www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 20:36:00
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
476
477
478
479
480
[
481
]
482
483
484
485
486
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3370358 alkalommal)
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3084 Dátum:
2008 December 07, 14:47:39 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 December 07, 14:26:27
várj! nagyon nem értek a kuplungos témához.
volt gyárilag 200-as? szerezzek használt szerkezetet?
milyen tárcsát ajánlatok?
volt hát
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3083 Dátum:
2008 December 07, 14:47:21 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 December 07, 14:26:27
várj! nagyon nem értek a kuplungos témához.
volt gyárilag 200-as? szerezzek használt szerkezetet?
milyen tárcsát ajánlatok?
vegyél uj sima 200as tárcsát+ szerkezetet kb 30-40e ujba
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3082 Dátum:
2008 December 07, 14:26:27 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 December 07, 14:20:20
sima gyári miért nem jó?
tudok szinter tárcsát csináltatani de az is tulzás!
várj! nagyon nem értek a kuplungos témához.
volt gyárilag 200-as? szerezzek használt szerkezetet?
milyen tárcsát ajánlatok?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3081 Dátum:
2008 December 07, 14:20:20 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 December 07, 14:08:46
Szasztok!
Egy kis segítség kellene!
Kuplungszerkezet+tárcsa beszerzés előtt állok.
200mm-es kell
Néztem a Hudák oldalán a Kennedy kuplungszetteket, de drágának tartom (50 felett van)
Máshol is ennyi? Merre nézelődjek, mit ajánlatok. Típus, márka, stb.
Köszi
sima gyári miért nem jó?
tudok szinter tárcsát csináltatani de az is tulzás!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3080 Dátum:
2008 December 07, 14:08:46 »
Szasztok!
Egy kis segítség kellene!
Kuplungszerkezet+tárcsa beszerzés előtt állok.
200mm-es kell
Néztem a Hudák oldalán a Kennedy kuplungszetteket, de drágának tartom (50 felett van)
Máshol is ennyi? Merre nézelődjek, mit ajánlatok. Típus, márka, stb.
Köszi
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3079 Dátum:
2008 December 04, 23:03:56 »
Idézetet írta: Süsü - 2008 December 03, 23:10:26
Én bemértem belülről hogy....
Tegnap este.
GNX-967
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3078 Dátum:
2008 December 04, 21:04:55 »
Idézetet írta: Süsü - 2008 December 04, 21:00:22
Ha visszaolvasol akkor látod, hogy hogyan csináltam meg az ablakot, ergo: nekem van ablakom.
Mikor írtad ezt az ablakosdit?
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3077 Dátum:
2008 December 04, 21:00:22 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 December 04, 16:54:58
Te hogy állítottad be "ablak" nélkül?
Ha visszaolvasol akkor látod, hogy hogyan csináltam meg az ablakot, ergo: nekem van ablakom.
GNX-967
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3076 Dátum:
2008 December 04, 18:55:33 »
Idézetet írta: maxi - 2008 December 04, 18:09:02
1,6 szimplaszivosra dupla karbi? meselj csak
A beállításra gondoltam.Már tettem új bronzperselyt az önindítónak,össze is húztam a motort a váltóval.De csak bentről nézem,a letekart együttest, mert esik ez a szemét eső.
De vannak terveim későbbre!!
«
Utoljára szerkesztve: 2008 December 04, 18:58:32 írta sparkafer
»
http://sparkafer.blogspot.hu/
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3075 Dátum:
2008 December 04, 18:09:02 »
Idézetet írta: sparkafer - 2008 December 04, 11:58:47
De, igazad van!
Én is így fogom csinálni.(csak 1,6 szimpla)De azt látom, hallom, hogy előbb vagy utóbb kellenek azok a furatok.
Persze, ha nem muszáj ne fúrkáljuk össze a doblemezt!
1,6 szimplaszivosra dupla karbi? meselj csak
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3074 Dátum:
2008 December 04, 16:54:58 »
Idézetet írta: Süsü - 2008 December 04, 14:33:32
nem, mivel terhelés alatt teljesen máshogy viselkedik a motor mint padon üresjárásban. Nekem pl mikor bakon volt az autó úgy állítgattam be mindent, szinkront is és tök jól működött. Mi után kerékre állt az autó és jött a próbakör eszméletlen szar volt és szerintem aki olvassa a topikot az tudja is hogy volt néhány nap játék/szopás mire betudtam normálisan lőni. Ja és az ablak már csak a szinkronizáláshoz is jó ha van.
