www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 17:15:20
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
423
424
425
426
427
[
428
]
429
430
431
432
433
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3381318 alkalommal)
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5204 Dátum:
2009 április 02, 21:07:22 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 április 02, 21:03:35
ja nem a sájátomra gondoltam
Hofferék épitették most talán kéthete készült el
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5203 Dátum:
2009 április 02, 21:03:35 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 április 02, 20:53:04
Typ1?
typ4 2.6 már kész egy
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5202 Dátum:
2009 április 02, 20:53:04 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 április 02, 08:40:31
aszem készül egy 2,5 v 2,6os motor is itthon
Typ1?
typ4 2.6 már kész egy
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5201 Dátum:
2009 április 02, 14:44:25 »
Idézetet írta: vw1966 - 2009 április 02, 14:19:48
meg sem merem jegyezni a kerti slag mennyit tesz hozzá a 167 lóerőhöz
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5200 Dátum:
2009 április 02, 14:19:48 »
Idézetet írta: Bill - 2009 április 02, 13:40:22
meg sem merem jegyezni a kerti slag mennyit tesz hozzá a 167 lóerőhöz
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5199 Dátum:
2009 április 02, 13:40:22 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 április 02, 13:22:32
mondjuk en meg eloben nem lattam,de a hoffer oldalan es a netbugs-on is barnanak latom,mint ahogy a tulajdonosa is..(Schokobraun)
http://www.thenetbugs.com/netbugs.de/nbregistercar.php?q_cid=12339&q_item=&q_back=q_item=
|q_item_op=AND|q_type=|q_yearf=|q_yeart=|q_style=|q_uid=|q_country=hu|q_location=|q_order=6|submit.x=10|submit.y=8
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5198 Dátum:
2009 április 02, 13:22:32 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 április 02, 12:17:57
az inkább szürke szerintem is
mondjuk en meg eloben nem lattam,de a hoffer oldalan es a netbugs-on is barnanak latom,mint ahogy a tulajdonosa is..(Schokobraun)
http://www.thenetbugs.com/netbugs.de/nbregistercar.php?q_cid=12339&q_item=&q_back=q_item=
|q_item_op=AND|q_type=|q_yearf=|q_yeart=|q_style=|q_uid=|q_country=hu|q_location=|q_order=6|submit.x=10|submit.y=8
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5197 Dátum:
2009 április 02, 12:17:57 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 április 02, 12:00:47
a barna?
az inkább szürke szerintem is
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5196 Dátum:
2009 április 02, 12:00:47 »
Idézetet írta: vw1966 - 2009 április 02, 10:41:06
vagy az új Schlosser motor...vagy a Hoffer féle 2.3as az öregített szürke 65ösben amiből ovált csinált
a barna?
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5195 Dátum:
2009 április 02, 10:41:06 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 április 02, 08:44:54
meg ugye a szeki motorja (ami a kadban van per pillanat) is typ1..
vagy az új Schlosser motor...vagy a Hoffer féle 2.3as az öregített szürke 65ösben amiből ovált csinált
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5194 Dátum:
2009 április 02, 08:49:14 »
Idézetet írta: Balage - 2009 április 02, 08:46:34
valamint 1776-al is lehet meglepetéseket okozni.
kedvenc motorom
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5193 Dátum:
2009 április 02, 08:48:49 »
Idézetet írta: Balage - 2009 április 02, 08:46:34
valamint 1776-al is lehet meglepetéseket okozni.
igy van
http://www.youtube.com/watch?v=IR6eNs8Gh8M
(a szurke az 1776...)
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5192 Dátum:
2009 április 02, 08:46:34 »
valamint 1776-al is lehet meglepetéseket okozni.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5191 Dátum:
2009 április 02, 08:44:54 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 április 02, 08:40:31
aszem készül egy 2,5 v 2,6os motor is itthon
meg ugye a szeki motorja (ami a kadban van per pillanat) is typ1..
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5190 Dátum:
2009 április 02, 08:40:31 »
aszem készül egy 2,5 v 2,6os motor is itthon
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
vgd
Hozzászólások: 420
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5189 Dátum:
2009 április 01, 22:49:05 »
Idézetet írta: vgd - 2009 április 01, 21:28:48
Nem akarlak lehervasztani,de számolni kell az elenfelekel is.
PL. ott van porsche kolléga akinek ugyan akkora motorja van 44/37,5-es szelepekkel, 44-es Weberekkel.
