www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 18:22:13
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
215
216
217
218
219
[
220
]
221
222
223
224
225
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3381595 alkalommal)
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13524 Dátum:
2011 Március 17, 22:56:39 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Március 17, 22:54:39
Van olyan, aki már csinált ilyet közületek?
van
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13523 Dátum:
2011 Március 17, 22:54:39 »
Idézetet írta: callook - 2011 Március 17, 20:41:49
Meg ne felejtsd el átalakítani a szivattyú zázát is, hogy a szűrő felé menjen az olaj!
Van olyan, aki már csinált ilyet közületek?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13522 Dátum:
2011 Március 17, 22:44:31 »
Idézetet írta: Bill - 2011 Március 17, 22:35:30
azt hittem te a nagyobb vezértengely híve vagy
min w120
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13521 Dátum:
2011 Március 17, 22:35:30 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Március 17, 22:26:32
mint a másikba
egy jó recept az jó recep
1600ccm
2db 40es idf
009es német gyujtás
w120 294 tengely
nagynyomású szivattyú
könyitett lenditőkerék fötengellyel össze centirózva
2mokolt hengerfej de gyári szelepes
hyde out dob és J csövek
furva köszörülve uj csapágyak uj persely uj febi töke
azt hittem te a nagyobb vezértengely híve vagy
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13520 Dátum:
2011 Március 17, 22:26:32 »
Idézetet írta: Bill - 2011 Március 17, 22:22:33
Ebben a motorban mi van?
mint a másikba
egy jó recept az jó recep
1600ccm
2db 40es idf
009es német gyujtás
w120 294 tengely
nagynyomású szivattyú
könyitett lenditőkerék fötengellyel össze centirózva
2mokolt hengerfej de gyári szelepes
hyde out dob és J csövek
furva köszörülve uj csapágyak uj persely uj febi töke
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13519 Dátum:
2011 Március 17, 22:22:33 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Március 17, 21:02:45
hyde out
Ebben a motorban mi van?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13518 Dátum:
2011 Március 17, 21:02:45 »
Idézetet írta: stonemen - 2011 Március 17, 16:59:32
Milyen dob?
hyde out
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13517 Dátum:
2011 Március 17, 20:41:49 »
Meg ne felejtsd el átalakítani a szivattyú zázát is, hogy a szűrő felé menjen az olaj!
Idézetet írta: MatroX - 2011 Március 17, 20:29:29
Igen lehet, fedelet is meg a szűrőkonzolt is.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13516 Dátum:
2011 Március 17, 20:29:29 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Március 17, 20:23:31
Lehet ilyen fedelet kapni?
Igen lehet, fedelet is meg a szűrőkonzolt is.
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13515 Dátum:
2011 Március 17, 20:23:31 »
Idézetet írta: MatroX - 2011 Március 17, 20:17:39
Szerezz olyan fedelet, vagy csináltass amin nem egyből a szűrő van hanem csak kilépteted az olajat a blokkból, aztán meg egy szűrőkonzolt amit felfogatsz ahova szeretnéd és abból vissza a blokkba.
Lehet ilyen fedelet kapni?
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13514 Dátum:
2011 Március 17, 20:17:39 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Március 17, 19:59:58
Sziasztok!
KLülső olajszűrős Sadek olajpumpát hogy lehet összehozni egy empi GT kipuffal? Létezik valamilyen cső amivel a szűrőt távolabb lehet vinni a kipufftól? Úgy láttam, hogy a kipufftól nem fér el a szűrő. Van valami ötletetek?
Köszi
Szerezz olyan fedelet, vagy csináltass amin nem egyből a szűrő van hanem csak kilépteted az olajat a blokkból, aztán meg egy szűrőkonzolt amit felfogatsz ahova szeretnéd és abból vissza a blokkba.
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13513 Dátum:
2011 Március 17, 19:59:58 »
Sziasztok!
KLülső olajszűrős Sadek olajpumpát hogy lehet összehozni egy empi GT kipuffal? Létezik valamilyen cső amivel a szűrőt távolabb lehet vinni a kipufftól? Úgy láttam, hogy a kipufftól nem fér el a szűrő. Van valami ötletetek?
