www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 14:04:40

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 439 440 441 442 443 [444] 445 446 447 448 449 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3377349 alkalommal)
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #4564 Dátum: 2009 Február 11, 13:11:33 »


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #4563 Dátum: 2009 Február 11, 12:47:01 »

BMB - Baj Megállapító Bizottság
Nehogy azt mondd, hogy ez marhaság...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #4562 Dátum: 2009 Február 11, 12:16:38 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #4561 Dátum: 2009 Február 11, 12:16:02 »

« Utoljára szerkesztve: 2009 Február 11, 12:17:37 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #4560 Dátum: 2009 Február 11, 12:12:53 »

és tuningolni senki nem akar? mert a BMB az megy
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4559 Dátum: 2009 Február 11, 11:51:20 »

és még a mágnesszelepet sem töri le a géptető pedig attol fostam 1 kicsit

azért , gondolom, valami rendes szívócsövet majd készítesz rá.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #4558 Dátum: 2009 Február 11, 09:35:57 »

a karbi tipusa Pierburg 2B5 , a motor meg 1 döglött F-es 1.3-as amin az agymenéseimet gyakorlom  Smiley
ÉÁs duplaszopattyús?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #4557 Dátum: 2009 Február 11, 09:06:46 »

a karbi tipusa Pierburg 2B5 , a motor meg 1 döglött F-es 1.3-as amin az agymenéseimet gyakorlom  Smiley
  baszki újfajta vezérmű szíjas motor Wink

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4556 Dátum: 2009 Február 11, 08:17:30 »

Karbi.Meg a motor.
a karbi tipusa Pierburg 2B5 , a motor meg 1 döglött F-es 1.3-as amin az agymenéseimet gyakorlom  Smiley

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #4555 Dátum: 2009 Február 11, 08:10:22 »

mi milyen szerkezet?
Karbi.Meg a motor.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4554 Dátum: 2009 Február 11, 07:56:01 »

  Ez milyen szerkezet?
mi milyen szerkezet?

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #4553 Dátum: 2009 Február 11, 07:54:11 »

  Ez milyen szerkezet?
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4552 Dátum: 2009 Február 11, 07:51:34 »

és még a mágnesszelepet sem töri le a géptető pedig attol fostam 1 kicsit

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4551 Dátum: 2009 Február 11, 07:50:01 »

már csak a levegőszűrőn kell gondolkodnom erősen  Huh

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4550 Dátum: 2009 Február 11, 07:48:40 »

hétvégén bepattintottam a játszós motoromat a karbi helyigénye végett , de szerencsére befér  Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4549 Dátum: 2009 Február 11, 07:46:30 »

Gyújtáskábel:

Melyik a jobb? Az 500 vagy a 300 OHM ellenállású vezeték? 8mm-esek.
minnél kisseb az ellenállása annál jobb ,

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #4548 Dátum: 2009 Február 10, 20:55:09 »

Gyújtáskábel:

Melyik a jobb? Az 500 vagy a 300 OHM ellenállású vezeték? 8mm-esek.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #4547 Dátum: 2009 Február 08, 21:46:59 »

Akkor ma megyek a garázsba, szépen kiveszem a szemetesből mint valami kincset, és szépen elteszem.  Roll Eyes


  huh  kirohantam a sufniba gyorsan, megvannak épek.

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #4546 Dátum: 2009 Február 08, 19:00:55 »

Köszi a gyors kalkulációt. És ez így összességében teljesítményben mennyit dobhat rajta?
20%
a nagyobb hengerdugóval talán 30  de akkor már más is kell
nagyobb karter , olajhűtő  stb
« Utoljára szerkesztve: 2009 Február 08, 19:02:35 írta BigBug »

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető kuncapetyka
Hozzászólások: 339


« Hozzászólás #4545 Dátum: 2009 Február 08, 18:35:37 »

hf+szelepek,himbasor,karbi vagy karbik,gyújtás =300.000.- cca ha valami nagyobb hengerdugó akkor az még egy kiló

Köszi a gyors kalkulációt. És ez így összességében teljesítményben mennyit dobhat rajta?

