www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 21:23:19
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
416
417
418
419
420
[
421
]
422
423
424
425
426
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3382053 alkalommal)
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5484 Dátum:
2009 Május 15, 22:31:50 »
Idézetet írta: martonmany - 2009 Május 15, 22:31:03
azt hogy gyorsabb a tiédnél
na de tényleg valami alap paramétereket mondjatok
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5483 Dátum:
2009 Május 15, 22:31:03 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Május 15, 22:29:15
Jobb szélsőről (356) mit lehet tudni?
azt hogy gyorsabb a tiédnél
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5482 Dátum:
2009 Május 15, 22:29:15 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Május 15, 20:30:15
Szeky garage.
Latszik,hogy kozeledik Tokol
Jobb szélsőről (356) mit lehet tudni?
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5481 Dátum:
2009 Május 15, 22:27:25 »
Idézetet írta: vw1966 - 2009 Május 15, 22:19:23
Tökölön ott lesz ha összejön
...haverom Baja bogarába lesz bedobva mert annak nincs hátulja úgysem
elatták?
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5480 Dátum:
2009 Május 15, 22:19:23 »
Idézetet írta: martonmany - 2009 Május 15, 22:13:55
az anno soklóerős airrideos fuchs felnis "bundeswehr" kübel motorjával mi lett, ha lehet tudni? valami ismerős arc vette meg?
Tökölön ott lesz ha összejön
...haverom Baja bogarába lesz bedobva mert annak nincs hátulja úgysem
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5479 Dátum:
2009 Május 15, 22:13:55 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Május 15, 21:59:29
balrol jobra
kübli kübli 356
az anno soklóerős airrideos fuchs felnis "bundeswehr" kübel motorjával mi lett, ha lehet tudni? valami ismerős arc vette meg?
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5478 Dátum:
2009 Május 15, 22:10:24 »
Idézetet írta: gas - 2009 Május 15, 22:06:16
az első a Toma küblie?
igen
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5477 Dátum:
2009 Május 15, 22:06:16 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Május 15, 21:59:29
balrol jobra
kübli kübli 356
az első a Toma küblie?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5476 Dátum:
2009 Május 15, 21:59:29 »
Idézetet írta: vw1966 - 2009 Május 15, 21:52:46
melyik mibe való?
balrol jobra
kübli kübli 356
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5475 Dátum:
2009 Május 15, 21:52:46 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Május 15, 20:30:15
Szeky garage.
Latszik,hogy kozeledik Tokol
melyik mibe való?
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5474 Dátum:
2009 Május 15, 20:32:36 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Május 15, 20:30:15
Szeky garage.
Latszik,hogy kozeledik Tokol
Most se lesz jó motorja?
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5473 Dátum:
2009 Május 15, 20:30:15 »
Szeky garage.
Latszik,hogy kozeledik Tokol
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
xoyox
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5472 Dátum:
2009 Május 13, 13:50:44 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Május 11, 22:30:26
Azt csiripelik a madarak, hogy megszűnik az Engle cég.
es most szomoru vagy ?
elveszted a Tarstulajdonosi jövedelmed, vagy a bank nem fizeti ki a lekötött Fonds -ertek- papierjaidat ?
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5471 Dátum:
2009 Május 11, 22:30:26 »
Azt csiripelik a madarak, hogy megszűnik az Engle cég.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5470 Dátum:
2009 Május 11, 21:33:30 »
Idézetet írta: vgd - 2009 Május 11, 21:19:48
Ezeket mivel takarítottad le?
benzinnel
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
vgd
Hozzászólások: 420
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5469 Dátum:
2009 Május 11, 21:19:48 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Május 11, 19:35:33
Hengerfejeim
Ezeket mivel takarítottad le?
Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5468 Dátum:
2009 Május 11, 19:35:33 »
Hengerfejeim
before:
after:
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5467 Dátum:
2009 Május 11, 17:29:31 »
Idézetet írta: Typ117 - 2009 Május 11, 17:21:56
miért nem csinálsz kapcsolót hozzájuk, ha már mindkettő megvan?
mert annak csak egy vezeték lett behúzva. jol van ez, úgyis párszor kipróbálom érdekességként, hogy ténylegesen mennyit hűt a fentihez képest.
bár ha fel lesz szerelve, akkor a fenti sem lesz már olyan meleg, mint nélküle.
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5466 Dátum:
2009 Május 11, 17:21:56 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Május 11, 17:19:01
Csini! Enyém is ilyen, de Empi (+1,6 lici). Fel kellene már nekem is szerelni.
Stunt tett bele egy vdo hőfokmérőt is, de van a blokkba is egy, szóval látható lesz a hatásfoka, ha átdugdosom a sarut.
miért nem csinálsz kapcsolót hozzájuk, ha már mindkettő megvan?
