www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 22:58:53
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
430
431
432
433
434
[
435
]
436
437
438
439
440
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3378824 alkalommal)
drflexes
Hozzászólások: 4531
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4924 Dátum:
2009 Március 02, 17:09:07 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Március 02, 17:01:50
kész vannak féktárcsáim!
egesz pontosan mit csinaltattal rajta/vele?komplett gyartas volt v furkalas?hatha en is tudnek.
új számom van:20 592 5434
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4923 Dátum:
2009 Március 02, 17:01:50 »
kész vannak féktárcsáim!
[a csatolmányt egy admin törölte]
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4922 Dátum:
2009 Február 26, 22:23:35 »
Dellorto DRLA 40 (vagy 36)
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4921 Dátum:
2009 Február 26, 22:23:19 »
Nekem is ezzel a megoldással volt 36os idf-em, a szívócsövet pár hónapja adtam el. Még egyszer nem választanám ezt a megoldást, hisz annyira túl kell fúvókázni a rendszert hogy a fogyasztás az egekben lesz.
GNX-967
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4920 Dátum:
2009 Február 26, 20:52:56 »
Dellorto, asszem 36-os. Szívócső vásárolható.
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4919 Dátum:
2009 Február 26, 20:34:38 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Február 26, 20:33:50
ez dellortó tuti!
igazad van.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4918 Dátum:
2009 Február 26, 20:33:50 »
Idézetet írta: Mákos - 2009 Február 26, 20:25:18
asszem weber IDF. kapható.
ez dellortó tuti!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
AMZ-970
Hozzászólások: 871
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4917 Dátum:
2009 Február 26, 20:25:40 »
Idézetet írta: Süni - 2009 Február 26, 14:16:53
Bugmaster elkészült az utcai géppel :
<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Ez mekkora ?
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4916 Dátum:
2009 Február 26, 20:25:18 »
Idézetet írta: Typ117 - 2009 Február 26, 20:23:34
ez milyen karbi? ránézésre még nem tudom őket.
a szívócső egyedi darab, vagy így kapható?
asszem weber IDF. kapható.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4915 Dátum:
2009 Február 26, 20:23:34 »
Idézetet írta: Süni - 2009 Február 26, 19:06:33
Még nem tudjuk.
ez milyen karbi? ránézésre még nem tudom őket.
a szívócső egyedi darab, vagy így kapható?
dilikutya
Hozzászólások: 154
Haladavas...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4914 Dátum:
2009 Február 26, 19:17:10 »
Idézetet írta: Süni - 2009 Február 26, 14:16:53
Bugmaster elkészült az utcai géppel :
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Mi van benne? Ha nem vagyok indiszkrét.
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4913 Dátum:
2009 Február 26, 19:06:33 »
Idézetet írta: SiD - 2009 Február 26, 14:32:48
Jól néz ki. Jól is megy?
Még nem tudjuk.
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4912 Dátum:
2009 Február 26, 14:32:48 »
Idézetet írta: Süni - 2009 Február 26, 14:16:53
Bugmaster elkészült az utcai géppel :
<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Jól néz ki. Jól is megy?
1963 VW1200 DeLuxe
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4911 Dátum:
2009 Február 26, 14:16:53 »
Bugmaster elkészült az utcai géppel :
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4910 Dátum:
2009 Február 26, 11:46:27 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Február 26, 10:23:30
hehe na az beton lenne
csinált már valaki olyat? végülis elférne
én már láttam, belülről rá volt tekerve+hegesztve az anya.
valami sufni tuningos meoldás volt.
GNX-967
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4909 Dátum:
2009 Február 26, 11:18:14 »
Idézetet írta: Mákos - 2009 Február 25, 18:36:34
9 es kompresszió fölé ne menj.
elég a 9 a3bar-os turbó nyomással
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4908 Dátum:
2009 Február 26, 10:23:30 »
Idézetet írta: gsattila - 2009 Február 26, 08:03:57
Hacsak nem tesz belülről anyákat a tőcsavarokra.
hehe na az beton lenne
csinált már valaki olyat? végülis elférne
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4907 Dátum:
2009 Február 26, 08:03:57 »
Hacsak nem tesz belülről anyákat a tőcsavarokra.
