www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 15:30:26

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 176 177 178 179 180 [181] 182 183 184 185 186 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3374153 alkalommal)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #15084 Dátum: 2011 Szeptember 05, 20:34:23 »

Egész jó lesz fogyasztásom, és nagyon jó a gép.... Győr - Fürstenfeld - Győr... 360km 1/4 fölött mutat még (jó a műszer). Lefelé 90-100 hazafelé 100-140közt óra szerint, lakott területen belül szabályosan persze,
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15083 Dátum: 2011 Szeptember 05, 20:30:39 »


Nem emelem meg, most szépen fordul és a teljesen betekert konikkal amúgy sem egy túl komfort autó. Sajnos nagyobb komfortra azért sem játszhatok, mert azért ez egy relatíve gyors autó, fordulni és fékezni is kell vele.

Használni fogom családilag is, nem fog leérni, a gumibakok teljes méretűek és még nem ül rajtuk.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #15082 Dátum: 2011 Szeptember 05, 20:07:18 »

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #15081 Dátum: 2011 Szeptember 05, 20:00:31 »

Jó lett a gép, gratulálok én is.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #15080 Dátum: 2011 Szeptember 05, 19:52:19 »

Jó lett a gép, gratulálok én is.


www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
1303LS
« Hozzászólás #15079 Dátum: 2011 Szeptember 05, 19:51:06 »

Nem a kipufogó füstöl.  Tongue
Jó lett a gép, gratulálok én is.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15078 Dátum: 2011 Szeptember 05, 19:46:26 »

Nem a kipufogó füstöl.  Tongue

[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15077 Dátum: 2011 Szeptember 03, 22:10:28 »

Szerinted laza szíjjal megyek? Nem tudom beállítani? Hülye vagyok hozzá?

mind a 3 kérdésre igen :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15076 Dátum: 2011 Szeptember 03, 21:49:58 »

na, megnyugodtam.
tc-n mikor lesz valami írás a hepeningről? holnap?

nem lehet, hogy nem elég feszes a szíj, azért dobja le?
pöcs! :-))

Lesznek írások és Október elején lesza  Totalcar TV, abban benne lesz.


Szerinted laza szíjjal megyek? Nem tudom beállítani? Hülye vagyok hozzá?

Szerintem csak power pulley-t kellene használni a 7000-es fordulathoz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15075 Dátum: 2011 Szeptember 03, 21:41:46 »

Az a nagyon szerelés az várakozás volt 19-es kulcsra, hogy visszategyem az ékszíjat. A szerelés egy perc volt.
Nem tudom mi lehet az oka, de 6500-7000 fordulatnál ledobja az ékszíjat...és ha egyszer ledobja, akkor utána már 4000 felett ledobja és el is szakítja.
 A tárcsák eredeti német tárcsák és egy vonalban futnak. Az ékszíj Gates 900 x 10-es, de a Semperitet is ledobja.

Az autó egyébként FANTASZTIKUS. A fék, a futómű, és a motor is. Kicsit lehet még finomítani rajta, talán még ki is jön pár ló belőle, mert nagyon keveset fogyaszt, 80-100 között hihetetlen 8.5 litert úgy, hogy ebbe a 5-6 negyedmérföldes futam is benne volt és a km órára rászámoltam 10%-ot.

Most van az, hogy már nem bánom annyira a mexikóit és el tudom hinni, hogy ebből is lesz számomra szerethető autó. Most van az összeszokás.
na, megnyugodtam.
tc-n mikor lesz valami írás a hepeningről? holnap?

nem lehet, hogy nem elég feszes a szíj, azért dobja le?

pöcs! :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15074 Dátum: 2011 Szeptember 03, 19:20:25 »

Amatőr.  Grin


http://www.youtube.com/watch?v=BQhfcdQf1QA
Az a nagyon szerelés az várakozás volt 19-es kulcsra, hogy visszategyem az ékszíjat. ...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15073 Dátum: 2011 Szeptember 03, 19:11:12 »

gratulálok!
volt valami probléma az autóval?
a faszbúkon ommmm azt írta, hogy valamit nagyon szereltél a pálya végén.

Az a nagyon szerelés az várakozás volt 19-es kulcsra, hogy visszategyem az ékszíjat. A szerelés egy perc volt.
Nem tudom mi lehet az oka, de 6500-7000 fordulatnál ledobja az ékszíjat...és ha egyszer ledobja, akkor utána már 4000 felett ledobja és el is szakítja.
 A tárcsák eredeti német tárcsák és egy vonalban futnak. Az ékszíj Gates 900 x 10-es, de a Semperitet is ledobja.

Az autó egyébként FANTASZTIKUS. A fék, a futómű, és a motor is. Kicsit lehet még finomítani rajta, talán még ki is jön pár ló belőle, mert nagyon keveset fogyaszt, 80-100 között hihetetlen 8.5 litert úgy, hogy ebbe a 5-6 negyedmérföldes futam is benne volt és a km órára rászámoltam 10%-ot.

