www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 07:48:56
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
426
427
428
429
430
[
431
]
432
433
434
435
436
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3380213 alkalommal)
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5084 Dátum:
2009 Március 17, 22:35:02 »
Idézetet írta: BigBug - 2009 Március 17, 20:56:26
az utolsó kettőről beszélt és nem az alsó azaz első kettőről !
Miert, egy hozzaszolasban nem az alsok az utolsok ?
Hagyjal mar ...
Buzi, aki fékez! :-)))
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5083 Dátum:
2009 Március 17, 20:58:39 »
ahh és look a címe sem azonos
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5082 Dátum:
2009 Március 17, 20:56:26 »
Idézetet írta: Protheus - 2009 Március 17, 20:35:25
Inkabb semmi. Mivel a kep forrasa ugyanaz.
az utolsó kettőről beszélt és nem az alsó azaz első kettőről !
figyelmesebben !
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5081 Dátum:
2009 Március 17, 20:35:25 »
Idézetet írta: BigBug - 2009 Március 17, 20:22:47
sárga zseblámpa vagy mi
Inkabb semmi. Mivel a kep forrasa ugyanaz.
Buzi, aki fékez! :-)))
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5080 Dátum:
2009 Március 17, 20:22:47 »
Idézetet írta: VWooDoO - 2009 Március 17, 15:59:20
Mai feladványunk- mi a különbség az utolsó 2képen
sárga zseblámpa vagy mi
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5079 Dátum:
2009 Március 17, 15:59:20 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Március 17, 13:50:14
az osztrak karmannos baratunknak is keszulget a Ghiaja,remelem iden mar debutal
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Mai feladványunk- mi a különbség az utolsó 2képen
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5078 Dátum:
2009 Március 17, 15:41:17 »
Idézetet írta: xoyox - 2009 Március 17, 14:58:42
a gazbowden hossza meg nem lenne dramatikus, de a rögzitesnel kell csinalj hozza egy hüvelyt, amit aztan a szorito kis csavarral összeszoritasz !
csak a Bowdent beszoritani ,.. nem tutti megoldas
van a rudazaton bowden szorító
xoyox
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5077 Dátum:
2009 Március 17, 14:58:42 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Március 13, 21:16:20
Kérdés:
Hex bar-os gázrudazathoz jó a gyári (-nál icipicithosszabb) gázbowden???
Nem mi?
a gazbowden hossza meg nem lenne dramatikus, de a rögzitesnel kell csinalj hozza egy hüvelyt, amit aztan a szorito kis csavarral összeszoritasz !
csak a Bowdent beszoritani ,.. nem tutti megoldas
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5076 Dátum:
2009 Március 17, 13:50:14 »
az osztrak karmannos baratunknak is keszulget a Ghiaja,remelem iden mar debutal
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Március 17, 20:37:17 írta Aircult
»
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5075 Dátum:
2009 Március 17, 11:43:41 »
ha valaki igazan gyors autot akar,itt egy garantaltan 8 mp-es auto ami elado(sajat videomat is el tudom annak kuldeni,nem megy szarul:))
ja,meg nemi kp is kell hozza
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=748921
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5074 Dátum:
2009 Március 14, 00:01:33 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Március 13, 21:25:36
de
szupííí
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5073 Dátum:
2009 Március 13, 21:25:36 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Március 13, 21:16:20
Kérdés:
Hex bar-os gázrudazathoz jó a gyári (-nál icipicithosszabb) gázbowden???
Nem mi?
de
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5072 Dátum:
2009 Március 13, 21:16:20 »
Kérdés:
Hex bar-os gázrudazathoz jó a gyári (-nál icipicithosszabb) gázbowden???
Nem mi?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5071 Dátum:
2009 Március 13, 21:11:56 »
Idézetet írta: gsattila - 2009 Március 13, 19:49:26
Kösz! És meg vagy elégedve vele? Olyan a karbi tengelyre való fütyit (az eredeti helyett) adott hozzá, mint a CSP?
Nagyon korrekt
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5070 Dátum:
2009 Március 13, 19:57:35 »
Idézetet írta: gsattila - 2009 Március 13, 19:49:26
Kösz! És meg vagy elégedve vele? Olyan a karbi tengelyre való fütyit (az eredeti helyett) adott hozzá, mint a CSP?