Te hogy állítottad be "ablak" nélkül?
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3073 Dátum:
2008 December 04, 14:34:55 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 December 04, 14:26:57
Pedig ez profi.
Gyertyacsere, beállítás így könnyű, egyébként szívás.
ha így szét lenne lőve a gép én bizony megtenném.
Most hogy ezt láttam elgondolkodtam a dolgokon én is. Lehet hogy tavasszal vágok.
GNX-967
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3072 Dátum:
2008 December 04, 14:33:32 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 December 04, 08:37:56
Azt meg lehet csinálni, hogy padon beállítattom a motort (karbikat gyújtást stb..) és utánna rakom be a gépbe? Az úgy jó lesz?
nem, mivel terhelés alatt teljesen máshogy viselkedik a motor mint padon üresjárásban. Nekem pl mikor bakon volt az autó úgy állítgattam be mindent, szinkront is és tök jól működött. Mi után kerékre állt az autó és jött a próbakör eszméletlen szar volt és szerintem aki olvassa a topikot az tudja is hogy volt néhány nap játék/szopás mire betudtam normálisan lőni. Ja és az ablak már csak a szinkronizáláshoz is jó ha van.
GNX-967
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3071 Dátum:
2008 December 04, 14:26:57 »
Idézetet írta: Balage - 2008 December 03, 20:18:12
Hát ja, én sem szívesen vágnék bele egy ilyen nagy lukat.
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Pedig ez profi.
Gyertyacsere, beállítás így könnyű, egyébként szívás.
ha így szét lenne lőve a gép én bizony megtenném.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3070 Dátum:
2008 December 04, 13:56:27 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 December 04, 11:49:00
És nem könnyebb egy motortartó bakon járatva, még berakás előtt beállítani?
szerintem nem tudod teljesen jóra beállítani, terhelés alatt biztosan más..
(de én nem vagyok valami tapasztalt)
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3069 Dátum:
2008 December 04, 13:55:55 »
Mivel nem önbeállós ezért az is be kell valahogy állítani.
Idézetet írta: Normogo - 2008 December 04, 12:48:44
Dupla Dellortónál is kell lyukasztani, vagy csak Webernél?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3068 Dátum:
2008 December 04, 13:28:10 »
Ez engem is érdekelne
Le kéne menni a pincébe megnézni
Idézetet írta: Normogo - 2008 December 04, 12:48:44
Dupla Dellortónál is kell lyukasztani, vagy csak Webernél?
Normogo
Hozzászólások: 2982
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3067 Dátum:
2008 December 04, 12:48:44 »
Idézetet írta: sparkafer - 2008 December 04, 11:58:47
De, igazad van!
Én is így fogom csinálni.(csak 1,6 szimpla)De azt látom, hallom, hogy előbb vagy utóbb kellenek azok a furatok.
Persze, ha nem muszáj ne fúrkáljuk össze a doblemezt!
Dupla Dellortónál is kell lyukasztani, vagy csak Webernél?
2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3066 Dátum:
2008 December 04, 11:58:47 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 December 04, 11:49:00
És nem könnyebb egy motortartó bakon járatva, még berakás előtt beállítani?
De, igazad van!
Én is így fogom csinálni.(csak 1,6 szimpla)De azt látom, hallom, hogy előbb vagy utóbb kellenek azok a furatok.
Persze, ha nem muszáj ne fúrkáljuk össze a doblemezt!
http://sparkafer.blogspot.hu/
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3065 Dátum:
2008 December 04, 11:49:00 »
És nem könnyebb egy motortartó bakon járatva, még berakás előtt beállítani?
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3064 Dátum:
2008 December 04, 09:59:13 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 December 04, 08:37:56
Azt meg lehet csinálni, hogy padon beállítattom a motort (karbikat gyújtást stb..) és utánna rakom be a gépbe? Az úgy jó lesz?
Robi!
Én még nem láttam olyan bogár motort amin később nem kellett valamit állítani.
