www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 21:16:17
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
417
418
419
420
421
[
422
]
423
424
425
426
427
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3382015 alkalommal)
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5444 Dátum:
2009 Május 06, 21:40:28 »
Úgy ahogy mondja Süsü, zsiga,skoda, bmw, fiat stb..motorokat kenik-vágják, de a boxereket már nem igen szeretik/találják el...
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5443 Dátum:
2009 Május 06, 21:23:03 »
Idézetet írta: Süsü - 2009 Május 06, 21:19:35
Valaki írta hogy nem boldogultak el 2 db bevállalt bogárral, meg én is szoktam tőlük rendelni. Annó a véleményüket is kikértem amikor megakadtam, de teljesen fals dolgokat mondtak (Bogárhoz!!), ellenben egy 1.6os zsigulinál király beállítás lett volna (tapasztalat).
na majd kiderül. még mindig több műszerük van a beállításhoz, mint nekünk. Az alapötlet a fúvókákra-venturikra úgyis meglesz, attól meg nemigen fogunk eltérni. Közben meg tesztelés lesz,és kiderül mit változik.
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5442 Dátum:
2009 Május 06, 21:19:35 »
Valaki írta hogy nem boldogultak el 2 db bevállalt bogárral, meg én is szoktam tőlük rendelni. Annó a véleményüket is kikértem amikor megakadtam, de teljesen fals dolgokat mondtak (Bogárhoz!!), ellenben egy 1.6os zsigulinál király beállítás lett volna (tapasztalat).
GNX-967
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5441 Dátum:
2009 Május 06, 21:16:37 »
Idézetet írta: Süsü - 2009 Május 06, 21:13:51
Már tárgyaltuk hogy a martonvásáriak nagyon pengék zsiguliba, fiatba. De a bogár nem az erősségük. Nem értik meg hogy alacsony a fordulatszám tartomány, ezért nem kall akkora fúvókákat, karbikat és venturikat használni mint egy soros motornál.
Én inkább bíznám Mareszra vagy Stuntra.
Stunt is összedolgozott velük
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5440 Dátum:
2009 Május 06, 21:13:51 »
Már tárgyaltuk hogy a martonvásáriak nagyon pengék zsiguliba, fiatba. De a bogár nem az erősségük. Nem értik meg hogy alacsony a fordulatszám tartomány, ezért nem kall akkora fúvókákat, karbikat és venturikat használni mint egy soros motornál.
Én inkább bíznám Mareszra vagy Stuntra.
GNX-967
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5439 Dátum:
2009 Május 06, 19:47:22 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Május 06, 19:42:13
Látom megkaptad a Köztársasági Ösztöndíjat
ismerem őket, csak azért kérdeztem.
naa-majd jól belepiszkálok a motorodba
na ehhez nem fűzök semmit...
csinálni kell, nincs mese
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5438 Dátum:
2009 Május 06, 19:42:13 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Május 06, 19:28:28
Aha
tudod ott laki a "Weber Isten"
viccen kívül.
Látom megkaptad a Köztársasági Ösztöndíjat
ismerem őket, csak azért kérdeztem.
naa-majd jól belepiszkálok a motorodba
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5437 Dátum:
2009 Május 06, 19:28:28 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Május 06, 19:18:53
Martonvásárra hozod el beállíttatni??
Aha
tudod ott laki a "Weber Isten"
viccen kívül.
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5436 Dátum:
2009 Május 06, 19:18:53 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Május 06, 19:14:57
Na majd Martonvásáron kiderül, én tényleg elég laikus vagyok ehhez.
Csak előbb még legyen meg a forgalmi vizsga...
(Hétvégén hátsó kerék csapágy, meg féltengely gumiharang csere, mert megadta magát mindkettő...)
Martonvásárra hozod el beállíttatni??
