www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 18:38:22
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
438
439
440
441
442
[
443
]
444
445
446
447
448
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3378114 alkalommal)
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4604 Dátum:
2009 Február 11, 21:25:31 »
Idézetet írta: Mákos - 2009 Február 11, 21:22:04
hát,mindenképp könnybb, mint hosszában felnyitni a csöveket
ha már közpotni szívócső a téma, szerintem ez a legjobb megoldás, ami nem T alakú, hanem íves :
<beszúrt kép törölve>
van ilyen prog karbihoz is, csakmost hirtelen nem találom a képet.
az pedig érdekelne miképpen van kialakítva , vizuális tipus vagyok
www.talizmansport.hu
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4603 Dátum:
2009 Február 11, 21:22:04 »
Idézetet írta: ESZ - 2009 Február 11, 21:13:44
nem is adtál rossz ötletet a szétválasztással ,
sztem így még könnyebb megcsinálni
hát,mindenképp könnybb, mint hosszában felnyitni a csöveket
mellesleg szerintem jobb is, mint egy nagy gyűjtőcsatorna, a torkonkénti.
ha már közpotni szívócső a téma, szerintem ez a legjobb megoldás, ami nem T alakú, hanem íves :
bugpack.
(link javítva, találtam képet
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Február 11, 21:27:02 írta Mákos
»
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4602 Dátum:
2009 Február 11, 21:20:30 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Február 11, 21:14:52
www.talizmansport.hu
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4601 Dátum:
2009 Február 11, 21:19:40 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Február 11, 21:14:52
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4600 Dátum:
2009 Február 11, 21:14:52 »
Idézetet írta: ESZ - 2009 Február 11, 19:52:32
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4599 Dátum:
2009 Február 11, 21:13:44 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Február 11, 21:06:10
Itt nem látszik, de azért szűkül belülről:
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/147327_Scat_Intake.jpg
Ez meg az enyém volt, itt frankón láccik:
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/156024_DSC07512.JPG
Persze van olyan is, ami nincs torkonként szétválasztva, szerintem azok rosszabbak, de azt egyszerűbb összehoznod.
nem is adtál rossz ötletet a szétválasztással ,
sztem így még könnyebb megcsinálni
www.talizmansport.hu
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4598 Dátum:
2009 Február 11, 21:12:26 »
Idézetet írta: ESZ - 2009 Február 11, 21:02:30
akkor azt mondod hogy csináljam meg a V alaku verziót ? miért is ne , van még 1 pár darab szívócsövem
amúgy van olyanom is félkészen csak még a karbitalp síkját nem lőttem be
mindenképp. ott kell úgyis levágni, ahol már egyszer megetetted ezen, ahogy látom
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4597 Dátum:
2009 Február 11, 21:10:40 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Február 11, 20:43:57
lehet, de így is úgy is ekkora átmérőre szűkül, csak itt gyorsabban, még az is lehet hogy a gyors szűkülés miatt felgyorsul a keverék sebessége, persze egy fokozatosabb szűkülés jobb lenne. na majd kiderül, kíváncsi vagyok rá.
veszteségmentes esetben csak a 2 átmérő arányától függ a sebesség. (folytonosság törvénye, C2= c1* D
2
/d
2
), AZONBAN a valóságban nicnsenek vesztségmentes folyamatok. főleg nem két közeg emulziója esetén.
hanem hiszed, írj fel egy veszteséges bernullit mindkét esetben
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Február 11, 21:13:43 írta Mákos
»
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4596 Dátum:
2009 Február 11, 21:06:10 »
Idézetet írta: ESZ - 2009 Február 11, 21:02:30
akkor azt mondod hogy csináljam meg a V alaku verziót ? miért is ne , van még 1 pár darab szívócsövem
amúgy van olyanom is félkészen csak még a karbitalp síkját nem lőttem be
Itt nem látszik, de azért szűkül belülről:
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/147327_Scat_Intake.jpg
Ez meg az enyém volt, itt frankón láccik:
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/156024_DSC07512.JPG
Persze van olyan is, ami nincs torkonként szétválasztva, szerintem azok rosszabbak, de azt egyszerűbb összehoznod.
