www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 18:12:06

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 212 213 214 215 216 [217] 218 219 220 221 222 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3381554 alkalommal)
Süni
« Hozzászólás #13644 Dátum: 2011 Március 29, 21:12:32 »

 Cool

http://www.youtube.com/watch?v=o0XkjFYB8Hw
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #13643 Dátum: 2011 Március 29, 21:08:03 »


Kb így visított a váltó a voyagerben  Olaszországból hazafelé 2 héttel ezelőtt amikor elment az olaj a váltóból Cheesy 10-15 km után elment az ötödik sebességfokozat de negyedikben hazahozott Smiley

De am tetszik nekem is a hangja de hosszabb távon biztos megőrülnék vagy a fordulat emelkedésével csendesebb?

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13642 Dátum: 2011 Március 29, 20:59:43 »

bármelyik bogárnak van ilyen hangja ha túlhúzod az ékszíjat Evil

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13641 Dátum: 2011 Március 29, 20:57:44 »

Megkezdődött az összeépítés.


meg kéne csinálni a blokk tőcsavarjaid valami patentosra mint a csatosüveg  úgy gyorsabban menne ez a folyamatos szét össze  Roll Eyes

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13640 Dátum: 2011 Március 29, 20:06:52 »

De a stunt amúgy csak puccoskodásból használja. Mert kint látta, hogy az erős autókban mindig ez van, aztán most azt hiszi, hogy ettől lesz erős a hetente szétszedős motorja...  Evil


http://www.youtube.com/watch?v=SynhO3LoJsA


Tetszik a hangja!   Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13639 Dátum: 2011 Március 29, 20:05:40 »

meg elvileg az egyenes fog nagyobb nyomatékot tud átvinni.
ezért csinálják a rally autókban olyan egyenesfogú sikoltozósra a váltókat.

Tévedsz, nem tud nagyobb nyomatékot átvinni, sőt, azonos modult feltételezve könnyebben törik, mert kisebb a kapcsolódó felület.

Ami miatt használják az az, hogy kisebb a hajtási vesztesége, kisebb a súrlódása. És ha nagy erőkről beszélünk, akkor ez nagyon számít. 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #13638 Dátum: 2011 Március 29, 19:26:19 »

Cseh2  baromi jó Strósszmájer doki az király Grin
...nem minden sz@rt olvasok el, van hogy tekerek mint állat!! Wink
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #13637 Dátum: 2011 Március 29, 19:22:19 »

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #13636 Dátum: 2011 Március 29, 19:02:10 »


"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #13635 Dátum: 2011 Március 29, 19:01:17 »

Mér nincs ? Grin   .....elvitték az Ufok? Cheesy



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #13634 Dátum: 2011 Március 29, 19:00:45 »

Abban különbözik és abban más, hogy egyenes fogazású, nem pedig ferde  Tongue
Azért használják, mert míg a ferdefogazásúnál tengelyirányú erők is fellépnek addig itt nem...

meg elvileg az egyenes fog nagyobb nyomatékot tud átvinni.
ezért csinálják a rally autókban olyan egyenesfogú sikoltozósra a váltókat.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #13633 Dátum: 2011 Március 29, 18:48:38 »

Mér nincs ? Grin   .....elvitték az Ufok? Cheesy
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #13632 Dátum: 2011 Március 29, 18:38:15 »

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13631 Dátum: 2011 Március 29, 18:37:28 »

De a stunt amúgy csak puccoskodásból használja. Mert kint látta, hogy az erős autókban mindig ez van, aztán most azt hiszi, hogy ettől lesz erős a hetente szétszedős motorja...  Evil

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13630 Dátum: 2011 Március 29, 18:35:58 »

Abban különbözik és abban más, hogy egyenes fogazású, nem pedig ferde  Tongue
Azért használják, mert míg a ferdefogazásúnál tengelyirányú erők is fellépnek addig itt nem...

Tudatlanságom kérdezi  Grin hogy az egyenes fogazású fogaskerék miben különbözik vagy miben más a ferdefogazásúnál jelen esetben?