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5465 Dátum:
2009 Május 11, 17:19:01 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Május 11, 15:33:37
Elkezdodott a motorcuccok tisztitatasa es vizsgalata es jonnek el a szep cuccok
Par uj alakatresz is kellett,azok is mar vasarnap itthon lesznek az USAbol
<beszúrt kép törölve>
Gene Berg enterprises:
<beszúrt kép törölve>
Csini! Enyém is ilyen, de Empi (+1,6 lici). Fel kellene már nekem is szerelni.
Stunt tett bele egy vdo hőfokmérőt is, de van a blokkba is egy, szóval látható lesz a hatásfoka, ha átdugdosom a sarut.
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5464 Dátum:
2009 Május 11, 15:33:37 »
Elkezdodott a motorcuccok tisztitatasa es vizsgalata es jonnek el a szep cuccok
Par uj alakatresz is kellett,azok is mar vasarnap itthon lesznek az USAbol
Gene Berg enterprises:
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5463 Dátum:
2009 Május 10, 14:56:39 »
Ismét haladtam picit:
http://callook.freeblog.hu/
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5462 Dátum:
2009 Május 10, 10:56:22 »
Idézetet írta: Süsü - 2009 Május 10, 01:00:38
én meg a kezét csavargattam volna de mindkettőt.
Ráadásul a gépében csak sima 1300-as volt.Képzeld,ahogy az egykilences dupla karbist becsavarja az egyhármas gyári értékére.
Nem keveset fetrengett alatta.
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5461 Dátum:
2009 Május 10, 01:00:38 »
Idézetet írta: Funk - 2009 Május 09, 11:01:27
Csak a baloldali karbit csavargatta.
én meg a kezét csavargattam volna de mindkettőt.
GNX-967
Imrüs
Hozzászólások: 2988
www.matraveteran.uw.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5460 Dátum:
2009 Május 09, 14:46:48 »
Idézetet írta: vw1966 - 2009 Május 09, 11:28:34
ezért nem járok évek óta csavargatós zöldkártyára....az én autómat nem piszkálja senki / ja és ahova járok ugyanannyiba kerül mint csavargatós lenne
Most csináltattam én is
"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5459 Dátum:
2009 Május 09, 11:28:34 »
Idézetet írta: Funk - 2009 Május 09, 11:01:27
Csak a baloldali karbit csavargatta.
ezért nem járok évek óta csavargatós zöldkártyára....az én autómat nem piszkálja senki / ja és ahova járok ugyanannyiba kerül mint csavargatós lenne
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5458 Dátum:
2009 Május 09, 11:01:27 »
Idézetet írta: Süsü - 2009 Május 08, 23:58:10
csak a keverék állító csavarokat tudták eltekergetni a buzik, meg az előgyuszit. A szinkron teszterrel csak a
Csak a baloldali karbit csavargatta.
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5457 Dátum:
2009 Május 08, 23:58:10 »
Idézetet írta: Funk - 2009 Május 08, 20:55:10
Én alaphangon járok,ződ kártyánál elcsavarták,Mareszra várok.Időpontilag.Kellene egy idf 36 karbi,mely komplett,de lehet full öszve rohadt.Fánk pénzért.Van szinkron teszterem(Maresztól),de nem tudom mit állítsak.Most mindegyik toroknál egyformán megy fel a bogyó.
csak a keverék állító csavarokat tudták eltekergetni a buzik, meg az előgyuszit. A szinkron teszterrel csak a fojtószelepeket állítod szinkronba, a az alapjárat állító csavarokkal a karbi oldalán, először rudazat nélkül alapjáraton, ha ok akkorr a karbik szinkronban vannak. Végül rá akasztod a rudazatot és úgy is ellenörzöd a szinkront. Ha passzol akkor ok, ha nem akkor a rudazaton is kell állítani. A co csavarokat cirka 3-3,5 kitekerésre állítsd a teljes becsavarástól minden toroknál. Előgyújtást meg olyan 10 fok körüli értékre. Talán a gyorsító rudazatát nem buzerálták. Ha még is akkor a kis anyák a menet végétől legyenek ~2 mm-re.
GNX-967
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5456 Dátum:
2009 Május 08, 20:55:10 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Május 08, 20:41:26
Ha faszául bemelegszik, akkor könnyedén megy neki
nem szoktam gyilkolni a gépet, ha nem muszáj
Én alaphangon járok,ződ kártyánál elcsavarták,Mareszra várok.Időpontilag.Kellene egy idf 36 karbi,mely komplett,de lehet full öszve rohadt.Fánk pénzért.Van szinkron teszterem(Maresztól),de nem tudom mit állítsak.Most mindegyik toroknál egyformán megy fel a bogyó.