Idézetet írta: Mákos - 2009 Február 25, 18:36:34
9 es kompresszió fölé ne menj.
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4906 Dátum:
2009 Február 25, 18:36:34 »
Idézetet írta: dilikutya - 2009 Február 25, 18:12:11
mekkora (cm
3
) égéstér lehet a jó? valahol olvastam erről, de nem találom sehol.
9 es kompresszió fölé ne menj.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4905 Dátum:
2009 Február 25, 18:17:16 »
Idézetet írta: dilikutya - 2009 Február 25, 18:15:19
dilikutya
Hozzászólások: 154
Haladavas...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4904 Dátum:
2009 Február 25, 18:15:19 »
Idézetet írta: gsattila - 2009 Február 25, 09:56:42
Dolgozós autóba ne tegyél SZVSZ W120-at. A legelső variációd teljesen jó, nekem is hasonló van, sok fontolgatás után.
dilikutya
Hozzászólások: 154
Haladavas...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4903 Dátum:
2009 Február 25, 18:12:11 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Február 25, 15:17:37
sztem 1776, w110 és 36 vagy 40es karbik..ezzel úgy tippelem (hangsúlyozom, tippelem) normálisan használva városban 9-10L.
addig semmiképp nem rendelnék a helyedben amég nincs szétszedve a blokk és amég nem tudod pontosan hogy mit akarsz. eleve gépmunka után nem marad alapméretes a blokkod, főtengelycsapágyak, stb stb..aztán lehet megőrülsz és hosszú löketű lesz vagy mittomén "evés közben jön meg az étvágy" alapon
9-10 még belefér.
Rendelni nem is fogok. Majd ha szét van szedve, meg tudom mit akarok, de akkor lehet, hogy majd kimegyek mindenért személyesen. Legalábbis ez a terv.
Megőrülés, hosszú löket kizárva, a számok kellenek a blokkról, ezért akarom megtartani.
Meg a főtengelyt is. Szerintetek érdemes?
Lóerőre van tippetek? Meg a hengerfejre, mert ezzekkel gondba vagyok? mekkora (cm
3
) égéstér lehet a jó? valahol olvastam erről, de nem találom sehol.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4902 Dátum:
2009 Február 25, 16:46:24 »
Minimális különbségek vannak a gyári tengelyeknél. Kb. 230 fokosak.
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Február 25, 10:14:10
Gyári tengelyek ?fokosak a különböző motortípusoknál?? Nincs erről valakinek táblázata?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4901 Dátum:
2009 Február 25, 15:17:37 »
Idézetet írta: dilikutya - 2009 Február 24, 22:41:46
Adja, adja, de nem lesz túl necces a forgattyusháznak? Elbírja a széria átalakítva?
Meg szeretném tartani.
Meg nagyon hosszú nyitás se kéne hogy ne fogyasszon...annyit
sztem 1776, w110 és 36 vagy 40es karbik..ezzel úgy tippelem (hangsúlyozom, tippelem) normálisan használva városban 9-10L.
addig semmiképp nem rendelnék a helyedben amég nincs szétszedve a blokk és amég nem tudod pontosan hogy mit akarsz. eleve gépmunka után nem marad alapméretes a blokkod, főtengelycsapágyak, stb stb..aztán lehet megőrülsz és hosszú löketű lesz vagy mittomén "evés közben jön meg az étvágy" alapon
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4900 Dátum:
2009 Február 25, 10:14:10 »
Gyári tengelyek ?fokosak a különböző motortípusoknál?? Nincs erről valakinek táblázata?