Ja és ha minden igaz készül egy 1915 itt a környéken
is
Bár az még nem most lesz menet kész
Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5188 Dátum:
2009 április 01, 22:36:23 »
Idézetet írta: vgd - 2009 április 01, 21:28:48
Nem akarlak lehervasztani,de számolni kell az elenfelekel is.
PL. ott van porsche kolléga akinek ugyan akkora motorja van 44/37,5-es szelepekkel, 44-es Weberekkel.
vagy a Szeky régi motorja ami nemsokára úgy tudom bekerül a haverom 03asába...
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5187 Dátum:
2009 április 01, 21:44:28 »
Idézetet írta: vgd - 2009 április 01, 21:28:48
Nem akarlak lehervasztani,de számolni kell az elenfelekel is.
PL. ott van porsche kolléga akinek ugyan akkora motorja van 44/37,5-es szelepekkel, 44-es Weberekkel.
Sőt abban a motorban van egy jó adag Red tuning.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
vgd
Hozzászólások: 420
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5186 Dátum:
2009 április 01, 21:28:48 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Március 31, 19:33:51
Remélem a leggyorsabb hazai typ1 motoros bogár lesz
Nem akarlak lehervasztani,de számolni kell az elenfelekel is.
PL. ott van porsche kolléga akinek ugyan akkora motorja van 44/37,5-es szelepekkel, 44-es Weberekkel.
Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
aates
Hozzászólások: 3024
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5185 Dátum:
2009 április 01, 13:55:01 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Március 31, 19:33:51
Lehet csak 180-185-190-195 lesz. Bár innen elég nehéz tovább lépni, de szerintem nem lehetetlen.
Remélem a leggyorsabb hazai typ1 motoros bogár lesz
hangsebességet célozd meg, akkor hamarabb összejön a kéccá!
Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
aates
Hozzászólások: 3024
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5184 Dátum:
2009 április 01, 13:52:37 »
Idézetet írta: Bill - 2009 április 01, 11:57:11
OFF autómban 100-ig 10 km/h az eltérés azon felül 10%
szerintem ez előírás lehet az autóiparban, mert az összes újabb autóban ezt tapasztalom - direkt figyelem pár éve.
Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5183 Dátum:
2009 április 01, 11:57:11 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 április 01, 11:20:24
4.8%
elhanyagolható
ennyit simán hibázik a km óra is 120-nál
kerék levegőtelítettsége is befolyásolhatja az átmérőt
stb
meg azért azt tudni kellene hozzá, hogy a hajtott kerék határozza meg a sebességet és az első kerék mér, ezért ha különbség van a kettő között, akkor a mért érték nagyban eltérhet a számolt értéktől (amúgy is elméleti sebesség!)
OFF autómban 100-ig 10 km/h az eltérés azon felül 10%
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5182 Dátum:
2009 április 01, 11:20:24 »
Idézetet írta: wob974 - 2009 április 01, 11:18:42
vagy 3%
4.8%
elhanyagolható
ennyit simán hibázik a km óra is 120-nál
kerék levegőtelítettsége is befolyásolhatja az átmérőt
stb
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5181 Dátum:
2009 április 01, 11:18:42 »
vagy 3%
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5180 Dátum:
2009 április 01, 11:12:47 »
Idézetet írta: wob974 - 2009 április 01, 11:10:29
Ja csak a táblában 3500nél 116 jött ki.
Az minimális eltérés.
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5179 Dátum:
2009 április 01, 11:10:29 »
Ja csak a táblában 3500nél 116 jött ki.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5178 Dátum:
2009 április 01, 11:09:23 »
Idézetet írta: wob974 - 2009 április 01, 11:07:32
Amúgy eccer mértem akkor 120nál 3400 forgott.
Annyit is kell 4.-ben neki kb ha hosszú váltód van
«
Utoljára szerkesztve: 2009 április 01, 11:12:12 írta Leon1303
»
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5177 Dátum:
2009 április 01, 11:07:32 »
Amúgy eccer mértem akkor 120nál 3400 forgott.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5176 Dátum:
2009 április 01, 11:03:24 »
150-160 km nál idáig semmi extra.
Csak megis kell állni amikor a bamba kikolbászol eléd.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5175 Dátum:
2009 Március 31, 23:54:14 »
mivel én még nem mentem 110-120 fölött, tartósan meg inkább 100, nem éreztem magam bogárban a sebességtől rosszul.
bár az igaz, hogy 80nál is volt olyan hogy a nagy oldalszél miatt lassítottam inkább
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5174 Dátum:
2009 Március 31, 23:37:35 »
Idézetet írta: Typ117 - 2009 Március 31, 23:34:57
akkor a jobb légelenállás kedvéért majd csinálhatsz top-chopot
viccen kívül én drukkolok neked, remélem összejön, de azért biztonságos legyen
azért a 200at nem próbálnám meg bogárral....
