www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 21:14:22

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 417 418 419 420 421 [422] 423 424 425 426 427 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3382003 alkalommal)
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #5444 Dátum: 2009 Május 06, 21:40:28 »

Úgy ahogy mondja Süsü, zsiga,skoda, bmw, fiat stb..motorokat kenik-vágják, de a boxereket már nem igen szeretik/találják el...
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5443 Dátum: 2009 Május 06, 21:23:03 »

Valaki írta hogy nem boldogultak el 2 db bevállalt bogárral, meg én is szoktam tőlük rendelni. Annó a véleményüket is kikértem amikor megakadtam, de teljesen fals dolgokat mondtak (Bogárhoz!!), ellenben egy 1.6os zsigulinál király beállítás lett volna (tapasztalat).
na majd kiderül. még mindig több műszerük van a beállításhoz, mint nekünk. Az alapötlet a fúvókákra-venturikra úgyis meglesz, attól meg nemigen fogunk eltérni. Közben meg tesztelés lesz,és kiderül mit változik.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #5442 Dátum: 2009 Május 06, 21:19:35 »

Valaki írta hogy nem boldogultak el 2 db bevállalt bogárral, meg én is szoktam tőlük rendelni. Annó a véleményüket is kikértem amikor megakadtam, de teljesen fals dolgokat mondtak (Bogárhoz!!), ellenben egy 1.6os zsigulinál király beállítás lett volna (tapasztalat).


                             GNX-967
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5441 Dátum: 2009 Május 06, 21:16:37 »

Már tárgyaltuk hogy a martonvásáriak nagyon pengék zsiguliba, fiatba. De a bogár nem az erősségük. Nem értik meg hogy alacsony a fordulatszám tartomány, ezért nem kall akkora fúvókákat, karbikat és venturikat használni mint egy soros motornál.
Én inkább bíznám Mareszra vagy Stuntra.
Stunt is összedolgozott velük  Wink
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #5440 Dátum: 2009 Május 06, 21:13:51 »

Már tárgyaltuk hogy a martonvásáriak nagyon pengék zsiguliba, fiatba. De a bogár nem az erősségük. Nem értik meg hogy alacsony a fordulatszám tartomány, ezért nem kall akkora fúvókákat, karbikat és venturikat használni mint egy soros motornál.
Én inkább bíznám Mareszra vagy Stuntra.


                             GNX-967
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5439 Dátum: 2009 Május 06, 19:47:22 »

Látom megkaptad a Köztársasági Ösztöndíjat  Wink

ismerem őket, csak azért kérdeztem. naa-majd jól belepiszkálok a motorodba Evil
na ehhez nem fűzök semmit...  Tongue
csinálni kell, nincs mese
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #5438 Dátum: 2009 Május 06, 19:42:13 »

Aha
tudod ott laki a "Weber Isten"  Grin
viccen kívül.
Látom megkaptad a Köztársasági Ösztöndíjat  Wink

ismerem őket, csak azért kérdeztem. naa-majd jól belepiszkálok a motorodba Evil
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5437 Dátum: 2009 Május 06, 19:28:28 »

Martonvásárra hozod el beállíttatni??

Aha
tudod ott laki a "Weber Isten"  Grin
viccen kívül.
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #5436 Dátum: 2009 Május 06, 19:18:53 »

Na majd Martonvásáron kiderül, én tényleg elég laikus vagyok ehhez.
Csak előbb még legyen meg a forgalmi vizsga...  Roll Eyes
(Hétvégén hátsó kerék csapágy, meg féltengely gumiharang csere, mert megadta magát mindkettő...)
Martonvásárra hozod el beállíttatni??
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5435 Dátum: 2009 Május 06, 19:18:07 »

Azért a te 1915ccm-es motorodnak a nagyobb venturi sem fog betenni. Én 1.6-ra használok 30-ast, de jártam sokáig 28-assal és kényszerből egy rövid ideig 32-essel is. A széria vezérműtengelyes 1.6-os motort be lehetett állítani mind a három verzióval szépen, de ott már a 32-est soknak találtam. A te motorod a 32-essel is rendben lesz alul, de ha csak 30-as kerül bele az is OK.