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #13629 Dátum: 2011 Március 29, 18:31:23 »

Megkezdődött az összeépítés.



Tudatlanságom kérdezi  Grin hogy az egyenes fogazású fogaskerék miben különbözik vagy miben más a ferdefogazásúnál jelen esetben?

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13628 Dátum: 2011 Március 29, 18:18:34 »

Megkezdődött az összeépítés.



[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13627 Dátum: 2011 Március 28, 09:49:03 »


De az Reinz volt.  Wink
viktor? Wink

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13626 Dátum: 2011 Március 27, 22:34:28 »

Én fehéreket raktam be tegnap, szépen helyére ment mind.


De az Reinz volt.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13625 Dátum: 2011 Március 27, 22:02:08 »

ez most teljesen új még bejáratós, vagy már kicsit múkodött?
30km:)

uj minden

nagyon picit rugtam csak,....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13624 Dátum: 2011 Március 27, 22:01:23 »

Nem tudom hol készült, én használtan vettem.
Motor gyári 1.3
ez a hazai gyártmány?
a motor az alap 1.3?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #13623 Dátum: 2011 Március 27, 21:52:52 »

Nem annyira "Motortuning...", inkább puccparádé, de mostantól ez lesz.  Cool

http://www.youtube.com/watch?v=614kRRmRp0c
ez a hazai gyártmány?
a motor az alap 1.3?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #13622 Dátum: 2011 Március 27, 21:50:49 »

ma én is elrugtam uj mocimnak kicsit......Smiley
ez most teljesen új még bejáratós, vagy már kicsit múkodött?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13621 Dátum: 2011 Március 27, 21:37:59 »

Nem annyira "Motortuning...", inkább puccparádé, de mostantól ez lesz.  Cool

http://www.youtube.com/watch?v=614kRRmRp0c

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13620 Dátum: 2011 Március 27, 21:29:54 »

Ma beállítgattam a motort, szépen jár és jól "veszi a tüzet" Grin, de be nem került, mert ráraktam a hidegindítókat is mindkét karbira és elszórakoztam az időt a bovden elvezetésével.
Szívatós hidegindítás: reggel 5 fok, szívató ráhúz, gáz egyszer megnyom, indítógomb benyom(még állványon van) és jár, kb 1/2-1 perc után fokozatosan vissza alapállásra és stabil alapjárat.
A héten talán lesz időm berakni a másikat már kivettem.......... Cool

ma én is elrugtam uj mocimnak kicsit......Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #13619 Dátum: 2011 Március 27, 21:26:20 »

Össze raktam a motort.
Ma beállítgattam a motort, szépen jár és jól "veszi a tüzet" Grin, de be nem került, mert ráraktam a hidegindítókat is mindkét karbira és elszórakoztam az időt a bovden elvezetésével.
Szívatós hidegindítás: reggel 5 fok, szívató ráhúz, gáz egyszer megnyom, indítógomb benyom(még állványon van) és jár, kb 1/2-1 perc után fokozatosan vissza alapállásra és stabil alapjárat.
A héten talán lesz időm berakni a másikat már kivettem.......... Cool

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13618 Dátum: 2011 Március 27, 11:30:07 »

Szétkaptuk a 2,4-es BS motort... Érdekes...
A hengerfejben van munka, nagyon jók a csatornák és az égéstér. Amin meglepődtem, hogy gyári, 138 grammos tőkék vannak benne a 324 fokos tengelyhez!!
Viszont a saját készítésű nyomórudak alumínium köranyagbol érdekesek, nem rosszak...

Ami gáz, hogy a megmunkálási furatokból kivették a záródugókat és amiket betettek helyettük, azok lötyögnek!! Hogy ne legyen szivárgás, ezért beszilózták őket..

