www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 14:04:16
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
440
441
442
443
444
[
445
]
446
447
448
449
450
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3377345 alkalommal)
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4524 Dátum:
2009 Február 07, 20:42:30 »
Én tegnap hoztam meg hozzá a 044-es hengerfejeket. (40/36 rozsdamentes szelepekkel, hosszú gyertyamenettel)
Idézetet írta: ESZ - 2009 Február 07, 20:38:06
hengerfejjel mizu ? én most azon gondolkodom hogy marad vizes a hengerfej
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4523 Dátum:
2009 Február 07, 20:40:42 »
Semmi.
Illetve majd felhasználok belőle dolgokat a "kis" motorhoz.
Idézetet írta: ESZ - 2009 Február 07, 20:38:06
hengerfejjel mizu ? én most azon gondolkodom hogy marad vizes a hengerfej
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4522 Dátum:
2009 Február 07, 20:38:06 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Február 07, 20:33:31
94mm hd + 76mm löket (ha 2.1ből készül) lesz 2110cm
3
. Erősebb alkatrészek. Sok szopás, és nem biztos, hogy jobb lesz mint egy sima typ1.
Kreatív elfoglaltságnak kiváló.
hengerfejjel mizu ? én most azon gondolkodom hogy marad vizes a hengerfej
www.talizmansport.hu
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4521 Dátum:
2009 Február 07, 20:33:31 »
94mm hd + 76mm löket (ha 2.1ből készül) lesz 2110cm
3
. Erősebb alkatrészek. Sok szopás (pl. a tőcsavarok nincsenek jó helyen), és nem biztos, hogy jobb lesz mint egy sima typ1.
Kreatív elfoglaltságnak kiváló.
Idézetet írta: ratro - 2009 Február 07, 20:28:19
Meséljetek már egy kicsit az oxyboxerről...
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Február 07, 20:36:27 írta Balage
»
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4520 Dátum:
2009 Február 07, 20:30:30 »
Idézetet írta: callook - 2009 Február 07, 20:25:05
Huh, megnyugodtam
Csak nem, te is belevágtál? Ha jössz Városlődre, nálam lesz az oxyboxerem...
minek?
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4519 Dátum:
2009 Február 07, 20:28:40 »
Mondjuk úgy, hogy igen, de nálam kicsit hosszabb folyamat lesz. Előtte lesz kisebb motor is.
Megyünk, akkor majd megvizsgálom.
Idézetet írta: callook - 2009 Február 07, 20:25:05
Huh, megnyugodtam
Csak nem, te is belevágtál? Ha jössz Városlődre, nálam lesz az oxyboxerem...
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4518 Dátum:
2009 Február 07, 20:28:19 »
Meséljetek már egy kicsit az oxyboxerről...
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4517 Dátum:
2009 Február 07, 20:25:05 »
Huh, megnyugodtam
Csak nem, te is belevágtál? Ha jössz Városlődre, nálam lesz az oxyboxerem...
Idézetet írta: Balage - 2009 Február 07, 20:21:37
A következőt már ilyennel fogom csinálni.
Úttörő becsület szavamra.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4516 Dátum:
2009 Február 07, 20:21:37 »
A következőt már ilyennel fogom csinálni.
Úttörő becsület szavamra.
Idézetet írta: callook - 2009 Február 07, 20:17:34
Gyakorlatilag egy cső, aminek egyik oldalát ki kell munkálni ívesre, hogy felfeküdjön a dugattyú palástján, a másik felét meg le kell fenekelni, kifúrni. Plussz egy menetes szár anyákkal. Ezzel lehet kihuzatni a csapszeget.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4515 Dátum:
2009 Február 07, 20:17:34 »
Gyakorlatilag egy cső, aminek egyik oldalát ki kell munkálni ívesre, hogy felfeküdjön a dugattyú palástján, a másik felét meg le kell fenekelni, kifúrni. Plussz egy menetes szár anyákkal. Ezzel lehet kihuzatni a csapszeget.
