www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 01:03:38

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 413 414 415 416 417 [418] 419 420 421 422 423 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3382531 alkalommal)
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #5604 Dátum: 2009 Május 21, 22:26:54 »

én az 50-nek is örülnék

proli vagyok ?  Huh Grin Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5603 Dátum: 2009 Május 21, 22:24:55 »

holnap nalam a blokkom,hetfon mar tuti hozom hozzad,hogy a gepmuhelybe keruljon Wink
ok

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #5602 Dátum: 2009 Május 21, 22:23:55 »

80nak én is örülnék..... Grin
ja 180nak én is Grin

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #5601 Dátum: 2009 Május 21, 22:20:07 »

én az 50-nek is örülnék

proli vagyok ?  Huh Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5600 Dátum: 2009 Május 21, 22:18:17 »

80nak én is örülnék..... Grin

holnap nalam a blokkom,hetfon mar tuti hozom hozzad,hogy a gepmuhelybe keruljon Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5599 Dátum: 2009 Május 21, 22:16:30 »

80nak én is örülnék..... Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5598 Dátum: 2009 Május 21, 22:06:46 »

emlekszem,jo volt Evil
ezt mondom en is,szerintem az enyem se lesz meg 90 se...

80-90 lóerőtől itt többeknek könnybe lábadna a szeme. A nagyotmondó versenyben persze nem lehet a dobogóra férni ennyivel, de egy igazi 90 lóerő nagyon szép egy KG-ban is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5597 Dátum: 2009 Május 21, 22:03:21 »


Emlékszel, amikor együtt jöttünk Eggensburgból és én eltoltam az autópályán a kocsisor mellett. A typ3 az 1915-össel nem ment szarul, láttad, jól lépett az öreg. (Tököl 1/4 mile 16.95 139 km/h), aki benne ült mindenféle 150+ lóerőre tippelte.....és nem volt 120 felett. 107-et mértünk, utána még egy kicsit okosítottam a karbikon. Jóindulattal 120.

Én nem hiszek a netnek, a neten található lóerőknek (1.6-os motor 120 lóerő), csak annak amit valóban mérnek.

90 lóerővel a bogár NAGYON megy.
emlekszem,jo volt Evil
ezt mondom en is,szerintem az enyem se lesz meg 90 se...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5596 Dátum: 2009 Május 21, 22:02:33 »

48-as idf-et már csak az ára miatt sem fogsz rátenni, meg tök felesleges ekkora motorra akkorát.
sztem 80 Le inkább reális, ha jól van összerakva.

Jól beszélsz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5595 Dátum: 2009 Május 21, 22:02:06 »

en is,szerintem a 90 is kerdeses,de majd bemeretem az enyemet tuti..(enyem is 1776,42 dcnf,284es berg tengely,berg konnyitett lendkerek,nagyszelepes hengerfej,009..)


Emlékszel, amikor együtt jöttünk Eggensburgból és én eltoltam az autópályán a kocsisor mellett. A typ3 az 1915-össel nem ment szarul, láttad, jól lépett az öreg. (Tököl 1/4 mile 16.95 139 km/h), aki benne ült mindenféle 150+ lóerőre tippelte.....és nem volt 120 felett. 107-et mértünk, utána még egy kicsit okosítottam a karbikon. Jóindulattal 120.

Én nem hiszek a netnek, a neten található lóerőknek (1.6-os motor 120 lóerő), csak annak amit valóban mérnek.

90 lóerővel a bogár NAGYON megy.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5594 Dátum: 2009 Május 21, 21:57:08 »

1776 Mahle bácsitól, engle w110 vagy vz25 majd kiderül, egy 40 vagy 48 IDF, 040 hengerfej, 1.1:1 scat himba meg a komplett szelepemelő rendszer lekönnyítve picit erősebb szelep rúgóval, gyengén könnyített lendkerék, Sachs kuplung, meg most barátkozok a full-flow típusú olajzással, meg új csapágy, tömítés, stb. stb. ami jön nagyjából ennyi. Egy ilyen összeállításra mit tippeltek erőben,nyomatékban? Persze ha jól sikerül.
48-as idf-et már csak az ára miatt sem fogsz rátenni, meg tök felesleges ekkora motorra akkorát.
sztem 80 Le inkább reális, ha jól van összerakva.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #5593 Dátum: 2009 Május 21, 21:56:09 »


De ha akarod tippelek többet is, de a fékpad nem fog 110 LE felett mutatni.


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5592 Dátum: 2009 Május 21, 21:49:43 »

Már a 90nel is elégedett lennék.
Nem kell többet. Reális tippet akartam.
Bárcsak már a fékpad előtt állnék. De hol van még az..


en is,szerintem a 90 is kerdeses,de majd bemeretem az enyemet tuti..(enyem is 1776,42 dcnf,284es berg tengely,berg konnyitett lendkerek,nagyszelepes hengerfej,009..)

