www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 20:10:39
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
415
416
417
418
419
[
420
]
421
422
423
424
425
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3381796 alkalommal)
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5524 Dátum:
2009 Május 18, 19:19:31 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Május 18, 19:15:23
3hengernél repedt gyertya szelep rész
Ezt hol fogod hegesztetni? Mennyire megbízhatók? Mennyi az ára?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5523 Dátum:
2009 Május 18, 19:15:23 »
Sid-nek
2henger kifujt
3hengernél repedt gyertya szelep rész
blokk rol 2 nagy összegogo csvar anyája hiányzik....
[a csatolmányt egy admin törölte]
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5522 Dátum:
2009 Május 18, 09:23:05 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Május 17, 23:18:09
mesélték!!
az vic nekem 67es em 1300as motorja ugyan ezt csinálta!
kemény 1300-as
pedig levolt szoritva is
már készül a másik
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5521 Dátum:
2009 Május 17, 23:30:45 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Május 17, 23:27:40
Mit? Mi ez?
váltó kupakja eltört a baknál!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5520 Dátum:
2009 Május 17, 23:27:40 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Május 17, 23:18:09
mesélték!!
az vic nekem 67es em 1300as motorja ugyan ezt csinálta!
Mit? Mi ez?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5519 Dátum:
2009 Május 17, 23:18:09 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Május 17, 23:13:55
tobb is van mondjam még......
mesélték!!
az vic nekem 67es em 1300as motorja ugyan ezt csinálta!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5518 Dátum:
2009 Május 17, 23:13:55 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Május 17, 22:38:10
nehéz ügy ez!
tobb is van mondjam még......
[a csatolmányt egy admin törölte]
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5517 Dátum:
2009 Május 17, 22:38:10 »
nehéz ügy ez!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
dilikutya
Hozzászólások: 154
Haladavas...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5516 Dátum:
2009 Május 17, 22:30:22 »
Idézetet írta: Laci - 2009 Május 17, 20:05:32
Sziasztok!
Olvasgattam már sokat a témában de nem szeretnék 400e-t (vagy többet) költeni egy motorra. Bár van egy Type4-es amibe bele vagyok zúgva de az 2 milla.
Szóval egy gyári 1600-asból mennyi pacit lehet kipaszírozni úgyhogymég üzembiztos legyen? Nem versenyhasználatra kell. 90 LE és egy hosszúváltó elég lehet a mindennapi használatra (?).
Üdv.
A legjobb ha elolvasod az egészet. Baszog.ttak engem is az elején, de megéri végigolvasni hidd el. Sokat tanulsz más témában is.
Sokmindenre rájössz majd. pl ahogy már írták keves a 400 inkább 5 vagy felette és magadnak szerelsz, meg ha 90lovas ménest akarsz akkor már inkább told feljebb a köbcentiket...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5515 Dátum:
2009 Május 17, 21:59:07 »
Idézetet írta: Laci - 2009 Május 17, 21:00:31
Értem. Gondoltam,hogymár sokat beszéltetek erről de 69 oldalt sajnos nincs időm átolvasni bármennyire is szeretném.:-( A Váci bogaras fórumot már átolvastam, de 69 oldal nagyon sok.
Próbálj meg szűkíteni, célra keresni. Én pl. próbáltam keveset offolni és sokat írni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5514 Dátum:
2009 Május 17, 21:57:49 »
Idézetet írta: martonmany - 2009 Május 17, 20:56:49
nyomatéka mekkora volt, ha szabad megtudnom? egyébként 40esnél nagyobb karbit érdemes rakni egy 1.6ra? vagy fölötte nem jelent annyi plusszt mint amennyi többlet fogyasztást?