Most van az, hogy már nem bánom annyira a mexikóit és el tudom hinni, hogy ebből is lesz számomra szerethető autó. Most van az összeszokás.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Gaga
Hozzászólások: 2552


« Hozzászólás #15072 Dátum: 2011 Szeptember 03, 15:09:18 »

Ma volt a Totalcar házi gyorsulása. Harmadik helyet szereztem meg a Bazsó Gábor Toyota Corolla driftautója és egy Mazda 323 Turbo 4x4 mögött.

Hivatalos mérés volt, a legjobb időm 15.41 142.8 volt.

A rajtnál nem rúgtam és jellemző, hogy nekem nem kellett negyediket kapcsolnom, Karotta meg a Hacsirokut 5. fokozatba tette!
Kellene még a karbikon kicsit finomítani...és azt hiszem ezek a nagy féktárcsák sem kedveznek a gyorsulásnak, de azért elégedett vagyok.
Semmit nem alakítottam vagy pakoltam ki, 3/4 tank benzinnel mentem, egy jó rajtban még 2 tized simán benne lett volna.
garatula!!
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #15071 Dátum: 2011 Szeptember 03, 08:14:20 »

Ma volt a Totalcar házi gyorsulása. Harmadik helyet szereztem meg a Bazsó Gábor Toyota Corolla driftautója és egy Mazda 323 Turbo 4x4 mögött.
Hivatalos mérés volt, a legjobb időm 15.41 142.8 volt.
Gratula!!

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15070 Dátum: 2011 Szeptember 03, 06:25:06 »

Ma volt a Totalcar házi gyorsulása. Harmadik helyet szereztem meg a Bazsó Gábor Toyota Corolla driftautója és egy Mazda 323 Turbo 4x4 mögött.

Hivatalos mérés volt, a legjobb időm 15.41 142.8 volt.

A rajtnál nem rúgtam és jellemző, hogy nekem nem kellett negyediket kapcsolnom, Karotta meg a Hacsirokut 5. fokozatba tette!
Kellene még a karbikon kicsit finomítani...és azt hiszem ezek a nagy féktárcsák sem kedveznek a gyorsulásnak, de azért elégedett vagyok.
Semmit nem alakítottam vagy pakoltam ki, 3/4 tank benzinnel mentem, egy jó rajtban még 2 tized simán benne lett volna.

gratulálok!
volt valami probléma az autóval?
a faszbúkon ommmm azt írta, hogy valamit nagyon szereltél a pálya végén.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #15069 Dátum: 2011 Szeptember 03, 05:50:35 »

Gartula! Akkor teljesítmény mérésre is elgurulunk valamikor? :-)

Ma volt a Totalcar házi gyorsulása. Harmadik helyet szereztem meg a Bazsó Gábor Toyota Corolla driftautója és egy Mazda 323 Turbo 4x4 mögött.
Hivatalos mérés volt, a legjobb időm 15.41 142.8 volt.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #15068 Dátum: 2011 Szeptember 02, 23:26:31 »

Kuplung bovdenből, ha AB-s váltóm van és 66os a kasztni akkor milyen hosszú kell? Próbáltunk állítani rajta, hogy ne rázzon a vezetőnek a hajlása tényleg nem volt olyan mint rajzokon láttam, de max. 8mm-t tudtunk alá tenni (Maresz írta hogy alátéttel állítom be), így a fél órával ezelőtti tesztkör azt mutatja nem rázkódik. Többet nem tudok alátenni, mert akkor meg már rövid a bovden....lehet ilyen?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15067 Dátum: 2011 Szeptember 02, 23:22:27 »

A rajt pillanata. Két személlyel.  Undecided

[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15066 Dátum: 2011 Szeptember 02, 22:50:42 »

Itt a két legyőzőm.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15065 Dátum: 2011 Szeptember 02, 22:48:24 »

Ma volt a Totalcar házi gyorsulása. Harmadik helyet szereztem meg a Bazsó Gábor Toyota Corolla driftautója és egy Mazda 323 Turbo 4x4 mögött.

Hivatalos mérés volt, a legjobb időm 15.41 142.8 volt.

