www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 13:49:03
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
443
444
445
446
447
[
448
]
449
450
451
452
453
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3377237 alkalommal)
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4404 Dátum:
2009 Február 03, 07:53:02 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Február 03, 07:36:04
1776os motorhoz ki,mekkora karbikat preferal?
40 IDF
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4403 Dátum:
2009 Február 03, 07:36:04 »
1776os motorhoz ki,mekkora karbikat preferal?
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4402 Dátum:
2009 Február 03, 00:26:07 »
Idézetet írta: tati - 2009 Február 03, 00:23:06
ahogy tigris monta micimackónak: "csekélyértelmű barátom" a kiemelés nem a tengely közepe és a bütyök legmagasabb része alapján lehet nagyobb, hanem ahol a szelephézagot mérjük és a legmagasabb az 1es és 2es méretek különbsége alapján
tehát akár egy 35mm "vastag" tengely emelhet többet mint egy 38mm-es
Rnie remélem nem haragszik meg de muszáj volt egy paintot telepítenem
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4401 Dátum:
2009 Február 03, 00:23:06 »
Idézetet írta: gas - 2009 Február 02, 19:03:18
írtam, hogy egyéb paraméterei megegyeznek a tengelyeknek
a tengelyméret, a bütyök kiemelkedés magassága szemben a bütyökkel
tehát a középponttól is 1mm a különbség
ahogy tigris monta micimackónak: "csekélyértelmű barátom" a kiemelés nem a tengely közepe és a bütyök legmagasabb része alapján lehet nagyobb, hanem ahol a szelephézagot mérjük és a legmagasabb az 1es és 2es méretek különbsége alapján
tehát akár egy 35mm "vastag" tengely emelhet többet mint egy 38mm-es
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4400 Dátum:
2009 Február 02, 22:34:30 »
Idézetet írta: brez - 2009 Február 02, 22:27:47
Találok valahol olyan német nyelvű oldalt ahol a tengelyek fokolásáról irnak, csak, hogy kicsit megértsem ezeket a számokat...?
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4399 Dátum:
2009 Február 02, 22:27:47 »
Találok valahol olyan német nyelvű oldalt ahol a tengelyek fokolásáról irnak, csak, hogy kicsit megértsem ezeket a számokat...?
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4398 Dátum:
2009 Február 02, 22:25:07 »
Idézetet írta: callook - 2009 Február 02, 22:14:47
Nekem meg van eladó 5-ért
lehet megyek lödre 1 napra
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4397 Dátum:
2009 Február 02, 22:14:47 »
Nekem meg van eladó 5-ért
Idézetet írta: Maresz - 2009 Február 02, 22:06:55
én árultam 10e itt régen
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4396 Dátum:
2009 Február 02, 22:06:55 »
Idézetet írta: callook - 2009 Február 02, 21:55:24
A WBX tengelyek közt nincs különbség (1.9-2.1). Faragás nélkül belemegy a typ1 blokkba.
én árultam 10e itt régen
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4395 Dátum:
2009 Február 02, 21:55:24 »
A WBX tengelyek közt nincs különbség (1.9-2.1). Faragás nélkül belemegy a typ1 blokkba.
Idézetet írta: brez - 2009 Február 02, 18:16:43
És milyen WBX tengely megy bele? És ehhez kell faragni??
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
dilikutya
Hozzászólások: 154
Haladavas...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4394 Dátum:
2009 Február 02, 20:13:18 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Január 22, 12:23:55
állítómagos keskeny hidam van és egy ideig a csonk is bent volt. komfort hibátlan, a keskeny híd miatt a kerekek is elfordultak..csak épp a híd volt annyira lent, hogy leakadtam 50 méterenként (pest) úh ennyit nem ért. kivettem, mag teljesen leteker + rövid gátlók. komfort nem vészes cserébe nyugodtan tudok közlekedni. így kb. 1-2cm-vel vagyok feljebb, de a híd jó helyen van. CB Performance csonk az pl. jó. kb. 6 cm-t ültetnek ezek a kerékagynál, az kb. 10 a kocsi orránál. tényleg attól függ mire akarod használni.