Köszi
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13512 Dátum:
2011 Március 17, 18:17:25 »
Idézetet írta: stonemen - 2011 Március 17, 16:59:32
Milyen dob?
Hide-out ha jól láttam a multkor
Nekem is baromira tetszik a hangja......
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13511 Dátum:
2011 Március 17, 17:06:51 »
Idézetet írta: Dr.gonzo - 2011 Március 17, 17:04:22
tegnap este???
nem 2008-ban??
biztos van a motorban fluxuskondenzátor is :-))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089
The first rule of Fight Club is......
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13510 Dátum:
2011 Március 17, 17:04:22 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Március 17, 08:16:18
tegnap este már unalmamba
http://www.youtube.com/watch?v=GUSKk0GvO10
tegnap este???
nem 2008-ban??
"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13509 Dátum:
2011 Március 17, 16:59:32 »
Milyen dob?
Idézetet írta: Maresz - 2011 Március 17, 08:16:18
tegnap este már unalmamba
http://www.youtube.com/watch?v=GUSKk0GvO10
batorit
Hozzászólások: 1642
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13508 Dátum:
2011 Március 17, 08:30:50 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Március 17, 08:16:18
tegnap este már unalmamba
http://www.youtube.com/watch?v=GUSKk0GvO10
Hudenagyonszépahangja
Aki nem lép egyszerre......
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13507 Dátum:
2011 Március 17, 08:16:18 »
tegnap este már unalmamba
http://www.youtube.com/watch?v=GUSKk0GvO10
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13506 Dátum:
2011 Március 15, 18:21:51 »
Idézetet írta: bitus76 - 2011 Március 15, 17:53:03
Mikor lesz? És mikor iszunk egy sört?
soha/bármikor
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13505 Dátum:
2011 Március 15, 17:53:03 »
Mikor lesz? És mikor iszunk egy sört?
Idézetet írta: bogara_zo - 2011 Március 15, 17:43:05
Hello. Enyémen 44 IDF van/lesz, de még csak ráraktuk, beállítással nem játszottunk. Ezeket az értékeket javasolta Jake Raby a 2056-hoz:
34 vents
180 airs
60 idles
140 mains
Olyannal beszéltem már, akinek ugyanezek a cuccok vannak a motorjában, azt monjda tökéletes volt a karburálás, saját tapasztalat még nincs.
VW 1200.1963.
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13504 Dátum:
2011 Március 15, 17:43:05 »
Idézetet írta: ratro - 2011 Március 14, 12:14:16
Bogara_zo, Stunt!
A 2056-os Typ4 motoron milyen karburátorok vannak és milyen fúvókák szerepelnek benne?
Ki lett véve anno az én 40-es IDF karbijaimból a keverőcső és a fúvóka és feleslegesen nem szívnék napokat.
Hello. Enyémen 44 IDF van/lesz, de még csak ráraktuk, beállítással nem játszottunk. Ezeket az értékeket javasolta Jake Raby a 2056-hoz:
34 vents
180 airs
60 idles
140 mains
Olyannal beszéltem már, akinek ugyanezek a cuccok vannak a motorjában, azt monjda tökéletes volt a karburálás, saját tapasztalat még nincs.
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Március 15, 17:50:15 írta bogara_zo
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Imrüs
Hozzászólások: 2988
www.matraveteran.uw.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13503 Dátum:
2011 Március 15, 17:20:06 »
Idézetet írta: Funk - 2011 Március 12, 20:35:46
Én ma indítottam be az enyémet úgy 4-5 hónap állás után.Ahogy odaért a benzin,pöccre röfögött.Az egyik webernél bekötöttem a szivatót pár éve,nagyon sokat számít.Van elektromos AC-m,de basztam berakni.Kell egy co mérő és egy elkon 320 gyújtás diagnosztika.A többi idő/akarat tényező.
