www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 19:17:00
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
486
487
488
489
490
[
491
]
492
493
494
495
496
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3370170 alkalommal)
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2684 Dátum:
2008 November 04, 18:33:45 »
pls help!
Nemnagyon vagyok otthon tuning dolgokba, de arra gondoltam, hogy szeretném a bioetenolos üzem és a hosszú szívócső miatti problémákat orvosolni. Van arra lehetőség (működhet-e) az, ha felrakok persze átfúvókázva stb. 2db kisebb solexet a mocimra, ami mezei f1-es blokk, -tehát lökettérfogat növelérsől nem lehet szó. Működhet ez így? Nem feltétlenül a teljesítménynövelés végett. Illetve ebből a cm3-ból mivel lehetne még kicsivel komolyabb teljesítményet előcsalni?
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2683 Dátum:
2008 November 04, 18:26:41 »
Idézetet írta: Mákos - 2008 November 04, 17:48:48
írják,hogy a gererátottól hajtják megy dupla szíjtárcsával, a generátor meg eleve gyorsabban forog a főtengelynél, tegyük fel 2 szer, a kettévgott turbón meg 30 mm-es szíjtárcsa van. a generátorra úgyis kell csináltatni duplát, szóval simán lehet olyan áttételt csinálni , mint a linkelt cuccban a rászerelt hajtóművel, így nem hiszem ,hogy gond lenne 12-15 szörös motor-fordulatszám elérése a kompresszoron. a teljesítményszükséglet a kérdés.
Megfeszített golyóscsapágyat 100-150000-el pörgetni szerintem nem sufnituning kategória.
Inkább náza.
Úszócsapágyat meg nem feszíthetsz.
Szerintem lejjebb Stunt nagyon óvatosan fogalmazta meg az aggályait.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2682 Dátum:
2008 November 04, 18:26:04 »
Idézetet írta: Mákos - 2008 November 04, 17:59:21
a teljesítmény-szükségletet hogy lehete kiszámolni ? a turbina forgórész tehetetlenségégi nyomatékából adódó réstzt gondolom el lehet hanyagolni. A szíjhajtás hatásfoka 0,95 körüli, a kompresszió munkaigénye a fő kérdés.
adiabatikus kompresszió játszódik le ilynekor ?
Egy ilyen áttételű szíjhajtás hatásfoka közelében sincs még a 90%-nak sem.
És a komprimálás semmiképpen nem adiabatikus.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2681 Dátum:
2008 November 04, 17:59:21 »
Idézetet írta: Mákos - 2008 November 04, 17:48:48
írják,hogy a gererátottól hajtják megy dupla szíjtárcsával, a generátor meg eleve gyorsabban forog a főtengelynél, tegyük fel 2 szer, a kettévgott turbón meg 30 mm-es szíjtárcsa van. a generátorra úgyis kell csináltatni duplát, szóval simán lehet olyan áttételt csinálni , mint a linkelt cuccban a rászerelt hajtóművel, így nem hiszem ,hogy gond lenne 12-15 szörös motor-fordulatszám elérése a kompresszoron. a teljesítményszükséglet a kérdés.
a teljesítmény-szükségletet hogy lehete kiszámolni ? a turbina forgórész tehetetlenségégi nyomatékából adódó réstzt gondolom el lehet hanyagolni. A szíjhajtás hatásfoka 0,95 körüli, a kompresszió munkaigénye a fő kérdés.
adiabatikus kompresszió játszódik le ilynekor ?
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2680 Dátum:
2008 November 04, 17:50:08 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 November 04, 11:03:56
Ezzel az áttétellel a tengelyt egy irányba terheli, ráadásul kenés nélkül. Szerintetek?
NEm tudom,hol tart a tudomány, de ha léteznek 150000-e sfordulatig hasnálható golyóscsapágyak, azokkal mirét ne lehetne jó ?
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2679 Dátum:
2008 November 04, 17:48:48 »
Idézetet írta: Süni - 2008 November 04, 10:51:37
Na ja. Csak ebben van egy áttételsokszorozó, a kársztájlingoson meg simán kettévágta a turbót, aztán ráesztergált egy szíjtárcsát.