Milyen az az állítómagos? Próbáltam keresni goglin, így is + úgy is de nem találtam semmit.
Ha mondgyuk dobni akarom azt a 10 centit elöl mennyivel kell keskenyebb futómű?
Komfortot nem akarom feladni, de az asztfaltot se szántani. Ha nem keskenyítem a hidat mennyire garantált hogy beleér a gumi az ívbe? olyan jóképű Callook kakasítást szeretnék ahol a sárvédő szépen követi a kerék ívét.
Árban milyen viszonyban vannak egymással (állítómagos kontra csonk)?
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4393 Dátum:
2009 Február 02, 19:03:18 »
Idézetet írta: aptom - 2009 Február 02, 18:55:24
Ez egy arányos rajz. Szerintem ezt mérted,és ha így van akkor nem a tengelyközéptől mérted a távolságot, tehát nem tudhatod hogy valóban van-e különbség az emelésben.
írtam, hogy egyéb paraméterei megegyeznek a tengelyeknek
a tengelyméret, a bütyök kiemelkedés magassága szemben a bütyökkel
tehát a középponttól is 1mm a különbség
[a csatolmányt egy admin törölte]
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Február 02, 19:06:20 írta gas
»
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
aptom
Hozzászólások: 803
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4392 Dátum:
2009 Február 02, 18:55:24 »
Idézetet írta: gas - 2009 Február 02, 18:34:37
az 1.3-1.6, 38mm mind, az 1.2-es szívó 39mm kipuff 38.5mm
Ez egy arányos rajz. Szerintem ezt mérted,és ha így van akkor nem a tengelyközéptől mérted a távolságot, tehát nem tudhatod hogy valóban van-e különbség az emelésben.
[a csatolmányt egy admin törölte]
'81 Hecho en México
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4391 Dátum:
2009 Február 02, 18:34:37 »
Idézetet írta: aptom - 2009 Február 02, 18:29:30
Nem értem.. Tengelyközéptől mérve az egyik 39 mm a másik 38 mm?? Az aránytalanul sok szerintem (A csapágyátmérő 25 mm).
az 1.3-1.6, 38mm mind, az 1.2-es szívó 39mm kipuff 38.5mm
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
aptom
Hozzászólások: 803
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4390 Dátum:
2009 Február 02, 18:29:30 »
Idézetet írta: gas - 2009 Február 02, 17:45:20
igen
vagy lehetséges, hogy elkopott ennyit tengely?
Nem értem.. Tengelyközéptől mérve az egyik 39 mm a másik 38 mm?? Az aránytalanul sok szerintem (A csapágyátmérő 25 mm). A tengely közepétől mérve 25 mm körül kell lennie.
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Február 02, 18:34:31 írta aptom
»
'81 Hecho en México
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4389 Dátum:
2009 Február 02, 18:16:43 »
Idézetet írta: callook - 2009 Február 02, 16:07:22
Vannak eltérések a gyári vezérműtengelyeknél, de olyan minimális, hogy nem érdemes vele foglalkozni (1-2 fok)... Esetleg a WBX motorok tengelyét tenném bele egy visszafogott tuningmotorba, de az is csak 10 fokkal tartja tovább nyitva a szívó szelepet. Az meg adja magát, hogy az áttételes himba mennyivel emel többet: A gyári himbából létezik 1:1 és 1:1,1 arányú. A tuning himbából meg 1:1,25 és 1:1,4 arányú. Tehát, ha egy gyári 1:1-est cserélsz 1:1,25-re, akkor 25%-kal nyit nagyobbat a szelep.
És milyen WBX tengely megy bele? És ehhez kell faragni??
