www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 11:23:43

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 486 487 488 489 490 [491] 492 493 494 495 496 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3368607 alkalommal)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #2684 Dátum: 2008 November 04, 18:33:45 »

pls help!
Nemnagyon vagyok otthon tuning dolgokba, de arra gondoltam, hogy szeretném a bioetenolos üzem és a hosszú szívócső miatti problémákat orvosolni. Van arra lehetőség (működhet-e) az, ha felrakok persze átfúvókázva stb. 2db kisebb solexet a mocimra, ami mezei f1-es blokk, -tehát lökettérfogat növelérsől nem lehet szó. Működhet ez így? Nem feltétlenül a teljesítménynövelés végett. Illetve ebből a cm3-ból mivel lehetne még kicsivel komolyabb teljesítményet előcsalni?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
« Hozzászólás #2683 Dátum: 2008 November 04, 18:26:41 »

írják,hogy a gererátottól hajtják megy dupla szíjtárcsával, a generátor meg eleve gyorsabban forog a főtengelynél, tegyük fel 2 szer, a kettévgott turbón meg 30 mm-es szíjtárcsa van. a generátorra úgyis kell csináltatni duplát, szóval simán lehet olyan áttételt csinálni , mint a linkelt cuccban a rászerelt hajtóművel, így nem hiszem ,hogy gond lenne 12-15 szörös motor-fordulatszám elérése a kompresszoron. a teljesítményszükséglet a kérdés.
Megfeszített golyóscsapágyat 100-150000-el pörgetni szerintem nem sufnituning kategória.
Inkább náza.  Undecided
Úszócsapágyat meg nem feszíthetsz.
Szerintem lejjebb Stunt nagyon óvatosan fogalmazta meg az aggályait.  Cheesy
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2682 Dátum: 2008 November 04, 18:26:04 »

a teljesítmény-szükségletet hogy lehete kiszámolni ? a turbina forgórész tehetetlenségégi nyomatékából adódó réstzt gondolom el lehet hanyagolni. A szíjhajtás hatásfoka 0,95 körüli, a kompresszió munkaigénye a fő kérdés.

adiabatikus kompresszió játszódik le ilynekor ?
Egy ilyen áttételű szíjhajtás hatásfoka közelében sincs még a 90%-nak sem.

És a komprimálás semmiképpen nem adiabatikus.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #2681 Dátum: 2008 November 04, 17:59:21 »

írják,hogy a gererátottól hajtják megy dupla szíjtárcsával, a generátor meg eleve gyorsabban forog a főtengelynél, tegyük fel 2 szer, a kettévgott turbón meg 30 mm-es szíjtárcsa van. a generátorra úgyis kell csináltatni duplát, szóval simán lehet olyan áttételt csinálni , mint a linkelt cuccban a rászerelt hajtóművel, így nem hiszem ,hogy gond lenne 12-15 szörös motor-fordulatszám elérése a kompresszoron. a teljesítményszükséglet a kérdés.

a teljesítmény-szükségletet hogy lehete kiszámolni ? a turbina forgórész tehetetlenségégi nyomatékából adódó réstzt gondolom el lehet hanyagolni. A szíjhajtás hatásfoka 0,95 körüli, a kompresszió munkaigénye a fő kérdés.

adiabatikus kompresszió játszódik le ilynekor ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #2680 Dátum: 2008 November 04, 17:50:08 »


Ezzel az áttétellel a tengelyt egy irányba terheli, ráadásul kenés nélkül. Szerintetek?


NEm tudom,hol tart a tudomány, de ha léteznek 150000-e sfordulatig hasnálható golyóscsapágyak, azokkal mirét ne lehetne jó ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #2679 Dátum: 2008 November 04, 17:48:48 »

Na ja. Csak ebben van egy áttételsokszorozó, a kársztájlingoson meg simán kettévágta a turbót, aztán ráesztergált egy szíjtárcsát.

írják,hogy a gererátottól hajtják megy dupla szíjtárcsával, a generátor meg eleve gyorsabban forog a főtengelynél, tegyük fel 2 szer, a kettévgott turbón meg 30 mm-es szíjtárcsa van. a generátorra úgyis kell csináltatni duplát, szóval simán lehet olyan áttételt csinálni , mint a linkelt cuccban a rászerelt hajtóművel, így nem hiszem ,hogy gond lenne 12-15 szörös motor-fordulatszám elérése a kompresszoron. a teljesítményszükséglet a kérdés.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2678 Dátum: 2008 November 04, 11:03:56 »

Na ja. Csak ebben van egy áttételsokszorozó, a kársztájlingoson meg simán kettévágta a turbót, aztán ráesztergált egy szíjtárcsát.

Azért én ezt is megkérdőjelezném.

