www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 01:03:38
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
413
414
415
416
417
[
418
]
419
420
421
422
423
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3382531 alkalommal)
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5604 Dátum:
2009 Május 21, 22:26:54 »
Idézetet írta: BigBug - 2009 Május 21, 22:20:07
én az 50-nek is örülnék
proli vagyok ?
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5603 Dátum:
2009 Május 21, 22:24:55 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Május 21, 22:18:17
holnap nalam a blokkom,hetfon mar tuti hozom hozzad,hogy a gepmuhelybe keruljon
ok
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5602 Dátum:
2009 Május 21, 22:23:55 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Május 21, 22:16:30
80nak én is örülnék.....
ja 180nak én is
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5601 Dátum:
2009 Május 21, 22:20:07 »
én az 50-nek is örülnék
proli vagyok ?
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5600 Dátum:
2009 Május 21, 22:18:17 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Május 21, 22:16:30
80nak én is örülnék.....
holnap nalam a blokkom,hetfon mar tuti hozom hozzad,hogy a gepmuhelybe keruljon
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5599 Dátum:
2009 Május 21, 22:16:30 »
80nak én is örülnék.....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5598 Dátum:
2009 Május 21, 22:06:46 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Május 21, 22:03:21
emlekszem,jo volt
ezt mondom en is,szerintem az enyem se lesz meg 90 se...
80-90 lóerőtől itt többeknek könnybe lábadna a szeme. A nagyotmondó versenyben persze nem lehet a dobogóra férni ennyivel, de egy igazi 90 lóerő nagyon szép egy KG-ban is.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5597 Dátum:
2009 Május 21, 22:03:21 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Május 21, 22:02:06
Emlékszel, amikor együtt jöttünk Eggensburgból és én eltoltam az autópályán a kocsisor mellett. A typ3 az 1915-össel nem ment szarul, láttad, jól lépett az öreg. (Tököl 1/4 mile 16.95
139 km/h), aki benne ült mindenféle 150+ lóerőre tippelte.....és nem volt 120 felett. 107-et mértünk, utána még egy kicsit okosítottam a karbikon. Jóindulattal 120.
Én nem hiszek a netnek, a neten található lóerőknek (1.6-os motor 120 lóerő), csak annak amit valóban mérnek.
90 lóerővel a bogár NAGYON megy.
emlekszem,jo volt
ezt mondom en is,szerintem az enyem se lesz meg 90 se...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5596 Dátum:
2009 Május 21, 22:02:33 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Május 21, 21:57:08
48-as idf-et már csak az ára miatt sem fogsz rátenni, meg tök felesleges ekkora motorra akkorát.
sztem 80 Le inkább reális, ha jól van összerakva.
Jól beszélsz.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5595 Dátum:
2009 Május 21, 22:02:06 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Május 21, 21:49:43
en is,szerintem a 90 is kerdeses,de majd bemeretem az enyemet tuti..(enyem is 1776,42 dcnf,284es berg tengely,berg konnyitett lendkerek,nagyszelepes hengerfej,009..)
Emlékszel, amikor együtt jöttünk Eggensburgból és én eltoltam az autópályán a kocsisor mellett. A typ3 az 1915-össel nem ment szarul, láttad, jól lépett az öreg. (Tököl 1/4 mile 16.95
139 km/h), aki benne ült mindenféle 150+ lóerőre tippelte.....és nem volt 120 felett. 107-et mértünk, utána még egy kicsit okosítottam a karbikon. Jóindulattal 120.
Én nem hiszek a netnek, a neten található lóerőknek (1.6-os motor 120 lóerő), csak annak amit valóban mérnek.