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4388 Dátum:
2009 Február 02, 17:45:20 »
Idézetet írta: aptom - 2009 Február 02, 17:35:43
tengelyközéptől mérve 1mm ?
igen
vagy lehetséges, hogy elkopott ennyit tengely?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
aptom
Hozzászólások: 803
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4387 Dátum:
2009 Február 02, 17:35:43 »
Idézetet írta: gas - 2009 Február 02, 17:32:20
köszönöm
igen ezt értem, de ahogy írtam feltételezve, hogy hasonló foktartományokban múkodnek, a mért tengelyek közül az 1.2-es jobban nyitja(mélyebbre) a szelepeket az 1.3-1.6-os tengelyeknél, tehát olyan mintha áttételes himbákat raknék fel
bár 1mm a különbség, ennyivel nem is érdemes foglalkozni talán.......
tengelyközéptől mérve 1mm ?
'81 Hecho en México
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4386 Dátum:
2009 Február 02, 17:32:20 »
Idézetet írta: callook - 2009 Február 02, 16:07:22
Vannak eltérések a gyári vezérműtengelyeknél, de olyan minimális, hogy nem érdemes vele foglalkozni (1-2 fok)... Esetleg a WBX motorok tengelyét tenném bele egy visszafogott tuningmotorba, de az is csak 10 fokkal tartja tovább nyitva a szívó szelepet. Az meg adja magát, hogy az áttételes himba mennyivel emel többet: A gyári himbából létezik 1:1 és 1:1,1 arányú. A tuning himbából meg 1:1,25 és 1:1,4 arányú. Tehát, ha egy gyári 1:1-est cserélsz 1:1,25-re, akkor 25%-kal nyit nagyobbat a szelep.
köszönöm
igen ezt értem, de ahogy írtam feltételezve, hogy hasonló foktartományokban múkodnek, a mért tengelyek közül az 1.2-es jobban nyitja(mélyebbre) a szelepeket az 1.3-1.6-os tengelyeknél, tehát olyan mintha áttételes himbákat raknék fel
bár 1mm a különbség, ennyivel nem is érdemes foglalkozni talán.......
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4385 Dátum:
2009 Február 02, 16:07:22 »
Vannak eltérések a gyári vezérműtengelyeknél, de olyan minimális, hogy nem érdemes vele foglalkozni (1-2 fok)... Esetleg a WBX motorok tengelyét tenném bele egy visszafogott tuningmotorba, de az is csak 10 fokkal tartja tovább nyitva a szívó szelepet. Az meg adja magát, hogy az áttételes himba mennyivel emel többet: A gyári himbából létezik 1:1 és 1:1,1 arányú. A tuning himbából meg 1:1,25 és 1:1,4 arányú. Tehát, ha egy gyári 1:1-est cserélsz 1:1,25-re, akkor 25%-kal nyit nagyobbat a szelep.
Idézetet írta: gas - 2009 Február 01, 22:53:34
ezt hallotam én is hogy az ar-es kicsit fokoltabb, de aki ért hozzá csinált már egykét jó motort nem igen hisznek benne, nekem is ar-ből készül az 1.6
az áttéeles himba mennyivel emelhet többet mm-ben, van 1.25-ös és 1.4-es
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4384 Dátum:
2009 Február 02, 15:38:53 »
megmarad a golf gyujtás (elektromos) rakombe a 67es uj motorjába!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4383 Dátum:
2009 Február 02, 02:55:32 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Február 01, 19:01:48
feszt beszólsz... mivel hátul lesz az egész turbó rendszer, a csövek a váltóharang mellette, felette fognak menni, és ott akkor variálni kell a lemezeket, belevágni stb. Sztem ez a motor nem széria kasztniban volt, hanem egy csővázasba. De majd Aircult megmondja.
ez a motor egy kozepmotoros 550 spyderban volt,amivel megnyerte az utolso SCCA Vintage versenyt Laguna Seca-ban 2004/2005-ben
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4382 Dátum:
2009 Február 01, 23:00:24 »
Idézetet írta: gas - 2009 Február 01, 22:53:34
ezt hallotam én is hogy az ar-es kicsit fokoltabb, de aki ért hozzá csinált már egykét jó motort nem igen hisznek benne, nekem is ar-ből készül az 1.6
az áttéeles himba mennyivel emelhet többet mm-ben, van 1.25-ös és 1.4-es
Úgy tűnik az okosok már alszanak . ehhez én már nem értek de aszem a 1.4 már nagyon durva minden mindenbe beleér másik szelepfedél is kell .... inkább csak csendbe figyelek, pár széria motort össze raktam amik jól műxenek, de tuningnak még nem mertem, tervek már vannak meg blokkok is
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4381 Dátum:
2009 Február 01, 22:53:34 »
Idézetet írta: tati - 2009 Február 01, 22:49:47
néhány fok eltérés biztos van ( valaki nem rég pont AR-es tengelyt keresett nem tom mér.) Lehet hogy kis külö
m
n
bség van AR,AB,AS között is ?