Na majd Martonvásáron kiderül, én tényleg elég laikus vagyok ehhez.
Csak előbb még legyen meg a forgalmi vizsga...  Roll Eyes
(Hétvégén hátsó kerék csapágy, meg féltengely gumiharang csere, mert megadta magát mindkettő...)
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5434 Dátum: 2009 Május 06, 19:16:38 »

Nem eleg, ha gyujtast adsz ra inditas elott? Minek erre kulon gomb?
nekem úgy van. Szerintem is felesleges a külön gomb. Első fordításra beindul a benzinpumpa, várok egy másodpercet, aztán továbbfordít a kulcs  (indítóz), és röfffff  Smiley
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #5433 Dátum: 2009 Május 06, 16:36:19 »

olyat is epithetsz bele, hogy a benzinpumpa gombnyomasra inditas elött, / Foto Piros gomb /
Nem eleg, ha gyujtast adsz ra inditas elott? Minek erre kulon gomb?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5432 Dátum: 2009 Május 06, 16:10:58 »

Azért a te 1915ccm-es motorodnak a nagyobb venturi sem fog betenni. Én 1.6-ra használok 30-ast, de jártam sokáig 28-assal és kényszerből egy rövid ideig 32-essel is. A széria vezérműtengelyes 1.6-os motort be lehetett állítani mind a három verzióval szépen, de ott már a 32-est soknak találtam. A te motorod a 32-essel is rendben lesz alul, de ha csak 30-as kerül bele az is OK.

na ezaz...
nekem most 28-as van
alul-felül jó, de lehetne jobb is
ha elkezdjük nagyobbra cserélni, akkor felül jobb lesz, de alul meg veszít az ember.
lehet max 30-at engedek belerakni. plusz tüte. már az is másabb lesz.
Callook is ezt mondta.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Május 06, 16:17:06 írta callook »

xoyox
« Hozzászólás #5431 Dátum: 2009 Május 06, 15:06:46 »

Koszi,akkor marad a Pierburg vagy a gyari AC..Majd meglatjuk
olyat is epithetsz bele, hogy a benzinpumpa gombnyomasra inditas elött, / Foto Piros gomb / akkor is nyomjon benzint az esetleg kiszaradt Uszohazba, ha sokat allt a motor es inditani akarsz .
A Pumpat a Tank  -ala-  kell beepiteni, kapsz hozza bilincset is stb amit Stuint irt az is kell, ha felborul a kocsi le kell alljon a benzin pumpalasa (tüzveszely) egy relai semmi mas


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5430 Dátum: 2009 Május 06, 09:04:39 »

na ezaz...
nekem most 28-as van
alul-felül jó, de lehetne jobb is
ha elkezdjük nagyobbra cserélni, akkor felül jobb lesz, de alul meg veszít az ember.
lehet max 30-at engedek belerakni. plusz tüte. már az is másabb lesz.
Callook is ezt mondta.
az biztos de megmerem kockáztatni hogy nagy venturi miatt2500 fölött jobban megindul(érzésre) mint az én  motorom pedigebbe semmi nincs se tengely semmii!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5429 Dátum: 2009 Május 06, 00:20:15 »

nagy 32es de találatme gy elég jó beállitást meg fuvokázást bár alul 2000altt elég buta....de jol elforog
na ezaz...
nekem most 28-as van
alul-felül jó, de lehetne jobb is
ha elkezdjük nagyobbra cserélni, akkor felül jobb lesz, de alul meg veszít az ember.
lehet max 30-at engedek belerakni. plusz tüte. már az is másabb lesz.
Callook is ezt mondta.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5428 Dátum: 2009 Május 05, 23:17:09 »

hanyas venturik? csakúgy...

nagy 32es de találatme gy elég jó beállitást meg fuvokázást bár alul 2000altt elég buta....de jol elforog

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5427 Dátum: 2009 Május 05, 23:04:23 »

na ma befokoztam a kübelt és gyári 1600os moci (bár nagy venturi van) nagyott lép magam is meglepödtem! Smiley
hanyas venturik? csakúgy...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5426 Dátum: 2009 Május 05, 22:00:14 »

na ma befokoztam a kübelt és gyári 1600os moci (bár nagy venturi van) nagyott lép magam is meglepödtem! Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5425 Dátum: 2009 Május 05, 18:55:34 »

Koszi,akkor marad a Pierburg vagy a gyari AC..Majd meglatjuk
Naaa hidd el jó dolog az elektromos ac, és ha ilyen, akkor csak is pierburg, pont jó a motor igényeihez.
Találkozón meg lehet nevetni a sok értelmetlen fejet vágó emberen, mikor mutogat a gyári ac ledugózása felé, hogy akkor most mivan???  Grin
Nekem a csomagtartóban van a pierburg a tank alatt. Mikor ráadom a  gyújtást, finoman elkezd cirippelni, és már lehet is tovább fordítani a kulcsot.
Na meg hogy néz már ki az a gyári ac... így meg egy darab benzinvezeték sem látszik  Wink
Hívd fel Csillagot, én is tőle vettem!
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5424 Dátum: 2009 Május 05, 17:15:47 »

Elmondom a véleményemet, aztán kiveszed belőle, amit akarsz.

