www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 04:34:32

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 450 451 452 453 454 [455] 456 457 458 459 460 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3375942 alkalommal)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4124 Dátum: 2009 Január 23, 09:29:47 »

 Shocked

Írhatnál róla pár sort.
Ahogy nézem elég érdekesen alakulnak az áttételek a 3. 4. fokozatnál.
Meg ez az egyenes fogazás. Behalok mingyárt.
Árat már nem is merek kérdezni.  Wink


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
xoyox
« Hozzászólás #4123 Dátum: 2009 Január 23, 08:40:09 »

nem hinném, hogy az a pár gramm tényleg számít..

XOYOX nem tudok pü-t küldeni, úh ide írom: mondj egy árat légyszi az olajhűtőrendszeredre, termosztáttal, csövekkel full komplett!
120 euro volt a hütö, a 10 m spez gummicsö? mar nem tudom, a termosztatot ? is utana kell n eznem , de kb 150.- Juroert az egeszet odaadom.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #4122 Dátum: 2009 Január 22, 22:16:51 »

abból a hsz-ből az jött le (majd olvasd vissza), hogy csak a motoroknál van folyamatos kapcsolat a hajtott és a hajtó fogaskerekek közt, arra írtam azt, hogy az autók váltójában is így van, mert qrva nehéz lenne egy mozgó és egy álló fogaskereket összekapcsolni.
nem azt írtam hogy csak a motoroknál, csupán példa volt. De a többi része az így van. Kivéve a hátramenetnél, bár ott sem mozgó fogaskerekeket kapcsolunk általában.Ha még is akkor van reccs. Wink


                             GNX-967
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #4121 Dátum: 2009 Január 22, 21:50:04 »

pár kép a válto belsejéröl

[a csatolmányt egy admin törölte]

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #4120 Dátum: 2009 Január 22, 21:49:03 »

pár kép a válto belsejéröl

[a csatolmányt egy admin törölte]

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
1303LS
« Hozzászólás #4119 Dátum: 2009 Január 22, 19:25:59 »


Jó pár éve a Karesz vecsésen is csinált asszem a Farkas Jancsiéba.


 Evil
Talán mintha a sajátjában is ilyen lett volna még pár éve mielőtt kilukasztotta az 1.8-ast.  Grin
Sőt mintha láttam is volna valamelyik sarokban heverni a konzolt.  Huh
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #4118 Dátum: 2009 Január 22, 18:33:48 »

mert, "digitális, és a főtengelyről kapja a jelet".

Ott van középen egy felső holtpont kijelölő szerü 'izé'...

Naugyehogyénvagyokazokos. Kiss Grin Grin Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #4117 Dátum: 2009 Január 22, 18:32:49 »

  ott vigyorog a gyújtás elosztó csak nincsenek beledugva a kábelek!

mert, "digitális, és a főtengelyről kapja a jelet".

Ott van középen egy felső holtpont kijelölő szerü 'izé'...

'81 Hecho en México
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #4116 Dátum: 2009 Január 22, 18:29:21 »

  ott vigyorog a gyújtás elosztó csak nincsenek beledugva a kábelek!
POnt erről  beszélek. AZ a gyujtás ott van, de nem megy. Semmilyen kábel nem megy rá, és nem jön ki belőle.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #4115 Dátum: 2009 Január 22, 18:19:40 »

Szerintem digitális, és a főtengelyről kapja a jelet.
  ott vigyorog a gyújtás elosztó csak nincsenek beledugva a kábelek!

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #4114 Dátum: 2009 Január 22, 17:46:52 »

typ4, 241 PS, 340 NM

<beszúrt kép törölve>

gyújtás  Huh
Szerintem digitális, és a főtengelyről kapja a jelet.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #4113 Dátum: 2009 Január 22, 16:53:30 »

typ4, 241 PS, 340 NM



gyújtás  Huh
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 22, 16:58:57 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #4112 Dátum: 2009 Január 22, 16:53:19 »

nem hinném, hogy az a pár gramm tényleg számít..

XOYOX nem tudok pü-t küldeni, úh ide írom: mondj egy árat légyszi az olajhűtőrendszeredre, termosztáttal, csövekkel full komplett!
ha már súlyelosztás... Bedobsz egy 20.kg.os cementes zsákot csomitartóba -és máris jobb a kocsid s.elosztása 
Leon is ezért mondott le az Update-kajákról  Cool 
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #4111 Dátum: 2009 Január 22, 16:35:59 »

Gondolj a sulyelosztasra föleg versenykocsikrol lenne szo !

nem hinném, hogy az a pár gramm tényleg számít..

