www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 18:20:46

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 438 439 440 441 442 [443] 444 445 446 447 448 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3377983 alkalommal)
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4604 Dátum: 2009 Február 11, 21:25:31 »

hát,mindenképp könnybb, mint hosszában felnyitni a csöveket Smiley

ha már közpotni szívócső a téma, szerintem ez a legjobb megoldás, ami nem T alakú, hanem íves :

<beszúrt kép törölve>

van ilyen prog karbihoz is, csakmost hirtelen nem találom a képet.
az pedig érdekelne miképpen van kialakítva  , vizuális tipus vagyok Grin

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4603 Dátum: 2009 Február 11, 21:22:04 »

nem is adtál rossz ötletet a szétválasztással , Wink sztem így még könnyebb megcsinálni

hát,mindenképp könnybb, mint hosszában felnyitni a csöveket Smiley mellesleg szerintem jobb is, mint egy nagy gyűjtőcsatorna, a torkonkénti.

ha már közpotni szívócső a téma, szerintem ez a legjobb megoldás, ami nem T alakú, hanem íves :



bugpack.


(link javítva, találtam képet Smiley

« Utoljára szerkesztve: 2009 Február 11, 21:27:02 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4602 Dátum: 2009 Február 11, 21:20:30 »


Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4601 Dátum: 2009 Február 11, 21:19:40 »



VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #4600 Dátum: 2009 Február 11, 21:14:52 »

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4599 Dátum: 2009 Február 11, 21:13:44 »

Itt nem látszik, de azért szűkül belülről:
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/147327_Scat_Intake.jpg

Ez meg az enyém volt, itt frankón láccik:
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/156024_DSC07512.JPG

Persze van olyan is, ami nincs torkonként szétválasztva, szerintem azok rosszabbak, de azt egyszerűbb összehoznod.
nem is adtál rossz ötletet a szétválasztással , Wink sztem így még könnyebb megcsinálni

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4598 Dátum: 2009 Február 11, 21:12:26 »

akkor azt mondod hogy csináljam meg a V alaku verziót ? miért is ne , van még 1 pár darab szívócsövem Grin amúgy  van olyanom is félkészen csak még a karbitalp síkját nem lőttem be

mindenképp. ott kell úgyis levágni, ahol már egyszer megetetted ezen, ahogy látom Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4597 Dátum: 2009 Február 11, 21:10:40 »

lehet, de így is úgy is ekkora átmérőre szűkül, csak itt gyorsabban, még az is lehet hogy a gyors szűkülés miatt felgyorsul a keverék sebessége, persze egy fokozatosabb szűkülés jobb lenne. na majd kiderül, kíváncsi vagyok rá.

veszteségmentes esetben csak a 2 átmérő arányától függ a sebesség.  (folytonosság törvénye, C2= c1* D2/d2 ), AZONBAN a valóságban nicnsenek vesztségmentes folyamatok. főleg nem két közeg emulziója esetén.

hanem hiszed, írj fel egy veszteséges bernullit mindkét esetben  Evil Grin
« Utoljára szerkesztve: 2009 Február 11, 21:13:43 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #4596 Dátum: 2009 Február 11, 21:06:10 »

akkor azt mondod hogy csináljam meg a V alaku verziót ? miért is ne , van még 1 pár darab szívócsövem Grin amúgy  van olyanom is félkészen csak még a karbitalp síkját nem lőttem be
Itt nem látszik, de azért szűkül belülről:
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/147327_Scat_Intake.jpg

Ez meg az enyém volt, itt frankón láccik:
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/156024_DSC07512.JPG

Persze van olyan is, ami nincs torkonként szétválasztva, szerintem azok rosszabbak, de azt egyszerűbb összehoznod.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4595 Dátum: 2009 Február 11, 21:02:30 »

a hátsó torokra így kb keresztet vethetsz.
akkor azt mondod hogy csináljam meg a V alaku verziót ? miért is ne , van még 1 pár darab szívócsövem Grin amúgy  van olyanom is félkészen csak még a karbitalp síkját nem lőttem be

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #4594 Dátum: 2009 Február 11, 20:59:56 »

lehet, de így is úgy is ekkora átmérőre szűkül, csak itt gyorsabban, még az is lehet hogy a gyors szűkülés miatt felgyorsul a keverék sebessége, persze egy fokozatosabb szűkülés jobb lenne. na majd kiderül, kíváncsi vagyok rá.
keress rá gogliban a venturi cső / fúvóka méretezésére. annak a szűk részében gyorsul a cucc, de csak ha normálisan szűkíted meg tágítod. A kimenő (táguló) oldalon figyelj oda hogy a fal mentén körbe ne legyen visszaörvénylés, erre vannak fasza képletek jobb fizika vagy áramlástani könyvekben és számolhatsz  Grin Így talán nem csapódik ki a falra. Amit rajzoltál azzal szinte biztos.