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5455 Dátum:
2009 Május 08, 20:41:26 »
Idézetet írta: Funk - 2009 Május 08, 20:35:28
201.Nem sajnálod tolni?
Ha faszául bemelegszik, akkor könnyedén megy neki
nem szoktam gyilkolni a gépet, ha nem muszáj
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5454 Dátum:
2009 Május 08, 20:35:28 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Május 08, 19:47:54
Fúúúúúú de kibaszott jól megy a gép
Új távolsági rekordot állítottam fel!
Debrecen - Kisújszállás (4-es főút) 80 km cirka
45 perc!!
Eddig a legjobb is 50 perc volt.
Simán tolta az orrát 120-130-as utazóval
Jajj mi lesz ha benne lesznek a 32-es venturik, meg a tüték
201.Nem sajnálod tolni?
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5453 Dátum:
2009 Május 08, 19:47:54 »
Fúúúúúú de kibaszott jól megy a gép
Új távolsági rekordot állítottam fel!
Debrecen - Kisújszállás (4-es főút) 80 km cirka
45 perc!!
Eddig a legjobb is 50 perc volt.
Simán tolta az orrát 120-130-as utazóval
Jajj mi lesz ha benne lesznek a 32-es venturik, meg a tüték
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5452 Dátum:
2009 Május 07, 14:31:53 »
Idézetet írta: Süsü - 2009 Május 06, 21:19:35
Valaki írta hogy nem boldogultak el 2 db bevállalt bogárral, meg én is szoktam tőlük rendelni. Annó a véleményüket is kikértem amikor megakadtam, de teljesen fals dolgokat mondtak (Bogárhoz!!), ellenben egy 1.6os zsigulinál király beállítás lett volna (tapasztalat).
Nekem is fals dolgokat mondtak, de amikor odamentem a DCNF karbikkal és a typ3-assal, rátettük a CO mérőt és azonnal látták, hogy nem jó, annak megfelelően módosították és egy óra alatt simán okésra finomították azt, amit én az előző hónapban már nem tudtam tovább javítani. Mert nekik van sok fúvókájuk, keverőcsövük és műszerük is...
Nekem jó tapasztalataim vannak velük, valóban a Zsigulit és a Fiatot bekötött szemmel szerelik és szagra érzik a CO-t! ;-)
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5451 Dátum:
2009 Május 07, 10:18:30 »
akkor is tök felesleges. egyszerűen gyujtás állásba kell bekötni a pumpát, és indítózás nélkül, az első kulcsfordításra lehet felnyomni a benyát, aztán indítóz.
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5450 Dátum:
2009 Május 07, 09:53:37 »
Idézetet írta: xoyox - 2009 Május 07, 09:03:26
egyszerü, megprobalom körülirni:
1/ Pl ha sokaig allt az autod, es üres az uszohaz a Karburatorodban, akkor addig kellene inditoznod amig a benzin a Benzinpumpatol feljut a karbihoz . . .= logo
2/ De a Pierburg benzinpumpa csak akkor dolgozik es nyomja a benzint fel, ha mar van olajnyomasod.
/ Ha nincs olajnyomas nincs Benzinszallitas ! / Veszkikapcsolas . . . . Crash-Schalter....
Tehat elöször kurblizol addig , amig meglesz a kivant olajnyomas a Motorban, ezutan lesz Benzinszallitas , de közben lemerülhetne -az Akkud
3/ Mindezt a fölösleges köszörülest megelözven, közbeiktattam egy gombot, amivel müködesbe hozom a Pumpat , ez feltölti az uszohazat es pöcc-röff-
egyebkent ez a gomb összeköttetesben van azzal a bizonyos vesz kikapcsolo relevel, ha all a motor a rele kikapcsolja a bnezinszallitast egy borulas stb eseten . . . .stb stb stb
na igy törtent, illetve ezert törtent.
vagy nem kötöd be az olajnyomásmérőt és akkor gyújtáson tudod tölteni a karbit
és nem kell szétfurkálni a műszerfalat (amit itt egyesek kókánynak neveznének)
Idézetet írta: brez - 2009 Május 07, 09:50:29
De vannak olyan vélemények, hogy egy már régen álló motort nem egészséges, rögtön robbanásos terheléssel "megnyomni", ezért érdemes kicsit köszörülni, hogy valamennyire felvegye az olajat és csak utána röffenteni...
Ezek alapján a te megoldásod, nem éppen csapágykímélő.
