www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 10:01:00
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
484
485
486
487
488
[
489
]
490
491
492
493
494
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3368328 alkalommal)
Sagaris
Hozzászólások: 2302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2764 Dátum:
2008 November 08, 18:58:45 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 November 05, 20:04:30
Nekem a tervem a callooker eredeti motorjával, hogy korhű tuningot csinálok rajta. Ne feledjük, hogy 65 körül, amikor már TDE (Theo Decker) simán tuningolta a gépeket nem volt nagy olajfurat meg miazmás, úgyhogy nem kell félni.
Nekem szimplaszívós fej lesz rajta, 8 körüli kompresszióval, 1.6-os hengerekkel és két darab karbival, ami valószínűleg weber 40 ICT lesz vagy solex...
Remélek ettől a kombótól erős 60 lovat, jó fogyasztást és városi használhatóságot.
Nekem ez szimpatikus vintage-speed kategóriában.
http://www.maehnz.de/riechertmotorentechnik/de/verg_2xsolex28pci-stueck.htm
1961 VW1200 DeLuxe
http://www.vulture.hu
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2763 Dátum:
2008 November 08, 16:24:47 »
széria typ 1 vezérműtengelyhez szelepemelési-görbéje nicns valakinek ?
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2762 Dátum:
2008 November 08, 00:07:33 »
Idézetet írta: Mákos - 2008 November 07, 23:24:54
????
ismerős
talán kérdezzük meg xoyox kollegát, hátha Ő többet tud róla...
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2761 Dátum:
2008 November 07, 23:24:54 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2008 November 07, 22:22:16
Üdvw Viktor
,
közöttük találsz párat... vagy rákérdezhetsz...
http://www.kaefer-bus-club-oa.ch/links.shtml
http://www.vw-kaefer.at/
????
ismerős
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
vgd
Hozzászólások: 420
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2760 Dátum:
2008 November 07, 22:43:19 »
köszi
Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2759 Dátum:
2008 November 07, 22:22:16 »
Idézetet írta: vgd - 2008 November 07, 21:47:31
Üdv mindenkinek. Tudnátok néhány német weboldal címet mondani, ahonnan lehet motoralkatrészeket vásárolni.
Köszönöm
Üdvw Viktor
,
közöttük találsz párat... vagy rákérdezhetsz...
http://www.kaefer-bus-club-oa.ch/links.shtml
http://www.vw-kaefer.at/
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2758 Dátum:
2008 November 07, 21:55:45 »
Idézetet írta: vgd - 2008 November 07, 21:47:31
Üdv mindenkinek. Tudnátok néhány német weboldal címet mondani, ahonnan lehet motoralkatrészeket vásárolni.
Köszönöm
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/shop2/shop_main.cgi?func=start&wkid=58610626263
vgd
Hozzászólások: 420
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2757 Dátum:
2008 November 07, 21:51:49 »
vagy esetleg osztrák
Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
vgd
Hozzászólások: 420
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2756 Dátum:
2008 November 07, 21:47:31 »
Üdv mindenkinek. Tudnátok néhány német weboldal címet mondani, ahonnan lehet motoralkatrészeket vásárolni.
Köszönöm
Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2755 Dátum:
2008 November 06, 17:51:18 »
Idézetet írta: noel-68 - 2008 November 06, 15:40:24
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
noel-68
Hozzászólások: 1227
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2754 Dátum:
2008 November 06, 15:40:24 »
Idézetet írta: Woodoo - 2008 November 06, 13:59:14
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2753 Dátum:
2008 November 06, 14:49:27 »
Buzi, aki fékez! :-)))
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2752 Dátum:
2008 November 06, 13:59:14 »
Idézetet írta: noel-68 - 2008 November 06, 13:49:09
Nem, nem surlódtak.
Csak jelezni szerettem volna, hogy én is szeretnék tárcsaféket, mert olyan helyen lakom (Mecsek), ahol többet kell taposni a pedált
Motorfék mellett is.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
noel-68
Hozzászólások: 1227
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2751 Dátum:
2008 November 06, 13:49:09 »
Idézetet írta: Bill - 2008 November 06, 09:28:18
én egy 1997 Fiesta első tárcsáját füstöltettem meg ezen a szakaszon, utána még a piroslámpánál is motorfékkel álltam meg
Jártál te már arra? Én imádtam!
