www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 15:30:26
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
176
177
178
179
180
[
181
]
182
183
184
185
186
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3374153 alkalommal)
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15084 Dátum:
2011 Szeptember 05, 20:34:23 »
Egész jó lesz fogyasztásom, és nagyon jó a gép.... Győr - Fürstenfeld - Győr... 360km 1/4 fölött mutat még (jó a műszer). Lefelé 90-100 hazafelé 100-140közt óra szerint, lakott területen belül szabályosan persze,
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15083 Dátum:
2011 Szeptember 05, 20:30:39 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Szeptember 05, 20:07:18
Nem emelem meg, most szépen fordul és a teljesen betekert konikkal amúgy sem egy túl komfort autó. Sajnos nagyobb komfortra azért sem játszhatok, mert azért ez egy relatíve gyors autó, fordulni és fékezni is kell vele.
Használni fogom családilag is, nem fog leérni, a gumibakok teljes méretűek és még nem ül rajtuk.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15082 Dátum:
2011 Szeptember 05, 20:07:18 »
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15081 Dátum:
2011 Szeptember 05, 20:00:31 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Szeptember 05, 19:51:06
Jó lett a gép, gratulálok én is.
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15080 Dátum:
2011 Szeptember 05, 19:52:19 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Szeptember 05, 19:51:06
Jó lett a gép, gratulálok én is.
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15079 Dátum:
2011 Szeptember 05, 19:51:06 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 05, 19:46:26
Nem a kipufogó füstöl.
Jó lett a gép, gratulálok én is.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15078 Dátum:
2011 Szeptember 05, 19:46:26 »
Nem a kipufogó füstöl.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15077 Dátum:
2011 Szeptember 03, 22:10:28 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 03, 21:49:58
Szerinted laza szíjjal megyek? Nem tudom beállítani? Hülye vagyok hozzá?
mind a 3 kérdésre igen :-PP
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15076 Dátum:
2011 Szeptember 03, 21:49:58 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Szeptember 03, 21:41:46
na, megnyugodtam.
tc-n mikor lesz valami írás a hepeningről? holnap?
nem lehet, hogy nem elég feszes a szíj, azért dobja le?
pöcs! :-))
Lesznek írások és Október elején lesza Totalcar TV, abban benne lesz.
Szerinted laza szíjjal megyek? Nem tudom beállítani? Hülye vagyok hozzá?
Szerintem csak power pulley-t kellene használni a 7000-es fordulathoz.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15075 Dátum:
2011 Szeptember 03, 21:41:46 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 03, 19:11:12
Az a nagyon szerelés az várakozás volt 19-es kulcsra, hogy visszategyem az ékszíjat. A szerelés egy perc volt.
Nem tudom mi lehet az oka, de 6500-7000 fordulatnál ledobja az ékszíjat...és ha egyszer ledobja, akkor utána már 4000 felett ledobja és el is szakítja.
A tárcsák eredeti német tárcsák és egy vonalban futnak. Az ékszíj Gates 900 x 10-es, de a Semperitet is ledobja.
Az autó egyébként FANTASZTIKUS. A fék, a futómű, és a motor is. Kicsit lehet még finomítani rajta, talán még ki is jön pár ló belőle, mert nagyon keveset fogyaszt, 80-100 között hihetetlen 8.5 litert úgy, hogy ebbe a 5-6 negyedmérföldes futam is benne volt és a km órára rászámoltam 10%-ot.
Most van az, hogy már nem bánom annyira a mexikóit és el tudom hinni, hogy ebből is lesz számomra szerethető autó. Most van az összeszokás.
na, megnyugodtam.
tc-n mikor lesz valami írás a hepeningről? holnap?
nem lehet, hogy nem elég feszes a szíj, azért dobja le?
Idézetet írta: Balage - 2011 Szeptember 03, 19:20:25
Amatőr.
http://www.youtube.com/watch?v=BQhfcdQf1QA
pöcs! :-))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15074 Dátum:
2011 Szeptember 03, 19:20:25 »
Amatőr.
http://www.youtube.com/watch?v=BQhfcdQf1QA
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 03, 19:11:12
Az a nagyon szerelés az várakozás volt 19-es kulcsra, hogy visszategyem az ékszíjat. ...
