www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 20:36:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 476 477 478 479 480 [481] 482 483 484 485 486 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3370358 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3084 Dátum: 2008 December 07, 14:47:39 »

várj! nagyon nem értek a kuplungos témához.
volt gyárilag 200-as? szerezzek használt szerkezetet?
milyen tárcsát ajánlatok?
volt hát

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3083 Dátum: 2008 December 07, 14:47:21 »

várj! nagyon nem értek a kuplungos témához.
volt gyárilag 200-as? szerezzek használt szerkezetet?
milyen tárcsát ajánlatok?
vegyél uj sima 200as tárcsát+ szerkezetet kb 30-40e ujba

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3082 Dátum: 2008 December 07, 14:26:27 »

sima gyári miért nem jó?
tudok szinter tárcsát csináltatani de az is tulzás!
várj! nagyon nem értek a kuplungos témához.
volt gyárilag 200-as? szerezzek használt szerkezetet?
milyen tárcsát ajánlatok?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3081 Dátum: 2008 December 07, 14:20:20 »

Szasztok!
Egy kis segítség kellene!
Kuplungszerkezet+tárcsa beszerzés előtt állok.
200mm-es kell
Néztem a Hudák oldalán a Kennedy kuplungszetteket, de drágának tartom (50 felett van)
Máshol is ennyi? Merre nézelődjek, mit ajánlatok. Típus, márka, stb.
Köszi
sima gyári miért nem jó?
tudok szinter tárcsát csináltatani de az is tulzás!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3080 Dátum: 2008 December 07, 14:08:46 »

Szasztok!
Egy kis segítség kellene!
Kuplungszerkezet+tárcsa beszerzés előtt állok.
200mm-es kell
Néztem a Hudák oldalán a Kennedy kuplungszetteket, de drágának tartom (50 felett van)
Máshol is ennyi? Merre nézelődjek, mit ajánlatok. Típus, márka, stb.
Köszi
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #3079 Dátum: 2008 December 04, 23:03:56 »

Én bemértem belülről hogy....
Tegnap este.


                             GNX-967
Robpanzer
« Hozzászólás #3078 Dátum: 2008 December 04, 21:04:55 »

Ha visszaolvasol akkor látod, hogy hogyan csináltam meg az ablakot, ergo: nekem van ablakom.  Wink

Mikor írtad ezt az ablakosdit?
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #3077 Dátum: 2008 December 04, 21:00:22 »

Te hogy állítottad be "ablak" nélkül?
Ha visszaolvasol akkor látod, hogy hogyan csináltam meg az ablakot, ergo: nekem van ablakom.  Wink


                             GNX-967
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #3076 Dátum: 2008 December 04, 18:55:33 »

1,6 szimplaszivosra dupla karbi? meselj csak Wink
A beállításra gondoltam.Már tettem új bronzperselyt az önindítónak,össze is húztam a motort a váltóval.De csak bentről nézem,a letekart együttest, mert esik ez a szemét eső.


De vannak terveim későbbre!!
« Utoljára szerkesztve: 2008 December 04, 18:58:32 írta sparkafer »

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #3075 Dátum: 2008 December 04, 18:09:02 »

De, igazad van!
Én is így fogom csinálni.(csak 1,6 szimpla)De azt látom, hallom, hogy előbb vagy utóbb kellenek azok a furatok.
Persze, ha nem muszáj ne fúrkáljuk össze a doblemezt!

1,6 szimplaszivosra dupla karbi? meselj csak Wink

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Robpanzer
« Hozzászólás #3074 Dátum: 2008 December 04, 16:54:58 »

nem, mivel terhelés alatt teljesen máshogy viselkedik a motor mint padon üresjárásban. Nekem pl mikor bakon volt az autó úgy állítgattam be mindent, szinkront is és tök jól működött. Mi után kerékre állt az autó és jött a próbakör eszméletlen szar volt és szerintem aki olvassa a topikot az tudja is hogy volt néhány nap játék/szopás mire betudtam normálisan lőni. Ja és az ablak már csak a szinkronizáláshoz is jó ha van.

Te hogy állítottad be "ablak" nélkül?
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #3073 Dátum: 2008 December 04, 14:34:55 »

Pedig ez profi.
Gyertyacsere, beállítás így könnyű, egyébként szívás.
ha így szét lenne lőve a gép én bizony megtenném.
Most hogy ezt láttam elgondolkodtam a dolgokon én is. Lehet hogy tavasszal vágok.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #3072 Dátum: 2008 December 04, 14:33:32 »

Azt meg lehet csinálni, hogy padon beállítattom a motort (karbikat gyújtást stb..) és utánna rakom be a gépbe? Az úgy jó lesz?
nem, mivel terhelés alatt teljesen máshogy viselkedik a motor mint padon üresjárásban. Nekem pl mikor bakon volt az autó úgy állítgattam be mindent, szinkront is és tök jól működött. Mi után kerékre állt az autó és jött a próbakör eszméletlen szar volt és szerintem aki olvassa a topikot az tudja is hogy volt néhány nap játék/szopás mire betudtam normálisan lőni. Ja és az ablak már csak a szinkronizáláshoz is jó ha van.