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #4544 Dátum: 2009 Február 08, 18:27:51 »

Kérdés. 1.6-os buszmocit mennyiből hogyan lehet kicsit tuningolni? Gondolok itt dupla karbi meg ilyenek. Ja és persze nincsenek rá millióim.
hf+szelepek,himbasor,karbi vagy karbik,gyújtás =300.000.- cca ha valami nagyobb hengerdugó akkor az még egy kiló

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető kuncapetyka
Hozzászólások: 339


« Hozzászólás #4543 Dátum: 2009 Február 08, 18:21:10 »

Kérdés. 1.6-os buszmocit mennyiből hogyan lehet kicsit tuningolni? Gondolok itt dupla karbi meg ilyenek. Ja és persze nincsenek rá millióim.

Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #4542 Dátum: 2009 Február 08, 18:19:15 »

2332 Type 1 Race motor...
látom Herbie tuning motorja hidegen hagy mindenkit.... Undecided  Cry
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #4541 Dátum: 2009 Február 08, 17:59:53 »

Ez biztos? Csak azért kérdezem, mert a WBX és CT motoroknál a cső alsó és felső csatlakozó átmérője különböző. Kispolskinál meg ugyanaz az átmérő mindkét oldalon?!

Egyszer találkoztam vele egy keleti autós boltban, aztán kérdeztem tőle csak nem kispókot csinál, mire ő azt mondta hogy alkot valamit mert folyatja az olajat a csöveknél. Typ3-asa van WBX-el, régen egy V6os ford motor volt benn neki.


                             GNX-967
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #4540 Dátum: 2009 Február 08, 17:16:02 »

ja a fekete lik hegesztövel Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4539 Dátum: 2009 Február 08, 17:12:57 »

Felhegeszti a likakat? Huh
Fekete lyukat is tud?

 Evil
ja a fekete lik hegesztövel Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #4538 Dátum: 2009 Február 08, 17:10:55 »

nekm az emberem meséltem, neki töcsavar áthelyezést ö ugy szokat csinálni 2X eddig
hogy felhegszeti gyári fejen a likakat ás ujra marja öket wbx re!

Felhegeszti a likakat? Huh
Fekete lyukat is tud?

 Evil

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4537 Dátum: 2009 Február 08, 17:01:16 »

nekm az emberem meséltem, neki töcsavar áthelyezést ö ugy szokat csinálni 2X eddig
hogy felhegszeti gyári bogár fejen a likakat ás ujra marja öket wbx re!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4536 Dátum: 2009 Február 08, 17:00:29 »

Hosszú idő elteltével frissítettem a blogom...
Pár szó a készülő motoromról:

http://callook.freeblog.hu/
nekm az emberem meséltem, neki töcsavar áthelyezést ö ugy szokat csinálni 2X eddig
hogy felhegszeti gyári fejen a likakat ás ujra marja öket wbx re!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4535 Dátum: 2009 Február 08, 16:54:24 »

Hosszú idő elteltével frissítettem a blogom...
Pár szó a készülő motoromról:

http://callook.freeblog.hu/

Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #4534 Dátum: 2009 Február 08, 15:09:47 »

2332 Type 1 Race motor...

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4533 Dátum: 2009 Február 08, 11:50:02 »

Ez biztos? Csak azért kérdezem, mert a WBX és CT motoroknál a cső alsó és felső csatlakozó átmérője különböző. Kispolskinál meg ugyanaz az átmérő mindkét oldalon?!

ismerősöm asszem kispolski harmónikából szokott építkezni.

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #4532 Dátum: 2009 Február 08, 11:25:22 »

ismerősöm asszem kispolski harmónikából szokott építkezni.