Mareszt kérdezd,Ő általa installálódott.Én még rugós emberrel gyártattam cuccot,mert a weberek rugója kevés volt visszahúzni a bogi gázpedált.
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5069 Dátum:
2009 Március 13, 19:49:26 »
Kösz! És meg vagy elégedve vele? Olyan a karbi tengelyre való fütyit (az eredeti helyett) adott hozzá, mint a CSP?
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5068 Dátum:
2009 Március 13, 19:25:01 »
Duplakarbikhoz kínált egy veszprémi srác központi fordítós rudazatot. Tud valaki infót róla? Kéne egy.
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5067 Dátum:
2009 Március 10, 20:32:00 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Március 10, 10:31:22
nem a gyárit akartam leszólni..mást próbáltam írni, mindegy
ja,hogy a kava zöld turbinaház nem +10LE
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5066 Dátum:
2009 Március 10, 10:31:22 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Március 09, 21:38:00
ja a gyári gépeket meg nem leszolni
nem a gyárit akartam leszólni..mást próbáltam írni, mindegy
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5065 Dátum:
2009 Március 10, 09:34:36 »
Idézetet írta: Süsü - 2009 Március 09, 22:45:14
hisz egy soros 4 hengeres motor forgósabb mint egy boxer. Így a nagy venturi méret már ugrott is, hiszen minnél nagyobb a venturi átmérő annál magasabb fordulatra esik a teljesítmény leadás...
Ember olaszautó buzi, valamint saját elmondás aszerint is azt szereti, ha egy motor pörög mint áááállat !
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5064 Dátum:
2009 Március 10, 09:32:57 »
Idézetet írta: callook - 2009 Március 10, 09:24:04
1. Nem 2.2 hanem 2.4
2. Nem Osztrákok, hanem Németországban a Boxer Shop csinálta
3. Nem volt beállítási probléma, csak egy kis félreértés, ugyhogy egy általános átnézésre vittük.
Információimat a szrvízben szereztem.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5063 Dátum:
2009 Március 10, 09:27:37 »
Nekem is ez volt a gondom. Értenek hozzá, de nem akarták megérteni, hogy miért akarok az 1,6 széria tengelyes bogár motoromra 36-os karbikat 30-as venturikkal... Azt mondták, hogy az csak optikai tuning, tegyek rá 40-est 34-es venturikkal. Végül feltettem a 36-osokat 30-as venturikkal... Tökéletes...
Idézetet írta: Süsü - 2009 Március 09, 22:45:14
annó amikor én is csináltam az enyémet beszélgettem velük. Az náluk a probléma hogy a ladák beállítását próbálják meg bogárhoz is érvényesíteni. De az nekem se jött össze. A ladák sokkkal nagyobb venturikat simán viselik, hisz egy soros 4 hengeres motor forgósabb mint egy boxer. Így a nagy venturi méret már ugrott is, hiszen minnél nagyobb a venturi átmérő annál magasabb fordulatra esik a teljesítmény leadás...
Nekem azt mondták hogy 40-es karbikat tegyek meg 34-36os venturikkal. Nem hallgattam rájuk 2 36os 30as venturikkal tökéletes. De gyári tengellyel lehet hogy a 28as még jobb lenne.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5062 Dátum:
2009 Március 10, 09:24:04 »
1. Nem 2.2 hanem 2.4
2. Nem Osztrákok, hanem Németországban a Boxer Shop csinálta
3. Nem volt beállítási probléma, csak egy kis félreértés, ugyhogy egy általános átnézésre vittük.
Idézetet írta: Süni - 2009 Március 09, 21:39:44
Vótam ma Martonvásárban a Weber Service-nél.
Hátul udvarban :
1302-vagy 03 eredeti cabrio Sopronból, 2.2 duplaweberes mocival. Sötétben arany, és metálbordó közt volt valahol a színe. Állítólag osztrákok csinálták a motorját, de nem bírják beállítani fél éve. Mandróknak 3 órás művelet volt.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5061 Dátum:
2009 Március 10, 01:38:41 »
Idézetet írta: Süsü - 2009 Március 09, 22:51:10
pesszimista voltam a dologgal hogy úgy is csak a hangja fog változni
Erol jut eszembe, tegnap Moszkva ter mogott a Retek utcaban szuzukis faszkope valami hiperbrutal kipuffal ... nyomott egy padlogazt, a gep felorditott, ablakszaggato duborgesbe csapott at a motor hangja ... mikozben azonos iranyba haladva elsetaltam mellette...
