www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 18:20:46
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
213
214
215
216
217
[
218
]
219
220
221
222
223
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3381585 alkalommal)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13604 Dátum:
2011 Március 25, 10:02:26 »
.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13603 Dátum:
2011 Március 25, 10:00:40 »
Idézetet írta: GeRGelu: - 2011 Március 24, 19:57:59
A CSP Super Competition is a gyari benyomast kelti (a gyari helyeken jonnek ki a furulyak). De van aki errol itt tobbet tudna mondani...
A CSP Supercomp egy nagyon drága kipufogó, de őszintén mondom, minden eurocentjét megéri. Ezt nem "kongnitív disszonanciából" mondom, hanem mert az egész rendszer egyrészről átkozottul jól néz ki, másrészről meg nagyon pontos. Mind összeszerelést, mind a felszerelt kipu elvezetését tekintve, tökéletesen illeszkedik, a mexikói bogarak esetében a bal hátsó emelőbaknál necces (lökhárító felfogató alatt/melett), de azt én úgyis leszedtem, mert az olajszűrő sem fért el ott. Ilyen a német bogarakon nincs.
Egyébként minden benne van a készletben, csomag, pontos és nagyon részletes leírás, csavarok, akasztó gumik, kampók, tömítések.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13602 Dátum:
2011 Március 24, 22:37:03 »
Idézetet írta: callook - 2011 Március 24, 20:24:30
Ma kikaptuk Monyó autójából is a 2,4-es motort... Holnap szedjük szét... Jó motor, de 16.000 Euroért a Boxer Shoptól én elvárnám, hogy ne jöjjön az olaj az olajszűrőnél, a leeresztőnél, a hengertalpaknál, a szelepfedeleknél, a hermónikacsöveknél, a főtengelynél, stb...
mekkora igényeid vannak....
ezeket nem járatják meg padon (állványon), hogy kiderüljön folyik-e valahol a szmötyi?
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
GeRGelu:
Hozzászólások: 1019
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13601 Dátum:
2011 Március 24, 22:01:09 »
Idézetet írta: callook - 2011 Március 24, 20:24:30
Ma kikaptuk Monyó autójából is a 2,4-es motort... Holnap szedjük szét... Jó motor, de 16.000 Euroért a Boxer Shoptól én elvárnám, hogy ne jöjjön az olaj az olajszűrőnél, a leeresztőnél, a hengertalpaknál, a szelepfedeleknél, a hermónikacsöveknél, a főtengelynél, stb...
Nezd a pozitiv oldalat.
Igy legalabb latni, hogy van (volt) benne olaj is ennyi penzert
Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13600 Dátum:
2011 Március 24, 20:24:30 »
Ma kikaptuk Monyó autójából is a 2,4-es motort... Holnap szedjük szét... Jó motor, de 16.000 Euroért a Boxer Shoptól én elvárnám, hogy ne jöjjön az olaj az olajszűrőnél, a leeresztőnél, a hengertalpaknál, a szelepfedeleknél, a hermónikacsöveknél, a főtengelynél, stb...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
GeRGelu:
Hozzászólások: 1019
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13599 Dátum:
2011 Március 24, 19:57:59 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Március 23, 21:28:24
Olyan kipufot szeretnék ami gyári benyomást kelt, gyári helyen jönnek ki a furulyák stb. Csak ezt az egy olyan gyári egy dobos kipufot találtam, ami ilyen
A CSP Super Competition is a gyari benyomast kelti (a gyari helyeken jonnek ki a furulyak). De van aki errol itt tobbet tudna mondani...
Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13598 Dátum:
2011 Március 24, 19:03:27 »
Idézetet írta: tati - 2011 Március 23, 23:09:30
be lehet ezt occóbban szerezni?
http://cgi.ebay.de/VW-Kafer-Buggy-Trike-Luftfilter-Chrom-Weber-40IDF-NEU-/120680487230?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item1c191e193e
Ez se sok mindenre jó,nekem is ez van...
