www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 18:12:06
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
212
213
214
215
216
[
217
]
218
219
220
221
222
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3381554 alkalommal)
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13644 Dátum:
2011 Március 29, 21:12:32 »
http://www.youtube.com/watch?v=o0XkjFYB8Hw
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13643 Dátum:
2011 Március 29, 21:08:03 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Március 29, 20:06:52
http://www.youtube.com/watch?v=SynhO3LoJsA
Tetszik a hangja!
Kb így visított a váltó a voyagerben Olaszországból hazafelé 2 héttel ezelőtt amikor elment az olaj a váltóból
10-15 km után elment az ötödik sebességfokozat de negyedikben hazahozott
De am tetszik nekem is a hangja de hosszabb távon biztos megőrülnék vagy a fordulat emelkedésével csendesebb?
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13642 Dátum:
2011 Március 29, 20:59:43 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Március 29, 20:06:52
http://www.youtube.com/watch?v=SynhO3LoJsA
Tetszik a hangja!
bármelyik bogárnak van ilyen hangja ha túlhúzod az ékszíjat
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13641 Dátum:
2011 Március 29, 20:57:44 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Március 29, 18:18:34
Megkezdődött az összeépítés.
meg kéne csinálni a blokk tőcsavarjaid valami patentosra mint a csatosüveg úgy gyorsabban menne ez a folyamatos szét össze
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13640 Dátum:
2011 Március 29, 20:06:52 »
Idézetet írta: callook - 2011 Március 29, 18:37:28
De a stunt amúgy csak puccoskodásból használja. Mert kint látta, hogy az erős autókban mindig ez van, aztán most azt hiszi, hogy ettől lesz erős a hetente szétszedős motorja...
http://www.youtube.com/watch?v=SynhO3LoJsA
Tetszik a hangja!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13639 Dátum:
2011 Március 29, 20:05:40 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Március 29, 19:00:45
meg elvileg az egyenes fog nagyobb nyomatékot tud átvinni.
ezért csinálják a rally autókban olyan egyenesfogú sikoltozósra a váltókat.
Tévedsz, nem tud nagyobb nyomatékot átvinni, sőt, azonos modult feltételezve könnyebben törik, mert kisebb a kapcsolódó felület.
Ami miatt használják az az, hogy kisebb a hajtási vesztesége, kisebb a súrlódása. És ha nagy erőkről beszélünk, akkor ez nagyon számít.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
oldfield
Hozzászólások: 7281
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13638 Dátum:
2011 Március 29, 19:26:19 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Március 29, 19:01:17
Cseh2 baromi jó Strósszmájer doki az király
...nem minden sz@rt olvasok el, van hogy tekerek mint állat!!
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13637 Dátum:
2011 Március 29, 19:22:19 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Március 29, 19:02:10
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13636 Dátum:
2011 Március 29, 19:02:10 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Március 29, 19:01:17
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13635 Dátum:
2011 Március 29, 19:01:17 »
Idézetet írta: herbie67 - 2011 Március 29, 18:48:38
Mér nincs ?
.....elvitték az Ufok?
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13634 Dátum:
2011 Március 29, 19:00:45 »
Idézetet írta: callook - 2011 Március 29, 18:35:58
Abban különbözik és abban más, hogy egyenes fogazású, nem pedig ferde
Azért használják, mert míg a ferdefogazásúnál tengelyirányú erők is fellépnek addig itt nem...
meg elvileg az egyenes fog nagyobb nyomatékot tud átvinni.
ezért csinálják a rally autókban olyan egyenesfogú sikoltozósra a váltókat.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
oldfield
Hozzászólások: 7281
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13633 Dátum:
2011 Március 29, 18:48:38 »
Idézetet írta: stonemen - 2011 Március 29, 18:38:15
Mér nincs ?
.....elvitték az Ufok?
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13632 Dátum:
2011 Március 29, 18:38:15 »
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13631 Dátum:
2011 Március 29, 18:37:28 »
De a stunt amúgy csak puccoskodásból használja. Mert kint látta, hogy az erős autókban mindig ez van, aztán most azt hiszi, hogy ettől lesz erős a hetente szétszedős motorja...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13630 Dátum:
2011 Március 29, 18:35:58 »
Abban különbözik és abban más, hogy egyenes fogazású, nem pedig ferde
Azért használják, mert míg a ferdefogazásúnál tengelyirányú erők is fellépnek addig itt nem...
