www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 16:58:07
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
480
481
482
483
484
[
485
]
486
487
488
489
490
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3369611 alkalommal)
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2924 Dátum:
2008 November 28, 21:54:39 »
Csak Zolit lelkesítem.
Most azér kereset a héten ,hogy szerezzek neki UAZ-t.
Irány a természet.
Idézetet írta: vwboxer - 2008 November 28, 21:47:54
mi a helyzet katona b....
ezt milyen kém csakornán tudod
VW 1200.1963.
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2923 Dátum:
2008 November 28, 21:50:51 »
December szabi.
A bogárnak meg garázs kellene mert csak ponyva van rajta.
Idézetet írta: vwboxer - 2008 November 28, 21:47:54
mi a helyzet katona b....
ezt milyen kém csakornán tudod
VW 1200.1963.
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2922 Dátum:
2008 November 28, 21:47:54 »
Idézetet írta: bitus76 - 2008 November 28, 21:38:29
Az csak legenda.
mi a helyzet katona b....
ezt milyen kém csakornán tudod
«
Utoljára szerkesztve: 2008 November 28, 21:49:30 írta vwboxer
»
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2921 Dátum:
2008 November 28, 21:38:29 »
Az csak legenda.
Idézetet írta: vwboxer - 2008 November 28, 15:56:34
biztos jolesz,de ha jolemlékezem 2,1-et csinálsz?
VW 1200.1963.
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2920 Dátum:
2008 November 28, 15:56:34 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 November 28, 14:14:22
csak nem kormol és jóval jobb a hangja..tavasszal remélem már érezhetem én is a traktor feelinget
biztos jolesz,de ha jolemlékezem 2,1-et csinálsz?
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2919 Dátum:
2008 November 28, 14:14:22 »
Idézetet írta: vwboxer - 2008 November 28, 09:30:02
igen hasonlo mint egy TDi
csak nem kormol és jóval jobb a hangja..tavasszal remélem már érezhetem én is a traktor feelinget
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2918 Dátum:
2008 November 28, 09:38:42 »
Idézetet írta: Funk - 2008 November 28, 08:22:23
Akkor Te ís úgy tapasztalod ezek szerint ahogy én.Rendesen kell forgatni a motort feljebb váltáskor,hogy igazán jól menjen.De ereje van hegyen-völgyön alacsonyabb fordulatszámon is.Nekem 110-nél forog pont 4000-et,és pontos az órám,kicsit még kevesebbet is mutat mint amennyivel megyek az útszéli sebességmérők szerint.A két IDF viszont nem húzza vissza rendesen a gázbowdent,ha az rendesen be van állítva.Tegnap voltam rugó készítő embernél, hétvégén szmb-zek.
Üdv.
A lényeg a 324tengely miatt hogy 2500felett legyen ezért kell néha5000köré forgatni,hogy váltáskor neessen 2500alá
kilométerorán az nincs kb.5000=150körül=402m
evvel a váltoval170körül van a vége
A visszahuzási gondopk a rudazat hossza miatt is lehet,hogy feszül,de egy gyenge rugo is jomegoldás
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2917 Dátum:
2008 November 28, 09:30:02 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 November 27, 23:47:27
szép szelíd
de akkor az ne gyengüljön már 5000 felett
vagy úgy írtad, hogy nincs értelme forgatni mert váltás után viszi tovább? (mint egy jó diesel)
igen hasonlo mint egy TDi
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2916 Dátum:
2008 November 28, 08:22:23 »
Idézetet írta: vwboxer - 2008 November 27, 17:49:11
értem
800-tol már huz és 2500-5000között az igazi
na ig stim
Akkor Te ís úgy tapasztalod ezek szerint ahogy én.Rendesen kell forgatni a motort feljebb váltáskor,hogy igazán jól menjen.De ereje van hegyen-völgyön alacsonyabb fordulatszámon is.Nekem 110-nél forog pont 4000-et,és pontos az órám,kicsit még kevesebbet is mutat mint amennyivel megyek az útszéli sebességmérők szerint.A két IDF viszont nem húzza vissza rendesen a gázbowdent,ha az rendesen be van állítva.Tegnap voltam rugó készítő embernél, hétvégén szmb-zek.