"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13502 Dátum:
2011 Március 15, 15:26:15 »
Ma berúgtam az öreget.
Négy indítózás után elkapta.Kicsit kellett pumpálni a pedált ,de két perc után stabil alapjárat.
Novemberben volt beindítva .
És nincs szívatóm.
Volt egy kis füst de az alap hosszú állás után.
VW 1200.1963.
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13501 Dátum:
2011 Március 15, 14:40:59 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Március 15, 12:06:40
beütötted a fejedet?
ne rinyajja ma megint nem ertesz hozza, csepeli gummicsizmas.pp
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13500 Dátum:
2011 Március 15, 12:06:40 »
Idézetet írta: xoyox - 2011 Március 15, 11:31:51
kedves barati, gondolhattam volna , szamithatsz ram , kollege, kamerad, tars, barat, gleichgesinnte , usw. und so fort . . . .
beütötted a fejedet?
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13499 Dátum:
2011 Március 15, 11:31:51 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Március 14, 16:21:25
Valami csoda folytán most az egyetlen egyszer igazad van,
kedves barati, gondolhattam volna , szamithatsz ram , kollege, kamerad, tars, barat, gleichgesinnte , usw. und so fort . . . .
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13498 Dátum:
2011 Március 15, 09:56:17 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2011 Március 15, 09:35:40
A Shaun motorján is ugyan ez a Bugpack márkájú rendszer van, asszem nem kell aggódnom (a kadronnál jobb lesz...)
és még lehet jól is fog állni neki...
És a váltón belül a fokozatokkal machináltál valamit?
Hosszú távon nem lehet zavaró az egyenesfogazású hangja?
A váltós csak egy sima, széria hosszúváltó, az jól illik a motor karakteréhez.
Az egyenesfogazású hangja nem erős, pláne nem fordulaton, ugyanis ez nem erősödik a fordulattal/ nagyobb teljesítménnyel, mint pl. egy váltó egyenes fogazás.
http://www.youtube.com/watch?v=SynhO3LoJsA
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Március 15, 10:15:01 írta Stuntmanus
»
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13497 Dátum:
2011 Március 15, 09:35:40 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Március 15, 09:28:45
Szerintem jó lesz az!
Én is nagyon gyúrok a Cruise Night-ra, el kell mindennek addig készülni, de nagyon necces lesz. És sajnos néhány dolog nem rajtam múlik, a héten kész a főtengely a lendkerékkel, kiegyensúlyozva. A motort rakom össze, járatom próbaállványon.
Szombaton a hátsó futóművet száraz féltengelyesre alakítjuk, ahhoz minden megvan, szinterezve, kadmiumozva, tegnap az agycsapágyakat cseréltem a lengőkarokban.
A váltóm (száraz féltengelyes) a gearbox.hu-nál van, torsen difi kerül beépítésre. Ez egy necces része a dolognak, mert lassan készül...
Aztán most kicsit elbizonytalanodtam az egyenes fogazású vezérműkerékkel kapcsolatban is, egyrészt kímélné a támcsapágyat, másrészt pedig tetszik a hangja...
A Shaun motorján is ugyan ez a Bugpack márkájú rendszer van, asszem nem kell aggódnom (a kadronnál jobb lesz...)
és még lehet jól is fog állni neki...
És a váltón belül a fokozatokkal machináltál valamit?
Hosszú távon nem lehet zavaró az egyenesfogazású hangja?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13496 Dátum:
2011 Március 15, 09:28:45 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2011 Március 15, 09:10:37
Mondo
Tudom stílusba pont nem illik egy 1303-hoz ez a dob, ezért lehet lefogom idővel cserélni pl hide-out -ra (turbo?).
Végülis a csőkígyó volt a lényeg most, dobot könnyebb szerezni, pl most is tudok jó áron hozzá itthon hide-out-ot.
De fene tudja, lehet megtetszik, és marad így
Csak érkezzen meg rajzásra...
Szerintem jó lesz az!
