www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 13:49:22
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
439
440
441
442
443
[
444
]
445
446
447
448
449
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3377238 alkalommal)
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4564 Dátum:
2009 Február 11, 13:11:33 »
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4563 Dátum:
2009 Február 11, 12:47:01 »
BMB - Baj Megállapító Bizottság
Nehogy azt mondd, hogy ez marhaság...
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4562 Dátum:
2009 Február 11, 12:16:38 »
Buzi, aki fékez! :-)))
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4561 Dátum:
2009 Február 11, 12:16:02 »
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Február 11, 12:17:37 írta Protheus
»
Buzi, aki fékez! :-)))
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4560 Dátum:
2009 Február 11, 12:12:53 »
és tuningolni senki nem akar? mert a BMB az megy
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4559 Dátum:
2009 Február 11, 11:51:20 »
Idézetet írta: ESZ - 2009 Február 11, 07:51:34
és még a mágnesszelepet sem töri le a géptető pedig attol fostam 1 kicsit
azért , gondolom, valami rendes szívócsövet majd készítesz rá.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4558 Dátum:
2009 Február 11, 09:35:57 »
Idézetet írta: ESZ - 2009 Február 11, 08:17:30
a karbi tipusa Pierburg 2B5 , a motor meg 1 döglött F-es 1.3-as amin az agymenéseimet gyakorlom
ÉÁs duplaszopattyús?
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4557 Dátum:
2009 Február 11, 09:06:46 »
Idézetet írta: ESZ - 2009 Február 11, 08:17:30
a karbi tipusa Pierburg 2B5 , a motor meg 1 döglött F-es 1.3-as amin az agymenéseimet gyakorlom
baszki újfajta vezérmű szíjas motor
www.tatinson.hu
www.kck.hu
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4556 Dátum:
2009 Február 11, 08:17:30 »
Idézetet írta: Funk - 2009 Február 11, 08:10:22
Karbi.Meg a motor.
a karbi tipusa Pierburg 2B5 , a motor meg 1 döglött F-es 1.3-as amin az agymenéseimet gyakorlom
www.talizmansport.hu
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4555 Dátum:
2009 Február 11, 08:10:22 »
Idézetet írta: ESZ - 2009 Február 11, 07:56:01
mi milyen szerkezet?
Karbi.Meg a motor.
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4554 Dátum:
2009 Február 11, 07:56:01 »
Idézetet írta: Funk - 2009 Február 11, 07:54:11
Ez milyen szerkezet?
mi milyen szerkezet?
www.talizmansport.hu
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4553 Dátum:
2009 Február 11, 07:54:11 »
Ez milyen szerkezet?
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4552 Dátum:
2009 Február 11, 07:51:34 »
és még a mágnesszelepet sem töri le a géptető pedig attol fostam 1 kicsit
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.talizmansport.hu
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4551 Dátum:
2009 Február 11, 07:50:01 »
már csak a levegőszűrőn kell gondolkodnom erősen
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.talizmansport.hu
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4550 Dátum:
2009 Február 11, 07:48:40 »
hétvégén bepattintottam a játszós motoromat a karbi helyigénye végett , de szerencsére befér
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.talizmansport.hu
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4549 Dátum:
2009 Február 11, 07:46:30 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Február 10, 20:55:09
Gyújtáskábel:
Melyik a jobb? Az 500 vagy a 300 OHM ellenállású vezeték? 8mm-esek.
minnél kisseb az ellenállása annál jobb ,
www.talizmansport.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4548 Dátum:
2009 Február 10, 20:55:09 »
Gyújtáskábel:
Melyik a jobb? Az 500 vagy a 300 OHM ellenállású vezeték? 8mm-esek.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4547 Dátum:
2009 Február 08, 21:46:59 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Február 08, 09:05:53
Akkor ma megyek a garázsba, szépen kiveszem a szemetesből mint valami kincset, és szépen elteszem.
huh kirohantam a sufniba gyorsan, megvannak épek.
www.tatinson.hu
www.kck.hu
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4546 Dátum:
2009 Február 08, 19:00:55 »
Idézetet írta: kuncapetyka - 2009 Február 08, 18:35:37
Köszi a gyors kalkulációt. És ez így összességében teljesítményben mennyit dobhat rajta?
20%
a nagyobb hengerdugóval talán 30 de akkor már más is kell
nagyobb karter , olajhűtő stb
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Február 08, 19:02:35 írta BigBug
»
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
kuncapetyka
Hozzászólások: 339
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4545 Dátum:
2009 Február 08, 18:35:37 »
Idézetet írta: BigBug - 2009 Február 08, 18:27:51
hf+szelepek,himbasor,karbi vagy karbik,gyújtás =300.000.- cca ha valami nagyobb hengerdugó akkor az még egy kiló
Köszi a gyors kalkulációt. És ez így összességében teljesítményben mennyit dobhat rajta?
