www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 21:02:50

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 416 417 418 419 420 [421] 422 423 424 425 426 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3381945 alkalommal)
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5484 Dátum: 2009 Május 15, 22:31:50 »

azt hogy gyorsabb a tiédnél  Grin
Tongue
na de tényleg valami alap paramétereket mondjatok
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #5483 Dátum: 2009 Május 15, 22:31:03 »

Jobb szélsőről (356) mit lehet tudni?
azt hogy gyorsabb a tiédnél  Grin
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5482 Dátum: 2009 Május 15, 22:29:15 »

Szeky garage.
Latszik,hogy kozeledik Tokol Evil


Jobb szélsőről (356) mit lehet tudni?
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #5481 Dátum: 2009 Május 15, 22:27:25 »

Tökölön ott lesz ha összejön Smiley ...haverom Baja bogarába lesz bedobva mert annak nincs hátulja úgysem Smiley
elatták?

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #5480 Dátum: 2009 Május 15, 22:19:23 »

az anno soklóerős airrideos fuchs felnis "bundeswehr" kübel motorjával mi lett, ha lehet tudni? valami ismerős arc vette meg?
Tökölön ott lesz ha összejön Smiley ...haverom Baja bogarába lesz bedobva mert annak nincs hátulja úgysem Smiley
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #5479 Dátum: 2009 Május 15, 22:13:55 »

balrol jobra
kübli kübli 356
az anno soklóerős airrideos fuchs felnis "bundeswehr" kübel motorjával mi lett, ha lehet tudni? valami ismerős arc vette meg?
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #5478 Dátum: 2009 Május 15, 22:10:24 »

az első a Toma küblie?
igen Smiley

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #5477 Dátum: 2009 Május 15, 22:06:16 »

balrol jobra
kübli kübli 356
az első a Toma küblie?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #5476 Dátum: 2009 Május 15, 21:59:29 »

melyik mibe való?
balrol jobra
kübli kübli 356

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #5475 Dátum: 2009 Május 15, 21:52:46 »

Szeky garage.
Latszik,hogy kozeledik Tokol Evil


melyik mibe való?
Elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #5474 Dátum: 2009 Május 15, 20:32:36 »

Szeky garage.
Latszik,hogy kozeledik Tokol Evil
Most se lesz jó motorja?  Evil
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5473 Dátum: 2009 Május 15, 20:30:15 »

Szeky garage.
Latszik,hogy kozeledik Tokol Evil



[a csatolmányt egy admin törölte]

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
xoyox
« Hozzászólás #5472 Dátum: 2009 Május 13, 13:50:44 »

Azt csiripelik a madarak, hogy megszűnik az Engle cég.   Undecided
es most szomoru vagy ?
elveszted a Tarstulajdonosi jövedelmed, vagy a bank nem fizeti ki a lekötött Fonds -ertek- papierjaidat ?
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5471 Dátum: 2009 Május 11, 22:30:26 »

Azt csiripelik a madarak, hogy megszűnik az Engle cég.   Undecided

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5470 Dátum: 2009 Május 11, 21:33:30 »

Ezeket mivel takarítottad le?

benzinnel

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #5469 Dátum: 2009 Május 11, 21:19:48 »

Hengerfejeim

Ezeket mivel takarítottad le?

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5468 Dátum: 2009 Május 11, 19:35:33 »

Hengerfejeim
before:


after:


www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5467 Dátum: 2009 Május 11, 17:29:31 »

miért nem csinálsz kapcsolót hozzájuk, ha már mindkettő megvan?
mert annak csak egy vezeték lett behúzva. jol van ez, úgyis párszor kipróbálom érdekességként, hogy ténylegesen mennyit hűt a fentihez képest.
bár ha fel lesz szerelve, akkor a fenti sem lesz már olyan meleg, mint nélküle.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #5466 Dátum: 2009 Május 11, 17:21:56 »

Csini! Enyém is ilyen, de Empi (+1,6 lici). Fel kellene már nekem is szerelni.
Stunt tett bele egy vdo hőfokmérőt is, de van a blokkba is egy, szóval látható lesz a hatásfoka, ha átdugdosom a sarut.
miért nem csinálsz kapcsolót hozzájuk, ha már mindkettő megvan?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5465 Dátum: 2009 Május 11, 17:19:01 »