155 Nm-re emlékszem, nincs most itt a papír. (Ausztriában vagyok)
Átlagos 1.6-osra elég a 40-es karbi 28-30-as venturival, de ha 300-asnál nagyobb tengelyt teszel bele,. és 40-nél nagyobb szívószelepet akkor kellhet a 32-34-es venturi...azaz a 44-es karbi. De egy ilyen motor nagyon drága...és hamar megkotlik a fordulat miatt.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5513 Dátum:
2009 Május 17, 21:56:10 »
Idézetet írta: Laci - 2009 Május 17, 21:13:59
igaz...
akkor viszont nekiállok
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Laci
Hozzászólások: 90
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5512 Dátum:
2009 Május 17, 21:13:59 »
Idézetet írta: vw1966 - 2009 Május 17, 21:03:59
aki tuningban gondolkodik annak nem árt az a 69 oldal szvsz... és nem is feltétlen fórumból kell tanulni..
igaz...
akkor viszont nekiállok
VW 1300 ('68)
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5511 Dátum:
2009 Május 17, 21:03:59 »
Idézetet írta: Laci - 2009 Május 17, 21:00:31
Értem. Gondoltam,hogymár sokat beszéltetek erről de 69 oldalt sajnos nincs időm átolvasni bármennyire is szeretném.:-( A Váci bogaras fórumot már átolvastam, de 69 oldal nagyon sok.
aki tuningban gondolkodik annak nem árt az a 69 oldal szvsz... és nem is feltétlen fórumból kell tanulni..
Laci
Hozzászólások: 90
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5510 Dátum:
2009 Május 17, 21:00:31 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Május 17, 20:56:29
Itt mindenre volt már válasz, ha visszakeresel.
A hosszúváltó negyedike rövidebb, de a végáttétele hosszabb, így mindene hosszabb. Ez is ki volt tárgyalva nagyjából 5-ször.
A tuningtéma pedig kb 20-szor.
Értem. Gondoltam,hogymár sokat beszéltetek erről de 69 oldalt sajnos nincs időm átolvasni bármennyire is szeretném.:-( A Váci bogaras fórumot már átolvastam, de 69 oldal nagyon sok.
VW 1300 ('68)
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5509 Dátum:
2009 Május 17, 20:56:49 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Május 17, 20:20:51
Nekem 9:1 kompresszióviszonnyal, scat C20-szal, weber DCNF40-esekkel 72 volt hátsókeréken, az kb. 80 főtengelyre számolva. És csak 5500-at forgott és csak 35/32-es szelepekkel. Az 1.6-os vadabb tengellyel és nagyobb szelepekkel tudhat többet is.
nyomatéka mekkora volt, ha szabad megtudnom? egyébként 40esnél nagyobb karbit érdemes rakni egy 1.6ra? vagy fölötte nem jelent annyi plusszt mint amennyi többlet fogyasztást?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5508 Dátum:
2009 Május 17, 20:56:29 »
Idézetet írta: Laci - 2009 Május 17, 20:49:07
Köszönöm a válaszokat!
Egy sportlégszűrővel, csőkígyóval és dupla karbival kb. mennyit lehetne belőle kihozni?
Jól tudom, hogy a hosszúváltónál csak a 4. sebesség hosszú a többi megegyezik az 1300-asal?
Üdv.
Itt mindenre volt már válasz, ha visszakeresel.
A hosszúváltó negyedike rövidebb, de a végáttétele hosszabb, így mindene hosszabb. Ez is ki volt tárgyalva nagyjából 5-ször.
A tuningtéma pedig kb 20-szor.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Laci
Hozzászólások: 90
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5507 Dátum:
2009 Május 17, 20:49:07 »
Köszönöm a válaszokat!
Egy sportlégszűrővel, csőkígyóval és dupla karbival kb. mennyit lehetne belőle kihozni?
Jól tudom, hogy a hosszúváltónál csak a 4. sebesség hosszú a többi megegyezik az 1300-asal?
Üdv.
VW 1300 ('68)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5506 Dátum:
2009 Május 17, 20:21:33 »
Idézetet írta: vw1966 - 2009 Május 17, 00:12:35
ha ez igaz akkor az enyém kb ilyen szóval én 70nek örülnék de be kéne normálisan állítani...különben nagyon jó kis nyomatékos motor az enyém is
Az tud lenni szűk 70.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5505 Dátum:
2009 Május 17, 20:20:51 »
Idézetet írta: martonmany - 2009 Május 16, 21:14:47
szerintetek ez valós lehet, hogy 86LE és 157Nm?
http://www.keversite.nl/motoren/motor.php?id=9
mert amennyire kivettem a leírásból csak egy 40es weber van rajta, gyári hengerfej megmunkálva nagy szelepekkel, egy hide out kipufogó, 009 gyújtás, meg olajhűtő, még a vezérműtengely is gyári(legalábbis ezt írja), a kuplungtól meg nem lesz több LE
ha már itt tartunk a full-flow olajpumpa mit jelent? és mire jó?