Ha bejött azért szólj.  Evil

Ezt találtam valamelyik nap. még elolvasni nem volt időm de itt ír a karburátorokról is:
http://www.vegora.hu/zteam/7.html
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #4593 Dátum: 2009 Február 11, 20:43:57 »

bocsánat, de osztom az előttem szóló véleményét a szűkitővel kapcsolatban. Szart sem fog érni a 2*34 karbi egy ilyen beönlővel.
lehet, de így is úgy is ekkora átmérőre szűkül, csak itt gyorsabban, még az is lehet hogy a gyors szűkülés miatt felgyorsul a keverék sebessége, persze egy fokozatosabb szűkülés jobb lenne. na majd kiderül, kíváncsi vagyok rá.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4592 Dátum: 2009 Február 11, 20:35:24 »

gyorsan rajzoltam 1 örniset  a képen nem látszik jól de így van kiképezve a közbetét

a hátsó torokra így kb keresztet vethetsz.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #4591 Dátum: 2009 Február 11, 20:27:25 »

gyorsan rajzoltam 1 örniset  a képen nem látszik jól de így van kiképezve a közbetét
bocsánat, de osztom az előttem szóló véleményét a szűkitővel kapcsolatban. Szart sem fog érni a 2*34 karbi egy ilyen beönlővel.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4590 Dátum: 2009 Február 11, 20:20:01 »

a prog. weberek  (nevezzük regiszternek,hoyg stunt is örüljön Smiley ) öntvénye is folyamatosan szűkül, bele a vízszintes csőrészbe. ha torokátmérőnél van kisebb keresztmetszet, ott lassulás nem nem lesz.

Szóval 2*34 ből összeszűkíted nagyon durván, minden letörés, lekerekítés nélkül ( legalábbis úgy láttam ),  1*32 -re , az nem lesz jó. Már, ha belegondolsz, mit látnak a torkok ? egy fémlemezt fél centire maguk előtt, meg egy kis lyukat Cheesy Szépen le fog csapódni a benzin, és csordogál majd befelé a falon.

Szóval széria szívócső csak úgy játszik, ha az alján vágod le, és új függőleges részt csinálsz az új karbinak.
gyorsan rajzoltam 1 örniset  a képen nem látszik jól de így van kiképezve a közbetét

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #4589 Dátum: 2009 Február 11, 20:13:29 »

jól mondjátok meg nekem légyszíves hogy ez mi a tököm pontosan  

sztem hasonlít a nemrég belinkelt csp-cucchoz, azaz olajbetöltő és karterszellőztető egyben, csak nem értem akkor miért az oldalán van a sapka és felül a szűrő, illetve miért csak egy bemenője van a szellőzéshez...pedig jobban tetszene mint a szokványos aludobozok....valaki ötlet?


Nekem gyanús az az auto szelep rajta.
Szerintem, valami puffer benzin tartály lesz injektoros átalakításokhoz.
De lehet, hogy tévedek
Szerintem a képeken nem a normál szerelési pozíciójában van ez a kütyü, hanem elfektetve.

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4588 Dátum: 2009 Február 11, 20:05:41 »

kitapasztalom hogy milyen és ha nem jó akkor csinálok egy jobbat, azon elmélkedtem ha megnövelem a csövek méreteit meg a talp alatt is akkor belassítom a keverék áramlását,

 a prog. weberek  (nevezzük regiszternek,hoyg stunt is örüljön Smiley ) öntvénye is folyamatosan szűkül, bele a vízszintes csőrészbe. ha torokátmérőnél van kisebb keresztmetszet, ott lassulás nem nem lesz.

Szóval 2*34 ből összeszűkíted nagyon durván, minden letörés, lekerekítés nélkül ( legalábbis úgy láttam ),  1*32 -re , az nem lesz jó. Már, ha belegondolsz, mit látnak a torkok ? egy fémlemezt fél centire maguk előtt, meg egy kis lyukat Cheesy Szépen le fog csapódni a benzin, és csordogál majd befelé a falon.

Szóval széria szívócső csak úgy játszik, ha az alján vágod le, és új függőleges részt csinálsz az új karbinak.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Február 11, 20:15:21 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4587 Dátum: 2009 Február 11, 20:01:31 »

hát ezaz. inkább ehhez kellett volna szívócsövet csinálnod. az a hatalmas szűkítés ( fojtás ) egyből a torkok után szerintem nem egy jó ötlet.
kitapasztalom hogy milyen és ha nem jó akkor csinálok egy jobbat, azon elmélkedtem ha megnövelem a csövek méreteit meg a talp alatt is akkor belassítom a keverék áramlását,

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4586 Dátum: 2009 Február 11, 19:53:26 »

miért ez rendetlen? Grin az alapján csináltam a közbetétet hogy bármilyen gyári szívócsőre rá lehessen majd pakolni

hát ezaz. inkább ehhez kellett volna szívócsövet csinálnod. az a hatalmas szűkítés ( fojtás ) egyből a torkok után szerintem nem egy jó ötlet.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4585 Dátum: 2009 Február 11, 19:52:32 »

az SzMB után szabadon a BMB=Barkácsold Magad Bogarad

na ez megy itt!


Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4584 Dátum: 2009 Február 11, 19:31:03 »

azért , gondolom, valami rendes szívócsövet majd készítesz rá.
miért ez rendetlen? Grin az alapján csináltam a közbetétet hogy bármilyen gyári szívócsőre rá lehessen majd pakolni

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4583 Dátum: 2009 Február 11, 19:26:50 »

  baszki újfajta vezérmű szíjas motor Wink
kap ez még rendes hosszbordás szíjjat , ha kész lesz  Grin

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4582 Dátum: 2009 Február 11, 19:23:48 »

ÉÁs duplaszopattyús?
így van , jól látod 2 torku a karbi , 34/34 torokátmérővel itt egy robbantott ábra róla

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #4581 Dátum: 2009 Február 11, 15:47:03 »

levegő vétel megoldva Shocked

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #4580 Dátum: 2009 Február 11, 15:30:49 »

jól mondjátok meg nekem légyszíves hogy ez mi a tököm pontosan  

sztem hasonlít a nemrég belinkelt csp-cucchoz, azaz olajbetöltő és karterszellőztető egyben, csak nem értem akkor miért az oldalán van a sapka és felül a szűrő, illetve miért csak egy bemenője van a szellőzéshez...pedig jobban tetszene mint a szokványos aludobozok....valaki ötlet?

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>
  vakond csapda  Roll Eyes

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #4579 Dátum: 2009 Február 11, 15:29:32 »

jól mondjátok meg nekem légyszíves hogy ez mi a tököm pontosan  

sztem hasonlít a nemrég belinkelt csp-cucchoz, azaz olajbetöltő és karterszellőztető egyben, csak nem értem akkor miért az oldalán van a sapka és felül a szűrő, illetve miért csak egy bemenője van a szellőzéshez...pedig jobban tetszene mint a szokványos aludobozok....valaki ötlet?




http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #4578 Dátum: 2009 Február 11, 15:28:46 »

A 215höz elég drágák az új alkatrészek. Én a 215-öt tartanám meg, mint ahogy az tettem is.
Max talán egy kicsit nehezebb nyomni a pedált.

sajna a 200as 9 rugost  is elég nehéz nyomni a csajom szerint  Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #4577 Dátum: 2009 Február 11, 15:11:56 »

-olás vége  Smiley

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4576 Dátum: 2009 Február 11, 15:07:01 »


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #4575 Dátum: 2009 Február 11, 15:03:06 »

Menjetek a *$[đba?
Egy elkezd jófejkedni, és egyből követik páran! Nem kell ez ide, arra van kb. 15 topik!

Ma mindenki rendőrt játszik.  Cool
uff


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #4574 Dátum: 2009 Február 11, 14:04:40 »

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4573 Dátum: 2009 Február 11, 14:03:29 »

A 215höz elég drágák az új alkatrészek. Én a 215-öt tartanám meg, mint ahogy az tettem is.
Max talán egy kicsit nehezebb nyomni a pedált.

200as vagy 215ös lendkereket tarcsammeg  a későbbi tuning mocihoz (majd túra motort szeretnék nem 200le dragstert )

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4572 Dátum: 2009 Február 11, 14:00:53 »

Szeretem volna privátba válaszolni, de sajnos azt nem lehet küldeni neked.
 
Kezfogas

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #4571 Dátum: 2009 Február 11, 13:43:48 »

200as vagy 215ös lendkereket tarcsammeg  a későbbi tuning mocihoz (majd túra motort szeretnék nem 200le dragstert )

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #4570 Dátum: 2009 Február 11, 13:43:17 »

Menjetek a *$[đba?
Egy elkezd jófejkedni, és egyből követik páran! Nem kell ez ide, arra van kb. 15 topik!

Ma mindenki rendőrt játszik.  Cool
uff
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4569 Dátum: 2009 Február 11, 13:34:51 »

Menjetek a *$[đba?
Egy elkezd jófejkedni, és egyből követik páran! Nem kell ez ide, arra van kb. 15 topik!

Ma mindenki rendőrt játszik.  Cool
uff
az SzMB után szabadon a BMB=Barkácsold Magad Bogarad

na ez megy itt!


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #4568 Dátum: 2009 Február 11, 13:29:11 »

az SzMB után szabadon a BMB=Barkácsold Magad Bogarad

na ez megy itt!

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #4567 Dátum: 2009 Február 11, 13:28:55 »

Sompi
« Hozzászólás #4566 Dátum: 2009 Február 11, 13:23:03 »

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #4565 Dátum: 2009 Február 11, 13:15:41 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Oldalak: 1 ... 438 439 440 441 442 [443] 444 445 446 447 448 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.154 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.