www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 14:03:58

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 443 444 445 446 447 [448] 449 450 451 452 453 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3377342 alkalommal)
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #4404 Dátum: 2009 Február 03, 07:53:02 »

1776os motorhoz ki,mekkora karbikat preferal? Huh
40 IDF
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #4403 Dátum: 2009 Február 03, 07:36:04 »

1776os motorhoz ki,mekkora karbikat preferal? Huh

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #4402 Dátum: 2009 Február 03, 00:26:07 »

ahogy tigris monta micimackónak: "csekélyértelmű barátom"  a kiemelés nem a tengely közepe és a bütyök legmagasabb része alapján lehet nagyobb, hanem ahol a szelephézagot mérjük és a legmagasabb  az 1es és 2es méretek különbsége alapján Roll Eyes  tehát akár egy 35mm "vastag" tengely emelhet többet mint egy 38mm-es Wink
  Rnie remélem nem haragszik meg de muszáj volt egy paintot telepítenem 

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #4401 Dátum: 2009 Február 03, 00:23:06 »

írtam, hogy egyéb paraméterei megegyeznek a tengelyeknek
a tengelyméret, a bütyök kiemelkedés magassága szemben a bütyökkel
tehát a középponttól is 1mm a különbség
ahogy tigris monta micimackónak: "csekélyértelmű barátom"  a kiemelés nem a tengely közepe és a bütyök legmagasabb része alapján lehet nagyobb, hanem ahol a szelephézagot mérjük és a legmagasabb  az 1es és 2es méretek különbsége alapján Roll Eyes  tehát akár egy 35mm "vastag" tengely emelhet többet mint egy 38mm-es Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #4400 Dátum: 2009 Február 02, 22:34:30 »

Találok valahol olyan német nyelvű oldalt ahol a tengelyek fokolásáról irnak, csak, hogy kicsit megértsem ezeket a számokat...?
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #4399 Dátum: 2009 Február 02, 22:27:47 »

Találok valahol olyan német nyelvű oldalt ahol a tengelyek fokolásáról irnak, csak, hogy kicsit megértsem ezeket a számokat...?

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4398 Dátum: 2009 Február 02, 22:25:07 »

Nekem meg van eladó 5-ért  Wink

lehet megyek lödre 1 napra

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4397 Dátum: 2009 Február 02, 22:14:47 »

Nekem meg van eladó 5-ért  Wink

én árultam 10e itt régen

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4396 Dátum: 2009 Február 02, 22:06:55 »

A WBX tengelyek közt nincs különbség (1.9-2.1). Faragás nélkül belemegy a typ1 blokkba.

én árultam 10e itt régen

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4395 Dátum: 2009 Február 02, 21:55:24 »

A WBX tengelyek közt nincs különbség (1.9-2.1). Faragás nélkül belemegy a typ1 blokkba.

És milyen WBX tengely megy bele? És ehhez kell faragni??

Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #4394 Dátum: 2009 Február 02, 20:13:18 »

állítómagos keskeny hidam van és egy ideig a csonk is bent volt. komfort hibátlan, a keskeny híd miatt a kerekek is elfordultak..csak épp a híd volt annyira lent, hogy leakadtam 50 méterenként (pest) úh ennyit nem ért. kivettem, mag teljesen leteker + rövid gátlók. komfort nem vészes cserébe nyugodtan tudok közlekedni. így kb. 1-2cm-vel vagyok feljebb, de a híd jó helyen van.  CB Performance csonk az pl. jó. kb. 6 cm-t ültetnek ezek a kerékagynál, az kb. 10 a kocsi orránál. tényleg attól függ mire akarod használni.

Milyen az az állítómagos? Próbáltam keresni goglin, így is + úgy is de nem találtam semmit.
Ha mondgyuk dobni akarom azt a 10 centit elöl mennyivel kell keskenyebb futómű?
Komfortot nem akarom feladni, de az asztfaltot se szántani. Ha nem keskenyítem a hidat mennyire garantált hogy beleér a gumi az ívbe? olyan jóképű Callook kakasítást szeretnék ahol a sárvédő szépen követi a kerék ívét.
Árban milyen viszonyban vannak egymással (állítómagos kontra csonk)?
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #4393 Dátum: 2009 Február 02, 19:03:18 »

Ez egy arányos rajz. Szerintem ezt mérted,és ha így van akkor nem a tengelyközéptől mérted a távolságot, tehát nem tudhatod hogy valóban van-e különbség az emelésben.
írtam, hogy egyéb paraméterei megegyeznek a tengelyeknek
a tengelyméret, a bütyök kiemelkedés magassága szemben a bütyökkel
tehát a középponttól is 1mm a különbség

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2009 Február 02, 19:06:20 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #4392 Dátum: 2009 Február 02, 18:55:24 »

az 1.3-1.6, 38mm mind, az 1.2-es szívó 39mm kipuff 38.5mm

Ez egy arányos rajz. Szerintem ezt mérted,és ha így van akkor nem a tengelyközéptől mérted a távolságot, tehát nem tudhatod hogy valóban van-e különbség az emelésben.