90 lóerővel a bogár NAGYON megy.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5594 Dátum:
2009 Május 21, 21:57:08 »
Idézetet írta: dilikutya - 2009 Május 21, 19:42:45
1776 Mahle bácsitól, engle w110 vagy vz25 majd kiderül, egy 40 vagy 48 IDF, 040 hengerfej, 1.1:1 scat himba meg a komplett szelepemelő rendszer lekönnyítve picit erősebb szelep rúgóval, gyengén könnyített lendkerék, Sachs kuplung, meg most barátkozok a full-flow típusú olajzással, meg új csapágy, tömítés, stb. stb. ami jön nagyjából ennyi. Egy ilyen összeállításra mit tippeltek erőben,nyomatékban? Persze ha jól sikerül.
48-as idf-et már csak az ára miatt sem fogsz rátenni, meg tök felesleges ekkora motorra akkorát.
sztem 80 Le inkább reális, ha jól van összerakva.
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5593 Dátum:
2009 Május 21, 21:56:09 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Május 21, 21:39:12
De ha akarod tippelek többet is, de a fékpad nem fog 110 LE felett mutatni.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5592 Dátum:
2009 Május 21, 21:49:43 »
Idézetet írta: dilikutya - 2009 Május 21, 21:44:54
Már a 90nel is elégedett lennék.
Nem kell többet. Reális tippet akartam.
Bárcsak már a fékpad előtt állnék. De hol van még az..
en is,szerintem a 90 is kerdeses,de majd bemeretem az enyemet tuti..(enyem is 1776,42 dcnf,284es berg tengely,berg konnyitett lendkerek,nagyszelepes hengerfej,009..)
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
dilikutya
Hozzászólások: 154
Haladavas...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5591 Dátum:
2009 Május 21, 21:44:54 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Május 21, 21:39:12
90-110 lóerő 5200-5500 körül, 130 Nm 2600 körül.
De ha akarod tippelek többet is, de a fékpad nem fog 110 LE felett mutatni.
Már a 90nel is elégedett lennék.
Nem kell többet. Reális tippet akartam.
Bárcsak már a fékpad előtt állnék. De hol van még az..
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5590 Dátum:
2009 Május 21, 21:39:12 »
Idézetet írta: dilikutya - 2009 Május 21, 19:42:45
1776 Mahle bácsitól, engle w110 vagy vz25 majd kiderül, egy 40 vagy 48 IDF, 040 hengerfej, 1.1:1 scat himba meg a komplett szelepemelő rendszer lekönnyítve picit erősebb szelep rúgóval, gyengén könnyített lendkerék, Sachs kuplung, meg most barátkozok a full-flow típusú olajzással, meg új csapágy, tömítés, stb. stb. ami jön nagyjából ennyi. Egy ilyen összeállításra mit tippeltek erőben,nyomatékban? Persze ha jól sikerül.
90-110 lóerő 5200-5500 körül, 130 Nm 2600 körül.
De ha akarod tippelek többet is, de a fékpad nem fog 110 LE felett mutatni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5589 Dátum:
2009 Május 21, 21:36:29 »
Idézetet írta: dilikutya - 2009 Május 21, 19:56:07
Te Leon, milyen szelep emelő rugókat tettél a motorba? Gyárit vagy erősebbet attól?
Mert ha ezen rugók gyengék és "berezegnek" akkor attól is melegedhet az egész hengerfej meg minden... Ez talán a gyertyádat is magyarázhatja. onnantól meg már rángathat is...
A motort én raktam össze és ment már 5-6000 km-t minden melegedés nélkül. Ha szelepemelő rugók alatt a szeleprugókat érted, akkor normál, de új rugók vannak benne, de a W110-es tengely nem is igényel többet, erősebbet.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5588 Dátum:
2009 Május 21, 20:47:27 »
Idézetet írta: Mákos - 2009 Május 21, 10:34:53
tolatóhang rulez
Na de varja', ha tolat akkor duplan visit ... ;-)
Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5587 Dátum:
2009 Május 21, 20:24:56 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Május 20, 22:19:39
vaaa,de jo lesz
Nyüszörgő talicskakerék.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5586 Dátum:
2009 Május 21, 20:01:56 »
Idézetet írta: dilikutya - 2009 Május 21, 19:56:07
Te Leon, milyen szelep emelő rugókat tettél a motorba? Gyárit vagy erősebbet attól?