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4595 Dátum:
2009 Február 11, 21:02:30 »
Idézetet írta: Mákos - 2009 Február 11, 20:35:24
a hátsó torokra így kb keresztet vethetsz.
akkor azt mondod hogy csináljam meg a V alaku verziót ? miért is ne , van még 1 pár darab szívócsövem
amúgy van olyanom is félkészen csak még a karbitalp síkját nem lőttem be
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.talizmansport.hu
dilikutya
Hozzászólások: 154
Haladavas...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4594 Dátum:
2009 Február 11, 20:59:56 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Február 11, 20:43:57
lehet, de így is úgy is ekkora átmérőre szűkül, csak itt gyorsabban, még az is lehet hogy a gyors szűkülés miatt felgyorsul a keverék sebessége, persze egy fokozatosabb szűkülés jobb lenne. na majd kiderül, kíváncsi vagyok rá.
keress rá gogliban a venturi cső / fúvóka méretezésére. annak a szűk részében gyorsul a cucc, de csak ha normálisan szűkíted meg tágítod. A kimenő (táguló) oldalon figyelj oda hogy a fal mentén körbe ne legyen visszaörvénylés, erre vannak fasza képletek jobb fizika vagy áramlástani könyvekben és számolhatsz
Így talán nem csapódik ki a falra. Amit rajzoltál azzal szinte biztos.
Ha bejött azért szólj.
Ezt találtam valamelyik nap. még elolvasni nem volt időm de itt ír a karburátorokról is:
http://www.vegora.hu/zteam/7.html
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4593 Dátum:
2009 Február 11, 20:43:57 »
Idézetet írta: ratro - 2009 Február 11, 20:27:25
bocsánat, de osztom az előttem szóló véleményét a szűkitővel kapcsolatban. Szart sem fog érni a 2*34 karbi egy ilyen beönlővel.
lehet, de így is úgy is ekkora átmérőre szűkül, csak itt gyorsabban, még az is lehet hogy a gyors szűkülés miatt felgyorsul a keverék sebessége, persze egy fokozatosabb szűkülés jobb lenne. na majd kiderül, kíváncsi vagyok rá.
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4592 Dátum:
2009 Február 11, 20:35:24 »
Idézetet írta: ESZ - 2009 Február 11, 20:20:01
gyorsan rajzoltam 1 örniset a képen nem látszik jól de így van kiképezve a közbetét
a hátsó torokra így kb keresztet vethetsz.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4591 Dátum:
2009 Február 11, 20:27:25 »
Idézetet írta: ESZ - 2009 Február 11, 20:20:01
gyorsan rajzoltam 1 örniset a képen nem látszik jól de így van kiképezve a közbetét
bocsánat, de osztom az előttem szóló véleményét a szűkitővel kapcsolatban. Szart sem fog érni a 2*34 karbi egy ilyen beönlővel.
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4590 Dátum:
2009 Február 11, 20:20:01 »
Idézetet írta: Mákos - 2009 Február 11, 20:05:41
a prog. weberek (nevezzük regiszternek,hoyg stunt is örüljön
) öntvénye is folyamatosan szűkül, bele a vízszintes csőrészbe. ha torokátmérőnél van kisebb keresztmetszet, ott lassulás nem nem lesz.
Szóval 2*34 ből összeszűkíted nagyon durván, minden letörés, lekerekítés nélkül ( legalábbis úgy láttam ), 1*32 -re , az nem lesz jó. Már, ha belegondolsz, mit látnak a torkok ? egy fémlemezt fél centire maguk előtt, meg egy kis lyukat
Szépen le fog csapódni a benzin, és csordogál majd befelé a falon.
Szóval széria szívócső csak úgy játszik, ha az alján vágod le, és új függőleges részt csinálsz az új karbinak.
gyorsan rajzoltam 1 örniset a képen nem látszik jól de így van kiképezve a közbetét
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.talizmansport.hu
Patrone
Hozzászólások: 485
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4589 Dátum:
2009 Február 11, 20:13:29 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Február 11, 15:29:32
jól mondjátok meg nekem légyszíves hogy ez mi a tököm pontosan
sztem hasonlít a nemrég belinkelt csp-cucchoz, azaz olajbetöltő és karterszellőztető egyben, csak nem értem akkor miért az oldalán van a sapka és felül a szűrő, illetve miért csak egy bemenője van a szellőzéshez...pedig jobban tetszene mint a szokványos aludobozok....valaki ötlet?
