www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 07:42:32

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 426 427 428 429 430 [431] 432 433 434 435 436 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3380193 alkalommal)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #5084 Dátum: 2009 Március 17, 22:35:02 »

az utolsó kettőről beszélt és nem az alsó azaz első kettőről !
Miert, egy hozzaszolasban nem az alsok az utolsok ?
Hagyjal mar ...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #5083 Dátum: 2009 Március 17, 20:58:39 »



ahh és look a címe sem azonos  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #5082 Dátum: 2009 Március 17, 20:56:26 »

Inkabb semmi. Mivel a kep forrasa ugyanaz.
az utolsó kettőről beszélt és nem az alsó azaz első kettőről !
figyelmesebben !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #5081 Dátum: 2009 Március 17, 20:35:25 »

sárga zseblámpa vagy mi  Grin
Inkabb semmi. Mivel a kep forrasa ugyanaz.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #5080 Dátum: 2009 Március 17, 20:22:47 »

Mai feladványunk- mi a különbség az utolsó 2képen  Evil 
sárga zseblámpa vagy mi  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #5079 Dátum: 2009 Március 17, 15:59:20 »

az osztrak karmannos baratunknak is keszulget a Ghiaja,remelem iden mar debutal Evil
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

Mai feladványunk- mi a különbség az utolsó 2képen  Evil 
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5078 Dátum: 2009 Március 17, 15:41:17 »

a gazbowden hossza meg nem lenne dramatikus, de a rögzitesnel kell csinalj hozza egy hüvelyt, amit aztan a szorito kis csavarral összeszoritasz !
csak a Bowdent beszoritani ,.. nem tutti megoldas
van a rudazaton bowden szorító
xoyox
« Hozzászólás #5077 Dátum: 2009 Március 17, 14:58:42 »

Kérdés:
Hex bar-os gázrudazathoz jó a gyári (-nál icipicithosszabb) gázbowden???
Nem mi? 
a gazbowden hossza meg nem lenne dramatikus, de a rögzitesnel kell csinalj hozza egy hüvelyt, amit aztan a szorito kis csavarral összeszoritasz !
csak a Bowdent beszoritani ,.. nem tutti megoldas
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5076 Dátum: 2009 Március 17, 13:50:14 »

az osztrak karmannos baratunknak is keszulget a Ghiaja,remelem iden mar debutal Evil



« Utoljára szerkesztve: 2009 Március 17, 20:37:17 írta Aircult »

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5075 Dátum: 2009 Március 17, 11:43:41 »

ha valaki igazan gyors autot akar,itt egy garantaltan 8 mp-es auto ami elado(sajat videomat is el tudom annak kuldeni,nem megy szarul:))
ja,meg nemi kp is kell hozza Grin
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=748921


www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5074 Dátum: 2009 Március 14, 00:01:33 »

de
szupííí  Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5073 Dátum: 2009 Március 13, 21:25:36 »

Kérdés:
Hex bar-os gázrudazathoz jó a gyári (-nál icipicithosszabb) gázbowden???
Nem mi? 
de

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5072 Dátum: 2009 Március 13, 21:16:20 »

Kérdés:
Hex bar-os gázrudazathoz jó a gyári (-nál icipicithosszabb) gázbowden???
Nem mi? 
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5071 Dátum: 2009 Március 13, 21:11:56 »

Kösz! És meg vagy elégedve vele? Olyan a karbi tengelyre való fütyit (az eredeti helyett) adott hozzá, mint a CSP?
Nagyon korrekt Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #5070 Dátum: 2009 Március 13, 19:57:35 »

Kösz! És meg vagy elégedve vele? Olyan a karbi tengelyre való fütyit (az eredeti helyett) adott hozzá, mint a CSP?
Mareszt kérdezd,Ő általa installálódott.Én még rugós emberrel gyártattam cuccot,mert a weberek rugója kevés volt visszahúzni a bogi gázpedált.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #5069 Dátum: 2009 Március 13, 19:49:26 »

Kösz! És meg vagy elégedve vele? Olyan a karbi tengelyre való fütyit (az eredeti helyett) adott hozzá, mint a CSP?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #5068 Dátum: 2009 Március 13, 19:25:01 »

Duplakarbikhoz kínált egy veszprémi srác központi fordítós rudazatot. Tud valaki infót róla? Kéne egy.
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #5067 Dátum: 2009 Március 10, 20:32:00 »

nem a gyárit akartam leszólni..mást próbáltam írni, mindegy
ja,hogy a kava zöld turbinaház nem +10LE  Roll Eyes Grin

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #5066 Dátum: 2009 Március 10, 10:31:22 »

ja a gyári gépeket meg nem leszolni Huh

nem a gyárit akartam leszólni..mást próbáltam írni, mindegy

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Süni
« Hozzászólás #5065 Dátum: 2009 Március 10, 09:34:36 »

hisz egy soros 4 hengeres motor forgósabb mint egy boxer. Így a nagy venturi méret már ugrott is, hiszen minnél nagyobb a venturi átmérő annál magasabb fordulatra esik a teljesítmény leadás...
Ember olaszautó buzi, valamint saját elmondás aszerint is azt szereti, ha egy motor pörög mint áááállat !  Grin
Süni
« Hozzászólás #5064 Dátum: 2009 Március 10, 09:32:57 »

1. Nem 2.2 hanem 2.4
2. Nem Osztrákok, hanem Németországban a Boxer Shop csinálta
3. Nem volt beállítási probléma, csak egy kis félreértés, ugyhogy egy általános átnézésre vittük.