Én is nagyon gyúrok a Cruise Night-ra, el kell mindennek addig készülni, de nagyon necces lesz. És sajnos néhány dolog nem rajtam múlik, a héten kész a főtengely a lendkerékkel, kiegyensúlyozva. A motort rakom össze, járatom próbaállványon.
Szombaton a hátsó futóművet száraz féltengelyesre alakítjuk, ahhoz minden megvan, szinterezve, kadmiumozva, tegnap az agycsapágyakat cseréltem a lengőkarokban.
A váltóm (száraz féltengelyes) a gearbox.hu-nál van, torsen difi kerül beépítésre. Ez egy necces része a dolognak, mert lassan készül...
Aztán most kicsit elbizonytalanodtam az egyenes fogazású vezérműkerékkel kapcsolatban is, egyrészt kímélné a támcsapágyat, másrészt pedig tetszik a hangja...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13495 Dátum:
2011 Március 15, 09:10:37 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Március 15, 09:07:02
Melyik fajta, rejtett, single quiet...?
Mondo
Tudom stílusba pont nem illik egy 1303-hoz ez a dob, ezért lehet lefogom idővel cserélni pl hide-out -ra (turbo?).
Végülis a csőkígyó volt a lényeg most, dobot könnyebb szerezni, pl most is tudok jó áron hozzá itthon hide-out-ot.
De fene tudja, lehet megtetszik, és marad így
Csak érkezzen meg rajzásra...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13494 Dátum:
2011 Március 15, 09:07:02 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2011 Március 15, 09:03:56
Vettem az 1915-re egy kerámiabevonatos 1 5/8"-os kipuffrendszert!
Remélem ideér rajzásig...
Ha megjött, fotózok
Melyik fajta, rejtett, single quiet...?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13493 Dátum:
2011 Március 15, 09:03:56 »
Vettem az 1915-re egy kerámiabevonatos 1 5/8"-os kipuffrendszert!
Remélem ideér rajzásig...
Ha megjött, fotózok
nagybub
Hozzászólások: 155
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13492 Dátum:
2011 Március 14, 22:29:56 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Március 12, 17:35:02
Hoffmann speedster árul darabra is, sőt, csak gyűrűt is.
Köszönöm az ötletet,ha Callook nem talál akkor ez lesz a nyerő
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13491 Dátum:
2011 Március 14, 16:21:25 »
Idézetet írta: xoyox - 2011 Március 14, 14:21:39
mas ajanlat :
Talan ez meger egy probat neked :
Dobd a picsaba ( add el az okosoknak ) a WEberedet !
egy elavult szar Konstruktio, es vegyel fillerekert ujabb Delortot !
Szivatoval együtt, lehet kb 100 juroert szerezni.
Ez a bombabiztos mjegoldas, reg leallitott motorok is a szivatoval, könnyebben indulnak, es a bemelegedes utan visszatolod a Bowdenos (kezi) huzalt ennyi
regebben--elterjedt a Weber , mert az akkor meg uj Olasz Delortok dragak voltak, es meg mindig azt hiszik az a jo
))
Dellorto modernebb nagyobb az uszohaza szivatos, nem kell orakig rugdosni, inditozni stb .
minden van hozza becsben van egy ceg aki ultrahanggal kitisztitja, beallitja ha odaviszed , es amen
kell meg egy 30 lovas kutyahaz neked hogy jobban hozzaferj a karbikhoz, szebb , es jobban mutatt a duplakarbikkal egy ilyen kerek formaju Hundehütte !
ne az autod rugdosd, hanem azt aki ezekre az elavult szarokra radumalt, eladta neked, talan be is epitette.
( Kopf runter und weeeeeeg
)) )
Valami csoda folytán most az egyetlen egyszer igazad van, a dellorto jobb, mint a weber, olyan, mintha a weber továbbgondolt változata lenne.
Azonban az asztalos weberei nagyon jó állapotú, szinte újszerű karbik, sok százezer autó üzemel ilyenekkel és sokkal rosszabbakkal is.
