www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 10:15:29

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 484 485 486 487 488 [489] 490 491 492 493 494 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3368439 alkalommal)
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #2764 Dátum: 2008 November 08, 18:58:45 »

Nekem a tervem a callooker eredeti motorjával, hogy korhű tuningot csinálok rajta. Ne feledjük, hogy 65 körül, amikor már TDE (Theo Decker) simán tuningolta a gépeket nem volt nagy olajfurat meg miazmás, úgyhogy nem kell félni.

Nekem szimplaszívós fej lesz rajta, 8 körüli kompresszióval, 1.6-os hengerekkel és két darab karbival, ami valószínűleg weber 40 ICT lesz vagy solex...
Remélek ettől a kombótól erős 60 lovat, jó fogyasztást és városi használhatóságot.

Nekem ez szimpatikus vintage-speed kategóriában.

http://www.maehnz.de/riechertmotorentechnik/de/verg_2xsolex28pci-stueck.htm

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #2763 Dátum: 2008 November 08, 16:24:47 »

széria typ 1 vezérműtengelyhez szelepemelési-görbéje nicns valakinek ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #2762 Dátum: 2008 November 08, 00:07:33 »


????
ismerős Smiley
talán kérdezzük meg xoyox kollegát, hátha Ő többet tud róla... Wink
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #2761 Dátum: 2008 November 07, 23:24:54 »

Üdvw Viktor Wink,

közöttük találsz párat... vagy rákérdezhetsz...
http://www.kaefer-bus-club-oa.ch/links.shtml
http://www.vw-kaefer.at/





????

ismerős Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #2760 Dátum: 2008 November 07, 22:43:19 »

köszi

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #2759 Dátum: 2008 November 07, 22:22:16 »

Üdv mindenkinek. Tudnátok néhány német weboldal címet mondani, ahonnan lehet motoralkatrészeket vásárolni.
Köszönöm
Üdvw Viktor Wink,

közöttük találsz párat... vagy rákérdezhetsz...
http://www.kaefer-bus-club-oa.ch/links.shtml
http://www.vw-kaefer.at/
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #2758 Dátum: 2008 November 07, 21:55:45 »

Üdv mindenkinek. Tudnátok néhány német weboldal címet mondani, ahonnan lehet motoralkatrészeket vásárolni.
Köszönöm
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/shop2/shop_main.cgi?func=start&wkid=58610626263
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #2757 Dátum: 2008 November 07, 21:51:49 »

vagy esetleg osztrák

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #2756 Dátum: 2008 November 07, 21:47:31 »

Üdv mindenkinek. Tudnátok néhány német weboldal címet mondani, ahonnan lehet motoralkatrészeket vásárolni.
Köszönöm

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #2755 Dátum: 2008 November 06, 17:51:18 »


A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #2754 Dátum: 2008 November 06, 15:40:24 »

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #2753 Dátum: 2008 November 06, 14:49:27 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #2752 Dátum: 2008 November 06, 13:59:14 »

Nem, nem surlódtak.
Csak jelezni szerettem volna, hogy én is szeretnék tárcsaféket, mert olyan helyen lakom (Mecsek), ahol többet kell taposni a pedált Smiley Motorfék mellett is.


A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #2751 Dátum: 2008 November 06, 13:49:09 »

én egy 1997 Fiesta első tárcsáját füstöltettem meg ezen a szakaszon, utána még a piroslámpánál is motorfékkel álltam meg
Jártál te már arra? Én imádtam!  Grin
Nem, nem surlódtak.
Csak jelezni szerettem volna, hogy én is szeretnék tárcsaféket, mert olyan helyen lakom (Mecsek), ahol többet kell taposni a pedált Smiley Motorfék mellett is.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #2750 Dátum: 2008 November 06, 09:28:18 »

.....................

Egy pécs-orfű távon volt, hogy se elől, se hátul nem lehetett a lemezfelnihez érni, olyan forró volt.. (mondjuk nem vagyok benne biztos, hogy ez normális)

én egy 1997 Fiesta első tárcsáját füstöltettem meg ezen a szakaszon, utána még a piroslámpánál is motorfékkel álltam meg


Lehet, hogy nincs jol beallitva a feked, folyamatosan surlodnak a pofak. Kicsit surlodhatnak, de ennyire azert nem.
Jártál te már arra? Én imádtam!  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2008 November 06, 09:31:33 írta Bill »
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #2749 Dátum: 2008 November 06, 00:12:34 »

Ennek van költséghatékonyabb megoldása is. Wink

ja, valamelyik golfé ? de az adapter-lemezt akkor is meg kell csinálni.

én előre tervezek valami hasonlót, nagyon nincs kedvem tengelycsonkot cserélni Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #2748 Dátum: 2008 November 06, 00:10:19 »

Ennek van költséghatékonyabb megoldása is. Wink


                             GNX-967
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #2747 Dátum: 2008 November 05, 23:37:15 »

Akkor valaki részletesebben bemutatná nekem mire van szükségem a hátsó tárcsafékhez?
Gondolok itt a nyeregre, tárcsára, felfogatásra és a kézifék kötélre (olajos féltengelyem van).