írják,hogy a gererátottól hajtják megy dupla szíjtárcsával, a generátor meg eleve gyorsabban forog a főtengelynél, tegyük fel 2 szer, a kettévgott turbón meg 30 mm-es szíjtárcsa van. a generátorra úgyis kell csináltatni duplát, szóval simán lehet olyan áttételt csinálni , mint a linkelt cuccban a rászerelt hajtóművel, így nem hiszem ,hogy gond lenne 12-15 szörös motor-fordulatszám elérése a kompresszoron. a teljesítményszükséglet a kérdés.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2678 Dátum:
2008 November 04, 11:03:56 »
Idézetet írta: Süni - 2008 November 04, 10:51:37
Na ja. Csak ebben van egy áttételsokszorozó, a kársztájlingoson meg simán kettévágta a turbót, aztán ráesztergált egy szíjtárcsát.
Azért én ezt is megkérdőjelezném.
A turbo feltöltőnek azért kell halálpontosan kiegyensúlyozni a tengelyét, hogy a nagysebességű forgás közben ne rezonáljon és kvázi központosan ússzon rá a siklócsapágy (amelyik siklócsapágyas) olajfilmére, ne legyen dinamikus csapsüllyedése, stb.
Ezzel az áttétellel a tengelyt egy irányba terheli, ráadásul kenés nélkül. Szerintetek?
Hiába van ennek szabadalmaztatott tuti lapátkereke, én nem hiszek benne. A "sima" turbóknak sem egyszerű az impellere, annak mégis kell 150.000 1/ min, amit így mechanikus hajtással LEHETLEN elérni, márcsak a hajtás energiaigénye miatt is.
A motor mechanikus feltöltésével, a töltéscsere javításával sok cég (nem sufni cég, hanem kurva nagy konszernek, mint a Holset, Garrett, a IHI, a KKK, a Mitsubishi stb.) agyalt már sok dolgon, de egy noname kis company tudja a tutit.... nem azt mondom, hogy ilyen nem lehet, de valljuk be : necces.
Ez az én véleményem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2677 Dátum:
2008 November 04, 10:51:37 »
Idézetet írta: ESZ - 2008 November 03, 19:31:48
http://www.capa.com.au/powerdyne.htm vagy beírod a gugliba hogy powerdyne oszt hoz egy csomót
Na ja. Csak ebben van egy áttételsokszorozó, a kársztájlingoson meg simán kettévágta a turbót, aztán ráesztergált egy szíjtárcsát.
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2676 Dátum:
2008 November 03, 19:31:48 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 November 03, 12:28:44
nem víz, nem levegő..csak fura ötlet feltöltésre..hozzáértők véleményezzétek
bővebben:
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=46314
http://www.capa.com.au/powerdyne.htm
vagy beírod a gugliba hogy powerdyne oszt hoz egy csomót
www.talizmansport.hu
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2675 Dátum:
2008 November 03, 16:06:48 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 November 03, 15:01:23
Mennyi energiát emésztene?
ez a kérdés igazából. annak a corradonak a fékpadi jegyzőkönyvét megnézném, amit emlegetnek ( 190 =>250 le). 0,3 bar töltőnyomást el tudok képzelni,ahogy ő is írja.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2674 Dátum:
2008 November 03, 15:01:23 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 November 03, 12:28:44
nem víz, nem levegő..csak fura ötlet feltöltésre..hozzáértők véleményezzétek
<beszúrt kép törölve>
bővebben:
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=46314
Az a véleményem, hogy a tengely fordulatszáma alig lesz annyi, hogy bármilyen túlnyomást is produkáljon a ketyere. Ne feledjük, hogy a turbo kompresszor fordulatszáma a korszerű kis csigájú turbóknál a 200.000 1/min-t is eléri.
Milyen áttétel kellene ennek egy 100.000-hez? Mennyi energiát emésztene?