Mert ha ezen rugók gyengék és "berezegnek" akkor attól is melegedhet az egész hengerfej meg minden... Ez talán a gyertyádat is magyarázhatja. onnantól meg már rángathat is...
egynem drag igénybe vételü motornál amibe300alti tengely van ezek mind csak felesleg...
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
dilikutya
Hozzászólások: 154
Haladavas...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5585 Dátum:
2009 Május 21, 19:56:07 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Május 20, 22:25:14
rá is basznám a kezedre a motortetőt
Te Leon, milyen szelep emelő rugókat tettél a motorba? Gyárit vagy erősebbet attól?
Mert ha ezen rugók gyengék és "berezegnek" akkor attól is melegedhet az egész hengerfej meg minden... Ez talán a gyertyádat is magyarázhatja. onnantól meg már rángathat is...
dilikutya
Hozzászólások: 154
Haladavas...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5584 Dátum:
2009 Május 21, 19:52:10 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Május 21, 19:49:36
Mi az a Rot Hod?
(keped alatt)
szóvicc: Hot Rod
de amúgy Callookernek készül.
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5583 Dátum:
2009 Május 21, 19:49:36 »
Idézetet írta: dilikutya - 2009 Május 21, 19:42:45
1776 Mahle bácsitól, engle w110 vagy vz25 majd kiderül, egy 40 vagy 48 IDF, 040 hengerfej, 1.1:1 scat himba meg a komplett szelepemelő rendszer lekönnyítve picit erősebb szelep rúgóval, gyengén könnyített lendkerék, Sachs kuplung, meg most barátkozok a full-flow típusú olajzással, meg új csapágy, tömítés, stb. stb. ami jön nagyjából ennyi. Egy ilyen összeállításra mit tippeltek erőben,nyomatékban? Persze ha jól sikerül.
Mi az a Rot Hod?
(keped alatt)
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
dilikutya
Hozzászólások: 154
Haladavas...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5582 Dátum:
2009 Május 21, 19:42:45 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Május 19, 12:22:14
akkor üdv a klubban
ezek fényében te hogy döntöttél, mi lesz?
1776 Mahle bácsitól, engle w110 vagy vz25 majd kiderül, egy 40 vagy 48 IDF, 040 hengerfej, 1.1:1 scat himba meg a komplett szelepemelő rendszer lekönnyítve picit erősebb szelep rúgóval, gyengén könnyített lendkerék, Sachs kuplung, meg most barátkozok a full-flow típusú olajzással, meg új csapágy, tömítés, stb. stb. ami jön nagyjából ennyi. Egy ilyen összeállításra mit tippeltek erőben,nyomatékban? Persze ha jól sikerül.
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5581 Dátum:
2009 Május 21, 10:34:53 »
Idézetet írta: Süsü - 2009 Május 20, 23:59:55
kevesebb energiát emészt fel a hajtás és nincsenek oldalirányba ható erők a fő ill vezérműtengelyre.
hátránya viszont kisebb a kapcsolódási felület így annyira nem tartós mint a ferde fogazású.
Meg hátrány még a zajos működés, de ebben az esetben nekem kifejezetten tetszik.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5580 Dátum:
2009 Május 21, 09:43:56 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Május 20, 22:43:03
Ez a Mondo:
<beszúrt kép törölve>
Ez meg a Fat boy:
<beszúrt kép törölve>
Szerintem egyértelmű, hogy az Aircult-é nem Mondo.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5579 Dátum:
2009 Május 21, 09:12:10 »
Idézetet írta: brez - 2009 Május 20, 23:10:14
Már téged sem tudlak követni....
Van 1,6-od a kalózbogárba + amit építettél a 67-be... akkor milyen szériakategóriában akarsz indulni???