Brutal hangja volt, a kocsi meg nem ment :-D --> cartuningolni.hu
Buzi, aki fékez! :-)))
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5060 Dátum:
2009 Március 09, 22:51:10 »
Idézetet írta: KIZS - 2009 Március 09, 22:07:09
A "nem nyittattam ki" az azt jelenti, hogy a gyári cső 38-as, az enyém 45-ös, aki kinyittatta azoknak meg 75-ös.
GNX-967
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5059 Dátum:
2009 Március 09, 22:45:14 »
Idézetet írta: Süni - 2009 Március 09, 21:39:44
Vótam ma Martonvásárban a Weber Service-nél.
Hátul udvarban :
1302-vagy 03 eredeti cabrio Sopronból, 2.2 duplaweberes mocival. Sötétben arany, és metálbordó közt volt valahol a színe. Állítólag osztrákok csinálták a motorját, de nem bírják beállítani fél éve. Mandróknak 3 órás művelet volt.
annó amikor én is csináltam az enyémet beszélgettem velük. Az náluk a probléma hogy a ladák beállítását próbálják meg bogárhoz is érvényesíteni. De az nekem se jött össze. A ladák sokkkal nagyobb venturikat simán viselik, hisz egy soros 4 hengeres motor forgósabb mint egy boxer. Így a nagy venturi méret már ugrott is, hiszen minnél nagyobb a venturi átmérő annál magasabb fordulatra esik a teljesítmény leadás...
Nekem azt mondták hogy 40-es karbikat tegyek meg 34-36os venturikkal. Nem hallgattam rájuk 2 36os 30as venturikkal tökéletes. De gyári tengellyel lehet hogy a 28as még jobb lenne.
GNX-967
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5058 Dátum:
2009 Március 09, 22:07:09 »
A "nem nyittattam ki" az azt jelenti, hogy a gyári cső 38-as, az enyém 45-ös, aki kinyittatta azoknak meg 75-ös.
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5057 Dátum:
2009 Március 09, 22:02:36 »
Idézetet írta: maxi - 2009 Március 09, 21:20:15
a hijo mennyi lett?
dobott rajta a sport dob?
Valami 70LE/10000ford. és 50valamennyi Nm/8000ford. lett (most nem lelem a papírt), de én nem nyittattam ki a dobot csak nagyon picit. Aki kinyittatta azoknak 80LE körül lett (de nekik többet is fogyaszt). Viszont a nyomaték görbém szépen kisimult. Gyakorlatilag 2000-2500-as fordulattól használható a gép még hatodikban is. (Bár ha "versenyezni" akarsz, akkor inkább ne engedd le 6000 alá.)
Közben találtam egy régi telefonos képet a kinyomtatott eredményről. Látszik, hogy a nyomaték görbe szinte tökegyenes.
[a csatolmányt egy admin törölte]
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5056 Dátum:
2009 Március 09, 21:42:21 »
Idézetet írta: Süni - 2009 Március 09, 21:39:44
Vótam ma Martonvásárban a Weber Service-nél.
Hátul udvarban :
1302-vagy 03 eredeti cabrio Sopronból, 2.2 duplaweberes mocival. Sötétben arany, és metálbordó közt volt valahol a színe. Állítólag osztrákok csinálták a motorját, de nem bírják beállítani fél éve. Mandróknak 3 órás művelet volt.
Callookék csinálták a cabriót.... nem?
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5055 Dátum:
2009 Március 09, 21:39:44 »
Vótam ma Martonvásárban a Weber Service-nél.
Hátul udvarban :
1302-vagy 03 eredeti cabrio Sopronból, 2.2 duplaweberes mocival. Sötétben arany, és metálbordó közt volt valahol a színe. Állítólag osztrákok csinálták a motorját, de nem bírják beállítani fél éve. Mandróknak 3 órás művelet volt.