Meglepődnék, ha működne.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2673 Dátum:
2008 November 03, 12:28:44 »
nem víz, nem levegő..csak fura ötlet feltöltésre..hozzáértők véleményezzétek
bővebben:
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=46314
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2672 Dátum:
2008 November 03, 05:19:01 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 November 02, 20:09:11
talán szabó mikinél avn vagy arra fele
ott van tudtommal,mar par kilo gitt lemaszott rola
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2671 Dátum:
2008 November 03, 00:39:43 »
nagy itt az árVIZ!!!jolenne egykis fissLEVEGÖ!
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2670 Dátum:
2008 November 02, 20:09:11 »
Idézetet írta: DLL-962 - 2008 November 02, 20:07:00
köszi
és mi lett azzal a busszal? még egyszer sem láttam élőben
talán szabó mikinél avn vagy arra fele
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2669 Dátum:
2008 November 02, 20:07:00 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 November 02, 18:52:19
Ford 2.8 V6
köszi
és mi lett azzal a busszal? még egyszer sem láttam élőben
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2668 Dátum:
2008 November 02, 18:52:19 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 November 02, 18:48:23
2,4 v 2,5 nemtom
Ford 2.8 V6
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2667 Dátum:
2008 November 02, 18:48:23 »
Idézetet írta: DLL-962 - 2008 November 02, 18:28:00
akkor milyen volt?
2,4 v 2,5 nemtom
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2666 Dátum:
2008 November 02, 18:28:00 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 November 02, 18:04:53
már semmi
akkor milyen volt?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2665 Dátum:
2008 November 02, 18:04:53 »
Idézetet írta: DLL-962 - 2008 November 02, 17:58:35
a hooligans t2be milyen motor van?
már semmi
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2664 Dátum:
2008 November 02, 17:58:35 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 November 02, 17:20:10
mindig mindig fort aviz mind hooligans t2öbe is alfa motoros typ 3ba nem fort az jó volt
a hooligans t2be milyen motor van?
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2663 Dátum:
2008 November 02, 17:46:18 »
Idézetet írta: Süsü - 2008 November 02, 16:39:05
Azért van ott nyomaték bőnyállal.
Nah azt aláírom!
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2662 Dátum:
2008 November 02, 17:28:21 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 November 02, 17:20:10
mindig mindig fort aviz mind hooligans t2öbe is alfa motoros typ 3ba nem fort az jó volt
ebben a bordoban komoly vizhuto volt, ez allitolag nem forrt, amikor en megjarattam, akkor sem
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2661 Dátum:
2008 November 02, 17:20:10 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 November 02, 13:49:23
az a vicc, hogy én is elmentem megnézni mikor hírdették, csak nem lehetett kipróbálni sajna. A legvonzóbb az volt az egészben, hogy LE VAN PAPÍROZVA a kocsi, és a hűtés is eész korrekten ki volt építve, legalábbis úgy tűnt. Utólag örülök azért hogy nem vágtam bele
mindig mindig fort aviz mind hooligans t2öbe is alfa motoros typ 3ba nem fort az jó volt
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2660 Dátum:
2008 November 02, 16:43:49 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 November 02, 02:40:27
jaja, begyáváztam és feladtam
mi volt a gond, amitől " begyáváztál"?
GNX-967
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2659 Dátum:
2008 November 02, 16:39:05 »
Idézetet írta: tazoli - 2008 November 02, 12:54:13
Akkor elég hurkalé. Nem is a 150 ló vágja akkor hanyatt, hanem a 2.8-as blokk...
Azért van ott nyomaték bőnyállal.
GNX-967
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2658 Dátum:
2008 November 02, 13:49:23 »
Idézetet írta: Aircult - 2008 November 02, 00:54:18
en ultem ebben,egy idoben meg akartam venni...
az a vicc, hogy én is elmentem megnézni mikor hírdették, csak nem lehetett kipróbálni sajna. A legvonzóbb az volt az egészben, hogy LE VAN PAPÍROZVA a kocsi, és a hűtés is eész korrekten ki volt építve, legalábbis úgy tűnt. Utólag örülök azért hogy nem vágtam bele
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2657 Dátum:
2008 November 02, 12:54:13 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 November 02, 12:28:31
150Le gyári adat
Akkor elég hurkalé. Nem is a 150 ló vágja akkor hanyatt, hanem a 2.8-as blokk...