Nem, nem surlódtak.
Csak jelezni szerettem volna, hogy én is szeretnék tárcsaféket, mert olyan helyen lakom (Mecsek), ahol többet kell taposni a pedált
Motorfék mellett is.
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2750 Dátum:
2008 November 06, 09:28:18 »
Idézetet írta: noel-68 - 2008 November 05, 22:19:00
.....................
Egy pécs-orfű távon volt, hogy se elől, se hátul nem lehetett a lemezfelnihez érni, olyan forró volt.. (mondjuk nem vagyok benne biztos, hogy ez normális)
én egy 1997 Fiesta első tárcsáját füstöltettem meg ezen a szakaszon, utána még a piroslámpánál is motorfékkel álltam meg
Idézetet írta: Protheus - 2008 November 05, 23:00:19
Lehet, hogy nincs jol beallitva a feked, folyamatosan surlodnak a pofak. Kicsit surlodhatnak, de ennyire azert nem.
Jártál te már arra? Én imádtam!
«
Utoljára szerkesztve: 2008 November 06, 09:31:33 írta Bill
»
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2749 Dátum:
2008 November 06, 00:12:34 »
Idézetet írta: Süsü - 2008 November 06, 00:10:19
Ennek van költséghatékonyabb megoldása is.
ja, valamelyik golfé ? de az adapter-lemezt akkor is meg kell csinálni.
én előre tervezek valami hasonlót, nagyon nincs kedvem tengelycsonkot cserélni
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2748 Dátum:
2008 November 06, 00:10:19 »
Ennek van költséghatékonyabb megoldása is.
GNX-967
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2747 Dátum:
2008 November 05, 23:37:15 »
Idézetet írta: Süsü - 2008 November 05, 23:26:48
Akkor valaki részletesebben bemutatná nekem mire van szükségem a hátsó tárcsafékhez?
Gondolok itt a nyeregre, tárcsára, felfogatásra és a kézifék kötélre (olajos féltengelyem van).
íme:
a kéziféket ilyenkor általában bukod
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2746 Dátum:
2008 November 05, 23:35:53 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 November 04, 18:26:04
És a komprimálás semmiképpen nem adiabatikus.
pedig turbófeltöltőknél a kompresszor izentrópikus hatásfokát is szokás megadni, nem?
Mindenesetre a kompresszor hajtásához szükséges teljesímény a tengelyén:
P= m
.
k
xc
p
xT
lev
x[(Pí ad (K-1/K))-1)x(1/hatásfok:)
mk a légnyelés , cp a levegő fajhője , Tlev a beszívott levegő hőmérséklete , Pí a nyomásviszony, kappa az 1,4.
egy 3000 es 6000en forgó motorra így 0,3 báros töltőnyomáshoz 20 c külső hőmérséklet mellett kijön 7,72 kw.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2745 Dátum:
2008 November 05, 23:26:48 »
Akkor valaki részletesebben bemutatná nekem mire van szükségem a hátsó tárcsafékhez?
Gondolok itt a nyeregre, tárcsára, felfogatásra és a kézifék kötélre (olajos féltengelyem van).
GNX-967
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2744 Dátum:
2008 November 05, 23:16:24 »
Idézetet írta: noel-68 - 2008 November 05, 22:19:00
Egy pécs-orfű távon volt, hogy se elől, se hátul nem lehetett a lemezfelnihez érni, olyan forró volt.. (mondjuk nem vagyok benne biztos, hogy ez normális)
Én álltam már be úgy udvarra kocsival h utána csak úgy
füstölt-gőzölgött
a hátsó fék, kiderült h behúzott kézifékkel mentem
és még csodálkoztam h nem úgy gyorsul elkerülőn mint szokott... ezért jobban nyomtam neki
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2743 Dátum:
2008 November 05, 23:00:19 »
Idézetet írta: noel-68 - 2008 November 05, 22:19:00
Én nem egyszer állóra fékeztem már az autómat
Hat nem is tudom... Mi is. ;-)
Idézet
Egy pécs-orfű távon volt, hogy se elől, se hátul nem lehetett a lemezfelnihez érni, olyan forró volt.. (mondjuk nem vagyok benne biztos, hogy ez normális)
Lehet, hogy nincs jol beallitva a feked, folyamatosan surlodnak a pofak. Kicsit surlodhatnak, de ennyire azert nem.