Nagy tétben merek fogadni, hogy nem karburátor hiba és abban is, hogy Callook záros időn belül megtalálja a hibát.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13490 Dátum:
2011 Március 14, 15:00:58 »
A Dellorto vitathatatlanul jobb a Webernél. (Sokkal jobban viseli a nagyobb venturit, kevésbé érzékeny a beállításokra, jobb az úszóház kialakítása, stb... Sőt, ha szétszerelsz egy Dellortot, meg egy Webert, akkor az apró kis megoldások sokkal igényesebbek, mint pl. az úszó rögzítése, a szivató, az aux venturi rögzítése, stb...)
DE, Weberrel is be kell indulnia egy motornak! Az, hogy nem moccan az nem Weber-Dellorto kérdés!
Csak még soha senki nem nézte át alaposan, mindenre kiterjedően a gyújtást és az üzemanyagrendszert... Mindig látatlanul mentek a tanácsok... Tegyél fel kék trafót, cseréld le Dellortora a karbikat...
Aztán lehet van egy szaros test hibája valahol, ami miatt szív 2 éve...
Ez csak egy bogár! Benzin meg szikra legyen! Valamelyik nincs!
Idézetet írta: xoyox - 2011 Március 14, 14:36:51
kinek ?? az asztalosnak mar 30 lovas a kutyahaza ?? Az OK,
de meg hianyzik neki 2 normalis Dellorto !
ne csinalj neki addig semmit, amig nem szereztek Dellortokat !
kesz ennyi !!36-osak annyit tudnak mint a 40-es weberszarok
regebben leirtam itt valahol, ( ja ?: asszem a bemutatkozo ÖDI Lawine Bogaramnal ?? ) hogy elvittem egy Alfas- Fiatos nagykereskedö ceghez, faszihoz, itt a meredek-hegyoldalban egy Ski piszten van az üvegpalotaja, orszagosan ismert, es Ö allitotta be a karbikat
de csak azert vallalta mert Dellortok voltak !
megmutatta a privat gyüjtemenyet : kb 200 autoja van Musealis cuccok !
Na ö elmeselte pillanatok alatt mik az elönyei, es felejtsem el a Webereket a Boxereknel ! Yes .
stb stb stb
ami a Varaszlot illeti, majd kb 10 ev mulva rajön, hogy ujabb 10 lovat nyerhetett volna egy primitiv egyszerü K-jetronikkal !
de ö majd ajulasig kimagyarazza magat, ugyhogy szarok ra .
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13489 Dátum:
2011 Március 14, 14:36:51 »
Idézetet írta: callook - 2011 Március 14, 14:24:46
Én is Dellorto párti vagyok, már a varázslót is sikerült meggyőznöm, hogy váltson...
de itt nekem nem a karbi a gyanús (ahogy szmb-ben írtam)
30LE kutyaháza van
kinek ?? az asztalosnak mar 30 lovas a kutyahaza ?? Az OK,
de meg hianyzik neki 2 normalis Dellorto !
ne csinalj neki addig semmit, amig nem szereztek Dellortokat !
kesz ennyi !!36-osak annyit tudnak mint a 40-es weberszarok
regebben leirtam itt valahol, ( ja ?: asszem a bemutatkozo ÖDI Lawine Bogaramnal ?? ) hogy elvittem egy Alfas- Fiatos nagykereskedö ceghez, faszihoz, itt a meredek-hegyoldalban egy Ski piszten van az üvegpalotaja, orszagosan ismert, es Ö allitotta be a karbikat
de csak azert vallalta mert Dellortok voltak !
megmutatta a privat gyüjtemenyet : kb 200 autoja van Musealis cuccok !
Na ö elmeselte pillanatok alatt mik az elönyei, es felejtsem el a Webereket a Boxereknel ! Yes .
stb stb stb
ami a Varaszlot illeti, majd kb 10 ev mulva rajön, hogy ujabb 10 lovat nyerhetett volna egy primitiv egyszerü K-jetronikkal !
de ö majd ajulasig kimagyarazza magat, ugyhogy szarok ra .