[a csatolmányt egy admin törölte]

'81 Hecho en México
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #4391 Dátum: 2009 Február 02, 18:34:37 »

Nem értem.. Tengelyközéptől mérve az egyik 39 mm a másik 38 mm?? Az aránytalanul sok szerintem (A csapágyátmérő 25 mm).
az 1.3-1.6, 38mm mind, az 1.2-es szívó 39mm kipuff 38.5mm

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #4390 Dátum: 2009 Február 02, 18:29:30 »

igen
vagy lehetséges, hogy elkopott ennyit  tengely?

Nem értem.. Tengelyközéptől mérve az egyik 39 mm a másik 38 mm?? Az aránytalanul sok szerintem (A csapágyátmérő 25 mm). A tengely közepétől mérve 25 mm körül kell lennie.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Február 02, 18:34:31 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #4389 Dátum: 2009 Február 02, 18:16:43 »

Vannak eltérések a gyári vezérműtengelyeknél, de olyan minimális, hogy nem érdemes vele foglalkozni (1-2 fok)... Esetleg a WBX motorok tengelyét tenném bele egy visszafogott tuningmotorba, de az is csak 10 fokkal tartja tovább nyitva a szívó szelepet. Az meg adja magát, hogy az áttételes himba mennyivel emel többet: A gyári himbából létezik 1:1 és 1:1,1 arányú. A tuning himbából meg 1:1,25 és 1:1,4 arányú. Tehát, ha egy gyári 1:1-est cserélsz 1:1,25-re, akkor 25%-kal nyit nagyobbat a szelep.

És milyen WBX tengely megy bele? És ehhez kell faragni??

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #4388 Dátum: 2009 Február 02, 17:45:20 »

tengelyközéptől mérve 1mm ?
igen
vagy lehetséges, hogy elkopott ennyit  tengely?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #4387 Dátum: 2009 Február 02, 17:35:43 »

köszönöm
igen ezt értem, de ahogy írtam feltételezve, hogy hasonló foktartományokban múkodnek, a mért tengelyek közül az 1.2-es jobban nyitja(mélyebbre) a szelepeket az 1.3-1.6-os tengelyeknél, tehát olyan mintha áttételes himbákat raknék fel
bár 1mm a különbség, ennyivel nem is érdemes foglalkozni talán.......


tengelyközéptől mérve 1mm ?

'81 Hecho en México
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #4386 Dátum: 2009 Február 02, 17:32:20 »

Vannak eltérések a gyári vezérműtengelyeknél, de olyan minimális, hogy nem érdemes vele foglalkozni (1-2 fok)... Esetleg a WBX motorok tengelyét tenném bele egy visszafogott tuningmotorba, de az is csak 10 fokkal tartja tovább nyitva a szívó szelepet. Az meg adja magát, hogy az áttételes himba mennyivel emel többet: A gyári himbából létezik 1:1 és 1:1,1 arányú. A tuning himbából meg 1:1,25 és 1:1,4 arányú. Tehát, ha egy gyári 1:1-est cserélsz 1:1,25-re, akkor 25%-kal nyit nagyobbat a szelep.

köszönöm
igen ezt értem, de ahogy írtam feltételezve, hogy hasonló foktartományokban múkodnek, a mért tengelyek közül az 1.2-es jobban nyitja(mélyebbre) a szelepeket az 1.3-1.6-os tengelyeknél, tehát olyan mintha áttételes himbákat raknék fel
bár 1mm a különbség, ennyivel nem is érdemes foglalkozni talán.......