Buzi, aki fékez! :-)))
noel-68
Hozzászólások: 1227
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2742 Dátum:
2008 November 05, 22:19:00 »
Én nem egyszer állóra fékeztem már az autómat, körbe dobfékkel, 185-ös gumival is.
Viszont nem nagyon merek 90km/h óra fölé menni, mert két fékezés, és utána nem állít meg semmi...
Egy pécs-orfű távon volt, hogy se elől, se hátul nem lehetett a lemezfelnihez érni, olyan forró volt.. (mondjuk nem vagyok benne biztos, hogy ez normális)
Idézetet írta: vwboxer - 2008 November 05, 22:12:15
igen a bogára nem elöre hanem hátra kell nagyfék,ott a suly!!
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2741 Dátum:
2008 November 05, 22:12:15 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 November 05, 21:43:09
Mondok én valamit: a bogár dobféke azért rossz, mert ha sorozatosan fékezel, akkor megmelegszik és elmegy a fékhatás, nehezen hűl le, stb. Ha már sima tárcsaféked van elöl, az más tud akkorát fogni, hogy a 165-ös kereket állóra fogja, akkor meg mindegy, hogy mi fogja állóra a kereket, tárcsa, vagy nagy tárcsa, nem állsz meg hamarabb.
A komoly fékrendszer előnye a sorozatos fékezésekkor jön elő, valamint akkor, ha valami nagyon tapadós gumi van fent.
Szerintetek az én callooker-emen elöl a 145-ös gumit mennyire lehet megfékezni??? Kell ahhoz komoly fék?
igen a bogára nem elöre hanem hátra kell nagyfék,ott a suly!!
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2740 Dátum:
2008 November 05, 22:03:45 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 November 05, 21:45:16
Lehet, hogy eladom az én szettemet! De nem lesz olcsó, az k*rva élet! Talp, felújított karbi, levegőszűrő, fordítós, csapágyazott rudazat.
Az árából meg veszek valami korhű tuningot a callookerre, és azt építem télen.
Belgiumba két Okrasa hengerfej szivocsonk karbi 1500Euro
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2739 Dátum:
2008 November 05, 21:48:16 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 November 05, 21:45:16
Lehet, hogy eladom az én szettemet! De nem lesz olcsó, az k*rva élet! Talp, felújított karbi, levegőszűrő, fordítós, csapágyazott rudazat.
Az árából meg veszek valami korhű tuningot a callookerre, és azt építem télen.
teccet gombos féle cucc?
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2738 Dátum:
2008 November 05, 21:45:16 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 November 05, 21:42:52
2webert az 1,8ra
Lehet, hogy eladom az én szettemet! De nem lesz olcsó, az k*rva élet! Talp, felújított karbi, levegőszűrő, fordítós, csapágyazott rudazat.
Az árából meg veszek valami korhű tuningot a callookerre, és azt építem télen.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2737 Dátum:
2008 November 05, 21:43:09 »
Idézetet írta: maxi - 2008 November 05, 20:57:13
inkabb nem is boszantom magam
a banditon ugyis dupla tarcsa van elol 2dugatyus feknyeregel
hatul meg egy
Mondok én valamit: a bogár dobféke azért rossz, mert ha sorozatosan fékezel, akkor megmelegszik és elmegy a fékhatás, nehezen hűl le, stb. Ha már sima tárcsaféked van elöl, az más tud akkorát fogni, hogy a 165-ös kereket állóra fogja, akkor meg mindegy, hogy mi fogja állóra a kereket, tárcsa, vagy nagy tárcsa, nem állsz meg hamarabb.
A komoly fékrendszer előnye a sorozatos fékezésekkor jön elő, valamint akkor, ha valami nagyon tapadós gumi van fent.