Még a nagyon szuper 730 Euros központi légszűrőházban csalódtam... Annak olyannyira nem sik a karbira csatlakozó felülete, hogy lazán még egy kisállatot is be tudna szippantani... Kb 2 mm egyenetlenség van benne... Ennyi pénzért azért elvárható lenne, hogy szűrjön is a légszűrő... Mindegy, lesíkoltuk már a felületeket...

Aztán ha összeraktuk a mocit, akkor a karbik kapnak 2mm-rel kisebb venturikat, 0,1 mm-rel kisebb főfűvókákat, meg egy picit emeltebb CO-t.. A mérési jegyzőkönyvben, a lambda értékek azt mutatják, hogy 20 LE van még a karbikban...

Áhhhhh, arra nincs idő... Akkor nem lenne haszon télire...  Wink


Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #13617 Dátum: 2011 Március 27, 06:09:27 »

Én fehéreket raktam be tegnap, szépen helyére ment mind.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #13616 Dátum: 2011 Március 26, 21:06:48 »

a fehéret többen szidják.
gondolom te is ebbe nyúltál bele.
igen
vettem egy olcsóbb fajta garnitúrát is(itt van egy barátom motorja is összerakásra várva és neki ez kellett) de ez meg kemény mint a......  de majd a beszerelésnél kiderül ez is fehér

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #13615 Dátum: 2011 Március 26, 21:00:48 »

vettem új jobb fajta szilikonos gumigyűrűket a harmónika csövekre de olyan szarok, hogy a végén bepasztázva raktam be mert ahogy a hengerfejet húztam le kimászott a helyéről pedig még nem ért össze a hengerrel a hf, a végén már bántam, hogy nem raktam vissza azt a mi bent volt az victor reinz tömítés volt ez meg............."pff"

a fehéret többen szidják.
gondolom te is ebbe nyúltál bele.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #13614 Dátum: 2011 Március 26, 20:56:31 »

Össze raktam a motort.
Kicseréltem a harmónika csöveket a gyertyákat a gázrudazatot a gyújtáselosztót, kapott felújított hőcserélőket-újszerű kipufogót és bambusz vagy monza furulyákat és új olajat+szűrőt meg volt a próba indítás elsőre nem is rossz, kicsit mintha tovább forogna és könnyebben pörög fel ...........az általam csinált rudazatnak azért volt egy kis pontatlansága a gyenge talpból eredően kicsit "megdőlt" nagyobb gázkar mozgásnál és rugalmasabban állt a helyén ez a *Gabi-féle merev mintha a blokk része lenne és biztos jobb csapágyak vannak benn mint az enyémben mert könnyebben mozog
holnap beállítgatom és lehet megy is be
vettem új jobb fajta szilikonos gumigyűrűket a harmónika csövekre de olyan szarok, hogy a végén bepasztázva raktam be mert ahogy a hengerfejet húztam le kimászott a helyéről pedig még nem ért össze a hengerrel a hf, a végén már bántam, hogy nem raktam vissza azt a mi bent volt az victor reinz tömítés volt ez meg............."pff"

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #13613 Dátum: 2011 Március 26, 09:01:44 »


Ahhoz, hogy valami halk és kis fojtású legyen, ahhoz térfogat kell. Ahhoz meg legalább két dob, vagy egy bazi nagy. Túl nagy választék nincs a csendes és viszonylag jó kipufogókból. Van jó és csendes, de drága, van jó és hangos, van rossz és hangos, ami viszont olcsó.

Ha meg még az is kell, hogy gyári helyen jöjjön ki...akkor meg még kevesebb.
Ez így van.
A Mondo már nem fog ideérni rajzásig, így vettem egy másikat is, de az titok hogy mi Grin majd meglátjátok!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13612 Dátum: 2011 Március 25, 22:31:20 »

Ez a kipufogó dolog is mindig előjön idönként... Sajnos akárhogy is akarjuk, olcsó és jó kipufogó nincsen nagyon, főleg nem a gyári helyen kibújósból...
-Vagy megvesszük 100-200ezer között az igazán jó, örök rendszert.
-Vagy 30-50ezret kiadunk és elfogadjuk azt amit kapunk érte.
 Undecided



Ahhoz, hogy valami halk és kis fojtású legyen, ahhoz térfogat kell. Ahhoz meg legalább két dob, vagy egy bazi nagy. Túl nagy választék nincs a csendes és viszonylag jó kipufogókból. Van jó és csendes, de drága, van jó és hangos, van rossz és hangos, ami viszont olcsó.