                             GNX-967
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3071 Dátum: 2008 December 04, 14:26:57 »

Hát ja, én sem szívesen vágnék bele egy ilyen nagy lukat.

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

Pedig ez profi.
Gyertyacsere, beállítás így könnyű, egyébként szívás.
ha így szét lenne lőve a gép én bizony megtenném.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #3070 Dátum: 2008 December 04, 13:56:27 »

És nem könnyebb egy motortartó bakon járatva, még berakás előtt beállítani?
szerintem nem tudod teljesen jóra beállítani, terhelés alatt biztosan más..
(de én nem vagyok valami tapasztalt)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3069 Dátum: 2008 December 04, 13:55:55 »

Mivel nem önbeállós ezért az is be kell valahogy állítani.  Wink



Dupla Dellortónál is kell lyukasztani, vagy csak Webernél?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #3068 Dátum: 2008 December 04, 13:28:10 »

Ez engem is érdekelne Smiley Le kéne menni a pincébe megnézni  Roll Eyes

Dupla Dellortónál is kell lyukasztani, vagy csak Webernél?
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #3067 Dátum: 2008 December 04, 12:48:44 »

De, igazad van!
Én is így fogom csinálni.(csak 1,6 szimpla)De azt látom, hallom, hogy előbb vagy utóbb kellenek azok a furatok.
Persze, ha nem muszáj ne fúrkáljuk össze a doblemezt!


Dupla Dellortónál is kell lyukasztani, vagy csak Webernél?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #3066 Dátum: 2008 December 04, 11:58:47 »

És nem könnyebb egy motortartó bakon járatva, még berakás előtt beállítani?
De, igazad van!
Én is így fogom csinálni.(csak 1,6 szimpla)De azt látom, hallom, hogy előbb vagy utóbb kellenek azok a furatok.
Persze, ha nem muszáj ne fúrkáljuk össze a doblemezt!

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3065 Dátum: 2008 December 04, 11:49:00 »

És nem könnyebb egy motortartó bakon járatva, még berakás előtt beállítani?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #3064 Dátum: 2008 December 04, 09:59:13 »

Azt meg lehet csinálni, hogy padon beállítattom a motort (karbikat gyújtást stb..) és utánna rakom be a gépbe? Az úgy jó lesz?
Robi!
Én még nem láttam olyan bogár motort amin később nem kellett valamit állítani. Grin
Fúrni kell, és ledugózni, mit már leírták itt előttem. Szerintem, persze!

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3063 Dátum: 2008 December 04, 09:35:02 »

neked is van?
minden dupla IDF-esre kell ablakot vágni?
nekem lyuk furóval van furva

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
« Hozzászólás #3062 Dátum: 2008 December 04, 08:37:56 »

Én bemértem belülről hogy hova esnek a csavarok (2 keverék állító+a gyorsítóé), kívülről berajzolta és vágtam egy ~100*30 (mm) nyílást. A fedelet pedig savállólemezből csináltam meg amire körbe ragasztottam Lindab tetőknél használatos vízzáró szalagot (TBA szalag), két opel csavarral (önfúrós lemezcsavar) rögzítettem. A sárvédőt nem feltétlenül kell levenni de ajánlott. Én a kivágás előtt a sarkokat megfúrtam hogy szép rádiuszos legyen.
Balage már mutattam. Még is csak rászánod magad???

Bár akik már nem először csináltak ilyet azok lukakat szoktak fúrni pontosan a csavarokhoz és gumidugókat nyomnak bele.

Azt meg lehet csinálni, hogy padon beállítattom a motort (karbikat gyújtást stb..) és utánna rakom be a gépbe? Az úgy jó lesz?
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #3061 Dátum: 2008 December 04, 07:32:55 »

Typ4-nék kicsit jobb a helyzet. Ott nincs annyira a szélén a porlasztó. Laci képein jól látszik.


tényleg..így is úgy is betuszkolom előbb a motort, aztán ha elkerülhetetlen, akkor vagdalunk

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3060 Dátum: 2008 December 04, 06:23:52 »

Typ4-nék kicsit jobb a helyzet. Ott nincs annyira a szélén a porlasztó. Laci képein jól látszik.

ez az ablakosdi jó felvetés volt. magamtól nem gondoltam volna rá, legalábbis előre biztos nem...de félek neki kell álljak én is faragni

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #3059 Dátum: 2008 December 04, 00:59:47 »

Majd gyertya cserénél rájössz, meg első felrakáskor/leszedéskor, hogy jobb lenne egy ilyen nagy luk.

ez az ablakosdi jó felvetés volt. magamtól nem gondoltam volna rá, legalábbis előre biztos nem...de félek neki kell álljak én is faragni

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #3058 Dátum: 2008 December 03, 23:59:49 »

Hát ja, én sem szívesen vágnék bele egy ilyen nagy lukat.

