www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 20:07:08

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 415 416 417 418 419 [420] 421 422 423 424 425 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3381782 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #5524 Dátum: 2009 Május 18, 19:19:31 »


3hengernél repedt gyertya szelep rész


Ezt hol fogod hegesztetni? Mennyire megbízhatók? Mennyi az ára?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5523 Dátum: 2009 Május 18, 19:15:23 »

Sid-nek
2henger kifujt
3hengernél repedt gyertya szelep rész
blokk rol 2 nagy összegogo csvar anyája hiányzik....


[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #5522 Dátum: 2009 Május 18, 09:23:05 »

mesélték!!

az vic nekem 67es em 1300as motorja ugyan ezt csinálta! Grin Grin
kemény 1300-as Grin
pedig levolt szoritva is
már készül a másik

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5521 Dátum: 2009 Május 17, 23:30:45 »

Mit? Mi ez?
váltó kupakja eltört a baknál!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5520 Dátum: 2009 Május 17, 23:27:40 »

mesélték!!

az vic nekem 67es em 1300as motorja ugyan ezt csinálta! Grin Grin
Mit? Mi ez?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5519 Dátum: 2009 Május 17, 23:18:09 »

tobb is van mondjam még...... Grin Huh
mesélték!!

az vic nekem 67es em 1300as motorja ugyan ezt csinálta! Grin Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #5518 Dátum: 2009 Május 17, 23:13:55 »

nehéz ügy ez! Grin
tobb is van mondjam még...... Grin Huh

[a csatolmányt egy admin törölte]

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5517 Dátum: 2009 Május 17, 22:38:10 »

nehéz ügy ez! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #5516 Dátum: 2009 Május 17, 22:30:22 »

Sziasztok!
Olvasgattam már sokat a témában de nem szeretnék 400e-t (vagy többet) költeni egy motorra. Bár van egy Type4-es amibe bele vagyok zúgva de az 2 milla. Grin
Szóval egy gyári 1600-asból mennyi pacit lehet kipaszírozni úgyhogymég üzembiztos legyen? Nem versenyhasználatra kell. 90 LE és egy hosszúváltó elég lehet a mindennapi használatra (?).

Üdv.
A legjobb ha elolvasod az egészet. Baszog.ttak engem is az elején, de megéri végigolvasni hidd el. Sokat tanulsz más témában is.
Sokmindenre rájössz majd. pl ahogy már írták keves a 400 inkább 5 vagy felette és magadnak szerelsz, meg ha 90lovas ménest akarsz akkor már inkább told feljebb a köbcentiket...  Evil
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5515 Dátum: 2009 Május 17, 21:59:07 »

Értem. Gondoltam,hogymár sokat beszéltetek erről de 69 oldalt sajnos nincs időm átolvasni bármennyire is szeretném.:-( A  Váci bogaras fórumot már átolvastam, de 69 oldal nagyon sok. Sad

Próbálj meg szűkíteni, célra keresni. Én pl. próbáltam keveset offolni és sokat írni.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5514 Dátum: 2009 Május 17, 21:57:49 »

nyomatéka mekkora volt, ha szabad megtudnom? egyébként 40esnél nagyobb karbit érdemes rakni egy 1.6ra? vagy fölötte nem jelent annyi plusszt mint amennyi többlet fogyasztást?

155 Nm-re emlékszem, nincs most itt a papír. (Ausztriában vagyok)


Átlagos 1.6-osra elég a 40-es karbi 28-30-as venturival, de ha 300-asnál nagyobb tengelyt teszel bele,. és 40-nél nagyobb szívószelepet akkor kellhet a 32-34-es venturi...azaz a 44-es karbi. De egy ilyen motor nagyon drága...és hamar megkotlik a fordulat miatt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #5513 Dátum: 2009 Május 17, 21:56:10 »

igaz... Wink akkor viszont nekiállok Smiley

Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #5512 Dátum: 2009 Május 17, 21:13:59 »

aki tuningban gondolkodik annak nem árt az a 69 oldal szvsz... és nem is feltétlen fórumból kell tanulni..

igaz... Wink akkor viszont nekiállok Smiley

VW 1300 ('68)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #5511 Dátum: 2009 Május 17, 21:03:59 »

Értem. Gondoltam,hogymár sokat beszéltetek erről de 69 oldalt sajnos nincs időm átolvasni bármennyire is szeretném.:-( A  Váci bogaras fórumot már átolvastam, de 69 oldal nagyon sok. Sad
aki tuningban gondolkodik annak nem árt az a 69 oldal szvsz... és nem is feltétlen fórumból kell tanulni..
Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #5510 Dátum: 2009 Május 17, 21:00:31 »

Itt mindenre volt már válasz, ha visszakeresel.

A hosszúváltó negyedike rövidebb, de a végáttétele hosszabb, így mindene hosszabb. Ez is ki volt tárgyalva nagyjából 5-ször.
A tuningtéma pedig kb 20-szor.

