www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 23:22:07

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 430 431 432 433 434 [435] 436 437 438 439 440 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3378939 alkalommal)
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #4924 Dátum: 2009 Március 02, 17:09:07 »

kész vannak féktárcsáim!

egesz pontosan mit csinaltattal rajta/vele?komplett gyartas volt v furkalas?hatha en is tudnek.

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4923 Dátum: 2009 Március 02, 17:01:50 »

kész vannak féktárcsáim!


[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #4922 Dátum: 2009 Február 26, 22:23:35 »

Dellorto DRLA 40 (vagy 36) Wink
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #4921 Dátum: 2009 Február 26, 22:23:19 »

Nekem is ezzel a megoldással volt 36os idf-em, a szívócsövet pár hónapja adtam el. Még egyszer nem választanám ezt a megoldást, hisz annyira túl kell fúvókázni a rendszert hogy a fogyasztás az egekben lesz.


                             GNX-967
Süni
« Hozzászólás #4920 Dátum: 2009 Február 26, 20:52:56 »

Dellorto, asszem 36-os. Szívócső vásárolható.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4919 Dátum: 2009 Február 26, 20:34:38 »

ez dellortó tuti!


igazad van. 

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4918 Dátum: 2009 Február 26, 20:33:50 »

asszem weber IDF. kapható.
ez dellortó tuti!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #4917 Dátum: 2009 Február 26, 20:25:40 »

Bugmaster elkészült az utcai géppel :

<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Ez mekkora ?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4916 Dátum: 2009 Február 26, 20:25:18 »

ez milyen karbi? ránézésre még nem tudom őket.
a szívócső egyedi darab, vagy így kapható?

asszem weber IDF. kapható.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #4915 Dátum: 2009 Február 26, 20:23:34 »

Még nem tudjuk.  Embarrassed
ez milyen karbi? ránézésre még nem tudom őket.
a szívócső egyedi darab, vagy így kapható?
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #4914 Dátum: 2009 Február 26, 19:17:10 »

Bugmaster elkészült az utcai géppel :

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Mi van benne? Ha nem vagyok indiszkrét. Wink
Süni
« Hozzászólás #4913 Dátum: 2009 Február 26, 19:06:33 »

Jól néz ki. Jól is megy?
Még nem tudjuk.  Embarrassed
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #4912 Dátum: 2009 Február 26, 14:32:48 »

Bugmaster elkészült az utcai géppel :

<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Jól néz ki. Jól is megy?

1963 VW1200 DeLuxe
Süni
« Hozzászólás #4911 Dátum: 2009 Február 26, 14:16:53 »

Bugmaster elkészült az utcai géppel :


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #4910 Dátum: 2009 Február 26, 11:46:27 »

hehe na az beton lenne
csinált már valaki olyat? végülis elférne
én már láttam, belülről rá volt tekerve+hegesztve az anya.
valami sufni tuningos meoldás volt.


                             GNX-967
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #4909 Dátum: 2009 Február 26, 11:18:14 »

9 es kompresszió fölé ne menj.
elég  a 9 a3bar-os turbó nyomással Wink

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #4908 Dátum: 2009 Február 26, 10:23:30 »

Hacsak nem tesz belülről anyákat a tőcsavarokra. Smiley

hehe na az beton lenne
csinált már valaki olyat? végülis elférne
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #4907 Dátum: 2009 Február 26, 08:03:57 »

Hacsak nem tesz belülről anyákat a tőcsavarokra. Smiley

9 es kompresszió fölé ne menj.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4906 Dátum: 2009 Február 25, 18:36:34 »


mekkora (cm3) égéstér lehet a jó? valahol olvastam erről, de nem találom sehol.

9 es kompresszió fölé ne menj.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #4905 Dátum: 2009 Február 25, 18:17:16 »

Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #4904 Dátum: 2009 Február 25, 18:15:19 »

Dolgozós autóba ne tegyél SZVSZ W120-at. A legelső variációd teljesen jó, nekem is hasonló van, sok fontolgatás után.


Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #4903 Dátum: 2009 Február 25, 18:12:11 »

sztem 1776, w110 és 36 vagy 40es karbik..ezzel úgy tippelem (hangsúlyozom, tippelem) normálisan használva városban 9-10L.

addig semmiképp nem rendelnék a helyedben amég nincs szétszedve a blokk és amég nem tudod pontosan hogy mit akarsz. eleve gépmunka után nem marad alapméretes a blokkod, főtengelycsapágyak, stb stb..aztán lehet megőrülsz és hosszú löketű lesz vagy mittomén "evés közben jön meg az étvágy" alapon Cool

9-10 még belefér.
Rendelni nem is fogok. Majd ha szét van szedve, meg tudom mit akarok, de akkor lehet, hogy majd kimegyek mindenért személyesen. Legalábbis ez a terv.
Megőrülés, hosszú löket kizárva, a számok kellenek a blokkról, ezért akarom megtartani. Grin Meg a főtengelyt is. Szerintetek érdemes?

Lóerőre van tippetek? Meg a hengerfejre, mert ezzekkel gondba vagyok? mekkora (cm3) égéstér lehet a jó? valahol olvastam erről, de nem találom sehol.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4902 Dátum: 2009 Február 25, 16:46:24 »

Minimális különbségek vannak a gyári tengelyeknél. Kb. 230 fokosak.

Gyári tengelyek ?fokosak a különböző motortípusoknál?? Nincs erről valakinek táblázata?

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #4901 Dátum: 2009 Február 25, 15:17:37 »

Adja, adja, de nem lesz túl necces a forgattyusháznak? Elbírja a széria átalakítva?
Meg szeretném tartani.

Meg nagyon hosszú nyitás se kéne hogy ne fogyasszon...annyit Grin

sztem 1776, w110 és 36 vagy 40es karbik..ezzel úgy tippelem (hangsúlyozom, tippelem) normálisan használva városban 9-10L.

addig semmiképp nem rendelnék a helyedben amég nincs szétszedve a blokk és amég nem tudod pontosan hogy mit akarsz. eleve gépmunka után nem marad alapméretes a blokkod, főtengelycsapágyak, stb stb..aztán lehet megőrülsz és hosszú löketű lesz vagy mittomén "evés közben jön meg az étvágy" alapon Cool

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #4900 Dátum: 2009 Február 25, 10:14:10 »

Gyári tengelyek ?fokosak a különböző motortípusoknál?? Nincs erről valakinek táblázata?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #4899 Dátum: 2009 Február 25, 09:56:42 »

Dolgozós autóba ne tegyél SZVSZ W120-at. A legelső variációd teljesen jó, nekem is hasonló van, sok fontolgatás után.

1915 meg w120-al mennyire jön ki a fogyasztás?
Jó időben dolgozós autónak szánom, napi használatra.
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #4898 Dátum: 2009 Február 24, 23:05:07 »

sajna a tuning ilyen
sok pénz és kiszámithatatlan élettartam Grin
na azét nem ilyen vészes Wink
joét sziasztok

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #4897 Dátum: 2009 Február 24, 22:57:25 »

Adja, adja, de nem lesz túl necces a forgattyusháznak? Elbírja a széria átalakítva?
Meg szeretném tartani.

Meg nagyon hosszú nyitás se kéne hogy ne fogyasszon...annyit Grin
elbírja, de használatfüggő, anyagkifáradással meg mindenképp számolni kell ennyi idős dolgoknál.
Fogyasztásban nem biztos hogy egy nagyköbcentis tengelyes motor többet enne alacsony fordulaton, mint egy széria társa pörgetve ugyanazon tempónál. Hisz a teljesítmény előbb jelentkezik, a fogyasztásnál pedig főleg a fordulatszám és a fojtószelep állás a legmeghatározóbb.


                             GNX-967
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #4896 Dátum: 2009 Február 24, 22:55:04 »

sok 1915 van kedvelt méret
munka pénz ugyan annyi
több a nyomaték nem kel forgatni igy tartosabb is
A tengely lehet kisebb,ha gondolod
ez csak ötlet kérdez meg mást is
nekünk már volt ilyen meg lesz is azért montam

1915 meg w120-al mennyire jön ki a fogyasztás?
Jó időben dolgozós autónak szánom, napi használatra.
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #4895 Dátum: 2009 Február 24, 22:49:53 »

Adja, adja, de nem lesz túl necces a forgattyusháznak? Elbírja a széria átalakítva?
Meg szeretném tartani.
sok 1915 van kedvelt méret
munka pénz ugyan annyi
több a nyomaték nem kel forgatni igy tartosabb is
A tengely lehet kisebb,ha gondolod
ez csak ötlet kérdez meg mást is
nekünk már volt ilyen meg lesz is azért montam

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #4894 Dátum: 2009 Február 24, 22:48:38 »

w100 az közel gyári, szerintem 110 alatt semmiképp ne tegyél be  vagy ahogy javasolták w120, ha már tengelyt veszel.
40es webert elég ritka, elviekben a 36os is elég lesz


                             GNX-967
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #4893 Dátum: 2009 Február 24, 22:41:46 »

ha 1776 miért nem 1915?
lenne kis nyomaték
tengely lehetne W120
a többi adja magát

Adja, adja, de nem lesz túl necces a forgattyusháznak? Elbírja a széria átalakítva?
Meg szeretném tartani.