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15073 Dátum:
2011 Szeptember 03, 19:11:12 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Szeptember 03, 06:25:06
gratulálok!
volt valami probléma az autóval?
a faszbúkon ommmm azt írta, hogy valamit nagyon szereltél a pálya végén.
Az a nagyon szerelés az várakozás volt 19-es kulcsra, hogy visszategyem az ékszíjat. A szerelés egy perc volt.
Nem tudom mi lehet az oka, de 6500-7000 fordulatnál ledobja az ékszíjat...és ha egyszer ledobja, akkor utána már 4000 felett ledobja és el is szakítja.
A tárcsák eredeti német tárcsák és egy vonalban futnak. Az ékszíj Gates 900 x 10-es, de a Semperitet is ledobja.
Az autó egyébként FANTASZTIKUS. A fék, a futómű, és a motor is. Kicsit lehet még finomítani rajta, talán még ki is jön pár ló belőle, mert nagyon keveset fogyaszt, 80-100 között hihetetlen 8.5 litert úgy, hogy ebbe a 5-6 negyedmérföldes futam is benne volt és a km órára rászámoltam 10%-ot.
Most van az, hogy már nem bánom annyira a mexikóit és el tudom hinni, hogy ebből is lesz számomra szerethető autó. Most van az összeszokás.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Gaga
Hozzászólások: 2552
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15072 Dátum:
2011 Szeptember 03, 15:09:18 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 02, 22:48:24
Ma volt a Totalcar házi gyorsulása. Harmadik helyet szereztem meg a Bazsó Gábor Toyota Corolla driftautója és egy Mazda 323 Turbo 4x4 mögött.
Hivatalos mérés volt, a legjobb időm 15.41
142.8 volt.
A rajtnál nem rúgtam és jellemző, hogy nekem nem kellett negyediket kapcsolnom, Karotta meg a Hacsirokut 5. fokozatba tette!
Kellene még a karbikon kicsit finomítani...és azt hiszem ezek a nagy féktárcsák sem kedveznek a gyorsulásnak, de azért elégedett vagyok.
Semmit nem alakítottam vagy pakoltam ki, 3/4 tank benzinnel mentem, egy jó rajtban még 2 tized simán benne lett volna.
garatula!!
gumibogi
Hozzászólások: 13424
20-9111-661 www.ftgumi.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15071 Dátum:
2011 Szeptember 03, 08:14:20 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 02, 22:48:24
Ma volt a Totalcar házi gyorsulása. Harmadik helyet szereztem meg a Bazsó Gábor Toyota Corolla driftautója és egy Mazda 323 Turbo 4x4 mögött.
Hivatalos mérés volt, a legjobb időm 15.41
142.8 volt.
Gratula!!
zengőgumi
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15070 Dátum:
2011 Szeptember 03, 06:25:06 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 02, 22:48:24
Ma volt a Totalcar házi gyorsulása. Harmadik helyet szereztem meg a Bazsó Gábor Toyota Corolla driftautója és egy Mazda 323 Turbo 4x4 mögött.
Hivatalos mérés volt, a legjobb időm 15.41
142.8 volt.
A rajtnál nem rúgtam és jellemző, hogy nekem nem kellett negyediket kapcsolnom, Karotta meg a Hacsirokut 5. fokozatba tette!
Kellene még a karbikon kicsit finomítani...és azt hiszem ezek a nagy féktárcsák sem kedveznek a gyorsulásnak, de azért elégedett vagyok.
Semmit nem alakítottam vagy pakoltam ki, 3/4 tank benzinnel mentem, egy jó rajtban még 2 tized simán benne lett volna.
gratulálok!
volt valami probléma az autóval?
a faszbúkon ommmm azt írta, hogy valamit nagyon szereltél a pálya végén.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15069 Dátum:
2011 Szeptember 03, 05:50:35 »
Gartula! Akkor teljesítmény mérésre is elgurulunk valamikor? :-)
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 02, 22:48:24
Ma volt a Totalcar házi gyorsulása. Harmadik helyet szereztem meg a Bazsó Gábor Toyota Corolla driftautója és egy Mazda 323 Turbo 4x4 mögött.