Üdv.
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2915 Dátum:
2008 November 27, 23:47:27 »
Idézetet írta: vwboxer - 2008 November 27, 14:14:00
324
szép szelíd
de akkor az ne gyengüljön már 5000 felett
vagy úgy írtad, hogy nincs értelme forgatni mert váltás után viszi tovább? (mint egy jó diesel)
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2914 Dátum:
2008 November 27, 17:49:11 »
Idézetet írta: Funk - 2008 November 27, 17:41:10
Építő hozzászólás.
értem
800-tol már huz és 2500-5000között az igazi
na ig stim
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2913 Dátum:
2008 November 27, 17:47:03 »
Idézetet írta: xoyox - 2008 November 27, 14:26:55
ez a fajta olyan, hogy el se indul !
))
PAPA az indulással idáig még nemvolt gond
a szelepekkel análtöbb
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2912 Dátum:
2008 November 27, 17:41:10 »
Idézetet írta: vwboxer - 2008 November 27, 14:13:38
ez nem az a fajta
Építő hozzászólás.
xoyox
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2911 Dátum:
2008 November 27, 14:26:55 »
Idézetet írta: vwboxer - 2008 November 27, 14:13:38
ez nem az a fajta
ez a fajta olyan, hogy el se indul !
))
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2910 Dátum:
2008 November 27, 14:14:33 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 November 27, 10:57:50
karácsonyra veszünk maresznak egy Honda kulcstartót
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2909 Dátum:
2008 November 27, 14:14:00 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 November 27, 10:57:07
pontosan mekkora tengelyed van?
324
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2908 Dátum:
2008 November 27, 14:13:38 »
Idézetet írta: Funk - 2008 November 27, 09:57:58
dE HA 2-BŐL 4-BE TESZED ÉS LEPADLÓZOD,AKKOR CSAK HÖRÖG ÉS SZÍV,NEM?
ez nem az a fajta
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2907 Dátum:
2008 November 27, 10:57:50 »
Idézetet írta: vwboxer - 2008 November 26, 21:02:52
akkor váltolámpa átállit 8000
karácsonyra veszünk maresznak egy Honda kulcstartót
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2906 Dátum:
2008 November 27, 10:57:07 »
Idézetet írta: vwboxer - 2008 November 26, 22:34:18
6500körül,de a lényeg,hogy 2500nél kéttöböl felkapcsolsz négybe és az erö megmarad ez a közel 250Nm
pontosan mekkora tengelyed van?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2905 Dátum:
2008 November 27, 09:57:58 »
Idézetet írta: vwboxer - 2008 November 27, 09:34:04
most közepes,de hosszuval is ugyanezt csinálja
dE HA 2-BŐL 4-BE TESZED ÉS LEPADLÓZOD,AKKOR CSAK HÖRÖG ÉS SZÍV,NEM?
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2904 Dátum:
2008 November 27, 09:34:04 »
Idézetet írta: Bill - 2008 November 26, 23:16:22
milyen váltód van?
most közepes,de hosszuval is ugyanezt csinálja
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2903 Dátum:
2008 November 26, 23:16:22 »
Idézetet írta: vwboxer - 2008 November 26, 22:34:18
6500körül,de a lényeg,hogy 2500nél kéttöböl felkapcsolsz négybe és az erö megmarad ez a közel 250Nm
milyen váltód van?
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2902 Dátum:
2008 November 26, 22:34:18 »
Idézetet írta: Bill - 2008 November 26, 22:23:54
de most őszintén, mennyit forog terhelve?