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5054 Dátum:
2009 Március 09, 21:38:00 »
Idézetet írta: stonemen - 2009 Március 09, 13:58:56
Az már biztos, hogy 3eFt-nál nem lesz drágább egy mérés, grafikonnal. Jó lenne, ha összejönne 20 ember. Én leméretem a Gipsyt. :-)
ez nagyon jol hangzik
köszi a lehetöséget
én és seky tuti kihasználjuk
de látom alakul a mezöny
ja a gyári gépeket meg nem leszolni
kiváncsi vagyok én is 30-40 év vagy egy felujitás után mi lesz az eredmény
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5053 Dátum:
2009 Március 09, 21:30:27 »
Idézetet írta: VWooDoO - 2009 Március 09, 21:23:47
valóban papírkutya vok-átengedem másnak
-nekem elég a "felismert lehetőség"
mennyire huje jogász ez a duma
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5052 Dátum:
2009 Március 09, 21:23:47 »
Idézetet írta: BigBug - 2009 Március 09, 21:15:01
maradjunk annyiban,hogy nem mered
valóban papírkutya vok-átengedem másnak
-nekem elég a "felismert lehetőség"
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5051 Dátum:
2009 Március 09, 21:20:15 »
Idézetet írta: KIZS - 2009 Március 09, 20:50:40
a hijót már lemérettem a ford meg nem érdekel
a hijo mennyi lett?
dobott rajta a sport dob?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5050 Dátum:
2009 Március 09, 21:15:01 »
Idézetet írta: VWooDoO - 2009 Március 09, 20:32:04
Naaa, ez egy elég magasra feldobott meccslabda lehetne /de inkább nem reagálok rá
/
maradjunk annyiban,hogy nem mered
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5049 Dátum:
2009 Március 09, 20:50:40 »
Idézetet írta: stonemen - 2009 Március 09, 18:22:36
Már jönnek a kifogások. Méresd le a Hijót vagy a fordot! :-)
a hijót már lemérettem a ford meg nem érdekel
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5048 Dátum:
2009 Március 09, 20:32:04 »
Idézetet írta: Protheus - 2009 Március 09, 20:03:22
Az enyemben pl szeria motor van (nem is tervezem a tuningot egyik bogimon sem) es szeretnem majd megmeretni.
Kivancsi vagyok, hogy mi van benne
, a papirokban szereplo adatokat persze ismerem...
Naaa, ez egy elég magasra feldobott meccslabda lehetne /de inkább nem reagálok rá
/
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5047 Dátum:
2009 Március 09, 20:03:22 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Március 09, 19:19:30
vélhetően aki méretné a kocsiját, abban nem széria motor van.
Az enyemben pl szeria motor van (nem is tervezem a tuningot egyik bogimon sem) es szeretnem majd megmeretni. Kivancsi vagyok, hogy mi van benne, a papirokban szereplo adatokat persze ismerem...
Buzi, aki fékez! :-)))
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5046 Dátum:
2009 Március 09, 19:19:30 »
Idézetet írta: slavia919 - 2009 Március 06, 17:28:02
Hát ha addig nem viszik a buszt el... Akkor egy 1.6 lehetne is akár. Bár nem laksz a közelben, és szerintem rajzani sem megyek.
Vizsont remélem elviszik addigra a buszt azért. Bár az is lehet hogy elbontom.
szia, bocs hogy csak most de nem nagyon van netem..szóval köszönöm már a szándékot is, majd meglátjuk mi lesz. lehet lesz rá egy közelebbi alternatíva, de az már biztos hogy a saját nem lesz járható út úh marad a kunyera motor.
a mérés nagyon jó ötlet, sztem is belefér pár ezer ft. anélkül hogy bántani szeretnék bárkit: vélhetően aki méretné a kocsiját, abban nem széria motor van. Ha pedig tyuningol az ember, akkor feltehetően nem az a "benzinre gyűjtős" forma.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Vagabond
Hozzászólások: 24281
A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5045 Dátum:
2009 Március 09, 18:44:05 »
Méröpadrol egy kicsit bövebben itt:
http://www.abstest.org/autoteszt3.htm
Tóth Zoltán
Oldalak:
1
...
426
427
428
429
430
[
431
]
432
433
434
435
436
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...