XOYOX nem tudok pü-t küldeni, úh ide írom: mondj egy árat légyszi az olajhűtőrendszeredre, termosztáttal, csövekkel full komplett!
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 22, 16:44:25 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #4110 Dátum: 2009 Január 22, 16:34:03 »

szerintem egy gyári pori turbina nem robban szét Sad
guszti álláspontja logikusan hangzik,de az igazi szerintem ez  Roll Eyes

mérd le nekem majd légyszi mindkét ékszíjtárcsádat!! gondolom a főtengelyé 145mm de jó lenne tudnom tutira! kösz

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4109 Dátum: 2009 Január 22, 16:27:29 »

akkor ez minek a "gyári motorja" lehet - csak erre vagyok kíváncsi... traktor, kombájn?? utcai autóba én is nehezen tudnám elképzelni..

gyorsan kell menni, és akkor nincs gond, megállni nem szabad, csak motor leállítás után 5 perccel Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #4108 Dátum: 2009 Január 22, 16:05:38 »

igen biztosan lattal mar Cowboy filmekben magasra epitett  labakon allo viztornyokat , arrol kapja a vizet Smiley)

egyebkent a legujabb AUDI 12 hengerest is leallitottak es csak 10 hengert kapott hütes problemak miatt
majd mindegyik kigyulladt !
annyira nincs mar hely manapsag a sok Elektronika miatt hogy a hütessel baj lett....
akkor ez minek a "gyári motorja" lehet - csak erre vagyok kíváncsi... traktor, kombájn?? utcai autóba én is nehezen tudnám elképzelni..
xoyox
« Hozzászólás #4107 Dátum: 2009 Január 22, 15:58:01 »

ahmmm, ha már motorhűtés... egy 16hengeres porsche motort hogy a fenébe hűtenek le vízzel? (Víztornyot húz maga után..?)
igen biztosan lattal mar Cowboy filmekben magasra epitett  labakon allo viztornyokat , arrol kapja a vizet Smiley)

egyebkent a legujabb AUDI 12 hengerest is leallitottak es csak 10 hengert kapott hütes problemak miatt
majd mindegyik kigyulladt !
annyira nincs mar hely manapsag a sok Elektronika miatt hogy a hütessel baj lett....
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #4106 Dátum: 2009 Január 22, 15:51:56 »

ahmmm, ha már motorhűtés... egy 16hengeres porsche motort hogy a fenébe hűtenek le vízzel? (Víztornyot húz maga után..?)

[a csatolmányt egy admin törölte]
xoyox
« Hozzászólás #4105 Dátum: 2009 Január 22, 15:51:25 »

szerintem egy gyári pori turbina nem robban szét Sad
guszti álláspontja logikusan hangzik,de az igazi szerintem ez  Roll Eyes
Papa,  az igazi a fekvö lenne !
Gondolj a sulyelosztasra föleg versenykocsikrol lenne szo !
a generator is beljebb kerülne a kocsi sulypontja is positivan megvaltozna, minden gramm szamit ! a hütes pedig csodasan jo !
ez a te megoldasod a seria kocsikon bevalt, szerelesre alkalmas egyszerü a hozzaferes stb.
erröl beszelek

[a csatolmányt egy admin törölte]
xoyox
« Hozzászólás #4104 Dátum: 2009 Január 22, 15:39:31 »

Jól néznek ki ezek a fektetett turbinák, de mióta 2 éve előttem 2m-rel robbant szét rajzáson a román függőleges állású turbinája... tartok ezektől... ha egy ilyen fektetett adja meg magát, ott kő kövön nem marad. Persze jó anyagból kell csinálni, meg nem észnélküli áttételt tenni rá...
arrol azt olvastam, hogy Zaporozsec volt es tülpörgettek, ...na ja .. nem German Qualität volt Smiley
Ha valaki bele akar merülni egy kis Infoszerzesbe ajanlom a : Motor Buch Verlag kiadasat- Paul Frere töl -  Die Porsche 911 Story
A-tol Z-ig minden benne van. 364 Schilling volt annakidejen
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #4103 Dátum: 2009 Január 22, 15:37:57 »