Információimat a szrvízben szereztem.  Embarrassed
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5063 Dátum: 2009 Március 10, 09:27:37 »

Nekem is ez volt a gondom. Értenek hozzá, de nem akarták megérteni, hogy miért akarok az 1,6 széria tengelyes bogár motoromra 36-os karbikat 30-as venturikkal... Azt mondták, hogy az csak optikai tuning, tegyek rá 40-est 34-es venturikkal. Végül feltettem a 36-osokat 30-as venturikkal... Tökéletes...

annó amikor én is csináltam az enyémet beszélgettem velük. Az náluk a probléma hogy a ladák beállítását próbálják meg bogárhoz is érvényesíteni. De az nekem se jött össze. A ladák sokkkal nagyobb venturikat simán viselik, hisz egy soros 4 hengeres motor forgósabb mint egy boxer. Így a nagy venturi méret már ugrott is, hiszen minnél nagyobb a venturi átmérő annál magasabb fordulatra esik a teljesítmény leadás...
Nekem azt mondták hogy 40-es karbikat tegyek meg 34-36os venturikkal. Nem hallgattam rájuk 2 36os 30as venturikkal tökéletes. De gyári tengellyel lehet hogy a 28as még jobb lenne.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5062 Dátum: 2009 Március 10, 09:24:04 »

1. Nem 2.2 hanem 2.4
2. Nem Osztrákok, hanem Németországban a Boxer Shop csinálta
3. Nem volt beállítási probléma, csak egy kis félreértés, ugyhogy egy általános átnézésre vittük.

Vótam ma Martonvásárban a Weber Service-nél.

Hátul udvarban :
1302-vagy 03 eredeti cabrio Sopronból, 2.2 duplaweberes mocival. Sötétben arany, és metálbordó közt volt valahol a színe. Állítólag osztrákok csinálták a motorját, de nem bírják beállítani fél éve. Mandróknak 3 órás művelet volt.  Grin

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #5061 Dátum: 2009 Március 10, 01:38:41 »

pesszimista voltam a dologgal hogy úgy is csak a hangja fog változni
Erol jut eszembe, tegnap Moszkva ter mogott a Retek utcaban szuzukis faszkope valami hiperbrutal kipuffal ... nyomott egy padlogazt, a gep felorditott, ablakszaggato duborgesbe csapott at a motor hangja ... mikozben azonos iranyba haladva elsetaltam mellette...
Brutal hangja volt, a kocsi meg nem ment :-D --> cartuningolni.hu


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #5060 Dátum: 2009 Március 09, 22:51:10 »

A "nem nyittattam ki" az azt jelenti, hogy a gyári cső 38-as, az enyém 45-ös, aki kinyittatta azoknak meg 75-ös.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #5059 Dátum: 2009 Március 09, 22:45:14 »

Vótam ma Martonvásárban a Weber Service-nél.

Hátul udvarban :
1302-vagy 03 eredeti cabrio Sopronból, 2.2 duplaweberes mocival. Sötétben arany, és metálbordó közt volt valahol a színe. Állítólag osztrákok csinálták a motorját, de nem bírják beállítani fél éve. Mandróknak 3 órás művelet volt.  Grin
annó amikor én is csináltam az enyémet beszélgettem velük. Az náluk a probléma hogy a ladák beállítását próbálják meg bogárhoz is érvényesíteni. De az nekem se jött össze. A ladák sokkkal nagyobb venturikat simán viselik, hisz egy soros 4 hengeres motor forgósabb mint egy boxer. Így a nagy venturi méret már ugrott is, hiszen minnél nagyobb a venturi átmérő annál magasabb fordulatra esik a teljesítmény leadás...
Nekem azt mondták hogy 40-es karbikat tegyek meg 34-36os venturikkal. Nem hallgattam rájuk 2 36os 30as venturikkal tökéletes. De gyári tengellyel lehet hogy a 28as még jobb lenne.


                             GNX-967
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #5058 Dátum: 2009 Március 09, 22:07:09 »

A "nem nyittattam ki" az azt jelenti, hogy a gyári cső 38-as, az enyém 45-ös, aki kinyittatta azoknak meg 75-ös.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #5057 Dátum: 2009 Március 09, 22:02:36 »

a hijo mennyi lett?
dobott rajta a sport dob?

Valami 70LE/10000ford. és 50valamennyi Nm/8000ford. lett (most nem lelem a papírt), de én nem nyittattam ki a dobot csak nagyon picit. Aki kinyittatta azoknak 80LE körül lett (de nekik többet is fogyaszt). Viszont a nyomaték görbém szépen kisimult. Gyakorlatilag 2000-2500-as fordulattól használható a gép még hatodikban is. (Bár ha "versenyezni" akarsz, akkor inkább ne engedd le 6000 alá.)