ezt hallotam én is hogy az ar-es kicsit fokoltabb, de aki ért hozzá csinált már egykét jó motort nem igen hisznek benne, nekem is ar-ből készül az 1.6
az áttéeles himba mennyivel emelhet többet mm-ben, van 1.25-ös és 1.4-es
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4380 Dátum:
2009 Február 01, 22:49:47 »
Idézetet írta: gas - 2009 Február 01, 22:43:50
egyéb paramétereibenm egyformák a tengelyek ezét a kérdés
néhány fok eltérés biztos van ( valaki nem rég pont AR-es tengelyt keresett nem tom mér.) Lehet hogy kis külö
m
n
bség van AR,AB,AS között is ?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4379 Dátum:
2009 Február 01, 22:46:31 »
a mért tengelyek közül 2 régebbi egy betükód nléküli 1.2-es, és egy szimpla szívós 1.6
a másik egy ar-es 75-6 körüli motor és egy adpon gyári felújított 78 körüli motor
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4378 Dátum:
2009 Február 01, 22:43:50 »
Idézetet írta: tati - 2009 Február 01, 22:42:08
vazzeeeegg! az nem attól lesz jobb hogy hogy milyen vastag
lehet hogy ahol nincs bütyök ott 1mm-rel vastagabb akkor a kiemelésed 0.5-tel kevesebb lessz baszki gyorsan töröld ki nehogy valaki meglássa mit írtál !
egyéb paramétereibenm egyformák a tengelyek ezét a kérdés
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4377 Dátum:
2009 Február 01, 22:42:08 »
Idézetet írta: gas - 2009 Február 01, 22:35:39
nem tudom, hogy jó topikot választottam-e de........
méregettem kicsit a vez tengelyeket, van egy 1.2-es tengely azon 48A jelölés van, a szívó bütykök 39mm a kipuff bütykök 38.5mm magasak a csúcsnál, szélességre egyformán 14.5mm a méretük.
és van egy 1.3-as tengely azon minden bütyök 38mm-es
és mértem 2 db. 1.6-os tengelyt is az is 38 mm mind a kettő, csak szélesebb bütyökkel.
szóval feltételezve, hogy , megközelítőleg egyforma fokolásúak a gyári tengelyek, elképzelhető, hogy érdemes lenne beszerelni az 1.2-es tengelyét
hisz "mélyebbre" nyitja a szelepeket jobb a "szellőzés"
minimál tuning
vazzeeeegg! az nem attól lesz jobb hogy hogy milyen vastag
lehet hogy ahol nincs bütyök ott 1mm-rel vastagabb akkor a kiemelésed 0.5-tel kevesebb lessz baszki gyorsan töröld ki nehogy valaki meglássa mit írtál !
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4376 Dátum:
2009 Február 01, 22:35:39 »
nem tudom, hogy jó topikot választottam-e de........
méregettem kicsit a vez tengelyeket, van egy 1.2-es tengely azon 48A jelölés van, a szívó bütykök 39mm a kipuff bütykök 38.5mm magasak a csúcsnál, szélességre egyformán 14.5mm a méretük.