A rajtnál nem rúgtam és jellemző, hogy nekem nem kellett negyediket kapcsolnom, Karotta meg a Hacsirokut 5. fokozatba tette!
Kellene még a karbikon kicsit finomítani...és azt hiszem ezek a nagy féktárcsák sem kedveznek a gyorsulásnak, de azért elégedett vagyok.
Semmit nem alakítottam vagy pakoltam ki, 3/4 tank benzinnel mentem, egy jó rajtban még 2 tized simán benne lett volna.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15064 Dátum: 2011 Szeptember 02, 19:27:24 »

akkor a magasságom is csökken, kis buzi Tongue Roll Eyes Roll Eyes
akkor lombfűrésszel segíts a dolgon, pöcs :-))




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #15063 Dátum: 2011 Szeptember 02, 19:16:21 »

akkor a magasságom is csökken, kis buzi Tongue Roll Eyes Roll Eyes

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #15062 Dátum: 2011 Szeptember 02, 19:00:37 »

norbi update?
dagatt! :-PP

akkor a magasságom is csökken, kis buzi Tongue Roll Eyes Roll Eyes

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15061 Dátum: 2011 Szeptember 02, 18:59:23 »

én másképp nem férek el benne Grin
norbi update?
dagatt! :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #15060 Dátum: 2011 Szeptember 02, 18:46:50 »

mind a ketten nagyon ráfeszültök a kormányra.
úgy jobban gyorsul? :-)))

én másképp nem férek el benne Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15059 Dátum: 2011 Szeptember 02, 18:43:47 »

vad Dudu Evil
versenyben Grin

mind a ketten nagyon ráfeszültök a kormányra.
úgy jobban gyorsul? :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #15058 Dátum: 2011 Szeptember 02, 18:43:35 »

versenyben Grin
<beszúrt kép törölve>
vad Kálmán  Grin Grin

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #15057 Dátum: 2011 Szeptember 02, 18:42:49 »

versenyben Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #15056 Dátum: 2011 Szeptember 02, 18:41:00 »

vad Dudu Evil


www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #15055 Dátum: 2011 Szeptember 01, 00:53:52 »

Ha jól megcsinál az ember mindent az autóján, akkor nem árthat sokat... Meg itt nem arról van szó, hogy hülyegyerek módjára szarrá gyilkoljuk az autót és füstölő gumikkal teszi meg a 1/4 mérföldet... Egyszerűen arról, hogy ha az ember beáll gyorsulni akkor bizony előfordulhat, hogy marad gumicsík az aszfalton... Lehet csak 20 centi, de lehet 2 méternyi is...

kösz Wink
ez biztató
 jó lenne hétköznapi, nem sokat fogyasztó motor, ami gyorsul is Grin


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15054 Dátum: 2011 Szeptember 01, 00:46:48 »

Ha jól megcsinál az ember mindent az autóján, akkor nem árthat sokat... Meg itt nem arról van szó, hogy hülyegyerek módjára szarrá gyilkoljuk az autót és füstölő gumikkal teszi meg a 1/4 mérföldet... Egyszerűen arról, hogy ha az ember beáll gyorsulni akkor bizony előfordulhat, hogy marad gumicsík az aszfalton... Lehet csak 20 centi, de lehet 2 méternyi is...

a "rúgás" mit árthat--- a motor-váltótartó bakok halálán kívül--- ,

ha "belül" van a "szétszakítom a hajtókarokat" gyilkoláson?


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15053 Dátum: 2011 Szeptember 01, 00:43:31 »

Illetve nem más a gyakorlat meg a fizika, hiszen a forgó kerék adott esetben a teljes távnak csak mondjuk 0,2 %-a és azon a rövid távon lehet, hogy rosszabb gyorsulást produkál a finom rajthoz képest, de a maradék távnak lehet, hogy előnyösebb "helyzetből" rugaszkodik neki...

okay Wink

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #15052 Dátum: 2011 Szeptember 01, 00:39:23 »

No meg arról volt még szó, hogy megkaptam én is, meg még páran rajtam kívül, hogy szar gumikat használunk... Megkaptuk ezt úgy, hogy pl. az én autómat, illetve gumijait idén még nem is látták találkozón, tehát látatlanba megkaptam (kaptuk) azt, hogy fos gumikat veszünk... Én meg erre azt mondom, hogy igenis 100+ lóerővel az 5 colos BRM felnire nincsen olyan forgalomban használható gumi amit ne tudnék megforgatni, illetve ami akaratlanul ne forogna meg egy agresszívebb rajtnál. Pont.

a "rúgás" mit árthat--- a motor-váltótartó bakok halálán kívül--- ,

ha "belül" van a "szétszakítom a hajtókarokat" gyilkoláson?