Nekem gyanús az az auto szelep rajta.
Szerintem, valami puffer benzin tartály lesz injektoros átalakításokhoz.
De lehet, hogy tévedek
Szerintem a képeken nem a normál szerelési pozíciójában van ez a kütyü, hanem elfektetve.
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4588 Dátum:
2009 Február 11, 20:05:41 »
Idézetet írta: ESZ - 2009 Február 11, 20:01:31
kitapasztalom hogy milyen és ha nem jó akkor csinálok egy jobbat, azon elmélkedtem ha megnövelem a csövek méreteit meg a talp alatt is akkor belassítom a keverék áramlását,
a prog. weberek (nevezzük regiszternek,hoyg stunt is örüljön
) öntvénye is folyamatosan szűkül, bele a vízszintes csőrészbe. ha torokátmérőnél van kisebb keresztmetszet, ott lassulás nem nem lesz.
Szóval 2*34 ből összeszűkíted nagyon durván, minden letörés, lekerekítés nélkül ( legalábbis úgy láttam ), 1*32 -re , az nem lesz jó. Már, ha belegondolsz, mit látnak a torkok ? egy fémlemezt fél centire maguk előtt, meg egy kis lyukat
Szépen le fog csapódni a benzin, és csordogál majd befelé a falon.
Szóval széria szívócső csak úgy játszik, ha az alján vágod le, és új függőleges részt csinálsz az új karbinak.
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Február 11, 20:15:21 írta Mákos
»
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4587 Dátum:
2009 Február 11, 20:01:31 »
Idézetet írta: Mákos - 2009 Február 11, 19:53:26
hát ezaz. inkább ehhez kellett volna szívócsövet csinálnod. az a hatalmas szűkítés ( fojtás ) egyből a torkok után szerintem nem egy jó ötlet.
kitapasztalom hogy milyen és ha nem jó akkor csinálok egy jobbat, azon elmélkedtem ha megnövelem a csövek méreteit meg a talp alatt is akkor belassítom a keverék áramlását,
www.talizmansport.hu
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4586 Dátum:
2009 Február 11, 19:53:26 »
Idézetet írta: ESZ - 2009 Február 11, 19:31:03
miért ez rendetlen?
az alapján csináltam a közbetétet hogy bármilyen gyári szívócsőre rá lehessen majd pakolni
hát ezaz. inkább ehhez kellett volna szívócsövet csinálnod. az a hatalmas szűkítés ( fojtás ) egyből a torkok után szerintem nem egy jó ötlet.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4585 Dátum:
2009 Február 11, 19:52:32 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Február 11, 13:29:11
az SzMB után szabadon a BMB=Barkácsold Magad Bogarad
na ez megy itt!
www.talizmansport.hu
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4584 Dátum:
2009 Február 11, 19:31:03 »
Idézetet írta: Mákos - 2009 Február 11, 11:51:20
azért , gondolom, valami rendes szívócsövet majd készítesz rá.
miért ez rendetlen?
az alapján csináltam a közbetétet hogy bármilyen gyári szívócsőre rá lehessen majd pakolni
www.talizmansport.hu
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4583 Dátum:
2009 Február 11, 19:26:50 »
Idézetet írta: tati - 2009 Február 11, 09:06:46
baszki újfajta vezérmű szíjas motor
kap ez még rendes hosszbordás szíjjat , ha kész lesz
www.talizmansport.hu
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4582 Dátum:
2009 Február 11, 19:23:48 »
Idézetet írta: slavia919 - 2009 Február 11, 09:35:57
ÉÁs duplaszopattyús?