és van egy 1.3-as tengely azon minden bütyök 38mm-es
és mértem 2 db. 1.6-os tengelyt is az is 38 mm mind a kettő, csak szélesebb bütyökkel.
szóval feltételezve, hogy , megközelítőleg egyforma fokolásúak a gyári tengelyek, elképzelhető, hogy érdemes lenne beszerelni az 1.2-es tengelyét
hisz "mélyebbre" nyitja a szelepeket jobb a "szellőzés"
minimál tuning
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4375 Dátum:
2009 Február 01, 21:40:51 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Február 01, 19:01:48
feszt beszólsz... mivel hátul lesz az egész turbó rendszer, a csövek a váltóharang mellette, felette fognak menni, és ott akkor variálni kell a lemezeket, belevágni stb. Sztem ez a motor nem széria kasztniban volt, hanem egy csővázasba. De majd Aircult megmondja.
látod, cucus, így ni
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4374 Dátum:
2009 Február 01, 19:01:48 »
Idézetet írta: Mákos - 2009 Február 01, 14:28:43
mnert a turbina mögött lesz a turbó a motortérben, ha jól sejtem.
tehát feljönnek a motortérbe a csövek, ott egyesülnek, semmi közük a váltóhoz
feszt beszólsz... mivel hátul lesz az egész turbó rendszer, a csövek a váltóharang mellette, felette fognak menni, és ott akkor variálni kell a lemezeket, belevágni stb. Sztem ez a motor nem széria kasztniban volt, hanem egy csővázasba. De majd Aircult megmondja.
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4373 Dátum:
2009 Február 01, 15:01:37 »
Ha nem tévedek következő depóban.... ez a turbos szörny lesz bemutatva...
2.1 turbo wbx , 1963bug (417bhp/480nm),
10.80 1/4@136mph
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4372 Dátum:
2009 Február 01, 14:43:14 »
Idézetet írta: Mákos - 2009 Február 01, 14:30:02
jó,de miért offolsz ?
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4371 Dátum:
2009 Február 01, 14:37:28 »
nah, megtaláltam, emlékeztem ,hoyg láttam valahol:
bár ez is szívott turból, ugyanaz aaz elrendezése: porke turbina mögötti turbó:
http://ghiaracing.se/Ghiaracing/RaceGhia.php?f=Buildup-Pictures#
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4370 Dátum:
2009 Február 01, 14:30:02 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Február 01, 14:25:58
szegény... Motor: AP 1900 cc injetado turbo intercooler
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
jó,de miért offolsz ?
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4369 Dátum:
2009 Február 01, 14:28:43 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Február 01, 12:09:39
De furi csőelvezetés
ilyet sem láttam még! Így miért nem jó neked? Mondjuk hátrafele nemtom mennyi hely lehet ott a váltónál a csöveknek.
Vegyed megfelé, az jó ár érte!
mnert a turbina mögött lesz a turbó a motortérben, ha jól sejtem.
tehát feljönnek a motortérbe a csövek, ott egyesülnek, semmi közük a váltóhoz
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4368 Dátum:
2009 Február 01, 14:25:58 »
szegény... Motor: AP 1900 cc injetado turbo intercooler
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4367 Dátum:
2009 Február 01, 14:25:41 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Január 31, 23:59:28
Itt van kep,errol van szo,az eladoval emailezek,kozel vagyunk a megallapodashoz
CB performance 1915 turbo
igazoltan,bemerve 215 HP
nyomott karbis lesz , ahogy látom.
olyanról nem találtam képet egyenlőre.
szívott karbissok:
ez nem sokon múlik
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Február 01, 14:27:18 írta Mákos
»
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4366 Dátum:
2009 Február 01, 12:09:39 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Január 31, 23:59:28
Itt van kep,errol van szo,az eladoval emailezek,kozel vagyunk a megallapodashoz
CB performance 1915 turbo
igazoltan,bemerve 215 HP
De furi csőelvezetés
ilyet sem láttam még! Így miért nem jó neked? Mondjuk hátrafele nemtom mennyi hely lehet ott a váltónál a csöveknek.
Vegyed megfelé, az jó ár érte!
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4365 Dátum:
2009 Február 01, 11:32:45 »
Idézetet írta: Typ117 - 2009 Február 01, 11:30:54
Oldalak:
1
...
443
444
445
446
447
[
448
]
449
450
451
452
453
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...