Lehetséges, de azért én inkább 80 köré saccolnám.
Nekem 9:1 kompresszióviszonnyal, scat C20-szal, weber DCNF40-esekkel 72 volt hátsókeréken, az kb. 80 főtengelyre számolva. És csak 5500-at forgott és csak 35/32-es szelepekkel. Az 1.6-os vadabb tengellyel és nagyobb szelepekkel tudhat többet is.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5504 Dátum:
2009 Május 17, 20:12:07 »
Idézetet írta: Laci - 2009 Május 17, 20:05:32
Sziasztok!
Olvasgattam már sokat a témában de nem szeretnék 400e-t (vagy többet) költeni egy motorra. Bár van egy Type4-es amibe bele vagyok zúgva de az 2 milla.
Szóval egy gyári 1600-asból mennyi pacit lehet kipaszírozni úgyhogymég üzembiztos legyen? Nem versenyhasználatra kell. 90 LE és egy hosszúváltó elég lehet a mindennapi használatra (?).
Üdv.
akor marad üzembiztos napi használat mellett ha meghagyod eredeti gyárinak
minden teljesítménynövelés az üzembiztosság rovására megy !
a 90LE-nél pedig már nagyon rezeg a léc
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5503 Dátum:
2009 Május 17, 20:11:53 »
Idézetet írta: Laci - 2009 Május 17, 20:05:32
Sziasztok!
Olvasgattam már sokat a témában de nem szeretnék 400e-t (vagy többet) költeni egy motorra. Bár van egy Type4-es amibe bele vagyok zúgva de az 2 milla.
Szóval egy gyári 1600-asból mennyi pacit lehet kipaszírozni úgyhogymég üzembiztos legyen? Nem versenyhasználatra kell. 90 LE és egy hosszúváltó elég lehet a mindennapi használatra (?).
Üdv.
Egy gyári 1600-as és hosszú váltó elég a mindennapi használatra. (50 ló meg ami évek alatt már kikopott belőle)
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5502 Dátum:
2009 Május 17, 20:11:33 »
Idézetet írta: Laci - 2009 Május 17, 20:05:32
D
Szóval egy gyári 1600-asból mennyi pacit lehet kipaszírozni úgyhogymég üzembiztos legyen? Nem versenyhasználatra kell. 90 LE és egy hosszúváltó elég lehet a mindennapi használatra (?).
Üdv.
ez nem áll meg 400 alatt
Laci
Hozzászólások: 90
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5501 Dátum:
2009 Május 17, 20:05:32 »
Sziasztok!
Olvasgattam már sokat a témában de nem szeretnék 400e-t (vagy többet) költeni egy motorra. Bár van egy Type4-es amibe bele vagyok zúgva de az 2 milla.
Szóval egy gyári 1600-asból mennyi pacit lehet kipaszírozni úgyhogymég üzembiztos legyen? Nem versenyhasználatra kell. 90 LE és egy hosszúváltó elég lehet a mindennapi használatra (?).
Üdv.
VW 1300 ('68)
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5500 Dátum:
2009 Május 17, 00:27:00 »
Idézetet írta: Süsü - 2009 Május 17, 00:24:20
nálam mindig van fúvóka készlet, jössz tökölre?
megyek!
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5499 Dátum:
2009 Május 17, 00:24:20 »
Idézetet írta: vw1966 - 2009 Május 17, 00:12:35
ha ez igaz akkor az enyém kb ilyen szóval én 70nek örülnék de be kéne normálisan állítani...különben nagyon jó kis nyomatékos motor az enyém is
nálam mindig van fúvóka készlet, jössz tökölre?
GNX-967
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5498 Dátum:
2009 Május 17, 00:12:35 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Május 16, 23:37:45
szerintem igen!
én lemértem enyim tökölön(ha váltom is ugy karja még)
ha ez igaz akkor az enyém kb ilyen szóval én 70nek örülnék de be kéne normálisan állítani...különben nagyon jó kis nyomatékos motor az enyém is
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5497 Dátum:
2009 Május 16, 23:55:48 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Május 16, 23:37:45
szerintem igen!
