www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 14:11:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 440 441 442 443 444 [445] 446 447 448 449 450 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3377390 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4524 Dátum: 2009 Február 07, 20:42:30 »

Én tegnap hoztam meg hozzá a 044-es hengerfejeket. (40/36 rozsdamentes szelepekkel, hosszú gyertyamenettel)

hengerfejjel mizu ?  én most azon gondolkodom hogy marad vizes a hengerfej

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4523 Dátum: 2009 Február 07, 20:40:42 »

Semmi.
Illetve majd felhasználok belőle dolgokat a "kis" motorhoz.
hengerfejjel mizu ?  én most azon gondolkodom hogy marad vizes a hengerfej

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4522 Dátum: 2009 Február 07, 20:38:06 »

94mm hd + 76mm löket (ha 2.1ből készül) lesz 2110cm3. Erősebb alkatrészek. Sok szopás, és nem biztos, hogy jobb lesz mint egy sima typ1.
Kreatív elfoglaltságnak kiváló.  Cool
 
hengerfejjel mizu ?  én most azon gondolkodom hogy marad vizes a hengerfej

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4521 Dátum: 2009 Február 07, 20:33:31 »

94mm hd + 76mm löket (ha 2.1ből készül) lesz 2110cm3. Erősebb alkatrészek. Sok szopás (pl. a tőcsavarok nincsenek jó helyen), és nem biztos, hogy jobb lesz mint egy sima typ1.
Kreatív elfoglaltságnak kiváló.  Cool
 
Meséljetek már egy kicsit az oxyboxerről...
« Utoljára szerkesztve: 2009 Február 07, 20:36:27 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4520 Dátum: 2009 Február 07, 20:30:30 »

Huh, megnyugodtam  Wink
Csak nem, te is belevágtál? Ha jössz Városlődre, nálam lesz az oxyboxerem...

minek? Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4519 Dátum: 2009 Február 07, 20:28:40 »

Mondjuk úgy, hogy igen, de nálam kicsit hosszabb folyamat lesz. Előtte lesz kisebb motor is.
Megyünk, akkor majd megvizsgálom.
 
Huh, megnyugodtam  Wink
Csak nem, te is belevágtál? Ha jössz Városlődre, nálam lesz az oxyboxerem...


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #4518 Dátum: 2009 Február 07, 20:28:19 »

Meséljetek már egy kicsit az oxyboxerről...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4517 Dátum: 2009 Február 07, 20:25:05 »

Huh, megnyugodtam  Wink
Csak nem, te is belevágtál? Ha jössz Városlődre, nálam lesz az oxyboxerem...

A következőt már ilyennel fogom csinálni.
Úttörő becsület szavamra.  Cool

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4516 Dátum: 2009 Február 07, 20:21:37 »

A következőt már ilyennel fogom csinálni.
Úttörő becsület szavamra.  Cool
Gyakorlatilag egy cső, aminek egyik oldalát ki kell munkálni ívesre, hogy felfeküdjön a dugattyú palástján, a másik felét meg le kell fenekelni, kifúrni. Plussz egy menetes szár anyákkal. Ezzel lehet kihuzatni a csapszeget.


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4515 Dátum: 2009 Február 07, 20:17:34 »

Gyakorlatilag egy cső, aminek egyik oldalát ki kell munkálni ívesre, hogy felfeküdjön a dugattyú palástján, a másik felét meg le kell fenekelni, kifúrni. Plussz egy menetes szár anyákkal. Ezzel lehet kihuzatni a csapszeget.

sejtem milyen lehet, de nem volt hozzá semmi cuccom.
meg hirtelen ötlet volt a szétszedés.


Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4514 Dátum: 2009 Február 07, 20:02:36 »

csak szólnod kellet volna, és küldeném a  képet egy célszerszámrol  amit  15 perc alatt összeszkábálnál sk, jó móka a csapszeget kiszedni specszerszám nélkül , akkor gurultam be én is és legyártottam gyorsan egyet
sejtem milyen lehet, de nem volt hozzá semmi cuccom.
meg hirtelen ötlet volt a szétszedés.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4513 Dátum: 2009 Február 07, 19:58:13 »

Tök mindegy, minden ment a szemétbe.
csak szólnod kellet volna, és küldeném a  képet egy célszerszámrol  amit  15 perc alatt összeszkábálnál sk, jó móka a csapszeget kiszedni specszerszám nélkül , akkor gurultam be én is és legyártottam gyorsan egyet

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4512 Dátum: 2009 Február 07, 19:47:39 »

Tök mindegy, minden ment a szemétbe.
ááááááááááá gyílkos  Grin

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4511 Dátum: 2009 Február 07, 19:35:33 »

A roncsolásmenteség nálam nem volt szempont.  Roll Eyes Evil
ááááááááááá gyílkos  Grin

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4510 Dátum: 2009 Február 07, 19:27:55 »

1 csúnya lett, mert valamin le kellet vezetnem a feszültséget.  Smiley
A többi 3 nem sérült.
 