nem, ezek asszinkron váltók. A szinkron váltókból van a porsche rendszerű és a borg-warner rendszerű. Ezeknél van szinkron gyűrű szinkronagy és kapcsoló gyűrű. Az aszinkronnál a kapcsolóvilla egy reteszt mozgat, szinkronnál a kapcsoló gyűrűt...
abból a hsz-ből az jött le (majd olvasd vissza), hogy csak a motoroknál van folyamatos kapcsolat a hajtott és a hajtó fogaskerekek közt, arra írtam azt, hogy az autók váltójában is így van, mert qrva nehéz lenne egy mozgó és egy álló fogaskereket összekapcsolni.
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #4102 Dátum: 2009 Január 22, 15:12:49 »

szerintem egy gyári pori turbina nem robban szét Sad
guszti álláspontja logikusan hangzik,de az igazi szerintem ez  Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #4101 Dátum: 2009 Január 22, 15:08:28 »

Jól néznek ki ezek a fektetett turbinák, de mióta 2 éve előttem 2m-rel robbant szét rajzáson a román függőleges állású turbinája... tartok ezektől... ha egy ilyen fektetett adja meg magát, ott kő kövön nem marad. Persze jó anyagból kell csinálni, meg nem észnélküli áttételt tenni rá...
Az sem robbant volna fel ha normális áttétel lett volna a főtengely és a ventilátor közt.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #4100 Dátum: 2009 Január 22, 14:56:49 »

mi ez a DIY ? nekem is ez a levehetö hatfalam van, de ezt a kifejezest meg nem ismerem Smiley
Do It Yourself- Csináld magad. Wink


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #4099 Dátum: 2009 Január 22, 14:56:00 »

szerintem a váltók nagy többsége így működik, nem csak a motorkerékpároké, ha tanulmányaimból jól emlékszem, ekkor ezt nevezik szinkronizálásnak, de vannak nálam okosabbak is
nem, ezek asszinkron váltók. A szinkron váltókból van a porsche rendszerű és a borg-warner rendszerű. Ezeknél van szinkron gyűrű szinkronagy és kapcsoló gyűrű. Az aszinkronnál a kapcsolóvilla egy reteszt mozgat, szinkronnál a kapcsoló gyűrűt...


                             GNX-967
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #4098 Dátum: 2009 Január 22, 14:14:32 »

Jól néznek ki ezek a fektetett turbinák, de mióta 2 éve előttem 2m-rel robbant szét rajzáson a román függőleges állású turbinája... tartok ezektől... ha egy ilyen fektetett adja meg magát, ott kő kövön nem marad. Persze jó anyagból kell csinálni, meg nem észnélküli áttételt tenni rá...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #4097 Dátum: 2009 Január 22, 14:03:24 »

Na ha már meg lettem említve:
Én csak azért választottam ezt a megoldást mert a motorom gyakorlatilag készen volt, de ahoz hogy a porke turbinát függőlegesen helyezzem el elég rendesen meg kell marni a blokkot ahoz pedig szét kell szedni, üresen megmaratni, majd kitakarit összerak. Ehez meg csak meg kell csinálni néhány tartót és a turbina a helyén van, burkolatot így is úgy is csinálni kellet. Az hogy kényes lenne nem tudom egyszer be kell állítani a csigákat és kész. A hűtés tökéletes a legnagyobb nyáron se ment még az olajhőfok 90C°fölé, de inkább 70-a jellemző.

  na tessék! láttyátok feleim  ez se jó 70 fok, túl van hűtve Wink

Nem elérhető typ4
Hozzászólások: 15


« Hozzászólás #4096 Dátum: 2009 Január 22, 13:29:47 »

ezt tudom, hogy különleges, csak nem értem miért akarnak ilyet az emberek..a csigák miatt sokkal kélnyesebb,

Na ha már meg lettem említve:
Én csak azért választottam ezt a megoldást mert a motorom gyakorlatilag készen volt, de ahoz hogy a porke turbinát függőlegesen helyezzem el elég rendesen meg kell marni a blokkot ahoz pedig szét kell szedni, üresen megmaratni, majd kitakarit összerak. Ehez meg csak meg kell csinálni néhány tartót és a turbina a helyén van, burkolatot így is úgy is csinálni kellet. Az hogy kényes lenne nem tudom egyszer be kell állítani a csigákat és kész. A hűtés tökéletes a legnagyobb nyáron se ment még az olajhőfok 90C°fölé, de inkább 70-a jellemző.