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5435 Dátum:
2009 Május 06, 19:18:07 »
Idézetet írta: callook - 2009 Május 06, 16:10:58
Azért a te 1915ccm-es motorodnak a nagyobb venturi sem fog betenni. Én 1.6-ra használok 30-ast, de jártam sokáig 28-assal és kényszerből egy rövid ideig 32-essel is. A széria vezérműtengelyes 1.6-os motort be lehetett állítani mind a három verzióval szépen, de ott már a 32-est soknak találtam. A te motorod a 32-essel is rendben lesz alul, de ha csak 30-as kerül bele az is OK.
Na majd Martonvásáron kiderül, én tényleg elég laikus vagyok ehhez.
Csak előbb még legyen meg a forgalmi vizsga...
(Hétvégén hátsó kerék csapágy, meg féltengely gumiharang csere, mert megadta magát mindkettő...)
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5434 Dátum:
2009 Május 06, 19:16:38 »
Idézetet írta: Protheus - 2009 Május 06, 16:36:19
Nem eleg, ha gyujtast adsz ra inditas elott? Minek erre kulon gomb?
nekem úgy van. Szerintem is felesleges a külön gomb. Első fordításra beindul a benzinpumpa, várok egy másodpercet, aztán továbbfordít a kulcs (indítóz), és röfffff
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5433 Dátum:
2009 Május 06, 16:36:19 »
Idézetet írta: xoyox - 2009 Május 06, 15:06:46
olyat is epithetsz bele, hogy a benzinpumpa gombnyomasra inditas elött, / Foto Piros gomb /
Nem eleg, ha gyujtast adsz ra inditas elott? Minek erre kulon gomb?
Buzi, aki fékez! :-)))
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5432 Dátum:
2009 Május 06, 16:10:58 »
Azért a te 1915ccm-es motorodnak a nagyobb venturi sem fog betenni. Én 1.6-ra használok 30-ast, de jártam sokáig 28-assal és kényszerből egy rövid ideig 32-essel is. A széria vezérműtengelyes 1.6-os motort be lehetett állítani mind a három verzióval szépen, de ott már a 32-est soknak találtam. A te motorod a 32-essel is rendben lesz alul, de ha csak 30-as kerül bele az is OK.
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Május 06, 00:20:15
na ezaz...
nekem most 28-as van
alul-felül jó, de lehetne jobb is
ha elkezdjük nagyobbra cserélni, akkor felül jobb lesz, de alul meg veszít az ember.
lehet max 30-at engedek belerakni. plusz tüte. már az is másabb lesz.
Callook is ezt mondta.
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Május 06, 16:17:06 írta callook
»
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
xoyox
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5431 Dátum:
2009 Május 06, 15:06:46 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Május 05, 17:15:47
Koszi,akkor marad a Pierburg vagy a gyari AC..Majd meglatjuk
olyat is epithetsz bele, hogy a benzinpumpa gombnyomasra inditas elött, / Foto Piros gomb / akkor is nyomjon benzint az esetleg kiszaradt Uszohazba, ha sokat allt a motor es inditani akarsz .
A Pumpat a Tank -ala- kell beepiteni, kapsz hozza bilincset is stb amit Stuint irt az is kell, ha felborul a kocsi le kell alljon a benzin pumpalasa (tüzveszely) egy relai semmi mas
[a csatolmányt egy admin törölte]
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5430 Dátum:
2009 Május 06, 09:04:39 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Május 06, 00:20:15
na ezaz...
nekem most 28-as van
alul-felül jó, de lehetne jobb is
ha elkezdjük nagyobbra cserélni, akkor felül jobb lesz, de alul meg veszít az ember.
lehet max 30-at engedek belerakni. plusz tüte. már az is másabb lesz.
Callook is ezt mondta.
az biztos de megmerem kockáztatni hogy nagy venturi miatt2500 fölött jobban megindul(érzésre) mint az én motorom pedigebbe semmi nincs se tengely semmii!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5429 Dátum:
2009 Május 06, 00:20:15 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Május 05, 23:17:09
nagy 32es de találatme gy elég jó beállitást meg fuvokázást bár alul 2000altt elég buta....de jol elforog
na ezaz...
nekem most 28-as van
alul-felül jó, de lehetne jobb is
ha elkezdjük nagyobbra cserélni, akkor felül jobb lesz, de alul meg veszít az ember.
lehet max 30-at engedek belerakni. plusz tüte. már az is másabb lesz.