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2656 Dátum:
2008 November 02, 12:28:31 »
Idézetet írta: Aircult - 2008 November 02, 05:50:04
annyi van szerintem tuti
150Le gyári adat
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2655 Dátum:
2008 November 02, 05:50:04 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 November 02, 02:42:13
az mennyi 130-140 LE?
annyi van szerintem tuti
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2654 Dátum:
2008 November 02, 02:42:13 »
Idézetet írta: Aircult - 2008 November 02, 00:54:18
en ultem ebben,egy idoben meg akartam venni...
nem ment szarul, 2.8 V6 Granada motor
az mennyi 130-140 LE?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2653 Dátum:
2008 November 02, 02:40:27 »
Idézetet írta: Süsü - 2008 November 02, 00:35:08
Én inkább egy subaru boxerre szavazok és nem is kéne még jobban megpuposítan. Eléggé ütne az is. Ha lesz rá keretem meg is fogom csinálni. Asszem Bogara Zo-nak is benn volt már, csak meghiusult a projekt. Abunál adott az átalakító szett, meg mondjuk egy 2.0-es Legacy motor a terv.
jaja, begyáváztam és feladtam
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2652 Dátum:
2008 November 02, 01:03:29 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2008 November 02, 00:56:53
erről meg inkább ne is beszéljünk...
[a csatolmányt egy admin törölte]
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2651 Dátum:
2008 November 02, 00:56:53 »
Idézetet írta: brez - 2008 November 01, 16:20:29
Akkor már Off-lok én is:
[a csatolmányt egy admin törölte]
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2650 Dátum:
2008 November 02, 00:54:18 »
Idézetet írta: brez - 2008 November 01, 16:20:29
Akkor már Off-lok én is:
en ultem ebben,egy idoben meg akartam venni...
nem ment szarul, 2.8 V6 Granada motor
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2649 Dátum:
2008 November 02, 00:35:08 »
Én inkább egy subaru boxerre szavazok és nem is kéne még jobban megpuposítan. Eléggé ütne az is. Ha lesz rá keretem meg is fogom csinálni. Asszem Bogara Zo-nak is benn volt már, csak meghiusult a projekt. Abunál adott az átalakító szett, meg mondjuk egy 2.0-es Legacy motor a terv.
«
Utoljára szerkesztve: 2008 November 02, 00:40:40 írta Süsü
»
GNX-967
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2648 Dátum:
2008 November 01, 22:21:33 »
Akutyafáját. Pedig ezzel valljuk meg lehet egyszerűbb csinálni egy kétkerekező showcar-t, nevezze ki büntető autónak, mint az eredeti blokkból kifaragni 150 lovat. Igaz egy off mocival attól fosztják meg a bogarat amiért bogár. De mondjuk az elvetemült 402 méter fanoknak úgyis mindegy. Meg azon versenyek carstylingos nézőinek. (Bocsánat a 20% nem carstylingos nézőtől.)
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2647 Dátum:
2008 November 01, 22:10:19 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 November 01, 22:05:33
semmi mert nem lehet már.......
Soha ne mond, hogy soha....
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2646 Dátum:
2008 November 01, 22:09:20 »
Idézetet írta: tazoli - 2008 November 01, 22:03:00
És mennyi egy ilyen lepapirozása? Mer játszósnak jó lehet egy ilyen!
Ezt az autót egy német tuningcég építette és úgy került már az országba tudomásom szerint, átépítve, engedéllyel!
Egyébként elég drága móka, mert mérnökkel meg kell terveztetni és csak úgy kapsz engedélyt...
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2645 Dátum:
2008 November 01, 22:05:33 »
Idézetet írta: tazoli - 2008 November 01, 22:03:00
És mennyi egy ilyen lepapirozása? Mer játszósnak jó lehet egy ilyen!
semmi mert nem lehet már.......
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak:
1
...
486
487
488
489
490
[
491
]
492
493
494
495
496
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...