Szerintetek az én callooker-emen elöl a 145-ös gumit mennyire lehet megfékezni??? Kell ahhoz komoly fék?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2736 Dátum:
2008 November 05, 21:42:52 »
Idézetet írta: GSattila - 2008 November 05, 21:40:29
És ez mind, mennyi virtuális lóerő
2webert az 1,8ra
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2735 Dátum:
2008 November 05, 21:40:29 »
És ez mind, mennyi virtuális lóerő
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2734 Dátum:
2008 November 05, 21:39:33 »
Idézetet írta: wob974 - 2008 November 05, 21:05:51
Csak úgy:
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Elég jó!
Pláne a Porsche ülések a VW logóval!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2733 Dátum:
2008 November 05, 21:38:25 »
Idézetet írta: slavia919 - 2008 November 05, 21:01:22
Azaz, ha most nem akarok lökettérfogatot növelni mi tévő legyek? ez a duplakarbu s dolog játszik? be lehet majd normáluisan állítani? hogyan lehet hozzá rudazatot /szívócsövet venni /gyártani? mi lesz a vákumos gyujtással stb. Ilyen téren lami vagyok, és nagyon kéne a seggítség.
009-es talán kelleni fog, de attól függ persze miylen karbi lesz. A Weber ICT-n azt hiszem van vákumport az előgyújtásnak. Nem kell lökettérfogatot növelni, ha hibátlan a henger/dugó készleted, ha meg már kicsit kopott akkor érdemes. Nagyobb (alu) hűtőt is érdemes, AB-s kutyaházzal.
Rudazatot és szívócsövet venni kell, praktikusan szettben a karbival. Otthon gyártogatni nem biztos, hogy okosabb, mégha olcsóbb is (ez sem biztos).
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2732 Dátum:
2008 November 05, 21:13:38 »
Idézetet írta: wob974 - 2008 November 05, 21:05:51
Csak úgy:
csokigyo+sportdob megvan.
uj ajto+ teto karpit + ajto panel itthon beepitesre var.
Porke uleseim pont ilyen van ez is majd telen megy bele
ja
http://kep.tar.hu/makai11/50136198/17077845#2
http://kep.tar.hu/makai11/50136198/19700465#2
http://kep.tar.hu/makai11/50136198/33104687#2
«
Utoljára szerkesztve: 2008 November 05, 21:15:15 írta maxi
»
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2731 Dátum:
2008 November 05, 21:05:51 »
Csak úgy:
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2730 Dátum:
2008 November 05, 21:02:40 »
Ezt csak Maxinak:
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2729 Dátum:
2008 November 05, 21:02:20 »
Idézetet írta: wob974 - 2008 November 05, 20:59:22
Hát ezt nem tudhatom.
Viszont kézifékes.
A Szepi szürke gépén volt anno.
az minden kézifékes verzio uszó nyeregs
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2728 Dátum:
2008 November 05, 21:01:22 »
Azaz, ha most nem akarok lökettérfogatot növelni mi tévő legyek? ez a duplakarbu s dolog játszik? be lehet majd normáluisan állítani? hogyan lehet hozzá rudazatot /szívócsövet venni /gyártani? mi lesz a vákumos gyujtással stb. Ilyen téren lami vagyok, és nagyon kéne a seggítség.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2727 Dátum:
2008 November 05, 21:00:23 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 November 05, 20:58:55
nem ördöngös cucc
nekem 50lovas dizegolfom alatt is körbe tárcsa van
Na az enyémen meg már csak terv marad.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2726 Dátum:
2008 November 05, 20:59:22 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 November 05, 20:53:57
neki uszó ynerges mint g2 g3 stb...megoldott nekem nem!
Hát ezt nem tudhatom.
Viszont kézifékes.
A Szepi szürke gépén volt anno.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2725 Dátum:
2008 November 05, 20:58:55 »
Idézetet írta: maxi - 2008 November 05, 20:57:13
inkabb nem is boszantom magam
a banditon ugyis dupla tarcsa van elol 2dugatyus feknyeregel
hatul meg egy
nem ördöngös cucc
nekem 50lovas dizegolfom alatt is körbe tárcsa van
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak:
1
...
484
485
486
487
488
[
489
]
490
491
492
493
494
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...