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13597 Dátum:
2011 Március 24, 19:01:04 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Március 24, 16:22:49
Szerinted jó a gyári fedél a pumpára?
Sztem nem,mert a bemenő ág az oké, de a kimenő ágat letakarod a sima fedéllel!
Fordítva sem jó, tehát sima pumpára szűrős fedelet sem lehet rakni, mert más hol van a kivezető olajjárat.
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13596 Dátum:
2011 Március 24, 16:22:49 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2011 Március 23, 20:41:27
Miért ragaszkodsz ennyire ahhoz a kipufogóhoz... add el, vegyél egy értelmesebb csőkígyósat.
Szerinted jó a gyári fedél a pumpára?
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13595 Dátum:
2011 Március 24, 07:03:29 »
Nem szokott viccelni...
Hívd fel!
Idézetet írta: reitim - 2011 Március 23, 22:14:34
Tényleg?
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13594 Dátum:
2011 Március 24, 06:39:34 »
Idézetet írta: tati - 2011 Március 23, 23:09:30
be lehet ezt occóbban szerezni?
http://cgi.ebay.de/VW-Kafer-Buggy-Trike-Luftfilter-Chrom-Weber-40IDF-NEU-/120680487230?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item1c191e193e
Hudáknál nincs már akcióban? Tavaly ősszel elég sokáig akciós volt ez a szűrű nála én akkor vettem 7000 HuF/db.
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13593 Dátum:
2011 Március 23, 23:09:30 »
be lehet ezt occóbban szerezni?
http://cgi.ebay.de/VW-Kafer-Buggy-Trike-Luftfilter-Chrom-Weber-40IDF-NEU-/120680487230?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item1c191e193e
www.tatinson.hu
www.kck.hu
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13592 Dátum:
2011 Március 23, 22:19:51 »
Pár kép....
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13591 Dátum:
2011 Március 23, 22:14:34 »
Idézetet írta: péter - 2011 Március 23, 13:23:40
Nekem 900 db ezrest megérne.
Tényleg?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13590 Dátum:
2011 Március 23, 21:30:51 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Március 23, 19:44:53
Valaki leírná akkor érthetően, hogy hogyan van.
Emlékszem, hogy én is ültem alatta bután és nem értettem, hogy is kéne összerakni.
Aztán összeraktam. Most alánéznék, bár átszerelni-már csak a futóműállítás miatt sem fogom.
kívülről az imbuszfejnél van 2alátét ennyi
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13589 Dátum:
2011 Március 23, 21:28:24 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2011 Március 23, 20:41:27
Miért ragaszkodsz ennyire ahhoz a kipufogóhoz... add el, vegyél egy értelmesebb csőkígyósat.
Olyan kipufot szeretnék ami gyári benyomást kelt, gyári helyen jönnek ki a furulyák stb. Csak ezt az egy olyan gyári egy dobos kipufot találtam, ami ilyen
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13588 Dátum:
2011 Március 23, 20:41:27 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Március 22, 22:22:24
Sziasztok!
A külső szűrős schadek olajpumpára fel lehet tenni egy gyári olajpumpa fedelet anélkül,hogy probléma lenne utánna az olajnyomással?
Miért ragaszkodsz ennyire ahhoz a kipufogóhoz... add el, vegyél egy értelmesebb csőkígyósat.
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13587 Dátum:
2011 Március 23, 19:44:53 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Március 23, 09:46:38
Ma átszerelem.
Egyébként a rom typ3-asomon is így van, ahogy mondjátok.
Valaki leírná akkor érthetően, hogy hogyan van.
Emlékszem, hogy én is ültem alatta bután és nem értettem, hogy is kéne összerakni.
Aztán összeraktam. Most alánéznék, bár átszerelni-már csak a futóműállítás miatt sem fogom.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13586 Dátum:
2011 Március 23, 17:10:14 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Március 23, 16:56:00
A vízvezeték félcollos cső könyök nagyon gáz.
különben is mennyé aztán tegyed fel a zeccerhasználatos lendkereket
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13585 Dátum:
2011 Március 23, 17:03:34 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Március 23, 16:56:00
A vízvezeték félcollos cső könyök nagyon gáz.