Fúrni kell, és ledugózni, mit már leírták itt előttem. Szerintem, persze!
http://sparkafer.blogspot.hu/
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3063 Dátum:
2008 December 04, 09:35:02 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 December 03, 22:44:13
neked is van?
minden dupla IDF-esre kell ablakot vágni?
nekem lyuk furóval van furva
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3062 Dátum:
2008 December 04, 08:37:56 »
Idézetet írta: Süsü - 2008 December 03, 23:10:26
Én bemértem belülről hogy hova esnek a csavarok (2 keverék állító+a gyorsítóé), kívülről berajzolta és vágtam egy ~100*30 (mm) nyílást. A fedelet pedig savállólemezből csináltam meg amire körbe ragasztottam Lindab tetőknél használatos vízzáró szalagot (TBA szalag), két opel csavarral (önfúrós lemezcsavar) rögzítettem. A sárvédőt nem feltétlenül kell levenni de ajánlott. Én a kivágás előtt a sarkokat megfúrtam hogy szép rádiuszos legyen.
Balage már mutattam. Még is csak rászánod magad???
Bár akik már nem először csináltak ilyet azok lukakat szoktak fúrni pontosan a csavarokhoz és gumidugókat nyomnak bele.
Azt meg lehet csinálni, hogy padon beállítattom a motort (karbikat gyújtást stb..) és utánna rakom be a gépbe? Az úgy jó lesz?
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3061 Dátum:
2008 December 04, 07:32:55 »
Idézetet írta: Balage - 2008 December 04, 06:23:52
Typ4-nék kicsit jobb a helyzet. Ott nincs annyira a szélén a porlasztó. Laci képein jól látszik.
tényleg..így is úgy is betuszkolom előbb a motort, aztán ha elkerülhetetlen, akkor vagdalunk
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3060 Dátum:
2008 December 04, 06:23:52 »
Typ4-nék kicsit jobb a helyzet. Ott nincs annyira a szélén a porlasztó. Laci képein jól látszik.
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 December 04, 00:59:47
ez az ablakosdi jó felvetés volt. magamtól nem gondoltam volna rá, legalábbis előre biztos nem...de félek neki kell álljak én is faragni
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3059 Dátum:
2008 December 04, 00:59:47 »
Idézetet írta: Süsü - 2008 December 03, 23:59:49
Majd gyertya cserénél rájössz, meg első felrakáskor/leszedéskor, hogy jobb lenne egy ilyen nagy luk.
ez az ablakosdi jó felvetés volt. magamtól nem gondoltam volna rá, legalábbis előre biztos nem...de félek neki kell álljak én is faragni
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3058 Dátum:
2008 December 03, 23:59:49 »
Idézetet írta: Balage - 2008 December 03, 20:18:12
Hát ja, én sem szívesen vágnék bele egy ilyen nagy lukat.
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Majd gyertya cserénél rájössz, meg első felrakáskor/leszedéskor, hogy jobb lenne egy ilyen nagy luk.
GNX-967
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3057 Dátum:
2008 December 03, 23:57:32 »
Idézetet írta: Typ117 - 2008 December 03, 23:19:00
pont ez jutott eszembe, hogy minek ekkora ablak, ha csak egy csavarhúzót kell bedugni, és úgyis tudod mit csinálsz.
akkora lyukat kell fúrni, amilyen gumidugót lehet kapni. csak ki kell próbálni, pontosan hová is kerüljön
Kipróbálás az más játék, ha rosszul méred be elég fél lyukat tévedni és már szar is. Ha meg netán rossz helyre kerül ementáli lesz a doblemezből.
Ráadásul az ablaknál nem csak érzed, de látod is hogy mit csinálsz. Na meg hogy a gyorsítót faszán be tudd állítani nem árt méricskélni sem hogy a menet végétől hány mm-re van az anya. Illetve egyes webereken több állító csavar is található, szinte közvetlenül egymás mellett.