Ezzel nem kötözködni akartam....!
ja! haverom számtalanszor lehúzott gyújtással forgatta meg az ilyen motorokat
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5449 Dátum:
2009 Május 07, 09:50:29 »
Idézetet írta: xoyox - 2009 Május 07, 09:03:26
egyszerü, megprobalom körülirni:
1/ Pl ha sokaig allt az autod, es üres az uszohaz a Karburatorodban, akkor addig kellene inditoznod amig a benzin a Benzinpumpatol feljut a karbihoz . . .= logo
2/ De a Pierburg benzinpumpa csak akkor dolgozik es nyomja a benzint fel, ha mar van olajnyomasod.
/ Ha nincs olajnyomas nincs Benzinszallitas ! / Veszkikapcsolas . . . . Crash-Schalter....
Tehat elöször kurblizol addig , amig meglesz a kivant olajnyomas a Motorban, ezutan lesz Benzinszallitas , de közben lemerülhetne -az Akkud
3/ Mindezt a fölösleges köszörülest megelözven, közbeiktattam egy gombot, amivel müködesbe hozom a Pumpat , ez feltölti az uszohazat es pöcc-röff-
egyebkent ez a gomb összeköttetesben van azzal a bizonyos vesz kikapcsolo relevel, ha all a motor a rele kikapcsolja a bnezinszallitast egy borulas stb eseten . . . .stb stb stb
na igy törtent, illetve ezert törtent.
De vannak olyan vélemények, hogy egy már régen álló motort nem egészséges, rögtön robbanásos terheléssel "megnyomni", ezért érdemes kicsit köszörülni, hogy valamennyire felvegye az olajat és csak utána röffenteni...
Ezek alapján a te megoldásod, nem éppen csapágykímélő.
Ezzel nem kötözködni akartam....!
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
xoyox
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5448 Dátum:
2009 Május 07, 09:03:26 »
Idézetet írta: Protheus - 2009 Május 06, 16:36:19
Nem eleg, ha gyujtast adsz ra inditas elott? Minek erre kulon gomb?
egyszerü, megprobalom körülirni:
1/ Pl ha sokaig allt az autod, es üres az uszohaz a Karburatorodban, akkor addig kellene inditoznod amig a benzin a Benzinpumpatol feljut a karbihoz . . .= logo
2/ De a Pierburg benzinpumpa csak akkor dolgozik es nyomja a benzint fel, ha mar van olajnyomasod.
/ Ha nincs olajnyomas nincs Benzinszallitas ! / Veszkikapcsolas . . . . Crash-Schalter....
Tehat elöször kurblizol addig , amig meglesz a kivant olajnyomas a Motorban, ezutan lesz Benzinszallitas , de közben lemerülhetne -az Akkud
3/ Mindezt a fölösleges köszörülest megelözven, közbeiktattam egy gombot, amivel müködesbe hozom a Pumpat , ez feltölti az uszohazat es pöcc-röff-
egyebkent ez a gomb összeköttetesben van azzal a bizonyos vesz kikapcsolo relevel, ha all a motor a rele kikapcsolja a bnezinszallitast egy borulas stb eseten . . . .stb stb stb
na igy törtent, illetve ezert törtent.
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Május 07, 09:20:45 írta xoyox
»
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5447 Dátum:
2009 Május 06, 23:26:37 »
Alapok mik?
Egy 1915ös motorhoz 40-es weberekkel kb: 28 v. 30as venturik főfúvóka:145, levegő 220, 55ös alapjárati és ha cserélhető akkor 50es gyorsító fúvóka kell, ha nem akkor jobban rá kell állítani a gyorsító rudazatra. F11-es keverő cső ajánlott.
GNX-967
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5446 Dátum:
2009 Május 06, 23:21:44 »
Idézetet írta: Süsü - 2009 Május 06, 23:18:46
milyen műszer? Hengerenkénti Co-t csak csőkígyóba lehet mérni flexibilis szondával. Ilyen van minden zöldkártyás vizsga soron, meg egy szinkron teszter kell és viszlát.
ennyi
nekem semmi nincs
főleg hozzáértés
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5445 Dátum:
2009 Május 06, 23:18:46 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Május 06, 21:23:03
na majd kiderül. még mindig több műszerük van a beállításhoz, mint nekünk. Az alapötlet a fúvókákra-venturikra úgyis meglesz, attól meg nemigen fogunk eltérni. Közben meg tesztelés lesz,és kiderül mit változik.
milyen műszer? Hengerenkénti Co-t csak csőkígyóba lehet mérni flexibilis szondával. Ilyen van minden zöldkártyás vizsga soron, meg egy szinkron teszter kell és viszlát.
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Május 06, 23:26:27 írta Süsü
»
GNX-967
Oldalak:
1
...
416
417
418
419
420
[
421
]
422
423
424
425
426
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...