Hivatalos mérés volt, a legjobb időm 15.41
142.8 volt.
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15068 Dátum:
2011 Szeptember 02, 23:26:31 »
Kuplung bovdenből, ha AB-s váltóm van és 66os a kasztni akkor milyen hosszú kell? Próbáltunk állítani rajta, hogy ne rázzon a vezetőnek a hajlása tényleg nem volt olyan mint rajzokon láttam, de max. 8mm-t tudtunk alá tenni (Maresz írta hogy alátéttel állítom be), így a fél órával ezelőtti tesztkör azt mutatja nem rázkódik. Többet nem tudok alátenni, mert akkor meg már rövid a bovden....lehet ilyen?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15067 Dátum:
2011 Szeptember 02, 23:22:27 »
A rajt pillanata. Két személlyel.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15066 Dátum:
2011 Szeptember 02, 22:50:42 »
Itt a két legyőzőm.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15065 Dátum:
2011 Szeptember 02, 22:48:24 »
Ma volt a Totalcar házi gyorsulása. Harmadik helyet szereztem meg a Bazsó Gábor Toyota Corolla driftautója és egy Mazda 323 Turbo 4x4 mögött.
Hivatalos mérés volt, a legjobb időm 15.41
142.8 volt.
A rajtnál nem rúgtam és jellemző, hogy nekem nem kellett negyediket kapcsolnom, Karotta meg a Hacsirokut 5. fokozatba tette!
Kellene még a karbikon kicsit finomítani...és azt hiszem ezek a nagy féktárcsák sem kedveznek a gyorsulásnak, de azért elégedett vagyok.
Semmit nem alakítottam vagy pakoltam ki, 3/4 tank benzinnel mentem, egy jó rajtban még 2 tized simán benne lett volna.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15064 Dátum:
2011 Szeptember 02, 19:27:24 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Szeptember 02, 19:00:37
akkor a magasságom is csökken, kis buzi
akkor lombfűrésszel segíts a dolgon, pöcs :-))
Idézetet írta: BlackP - 2011 Szeptember 02, 19:16:21
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15063 Dátum:
2011 Szeptember 02, 19:16:21 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Szeptember 02, 19:00:37
akkor a magasságom is csökken, kis buzi
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15062 Dátum:
2011 Szeptember 02, 19:00:37 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Szeptember 02, 18:59:23
norbi update?
dagatt! :-PP
akkor a magasságom is csökken, kis buzi
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15061 Dátum:
2011 Szeptember 02, 18:59:23 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Szeptember 02, 18:46:50
én másképp nem férek el benne
norbi update?
dagatt! :-PP
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15060 Dátum:
2011 Szeptember 02, 18:46:50 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Szeptember 02, 18:43:47
mind a ketten nagyon ráfeszültök a kormányra.
úgy jobban gyorsul? :-)))
én másképp nem férek el benne
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15059 Dátum:
2011 Szeptember 02, 18:43:47 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Szeptember 02, 18:41:00
vad Dudu
Idézetet írta: Bripery - 2011 Szeptember 02, 18:42:49
versenyben
mind a ketten nagyon ráfeszültök a kormányra.
úgy jobban gyorsul? :-)))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
LesL!E084
Hozzászólások: 1971
www.afkairsoft.com
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15058 Dátum:
2011 Szeptember 02, 18:43:35 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Szeptember 02, 18:42:49
versenyben
<beszúrt kép törölve>
vad Kálmán
gO LOW or gO hOmE
"Hasal a verda , karcol a padló.
Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15057 Dátum:
2011 Szeptember 02, 18:42:49 »
versenyben
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15056 Dátum:
2011 Szeptember 02, 18:41:00 »
vad Dudu
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
kormányzoo
Hozzászólások: 5802
redgear.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15055 Dátum:
2011 Szeptember 01, 00:53:52 »
Idézetet írta: callook - 2011 Szeptember 01, 00:46:48
Ha jól megcsinál az ember mindent az autóján, akkor nem árthat sokat... Meg itt nem arról van szó, hogy hülyegyerek módjára szarrá gyilkoljuk az autót és füstölő gumikkal teszi meg a 1/4 mérföldet... Egyszerűen arról, hogy ha az ember beáll gyorsulni akkor bizony előfordulhat, hogy marad gumicsík az aszfalton... Lehet csak 20 centi, de lehet 2 méternyi is...