Idézetet írta: MatroX - 2011 Március 29, 18:31:23
Tudatlanságom kérdezi
hogy az egyenes fogazású fogaskerék miben különbözik vagy miben más a ferdefogazásúnál jelen esetben?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13629 Dátum:
2011 Március 29, 18:31:23 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Március 29, 18:18:34
Megkezdődött az összeépítés.
Tudatlanságom kérdezi
hogy az egyenes fogazású fogaskerék miben különbözik vagy miben más a ferdefogazásúnál jelen esetben?
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13628 Dátum:
2011 Március 29, 18:18:34 »
Megkezdődött az összeépítés.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13627 Dátum:
2011 Március 28, 09:49:03 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Március 27, 22:34:28
De az Reinz volt.
viktor?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13626 Dátum:
2011 Március 27, 22:34:28 »
Idézetet írta: stonemen - 2011 Március 27, 06:09:27
Én fehéreket raktam be tegnap, szépen helyére ment mind.
De az Reinz volt.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13625 Dátum:
2011 Március 27, 22:02:08 »
Idézetet írta: gas - 2011 Március 27, 21:50:49
ez most teljesen új még bejáratós, vagy már kicsit múkodött?
30km:)
uj minden
nagyon picit rugtam csak,....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13624 Dátum:
2011 Március 27, 22:01:23 »
Nem tudom hol készült, én használtan vettem.
Motor gyári 1.3
Idézetet írta: gas - 2011 Március 27, 21:52:52
ez a hazai gyártmány?
a motor az alap 1.3?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13623 Dátum:
2011 Március 27, 21:52:52 »
Idézetet írta: Balage - 2011 Március 27, 21:37:59
Nem annyira "Motortuning...", inkább puccparádé, de mostantól ez lesz.
http://www.youtube.com/watch?v=614kRRmRp0c
ez a hazai gyártmány?
a motor az alap 1.3?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13622 Dátum:
2011 Március 27, 21:50:49 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Március 27, 21:29:54
ma én is elrugtam uj mocimnak kicsit......
ez most teljesen új még bejáratós, vagy már kicsit múkodött?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13621 Dátum:
2011 Március 27, 21:37:59 »
Nem annyira "Motortuning...", inkább puccparádé, de mostantól ez lesz.
http://www.youtube.com/watch?v=614kRRmRp0c
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13620 Dátum:
2011 Március 27, 21:29:54 »
Idézetet írta: gas - 2011 Március 27, 21:26:20
Ma beállítgattam a motort, szépen jár és jól "veszi a tüzet"
, de be nem került, mert ráraktam a hidegindítókat is mindkét karbira és elszórakoztam az időt a bovden elvezetésével.
Szívatós hidegindítás: reggel 5 fok, szívató ráhúz, gáz egyszer megnyom, indítógomb benyom
(még állványon van)
és jár, kb 1/2-1 perc után fokozatosan vissza alapállásra és stabil alapjárat.
A héten talán lesz időm berakni a másikat már kivettem..........
ma én is elrugtam uj mocimnak kicsit......
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13619 Dátum:
2011 Március 27, 21:26:20 »
Idézetet írta: gas - 2011 Március 26, 20:56:31
Össze raktam a motort.
Ma beállítgattam a motort, szépen jár és jól "veszi a tüzet"
, de be nem került, mert ráraktam a hidegindítókat is mindkét karbira és elszórakoztam az időt a bovden elvezetésével.
Szívatós hidegindítás: reggel 5 fok, szívató ráhúz, gáz egyszer megnyom, indítógomb benyom
(még állványon van)
és jár, kb 1/2-1 perc után fokozatosan vissza alapállásra és stabil alapjárat.
A héten talán lesz időm berakni a másikat már kivettem..........
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13618 Dátum:
2011 Március 27, 11:30:07 »
Szétkaptuk a 2,4-es BS motort... Érdekes...
A hengerfejben van munka, nagyon jók a csatornák és az égéstér. Amin meglepődtem, hogy gyári, 138 grammos tőkék vannak benne a 324 fokos tengelyhez!!
Viszont a saját készítésű nyomórudak alumínium köranyagbol érdekesek, nem rosszak...