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5173 Dátum:
2009 Március 31, 23:36:56 »
Idézetet írta: Typ117 - 2009 Március 31, 23:34:57
akkor a jobb légelenállás kedvéért majd csinálhatsz top-chopot
viccen kívül én drukkolok neked, remélem összejön, de azért biztonságos legyen
bolond lennék ha azt mondanám, hogy biztonságos
semmilyen körülmény között nem az
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5172 Dátum:
2009 Március 31, 23:34:57 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Március 31, 23:25:20
Kitöltöttem a táblázatot, és az én hátsó gumimmal és váltómmal, 4. fokozatban 6000-es fordulaton 203 km/h sebességet ír!
Persze csöppet sem biztos, hogy 4.-ben addig kitudom forgatni. Stunt szerint 3.-ban tudja.
akkor a jobb légelenállás kedvéért majd csinálhatsz top-chopot
viccen kívül én drukkolok neked, remélem összejön, de azért biztonságos legyen
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5171 Dátum:
2009 Március 31, 23:25:20 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Március 31, 20:55:04
milyen váltód van? excel táblámat nézted??
Kitöltöttem a táblázatot, és az én hátsó gumimmal és váltómmal, 4. fokozatban 6000-es fordulaton 203 km/h sebességet ír!
Persze csöppet sem biztos, hogy 4.-ben addig kitudom forgatni. Stunt szerint 3.-ban tudja.
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5170 Dátum:
2009 Március 31, 21:23:33 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Március 31, 16:53:47
Santana? Black Magic Woman?
szeretem !
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5169 Dátum:
2009 Március 31, 21:21:45 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Március 31, 21:10:06
A Cruise Night-on mindenképpen ott leszek, de a rajzás kétséges. Nagyon tele a hétvégém is.
De valahogy eljut hozzád, már a garázsasztalon van.
Oké, Krúzon is jó lesz, ott leszünk!
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5168 Dátum:
2009 Március 31, 21:10:06 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Március 31, 19:58:35
Stunt!
Rajzásra hozd már el a mély olajteknőt!
Köszi
A Cruise Night-on mindenképpen ott leszek, de a rajzás kétséges. Nagyon tele a hétvégém is.
De valahogy eljut hozzád, már a garázsasztalon van.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5167 Dátum:
2009 Március 31, 20:55:04 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Március 31, 19:33:51
Matematikailag az alsó határát súrolja a 200-nak.
Nekem az a nagy álmom, hogy ha csak egy pillanatra is, de átlépni ezt a határt, ezzel az autóval.
Ez lehet nem ebben az évben lesz! Addig hegyezzük okosan, a motor egyéb jó tulajdonságainak romlása nélkül, míg el nem éri ezt a határt.
Benne van a pakliba, hogy nem jön össze. Lehet csak 180-185-190-195 lesz. Bár innen elég nehéz tovább lépni, de szerintem nem lehetetlen.
Remélem a leggyorsabb hazai typ1 motoros bogár lesz
milyen váltód van? excel táblámat nézted??
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5166 Dátum:
2009 Március 31, 19:58:35 »
Stunt!
Rajzásra hozd már el a mély olajteknőt!
Köszi
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5165 Dátum:
2009 Március 31, 19:33:51 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Március 31, 18:45:40
Necces lesz, de nem lehetetlen. 3.-ban simán beleforog a 6000-be, ez nem kérdés, de a 200..........
Matematikailag az alsó határát súrolja a 200-nak.
Nekem az a nagy álmom, hogy ha csak egy pillanatra is, de átlépni ezt a határt, ezzel az autóval.
Ez lehet nem ebben az évben lesz! Addig hegyezzük okosan, a motor egyéb jó tulajdonságainak romlása nélkül, míg el nem éri ezt a határt.
Benne van a pakliba, hogy nem jön össze. Lehet csak 180-185-190-195 lesz. Bár innen elég nehéz tovább lépni, de szerintem nem lehetetlen.
Remélem a leggyorsabb hazai typ1 motoros bogár lesz
Oldalak:
1
...
423
424
425
426
427
[
428
]
429
430
431
432
433
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...