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4385 Dátum: 2009 Február 02, 16:07:22 »

Vannak eltérések a gyári vezérműtengelyeknél, de olyan minimális, hogy nem érdemes vele foglalkozni (1-2 fok)... Esetleg a WBX motorok tengelyét tenném bele egy visszafogott tuningmotorba, de az is csak 10 fokkal tartja tovább nyitva a szívó szelepet. Az meg adja magát, hogy az áttételes himba mennyivel emel többet: A gyári himbából létezik 1:1 és 1:1,1 arányú. A tuning himbából meg 1:1,25 és 1:1,4 arányú. Tehát, ha egy gyári 1:1-est cserélsz 1:1,25-re, akkor 25%-kal nyit nagyobbat a szelep.

ezt hallotam én is hogy az ar-es kicsit fokoltabb, de aki ért hozzá csinált már egykét jó motort nem igen hisznek benne, nekem is ar-ből készül az 1.6
az áttéeles himba mennyivel emelhet többet mm-ben, van 1.25-ös és 1.4-es

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4384 Dátum: 2009 Február 02, 15:38:53 »

megmarad a golf gyujtás (elektromos) rakombe a 67es uj motorjába! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #4383 Dátum: 2009 Február 02, 02:55:32 »

feszt beszólsz... mivel hátul lesz az egész turbó rendszer, a csövek a váltóharang mellette, felette fognak menni, és ott akkor variálni kell a lemezeket, belevágni stb. Sztem ez a motor nem széria kasztniban volt, hanem egy csővázasba. De majd Aircult megmondja.

ez a motor egy kozepmotoros 550 spyderban volt,amivel megnyerte az utolso SCCA Vintage versenyt Laguna Seca-ban 2004/2005-ben


www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #4382 Dátum: 2009 Február 01, 23:00:24 »

ezt hallotam én is hogy az ar-es kicsit fokoltabb, de aki ért hozzá csinált már egykét jó motort nem igen hisznek benne, nekem is ar-ből készül az 1.6
az áttéeles himba mennyivel emelhet többet mm-ben, van 1.25-ös és 1.4-es
  Úgy tűnik az okosok már alszanak . ehhez én már nem értek de aszem a 1.4 már nagyon durva minden mindenbe beleér másik szelepfedél is kell .... inkább csak csendbe figyelek, pár széria motort össze raktam amik jól műxenek, de tuningnak még nem mertem, tervek már vannak meg blokkok is Roll Eyes

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #4381 Dátum: 2009 Február 01, 22:53:34 »

néhány fok eltérés biztos van ( valaki nem rég pont AR-es tengelyt keresett nem tom mér.) Lehet hogy kis külömnbség van AR,AB,AS között is ?  
ezt hallotam én is hogy az ar-es kicsit fokoltabb, de aki ért hozzá csinált már egykét jó motort nem igen hisznek benne, nekem is ar-ből készül az 1.6
az áttéeles himba mennyivel emelhet többet mm-ben, van 1.25-ös és 1.4-es

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #4380 Dátum: 2009 Február 01, 22:49:47 »

egyéb paramétereibenm egyformák  a tengelyek ezét a kérdés Wink
néhány fok eltérés biztos van ( valaki nem rég pont AR-es tengelyt keresett nem tom mér.) Lehet hogy kis külömnbség van AR,AB,AS között is ?  

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #4379 Dátum: 2009 Február 01, 22:46:31 »

a mért tengelyek közül 2 régebbi egy betükód nléküli 1.2-es, és egy szimpla szívós 1.6
a másik egy ar-es 75-6 körüli motor és egy adpon gyári felújított 78 körüli motor

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #4378 Dátum: 2009 Február 01, 22:43:50 »

vazzeeeegg! az nem attól lesz jobb hogy hogy milyen vastag  Roll Eyes lehet hogy ahol nincs bütyök ott 1mm-rel vastagabb akkor a kiemelésed 0.5-tel kevesebb lessz  baszki gyorsan töröld ki  nehogy valaki meglássa mit írtál !
egyéb paramétereibenm egyformák  a tengelyek ezét a kérdés Wink

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #4377 Dátum: 2009 Február 01, 22:42:08 »

nem tudom, hogy jó topikot választottam-e de........
méregettem kicsit a vez tengelyeket, van egy 1.2-es tengely azon 48A jelölés van, a szívó bütykök 39mm a kipuff bütykök 38.5mm magasak a csúcsnál, szélességre egyformán 14.5mm a méretük.
és van egy 1.3-as tengely azon minden bütyök 38mm-es
és mértem  2 db. 1.6-os tengelyt is az is 38 mm mind a kettő, csak szélesebb bütyökkel.
szóval feltételezve, hogy , megközelítőleg egyforma fokolásúak a gyári tengelyek, elképzelhető, hogy érdemes lenne beszerelni az 1.2-es tengelyét
hisz "mélyebbre" nyitja a szelepeket jobb a "szellőzés"
minimál tuning Cheesy
vazzeeeegg! az nem attól lesz jobb hogy hogy milyen vastag  Roll Eyes lehet hogy ahol nincs bütyök ott 1mm-rel vastagabb akkor a kiemelésed 0.5-tel kevesebb lessz  baszki gyorsan töröld ki  nehogy valaki meglássa mit írtál !