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #5591 Dátum: 2009 Május 21, 21:44:54 »


90-110 lóerő 5200-5500 körül, 130 Nm 2600 körül.

De ha akarod tippelek többet is, de a fékpad nem fog 110 LE felett mutatni.

Már a 90nel is elégedett lennék.
Nem kell többet. Reális tippet akartam.
Bárcsak már a fékpad előtt állnék. De hol van még az..
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5590 Dátum: 2009 Május 21, 21:39:12 »

1776 Mahle bácsitól, engle w110 vagy vz25 majd kiderül, egy 40 vagy 48 IDF, 040 hengerfej, 1.1:1 scat himba meg a komplett szelepemelő rendszer lekönnyítve picit erősebb szelep rúgóval, gyengén könnyített lendkerék, Sachs kuplung, meg most barátkozok a full-flow típusú olajzással, meg új csapágy, tömítés, stb. stb. ami jön nagyjából ennyi. Egy ilyen összeállításra mit tippeltek erőben,nyomatékban? Persze ha jól sikerül.


90-110 lóerő 5200-5500 körül, 130 Nm 2600 körül.

De ha akarod tippelek többet is, de a fékpad nem fog 110 LE felett mutatni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5589 Dátum: 2009 Május 21, 21:36:29 »

Te Leon, milyen szelep emelő rugókat tettél a motorba? Gyárit vagy erősebbet attól?
Mert ha ezen rugók gyengék és "berezegnek" akkor attól is melegedhet az egész hengerfej meg minden... Ez talán a gyertyádat is magyarázhatja. onnantól meg már rángathat is...

A motort én raktam össze és ment már 5-6000 km-t minden melegedés nélkül. Ha szelepemelő rugók alatt a szeleprugókat érted, akkor normál, de új rugók vannak benne, de a W110-es tengely nem is igényel többet, erősebbet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #5588 Dátum: 2009 Május 21, 20:47:27 »

tolatóhang rulez  Grin
Na de varja', ha tolat akkor duplan visit ... ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #5587 Dátum: 2009 Május 21, 20:24:56 »

vaaa,de jo lesz Evil Grin
Nyüszörgő talicskakerék.  Evil
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5586 Dátum: 2009 Május 21, 20:01:56 »

Te Leon, milyen szelep emelő rugókat tettél a motorba? Gyárit vagy erősebbet attól?
Mert ha ezen rugók gyengék és "berezegnek" akkor attól is melegedhet az egész hengerfej meg minden... Ez talán a gyertyádat is magyarázhatja. onnantól meg már rángathat is...
egynem drag igénybe vételü motornál amibe300alti tengely van ezek mind csak felesleg...

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #5585 Dátum: 2009 Május 21, 19:56:07 »

rá is basznám a kezedre a motortetőt  Tongue  Grin  Wink
Te Leon, milyen szelep emelő rugókat tettél a motorba? Gyárit vagy erősebbet attól?
Mert ha ezen rugók gyengék és "berezegnek" akkor attól is melegedhet az egész hengerfej meg minden... Ez talán a gyertyádat is magyarázhatja. onnantól meg már rángathat is...
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #5584 Dátum: 2009 Május 21, 19:52:10 »

Mi az a Rot Hod? Huh (keped alatt)
szóvicc: Hot Rod
de amúgy Callookernek készül. Grin
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5583 Dátum: 2009 Május 21, 19:49:36 »

1776 Mahle bácsitól, engle w110 vagy vz25 majd kiderül, egy 40 vagy 48 IDF, 040 hengerfej, 1.1:1 scat himba meg a komplett szelepemelő rendszer lekönnyítve picit erősebb szelep rúgóval, gyengén könnyített lendkerék, Sachs kuplung, meg most barátkozok a full-flow típusú olajzással, meg új csapágy, tömítés, stb. stb. ami jön nagyjából ennyi. Egy ilyen összeállításra mit tippeltek erőben,nyomatékban? Persze ha jól sikerül.

Mi az a Rot Hod? Huh (keped alatt)

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #5582 Dátum: 2009 Május 21, 19:42:45 »

akkor üdv a klubban Cool ezek fényében te hogy döntöttél, mi lesz?
1776 Mahle bácsitól, engle w110 vagy vz25 majd kiderül, egy 40 vagy 48 IDF, 040 hengerfej, 1.1:1 scat himba meg a komplett szelepemelő rendszer lekönnyítve picit erősebb szelep rúgóval, gyengén könnyített lendkerék, Sachs kuplung, meg most barátkozok a full-flow típusú olajzással, meg új csapágy, tömítés, stb. stb. ami jön nagyjából ennyi. Egy ilyen összeállításra mit tippeltek erőben,nyomatékban? Persze ha jól sikerül.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #5581 Dátum: 2009 Május 21, 10:34:53 »

kevesebb energiát emészt fel a hajtás és nincsenek oldalirányba ható erők a fő ill vezérműtengelyre.
hátránya viszont kisebb a kapcsolódási felület így annyira nem tartós mint a ferde fogazású.
Meg hátrány még a zajos működés, de ebben az esetben nekem kifejezetten tetszik.