Idézetet írta: Balage - 2009 Február 07, 20:02:36
sejtem milyen lehet, de nem volt hozzá semmi cuccom.
meg hirtelen ötlet volt a szétszedés.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4514 Dátum:
2009 Február 07, 20:02:36 »
Idézetet írta: ESZ - 2009 Február 07, 19:58:13
csak szólnod kellet volna, és küldeném a képet egy célszerszámrol amit 15 perc alatt összeszkábálnál sk, jó móka a csapszeget kiszedni specszerszám nélkül , akkor gurultam be én is és legyártottam gyorsan egyet
sejtem milyen lehet, de nem volt hozzá semmi cuccom.
meg hirtelen ötlet volt a szétszedés.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4513 Dátum:
2009 Február 07, 19:58:13 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Február 07, 19:47:39
Tök mindegy, minden ment a szemétbe.
csak szólnod kellet volna, és küldeném a képet egy célszerszámrol amit 15 perc alatt összeszkábálnál sk, jó móka a csapszeget kiszedni specszerszám nélkül , akkor gurultam be én is és legyártottam gyorsan egyet
www.talizmansport.hu
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4512 Dátum:
2009 Február 07, 19:47:39 »
Tök mindegy, minden ment a szemétbe.
Idézetet írta: ESZ - 2009 Február 07, 19:35:33
ááááááááááá gyílkos
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4511 Dátum:
2009 Február 07, 19:35:33 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Február 07, 18:20:57
A roncsolásmenteség nálam nem volt szempont.
ááááááááááá gyílkos
www.talizmansport.hu
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4510 Dátum:
2009 Február 07, 19:27:55 »
1 csúnya lett, mert valamin le kellet vezetnem a feszültséget.
A többi 3 nem sérült.
Idézetet írta: callook - 2009 Február 07, 19:11:22
Hááát, el tudom képzelni, hogy célszerszám nélkül milyen állapotba került a művelet végére a dugó...
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4509 Dátum:
2009 Február 07, 19:11:22 »
Hááát, el tudom képzelni, hogy célszerszám nélkül milyen állapotba került a művelet végére a dugó...
Idézetet írta: Balage - 2009 Február 07, 18:20:57
A roncsolásmenteség nálam nem volt szempont.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4508 Dátum:
2009 Február 07, 18:20:57 »
A roncsolásmenteség nálam nem volt szempont.
Idézetet írta: callook - 2009 Február 07, 17:38:48
Bár azzal sem leányálom a művelet, de roncsolásmentes a beavatkozás...
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4507 Dátum:
2009 Február 07, 17:38:48 »
Bár azzal sem leányálom a művelet, de roncsolásmentes a beavatkozás...
Idézetet írta: callook - 2009 Február 07, 17:36:29
Van célszerszám...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4506 Dátum:
2009 Február 07, 17:36:29 »
Van célszerszám...
Idézetet írta: Balage - 2009 Február 07, 17:31:15
Van valami europai módszer a wbx dugattyúinak leszedésére?
Különösen a 1 és 3 hengernél!
Leszedtem, de arra most nem térnék ki, hogy hogyan.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4505 Dátum:
2009 Február 07, 17:31:15 »
Van valami europai módszer a wbx dugattyúinak leszedésére?
Különösen a 1 és 3 hengernél!
Leszedtem, de arra most nem térnék ki, hogy hogyan.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4504 Dátum:
2009 Február 07, 16:32:59 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Február 07, 13:06:04
megtaláltam a 4.ik fokozatbeli eltérés okát... 72/11-től 0.93 (ezek a Váciak jól összeszedtek minden infót
)
VW 1200.1963.