A turbo feltöltőnek azért kell halálpontosan kiegyensúlyozni a tengelyét, hogy a nagysebességű forgás közben ne rezonáljon és kvázi központosan ússzon rá a siklócsapágy (amelyik siklócsapágyas) olajfilmére, ne legyen dinamikus csapsüllyedése, stb.
Ezzel az áttétellel a tengelyt egy irányba terheli, ráadásul kenés nélkül. Szerintetek?

Hiába van ennek szabadalmaztatott tuti lapátkereke, én nem hiszek benne. A "sima" turbóknak sem egyszerű az impellere, annak mégis kell 150.000 1/ min, amit így mechanikus hajtással LEHETLEN elérni, márcsak a hajtás energiaigénye miatt is.

A motor mechanikus feltöltésével, a töltéscsere javításával sok cég (nem sufni cég, hanem kurva nagy konszernek, mint a Holset, Garrett, a IHI, a  KKK, a Mitsubishi stb.) agyalt már sok dolgon, de egy noname kis company tudja a tutit.... nem azt mondom, hogy ilyen nem lehet, de valljuk be : necces.
Ez az én véleményem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #2677 Dátum: 2008 November 04, 10:51:37 »

     http://www.capa.com.au/powerdyne.htm      vagy beírod a gugliba hogy powerdyne oszt hoz egy csomót Grin
Na ja. Csak ebben van egy áttételsokszorozó, a kársztájlingoson meg simán kettévágta a turbót, aztán ráesztergált egy szíjtárcsát.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #2676 Dátum: 2008 November 03, 19:31:48 »

nem víz, nem levegő..csak fura ötlet feltöltésre..hozzáértők véleményezzétek



bővebben:
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=46314
     http://www.capa.com.au/powerdyne.htm      vagy beírod a gugliba hogy powerdyne oszt hoz egy csomót Grin

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #2675 Dátum: 2008 November 03, 16:06:48 »


Mennyi energiát emésztene?



ez a kérdés igazából. annak a corradonak a fékpadi jegyzőkönyvét megnézném, amit emlegetnek ( 190 =>250 le). 0,3 bar töltőnyomást el tudok képzelni,ahogy ő is írja.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2674 Dátum: 2008 November 03, 15:01:23 »

nem víz, nem levegő..csak fura ötlet feltöltésre..hozzáértők véleményezzétek

<beszúrt kép törölve>

bővebben:
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=46314

Az a véleményem, hogy a tengely fordulatszáma alig lesz annyi, hogy bármilyen túlnyomást is produkáljon a ketyere. Ne feledjük, hogy a turbo kompresszor fordulatszáma a korszerű kis csigájú turbóknál a 200.000 1/min-t is eléri.
Milyen áttétel kellene ennek egy 100.000-hez? Mennyi energiát emésztene?

Meglepődnék, ha működne.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #2673 Dátum: 2008 November 03, 12:28:44 »

nem víz, nem levegő..csak fura ötlet feltöltésre..hozzáértők véleményezzétek



bővebben:
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=46314

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #2672 Dátum: 2008 November 03, 05:19:01 »

talán szabó mikinél avn vagy arra fele

ott van tudtommal,mar par kilo gitt lemaszott rola Roll Eyes

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #2671 Dátum: 2008 November 03, 00:39:43 »

nagy itt az árVIZ!!!jolenne egykis fissLEVEGÖ! Grin

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2670 Dátum: 2008 November 02, 20:09:11 »

köszi Smiley
és mi lett azzal a busszal? még egyszer sem láttam élőben
talán szabó mikinél avn vagy arra fele

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #2669 Dátum: 2008 November 02, 20:07:00 »

Ford 2.8 V6
köszi Smiley
és mi lett azzal a busszal? még egyszer sem láttam élőben
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2668 Dátum: 2008 November 02, 18:52:19 »

2,4 v 2,5 nemtom
Ford 2.8 V6

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2667 Dátum: 2008 November 02, 18:48:23 »

akkor milyen volt? Wink
2,4 v 2,5 nemtom

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #2666 Dátum: 2008 November 02, 18:28:00 »

már semmi
akkor milyen volt? Wink
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2665 Dátum: 2008 November 02, 18:04:53 »

a hooligans t2be milyen motor van?
már semmi

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #2664 Dátum: 2008 November 02, 17:58:35 »

mindig mindig fort aviz mind hooligans t2öbe is  alfa motoros typ 3ba nem fort az jó volt
a hooligans t2be milyen motor van?
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #2663 Dátum: 2008 November 02, 17:46:18 »

Azért van ott nyomaték bőnyállal.