Értem. Gondoltam,hogymár sokat beszéltetek erről de 69 oldalt sajnos nincs időm átolvasni bármennyire is szeretném.:-( A  Váci bogaras fórumot már átolvastam, de 69 oldal nagyon sok. Sad

VW 1300 ('68)
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #5509 Dátum: 2009 Május 17, 20:56:49 »

Nekem 9:1 kompresszióviszonnyal, scat C20-szal, weber DCNF40-esekkel 72 volt hátsókeréken, az kb. 80 főtengelyre számolva. És csak 5500-at forgott és csak 35/32-es szelepekkel. Az 1.6-os vadabb tengellyel és nagyobb szelepekkel tudhat többet is.
nyomatéka mekkora volt, ha szabad megtudnom? egyébként 40esnél nagyobb karbit érdemes rakni egy 1.6ra? vagy fölötte nem jelent annyi plusszt mint amennyi többlet fogyasztást?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5508 Dátum: 2009 Május 17, 20:56:29 »

Köszönöm a válaszokat!
Egy sportlégszűrővel, csőkígyóval és dupla karbival kb. mennyit lehetne belőle kihozni?
Jól tudom, hogy a hosszúváltónál csak a 4. sebesség hosszú a többi megegyezik az 1300-asal?

Üdv.

Itt mindenre volt már válasz, ha visszakeresel.

A hosszúváltó negyedike rövidebb, de a végáttétele hosszabb, így mindene hosszabb. Ez is ki volt tárgyalva nagyjából 5-ször.
A tuningtéma pedig kb 20-szor.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #5507 Dátum: 2009 Május 17, 20:49:07 »

Köszönöm a válaszokat!
Egy sportlégszűrővel, csőkígyóval és dupla karbival kb. mennyit lehetne belőle kihozni?
Jól tudom, hogy a hosszúváltónál csak a 4. sebesség hosszú a többi megegyezik az 1300-asal?

Üdv.

VW 1300 ('68)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5506 Dátum: 2009 Május 17, 20:21:33 »

ha ez igaz akkor az enyém kb ilyen szóval én 70nek örülnék de be kéne normálisan állítani...különben nagyon jó kis nyomatékos motor az enyém is

Az tud lenni szűk 70.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5505 Dátum: 2009 Május 17, 20:20:51 »

szerintetek ez valós lehet, hogy 86LE és 157Nm? http://www.keversite.nl/motoren/motor.php?id=9
mert amennyire kivettem a leírásból csak egy 40es weber van rajta, gyári hengerfej megmunkálva nagy szelepekkel, egy hide out kipufogó, 009 gyújtás, meg olajhűtő, még a vezérműtengely is gyári(legalábbis ezt írja), a kuplungtól meg nem lesz több LE

ha már itt tartunk a full-flow olajpumpa mit jelent? és mire jó?


Lehetséges, de azért én inkább 80 köré saccolnám.

Nekem 9:1 kompresszióviszonnyal, scat C20-szal, weber DCNF40-esekkel 72 volt hátsókeréken, az kb. 80 főtengelyre számolva. És csak 5500-at forgott és csak 35/32-es szelepekkel. Az 1.6-os vadabb tengellyel és nagyobb szelepekkel tudhat többet is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #5504 Dátum: 2009 Május 17, 20:12:07 »

Sziasztok!
Olvasgattam már sokat a témában de nem szeretnék 400e-t (vagy többet) költeni egy motorra. Bár van egy Type4-es amibe bele vagyok zúgva de az 2 milla. Grin
Szóval egy gyári 1600-asból mennyi pacit lehet kipaszírozni úgyhogymég üzembiztos legyen? Nem versenyhasználatra kell. 90 LE és egy hosszúváltó elég lehet a mindennapi használatra (?).

Üdv.
akor marad üzembiztos napi használat mellett ha meghagyod eredeti gyárinak
minden teljesítménynövelés az üzembiztosság rovására megy !
a 90LE-nél pedig már nagyon rezeg a léc

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #5503 Dátum: 2009 Május 17, 20:11:53 »

Sziasztok!
Olvasgattam már sokat a témában de nem szeretnék 400e-t (vagy többet) költeni egy motorra. Bár van egy Type4-es amibe bele vagyok zúgva de az 2 milla. Grin
Szóval egy gyári 1600-asból mennyi pacit lehet kipaszírozni úgyhogymég üzembiztos legyen? Nem versenyhasználatra kell. 90 LE és egy hosszúváltó elég lehet a mindennapi használatra (?).

Üdv.
Egy gyári 1600-as és hosszú váltó elég a mindennapi használatra. (50 ló meg ami évek alatt már kikopott belőle)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #5502 Dátum: 2009 Május 17, 20:11:33 »

D
Szóval egy gyári 1600-asból mennyi pacit lehet kipaszírozni úgyhogymég üzembiztos legyen? Nem versenyhasználatra kell. 90 LE és egy hosszúváltó elég lehet a mindennapi használatra (?).