3/8" !
rozsdamentes cuccot nem találtam a gyújtás elosztó mögött amúgy sem láccik
viszont valahova be kellett dolgozni a nyomásmérőt meg jelzőt
sőt egy darabból vasból aluból semmiből nem tudom megcsinálni mert nem lehet elforgatni egymástól öket meg az a nagy ötszögletű alubetét amit rendes motorhoz adnak olajhűtőkivezetésnek az sem fért el ezen a szaron
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Március 23, 17:06:54 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13584 Dátum:
2011 Március 23, 16:56:00 »
Idézetet írta: tati - 2011 Március 23, 16:54:13
még a szobatermosztátot is fel kell rakjam
A vízvezeték félcollos cső könyök nagyon gáz.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13583 Dátum:
2011 Március 23, 16:54:13 »
még a szobatermosztátot is fel kell rakjam
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13582 Dátum:
2011 Március 23, 14:24:17 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Március 22, 19:03:31
Figyeljétek meg, hogy az alvázgerenda belseje mennyire szép és egészséges, összességében az egész autó szinte teljesen rozsdamentes, gyári.
péter
Hozzászólások: 1227
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13581 Dátum:
2011 Március 23, 13:23:40 »
Nekem 900 db ezrest megérne.
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13580 Dátum:
2011 Március 23, 13:21:55 »
Paír? Kép? Mindenképp meg kell tőle szabadulni?
Idézetet írta: reitim - 2011 Március 23, 13:01:46
1.5 m kérhetek érte de nem kéne a kutyának se
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13579 Dátum:
2011 Március 23, 13:01:46 »
Idézetet írta: tati - 2011 Március 23, 12:40:24
300eft?
bár kérni kérhrecc 1,5m -t is
1.5 m kérhetek érte de nem kéne a kutyának se
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13578 Dátum:
2011 Március 23, 12:40:24 »
Idézetet írta: reitim - 2011 Március 23, 12:21:08
Eladnám az autómat szerintetek mennyit kérhetnék érte mennyit ér?
1915ccm engle 125-vezmű szétfaragott hengerfej (42.5/37.5 szelepekkel) könnyített lendkerék scat szeleprugók CrMoly lökőrudak tuning tőkék 1:1,25 himba kevlár kuplung 009es gyújtás nagy olajpumpa 40-es dellortók teljesen felujítva..kipufogó..... sok minden.... és a kasztni is rendbe van..... egy pár hiba a fényezésen apró karcok de ennyi állítható futómű....
300eft?
bár kérni kérhrecc 1,5m -t is
www.tatinson.hu
www.kck.hu
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13577 Dátum:
2011 Március 23, 12:21:08 »
Eladnám az autómat szerintetek mennyit kérhetnék érte mennyit ér?
1915ccm engle 125-vezmű szétfaragott hengerfej (42.5/37.5 szelepekkel) könnyített lendkerék scat szeleprugók CrMoly lökőrudak tuning tőkék 1:1,25 himba kevlár kuplung 009es gyújtás nagy olajpumpa 40-es dellortók teljesen felujítva..kipufogó..... sok minden.... és a kasztni is rendbe van..... egy pár hiba a fényezésen apró karcok de ennyi állítható futómű....
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13576 Dátum:
2011 Március 23, 09:46:38 »
Idézetet írta: tati - 2011 Március 23, 09:45:46
belülre nem kell
Ma átszerelem.
Egyébként a rom typ3-asomon is így van, ahogy mondjátok.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13575 Dátum:
2011 Március 23, 09:45:46 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Március 23, 09:29:10
És belülre nem kell? Vagy oda egy db kell?