így van , jól látod 2 torku a karbi , 34/34 torokátmérővel itt egy robbantott ábra róla
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.talizmansport.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4581 Dátum:
2009 Február 11, 15:47:03 »
levegő vétel megoldva
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4580 Dátum:
2009 Február 11, 15:30:49 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Február 11, 15:29:32
jól mondjátok meg nekem légyszíves hogy ez mi a tököm pontosan
sztem hasonlít a nemrég belinkelt csp-cucchoz, azaz olajbetöltő és karterszellőztető egyben, csak nem értem akkor miért az oldalán van a sapka és felül a szűrő, illetve miért csak egy bemenője van a szellőzéshez...pedig jobban tetszene mint a szokványos aludobozok....valaki ötlet?
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
vakond csapda
www.tatinson.hu
www.kck.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4579 Dátum:
2009 Február 11, 15:29:32 »
jól mondjátok meg nekem légyszíves hogy ez mi a tököm pontosan
sztem hasonlít a nemrég belinkelt csp-cucchoz, azaz olajbetöltő és karterszellőztető egyben, csak nem értem akkor miért az oldalán van a sapka és felül a szűrő, illetve miért csak egy bemenője van a szellőzéshez...pedig jobban tetszene mint a szokványos aludobozok....valaki ötlet?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4578 Dátum:
2009 Február 11, 15:28:46 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Február 11, 14:03:29
A 215höz elég drágák az új alkatrészek. Én a 215-öt tartanám meg, mint ahogy az tettem is.
Max talán egy kicsit nehezebb nyomni a pedált.
sajna a 200as 9 rugost is elég nehéz nyomni a csajom szerint
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4577 Dátum:
2009 Február 11, 15:11:56 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Február 11, 15:07:01
-olás vége
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4576 Dátum:
2009 Február 11, 15:07:01 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Február 11, 15:03:06
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4575 Dátum:
2009 Február 11, 15:03:06 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Február 11, 13:34:51
Menjetek a
*$[đba?
Egy elkezd jófejkedni, és egyből követik páran! Nem kell ez ide, arra van kb. 15 topik!
Ma mindenki rendőrt játszik.
uff
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4574 Dátum:
2009 Február 11, 14:04:40 »
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4573 Dátum:
2009 Február 11, 14:03:29 »
A 215höz elég drágák az új alkatrészek. Én a 215-öt tartanám meg, mint ahogy az tettem is.
Max talán egy kicsit nehezebb nyomni a pedált.
Idézetet írta: tati - 2009 Február 11, 13:43:48
200as vagy 215ös lendkereket tarcsammeg a későbbi tuning mocihoz (majd túra motort szeretnék nem 200le dragstert
)
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4572 Dátum:
2009 Február 11, 14:00:53 »
Szeretem volna privátba válaszolni, de sajnos azt nem lehet küldeni neked.
Idézetet írta: Bill - 2009 Február 11, 13:43:17
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4571 Dátum:
2009 Február 11, 13:43:48 »
200as vagy 215ös lendkereket tarcsammeg a későbbi tuning mocihoz (majd túra motort szeretnék nem 200le dragstert
)
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4570 Dátum:
2009 Február 11, 13:43:17 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Február 11, 13:34:51
Menjetek a
*$[đba?
Egy elkezd jófejkedni, és egyből követik páran! Nem kell ez ide, arra van kb. 15 topik!
Ma mindenki rendőrt játszik.
uff
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4569 Dátum:
2009 Február 11, 13:34:51 »
Menjetek a
*$[đba?
Egy elkezd jófejkedni, és egyből követik páran! Nem kell ez ide, arra van kb. 15 topik!
Ma mindenki rendőrt játszik.
uff
Idézetet írta: Bill - 2009 Február 11, 13:29:11
az SzMB után szabadon a BMB=Barkácsold Magad Bogarad
na ez megy itt!
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4568 Dátum:
2009 Február 11, 13:29:11 »
az SzMB után szabadon a BMB=Barkácsold Magad Bogarad
na ez megy itt!
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4567 Dátum:
2009 Február 11, 13:28:55 »
Idézetet írta: Sompi - 2009 Február 11, 13:23:03
Sompi
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4566 Dátum:
2009 Február 11, 13:23:03 »
Idézetet írta: Protheus - 2009 Február 11, 13:15:41
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4565 Dátum:
2009 Február 11, 13:15:41 »
Buzi, aki fékez! :-)))
Oldalak:
1
...
438
439
440
441
442
[
443
]
444
445
446
447
448
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...