Ha meg még az is kell, hogy gyári helyen jöjjön ki...akkor meg még kevesebb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13611 Dátum: 2011 Március 25, 22:27:39 »

Az empi gt-ről mi a vélrményed?

Vékony anyag, pontatlan hegesztések.
És nincs két egyforma.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető péter
Hozzászólások: 1227


« Hozzászólás #13610 Dátum: 2011 Március 25, 19:43:01 »

Nekem olyan van, én hosszú utakat megyek szerintem egy nagyon szar elviselhetetlen hangú dob....igaz az enyém nem újként került hozzám és ingyen volt, így annyit megért Smiley Városban nagyon csajozós de én szabadulnék tőle.

Ha szabadulnál tőle dob fel ide. Én jelentkeznék érte.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #13609 Dátum: 2011 Március 25, 19:41:07 »

Ez a kipufogó dolog is mindig előjön idönként... Sajnos akárhogy is akarjuk, olcsó és jó kipufogó nincsen nagyon, főleg nem a gyári helyen kibújósból...
-Vagy megvesszük 100-200ezer között az igazán jó, örök rendszert.
-Vagy 30-50ezret kiadunk és elfogadjuk azt amit kapunk érte.
 Undecided

Proba alatt a BEGU.Ha az istenek ugy akarják rajzáson lesz egy kocsi amin az lesz. Roll Eyes Roll Eyes

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13608 Dátum: 2011 Március 25, 19:28:49 »

Ez a kipufogó dolog is mindig előjön idönként... Sajnos akárhogy is akarjuk, olcsó és jó kipufogó nincsen nagyon, főleg nem a gyári helyen kibújósból...
-Vagy megvesszük 100-200ezer között az igazán jó, örök rendszert.
-Vagy 30-50ezret kiadunk és elfogadjuk azt amit kapunk érte.
 Undecided

Az empi gt-ről mi a vélrményed?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13607 Dátum: 2011 Március 25, 19:25:44 »

Áhhhhh, arra nincs idő... Akkor nem lenne haszon télire...  Wink

mekkora igényeid vannak....  Roll Eyes
ezeket nem járatják meg padon (állványon), hogy kiderüljön folyik-e valahol a szmötyi?

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13606 Dátum: 2011 Március 25, 17:17:58 »

Az empi gt-ről mi a vélrményed?
Nekem olyan van, én hosszú utakat megyek szerintem egy nagyon szar elviselhetetlen hangú dob....igaz az enyém nem újként került hozzám és ingyen volt, így annyit megért Smiley Városban nagyon csajozós de én szabadulnék tőle.
Robpanzer
« Hozzászólás #13605 Dátum: 2011 Március 25, 16:46:52 »


A CSP Supercomp egy nagyon drága kipufogó, de őszintén mondom, minden eurocentjét megéri. Ezt nem "kongnitív disszonanciából" mondom, hanem mert az egész rendszer egyrészről átkozottul jól néz ki, másrészről meg nagyon pontos. Mind összeszerelést, mind a felszerelt kipu elvezetését tekintve, tökéletesen illeszkedik, a mexikói bogarak esetében a bal hátsó emelőbaknál necces (lökhárító felfogató alatt/melett), de azt én úgyis leszedtem, mert az olajszűrő sem fért el ott. Ilyen a német bogarakon nincs.

Egyébként minden benne van a készletben, csomag, pontos és nagyon részletes leírás, csavarok, akasztó gumik, kampók, tömítések.



Az empi gt-ről mi a vélrményed?
Oldalak: 1 ... 212 213 214 215 216 [217] 218 219 220 221 222 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.176 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.