Ami gáz, hogy a megmunkálási furatokból kivették a záródugókat és amiket betettek helyettük, azok lötyögnek!! Hogy ne legyen szivárgás, ezért beszilózták őket..
Még a nagyon szuper 730 Euros központi légszűrőházban csalódtam... Annak olyannyira nem sik a karbira csatlakozó felülete, hogy lazán még egy kisállatot is be tudna szippantani... Kb 2 mm egyenetlenség van benne... Ennyi pénzért azért elvárható lenne, hogy szűrjön is a légszűrő... Mindegy, lesíkoltuk már a felületeket...
Aztán ha összeraktuk a mocit, akkor a karbik kapnak 2mm-rel kisebb venturikat, 0,1 mm-rel kisebb főfűvókákat, meg egy picit emeltebb CO-t.. A mérési jegyzőkönyvben, a lambda értékek azt mutatják, hogy 20 LE van még a karbikban...
Idézetet írta: callook - 2011 Március 25, 19:25:44
Áhhhhh, arra nincs idő... Akkor nem lenne haszon télire...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13617 Dátum:
2011 Március 27, 06:09:27 »
Én fehéreket raktam be tegnap, szépen helyére ment mind.
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13616 Dátum:
2011 Március 26, 21:06:48 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Március 26, 21:00:48
a fehéret többen szidják.
gondolom te is ebbe nyúltál bele.
igen
vettem egy olcsóbb fajta garnitúrát is
(itt van egy barátom motorja is összerakásra várva és neki ez kellett)
de ez meg kemény mint a...... de majd a beszerelésnél kiderül ez is fehér
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13615 Dátum:
2011 Március 26, 21:00:48 »
Idézetet írta: gas - 2011 Március 26, 20:56:31
vettem új jobb fajta szilikonos gumigyűrűket a harmónika csövekre de olyan szarok, hogy a végén bepasztázva raktam be mert ahogy a hengerfejet húztam le kimászott a helyéről pedig még nem ért össze a hengerrel a hf, a végén már bántam, hogy nem raktam vissza azt a mi bent volt az victor reinz tömítés volt ez meg............."pff"
a fehéret többen szidják.
gondolom te is ebbe nyúltál bele.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13614 Dátum:
2011 Március 26, 20:56:31 »
Össze raktam a motort.
Kicseréltem a harmónika csöveket a gyertyákat a gázrudazatot a gyújtáselosztót, kapott felújított hőcserélőket-újszerű kipufogót és bambusz vagy monza furulyákat és új olajat+szűrőt meg volt a próba indítás elsőre nem is rossz, kicsit mintha tovább forogna és könnyebben pörög fel ...........az általam csinált rudazatnak azért volt egy kis pontatlansága a gyenge talpból eredően kicsit "megdőlt" nagyobb gázkar mozgásnál és rugalmasabban állt a helyén ez a *Gabi-féle merev mintha a blokk része lenne és biztos jobb csapágyak vannak benn mint az enyémben mert könnyebben mozog
holnap beállítgatom és lehet megy is be
vettem új jobb fajta szilikonos gumigyűrűket a harmónika csövekre de olyan szarok, hogy a végén bepasztázva raktam be mert ahogy a hengerfejet húztam le kimászott a helyéről pedig még nem ért össze a hengerrel a hf, a végén már bántam, hogy nem raktam vissza azt a mi bent volt az victor reinz tömítés volt ez meg............."pff"
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13613 Dátum:
2011 Március 26, 09:01:44 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Március 25, 22:31:20
Ahhoz, hogy valami halk és kis fojtású legyen, ahhoz térfogat kell. Ahhoz meg legalább két dob, vagy egy bazi nagy. Túl nagy választék nincs a csendes és viszonylag jó kipufogókból. Van jó és csendes, de drága, van jó és hangos, van rossz és hangos, ami viszont olcsó.
Ha meg még az is kell, hogy gyári helyen jöjjön ki...akkor meg még kevesebb.
Ez így van.
A Mondo már nem fog ideérni rajzásig, így vettem egy másikat is, de az titok hogy mi
majd meglátjátok!
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13612 Dátum:
2011 Március 25, 22:31:20 »
Idézetet írta: callook - 2011 Március 25, 19:28:49
Ez a kipufogó dolog is mindig előjön idönként... Sajnos akárhogy is akarjuk, olcsó és jó kipufogó nincsen nagyon, főleg nem a gyári helyen kibújósból...