Kunca
http://indafoto.hu/kuncapetyka
http://www.kunca.eoldal.hu/
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4544 Dátum:
2009 Február 08, 18:27:51 »
Idézetet írta: kuncapetyka - 2009 Február 08, 18:21:10
Kérdés. 1.6-os buszmocit mennyiből hogyan lehet kicsit tuningolni? Gondolok itt dupla karbi meg ilyenek. Ja és persze nincsenek rá millióim.
hf+szelepek,himbasor,karbi vagy karbik,gyújtás =300.000.- cca ha valami nagyobb hengerdugó akkor az még egy kiló
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
kuncapetyka
Hozzászólások: 339
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4543 Dátum:
2009 Február 08, 18:21:10 »
Kérdés. 1.6-os buszmocit mennyiből hogyan lehet kicsit tuningolni? Gondolok itt dupla karbi meg ilyenek. Ja és persze nincsenek rá millióim.
Kunca
http://indafoto.hu/kuncapetyka
http://www.kunca.eoldal.hu/
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4542 Dátum:
2009 Február 08, 18:19:15 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Február 08, 15:09:47
2332 Type 1 Race motor...
látom Herbie tuning motorja hidegen hagy mindenkit....
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4541 Dátum:
2009 Február 08, 17:59:53 »
Idézetet írta: callook - 2009 Február 08, 11:50:02
Ez biztos? Csak azért kérdezem, mert a WBX és CT motoroknál a cső alsó és felső csatlakozó átmérője különböző. Kispolskinál meg ugyanaz az átmérő mindkét oldalon?!
Egyszer találkoztam vele egy keleti autós boltban, aztán kérdeztem tőle csak nem kispókot csinál, mire ő azt mondta hogy alkot valamit mert folyatja az olajat a csöveknél. Typ3-asa van WBX-el, régen egy V6os ford motor volt benn neki.
GNX-967
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4540 Dátum:
2009 Február 08, 17:16:02 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Február 08, 17:12:57
ja a fekete lik hegesztövel
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4539 Dátum:
2009 Február 08, 17:12:57 »
Idézetet írta: wob974 - 2009 Február 08, 17:10:55
Felhegeszti a likakat?
Fekete lyukat is tud?
ja a fekete lik hegesztövel
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4538 Dátum:
2009 Február 08, 17:10:55 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Február 08, 17:00:29
nekm az emberem meséltem, neki töcsavar áthelyezést ö ugy szokat csinálni 2X eddig
hogy felhegszeti gyári fejen a likakat ás ujra marja öket wbx re!
Felhegeszti a likakat?
Fekete lyukat is tud?
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4537 Dátum:
2009 Február 08, 17:01:16 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Február 08, 17:00:29
nekm az emberem meséltem, neki töcsavar áthelyezést ö ugy szokat csinálni 2X eddig
hogy felhegszeti gyári bogár fejen a likakat ás ujra marja öket wbx re!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4536 Dátum:
2009 Február 08, 17:00:29 »
Idézetet írta: callook - 2009 Február 08, 16:54:24
Hosszú idő elteltével frissítettem a blogom...
Pár szó a készülő motoromról:
http://callook.freeblog.hu/
nekm az emberem meséltem, neki töcsavar áthelyezést ö ugy szokat csinálni 2X eddig
hogy felhegszeti gyári fejen a likakat ás ujra marja öket wbx re!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4535 Dátum:
2009 Február 08, 16:54:24 »
Hosszú idő elteltével frissítettem a blogom...
Pár szó a készülő motoromról:
http://callook.freeblog.hu/
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4534 Dátum:
2009 Február 08, 15:09:47 »
2332 Type 1 Race motor...
[a csatolmányt egy admin törölte]
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4533 Dátum:
2009 Február 08, 11:50:02 »
Ez biztos? Csak azért kérdezem, mert a WBX és CT motoroknál a cső alsó és felső csatlakozó átmérője különböző. Kispolskinál meg ugyanaz az átmérő mindkét oldalon?!
Idézetet írta: Süsü - 2009 Február 08, 11:25:22
ismerősöm asszem kispolski harmónikából szokott építkezni.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4532 Dátum:
2009 Február 08, 11:25:22 »
ismerősöm asszem kispolski harmónikából szokott építkezni.
GNX-967
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4531 Dátum:
2009 Február 08, 09:05:53 »
Akkor ma megyek a garázsba, szépen kiveszem a szemetesből mint valami kincset, és szépen elteszem.