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #4376 Dátum: 2009 Február 01, 22:35:39 »

nem tudom, hogy jó topikot választottam-e de........
méregettem kicsit a vez tengelyeket, van egy 1.2-es tengely azon 48A jelölés van, a szívó bütykök 39mm a kipuff bütykök 38.5mm magasak a csúcsnál, szélességre egyformán 14.5mm a méretük.
és van egy 1.3-as tengely azon minden bütyök 38mm-es
és mértem  2 db. 1.6-os tengelyt is az is 38 mm mind a kettő, csak szélesebb bütyökkel.
szóval feltételezve, hogy , megközelítőleg egyforma fokolásúak a gyári tengelyek, elképzelhető, hogy érdemes lenne beszerelni az 1.2-es tengelyét
hisz "mélyebbre" nyitja a szelepeket jobb a "szellőzés"
minimál tuning Cheesy

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4375 Dátum: 2009 Február 01, 21:40:51 »

feszt beszólsz... mivel hátul lesz az egész turbó rendszer, a csövek a váltóharang mellette, felette fognak menni, és ott akkor variálni kell a lemezeket, belevágni stb. Sztem ez a motor nem széria kasztniban volt, hanem egy csővázasba. De majd Aircult megmondja.

látod, cucus, így ni Kiss


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #4374 Dátum: 2009 Február 01, 19:01:48 »

mnert a turbina mögött lesz a turbó a motortérben, ha jól sejtem. 

tehát feljönnek a motortérbe a csövek, ott egyesülnek, semmi közük a váltóhoz Smiley
feszt beszólsz... mivel hátul lesz az egész turbó rendszer, a csövek a váltóharang mellette, felette fognak menni, és ott akkor variálni kell a lemezeket, belevágni stb. Sztem ez a motor nem széria kasztniban volt, hanem egy csővázasba. De majd Aircult megmondja.
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #4373 Dátum: 2009 Február 01, 15:01:37 »

Ha nem tévedek következő depóban.... ez a turbos szörny lesz bemutatva...

2.1 turbo wbx , 1963bug (417bhp/480nm),


10.80 1/4@136mph
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #4372 Dátum: 2009 Február 01, 14:43:14 »

jó,de miért  offolsz ? Cheesy
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4371 Dátum: 2009 Február 01, 14:37:28 »

nah, megtaláltam, emlékeztem ,hoyg láttam valahol:

bár ez is szívott turból, ugyanaz aaz elrendezése: porke turbina mögötti turbó:


http://ghiaracing.se/Ghiaracing/RaceGhia.php?f=Buildup-Pictures#

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4370 Dátum: 2009 Február 01, 14:30:02 »

szegény...  Motor: AP 1900 cc injetado turbo intercooler
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>


jó,de miért  offolsz ? Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4369 Dátum: 2009 Február 01, 14:28:43 »

De furi csőelvezetés  Smiley ilyet sem láttam még! Így miért nem jó neked? Mondjuk hátrafele nemtom mennyi hely lehet ott a váltónál a csöveknek.
Vegyed megfelé, az jó ár érte!  Wink

mnert a turbina mögött lesz a turbó a motortérben, ha jól sejtem. 

tehát feljönnek a motortérbe a csövek, ott egyesülnek, semmi közük a váltóhoz Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #4368 Dátum: 2009 Február 01, 14:25:58 »

szegény...  Motor: AP 1900 cc injetado turbo intercooler


Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4367 Dátum: 2009 Február 01, 14:25:41 »

Itt van kep,errol van szo,az eladoval emailezek,kozel vagyunk a megallapodashoz Cheesy Wink
CB performance 1915 turbo
igazoltan,bemerve 215 HP

nyomott karbis lesz , ahogy látom.

olyanról nem találtam képet egyenlőre.

szívott karbissok:







ez nem sokon múlik Smiley

« Utoljára szerkesztve: 2009 Február 01, 14:27:18 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #4366 Dátum: 2009 Február 01, 12:09:39 »

Itt van kep,errol van szo,az eladoval emailezek,kozel vagyunk a megallapodashoz Cheesy Wink
CB performance 1915 turbo
igazoltan,bemerve 215 HP
De furi csőelvezetés  Smiley ilyet sem láttam még! Így miért nem jó neked? Mondjuk hátrafele nemtom mennyi hely lehet ott a váltónál a csöveknek.
Vegyed megfelé, az jó ár érte!  Wink
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #4365 Dátum: 2009 Február 01, 11:32:45 »

Oldalak: 1 ... 443 444 445 446 447 [448] 449 450 451 452 453 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.