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4503 Dátum:
2009 Február 07, 13:06:04 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Február 07, 12:40:45
ezt az összehasonlító táblázatot meg talán Brez rakta be... csak nem stimmel?? a
rövid negyedik fokozat áttétele
; nem 0,89 hanem 0,93 ?!
meg
nem tudni a gumiméretet -de amúgy jó összehasonlításnak
!
megtaláltam a 4.ik fokozatbeli eltérés okát... 72/11-től 0.93 (ezek a Váciak jól összeszedtek minden infót
)
[a csatolmányt egy admin törölte]
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4502 Dátum:
2009 Február 07, 12:40:45 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Február 07, 12:36:19
Bitus76 -nak!
ezt az összehasonlító táblázatot meg talán Brez rakta be... csak nem stimmel?? a
rövid negyedik fokozat áttétele
; nem 0,89 hanem 0,93 ?!
meg
nem tudni a gumiméretet -de amúgy jó összehasonlításnak
!
[a csatolmányt egy admin törölte]
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Február 07, 12:42:32 írta vwoodoo
»
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4501 Dátum:
2009 Február 07, 12:36:19 »
Bitus76 -nak!
[a csatolmányt egy admin törölte]
dilikutya
Hozzászólások: 154
Haladavas...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4500 Dátum:
2009 Február 06, 23:16:42 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Február 06, 14:03:31
Köszi, így már jogos a hsz-od
(DE-ugye az nem várható el senkitől sem h összes korábbi hsz.ét figyelemmel kísérje-megjegyezze, én abból indultam ki amit utoljára írt
..)!
Elég nehéz helyzetben van az ember amikor "új fába (vasba)" vágja a fejszéjét. A sok kérdésem ebből adódik. Komolyan mondom amióta olvasom a hsz-aitokat folyamatosan tanulok. Nem úgy mint egy "hozzáértő", picit gyorsabban (legalábbis remélem). Fórumok világában sem vagyok jártas, de ahogy észrevettem még mindig itt ragad rám a legtöbb. Gépészmérnökként nem nehéz felfogni amiket írtok, de akadnak kérdéseim. Lehet hogy néha furcsák, de ez az első autó amibe ennyire belefogtam (2T keleti motorok egy peppet másabbak -lelkileg). Lehetőleg szeretem magamnak csinálni a dolgokat, de ez nem jelenti, hogy a garázs CNCkkel van tele.
Szólok előre, valszeg még sokszor fogom megszoptatni magamat itt is a fórumon, meg a tuninggal is, de ezért előre elnézést (komolyan).
De hát tudjátok: Aki megy az halad, aki áll az marad.
Előre is kösz a segítségeteket, ígérem lassan, de belejövök!!
U.I.: Ha végre kinnt lenne a motor a kaszniból már okosabb lennék, mert haladnék...
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4499 Dátum:
2009 Február 06, 21:36:18 »
punp up the jam...
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4498 Dátum:
2009 Február 06, 21:07:45 »
Idézetet írta: Mákos - 2009 Február 06, 21:03:19
szivattyú
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4497 Dátum:
2009 Február 06, 21:03:19 »
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4496 Dátum:
2009 Február 06, 20:42:11 »
Idézetet írta: slavia919 - 2009 Február 06, 20:33:26
Ohh. AKkor jó ár tényleg. Cakkpakk kb menniybe fáj egy ilyen motó kb? ha blokkot visz csak az ember, meg egy üres csekket? MOndjuk szimpla karbis strokernek megcsinálva? CSak nagyságrendileg. Mert gondolkodnék hasonlóban a közeljövőben.
hd 80e
gépmunka 83e
2 hfej 100e
veztengely???
olajpunpa????
lendkerék?????
egyéb csecse?
karbi alap 110e
gyujtás 25e
kb összerakva behangolva +80e
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4495 Dátum:
2009 Február 06, 20:40:03 »
Idézetet írta: Mákos - 2009 Február 06, 20:34:47
ok, az "érintővel felhúzva " az mit jelent ? összeillesztve, összeszerelve "végleges" pozícióban az egész, csak lazán, nem nyomatékra húzva ?