                             GNX-967
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4531 Dátum: 2009 Február 08, 09:05:53 »

Akkor ma megyek a garázsba, szépen kiveszem a szemetesből mint valami kincset, és szépen elteszem.  Roll Eyes
A további bontás, az már emberi normáknak megfelelően történik majd, mert ott már majdnem minden újra hasznosul.  Cool

Én beszoptam, mert hiányoztak a motoromról. Gondoltam kit érdekel, majd veszek. Aztán mikor 5800 Ft-ot mondtak darabjára, akkor leesett az állam. Apunak sikerült munkahelyi kedvezménnyel 4000/db árat intézni, de végül ebayről vettem. Aztán postával az is 32ezerbe állt meg...
Ezek után ajánlom a pécsi kollégának, hogy a WBX bontásánál szorítkozzon a kultúrált módszerekre...  Tongue
(Ja, és tartsátok meg a harmónikacsöveket, még ha horpadtak is, mert tényleg nem olcsó, viszont elvileg rozsdamentes anyagból vannak!)


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4530 Dátum: 2009 Február 08, 08:51:14 »

Én beszoptam, mert hiányoztak a motoromról. Gondoltam kit érdekel, majd veszek. Aztán mikor 5800 Ft-ot mondtak darabjára, akkor leesett az állam. Apunak sikerült munkahelyi kedvezménnyel 4000/db árat intézni, de végül ebayről vettem. Aztán postával az is 32ezerbe állt meg...
Ezek után ajánlom a pécsi kollégának, hogy a WBX bontásánál szorítkozzon a kultúrált módszerekre...  Tongue
(Ja, és tartsátok meg a harmónikacsöveket, még ha horpadtak is, mert tényleg nem olcsó, viszont elvileg rozsdamentes anyagból vannak!)

még jó hogy nem dobtam ki , hu  Grin

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4529 Dátum: 2009 Február 07, 21:16:29 »

Ez komoly?  Shocked
Elég horpadt volt az összes az enyémen. 
még jó hogy nem dobtam ki , hu  Grin

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4528 Dátum: 2009 Február 07, 21:13:44 »

Ez komoly?  Shocked
Elég horpadt volt az összes az enyémen. 

-Néhány dolog költséges (Pl. WBX harmónikacsővek nem 5ezerbe kerülnek mint a typ1-nél, hanem kb 35ezerbe).

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4527 Dátum: 2009 Február 07, 21:10:30 »

Én tegnap hoztam meg hozzá a 044-es hengerfejeket. (40/36 rozsdamentes szelepekkel, hosszú gyertyamenettel)

nekem most a jóárasításon jár az agyam Grin  megfogott az ötlet, csak nem lehet rossz dolog ha a repcsiknél is alkalmazzák pl itt  http://www.limflug.de/index.php?page=products&lang=eng  , a képen is valami hasonló ötlet van tervben

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4526 Dátum: 2009 Február 07, 21:00:26 »

A WBX motorról ha leszeded a vízköpenyt, akkor tulajdonképpen typ1 tuningalkatrészek felhasználásával építhetsz belőle levegős motort.
Előnyei:
-Erősebb blokk
-Hosszabb löket (Ha 2,1-esből csinálod)
-Nagyobb olajteknő
-Olcsóbbak a typ1 alkatrészek és szélesebb a választék mint typ4-ből

Hátrányai:
-Komoly gépmunka kell (vízköpeny lemarás, tőcsavarok áthelyezése excenteres perselyekkel, tőkék helyének átperselyezése.)
-Elég öszvér motor, ezért könnyen bele lehet bukni
-Néhány dolog költséges (Pl. WBX harmónikacsővek nem 5ezerbe kerülnek mint a typ1-nél, hanem kb 35ezerbe). Ha nem perselyezed át typ1 tőkék befogadására, akkor vásárolhatsz valami könnyű typ4 tőkét, mert a gyári nehéz (Már ha forgós mocit akarsz)
-Olajhűtést ki kell építeni
-Burkolólemezeket is faragni kell
stb.

Meséljetek már egy kicsit az oxyboxerről...
« Utoljára szerkesztve: 2009 Február 07, 21:07:02 írta callook »

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4525 Dátum: 2009 Február 07, 20:48:28 »

Na jó, egy kis reklám: A vonalbafúrást, főtengely és lendkerék kiegyensúlyozását a BUGGARAGE műhely csinálja (illetve csináltatja)  Tongue

minek? Grin

Oldalak: 1 ... 439 440 441 442 443 [444] 445 446 447 448 449 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.