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #5580 Dátum: 2009 Május 21, 09:43:56 »

Ez a Mondo:
<beszúrt kép törölve>

Ez meg a Fat boy:
<beszúrt kép törölve>
Szerintem egyértelmű, hogy az Aircult-é nem Mondo.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5579 Dátum: 2009 Május 21, 09:12:10 »

Már téged sem tudlak követni.... Cheesy
Van 1,6-od a kalózbogárba + amit építettél a 67-be... akkor milyen szériakategóriában akarsz indulni??? Wink
67esét elviszik már 99% igy vissza megy gyári 1,3 kap egy könnyitet lendkereket meg 2webert

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #5578 Dátum: 2009 Május 20, 23:59:55 »

Ha már szóba került a dolog akkor milyen előnye van ennek az egyenes fogazású fogaskeréknek, a hangján kívül, ami megosztja a hallgatóság véleményét, nekem pl tetszik...
kevesebb energiát emészt fel a hajtás és nincsenek oldalirányba ható erők a fő ill vezérműtengelyre.
hátránya viszont kisebb a kapcsolódási felület így annyira nem tartós mint a ferde fogazású.
Meg hátrány még a zajos működés, de ebben az esetben nekem kifejezetten tetszik.


                             GNX-967
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #5577 Dátum: 2009 Május 20, 23:42:36 »

Ha már szóba került a dolog akkor milyen előnye van ennek az egyenes fogazású fogaskeréknek, a hangján kívül, ami megosztja a hallgatóság véleményét, nekem pl tetszik...

Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #5576 Dátum: 2009 Május 20, 23:10:14 »

na én bogarm idén igy ebbe formá tököremegy uroljára aztán szét szedem!


67es motorját elviszik!
igy lesz egy 1300as(ab) 2*36os webberel!  ezzel miylen kategoriába indulok majd! ?Grin Grin
Már téged sem tudlak követni.... Cheesy
Van 1,6-od a kalózbogárba + amit építettél a 67-be... akkor milyen szériakategóriában akarsz indulni??? Wink

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5575 Dátum: 2009 Május 20, 22:43:03 »

Ez a Mondo:


Ez meg a Fat boy:
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5574 Dátum: 2009 Május 20, 22:40:24 »

mondo?az mi? Huh
a kipuff ceramic coated "phat boy"
akkor fetboj
nem tom miért ugrott be a "mondo" dob név
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5573 Dátum: 2009 Május 20, 22:39:34 »

Mondo?
mondo?az mi? Huh
a kipuff ceramic coated "phat boy"

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #5572 Dátum: 2009 Május 20, 22:38:13 »

egy szavadba kerult volna es itt lenne mar az is Wink
majd a télen sorkerül rá
és jövöre remélem a válzoval duettet fütyülnek Smiley

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5571 Dátum: 2009 Május 20, 22:37:56 »

jo ez a futyules,meg ezzel a kipuffal szep koncert varhato Evil
<beszúrt kép törölve>

Mondo?
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5570 Dátum: 2009 Május 20, 22:37:01 »

tényleg izgis lesz  Wink
magas fordulaton milyen lehet?
lehet fütyülni fog rendesen  Cool
arról keressetek videjót!

jo ez a futyules,meg ezzel a kipuffal szep koncert varhato Evil


www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5569 Dátum: 2009 Május 20, 22:35:16 »

na ez hiányzik az enyémböl még
sebaj majd ha 2.9<lesz Grin

egy szavadba kerult volna es itt lenne mar az is Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #5568 Dátum: 2009 Május 20, 22:31:39 »

vaaa,de jo lesz Evil Grin
na ez hiányzik az enyémböl még
sebaj majd ha 2.9<lesz Grin

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5567 Dátum: 2009 Május 20, 22:31:17 »

ok Evil
mindig is tetszett ez a hang,mostmar naponta hallgathatom majd Evil
tényleg izgis lesz  Wink
magas fordulaton milyen lehet?
lehet fütyülni fog rendesen  Cool
arról keressetek videjót!
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5566 Dátum: 2009 Május 20, 22:30:05 »

majd kötünk egy madzagot, meg egy távirányítót a farára, mint a vezetékes waresznek 
(vicc  Wink )

ok Evil
mindig is tetszett ez a hang,mostmar naponta hallgathatom majd Evil

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5565 Dátum: 2009 Május 20, 22:26:57 »

vaaa,de jo lesz Evil Grin
majd kötünk egy madzagot, meg egy távirányítót a farára, mint a vezetékes waresznek 
(vicc  Wink )
Oldalak: 1 ... 413 414 415 416 417 [418] 419 420 421 422 423 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.144 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.