A további bontás, az már emberi normáknak megfelelően történik majd, mert ott már majdnem minden újra hasznosul.
Idézetet írta: callook - 2009 Február 08, 08:51:14
Én beszoptam, mert hiányoztak a motoromról. Gondoltam kit érdekel, majd veszek. Aztán mikor 5800 Ft-ot mondtak darabjára, akkor leesett az állam. Apunak sikerült munkahelyi kedvezménnyel 4000/db árat intézni, de végül ebayről vettem. Aztán postával az is 32ezerbe állt meg...
Ezek után ajánlom a pécsi kollégának, hogy a WBX bontásánál szorítkozzon a kultúrált módszerekre...
(Ja, és tartsátok meg a harmónikacsöveket, még ha horpadtak is, mert tényleg nem olcsó, viszont elvileg rozsdamentes anyagból vannak!)
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4530 Dátum:
2009 Február 08, 08:51:14 »
Én beszoptam, mert hiányoztak a motoromról. Gondoltam kit érdekel, majd veszek. Aztán mikor 5800 Ft-ot mondtak darabjára, akkor leesett az állam. Apunak sikerült munkahelyi kedvezménnyel 4000/db árat intézni, de végül ebayről vettem. Aztán postával az is 32ezerbe állt meg...
Ezek után ajánlom a pécsi kollégának, hogy a WBX bontásánál szorítkozzon a kultúrált módszerekre...
(Ja, és tartsátok meg a harmónikacsöveket, még ha horpadtak is, mert tényleg nem olcsó, viszont elvileg rozsdamentes anyagból vannak!)
Idézetet írta: ESZ - 2009 Február 07, 21:16:29
még jó hogy nem dobtam ki , hu
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4529 Dátum:
2009 Február 07, 21:16:29 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Február 07, 21:13:44
Ez komoly?
Elég horpadt volt az összes az enyémen.
még jó hogy nem dobtam ki , hu
www.talizmansport.hu
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4528 Dátum:
2009 Február 07, 21:13:44 »
Ez komoly?
Elég horpadt volt az összes az enyémen.
Idézetet írta: callook - 2009 Február 07, 21:00:26
-Néhány dolog költséges (Pl. WBX harmónikacsővek nem 5ezerbe kerülnek mint a typ1-nél, hanem kb 35ezerbe).
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4527 Dátum:
2009 Február 07, 21:10:30 »
Idézetet írta: callook - 2009 Február 07, 20:42:30
Én tegnap hoztam meg hozzá a 044-es hengerfejeket. (40/36 rozsdamentes szelepekkel, hosszú gyertyamenettel)
nekem most a jóárasításon jár az agyam
megfogott az ötlet, csak nem lehet rossz dolog ha a repcsiknél is alkalmazzák pl itt
http://www.limflug.de/index.php?page=products&lang=eng
, a képen is valami hasonló ötlet van tervben
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.talizmansport.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4526 Dátum:
2009 Február 07, 21:00:26 »
A WBX motorról ha leszeded a vízköpenyt, akkor tulajdonképpen typ1 tuningalkatrészek felhasználásával építhetsz belőle levegős motort.
Előnyei:
-Erősebb blokk
-Hosszabb löket (Ha 2,1-esből csinálod)
-Nagyobb olajteknő
-Olcsóbbak a typ1 alkatrészek és szélesebb a választék mint typ4-ből
Hátrányai:
-Komoly gépmunka kell (vízköpeny lemarás, tőcsavarok áthelyezése excenteres perselyekkel, tőkék helyének átperselyezése.)
-Elég öszvér motor, ezért könnyen bele lehet bukni
-Néhány dolog költséges (Pl. WBX harmónikacsővek nem 5ezerbe kerülnek mint a typ1-nél, hanem kb 35ezerbe). Ha nem perselyezed át typ1 tőkék befogadására, akkor vásárolhatsz valami könnyű typ4 tőkét, mert a gyári nehéz (Már ha forgós mocit akarsz)
-Olajhűtést ki kell építeni
-Burkolólemezeket is faragni kell
stb.
Idézetet írta: ratro - 2009 Február 07, 20:28:19
Meséljetek már egy kicsit az oxyboxerről...
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Február 07, 21:07:02 írta callook
»
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4525 Dátum:
2009 Február 07, 20:48:28 »
Na jó, egy kis reklám: A vonalbafúrást, főtengely és lendkerék kiegyensúlyozását a BUGGARAGE műhely csinálja (illetve csináltatja)
Idézetet írta: Maresz - 2009 Február 07, 20:30:30
minek?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Oldalak:
1
...
439
440
441
442
443
[
444
]
445
446
447
448
449
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...