20/9162-117
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #4095 Dátum: 2009 Január 22, 13:17:55 »

Az ki az? Huh Huh Huh

 Evil

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #4094 Dátum: 2009 Január 22, 13:16:38 »

gépemről letöröltem majd keresek..most kerestem de hirtelen csak ezt találtam..a hülyebaromállat
<beszúrt kép törölve>
ez a macié!  Grin Grin Grin Evil Evil Evil Evil

hogy WOB is értse: a WOB974 fórumtársunké  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 22, 13:28:04 írta Bill »
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #4093 Dátum: 2009 Január 22, 13:15:58 »



 Evil

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #4092 Dátum: 2009 Január 22, 13:10:49 »

gépemről letöröltem majd keresek..most kerestem de hirtelen csak ezt találtam..a hülyebaromállat
<beszúrt kép törölve>
ez most merre megy? Roll Eyes

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4091 Dátum: 2009 Január 22, 13:09:24 »

VW!

 Evil


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #4090 Dátum: 2009 Január 22, 13:07:32 »

valószínűleg én vagyok béna, és nem boldogulok a fóum keresaővel,d emilyne motorod is van neked ?

VW!

 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #4089 Dátum: 2009 Január 22, 13:05:05 »

ezt tudom, hogy különleges, csak nem értem miért akarnak ilyet az emberek..a csigák miatt sokkal kélnyesebb, bitóék is sz@ptak vele rendesen az elmondásuk szerint..typ4-en pedig a legjobban a kaefer-cup-os hűtés működik, ami félig-meddig typ1-hez hasonlít, csak ilyen csúcsos turbinaháza van..majd keresek róla képet..állítólag kizárólag ott hűl ugyanannyira mind a 4 henger..bármelyik porsche utána jön csak.
mercedes olajhűtőm van, a termosztátot én egyelőre úgy godnolom hogy el akarom kerülni, csak plusz hibaforrásnak tartom..télen meg hidegben úgysem használom a kocsit..de majd meglátjuk. azért ha eladod, írj egy árat priviben, hátha meg tudunk egyezni. fénykép jól jönne hogy pontosan hoa tegyem a hídnál mert alá nyilván nem, a lökösöm alján egyelőre a rendszám van az meg midnent eltakar..max ha a hídtestbe, vagy mögé rakom valahogy sréhen..de még nincs nálam a hűtő úh nem tudtam játszani vele

Tizegynéhány éve van benn a termosztát még sosem romlott el.
Mondjuk nem is nagyon van benne minek (rúgó és golyó).


 Evil

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #4088 Dátum: 2009 Január 22, 13:02:06 »

arról képet mindenképpen kérek!!

gépemről letöröltem majd keresek..most kerestem de hirtelen csak ezt találtam..a hülyebaromállat

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4087 Dátum: 2009 Január 22, 13:02:06 »

Termosztát természetesen.
Nekem a kiemelés 10 fokot jelent.
Meg azt hogy ha kergetem se megy nagyon 100 fölé nyáron sem.
Ha megyek eső nemérdekes ha állok letakarom.


 Evil

valószínűleg én vagyok béna, és nem boldogulok a fóum keresaővel,d emilyne motorod is van neked ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #4086 Dátum: 2009 Január 22, 13:01:32 »

és a csövek hol mennek előre? annak idején az autóm felújításakor a kardán alagútba rejtettük a csöveket

Szintén zenész.

 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #4085 Dátum: 2009 Január 22, 13:00:36 »

Nekem elől lesz egy szép nagy olajhűtő, a lyuggatot Kamei mögött.
Ez a legjobb sztem. Persze mondhatjátok, hogy de mi van nagy melegben városi araszolásnál.
Na erre a Mester azt mondta, hogy akkora a felülete, hogy állóhelyzetben is képes leadni elég hőt, na meg ott az a sok méter cső.
Persze nekem termosztátos adapterem van hozzá, ami tovább fogja szabályozni, nem engedi túlhűteni! 80fok körül kapcsolja a kört.
Na és közben a turbinaháznál megmarad a gyári hűtő is, szóval nincs az az isten, hogy túlmelegedjen!
Így sztem a motortető kiemelőt is lefogom szedni, bár jól néz ki, de funkciója miatt nem kell. Sőt a duplakarbi légszűrője nagyon kivan miatta téve pl esőnek.

Termosztát természetesen.
Nekem a kiemelés 10 fokot jelent.
Meg azt hogy ha kergetem se megy nagyon 100 fölé nyáron sem.
Ha megyek eső nemérdekes ha állok letakarom.


 Evil

Oldalak: 1 ... 450 451 452 453 454 [455] 456 457 458 459 460 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.225 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.