Callook is ezt mondta.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5428 Dátum:
2009 Május 05, 23:17:09 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Május 05, 23:04:23
hanyas venturik? csakúgy...
nagy 32es de találatme gy elég jó beállitást meg fuvokázást bár alul 2000altt elég buta....de jol elforog
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5427 Dátum:
2009 Május 05, 23:04:23 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Május 05, 22:00:14
na ma befokoztam a kübelt és gyári 1600os moci (bár nagy venturi van) nagyott lép magam is meglepödtem!
hanyas venturik? csakúgy...
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5426 Dátum:
2009 Május 05, 22:00:14 »
na ma befokoztam a kübelt és gyári 1600os moci (bár nagy venturi van) nagyott lép magam is meglepödtem!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5425 Dátum:
2009 Május 05, 18:55:34 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Május 05, 17:15:47
Koszi,akkor marad a Pierburg vagy a gyari AC..Majd meglatjuk
Naaa hidd el jó dolog az elektromos ac, és ha ilyen, akkor csak is pierburg, pont jó a motor igényeihez.
Találkozón meg lehet nevetni a sok értelmetlen fejet vágó emberen, mikor mutogat a gyári ac ledugózása felé, hogy akkor most mivan???
Nekem a csomagtartóban van a pierburg a tank alatt. Mikor ráadom a gyújtást, finoman elkezd cirippelni, és már lehet is tovább fordítani a kulcsot.
Na meg hogy néz már ki az a gyári ac... így meg egy darab benzinvezeték sem látszik
Hívd fel Csillagot, én is tőle vettem!
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5424 Dátum:
2009 Május 05, 17:15:47 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Május 05, 16:04:03
Elmondom a véleményemet, aztán kiveszed belőle, amit akarsz.
Ez a weber pumpa kicsit erős, ehhez kell nyomásszabályzó, különben széttolja a tűszelepeket. Az pedig még egy tovább bonyolítása a dolognak, mert a jó nyomásszabályzó drága, ráadásul majdnem mind 3 vagy 3.5 bar-ra van optimalizálva, ha 0.3-ra állítod (ami neked kellene) azzal nem lesz pontos, nem lesz állandó a nyomásérték.
Az elektromos AC-nak indításkor van előnye, mert azonnal telenyomja az úszóházat, de biztonsági okokból kell rá egy inercia kapcsoló is, hogy egy esetleges karambol esetén ne nyomja a benzint folyamatosan, míg rajta a gyújtás. További előnye az állandó nyomás, a pontos úszószint, de ezzel nagyjából el is fogytak az előnyök.
A gyári AC megbízható, sokat szállít (pl. 40-50 liter / 100 km fogyasztású 44 DCOE weberes VFTS-ek simán mentek kicsit kisebb alátétes gyári AC-val!) bőségesen elég a motorhoz.
Nekem volt fent Pierburg elektromos AC, és mentem gyári pumpával is. Nincs különbség 150 lóig az biztos.
Koszi,akkor marad a Pierburg vagy a gyari AC..Majd meglatjuk
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5423 Dátum:
2009 Május 05, 16:22:08 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Május 05, 16:04:03
Elmondom a véleményemet, aztán kiveszed belőle, amit akarsz.
Ez a weber pumpa kicsit erős, ehhez kell nyomásszabályzó, különben széttolja a tűszelepeket. Az pedig még egy tovább bonyolítása a dolognak, mert a jó nyomásszabályzó drága, ráadásul majdnem mind 3 vagy 3.5 bar-ra van optimalizálva, ha 0.3-ra állítod (ami neked kellene) azzal nem lesz pontos, nem lesz állandó a nyomásérték.