kösz
ez biztató
jó lenne hétköznapi, nem sokat fogyasztó motor, ami gyorsul is
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15054 Dátum:
2011 Szeptember 01, 00:46:48 »
Ha jól megcsinál az ember mindent az autóján, akkor nem árthat sokat... Meg itt nem arról van szó, hogy hülyegyerek módjára szarrá gyilkoljuk az autót és füstölő gumikkal teszi meg a 1/4 mérföldet... Egyszerűen arról, hogy ha az ember beáll gyorsulni akkor bizony előfordulhat, hogy marad gumicsík az aszfalton... Lehet csak 20 centi, de lehet 2 méternyi is...
Idézetet írta: kormányzoo - 2011 Szeptember 01, 00:39:23
a "rúgás" mit árthat--- a motor-váltótartó bakok halálán kívül--- ,
ha "belül" van a "szétszakítom a hajtókarokat" gyilkoláson?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15053 Dátum:
2011 Szeptember 01, 00:43:31 »
Illetve nem más a gyakorlat meg a fizika, hiszen a forgó kerék adott esetben a teljes távnak csak mondjuk 0,2 %-a és azon a rövid távon lehet, hogy rosszabb gyorsulást produkál a finom rajthoz képest, de a maradék távnak lehet, hogy előnyösebb "helyzetből" rugaszkodik neki...
Idézetet írta: kormányzoo - 2011 Szeptember 01, 00:32:45
okay
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
kormányzoo
Hozzászólások: 5802
redgear.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15052 Dátum:
2011 Szeptember 01, 00:39:23 »
Idézetet írta: callook - 2011 Szeptember 01, 00:30:17
No meg arról volt még szó, hogy megkaptam én is, meg még páran rajtam kívül, hogy szar gumikat használunk... Megkaptuk ezt úgy, hogy pl. az én autómat, illetve gumijait idén még nem is látták találkozón, tehát látatlanba megkaptam (kaptuk) azt, hogy fos gumikat veszünk... Én meg erre azt mondom, hogy igenis 100+ lóerővel az 5 colos BRM felnire nincsen olyan forgalomban használható gumi amit ne tudnék megforgatni, illetve ami akaratlanul ne forogna meg egy agresszívebb rajtnál. Pont.
a "rúgás" mit árthat--- a motor-váltótartó bakok halálán kívül--- ,
ha "belül" van a "szétszakítom a hajtókarokat" gyilkoláson?
kormányzoo
Hozzászólások: 5802
redgear.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15051 Dátum:
2011 Szeptember 01, 00:32:45 »
Idézetet írta: callook - 2011 Szeptember 01, 00:21:34
A fizika és a gyakorlat között gyakran van egy kis különbség... Pl. ha van egy tuning motorod a bogaradban, ami 3000 alatt halott, akkor lehet, hogy olyan fordulattal kell elrajtolnod ahhoz, hogy ne forogjon meg a kereked, amilyen fordulatról még időbe telik "összeszednie" magát a motornak. Viszont ha picit elrúgod az autót a rajtnál és olyan fordulattal indítasz ahol már van erő, akkor lehet, hogy hamarabb betapad a gumid, minthogy a finom rajttal összeszedi magát a motor...
De itt nem is erről volt szó, hiszen nyilván, akkor a legjobb a gyorsulás, ha az energiát arra használod, hogy vigye előre az autót, nem pedig arra, hogy a gumit koptasd... Itt arról volt szó, hogy pl az én utcai gumiim tökéletesen megállják a helyüket az utakon, de versenyen nem a legideálisabbak, hiszen 99%-ban utcán használom az autómat, így beáldozom azt a pár tizedet a versenyen azért, hogy komfortosabban, biztonságosabban túrázzak az autóval..
okay
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15050 Dátum:
2011 Szeptember 01, 00:30:17 »
No meg arról volt még szó, hogy megkaptam én is, meg még páran rajtam kívül, hogy szar gumikat használunk... Megkaptuk ezt úgy, hogy pl. az én autómat, illetve gumijait idén még nem is látták találkozón, tehát látatlanba megkaptam (kaptuk) azt, hogy fos gumikat veszünk... Én meg erre azt mondom, hogy igenis 100+ lóerővel az 5 colos BRM felnire nincsen olyan forgalomban használható gumi amit ne tudnék megforgatni, illetve ami akaratlanul ne forogna meg egy agresszívebb rajtnál. Pont.