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #15051 Dátum: 2011 Szeptember 01, 00:32:45 »

A fizika és a gyakorlat között gyakran van egy kis különbség... Pl. ha van egy tuning motorod a bogaradban, ami 3000 alatt halott, akkor lehet, hogy olyan fordulattal kell elrajtolnod ahhoz, hogy ne forogjon meg a kereked, amilyen fordulatról még időbe telik "összeszednie" magát a motornak. Viszont ha picit elrúgod az autót a rajtnál és olyan fordulattal indítasz ahol már van erő, akkor lehet, hogy hamarabb betapad a gumid, minthogy a finom rajttal összeszedi magát a motor...
De itt nem is erről volt szó, hiszen nyilván, akkor a legjobb a gyorsulás, ha az energiát arra használod, hogy vigye előre az autót, nem pedig arra, hogy a gumit koptasd... Itt arról volt szó, hogy pl az én utcai gumiim tökéletesen megállják a helyüket az utakon, de versenyen nem a legideálisabbak, hiszen 99%-ban utcán használom az autómat, így beáldozom azt a pár tizedet a versenyen azért, hogy komfortosabban, biztonságosabban túrázzak az autóval..

okay Wink
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15050 Dátum: 2011 Szeptember 01, 00:30:17 »

No meg arról volt még szó, hogy megkaptam én is, meg még páran rajtam kívül, hogy szar gumikat használunk... Megkaptuk ezt úgy, hogy pl. az én autómat, illetve gumijait idén még nem is látták találkozón, tehát látatlanba megkaptam (kaptuk) azt, hogy fos gumikat veszünk... Én meg erre azt mondom, hogy igenis 100+ lóerővel az 5 colos BRM felnire nincsen olyan forgalomban használható gumi amit ne tudnék megforgatni, illetve ami akaratlanul ne forogna meg egy agresszívebb rajtnál. Pont.

A fizika és a gyakorlat között gyakran van egy kis különbség... Pl. ha van egy tuning motorod a bogaradban, ami 3000 alatt halott, akkor lehet, hogy olyan fordulattal kell elrajtolnod ahhoz, hogy ne forogjon meg a kereked, amilyen fordulatról még időbe telik "összeszednie" magát a motornak. Viszont ha picit elrúgod az autót a rajtnál és olyan fordulattal indítasz ahol már van erő, akkor lehet, hogy hamarabb betapad a gumid, minthogy a finom rajttal összeszedi magát a motor...
De itt nem is erről volt szó, hiszen nyilván, akkor a legjobb a gyorsulás, ha az energiát arra használod, hogy vigye előre az autót, nem pedig arra, hogy a gumit koptasd... Itt arról volt szó, hogy pl az én utcai gumiim tökéletesen megállják a helyüket az utakon, de versenyen nem a legideálisabbak, hiszen 99%-ban utcán használom az autómat, így beáldozom azt a pár tizedet a versenyen azért, hogy komfortosabban, biztonságosabban túrázzak az autóval..


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15049 Dátum: 2011 Szeptember 01, 00:21:34 »

A fizika és a gyakorlat között gyakran van egy kis különbség... Pl. ha van egy tuning motorod a bogaradban, ami 3000 alatt halott, akkor lehet, hogy olyan fordulattal kell elrajtolnod ahhoz, hogy ne forogjon meg a kereked, amilyen fordulatról még időbe telik "összeszednie" magát a motornak. Viszont ha picit elrúgod az autót a rajtnál és olyan fordulattal indítasz ahol már van erő, akkor lehet, hogy hamarabb betapad a gumid, minthogy a finom rajttal összeszedi magát a motor...
De itt nem is erről volt szó, hiszen nyilván, akkor a legjobb a gyorsulás, ha az energiát arra használod, hogy vigye előre az autót, nem pedig arra, hogy a gumit koptasd... Itt arról volt szó, hogy pl az én utcai gumiim tökéletesen megállják a helyüket az utakon, de versenyen nem a legideálisabbak, hiszen 99%-ban utcán használom az autómat, így beáldozom azt a pár tizedet a versenyen azért, hogy komfortosabban, biztonságosabban túrázzak az autóval..

maximális gyorsulás, a pont meg nem "megforgó" gumikkal érhető el Roll Eyes
vagy rosszul tanultam a fizikát? Tongue

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #15048 Dátum: 2011 Augusztus 31, 23:57:34 »

maximális gyorsulás, a pont meg nem "megforgó" gumikkal érhető el Roll Eyes
vagy rosszul tanultam a fizikát? Tongue
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #15047 Dátum: 2011 Augusztus 31, 23:35:42 »

Kis búzák vagytok  Tongue Jovan mind1 leszarom, ha csak kifigurázni tudtok... Én vagyok a hülye, hogy írok ide egyáltalán...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15046 Dátum: 2011 Augusztus 31, 20:46:04 »

hogyan kell állítani a bowdenvezető hajlásszögét?
alátét

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #15045 Dátum: 2011 Augusztus 31, 17:32:18 »

Az is fos! Nem láttad, hogy több autónál még az is megforgott! Sőt, még gyűrődött is az a szar... Csak a yokohama c-drive gumik a jók 205/65R15 méretben  Wink  Tongue

hogyan kell állítani a bowdenvezető hajlásszögét?
Oldalak: 1 ... 176 177 178 179 180 [181] 182 183 184 185 186 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.145 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.