Az elektromos AC-nak indításkor van előnye, mert azonnal telenyomja az úszóházat, de biztonsági okokból kell rá egy inercia kapcsoló is, hogy egy esetleges karambol esetén ne nyomja a benzint folyamatosan, míg rajta a gyújtás. További előnye az állandó nyomás, a pontos úszószint, de ezzel nagyjából el is fogytak az előnyök.
A gyári AC megbízható, sokat szállít (pl. 40-50 liter / 100 km fogyasztású 44 DCOE weberes VFTS-ek simán mentek kicsit kisebb alátétes gyári AC-val!) bőségesen elég a motorhoz.
Nekem volt fent Pierburg elektromos AC, és mentem gyári pumpával is. Nincs különbség 150 lóig az biztos.
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5422 Dátum:
2009 Május 05, 16:10:14 »
Idézetet írta: Süni - 2009 Május 05, 16:08:09
Martonvásárban a Weberservice-nél is azt mondták, hogy elég a gyári AC, inkább a nem pulzáló szállítás miatt van szükség a forgós elektromos üzemanyagpumpára.
...ha szar a tűszeleped.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5421 Dátum:
2009 Május 05, 16:08:09 »
Martonvásárban a Weberservice-nél is azt mondták, hogy elég a gyári AC, inkább a nem pulzáló szállítás miatt van szükség a forgós elektromos üzemanyagpumpára.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5420 Dátum:
2009 Május 05, 16:05:13 »
Idézetet írta: Typ117 - 2009 Május 05, 15:56:14
és a te webereiden van ilyen üzemanyag-nyomás szabályzó, ami ehhez kell?
Nincs. Ezt külön kell venni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5419 Dátum:
2009 Május 05, 16:04:03 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Május 05, 15:09:43
mert a 42es webereknek nem art az elektromos ac
Elmondom a véleményemet, aztán kiveszed belőle, amit akarsz.
Ez a weber pumpa kicsit erős, ehhez kell nyomásszabályzó, különben széttolja a tűszelepeket. Az pedig még egy tovább bonyolítása a dolognak, mert a jó nyomásszabályzó drága, ráadásul majdnem mind 3 vagy 3.5 bar-ra van optimalizálva, ha 0.3-ra állítod (ami neked kellene) azzal nem lesz pontos, nem lesz állandó a nyomásérték.
Az elektromos AC-nak indításkor van előnye, mert azonnal telenyomja az úszóházat, de biztonsági okokból kell rá egy inercia kapcsoló is, hogy egy esetleges karambol esetén ne nyomja a benzint folyamatosan, míg rajta a gyújtás. További előnye az állandó nyomás, a pontos úszószint, de ezzel nagyjából el is fogytak az előnyök.
A gyári AC megbízható, sokat szállít (pl. 40-50 liter / 100 km fogyasztású 44 DCOE weberes VFTS-ek simán mentek kicsit kisebb alátétes gyári AC-val!) bőségesen elég a motorhoz.
Nekem volt fent Pierburg elektromos AC, és mentem gyári pumpával is. Nincs különbség 150 lóig az biztos.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5418 Dátum:
2009 Május 05, 15:56:14 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Május 05, 15:09:43
mert a 42es webereknek nem art az elektromos ac
és a te webereiden van ilyen üzemanyag-nyomás szabályzó, ami ehhez kell?
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5417 Dátum:
2009 Május 05, 15:09:43 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Május 05, 14:59:08
minek bonyolítod az életed? még eggyel több dolog lesz a motorteredbe, ami ha beszarik akkor nem vagy nehezen pótolható
mert a 42es webereknek nem art az elektromos ac
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5416 Dátum:
2009 Május 05, 14:59:08 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Május 05, 14:53:44
Jo lehet?(USA-ban nem talalok pierburgot es ha mar ugyis ott rendelek tobb cuccot is akkor hatha jo lenne ez is azokkal egyutt..)
minek bonyolítod az életed? még eggyel több dolog lesz a motorteredbe, ami ha beszarik akkor nem vagy nehezen pótolható
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5415 Dátum:
2009 Május 05, 14:53:44 »
Errol mi a velemeny?