Idézetet írta: callook - 2011 Szeptember 01, 00:21:34
A fizika és a gyakorlat között gyakran van egy kis különbség... Pl. ha van egy tuning motorod a bogaradban, ami 3000 alatt halott, akkor lehet, hogy olyan fordulattal kell elrajtolnod ahhoz, hogy ne forogjon meg a kereked, amilyen fordulatról még időbe telik "összeszednie" magát a motornak. Viszont ha picit elrúgod az autót a rajtnál és olyan fordulattal indítasz ahol már van erő, akkor lehet, hogy hamarabb betapad a gumid, minthogy a finom rajttal összeszedi magát a motor...
De itt nem is erről volt szó, hiszen nyilván, akkor a legjobb a gyorsulás, ha az energiát arra használod, hogy vigye előre az autót, nem pedig arra, hogy a gumit koptasd... Itt arról volt szó, hogy pl az én utcai gumiim tökéletesen megállják a helyüket az utakon, de versenyen nem a legideálisabbak, hiszen 99%-ban utcán használom az autómat, így beáldozom azt a pár tizedet a versenyen azért, hogy komfortosabban, biztonságosabban túrázzak az autóval..
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15049 Dátum:
2011 Szeptember 01, 00:21:34 »
A fizika és a gyakorlat között gyakran van egy kis különbség... Pl. ha van egy tuning motorod a bogaradban, ami 3000 alatt halott, akkor lehet, hogy olyan fordulattal kell elrajtolnod ahhoz, hogy ne forogjon meg a kereked, amilyen fordulatról még időbe telik "összeszednie" magát a motornak. Viszont ha picit elrúgod az autót a rajtnál és olyan fordulattal indítasz ahol már van erő, akkor lehet, hogy hamarabb betapad a gumid, minthogy a finom rajttal összeszedi magát a motor...
De itt nem is erről volt szó, hiszen nyilván, akkor a legjobb a gyorsulás, ha az energiát arra használod, hogy vigye előre az autót, nem pedig arra, hogy a gumit koptasd... Itt arról volt szó, hogy pl az én utcai gumiim tökéletesen megállják a helyüket az utakon, de versenyen nem a legideálisabbak, hiszen 99%-ban utcán használom az autómat, így beáldozom azt a pár tizedet a versenyen azért, hogy komfortosabban, biztonságosabban túrázzak az autóval..
Idézetet írta: kormányzoo - 2011 Augusztus 31, 23:57:34
maximális gyorsulás, a pont meg nem "megforgó" gumikkal érhető el
vagy rosszul tanultam a fizikát?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
kormányzoo
Hozzászólások: 5802
redgear.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15048 Dátum:
2011 Augusztus 31, 23:57:34 »
maximális gyorsulás, a pont meg nem "megforgó" gumikkal érhető el
vagy rosszul tanultam a fizikát?
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15047 Dátum:
2011 Augusztus 31, 23:35:42 »
Kis búzák vagytok
Jovan mind1 leszarom, ha csak kifigurázni tudtok... Én vagyok a hülye, hogy írok ide egyáltalán...
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15046 Dátum:
2011 Augusztus 31, 20:46:04 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Augusztus 31, 17:32:18
hogyan kell állítani a bowdenvezető hajlásszögét?
alátét
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15045 Dátum:
2011 Augusztus 31, 17:32:18 »
Idézetet írta: callook - 2011 Augusztus 31, 14:03:08
Az is fos! Nem láttad, hogy több autónál még az is megforgott! Sőt, még gyűrődött is az a szar... Csak a yokohama c-drive gumik a jók 205/65R15 méretben
hogyan kell állítani a bowdenvezető hajlásszögét?
Oldalak:
1
...
176
177
178
179
180
[
181
]
182
183
184
185
186
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...