íme:



a kéziféket ilyenkor általában bukod Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #2746 Dátum: 2008 November 05, 23:35:53 »



És a komprimálás semmiképpen nem adiabatikus.

pedig turbófeltöltőknél a kompresszor izentrópikus hatásfokát is szokás megadni, nem?

Mindenesetre a kompresszor hajtásához szükséges teljesímény a tengelyén:

P= m.kxcpxTlevx[(Pí ad (K-1/K))-1)x(1/hatásfok:)

mk a légnyelés ,   cp a levegő fajhője , Tlev a beszívott levegő hőmérséklete , Pí a nyomásviszony, kappa az 1,4.

egy 3000 es 6000en forgó motorra így 0,3 báros töltőnyomáshoz 20 c külső hőmérséklet mellett kijön 7,72 kw.



VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #2745 Dátum: 2008 November 05, 23:26:48 »

Akkor valaki részletesebben bemutatná nekem mire van szükségem a hátsó tárcsafékhez?
Gondolok itt a nyeregre, tárcsára, felfogatásra és a kézifék kötélre (olajos féltengelyem van).


                             GNX-967
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #2744 Dátum: 2008 November 05, 23:16:24 »


Egy pécs-orfű távon volt, hogy se elől, se hátul nem lehetett a lemezfelnihez érni, olyan forró volt.. (mondjuk nem vagyok benne biztos, hogy ez normális)


Én álltam már be úgy udvarra kocsival h utána csak úgy füstölt-gőzölgött a hátsó fék, kiderült h behúzott kézifékkel mentem Undecided és még csodálkoztam h nem úgy gyorsul elkerülőn mint szokott... ezért jobban nyomtam neki  Cry Grin
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #2743 Dátum: 2008 November 05, 23:00:19 »

Én nem egyszer állóra fékeztem már az autómat
Hat nem is tudom... Mi is. ;-)

Idézet
Egy pécs-orfű távon volt, hogy se elől, se hátul nem lehetett a lemezfelnihez érni, olyan forró volt.. (mondjuk nem vagyok benne biztos, hogy ez normális)
Lehet, hogy nincs jol beallitva a feked, folyamatosan surlodnak a pofak. Kicsit surlodhatnak, de ennyire azert nem.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #2742 Dátum: 2008 November 05, 22:19:00 »

Én nem egyszer állóra fékeztem már az autómat, körbe dobfékkel, 185-ös gumival is.
Viszont nem nagyon merek 90km/h óra fölé menni, mert két fékezés, és utána nem állít meg semmi...

Egy pécs-orfű távon volt, hogy se elől, se hátul nem lehetett a lemezfelnihez érni, olyan forró volt.. (mondjuk nem vagyok benne biztos, hogy ez normális)

igen a bogára nem elöre hanem hátra kell nagyfék,ott a suly!!
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #2741 Dátum: 2008 November 05, 22:12:15 »

Mondok én valamit: a bogár dobféke azért rossz, mert ha sorozatosan fékezel, akkor megmelegszik és elmegy a fékhatás, nehezen hűl le, stb. Ha már sima tárcsaféked van elöl, az más tud akkorát fogni, hogy a 165-ös kereket állóra fogja, akkor meg mindegy, hogy mi fogja állóra a kereket, tárcsa, vagy nagy tárcsa, nem állsz meg hamarabb.

A komoly fékrendszer előnye a sorozatos fékezésekkor jön elő, valamint akkor, ha valami nagyon tapadós gumi van fent.

Szerintetek az én callooker-emen elöl a 145-ös gumit mennyire lehet megfékezni??? Kell ahhoz komoly fék?  Shocked Embarrassed
igen a bogára nem elöre hanem hátra kell nagyfék,ott a suly!!

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #2740 Dátum: 2008 November 05, 22:03:45 »


Lehet, hogy eladom az én szettemet! De nem lesz olcsó, az k*rva élet!  Talp, felújított karbi, levegőszűrő, fordítós, csapágyazott rudazat.

Az árából meg veszek valami korhű tuningot a callookerre, és azt építem télen.
Belgiumba két Okrasa hengerfej szivocsonk karbi 1500Euro Cry

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2739 Dátum: 2008 November 05, 21:48:16 »


Lehet, hogy eladom az én szettemet! De nem lesz olcsó, az k*rva élet!  Talp, felújított karbi, levegőszűrő, fordítós, csapágyazott rudazat.

Az árából meg veszek valami korhű tuningot a callookerre, és azt építem télen.
teccet gombos féle cucc? Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2738 Dátum: 2008 November 05, 21:45:16 »

2webert az 1,8ra


Lehet, hogy eladom az én szettemet! De nem lesz olcsó, az k*rva élet!  Talp, felújított karbi, levegőszűrő, fordítós, csapágyazott rudazat.

