www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 18:20:46

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 213 214 215 216 217 [218] 219 220 221 222 223 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3381585 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13604 Dátum: 2011 Március 25, 10:02:26 »

.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13603 Dátum: 2011 Március 25, 10:00:40 »

A CSP Super Competition is a gyari benyomast kelti (a gyari helyeken jonnek ki a furulyak). De van aki errol itt tobbet tudna mondani...

A CSP Supercomp egy nagyon drága kipufogó, de őszintén mondom, minden eurocentjét megéri. Ezt nem "kongnitív disszonanciából" mondom, hanem mert az egész rendszer egyrészről átkozottul jól néz ki, másrészről meg nagyon pontos. Mind összeszerelést, mind a felszerelt kipu elvezetését tekintve, tökéletesen illeszkedik, a mexikói bogarak esetében a bal hátsó emelőbaknál necces (lökhárító felfogató alatt/melett), de azt én úgyis leszedtem, mert az olajszűrő sem fért el ott. Ilyen a német bogarakon nincs.

Egyébként minden benne van a készletben, csomag, pontos és nagyon részletes leírás, csavarok, akasztó gumik, kampók, tömítések.



[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #13602 Dátum: 2011 Március 24, 22:37:03 »

Ma kikaptuk Monyó autójából is a 2,4-es motort... Holnap szedjük szét... Jó motor, de 16.000 Euroért a Boxer Shoptól én elvárnám, hogy ne jöjjön az olaj az olajszűrőnél, a leeresztőnél, a hengertalpaknál, a szelepfedeleknél, a hermónikacsöveknél, a főtengelynél, stb...
mekkora igényeid vannak....  Roll Eyes
ezeket nem járatják meg padon (állványon), hogy kiderüljön folyik-e valahol a szmötyi?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #13601 Dátum: 2011 Március 24, 22:01:09 »

Ma kikaptuk Monyó autójából is a 2,4-es motort... Holnap szedjük szét... Jó motor, de 16.000 Euroért a Boxer Shoptól én elvárnám, hogy ne jöjjön az olaj az olajszűrőnél, a leeresztőnél, a hengertalpaknál, a szelepfedeleknél, a hermónikacsöveknél, a főtengelynél, stb...

Nezd a pozitiv oldalat.
Igy legalabb latni, hogy van (volt) benne olaj is ennyi penzert  Grin

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13600 Dátum: 2011 Március 24, 20:24:30 »

Ma kikaptuk Monyó autójából is a 2,4-es motort... Holnap szedjük szét... Jó motor, de 16.000 Euroért a Boxer Shoptól én elvárnám, hogy ne jöjjön az olaj az olajszűrőnél, a leeresztőnél, a hengertalpaknál, a szelepfedeleknél, a hermónikacsöveknél, a főtengelynél, stb...

Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #13599 Dátum: 2011 Március 24, 19:57:59 »

Olyan kipufot szeretnék ami gyári benyomást kelt, gyári helyen jönnek ki a furulyák stb. Csak ezt az egy olyan gyári egy dobos kipufot találtam, ami ilyen

A CSP Super Competition is a gyari benyomast kelti (a gyari helyeken jonnek ki a furulyak). De van aki errol itt tobbet tudna mondani...

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #13598 Dátum: 2011 Március 24, 19:03:27 »

Ez se sok mindenre jó,nekem is ez van...
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #13597 Dátum: 2011 Március 24, 19:01:04 »

Szerinted jó a gyári fedél a pumpára?
Sztem nem,mert a bemenő ág az oké, de a kimenő ágat letakarod a sima fedéllel!
Fordítva sem jó, tehát sima pumpára szűrős fedelet sem lehet rakni, mert más hol van a kivezető olajjárat.
Robpanzer
« Hozzászólás #13596 Dátum: 2011 Március 24, 16:22:49 »

Miért ragaszkodsz ennyire ahhoz a kipufogóhoz... add el, vegyél egy értelmesebb csőkígyósat.

Szerinted jó a gyári fedél a pumpára?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #13595 Dátum: 2011 Március 24, 07:03:29 »

Nem szokott viccelni...
Hívd fel!

Tényleg?
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #13594 Dátum: 2011 Március 24, 06:39:34 »



Hudáknál nincs már akcióban? Tavaly ősszel elég sokáig akciós volt ez a szűrű nála én akkor vettem 7000 HuF/db.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13593 Dátum: 2011 Március 23, 23:09:30 »

be lehet ezt occóbban szerezni?
http://cgi.ebay.de/VW-Kafer-Buggy-Trike-Luftfilter-Chrom-Weber-40IDF-NEU-/120680487230?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item1c191e193e

Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #13592 Dátum: 2011 Március 23, 22:19:51 »

Pár kép....



Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #13591 Dátum: 2011 Március 23, 22:14:34 »

Nekem 900 db ezrest megérne. Roll Eyes

Tényleg?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13590 Dátum: 2011 Március 23, 21:30:51 »

Valaki leírná akkor érthetően, hogy hogyan van.
Emlékszem, hogy én is ültem alatta bután és nem értettem, hogy is kéne összerakni.
Aztán összeraktam. Most alánéznék, bár átszerelni-már csak a futóműállítás miatt sem fogom.  Roll Eyes
kívülről az imbuszfejnél van 2alátét ennyi

Robpanzer
« Hozzászólás #13589 Dátum: 2011 Március 23, 21:28:24 »

Miért ragaszkodsz ennyire ahhoz a kipufogóhoz... add el, vegyél egy értelmesebb csőkígyósat.

Olyan kipufot szeretnék ami gyári benyomást kelt, gyári helyen jönnek ki a furulyák stb. Csak ezt az egy olyan gyári egy dobos kipufot találtam, ami ilyen
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #13588 Dátum: 2011 Március 23, 20:41:27 »

Sziasztok!
A külső szűrős schadek olajpumpára fel lehet tenni egy gyári olajpumpa fedelet anélkül,hogy probléma lenne utánna az olajnyomással?
Miért ragaszkodsz ennyire ahhoz a kipufogóhoz... add el, vegyél egy értelmesebb csőkígyósat.
1303LS
« Hozzászólás #13587 Dátum: 2011 Március 23, 19:44:53 »


Ma átszerelem.

Egyébként a rom typ3-asomon is így van, ahogy mondjátok.
Valaki leírná akkor érthetően, hogy hogyan van.
Emlékszem, hogy én is ültem alatta bután és nem értettem, hogy is kéne összerakni.
Aztán összeraktam. Most alánéznék, bár átszerelni-már csak a futóműállítás miatt sem fogom.  Roll Eyes
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13586 Dátum: 2011 Március 23, 17:10:14 »

A vízvezeték félcollos cső könyök nagyon gáz. 
különben is mennyé aztán tegyed fel a zeccerhasználatos  lendkereket  Kiss

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13585 Dátum: 2011 Március 23, 17:03:34 »

A vízvezeték félcollos cső könyök nagyon gáz. 
3/8" !  Tongue rozsdamentes cuccot nem találtam a gyújtás elosztó mögött amúgy sem láccik  Tongue viszont valahova be kellett dolgozni a nyomásmérőt meg jelzőt Undecided
sőt egy darabból vasból aluból semmiből nem tudom megcsinálni mert nem lehet elforgatni egymástól öket  meg az a nagy  ötszögletű alubetét amit rendes motorhoz adnak olajhűtőkivezetésnek az sem fért el ezen a szaron  Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2011 Március 23, 17:06:54 írta tati »

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13584 Dátum: 2011 Március 23, 16:56:00 »

még a szobatermosztátot is fel kell rakjam Roll Eyes

A vízvezeték félcollos cső könyök nagyon gáz. 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13583 Dátum: 2011 Március 23, 16:54:13 »

még a szobatermosztátot is fel kell rakjam Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #13582 Dátum: 2011 Március 23, 14:24:17 »

Figyeljétek meg, hogy az alvázgerenda belseje mennyire szép és egészséges, összességében az egész autó szinte teljesen rozsdamentes, gyári.
Nem elérhető péter
Hozzászólások: 1227


« Hozzászólás #13581 Dátum: 2011 Március 23, 13:23:40 »

Nekem 900 db ezrest megérne. Roll Eyes
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #13580 Dátum: 2011 Március 23, 13:21:55 »

Paír? Kép? Mindenképp meg kell tőle szabadulni?