Ez a weber pumpa kicsit erős, ehhez kell nyomásszabályzó, különben széttolja a tűszelepeket. Az pedig még egy tovább bonyolítása a dolognak, mert a jó nyomásszabályzó drága, ráadásul majdnem mind 3 vagy 3.5 bar-ra van optimalizálva, ha 0.3-ra állítod (ami neked kellene) azzal nem lesz pontos, nem lesz állandó a nyomásérték.

Az elektromos AC-nak indításkor van előnye, mert azonnal telenyomja az úszóházat, de biztonsági okokból kell rá egy inercia kapcsoló is, hogy egy esetleges karambol esetén ne nyomja a benzint folyamatosan, míg rajta a gyújtás. További előnye az állandó nyomás, a pontos úszószint, de ezzel nagyjából el is fogytak az előnyök.

A gyári AC megbízható, sokat szállít (pl. 40-50 liter / 100 km fogyasztású 44 DCOE weberes VFTS-ek simán mentek kicsit kisebb alátétes gyári AC-val!) bőségesen elég a motorhoz.

Nekem volt fent Pierburg elektromos AC, és mentem gyári pumpával is. Nincs különbség 150 lóig az biztos.  

Koszi,akkor marad a Pierburg vagy a gyari AC..Majd meglatjuk

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #5423 Dátum: 2009 Május 05, 16:22:08 »

Elmondom a véleményemet, aztán kiveszed belőle, amit akarsz.

Ez a weber pumpa kicsit erős, ehhez kell nyomásszabályzó, különben széttolja a tűszelepeket. Az pedig még egy tovább bonyolítása a dolognak, mert a jó nyomásszabályzó drága, ráadásul majdnem mind 3 vagy 3.5 bar-ra van optimalizálva, ha 0.3-ra állítod (ami neked kellene) azzal nem lesz pontos, nem lesz állandó a nyomásérték.

Az elektromos AC-nak indításkor van előnye, mert azonnal telenyomja az úszóházat, de biztonsági okokból kell rá egy inercia kapcsoló is, hogy egy esetleges karambol esetén ne nyomja a benzint folyamatosan, míg rajta a gyújtás. További előnye az állandó nyomás, a pontos úszószint, de ezzel nagyjából el is fogytak az előnyök.

A gyári AC megbízható, sokat szállít (pl. 40-50 liter / 100 km fogyasztású 44 DCOE weberes VFTS-ek simán mentek kicsit kisebb alátétes gyári AC-val!) bőségesen elég a motorhoz.

Nekem volt fent Pierburg elektromos AC, és mentem gyári pumpával is. Nincs különbség 150 lóig az biztos.  

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5422 Dátum: 2009 Május 05, 16:10:14 »

Martonvásárban a Weberservice-nél is azt mondták, hogy elég a gyári AC, inkább a nem pulzáló szállítás miatt van szükség a forgós elektromos üzemanyagpumpára.


...ha szar a tűszeleped.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #5421 Dátum: 2009 Május 05, 16:08:09 »

Martonvásárban a Weberservice-nél is azt mondták, hogy elég a gyári AC, inkább a nem pulzáló szállítás miatt van szükség a forgós elektromos üzemanyagpumpára.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5420 Dátum: 2009 Május 05, 16:05:13 »

és a te webereiden van ilyen üzemanyag-nyomás szabályzó, ami ehhez kell?

Nincs. Ezt külön kell venni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5419 Dátum: 2009 Május 05, 16:04:03 »

mert a 42es webereknek nem art az elektromos ac

Elmondom a véleményemet, aztán kiveszed belőle, amit akarsz.

Ez a weber pumpa kicsit erős, ehhez kell nyomásszabályzó, különben széttolja a tűszelepeket. Az pedig még egy tovább bonyolítása a dolognak, mert a jó nyomásszabályzó drága, ráadásul majdnem mind 3 vagy 3.5 bar-ra van optimalizálva, ha 0.3-ra állítod (ami neked kellene) azzal nem lesz pontos, nem lesz állandó a nyomásérték.

Az elektromos AC-nak indításkor van előnye, mert azonnal telenyomja az úszóházat, de biztonsági okokból kell rá egy inercia kapcsoló is, hogy egy esetleges karambol esetén ne nyomja a benzint folyamatosan, míg rajta a gyújtás. További előnye az állandó nyomás, a pontos úszószint, de ezzel nagyjából el is fogytak az előnyök.

A gyári AC megbízható, sokat szállít (pl. 40-50 liter / 100 km fogyasztású 44 DCOE weberes VFTS-ek simán mentek kicsit kisebb alátétes gyári AC-val!) bőségesen elég a motorhoz.