Hááát, el tudom képzelni, hogy célszerszám nélkül milyen állapotba került a művelet végére a dugó...


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4509 Dátum: 2009 Február 07, 19:11:22 »

Hááát, el tudom képzelni, hogy célszerszám nélkül milyen állapotba került a művelet végére a dugó...

A roncsolásmenteség nálam nem volt szempont.  Roll Eyes Evil

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4508 Dátum: 2009 Február 07, 18:20:57 »

A roncsolásmenteség nálam nem volt szempont.  Roll Eyes Evil
Bár azzal sem leányálom a művelet, de roncsolásmentes a beavatkozás...


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4507 Dátum: 2009 Február 07, 17:38:48 »

Bár azzal sem leányálom a művelet, de roncsolásmentes a beavatkozás...

Van célszerszám...


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4506 Dátum: 2009 Február 07, 17:36:29 »

Van célszerszám...

Van valami europai módszer a wbx dugattyúinak leszedésére? 
Különösen a 1 és 3 hengernél!
Leszedtem, de arra most nem térnék ki, hogy hogyan.  Grin


Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4505 Dátum: 2009 Február 07, 17:31:15 »

Van valami europai módszer a wbx dugattyúinak leszedésére? 
Különösen a 1 és 3 hengernél!
Leszedtem, de arra most nem térnék ki, hogy hogyan.  Grin

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #4504 Dátum: 2009 Február 07, 16:32:59 »

 Kiss
megtaláltam a 4.ik fokozatbeli eltérés okát... 72/11-től 0.93 (ezek a Váciak jól összeszedtek minden infót  Wink  )

VW 1200.1963.
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #4503 Dátum: 2009 Február 07, 13:06:04 »

ezt az összehasonlító táblázatot meg talán Brez rakta be... csak nem stimmel?? a rövid negyedik fokozat áttétele; nem 0,89 hanem 0,93 ?!
meg nem tudni a gumiméretet -de amúgy jó összehasonlításnak!

megtaláltam a 4.ik fokozatbeli eltérés okát... 72/11-től 0.93 (ezek a Váciak jól összeszedtek minden infót  Wink  )

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #4502 Dátum: 2009 Február 07, 12:40:45 »

Bitus76 -nak!
ezt az összehasonlító táblázatot meg talán Brez rakta be... csak nem stimmel?? a rövid negyedik fokozat áttétele; nem 0,89 hanem 0,93 ?!
meg nem tudni a gumiméretet -de amúgy jó összehasonlításnak!


[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2009 Február 07, 12:42:32 írta vwoodoo »
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #4501 Dátum: 2009 Február 07, 12:36:19 »

Bitus76 -nak!


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #4500 Dátum: 2009 Február 06, 23:16:42 »

Köszi, így már jogos a hsz-od Wink (DE-ugye az nem várható el senkitől sem h összes korábbi hsz.ét figyelemmel kísérje-megjegyezze, én abból indultam ki amit utoljára írt  Tongue ..)!
Elég nehéz helyzetben van az ember amikor "új fába (vasba)" vágja a fejszéjét. A sok kérdésem ebből adódik. Komolyan mondom amióta olvasom a hsz-aitokat folyamatosan tanulok. Nem úgy mint egy "hozzáértő", picit gyorsabban (legalábbis remélem). Fórumok világában sem vagyok jártas, de ahogy észrevettem még mindig itt ragad rám a legtöbb. Gépészmérnökként nem nehéz felfogni amiket írtok, de akadnak kérdéseim. Lehet hogy néha furcsák, de ez az első autó amibe ennyire belefogtam (2T keleti motorok egy peppet másabbak -lelkileg). Lehetőleg szeretem magamnak csinálni a dolgokat, de ez nem jelenti, hogy a garázs CNCkkel van tele.
Szólok előre, valszeg még sokszor fogom megszoptatni magamat itt is a fórumon, meg a tuninggal is, de ezért előre elnézést (komolyan).
De hát tudjátok: Aki megy az halad, aki áll az marad.
Előre is kösz a segítségeteket, ígérem lassan, de belejövök!! Cheesy