Grin
1.5 m kérhetek érte de nem kéne a kutyának se
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #13579 Dátum: 2011 Március 23, 13:01:46 »

300eft? Roll Eyes bár kérni kérhrecc 1,5m -t is
Grin
1.5 m kérhetek érte de nem kéne a kutyának se
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13578 Dátum: 2011 Március 23, 12:40:24 »

Eladnám az autómat szerintetek mennyit kérhetnék érte mennyit ér?
1915ccm engle 125-vezmű szétfaragott hengerfej (42.5/37.5 szelepekkel) könnyített lendkerék scat szeleprugók CrMoly lökőrudak tuning tőkék 1:1,25 himba kevlár kuplung 009es gyújtás  nagy olajpumpa 40-es dellortók teljesen felujítva..kipufogó..... sok minden.... és a kasztni is rendbe van..... egy pár hiba a fényezésen apró karcok de ennyi állítható futómű....
300eft? Roll Eyes bár kérni kérhrecc 1,5m -t is

Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #13577 Dátum: 2011 Március 23, 12:21:08 »

Eladnám az autómat szerintetek mennyit kérhetnék érte mennyit ér?
1915ccm engle 125-vezmű szétfaragott hengerfej (42.5/37.5 szelepekkel) könnyített lendkerék scat szeleprugók CrMoly lökőrudak tuning tőkék 1:1,25 himba kevlár kuplung 009es gyújtás  nagy olajpumpa 40-es dellortók teljesen felujítva..kipufogó..... sok minden.... és a kasztni is rendbe van..... egy pár hiba a fényezésen apró karcok de ennyi állítható futómű....
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13576 Dátum: 2011 Március 23, 09:46:38 »

belülre nem kell Kiss


Ma átszerelem.

Egyébként a rom typ3-asomon is így van, ahogy mondjátok.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13575 Dátum: 2011 Március 23, 09:45:46 »


És belülre nem kell? Vagy oda egy db kell?

Nem nagyon értem, hogy miért van szükség kívülre két darabra, hiszen az csak azt határozza meg, hogy a csavar feje mennyire mélyen megy bele a tartókonzolba.

Ha belülre kellene kettő vagy nulla, akkor az meghatározná a pozícióját a lengőkarnak...
belülre nem kell Kiss

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13574 Dátum: 2011 Március 23, 09:44:57 »




Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #13573 Dátum: 2011 Március 23, 09:31:22 »

Az autót a KTM Ócsa műhelyében csináltuk. (www.ktm-ocsa.hu) A tulaj nagy 125-ös Trophy mániás, van neki egy full restaurált, többszörös díjnyertes modellje, ez pedig egy teljesen gyári, eredeti, kicsit kopottas gép, de hibátlan.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13572 Dátum: 2011 Március 23, 09:29:10 »



És belülre nem kell? Vagy oda egy db kell?

Nem nagyon értem, hogy miért van szükség kívülre két darabra, hiszen az csak azt határozza meg, hogy a csavar feje mennyire mélyen megy bele a tartókonzolba.

Ha belülre kellene kettő vagy nulla, akkor az meghatározná a pozícióját a lengőkarnak...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #13571 Dátum: 2011 Március 22, 23:02:17 »

meg 236.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #13570 Dátum: 2011 Március 22, 22:55:22 »


Ebben én nem vagyok biztos! Eddig kettőt bontottam szét, azokban nem így volt.
Holnap a typ3 roncsom alá is befekszem.
http://www.volkswagen-classic-parts.de/repleitfaden_typ1_85/repleitfaden_typ1_85_seiten_205_246.pdf
238. oldal
« Utoljára szerkesztve: 2011 Március 22, 22:58:32 írta vetart »

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13569 Dátum: 2011 Március 22, 22:55:04 »

Szebben van megcsinálva, mint a gyári, amiről mértünk.
jó van csak halaggyá mán! tökre berozsdásodnak a hajtórúdjaim!

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13568 Dátum: 2011 Március 22, 22:47:04 »


Ebben én nem vagyok biztos! Eddig kettőt bontottam szét, azokban nem így volt.
Holnap a typ3 roncsom alá is befekszem.
holnap én is benézek a 303 alá Undecided

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13567 Dátum: 2011 Március 22, 22:43:12 »

pancser! mondtam hogy a szélén van két hézagoló ! minek piszkájja az ilyen ha nemért hozzá! áh hiába beszélek én! Kiss


Ebben én nem vagyok biztos! Eddig kettőt bontottam szét, azokban nem így volt.
Holnap a typ3 roncsom alá is befekszem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13566 Dátum: 2011 Március 22, 22:27:46 »

Figyeljétek meg, hogy az alvázgerenda belseje mennyire szép és egészséges, összességében az egész autó szinte teljesen rozsdamentes, gyári.
pancser! mondtam hogy a szélén van két hézagoló ! minek piszkájja az ilyen ha nemért hozzá! áh hiába beszélek én! Kiss

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13565 Dátum: 2011 Március 22, 22:23:36 »

Szép munka, tetszik!

Szebben van megcsinálva, mint a gyári, amiről mértünk.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 213 214 215 216 217 [218] 219 220 221 222 223 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.165 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.