Az árából meg veszek valami korhű tuningot a callookerre, és azt építem télen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2737 Dátum: 2008 November 05, 21:43:09 »


inkabb nem is boszantom magam Evil
a banditon ugyis  dupla tarcsa van elol 2dugatyus feknyeregel Kiss
hatul meg egy Kiss
Mondok én valamit: a bogár dobféke azért rossz, mert ha sorozatosan fékezel, akkor megmelegszik és elmegy a fékhatás, nehezen hűl le, stb. Ha már sima tárcsaféked van elöl, az más tud akkorát fogni, hogy a 165-ös kereket állóra fogja, akkor meg mindegy, hogy mi fogja állóra a kereket, tárcsa, vagy nagy tárcsa, nem állsz meg hamarabb.

A komoly fékrendszer előnye a sorozatos fékezésekkor jön elő, valamint akkor, ha valami nagyon tapadós gumi van fent.

Szerintetek az én callooker-emen elöl a 145-ös gumit mennyire lehet megfékezni??? Kell ahhoz komoly fék?  Shocked Embarrassed

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2736 Dátum: 2008 November 05, 21:42:52 »

És ez mind, mennyi virtuális lóerő Smiley
2webert az 1,8ra

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #2735 Dátum: 2008 November 05, 21:40:29 »

És ez mind, mennyi virtuális lóerő Smiley
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2734 Dátum: 2008 November 05, 21:39:33 »

Csak úgy:
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

 Evil



Elég jó!  Wink Pláne a Porsche ülések a VW logóval!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2733 Dátum: 2008 November 05, 21:38:25 »

Azaz, ha most nem akarok lökettérfogatot növelni mi tévő legyek? ez a duplakarbu s dolog játszik? be lehet majd normáluisan állítani? hogyan lehet hozzá rudazatot /szívócsövet venni /gyártani? mi lesz a vákumos gyujtással stb. Ilyen téren lami vagyok, és nagyon kéne a seggítség.
009-es talán kelleni fog, de attól függ persze miylen karbi lesz. A Weber ICT-n azt hiszem van vákumport az előgyújtásnak. Nem kell lökettérfogatot növelni, ha hibátlan a henger/dugó készleted, ha meg már kicsit kopott akkor érdemes. Nagyobb (alu) hűtőt is érdemes, AB-s kutyaházzal.

Rudazatot és szívócsövet venni kell, praktikusan szettben a karbival. Otthon gyártogatni nem biztos, hogy okosabb, mégha olcsóbb is (ez sem biztos).

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #2732 Dátum: 2008 November 05, 21:13:38 »

Csak úgy:


 Evil


csokigyo+sportdob megvan.
uj ajto+ teto karpit + ajto panel itthon beepitesre var.
Porke uleseim pont ilyen van ez is majd telen megy bele
 Evil
ja
http://kep.tar.hu/makai11/50136198/17077845#2
http://kep.tar.hu/makai11/50136198/19700465#2
http://kep.tar.hu/makai11/50136198/33104687#2
« Utoljára szerkesztve: 2008 November 05, 21:15:15 írta maxi »

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #2731 Dátum: 2008 November 05, 21:05:51 »

Csak úgy:





 Evil


Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #2730 Dátum: 2008 November 05, 21:02:40 »

Ezt csak Maxinak: Grin



 Evil

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2729 Dátum: 2008 November 05, 21:02:20 »

Hát ezt nem tudhatom.
Viszont kézifékes.
A Szepi szürke gépén volt anno.


 Evil
az minden kézifékes verzio uszó nyeregs

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #2728 Dátum: 2008 November 05, 21:01:22 »

Azaz, ha most nem akarok lökettérfogatot növelni mi tévő legyek? ez a duplakarbu s dolog játszik? be lehet majd normáluisan állítani? hogyan lehet hozzá rudazatot /szívócsövet venni /gyártani? mi lesz a vákumos gyujtással stb. Ilyen téren lami vagyok, és nagyon kéne a seggítség.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #2727 Dátum: 2008 November 05, 21:00:23 »

nem ördöngös cucc
nekem 50lovas dizegolfom alatt is körbe tárcsa van Grin

Na az enyémen meg már csak terv marad. Cry

 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #2726 Dátum: 2008 November 05, 20:59:22 »

neki uszó ynerges mint g2 g3 stb...megoldott nekem nem!

Hát ezt nem tudhatom.
Viszont kézifékes.
A Szepi szürke gépén volt anno.


 Evil

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2725 Dátum: 2008 November 05, 20:58:55 »


inkabb nem is boszantom magam Evil
a banditon ugyis  dupla tarcsa van elol 2dugatyus feknyeregel Kiss
hatul meg egy Kiss
nem ördöngös cucc
nekem 50lovas dizegolfom alatt is körbe tárcsa van Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 484 485 486 487 488 [489] 490 491 492 493 494 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.141 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.