-Vagy megvesszük 100-200ezer között az igazán jó, örök rendszert.
-Vagy 30-50ezret kiadunk és elfogadjuk azt amit kapunk érte.
Ahhoz, hogy valami halk és kis fojtású legyen, ahhoz térfogat kell. Ahhoz meg legalább két dob, vagy egy bazi nagy. Túl nagy választék nincs a csendes és viszonylag jó kipufogókból. Van jó és csendes, de drága, van jó és hangos, van rossz és hangos, ami viszont olcsó.
Ha meg még az is kell, hogy gyári helyen jöjjön ki...akkor meg még kevesebb.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13611 Dátum:
2011 Március 25, 22:27:39 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Március 25, 16:46:52
Az empi gt-ről mi a vélrményed?
Vékony anyag, pontatlan hegesztések.
És nincs két egyforma.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
péter
Hozzászólások: 1227
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13610 Dátum:
2011 Március 25, 19:43:01 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Március 25, 17:17:58
Nekem olyan van, én hosszú utakat megyek szerintem egy nagyon szar elviselhetetlen hangú dob....igaz az enyém nem újként került hozzám és ingyen volt, így annyit megért
Városban nagyon csajozós de én szabadulnék tőle.
Ha szabadulnál tőle dob fel ide. Én jelentkeznék érte.
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13609 Dátum:
2011 Március 25, 19:41:07 »
Idézetet írta: callook - 2011 Március 25, 19:28:49
Ez a kipufogó dolog is mindig előjön idönként... Sajnos akárhogy is akarjuk, olcsó és jó kipufogó nincsen nagyon, főleg nem a gyári helyen kibújósból...
-Vagy megvesszük 100-200ezer között az igazán jó, örök rendszert.
-Vagy 30-50ezret kiadunk és elfogadjuk azt amit kapunk érte.
Proba alatt a BEGU.Ha az istenek ugy akarják rajzáson lesz egy kocsi amin az lesz.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13608 Dátum:
2011 Március 25, 19:28:49 »
Ez a kipufogó dolog is mindig előjön idönként... Sajnos akárhogy is akarjuk, olcsó és jó kipufogó nincsen nagyon, főleg nem a gyári helyen kibújósból...
-Vagy megvesszük 100-200ezer között az igazán jó, örök rendszert.
-Vagy 30-50ezret kiadunk és elfogadjuk azt amit kapunk érte.
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Március 25, 16:46:52
Az empi gt-ről mi a vélrményed?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13607 Dátum:
2011 Március 25, 19:25:44 »
Áhhhhh, arra nincs idő... Akkor nem lenne haszon télire...
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Március 24, 22:37:03
mekkora igényeid vannak....
ezeket nem járatják meg padon (állványon), hogy kiderüljön folyik-e valahol a szmötyi?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13606 Dátum:
2011 Március 25, 17:17:58 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Március 25, 16:46:52
Az empi gt-ről mi a vélrményed?
Nekem olyan van, én hosszú utakat megyek szerintem egy nagyon szar elviselhetetlen hangú dob....igaz az enyém nem újként került hozzám és ingyen volt, így annyit megért
Városban nagyon csajozós de én szabadulnék tőle.
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13605 Dátum:
2011 Március 25, 16:46:52 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Március 25, 10:00:40
A CSP Supercomp egy nagyon drága kipufogó, de őszintén mondom, minden eurocentjét megéri. Ezt nem "kongnitív disszonanciából" mondom, hanem mert az egész rendszer egyrészről átkozottul jól néz ki, másrészről meg nagyon pontos. Mind összeszerelést, mind a felszerelt kipu elvezetését tekintve, tökéletesen illeszkedik, a mexikói bogarak esetében a bal hátsó emelőbaknál necces (lökhárító felfogató alatt/melett), de azt én úgyis leszedtem, mert az olajszűrő sem fért el ott. Ilyen a német bogarakon nincs.
Egyébként minden benne van a készletben, csomag, pontos és nagyon részletes leírás, csavarok, akasztó gumik, kampók, tömítések.
Az empi gt-ről mi a vélrményed?
Oldalak:
1
...
212
213
214
215
216
[
217
]
218
219
220
221
222
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...