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4899 Dátum:
2009 Február 25, 09:56:42 »
Dolgozós autóba ne tegyél SZVSZ W120-at. A legelső variációd teljesen jó, nekem is hasonló van, sok fontolgatás után.
Idézetet írta: dilikutya - 2009 Február 24, 22:55:04
1915 meg w120-al mennyire jön ki a fogyasztás?
Jó időben dolgozós autónak szánom, napi használatra.
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4898 Dátum:
2009 Február 24, 23:05:07 »
sajna a tuning ilyen
sok pénz és kiszámithatatlan élettartam
na azét nem ilyen vészes
joét sziasztok
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4897 Dátum:
2009 Február 24, 22:57:25 »
Idézetet írta: dilikutya - 2009 Február 24, 22:41:46
Adja, adja, de nem lesz túl necces a forgattyusháznak? Elbírja a széria átalakítva?
Meg szeretném tartani.
Meg nagyon hosszú nyitás se kéne hogy ne fogyasszon...annyit
elbírja, de használatfüggő, anyagkifáradással meg mindenképp számolni kell ennyi idős dolgoknál.
Fogyasztásban nem biztos hogy egy nagyköbcentis tengelyes motor többet enne alacsony fordulaton, mint egy széria társa pörgetve ugyanazon tempónál. Hisz a teljesítmény előbb jelentkezik, a fogyasztásnál pedig főleg a fordulatszám és a fojtószelep állás a legmeghatározóbb.
GNX-967
dilikutya
Hozzászólások: 154
Haladavas...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4896 Dátum:
2009 Február 24, 22:55:04 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Február 24, 22:49:53
sok 1915 van kedvelt méret
munka pénz ugyan annyi
több a nyomaték nem kel forgatni igy tartosabb is
A tengely lehet kisebb,ha gondolod
ez csak ötlet kérdez meg mást is
nekünk már volt ilyen meg lesz is azért montam
1915 meg w120-al mennyire jön ki a fogyasztás?
Jó időben dolgozós autónak szánom, napi használatra.
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4895 Dátum:
2009 Február 24, 22:49:53 »
Idézetet írta: dilikutya - 2009 Február 24, 22:41:46
Adja, adja, de nem lesz túl necces a forgattyusháznak? Elbírja a széria átalakítva?
Meg szeretném tartani.
sok 1915 van kedvelt méret
munka pénz ugyan annyi
több a nyomaték nem kel forgatni igy tartosabb is
A tengely lehet kisebb,ha gondolod
ez csak ötlet kérdez meg mást is
nekünk már volt ilyen meg lesz is azért montam
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4894 Dátum:
2009 Február 24, 22:48:38 »
w100 az közel gyári, szerintem 110 alatt semmiképp ne tegyél be vagy ahogy javasolták w120, ha már tengelyt veszel.
40es webert elég ritka, elviekben a 36os is elég lesz
GNX-967
dilikutya
Hozzászólások: 154
Haladavas...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4893 Dátum:
2009 Február 24, 22:41:46 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Február 24, 22:15:13
ha 1776 miért nem 1915?
lenne kis nyomaték
tengely lehetne W120
a többi adja magát
Adja, adja, de nem lesz túl necces a forgattyusháznak? Elbírja a széria átalakítva?
Meg szeretném tartani.
Meg nagyon hosszú nyitás se kéne hogy ne fogyasszon...annyit
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Február 24, 22:47:56 írta dilikutya
»
dilikutya
Hozzászólások: 154
Haladavas...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4892 Dátum:
2009 Február 24, 22:38:34 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Február 24, 21:56:01
sok minden pl a
w tengely elbit söt ajánlanak is 1,25 himbát
mik vz hez csak 1,1et
fk elbir 1,40et
néhány eltérés fokban van
de pl ami hasnonló fk vz azonos foku de mégis eltérö idejig tartaj nyitva szelpeket
Én himbára egy 1.1:1 re gondoltam.