67esét elviszik már 99% igy vissza megy gyári 1,3 kap egy könnyitet lendkereket meg 2webert
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5578 Dátum:
2009 Május 20, 23:59:55 »
Idézetet írta: brez - 2009 Május 20, 23:42:36
Ha már szóba került a dolog akkor milyen előnye van ennek az egyenes fogazású fogaskeréknek, a hangján kívül, ami megosztja a hallgatóság véleményét, nekem pl tetszik...
kevesebb energiát emészt fel a hajtás és nincsenek oldalirányba ható erők a fő ill vezérműtengelyre.
hátránya viszont kisebb a kapcsolódási felület így annyira nem tartós mint a ferde fogazású.
Meg hátrány még a zajos működés, de ebben az esetben nekem kifejezetten tetszik.
GNX-967
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5577 Dátum:
2009 Május 20, 23:42:36 »
Ha már szóba került a dolog akkor milyen előnye van ennek az egyenes fogazású fogaskeréknek, a hangján kívül, ami megosztja a hallgatóság véleményét, nekem pl tetszik...
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5576 Dátum:
2009 Május 20, 23:10:14 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Május 20, 18:29:54
na én bogarm idén igy ebbe formá tököremegy uroljára aztán szét szedem!
67es motorját elviszik!
igy lesz egy 1300as(ab) 2*36os webberel! ezzel miylen kategoriába indulok majd! ?
Már téged sem tudlak követni....
Van 1,6-od a kalózbogárba + amit építettél a 67-be... akkor milyen szériakategóriában akarsz indulni???
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5575 Dátum:
2009 Május 20, 22:43:03 »
Ez a Mondo:
Ez meg a Fat boy:
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5574 Dátum:
2009 Május 20, 22:40:24 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Május 20, 22:39:34
mondo?az mi?
a kipuff ceramic coated "phat boy"
akkor fetboj
nem tom miért ugrott be a "mondo" dob név
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5573 Dátum:
2009 Május 20, 22:39:34 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Május 20, 22:37:56
Mondo?
mondo?az mi?
a kipuff ceramic coated "phat boy"
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5572 Dátum:
2009 Május 20, 22:38:13 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Május 20, 22:35:16
egy szavadba kerult volna es itt lenne mar az is
majd a télen sorkerül rá
és jövöre remélem a válzoval duettet fütyülnek
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5571 Dátum:
2009 Május 20, 22:37:56 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Május 20, 22:37:01
jo ez a futyules,meg ezzel a kipuffal szep koncert varhato
<beszúrt kép törölve>
Mondo?
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5570 Dátum:
2009 Május 20, 22:37:01 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Május 20, 22:31:17
tényleg izgis lesz
magas fordulaton milyen lehet?
lehet fütyülni fog rendesen
arról keressetek videjót!
jo ez a futyules,meg ezzel a kipuffal szep koncert varhato
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5569 Dátum:
2009 Május 20, 22:35:16 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Május 20, 22:31:39
na ez hiányzik az enyémböl még
sebaj majd ha 2.9<lesz
egy szavadba kerult volna es itt lenne mar az is
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5568 Dátum:
2009 Május 20, 22:31:39 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Május 20, 22:19:39
vaaa,de jo lesz
na ez hiányzik az enyémböl még
sebaj majd ha 2.9<lesz
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5567 Dátum:
2009 Május 20, 22:31:17 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Május 20, 22:30:05
ok
mindig is tetszett ez a hang,mostmar naponta hallgathatom majd
tényleg izgis lesz
magas fordulaton milyen lehet?
lehet fütyülni fog rendesen
arról keressetek videjót!
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5566 Dátum:
2009 Május 20, 22:30:05 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Május 20, 22:26:57
majd kötünk egy madzagot, meg egy távirányítót a farára, mint a vezetékes waresznek
(vicc
)
ok
mindig is tetszett ez a hang,mostmar naponta hallgathatom majd
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5565 Dátum:
2009 Május 20, 22:26:57 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Május 20, 22:19:39
vaaa,de jo lesz
majd kötünk egy madzagot, meg egy távirányítót a farára, mint a vezetékes waresznek
(vicc
)
Oldalak:
1
...
413
414
415
416
417
[
418
]
419
420
421
422
423
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...