én lemértem enyim tökölön(ha váltom is ugy karja még)
ha ez valós akkor a tiéd simán lesz 90LE a tengely miatt, mondjuk a nyomaték lehet nem lesz 160
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5496 Dátum:
2009 Május 16, 23:53:21 »
Én is szeretnék tökölre eljutni, bízom benne összejön. Kíváncsi vagyok mit tud a motorom.
Összerakott motornál mekkora cumi kicserélni az olajpumpát? Egy éve megvan már a szűrős illene feltenni
.
GNX-967
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5495 Dátum:
2009 Május 16, 23:37:45 »
Idézetet írta: martonmany - 2009 Május 16, 21:14:47
szerintetek ez valós lehet, hogy 86LE és 157Nm?
http://www.keversite.nl/motoren/motor.php?id=9
mert amennyire kivettem a leírásból csak egy 40es weber van rajta, gyári hengerfej megmunkálva nagy szelepekkel, egy hide out kipufogó, 009 gyújtás, meg olajhűtő, még a vezérműtengely is gyári(legalábbis ezt írja), a kuplungtól meg nem lesz több LE
ha már itt tartunk a full-flow olajpumpa mit jelent? és mire jó?
szerintem igen!
én lemértem enyim tökölön(ha váltom is ugy karja még)
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5494 Dátum:
2009 Május 16, 21:14:47 »
szerintetek ez valós lehet, hogy 86LE és 157Nm?
http://www.keversite.nl/motoren/motor.php?id=9
mert amennyire kivettem a leírásból csak egy 40es weber van rajta, gyári hengerfej megmunkálva nagy szelepekkel, egy hide out kipufogó, 009 gyújtás, meg olajhűtő, még a vezérműtengely is gyári(legalábbis ezt írja), a kuplungtól meg nem lesz több LE
ha már itt tartunk a full-flow olajpumpa mit jelent? és mire jó?
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5493 Dátum:
2009 Május 16, 09:11:51 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Május 16, 09:08:52
az a furcsa torokátmérőjű?
42? vagy mekkora?
igen,42 dcnf
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5492 Dátum:
2009 Május 16, 09:08:52 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Május 15, 23:17:22
az en karbiaimmal
az a furcsa torokátmérőjű?
42? vagy mekkora?
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5491 Dátum:
2009 Május 15, 23:17:22 »
Idézetet írta: gas - 2009 Május 15, 22:06:16
az első a Toma küblie?
az en karbiaimmal
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5490 Dátum:
2009 Május 15, 22:50:00 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Május 15, 22:46:47
Okés
Ha feljutok mehetnénk egy futamot
nagyon szivessen
de milyen ha jönni kel és kész
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5489 Dátum:
2009 Május 15, 22:46:47 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Május 15, 22:44:48
váltoépitésvan
Taszáron letört
motor jonaknéz ki
Okés
Ha feljutok mehetnénk egy futamot
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5488 Dátum:
2009 Május 15, 22:44:48 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Május 15, 22:41:01
fincsi
Tied rajtra kész?
váltoépitésvan
Taszáron letört
motor jonaknéz ki
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5487 Dátum:
2009 Május 15, 22:41:25 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Május 15, 22:31:50
na de tényleg valami alap paramétereket mondjatok
látom már megelőztek, de a képről megfelelő nagyításban leolvashatod
http://img0.tar.hu/vw1966/img/34892827.jpg#3
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5486 Dátum:
2009 Május 15, 22:41:01 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Május 15, 22:39:05
WBX blokk fötengely
többi profi motyo
kb.2445ccm
MSD 6AL+kütyök
48 IDA
stb.
fincsi
Tied rajtra kész?
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5485 Dátum:
2009 Május 15, 22:39:05 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Május 15, 22:31:50
na de tényleg valami alap paramétereket mondjatok
WBX blokk fötengely
többi profi motyo
kb.2445ccm
MSD 6AL+kütyök
48 IDA
stb.
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Oldalak:
1
...
415
416
417
418
419
[
420
]
421
422
423
424
425
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...