Elkezdodott a motorcuccok tisztitatasa es vizsgalata es jonnek el a szep cuccok Grin
Par uj alakatresz is kellett,azok is mar vasarnap itthon lesznek az USAbol Wink

<beszúrt kép törölve>

Gene Berg enterprises:
<beszúrt kép törölve>


Csini! Enyém is ilyen, de Empi (+1,6 lici). Fel kellene már nekem is szerelni.
Stunt tett bele egy vdo hőfokmérőt is, de van a blokkba is egy, szóval látható lesz a hatásfoka, ha átdugdosom a sarut.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5464 Dátum: 2009 Május 11, 15:33:37 »

Elkezdodott a motorcuccok tisztitatasa es vizsgalata es jonnek el a szep cuccok Grin
Par uj alakatresz is kellett,azok is mar vasarnap itthon lesznek az USAbol Wink



Gene Berg enterprises:



www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5463 Dátum: 2009 Május 10, 14:56:39 »

Ismét haladtam picit:

http://callook.freeblog.hu/

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #5462 Dátum: 2009 Május 10, 10:56:22 »

én meg a kezét csavargattam volna de mindkettőt.
Ráadásul a gépében csak sima 1300-as volt.Képzeld,ahogy az egykilences dupla karbist becsavarja az egyhármas gyári értékére. Grin Nem keveset fetrengett alatta.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #5461 Dátum: 2009 Május 10, 01:00:38 »

   Csak a baloldali karbit csavargatta.
én meg a kezét csavargattam volna de mindkettőt.


                             GNX-967
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #5460 Dátum: 2009 Május 09, 14:46:48 »

ezért nem járok évek óta csavargatós zöldkártyára....az én autómat nem piszkálja senki / ja és ahova járok ugyanannyiba kerül mint csavargatós lenne


  Most csináltattam én is

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #5459 Dátum: 2009 Május 09, 11:28:34 »

   Csak a baloldali karbit csavargatta.

ezért nem járok évek óta csavargatós zöldkártyára....az én autómat nem piszkálja senki / ja és ahova járok ugyanannyiba kerül mint csavargatós lenne
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #5458 Dátum: 2009 Május 09, 11:01:27 »

csak a keverék állító csavarokat tudták eltekergetni a buzik, meg az előgyuszit. A szinkron teszterrel csak a
   Csak a baloldali karbit csavargatta.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #5457 Dátum: 2009 Május 08, 23:58:10 »

Én alaphangon járok,ződ kártyánál elcsavarták,Mareszra várok.Időpontilag.Kellene egy idf 36 karbi,mely komplett,de lehet full öszve rohadt.Fánk pénzért.Van szinkron teszterem(Maresztól),de nem tudom mit állítsak.Most mindegyik toroknál egyformán megy fel a bogyó. Huh
csak a keverék állító csavarokat tudták eltekergetni a buzik, meg az előgyuszit. A szinkron teszterrel csak a fojtószelepeket állítod szinkronba, a az alapjárat állító csavarokkal a karbi oldalán, először rudazat nélkül alapjáraton, ha ok akkorr a karbik szinkronban vannak. Végül rá akasztod a rudazatot és úgy is ellenörzöd a szinkront. Ha passzol akkor ok, ha nem akkor a rudazaton is kell állítani. A co csavarokat cirka 3-3,5 kitekerésre állítsd a teljes becsavarástól minden toroknál. Előgyújtást meg olyan 10 fok körüli értékre. Talán a gyorsító rudazatát nem buzerálták. Ha még is akkor a kis anyák a menet végétől legyenek ~2 mm-re.


                             GNX-967
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #5456 Dátum: 2009 Május 08, 20:55:10 »

Ha faszául bemelegszik, akkor könnyedén megy neki  Grin nem szoktam gyilkolni a gépet, ha nem muszáj  Grin
Én alaphangon járok,ződ kártyánál elcsavarták,Mareszra várok.Időpontilag.Kellene egy idf 36 karbi,mely komplett,de lehet full öszve rohadt.Fánk pénzért.Van szinkron teszterem(Maresztól),de nem tudom mit állítsak.Most mindegyik toroknál egyformán megy fel a bogyó. Huh
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5455 Dátum: 2009 Május 08, 20:41:26 »