Nem nagyon értem, hogy miért van szükség kívülre két darabra, hiszen az csak azt határozza meg, hogy a csavar feje mennyire mélyen megy bele a tartókonzolba.
Ha belülre kellene kettő vagy nulla, akkor az meghatározná a pozícióját a lengőkarnak...
belülre nem kell
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13574 Dátum:
2011 Március 23, 09:44:57 »
Idézetet írta: Süni - 2011 Március 23, 09:31:22
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13573 Dátum:
2011 Március 23, 09:31:22 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Március 22, 19:22:14
Az autót a KTM Ócsa műhelyében csináltuk. (
www.ktm-ocsa.hu
) A tulaj nagy 125-ös Trophy mániás, van neki egy full restaurált, többszörös díjnyertes modellje, ez pedig egy teljesen gyári, eredeti, kicsit kopottas gép, de hibátlan.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13572 Dátum:
2011 Március 23, 09:29:10 »
Idézetet írta: vetart - 2011 Március 22, 22:55:22
http://www.volkswagen-classic-parts.de/repleitfaden_typ1_85/repleitfaden_typ1_85_seiten_205_246.pdf
238. oldal
És belülre nem kell? Vagy oda egy db kell?
Nem nagyon értem, hogy miért van szükség kívülre két darabra, hiszen az csak azt határozza meg, hogy a csavar feje mennyire mélyen megy bele a tartókonzolba.
Ha belülre kellene kettő vagy nulla, akkor az meghatározná a pozícióját a lengőkarnak...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Patrone
Hozzászólások: 485
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13571 Dátum:
2011 Március 22, 23:02:17 »
Idézetet írta: vetart - 2011 Március 22, 22:55:22
http://www.volkswagen-classic-parts.de/repleitfaden_typ1_85/repleitfaden_typ1_85_seiten_205_246.pdf
238. oldal
meg 236.
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13570 Dátum:
2011 Március 22, 22:55:22 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Március 22, 22:43:12
Ebben én nem vagyok biztos! Eddig kettőt bontottam szét, azokban nem így volt.
Holnap a typ3 roncsom alá is befekszem.
http://www.volkswagen-classic-parts.de/repleitfaden_typ1_85/repleitfaden_typ1_85_seiten_205_246.pdf
238. oldal
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Március 22, 22:58:32 írta vetart
»
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13569 Dátum:
2011 Március 22, 22:55:04 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Március 22, 22:23:36
Szebben van megcsinálva, mint a gyári, amiről mértünk.
jó van csak halaggyá mán! tökre berozsdásodnak a hajtórúdjaim!
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13568 Dátum:
2011 Március 22, 22:47:04 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Március 22, 22:43:12
Ebben én nem vagyok biztos! Eddig kettőt bontottam szét, azokban nem így volt.
Holnap a typ3 roncsom alá is befekszem.
holnap én is benézek a 303 alá
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13567 Dátum:
2011 Március 22, 22:43:12 »
Idézetet írta: tati - 2011 Március 22, 22:27:46
pancser! mondtam hogy a szélén van két hézagoló ! minek piszkájja az ilyen ha nemért hozzá! áh hiába beszélek én!
Ebben én nem vagyok biztos! Eddig kettőt bontottam szét, azokban nem így volt.
Holnap a typ3 roncsom alá is befekszem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13566 Dátum:
2011 Március 22, 22:27:46 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Március 22, 19:03:31
Figyeljétek meg, hogy az alvázgerenda belseje mennyire szép és egészséges, összességében az egész autó szinte teljesen rozsdamentes, gyári.
pancser! mondtam hogy a szélén van két hézagoló ! minek piszkájja az ilyen ha nemért hozzá! áh hiába beszélek én!
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13565 Dátum:
2011 Március 22, 22:23:36 »
Idézetet írta: vetart - 2011 Március 22, 22:19:52
Szép munka, tetszik!
Szebben van megcsinálva, mint a gyári, amiről mértünk.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak:
1
...
213
214
215
216
217
[
218
]
219
220
221
222
223
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...