Weber Electric Rotary Fuel Pump
This standard pressure high volume fuel pump has been specially formulated by Weber to perform with their carburetors. Will perform well with street or off-road motors up to 200hp. 1/4`` barbed inlet and outlet. Will handle performance demands of single or dual carbs. Flows at 6psi and 25 gallons per minute (requires fuel pressure regulator)
Jo lehet?(USA-ban nem talalok pierburgot es ha mar ugyis ott rendelek tobb cuccot is akkor hatha jo lenne ez is azokkal egyutt..)
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5414 Dátum:
2009 Május 04, 21:42:31 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Május 04, 20:07:55
én igyálok sehogy!
Ebből még bármi lehet
(nézőpont kérdése,h félig üres v félig tele már az a pohár..)
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5413 Dátum:
2009 Május 04, 20:08:44 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Május 04, 20:07:55
én igyálok sehogy!
Miért már meg van a helye.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5412 Dátum:
2009 Május 04, 20:07:55 »
én igyálok sehogy!
[a csatolmányt egy admin törölte]
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5411 Dátum:
2009 Május 04, 19:03:15 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Május 04, 15:29:18
A Pierburg nagyon jó. 0.3-0.5 bar körül van nyomáskorlátozva, nem nyomja át a tűszelepet és nagyon megbízható.
18 körül van.
De a gyári AC is tudja etetni.
uj gyari ac van hozza,csak ugye nem duplakarbis volt,igy gondoltunk,hogy a 42esekre kene valami komolyabb..
nezek akkor pierburg-ot
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5410 Dátum:
2009 Május 04, 15:30:36 »
Idézetet írta: Süni - 2009 Május 04, 12:37:15
Hány BAR-ost, forgóst, vagy membránost ?
Én nem szeretem a membrános "kattogóst".
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5409 Dátum:
2009 Május 04, 15:29:18 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Május 04, 12:40:29
Stunt segits:))
Milyet vegyek szerinted?
1776-hoz kell 42 DCNF karbik etetesere
A Pierburg nagyon jó. 0.3-0.5 bar körül van nyomáskorlátozva, nem nyomja át a tűszelepet és nagyon megbízható.
18 körül van.
De a gyári AC is tudja etetni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5408 Dátum:
2009 Május 04, 14:31:38 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Május 04, 12:40:29
Stunt segits:))
Milyet vegyek szerinted?
1776-hoz kell 42 DCNF karbik etetesere
Egyértelmű, hogy Pierburg! (a lentebbi turbó karbis képen láthatsz belőle kettőt is)
18-20 e ft itthon is megkapod, akár bogárboltban is. 1 bar alatti.
Egy az egybe rákötöd, semmi más nem kell, van benne nyomásszabályozó.
Nekem is ez van, és prímán működik!
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5407 Dátum:
2009 Május 04, 14:04:46 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Május 03, 23:50:31
ezt is most hallom először
ez mivel jobb-"konyhanyelven mit hoz a konyhára"??
thx
jobb lesz az égés hatásfoka így több energia jut a dugattyúra, nő a teljesítmény, kevesebb lesz az el nem égetett keverék.
GNX-967
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5406 Dátum:
2009 Május 04, 12:52:11 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Május 04, 12:40:29
Stunt segits:))
Milyet vegyek szerinted?
1776-hoz kell 42 DCNF karbik etetesere
2x 40 DCOE-hez mi 1 bar alatti forgósat használunk. 10e.
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5405 Dátum:
2009 Május 04, 12:40:29 »
Idézetet írta: Süni - 2009 Május 04, 12:37:15
Hány BAR-ost, forgóst, vagy membránost ?
Stunt segits:))
Milyet vegyek szerinted?
1776-hoz kell 42 DCNF karbik etetesere
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Oldalak:
1
...
417
418
419
420
421
[
422
]
423
424
425
426
427
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...