201.Nem sajnálod tolni?
Ha faszául bemelegszik, akkor könnyedén megy neki  Grin nem szoktam gyilkolni a gépet, ha nem muszáj  Grin
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #5454 Dátum: 2009 Május 08, 20:35:28 »

Fúúúúúú de kibaszott jól megy a gép  Grin Grin Grin
Új távolsági rekordot állítottam fel!
Debrecen - Kisújszállás (4-es főút) 80 km cirka
45 perc!!  Cool
Eddig a legjobb is 50 perc volt.
Simán tolta az orrát 120-130-as utazóval 

Jajj mi lesz ha benne lesznek a 32-es venturik, meg a tüték
201.Nem sajnálod tolni?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5453 Dátum: 2009 Május 08, 19:47:54 »

Fúúúúúú de kibaszott jól megy a gép  Grin Grin Grin
Új távolsági rekordot állítottam fel!
Debrecen - Kisújszállás (4-es főút) 80 km cirka
45 perc!!  Cool
Eddig a legjobb is 50 perc volt.
Simán tolta az orrát 120-130-as utazóval 

Jajj mi lesz ha benne lesznek a 32-es venturik, meg a tüték
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5452 Dátum: 2009 Május 07, 14:31:53 »

Valaki írta hogy nem boldogultak el 2 db bevállalt bogárral, meg én is szoktam tőlük rendelni. Annó a véleményüket is kikértem amikor megakadtam, de teljesen fals dolgokat mondtak (Bogárhoz!!), ellenben egy 1.6os zsigulinál király beállítás lett volna (tapasztalat).


Nekem is fals dolgokat mondtak, de amikor odamentem a DCNF karbikkal és a typ3-assal, rátettük a CO mérőt és azonnal látták, hogy nem jó, annak megfelelően módosították és egy óra alatt simán okésra finomították azt, amit én az előző hónapban már nem tudtam tovább javítani. Mert nekik van sok fúvókájuk, keverőcsövük és műszerük is...
Nekem jó tapasztalataim vannak velük, valóban a Zsigulit és a Fiatot bekötött szemmel szerelik és szagra érzik a CO-t! ;-)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5451 Dátum: 2009 Május 07, 10:18:30 »

akkor is tök felesleges. egyszerűen gyujtás állásba kell bekötni a pumpát, és indítózás nélkül, az első kulcsfordításra lehet felnyomni a benyát, aztán indítóz.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #5450 Dátum: 2009 Május 07, 09:53:37 »

egyszerü, megprobalom körülirni:

1/ Pl ha sokaig allt az autod, es üres az uszohaz a Karburatorodban, akkor addig kellene inditoznod amig a benzin a Benzinpumpatol feljut a karbihoz . . .= logo
2/ De a Pierburg benzinpumpa csak akkor dolgozik es nyomja a benzint fel, ha mar van olajnyomasod.
/ Ha nincs olajnyomas nincs Benzinszallitas ! / Veszkikapcsolas . . . . Crash-Schalter....
 Tehat elöször kurblizol addig , amig meglesz a kivant olajnyomas a Motorban, ezutan lesz Benzinszallitas , de közben lemerülhetne -az Akkud
3/ Mindezt a fölösleges köszörülest megelözven, közbeiktattam egy gombot, amivel müködesbe hozom a Pumpat , ez feltölti az uszohazat es pöcc-röff-

egyebkent ez a gomb összeköttetesben van azzal a bizonyos vesz kikapcsolo relevel, ha all a motor a rele kikapcsolja a bnezinszallitast egy borulas stb eseten . . . .stb stb stb
na igy  törtent, illetve ezert törtent.
vagy nem kötöd be az olajnyomásmérőt és akkor gyújtáson tudod tölteni a karbit  Grin és nem kell szétfurkálni a műszerfalat (amit itt egyesek kókánynak neveznének)

De vannak olyan vélemények, hogy egy már régen álló motort nem egészséges, rögtön robbanásos terheléssel "megnyomni", ezért érdemes kicsit köszörülni, hogy valamennyire felvegye az olajat és csak utána röffenteni...
Ezek alapján a te megoldásod, nem éppen csapágykímélő.
Ezzel nem kötözködni akartam....!
ja! haverom számtalanszor lehúzott gyújtással forgatta meg az ilyen motorokat
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #5449 Dátum: 2009 Május 07, 09:50:29 »

egyszerü, megprobalom körülirni:

1/ Pl ha sokaig allt az autod, es üres az uszohaz a Karburatorodban, akkor addig kellene inditoznod amig a benzin a Benzinpumpatol feljut a karbihoz . . .= logo
2/ De a Pierburg benzinpumpa csak akkor dolgozik es nyomja a benzint fel, ha mar van olajnyomasod.
/ Ha nincs olajnyomas nincs Benzinszallitas ! / Veszkikapcsolas . . . . Crash-Schalter....
 Tehat elöször kurblizol addig , amig meglesz a kivant olajnyomas a Motorban, ezutan lesz Benzinszallitas , de közben lemerülhetne -az Akkud
3/ Mindezt a fölösleges köszörülest megelözven, közbeiktattam egy gombot, amivel müködesbe hozom a Pumpat , ez feltölti az uszohazat es pöcc-röff-

egyebkent ez a gomb összeköttetesben van azzal a bizonyos vesz kikapcsolo relevel, ha all a motor a rele kikapcsolja a bnezinszallitast egy borulas stb eseten . . . .stb stb stb
na igy  törtent, illetve ezert törtent.
De vannak olyan vélemények, hogy egy már régen álló motort nem egészséges, rögtön robbanásos terheléssel "megnyomni", ezért érdemes kicsit köszörülni, hogy valamennyire felvegye az olajat és csak utána röffenteni...
Ezek alapján a te megoldásod, nem éppen csapágykímélő.
Ezzel nem kötözködni akartam....!

xoyox
« Hozzászólás #5448 Dátum: 2009 Május 07, 09:03:26 »

Nem eleg, ha gyujtast adsz ra inditas elott? Minek erre kulon gomb?
egyszerü, megprobalom körülirni:

1/ Pl ha sokaig allt az autod, es üres az uszohaz a Karburatorodban, akkor addig kellene inditoznod amig a benzin a Benzinpumpatol feljut a karbihoz . . .= logo
2/ De a Pierburg benzinpumpa csak akkor dolgozik es nyomja a benzint fel, ha mar van olajnyomasod.
/ Ha nincs olajnyomas nincs Benzinszallitas ! / Veszkikapcsolas . . . . Crash-Schalter....
 Tehat elöször kurblizol addig , amig meglesz a kivant olajnyomas a Motorban, ezutan lesz Benzinszallitas , de közben lemerülhetne -az Akkud
3/ Mindezt a fölösleges köszörülest megelözven, közbeiktattam egy gombot, amivel müködesbe hozom a Pumpat , ez feltölti az uszohazat es pöcc-röff-

egyebkent ez a gomb összeköttetesben van azzal a bizonyos vesz kikapcsolo relevel, ha all a motor a rele kikapcsolja a bnezinszallitast egy borulas stb eseten . . . .stb stb stb
na igy  törtent, illetve ezert törtent.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Május 07, 09:20:45 írta xoyox »
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #5447 Dátum: 2009 Május 06, 23:26:37 »

Alapok mik?
Egy 1915ös motorhoz 40-es weberekkel kb: 28 v. 30as venturik főfúvóka:145, levegő 220, 55ös alapjárati és ha cserélhető akkor 50es gyorsító fúvóka kell, ha nem akkor jobban rá kell állítani a gyorsító rudazatra. F11-es keverő cső ajánlott.


                             GNX-967
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5446 Dátum: 2009 Május 06, 23:21:44 »

milyen műszer? Hengerenkénti Co-t csak csőkígyóba lehet mérni flexibilis szondával. Ilyen van minden zöldkártyás vizsga soron, meg egy szinkron teszter kell és viszlát.
ennyi
nekem semmi nincs
főleg hozzáértés
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #5445 Dátum: 2009 Május 06, 23:18:46 »

na majd kiderül. még mindig több műszerük van a beállításhoz, mint nekünk. Az alapötlet a fúvókákra-venturikra úgyis meglesz, attól meg nemigen fogunk eltérni. Közben meg tesztelés lesz,és kiderül mit változik.
milyen műszer? Hengerenkénti Co-t csak csőkígyóba lehet mérni flexibilis szondával. Ilyen van minden zöldkártyás vizsga soron, meg egy szinkron teszter kell és viszlát.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Május 06, 23:26:27 írta Süsü »


                             GNX-967
Oldalak: 1 ... 416 417 418 419 420 [421] 422 423 424 425 426 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.134 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.