Közben találtam egy régi telefonos képet a kinyomtatott eredményről. Látszik, hogy a nyomaték görbe szinte tökegyenes.


[a csatolmányt egy admin törölte]

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #5056 Dátum: 2009 Március 09, 21:42:21 »

Vótam ma Martonvásárban a Weber Service-nél.

Hátul udvarban :
1302-vagy 03 eredeti cabrio Sopronból, 2.2 duplaweberes mocival. Sötétben arany, és metálbordó közt volt valahol a színe. Állítólag osztrákok csinálták a motorját, de nem bírják beállítani fél éve. Mandróknak 3 órás művelet volt.  Grin
Callookék csinálták a cabriót.... nem?

Süni
« Hozzászólás #5055 Dátum: 2009 Március 09, 21:39:44 »

Vótam ma Martonvásárban a Weber Service-nél.

Hátul udvarban :
1302-vagy 03 eredeti cabrio Sopronból, 2.2 duplaweberes mocival. Sötétben arany, és metálbordó közt volt valahol a színe. Állítólag osztrákok csinálták a motorját, de nem bírják beállítani fél éve. Mandróknak 3 órás művelet volt.  Grin
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #5054 Dátum: 2009 Március 09, 21:38:00 »

Az már biztos, hogy 3eFt-nál nem lesz drágább egy mérés, grafikonnal. Jó lenne, ha összejönne 20 ember. Én leméretem a Gipsyt. :-)
ez nagyon jol hangzik
köszi a lehetöséget
én és seky tuti kihasználjuk
de látom alakul a mezöny
ja a gyári gépeket meg nem leszolni Huh
kiváncsi vagyok én is 30-40 év vagy egy felujitás után mi lesz az eredmény

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #5053 Dátum: 2009 Március 09, 21:30:27 »

valóban papírkutya vok-átengedem másnak  Wink -nekem elég a "felismert lehetőség"  Cool
mennyire huje jogász ez a duma  Evil Evil Evil Evil

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #5052 Dátum: 2009 Március 09, 21:23:47 »

maradjunk annyiban,hogy nem mered  Evil Grin Grin Grin
valóban papírkutya vok-átengedem másnak  Wink -nekem elég a "felismert lehetőség"  Cool
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #5051 Dátum: 2009 Március 09, 21:20:15 »

a hijót már lemérettem a ford meg nem érdekel Wink
a hijo mennyi lett?
dobott rajta a sport dob?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #5050 Dátum: 2009 Március 09, 21:15:01 »

Naaa, ez egy elég magasra feldobott meccslabda lehetne /de inkább nem reagálok rá  Grin  Wink/
maradjunk annyiban,hogy nem mered  Evil Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #5049 Dátum: 2009 Március 09, 20:50:40 »

Már jönnek a kifogások. Méresd le a Hijót vagy a fordot! :-)

a hijót már lemérettem a ford meg nem érdekel Wink

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #5048 Dátum: 2009 Március 09, 20:32:04 »

Az enyemben pl szeria motor van (nem is tervezem a tuningot egyik bogimon sem) es szeretnem majd megmeretni. Kivancsi vagyok, hogy mi van benne, a papirokban szereplo adatokat persze ismerem...
Naaa, ez egy elég magasra feldobott meccslabda lehetne /de inkább nem reagálok rá  Grin  Wink/
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #5047 Dátum: 2009 Március 09, 20:03:22 »

vélhetően aki méretné a kocsiját, abban nem széria motor van.
Az enyemben pl szeria motor van (nem is tervezem a tuningot egyik bogimon sem) es szeretnem majd megmeretni. Kivancsi vagyok, hogy mi van benne, a papirokban szereplo adatokat persze ismerem...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #5046 Dátum: 2009 Március 09, 19:19:30 »

Hát ha addig nem viszik a buszt el... Akkor egy 1.6 lehetne is akár. Bár nem laksz a közelben, és szerintem rajzani sem megyek.  Undecided
Vizsont remélem elviszik addigra a buszt azért. Bár az is lehet hogy elbontom.

szia, bocs hogy csak most de nem nagyon van netem..szóval köszönöm már a szándékot is, majd meglátjuk mi lesz. lehet lesz rá egy közelebbi alternatíva, de az már biztos hogy a saját nem lesz járható út úh marad a kunyera motor.

a mérés nagyon jó ötlet, sztem is belefér pár ezer ft. anélkül hogy bántani szeretnék bárkit: vélhetően aki méretné a kocsiját, abban nem széria motor van. Ha pedig tyuningol az ember, akkor feltehetően nem az a "benzinre gyűjtős" forma.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #5045 Dátum: 2009 Március 09, 18:44:05 »

Méröpadrol egy kicsit bövebben itt:
http://www.abstest.org/autoteszt3.htm

Tóth Zoltán
Oldalak: 1 ... 426 427 428 429 430 [431] 432 433 434 435 436 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.116 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.