméletileg adnak egy plusz terhelést, amikor végsebességet mérnek, ebben a plusz terhelésben a teljes gördülési ellenállás és a légellenállás is benne van. De ez egy részben becsült érték, hiszen nem mérnek homlokfelületet, stb.
Nekem az a tapasztalatom, hogy a padon kicsit gyorsabb az autó, mint az életben. Kb 10-15%-kal, nekem legalábbis ez volt.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14934 Dátum:
2011 Augusztus 25, 12:05:02 »
Idézetet írta: gsattila - 2011 Augusztus 25, 11:52:20
Nem is olyan kicsit.
értsd idézőjelben :-)
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14933 Dátum:
2011 Augusztus 25, 11:52:20 »
Nem is olyan kicsit.
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Augusztus 25, 09:51:05
a fékpadon szimulálják a légellenállást is?
mert ha nem, akkor a valós végsebesség kicsit kevesebb lesz.
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14932 Dátum:
2011 Augusztus 25, 09:51:05 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Augusztus 25, 09:06:37
nekem fékpadi mérés is megvan végsebességre az is hiteles 169
a fékpadon szimulálják a légellenállást is?
mert ha nem, akkor a valós végsebesség kicsit kevesebb lesz.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14931 Dátum:
2011 Augusztus 25, 09:45:22 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Augusztus 25, 09:06:37
nekem fékpadi mérés is megvan végsebességre az is hiteles 169
fekpadrol is gps-es merest kerunk! :-P
Buzi, aki fékez! :-)))
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14930 Dátum:
2011 Augusztus 25, 09:06:37 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Augusztus 25, 09:01:20
na majd akkor csinálok videót, amin a gps is rajta lesz , az a hiteles
nekem fékpadi mérés is megvan végsebességre az is hiteles 169
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14929 Dátum:
2011 Augusztus 25, 09:01:20 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Augusztus 25, 08:59:23
nekem 17es kerékkel is megvan az 160 vigan
na majd akkor csinálok videót, amin a gps is rajta lesz , az a hiteles
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14928 Dátum:
2011 Augusztus 25, 09:00:17 »
Idézetet írta: BlackP - 2011 Augusztus 25, 08:57:29
én is tudok ilyet, csodákra képes a kisebb kerék elöl
képet
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14927 Dátum:
2011 Augusztus 25, 08:59:23 »
Idézetet írta: BlackP - 2011 Augusztus 25, 08:57:29
én is tudok ilyet, csodákra képes a kisebb kerék elöl
nekem 17es kerékkel is megvan az 160 vigan
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14926 Dátum:
2011 Augusztus 25, 08:57:29 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Augusztus 25, 08:56:03
Na majd hétvégén csinálok világosban képet, amikor tisztán lehet látni, hogy visszafordul, mert itt az enyémen nem látszódik a lényeg, ezek a képek pedig kismiskák...
én is tudok ilyet, csodákra képes a kisebb kerék elöl
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14925 Dátum:
2011 Augusztus 25, 08:56:03 »
Na majd hétvégén csinálok világosban képet, amikor tisztán lehet látni, hogy visszafordul, mert itt az enyémen nem látszódik a lényeg, ezek a képek pedig kismiskák...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Oldalak:
1
...
179
180
181
182
183
[
184
]
185
186
187
188
189
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...