Meg nagyon hosszú nyitás se kéne hogy ne fogyasszon...annyit Grin
« Utoljára szerkesztve: 2009 Február 24, 22:47:56 írta dilikutya »
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #4892 Dátum: 2009 Február 24, 22:38:34 »

sok minden pl a
w tengely elbit söt ajánlanak is 1,25 himbát
mik vz hez csak 1,1et
fk elbir 1,40et
néhány eltérés fokban van
de pl ami hasnonló fk vz azonos foku  de mégis eltérö idejig tartaj nyitva  szelpeket

Én himbára egy 1.1:1 re gondoltam.
Szerinted mukodhet? izmozósan?
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #4891 Dátum: 2009 Február 24, 22:15:13 »

AS41. 1285cm3 és teljesen széria (még).
1776 lesz, engle w100al (276o), meg két 40es IDF, hengerfej, stb... Nem teljesen tiszta még előttem se minden, de alakul az elképzelés utána meg jöhet a szerelem... és csak szerelem...szerelem Evil

Tényleg jut eszembe! Mi a különbség az engle W , VZ és FK között? Fokoláson kívül természetesen.
ha 1776 miért nem 1915?
lenne kis nyomaték
tengely lehetne W120
a többi adja magát

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4890 Dátum: 2009 Február 24, 21:56:01 »

sok minden pl a
w tengely elbit söt ajánlanak is 1,25 himbát
mik vz hez csak 1,1et
fk elbir 1,40et
néhány eltérés fokban van
de pl ami hasnonló fk vz azonos foku  de mégis eltérö idejig tartaj nyitva  szelpeket

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #4889 Dátum: 2009 Február 24, 21:40:02 »

Tényleg jut eszembe! Mi a különbség az engle W , VZ és FK között? Fokoláson kívül természetesen.
ezt én sem tudom pontosan gyhogy nem mondok inkább semmit

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #4888 Dátum: 2009 Február 24, 21:21:44 »

CSP közelebb van de az EURO árfolyama miatt(meg szerintem alapból is picit) elég drága.
DE ez az én véleményem.
Milyen blokkod is van pontosan?

AS41. 1285cm3 és teljesen széria (még).
1776 lesz, engle w100al (276o), meg két 40es IDF, hengerfej, stb... Nem teljesen tiszta még előttem se minden, de alakul az elképzelés utána meg jöhet a szerelem... és csak szerelem...szerelem Evil

Tényleg jut eszembe! Mi a különbség az engle W , VZ és FK között? Fokoláson kívül természetesen.
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #4887 Dátum: 2009 Február 24, 21:03:39 »

CSP közelebb van de az EURO árfolyama miatt(meg szerintem alapból is picit) elég drága.
DE ez az én véleményem.
Milyen blokkod is van pontosan?

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #4886 Dátum: 2009 Február 24, 20:56:18 »

A kérdésedre adott válaszra konkrétan emlékszem, még a STD betűk jelentését is leírta az aki válaszolt.
Most itt visszaolvastam, de nem találom, feltételezem több topicba is beirtad, ezért siklottál Te is el felette.
Ha tévednék akkor elnézést kérek előre is.
Nem fogod megtalálni, mert csak ide írtam be.
Lehet, hogy valaki más már viszont kérdezte és tényleg nem láttam, ha így van akkor én is bocsesz. Wink
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #4885 Dátum: 2009 Február 24, 20:51:28 »

Üdv. Nem vagyok vmi régi fórumos,de nagy valószínűséggel azt jelenti. De ha megnézed a leirt plusz paraméreteit akkor valoszínű kiderül.
Ja, én ugy tudom hogy a CBPerformance nem postáz Amerikán kivül más helyre(gondolom a Viszonteladokon kivül)

Oldalak: 1 ... 430 431 432 433 434 [435] 436 437 438 439 440 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.119 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.