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Március 14, 14:38:44 írta xoyox
»
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13488 Dátum:
2011 Március 14, 14:24:46 »
Én is Dellorto párti vagyok, már a varázslót is sikerült meggyőznöm, hogy váltson...
de itt nekem nem a karbi a gyanús (ahogy szmb-ben írtam)
30LE kutyaháza van
Idézetet írta: xoyox - 2011 Március 14, 14:21:39
mas ajanlat :
Talan ez meger egy probat neked :
Dobd a picsaba ( add el az okosoknak ) a WEberedet !
egy elavult szar Konstruktio, es vegyel fillerekert ujabb Delortot !
Szivatoval együtt, lehet kb 100 juroert szerezni.
Ez a bombabiztos mjegoldas, reg leallitott motorok is a szivatoval, könnyebben indulnak, es a bemelegedes utan visszatolod a Bowdenos (kezi) huzalt ennyi
regebben--elterjedt a Weber , mert az akkor meg uj Olasz Delortok dragak voltak, es meg mindig azt hiszik az a jo
))
Dellorto modernebb nagyobb az uszohaza szivatos, nem kell orakig rugdosni, inditozni stb .
minden van hozza becsben van egy ceg aki ultrahanggal kitisztitja, beallitja ha odaviszed , es amen
kell meg egy 30 lovas kutyahaz neked hogy jobban hozzaferj a karbikhoz, szebb , es jobban mutatt a duplakarbikkal egy ilyen kerek formaju Hundehütte !
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13487 Dátum:
2011 Március 14, 14:21:39 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Március 13, 13:59:19
szerinted mennyiért tegyem fel a motort?
mas ajanlat :
Talan ez meger egy probat neked :
Dobd a picsaba ( add el az okosoknak ) a WEberedet !
egy elavult szar Konstruktio, es vegyel fillerekert ujabb Delortot !
Szivatoval együtt, lehet kb 100 juroert szerezni.
Ez a bombabiztos mjegoldas, reg leallitott motorok is a szivatoval, könnyebben indulnak, es a bemelegedes utan visszatolod a Bowdenos (kezi) huzalt ennyi
regebben--elterjedt a Weber , mert az akkor meg uj Olasz Delortok dragak voltak, es meg mindig azt hiszik az a jo
))
Dellorto modernebb nagyobb az uszohaza szivatos, nem kell orakig rugdosni, inditozni stb .
minden van hozza becsben van egy ceg aki ultrahanggal kitisztitja, beallitja ha odaviszed , es amen
kell meg egy 30 lovas kutyahaz neked hogy jobban hozzaferj a karbikhoz, szebb , es jobban mutatt a duplakarbikkal egy ilyen kerek formaju Hundehütte !
ne az autod rugdosd, hanem azt aki ezekre az elavult szarokra radumalt, eladta neked, talan be is epitette.
( Kopf runter und weeeeeeg
)) )
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Március 14, 14:24:33 írta xoyox
»
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13486 Dátum:
2011 Március 14, 12:18:35 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Március 14, 12:16:23
IDF 44-esek vannak rajta úgy emlékszem, de a fúvókák méretéről én nem tudok. Melák (Farkas Andris) talán többet tud, de az biztos, hogy még nem volt tökéletesre fúvókázva.
Köszi, nekem is voltak rajta, de valahogy a 40-es jobbnak tűnt, meg csak az maradt.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13485 Dátum:
2011 Március 14, 12:16:23 »
Idézetet írta: ratro - 2011 Március 14, 12:14:16
Bogara_zo, Stunt!
A 2056-os Typ4 motoron milyen karburátorok vannak és milyen fúvókák szerepelnek benne?
Ki lett véve anno az én 40-es IDF karbijaimból a keverőcső és a fúvóka és feleslegesen nem szívnék napokat.
IDF 44-esek vannak rajta úgy emlékszem, de a fúvókák méretéről én nem tudok. Melák (Farkas Andris) talán többet tud, de az biztos, hogy még nem volt tökéletesre fúvókázva.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak:
1
...
215
216
217
218
219
[
220
]
221
222
223
224
225
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...