Üdv.

ez nem áll meg 400 alatt
Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #5501 Dátum: 2009 Május 17, 20:05:32 »

Sziasztok!
Olvasgattam már sokat a témában de nem szeretnék 400e-t (vagy többet) költeni egy motorra. Bár van egy Type4-es amibe bele vagyok zúgva de az 2 milla. Grin
Szóval egy gyári 1600-asból mennyi pacit lehet kipaszírozni úgyhogymég üzembiztos legyen? Nem versenyhasználatra kell. 90 LE és egy hosszúváltó elég lehet a mindennapi használatra (?).

Üdv.

VW 1300 ('68)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #5500 Dátum: 2009 Május 17, 00:27:00 »

nálam mindig van fúvóka készlet, jössz tökölre?
megyek!
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #5499 Dátum: 2009 Május 17, 00:24:20 »

ha ez igaz akkor az enyém kb ilyen szóval én 70nek örülnék de be kéne normálisan állítani...különben nagyon jó kis nyomatékos motor az enyém is
nálam mindig van fúvóka készlet, jössz tökölre?


                             GNX-967
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #5498 Dátum: 2009 Május 17, 00:12:35 »

szerintem igen!

én lemértem enyim tökölön(ha váltom is ugy karja még)

ha ez igaz akkor az enyém kb ilyen szóval én 70nek örülnék de be kéne normálisan állítani...különben nagyon jó kis nyomatékos motor az enyém is
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #5497 Dátum: 2009 Május 16, 23:55:48 »

szerintem igen!
én lemértem enyim tökölön(ha váltom is ugy karja még)
ha ez valós akkor a tiéd simán lesz 90LE a tengely miatt, mondjuk a nyomaték lehet nem lesz 160
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #5496 Dátum: 2009 Május 16, 23:53:21 »

Én is szeretnék tökölre eljutni, bízom benne összejön. Kíváncsi vagyok mit tud a motorom.
Összerakott motornál mekkora cumi kicserélni az olajpumpát? Egy éve megvan már a szűrős illene feltenni Roll Eyes.


                             GNX-967
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5495 Dátum: 2009 Május 16, 23:37:45 »

szerintetek ez valós lehet, hogy 86LE és 157Nm? http://www.keversite.nl/motoren/motor.php?id=9
mert amennyire kivettem a leírásból csak egy 40es weber van rajta, gyári hengerfej megmunkálva nagy szelepekkel, egy hide out kipufogó, 009 gyújtás, meg olajhűtő, még a vezérműtengely is gyári(legalábbis ezt írja), a kuplungtól meg nem lesz több LE

ha már itt tartunk a full-flow olajpumpa mit jelent? és mire jó?
szerintem igen!

én lemértem enyim tökölön(ha váltom is ugy karja még)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #5494 Dátum: 2009 Május 16, 21:14:47 »

szerintetek ez valós lehet, hogy 86LE és 157Nm? http://www.keversite.nl/motoren/motor.php?id=9
mert amennyire kivettem a leírásból csak egy 40es weber van rajta, gyári hengerfej megmunkálva nagy szelepekkel, egy hide out kipufogó, 009 gyújtás, meg olajhűtő, még a vezérműtengely is gyári(legalábbis ezt írja), a kuplungtól meg nem lesz több LE

ha már itt tartunk a full-flow olajpumpa mit jelent? és mire jó?
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5493 Dátum: 2009 Május 16, 09:11:51 »

az a furcsa torokátmérőjű?
42? vagy mekkora?
igen,42 dcnf

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5492 Dátum: 2009 Május 16, 09:08:52 »

az en karbiaimmal Grin
az a furcsa torokátmérőjű?
42? vagy mekkora?
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5491 Dátum: 2009 Május 15, 23:17:22 »

az első a Toma küblie?

az en karbiaimmal Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #5490 Dátum: 2009 Május 15, 22:50:00 »

Okés  Smiley Ha feljutok mehetnénk egy futamot  Wink
nagyon szivessen Wink
de milyen ha jönni kel és kész

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5489 Dátum: 2009 Május 15, 22:46:47 »

váltoépitésvan
Taszáron letört
motor jonaknéz ki
Okés  Smiley Ha feljutok mehetnénk egy futamot  Wink
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #5488 Dátum: 2009 Május 15, 22:44:48 »

fincsi  Roll Eyes
Tied rajtra kész?
váltoépitésvan
Taszáron letört
motor jonaknéz ki

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #5487 Dátum: 2009 Május 15, 22:41:25 »

Tongue
na de tényleg valami alap paramétereket mondjatok
látom már megelőztek, de a képről megfelelő nagyításban leolvashatod
http://img0.tar.hu/vw1966/img/34892827.jpg#3
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5486 Dátum: 2009 Május 15, 22:41:01 »

WBX blokk fötengely
többi profi motyo
kb.2445ccm
MSD 6AL+kütyök
48 IDA
stb.
fincsi  Roll Eyes
Tied rajtra kész?
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #5485 Dátum: 2009 Május 15, 22:39:05 »

Tongue
na de tényleg valami alap paramétereket mondjatok
WBX blokk fötengely
többi profi motyo
kb.2445ccm
MSD 6AL+kütyök
48 IDA
stb.

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Oldalak: 1 ... 415 416 417 418 419 [420] 421 422 423 424 425 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.117 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.