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Majd gyertya cserénél rájössz, meg első felrakáskor/leszedéskor, hogy jobb lenne egy ilyen nagy luk.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #3057 Dátum: 2008 December 03, 23:57:32 »

pont ez jutott eszembe, hogy minek ekkora ablak, ha csak egy csavarhúzót kell bedugni, és úgyis tudod mit csinálsz.
akkora lyukat kell fúrni, amilyen gumidugót lehet kapni. csak ki kell próbálni, pontosan hová is kerüljön
Kipróbálás az más játék, ha rosszul méred be elég fél lyukat tévedni és már szar is. Ha meg netán rossz helyre kerül ementáli lesz a doblemezből.
Ráadásul az ablaknál nem csak érzed, de látod is hogy mit csinálsz.  Na meg hogy a gyorsítót faszán be tudd állítani nem árt méricskélni sem hogy a menet végétől hány mm-re van az anya. Illetve egyes webereken több állító csavar is található, szinte közvetlenül egymás mellett.


                             GNX-967
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #3056 Dátum: 2008 December 03, 23:19:00 »


Bár akik már nem először csináltak ilyet azok lukakat szoktak fúrni pontosan a csavarokhoz és gumidugókat nyomnak bele.
pont ez jutott eszembe, hogy minek ekkora ablak, ha csak egy csavarhúzót kell bedugni, és úgyis tudod mit csinálsz.
akkora lyukat kell fúrni, amilyen gumidugót lehet kapni. csak ki kell próbálni, pontosan hová is kerüljön
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #3055 Dátum: 2008 December 03, 23:10:26 »

Én bemértem belülről hogy hova esnek a csavarok (2 keverék állító+a gyorsítóé), kívülről berajzolta és vágtam egy ~100*30 (mm) nyílást. A fedelet pedig savállólemezből csináltam meg amire körbe ragasztottam Lindab tetőknél használatos vízzáró szalagot (TBA szalag), két opel csavarral (önfúrós lemezcsavar) rögzítettem. A sárvédőt nem feltétlenül kell levenni de ajánlott. Én a kivágás előtt a sarkokat megfúrtam hogy szép rádiuszos legyen.
Balage már mutattam. Még is csak rászánod magad???

Bár akik már nem először csináltak ilyet azok lukakat szoktak fúrni pontosan a csavarokhoz és gumidugókat nyomnak bele.
« Utoljára szerkesztve: 2008 December 03, 23:11:57 írta Süsü »


                             GNX-967
Robpanzer
« Hozzászólás #3054 Dátum: 2008 December 03, 22:56:07 »

nem

A hátsó sárvédőket le kell venni ehhez az ablakcsináláshoz?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3053 Dátum: 2008 December 03, 22:44:13 »

nem
neked is van?
minden dupla IDF-esre kell ablakot vágni?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3052 Dátum: 2008 December 03, 22:22:56 »


És ablak nélkül egyáltalán nem lehet hozzáférni?
nem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
« Hozzászólás #3051 Dátum: 2008 December 03, 22:22:08 »

Nem is kell!
Nemrég volt alkalmunk kipróbálni Funk bogiját!Néztem a motorjánál ezeket a csavarállító lehetőségeket, de azok kicsi lyukak voltak csak.Nem ilyen nagyok.


És ablak nélkül egyáltalán nem lehet hozzáférni?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3050 Dátum: 2008 December 03, 22:19:38 »

és ez  a "beavatkozás"-tól mennyire változnak a motor tulajdonságai
könnyaben "veszi a fordulatot"vagy miért éri meg, mert gondolom van előnye?
igen kicsit dinamikusabb de nem lesz nyomaték szegény

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #3049 Dátum: 2008 December 03, 22:10:40 »

olvasok legendákat! Grin
és ez  a "beavatkozás"-tól mennyire változnak a motor tulajdonságai
könnyaben "veszi a fordulatot"vagy miért éri meg, mert gondolom van előnye?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3048 Dátum: 2008 December 03, 21:53:31 »

ezt a könnyítést hogy számoltátok ki, vagy gyakorlati tapasztalat útján kipróbálgattad, hogy melyik változat az igazi?
olvasok legendákat! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #3047 Dátum: 2008 December 03, 21:42:26 »

jol de 1,084 lett csak Grin
ezt a könnyítést hogy számoltátok ki, vagy gyakorlati tapasztalat útján kipróbálgattad, hogy melyik változat az igazi?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3046 Dátum: 2008 December 03, 21:34:27 »

Nem is kell!
Nemrég volt alkalmunk kipróbálni Funk bogiját!Néztem a motorjánál ezeket a csavarállító lehetőségeket, de azok kicsi lyukak voltak csak.Nem ilyen nagyok.
mert aki berakta már rutinos biztos Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #3045 Dátum: 2008 December 03, 21:21:24 »

Nemtudom, igazából jó lenne látni/kipróbálni egy-két konfigurációt, hogy mit-hogyanm mert tavasztól már lé is lesz rá, és gondolkodok a dolgon.
vedd meg a motorom as 41 Evil
ebből azt ápítesz amit akarsz Wink

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Oldalak: 1 ... 476 477 478 479 480 [481] 482 483 484 485 486 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.147 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.