GNX-967
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3056 Dátum:
2008 December 03, 23:19:00 »
Idézetet írta: Süsü - 2008 December 03, 23:10:26
Bár akik már nem először csináltak ilyet azok lukakat szoktak fúrni pontosan a csavarokhoz és gumidugókat nyomnak bele.
pont ez jutott eszembe, hogy minek ekkora ablak, ha csak egy csavarhúzót kell bedugni, és úgyis tudod mit csinálsz.
akkora lyukat kell fúrni, amilyen gumidugót lehet kapni. csak ki kell próbálni, pontosan hová is kerüljön
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3055 Dátum:
2008 December 03, 23:10:26 »
Én bemértem belülről hogy hova esnek a csavarok (2 keverék állító+a gyorsítóé), kívülről berajzolta és vágtam egy ~100*30 (mm) nyílást. A fedelet pedig savállólemezből csináltam meg amire körbe ragasztottam Lindab tetőknél használatos vízzáró szalagot (TBA szalag), két opel csavarral (önfúrós lemezcsavar) rögzítettem. A sárvédőt nem feltétlenül kell levenni de ajánlott. Én a kivágás előtt a sarkokat megfúrtam hogy szép rádiuszos legyen.
Balage már mutattam. Még is csak rászánod magad???
Bár akik már nem először csináltak ilyet azok lukakat szoktak fúrni pontosan a csavarokhoz és gumidugókat nyomnak bele.
«
Utoljára szerkesztve: 2008 December 03, 23:11:57 írta Süsü
»
GNX-967
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3054 Dátum:
2008 December 03, 22:56:07 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 December 03, 22:22:56
nem
A hátsó sárvédőket le kell venni ehhez az ablakcsináláshoz?
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3053 Dátum:
2008 December 03, 22:44:13 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 December 03, 22:22:56
nem
neked is van?
minden dupla IDF-esre kell ablakot vágni?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3052 Dátum:
2008 December 03, 22:22:56 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 December 03, 22:22:08
És ablak nélkül egyáltalán nem lehet hozzáférni?
nem
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3051 Dátum:
2008 December 03, 22:22:08 »
Idézetet írta: sparkafer - 2008 December 03, 21:11:58
Nem is kell!
Nemrég volt alkalmunk kipróbálni Funk bogiját!Néztem a motorjánál ezeket a csavarállító lehetőségeket, de azok kicsi lyukak voltak csak.Nem ilyen nagyok.
És ablak nélkül egyáltalán nem lehet hozzáférni?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3050 Dátum:
2008 December 03, 22:19:38 »
Idézetet írta: gas - 2008 December 03, 22:10:40
és ez a "beavatkozás"-tól mennyire változnak a motor tulajdonságai
könnyaben "veszi a fordulatot"vagy miért éri meg, mert gondolom van előnye?
igen kicsit dinamikusabb de nem lesz nyomaték szegény
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3049 Dátum:
2008 December 03, 22:10:40 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 December 03, 21:53:31
olvasok legendákat!
és ez a "beavatkozás"-tól mennyire változnak a motor tulajdonságai
könnyaben "veszi a fordulatot"vagy miért éri meg, mert gondolom van előnye?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3048 Dátum:
2008 December 03, 21:53:31 »
Idézetet írta: gas - 2008 December 03, 21:42:26
ezt a könnyítést hogy számoltátok ki, vagy gyakorlati tapasztalat útján kipróbálgattad, hogy melyik változat az igazi?
olvasok legendákat!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3047 Dátum:
2008 December 03, 21:42:26 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 December 01, 20:36:38
jol de 1,084 lett csak
ezt a könnyítést hogy számoltátok ki, vagy gyakorlati tapasztalat útján kipróbálgattad, hogy melyik változat az igazi?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3046 Dátum:
2008 December 03, 21:34:27 »
Idézetet írta: sparkafer - 2008 December 03, 21:11:58
Nem is kell!
Nemrég volt alkalmunk kipróbálni Funk bogiját!Néztem a motorjánál ezeket a csavarállító lehetőségeket, de azok kicsi lyukak voltak csak.Nem ilyen nagyok.
mert aki berakta már rutinos biztos
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3045 Dátum:
2008 December 03, 21:21:24 »
Idézetet írta: slavia919 - 2008 December 03, 20:18:36
Nemtudom, igazából jó lenne látni/kipróbálni egy-két konfigurációt, hogy mit-hogyanm mert tavasztól már lé is lesz rá, és gondolkodok a dolgon.
vedd meg a motorom as 41
ebből azt ápítesz amit akarsz
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Oldalak:
1
...
476
477
478
479
480
[
481
]
482
483
484
485
486
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...