Szerinted mukodhet? izmozósan?
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4891 Dátum:
2009 Február 24, 22:15:13 »
Idézetet írta: dilikutya - 2009 Február 24, 21:21:44
AS41. 1285cm3 és teljesen széria (még).
1776 lesz, engle w100al (276
o
), meg két 40es IDF, hengerfej, stb... Nem teljesen tiszta még előttem se minden, de alakul az elképzelés utána meg jöhet a szerelem... és csak szerelem...szerelem
Tényleg jut eszembe! Mi a különbség az engle W , VZ és FK között? Fokoláson kívül természetesen.
ha 1776 miért nem 1915?
lenne kis nyomaték
tengely lehetne W120
a többi adja magát
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4890 Dátum:
2009 Február 24, 21:56:01 »
sok minden pl a
w tengely elbit söt ajánlanak is 1,25 himbát
mik vz hez csak 1,1et
fk elbir 1,40et
néhány eltérés fokban van
de pl ami hasnonló fk vz azonos foku de mégis eltérö idejig tartaj nyitva szelpeket
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
vgd
Hozzászólások: 420
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4889 Dátum:
2009 Február 24, 21:40:02 »
Idézetet írta: dilikutya - 2009 Február 24, 21:21:44
Tényleg jut eszembe! Mi a különbség az engle W , VZ és FK között? Fokoláson kívül természetesen.
ezt én sem tudom pontosan gyhogy nem mondok inkább semmit
Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
dilikutya
Hozzászólások: 154
Haladavas...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4888 Dátum:
2009 Február 24, 21:21:44 »
Idézetet írta: vgd - 2009 Február 24, 21:03:39
CSP közelebb van de az EURO árfolyama miatt(meg szerintem alapból is picit) elég drága.
DE ez az én véleményem.
Milyen blokkod is van pontosan?
AS41. 1285cm3 és teljesen széria (még).
1776 lesz, engle w100al (276
o
), meg két 40es IDF, hengerfej, stb... Nem teljesen tiszta még előttem se minden, de alakul az elképzelés utána meg jöhet a szerelem... és csak szerelem...szerelem
Tényleg jut eszembe! Mi a különbség az engle W , VZ és FK között? Fokoláson kívül természetesen.
vgd
Hozzászólások: 420
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4887 Dátum:
2009 Február 24, 21:03:39 »
Idézetet írta: dilikutya - 2009 Február 24, 20:51:28
CSP közelebb van de az EURO árfolyama miatt(meg szerintem alapból is picit) elég drága.
DE ez az én véleményem.
Milyen blokkod is van pontosan?
Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
dilikutya
Hozzászólások: 154
Haladavas...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4886 Dátum:
2009 Február 24, 20:56:18 »
Idézetet írta: 1303LS - 2009 Február 24, 20:48:22
A kérdésedre adott válaszra konkrétan emlékszem, még a STD betűk jelentését is leírta az aki válaszolt.
Most itt visszaolvastam, de nem találom, feltételezem több topicba is beirtad, ezért siklottál Te is el felette.
Ha tévednék akkor elnézést kérek előre is.
Nem fogod megtalálni, mert csak ide írtam be.
Lehet, hogy valaki más már viszont kérdezte és tényleg nem láttam, ha így van akkor én is bocsesz.
dilikutya
Hozzászólások: 154
Haladavas...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4885 Dátum:
2009 Február 24, 20:51:28 »
Idézetet írta: vgd - 2009 Február 24, 20:39:45
Üdv. Nem vagyok vmi régi fórumos,de nagy valószínűséggel azt jelenti. De ha megnézed a leirt plusz paraméreteit akkor valoszínű kiderül.
Ja, én ugy tudom hogy a CBPerformance nem postáz Amerikán kivül más helyre(gondolom a Viszonteladokon kivül)
Oldalak:
1
...
430
431
432
433
434
[
435
]
436
437
438
439
440
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...