Nekem volt fent Pierburg elektromos AC, és mentem gyári pumpával is. Nincs különbség 150 lóig az biztos.  

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #5418 Dátum: 2009 Május 05, 15:56:14 »

mert a 42es webereknek nem art az elektromos ac
és a te webereiden van ilyen üzemanyag-nyomás szabályzó, ami ehhez kell?
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5417 Dátum: 2009 Május 05, 15:09:43 »

minek bonyolítod az életed? még eggyel több dolog lesz a motorteredbe, ami ha beszarik akkor nem vagy nehezen pótolható

mert a 42es webereknek nem art az elektromos ac

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #5416 Dátum: 2009 Május 05, 14:59:08 »


Jo lehet?(USA-ban nem talalok pierburgot es ha mar ugyis ott rendelek tobb cuccot is akkor hatha jo lenne ez is azokkal egyutt..)

minek bonyolítod az életed? még eggyel több dolog lesz a motorteredbe, ami ha beszarik akkor nem vagy nehezen pótolható

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5415 Dátum: 2009 Május 05, 14:53:44 »

Errol mi a velemeny?

Weber Electric Rotary Fuel Pump
This standard pressure high volume fuel pump has been specially formulated by Weber to perform with their carburetors. Will perform well with street or off-road motors up to 200hp. 1/4`` barbed inlet and outlet. Will handle performance demands of single or dual carbs. Flows at 6psi and 25 gallons per minute (requires fuel pressure regulator)

Jo lehet?(USA-ban nem talalok pierburgot es ha mar ugyis ott rendelek tobb cuccot is akkor hatha jo lenne ez is azokkal egyutt..)

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #5414 Dátum: 2009 Május 04, 21:42:31 »

én igyálok sehogy! Grin
Ebből még bármi lehet  Cool (nézőpont kérdése,h félig üres v félig tele már az a pohár..)
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #5413 Dátum: 2009 Május 04, 20:08:44 »

én igyálok sehogy! Grin
Miért már meg van a helye. Cool

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5412 Dátum: 2009 Május 04, 20:07:55 »

én igyálok sehogy! Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5411 Dátum: 2009 Május 04, 19:03:15 »


A Pierburg nagyon jó. 0.3-0.5 bar körül van nyomáskorlátozva, nem nyomja át a tűszelepet és nagyon megbízható.

18 körül van.

De a gyári AC is tudja etetni.
uj gyari ac van hozza,csak ugye nem duplakarbis volt,igy gondoltunk,hogy a 42esekre kene valami komolyabb..
nezek akkor pierburg-ot Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5410 Dátum: 2009 Május 04, 15:30:36 »

Hány BAR-ost, forgóst, vagy membránost ?

Én nem szeretem a membrános "kattogóst".

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5409 Dátum: 2009 Május 04, 15:29:18 »

Stunt segits:))
Milyet vegyek szerinted?
1776-hoz kell 42 DCNF karbik etetesere


A Pierburg nagyon jó. 0.3-0.5 bar körül van nyomáskorlátozva, nem nyomja át a tűszelepet és nagyon megbízható.

18 körül van.

De a gyári AC is tudja etetni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5408 Dátum: 2009 Május 04, 14:31:38 »

Stunt segits:))
Milyet vegyek szerinted?
1776-hoz kell 42 DCNF karbik etetesere
Egyértelmű, hogy Pierburg! (a lentebbi turbó karbis képen láthatsz belőle kettőt is)
18-20 e ft itthon is megkapod, akár bogárboltban is. 1 bar alatti.
Egy az egybe rákötöd, semmi más nem kell, van benne nyomásszabályozó.
Nekem is ez van, és prímán működik!  Wink
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #5407 Dátum: 2009 Május 04, 14:04:46 »

ezt is most hallom először  Shocked

ez mivel jobb-"konyhanyelven mit hoz a konyhára"??

 Wink thx
jobb lesz az égés hatásfoka így több energia jut a dugattyúra, nő a teljesítmény, kevesebb lesz az el nem égetett keverék.


                             GNX-967
Süni
« Hozzászólás #5406 Dátum: 2009 Május 04, 12:52:11 »

Stunt segits:))
Milyet vegyek szerinted?
1776-hoz kell 42 DCNF karbik etetesere
2x 40 DCOE-hez mi 1 bar alatti forgósat használunk. 10e.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5405 Dátum: 2009 Május 04, 12:40:29 »

Hány BAR-ost, forgóst, vagy membránost ?

Stunt segits:))
Milyet vegyek szerinted?
1776-hoz kell 42 DCNF karbik etetesere

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Oldalak: 1 ... 417 418 419 420 421 [422] 423 424 425 426 427 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.132 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.