U.I.: Ha végre kinnt lenne a motor a kaszniból már okosabb lennék, mert haladnék... Evil
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #4499 Dátum: 2009 Február 06, 21:36:18 »

punp up the jam...  Cool
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4498 Dátum: 2009 Február 06, 21:07:45 »

szivattyú Evil

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4497 Dátum: 2009 Február 06, 21:03:19 »


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4496 Dátum: 2009 Február 06, 20:42:11 »

Ohh. AKkor jó ár tényleg. Cakkpakk kb menniybe fáj egy ilyen motó kb? ha blokkot visz csak az ember, meg egy üres csekket? MOndjuk szimpla karbis strokernek megcsinálva? CSak nagyságrendileg. Mert gondolkodnék hasonlóban a közeljövőben.
hd 80e
gépmunka 83e
2 hfej 100e
veztengely???
olajpunpa????
lendkerék?????
egyéb csecse?
karbi alap 110e
gyujtás 25e
kb összerakva behangolva +80e

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4495 Dátum: 2009 Február 06, 20:40:03 »

ok, az "érintővel felhúzva " az mit jelent ? összeillesztve, összeszerelve "végleges" pozícióban az egész, csak lazán, nem nyomatékra húzva ?
mintha lelenne tisztitva...csak ez egyenletes kiveszi vetemedést is kicsit
nincs össze füzve,fötengely összerfakva csapágyal nagy csavarok nyomatékra huzva és akkor jol forog!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4494 Dátum: 2009 Február 06, 20:35:48 »

Ohh. AKkor jó ár tényleg. Cakkpakk kb menniybe fáj egy ilyen motó kb? ha blokkot visz csak az ember, meg egy üres csekket? MOndjuk szimpla karbis strokernek megcsinálva? CSak nagyságrendileg. Mert gondolkodnék hasonlóban a közeljövőben.

brez megmondta, 300 a bűvös szám Cheesy

de , ha csak blokkot viszel, se hűtés, se karbi, se HF, akkor inkább 500 Cheesy

(+100 a rendes fék, futómű akkor már a kocsi alá Cheesy)
« Utoljára szerkesztve: 2009 Február 06, 20:38:24 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4493 Dátum: 2009 Február 06, 20:34:47 »

2blok fél ami össze ér!
hajtokarok szélén keletkezö hibák ami miatt szorolhat fötengelyen vagy csapszegben stb

ok, az "érintővel felhúzva " az mit jelent ? összeillesztve, összeszerelve "végleges" pozícióban az egész, csak lazán, nem nyomatékra húzva ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #4492 Dátum: 2009 Február 06, 20:33:26 »

nemolvasol csak irsz Grin
Ohh. AKkor jó ár tényleg. Cakkpakk kb menniybe fáj egy ilyen motó kb? ha blokkot visz csak az ember, meg egy üres csekket? MOndjuk szimpla karbis strokernek megcsinálva? CSak nagyságrendileg. Mert gondolkodnék hasonlóban a közeljövőben.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4491 Dátum: 2009 Február 06, 20:31:27 »

CSak a gépmunka? Csapágyak stb nincs benne?
nemolvasol csak irsz Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #4490 Dátum: 2009 Február 06, 20:31:03 »

nem erre tudok árat is irni
83e
CSak a gépmunka? Csapágyak stb nincs benne?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #4489 Dátum: 2009 Február 06, 20:30:15 »

Ez korrekt ár.

nem erre tudok árat is irni
83e
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4488 Dátum: 2009 Február 06, 20:26:59 »

Jó reklám! És 1776-ért csináljátok? Smiley

nem erre tudok árat is irni
83e

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #4487 Dátum: 2009 Február 06, 20:24:40 »

Jó reklám! És 1776-ért csináljátok? Smiley

ez egy korrekt gépmunka(mi csináljuk reklmám)

1776

blokk felmarása
fötengely köszörülés
vonal furás
blokk fél érintövel felhuzva
hajtókar szempersely
esedleges deformálodás felhuzás szélén
csapágy felfekvö rész honolés
Ks csapágyak


fötengely belevan probálva csapággyal kézel könyen forgatható(reklamácio ne legyen h nagyon szoros)
blokk nincs elmosva átfujva azaz  összerakó feladata és felelelösége!

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4486 Dátum: 2009 Február 06, 20:23:04 »

ezek mik ?
2blok fél ami össze ér!
hajtokarok szélén keletkezö hibák ami miatt szorolhat fötengelyen vagy csapszegben stb

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4485 Dátum: 2009 Február 06, 20:18:56 »




blokk fél érintövel felhuzva

esedleges deformálodás felhuzás szélén




ezek mik ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Oldalak: 1 ... 440 441 442 443 444 [445] 446 447 448 449 450 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.