6500körül,de a lényeg,hogy 2500nél kéttöböl felkapcsolsz négybe és az erö megmarad ez a közel 250Nm
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2901 Dátum:
2008 November 26, 22:23:54 »
Idézetet írta: vwboxer - 2008 November 26, 21:30:45
A typ4 5000fölött kicsivel kapcsolni kell legkésöbb
de most őszintén, mennyit forog terhelve?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2900 Dátum:
2008 November 26, 21:31:19 »
Idézetet írta: vwboxer - 2008 November 26, 21:30:45
A typ4 5000fölött kicsivel kapcsolni kell legkésöbb
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2899 Dátum:
2008 November 26, 21:30:45 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 November 26, 21:25:53
én megvagyok elégedve
A typ4 5000fölött kicsivel kapcsolni kell legkésöbb
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2898 Dátum:
2008 November 26, 21:25:53 »
Idézetet írta: vwboxer - 2008 November 26, 21:24:37
terhelés alatt az jo
én megvagyok elégedve
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2897 Dátum:
2008 November 26, 21:24:37 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 November 26, 21:10:54
vajszinümbe is ennyi van!most 67esbe is ennyi lesz 6200csak
terhelés alatt az jo
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2896 Dátum:
2008 November 26, 21:10:54 »
Idézetet írta: vwboxer - 2008 November 26, 21:02:52
akkor váltolámpa átállit 8000
vajszinümbe is ennyi van!most 67esbe is ennyi lesz 6200csak
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2895 Dátum:
2008 November 26, 21:02:52 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 November 26, 20:53:45
1,1kg
akkor váltolámpa átállit 8000
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2894 Dátum:
2008 November 26, 20:53:45 »
Idézetet írta: DLL-962 - 2008 November 26, 20:37:34
és mennyivel lett könnyebb?
1,1kg
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2893 Dátum:
2008 November 26, 20:37:34 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 November 26, 20:33:50
kész könyitett 200as lenditökerekem 67esbe
és mennyivel lett könnyebb?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2892 Dátum:
2008 November 26, 20:33:50 »
kész könyitett 200as lenditökerekem 67esbe
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2891 Dátum:
2008 November 25, 20:22:02 »
Idézetet írta: slavia919 - 2008 November 25, 17:32:17
De akkor ez csak egy drag bogár, egyébként nem használható mert nincs hűtése ugyi?
Egyébként az ékszíjat miért vette le, ha a dinamót meg nem? több kiló...
mert ha nincs bent adinamó egybe baknál belátni motorba!lik van!elég nagy!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2890 Dátum:
2008 November 25, 20:19:54 »
Látni jól látod.
Nem tünik porschénak
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2889 Dátum:
2008 November 25, 20:17:03 »
Ha jól látom, ez egy 30 lovas egybe-bakos motor. Nem értem a dolgot
Vagy Porke motor?
Idézetet írta: Spike - 2008 November 25, 17:29:22
nyami
<beszúrt kép törölve>
AMZ-970
Hozzászólások: 871
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2888 Dátum:
2008 November 25, 20:15:29 »
Idézetet írta: slavia919 - 2008 November 25, 19:05:31
Akár századokat is érhet...
lehet, hogy igazad van, bár én eddig csak olyanokat láttam amin se hűtés, se generátor nem volt nem tudom itt mért hagyták rajta
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2887 Dátum:
2008 November 25, 19:05:31 »
Idézetet írta: AMZ-970 - 2008 November 25, 18:58:03
viszont nagyobb a mozgatni kívánt tömeg is, ami szintén nem mind1...
Nem hiszem hogy sokat számít az a 3 kiló
Akár századokat is érhet...
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
AMZ-970
Hozzászólások: 871
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2886 Dátum:
2008 November 25, 18:58:03 »
viszont nagyobb a mozgatni kívánt tömeg is, ami szintén nem mind1...
Nem hiszem hogy sokat számít az a 3 kiló
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2885 Dátum:
2008 November 25, 17:56:51 »
Idézetet írta: DLL-962 - 2008 November 25, 17:50:19
mert ha nincs rajt az ékszíj nem vesz el energiát a dinamó, azaz +lóerő
vagy nincs igazam?
De ha már erről van szó: -minek töltés, ha úgysem járhat túl sokáig a motor, mivel hűtés nincs- tehát minek a dinamó
- minek a dinamó, ha nincs töltés, csak + kiló ami gyosrulásnál számi(hat) bár ugye így kicsivel több súly nehezedik a hajtott hátsó kerékre, tehát nagyobb a fajlagos talajnyomás, így a tapadás is, viszont nagyobb a mozgatni kívánt tömeg is, ami szintén nem mind1...
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Oldalak:
1
...
480
481
482
483
484
[
485
]
486
487
488
489
490
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...