Nah azt aláírom!
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #2662 Dátum: 2008 November 02, 17:28:21 »

mindig mindig fort aviz mind hooligans t2öbe is  alfa motoros typ 3ba nem fort az jó volt
ebben a bordoban komoly vizhuto volt, ez allitolag nem forrt, amikor en megjarattam, akkor sem Evil

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2661 Dátum: 2008 November 02, 17:20:10 »

az a vicc, hogy én is elmentem megnézni mikor hírdették, csak nem lehetett kipróbálni sajna. A legvonzóbb az volt az egészben, hogy LE VAN PAPÍROZVA a kocsi, és a hűtés is eész korrekten ki volt építve, legalábbis úgy tűnt. Utólag örülök azért hogy nem vágtam bele Roll Eyes
mindig mindig fort aviz mind hooligans t2öbe is  alfa motoros typ 3ba nem fort az jó volt

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #2660 Dátum: 2008 November 02, 16:43:49 »

jaja, begyáváztam és feladtam  Cheesy
mi volt a gond, amitől " begyáváztál"?


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #2659 Dátum: 2008 November 02, 16:39:05 »

Akkor elég hurkalé. Nem is a 150 ló vágja akkor hanyatt, hanem a 2.8-as blokk...
Azért van ott nyomaték bőnyállal.


                             GNX-967
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #2658 Dátum: 2008 November 02, 13:49:23 »

en ultem ebben,egy idoben meg akartam venni...

az a vicc, hogy én is elmentem megnézni mikor hírdették, csak nem lehetett kipróbálni sajna. A legvonzóbb az volt az egészben, hogy LE VAN PAPÍROZVA a kocsi, és a hűtés is eész korrekten ki volt építve, legalábbis úgy tűnt. Utólag örülök azért hogy nem vágtam bele Roll Eyes

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #2657 Dátum: 2008 November 02, 12:54:13 »

150Le gyári adat

Akkor elég hurkalé. Nem is a 150 ló vágja akkor hanyatt, hanem a 2.8-as blokk...
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #2656 Dátum: 2008 November 02, 12:28:31 »

annyi van szerintem tuti

150Le gyári adat

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #2655 Dátum: 2008 November 02, 05:50:04 »

az mennyi 130-140 LE?
annyi van szerintem tuti

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #2654 Dátum: 2008 November 02, 02:42:13 »

en ultem ebben,egy idoben meg akartam venni...
nem ment szarul, 2.8 V6 Granada motor Evil

az mennyi 130-140 LE?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #2653 Dátum: 2008 November 02, 02:40:27 »

Én inkább egy subaru boxerre szavazok és nem is kéne még jobban megpuposítan. Eléggé ütne az is. Ha lesz rá keretem meg is fogom csinálni. Asszem Bogara Zo-nak is benn volt már, csak meghiusult a projekt. Abunál adott az átalakító szett, meg mondjuk egy 2.0-es Legacy motor a terv.
jaja, begyáváztam és feladtam  Cheesy

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #2652 Dátum: 2008 November 02, 01:03:29 »


erről meg inkább ne is beszéljünk... Shocked

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #2651 Dátum: 2008 November 02, 00:56:53 »

Akkor már Off-lok én is:

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #2650 Dátum: 2008 November 02, 00:54:18 »

Akkor már Off-lok én is:

en ultem ebben,egy idoben meg akartam venni...
nem ment szarul, 2.8 V6 Granada motor Evil

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #2649 Dátum: 2008 November 02, 00:35:08 »

Én inkább egy subaru boxerre szavazok és nem is kéne még jobban megpuposítan. Eléggé ütne az is. Ha lesz rá keretem meg is fogom csinálni. Asszem Bogara Zo-nak is benn volt már, csak meghiusult a projekt. Abunál adott az átalakító szett, meg mondjuk egy 2.0-es Legacy motor a terv.
« Utoljára szerkesztve: 2008 November 02, 00:40:40 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #2648 Dátum: 2008 November 01, 22:21:33 »

Akutyafáját. Pedig ezzel valljuk meg lehet egyszerűbb csinálni egy kétkerekező showcar-t, nevezze ki büntető autónak, mint az eredeti blokkból kifaragni 150 lovat. Igaz egy off mocival attól fosztják meg a bogarat amiért bogár. De mondjuk az elvetemült 402 méter fanoknak úgyis mindegy. Meg azon versenyek carstylingos nézőinek. (Bocsánat a 20% nem carstylingos nézőtől.)
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #2647 Dátum: 2008 November 01, 22:10:19 »

semmi mert nem lehet már.......
Soha ne mond, hogy soha....  Wink  Wink  Wink

Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #2646 Dátum: 2008 November 01, 22:09:20 »

Shocked Shocked Shocked

És mennyi egy ilyen lepapirozása? Mer játszósnak jó lehet egy ilyen!
Ezt az autót egy német tuningcég építette és úgy került már az országba tudomásom szerint, átépítve, engedéllyel!
Egyébként elég drága móka, mert mérnökkel meg kell terveztetni és csak úgy kapsz engedélyt...

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2645 Dátum: 2008 November 01, 22:05:33 »

Shocked Shocked Shocked

És mennyi egy ilyen lepapirozása? Mer játszósnak jó lehet egy ilyen!
semmi mert nem lehet már.......

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 486 487 488 489 490 [491] 492 493 494 495 496 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.151 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.