mintha lelenne tisztitva...csak ez egyenletes kiveszi vetemedést is kicsit
nincs össze füzve,fötengely összerfakva csapágyal nagy csavarok nyomatékra huzva és akkor jol forog!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4494 Dátum:
2009 Február 06, 20:35:48 »
Idézetet írta: slavia919 - 2009 Február 06, 20:33:26
Ohh. AKkor jó ár tényleg. Cakkpakk kb menniybe fáj egy ilyen motó kb? ha blokkot visz csak az ember, meg egy üres csekket? MOndjuk szimpla karbis strokernek megcsinálva? CSak nagyságrendileg. Mert gondolkodnék hasonlóban a közeljövőben.
brez megmondta, 300 a bűvös szám
de , ha csak blokkot viszel, se hűtés, se karbi, se HF, akkor inkább 500
(+100 a rendes fék, futómű akkor már a kocsi alá
)
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Február 06, 20:38:24 írta Mákos
»
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4493 Dátum:
2009 Február 06, 20:34:47 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Február 06, 20:23:04
2blok fél ami össze ér!
hajtokarok szélén keletkezö hibák ami miatt szorolhat fötengelyen vagy csapszegben stb
ok, az "érintővel felhúzva " az mit jelent ? összeillesztve, összeszerelve "végleges" pozícióban az egész, csak lazán, nem nyomatékra húzva ?
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4492 Dátum:
2009 Február 06, 20:33:26 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Február 06, 20:31:27
nemolvasol csak irsz
Ohh. AKkor jó ár tényleg. Cakkpakk kb menniybe fáj egy ilyen motó kb? ha blokkot visz csak az ember, meg egy üres csekket? MOndjuk szimpla karbis strokernek megcsinálva? CSak nagyságrendileg. Mert gondolkodnék hasonlóban a közeljövőben.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4491 Dátum:
2009 Február 06, 20:31:27 »
Idézetet írta: slavia919 - 2009 Február 06, 20:31:03
CSak a gépmunka? Csapágyak stb nincs benne?
nemolvasol csak irsz
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4490 Dátum:
2009 Február 06, 20:31:03 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Február 06, 20:26:59
nem erre tudok árat is irni
83e
CSak a gépmunka? Csapágyak stb nincs benne?
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4489 Dátum:
2009 Február 06, 20:30:15 »
Ez korrekt ár.
Idézetet írta: Maresz - 2009 Február 06, 20:26:59
nem erre tudok árat is irni
83e
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4488 Dátum:
2009 Február 06, 20:26:59 »
Idézetet írta: gsattila - 2009 Február 06, 20:24:40
Jó reklám! És 1776-ért csináljátok?
nem erre tudok árat is irni
83e
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4487 Dátum:
2009 Február 06, 20:24:40 »
Jó reklám! És 1776-ért csináljátok?
Idézetet írta: Maresz - 2009 Február 06, 20:14:33
ez egy korrekt gépmunka(mi csináljuk reklmám)
1776
blokk felmarása
fötengely köszörülés
vonal furás
blokk fél érintövel felhuzva
hajtókar szempersely
esedleges deformálodás felhuzás szélén
csapágy felfekvö rész honolés
Ks csapágyak
fötengely belevan probálva csapággyal kézel könyen forgatható(reklamácio ne legyen h nagyon szoros)
blokk nincs elmosva átfujva azaz összerakó feladata és felelelösége!
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4486 Dátum:
2009 Február 06, 20:23:04 »
Idézetet írta: Mákos - 2009 Február 06, 20:18:56
ezek mik ?
2blok fél ami össze ér!
hajtokarok szélén keletkezö hibák ami miatt szorolhat fötengelyen vagy csapszegben stb
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4485 Dátum:
2009 Február 06, 20:18:56 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Február 06, 20:14:33
blokk fél érintövel felhuzva
esedleges deformálodás felhuzás szélén
ezek mik ?
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Oldalak:
1
...
440
441
442
443
444
[
445
]
446
447
448
449
450
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...