www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 01:55:41

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 409 410 411 412 413 [414] 415 416 417 418 419 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3382732 alkalommal)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #5764 Dátum: 2009 Június 03, 21:20:58 »

ezeket az adatokat nem én találtam ki, tökölön a mérőpad kijelzőjére volt kiírva  Wink


*gabi légszűrő nélkül nyomta. nagy gáznál a karbik körül megjelenő fehér köd mi volt?
levegőből kicsapódott a pára a nagy szívóhatástól?
a mérőpad kijelzőjén még véletlenül sem volt LE kiírva töki  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #5763 Dátum: 2009 Június 03, 21:17:50 »

Laci motorjára sz.tem nyugodtan dobjál még rá úgy 40-50et(épp egy bogár ménes Grin)
Nemakarom megbántani, de a 200 LE-t elrugaszkodottnak tartom. 180 inkább.
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #5762 Dátum: 2009 Június 03, 21:11:00 »

akkor mért szeded szét? írjál normálisan és nem értjük félre Cool

LE tekintetében pedig maximálisan egyetértek vw1966 kollegával. a 90-100 és a 140-150 a reális mind2 kocsira. A tököli mérpőad (és ezzel nem a szervezőket szeretném bántani!) show elemnek úgy hallom jó volt, de másra nem igazán..
Laci motorjára sz.tem nyugodtan dobjál még rá úgy 40-50et(épp egy bogár ménes Grin)
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #5761 Dátum: 2009 Június 03, 21:06:16 »

lófaszt
mondom semmi baja nincs
ááá...

akkor mért szeded szét? írjál normálisan és nem értjük félre Cool

LE tekintetében pedig maximálisan egyetértek vw1966 kollegával. a 90-100 és a 140-150 a reális mind2 kocsira. A tököli mérpőad (és ezzel nem a szervezőket szeretném bántani!) show elemnek úgy hallom jó volt, de másra nem igazán..

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5760 Dátum: 2009 Június 03, 20:27:31 »

szóval sikerült széthajtani ezt is?  Shocked
lófaszt
mondom semmi baja nincs
ááá...
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #5759 Dátum: 2009 Június 03, 20:12:08 »

Azért ez túlzás. Nem lett agyonvágva, és én marhára élvezem (mikor megy). Most van vele egy kis szívás, de semmi komoly, és csak jobb lesz mint volt.
Stunttal fogom újra összerakni, és utána végre eljut karbi beállításra is. Aztán repülhet úgy, mint még soha. Bár már így is megmutatta a foga fehérjét.

szóval sikerült széthajtani ezt is?  Shocked
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #5758 Dátum: 2009 Június 03, 20:12:01 »

egy gyári Typ4  2000res van 80 körül nem? akkor * Gabié lehet 90-100között véleményem szerint, Lacié szerintem jóval több 130-150között szerintem

ezeket az adatokat nem én találtam ki, tökölön a mérőpad kijelzőjére volt kiírva  Wink


*gabi légszűrő nélkül nyomta. nagy gáznál a karbik körül megjelenő fehér köd mi volt?
levegőből kicsapódott a pára a nagy szívóhatástól?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5757 Dátum: 2009 Június 03, 19:58:19 »

Jó, de közben mivel közlekedsz akkor?  Huh
vettem egy láda csacsit  Smiley jo lesz majd később határba járni.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #5756 Dátum: 2009 Június 03, 19:50:43 »

Azért ez túlzás. Nem lett agyonvágva, és én marhára élvezem (mikor megy). Most van vele egy kis szívás, de semmi komoly, és csak jobb lesz mint volt.
Stunttal fogom újra összerakni, és utána végre eljut karbi beállításra is. Aztán repülhet úgy, mint még soha. Bár már így is megmutatta a foga fehérjét.

Jó, de közben mivel közlekedsz akkor?  Huh

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #5755 Dátum: 2009 Június 03, 19:50:36 »

Bár már így is megmutatta a foga fehérjét.

Nem nálad.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5754 Dátum: 2009 Június 03, 19:47:38 »

Az a helyzet ezzel a mondattal drága barátom, hogy:
Minden elismerésem a tiéd amiért megvetted. De tudjuk, hogy az egy alapjaiban és részleteiben egy HIBÁTLANUL megépitett, összerakott motor volt.Amit a magad hebrencs módján sikerült agyonvágnod és élvezhetetlenné tenned. Nem lett volna más dolgod csak beletennei, az okos dolgokat rárakni és okosabb emberekkel bekalibrálni. Majd elfogyasztni reggelire a * autóját. Láttam menni azt a gépet, jó. Az sem rossz ami neked van, de lehet rágós lesz a reggeli.
Azért ez túlzás. Nem lett agyonvágva, és én marhára élvezem (mikor megy). Most van vele egy kis szívás, de semmi komoly, és csak jobb lesz mint volt.
Stunttal fogom újra összerakni, és utána végre eljut karbi beállításra is. Aztán repülhet úgy, mint még soha. Bár már így is megmutatta a foga fehérjét.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #5753 Dátum: 2009 Június 03, 19:41:09 »

Az a helyzet ezzel a mondattal drága barátom, hogy:
Minden elismerésem a tiéd amiért megvetted. De tudjuk, hogy az egy alapjaiban és részleteiben egy HIBÁTLANUL megépitett, összerakott motor volt.Amit a magad hebrencs módján sikerült agyonvágnod és élvezhetetlenné tenned. Nem lett volna más dolgod csak beletennei, az okos dolgokat rárakni és okosabb emberekkel bekalibrálni. Majd elfogyasztni reggelire a * autóját. Láttam menni azt a gépet, jó. Az sem rossz ami neked van, de lehet rágós lesz a reggeli.
jah, mondjuk pl a mallory gyújtással sem szenvednék.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #5752 Dátum: 2009 Június 03, 19:35:05 »

   nagyon gyenge ! Cry

Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #5751 Dátum: 2009 Június 03, 19:28:04 »

reggelire  Grin  Wink
Az a helyzet ezzel a mondattal drága barátom, hogy:
Minden elismerésem a tiéd amiért megvetted. De tudjuk, hogy az egy alapjaiban és részleteiben egy HIBÁTLANUL megépitett, összerakott motor volt.Amit a magad hebrencs módján sikerült agyonvágnod és élvezhetetlenné tenned. Nem lett volna más dolgod csak beletennei, az okos dolgokat rárakni és okosabb emberekkel bekalibrálni. Majd elfogyasztni reggelire a * autóját. Láttam menni azt a gépet, jó. Az sem rossz ami neked van, de lehet rágós lesz a reggeli.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5750 Dátum: 2009 Június 03, 19:03:16 »

azért mondom hogy * Gabi autója pont megfelelő ellenfél Neked
reggelire  Grin  Wink
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #5749 Dátum: 2009 Június 03, 19:00:10 »

az SS1915 még mikor a typ3-ban volt, más karbikkal, más kipuffal, más gyújtással, tudott 107 Le és 179Nm-t.
azért mondom hogy * Gabi autója pont megfelelő ellenfél Neked
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5748 Dátum: 2009 Június 03, 18:59:51 »



Az ex 1915-ösöm olyan blokk, ami nyomatékra, autókázásra van tervezve, tartós, de azért erős. A 1303-asnak tudni kell vele 16 körüli negyedmérföldet 140-es átlépővel.

Nyilvánvalóan Laci bogarával nem egy kategória, de egy 2 literes typ4 ellen be merném nevezni, pláne olyan ellen, amin 40-es karbi van.

Legkésőbb augusztus 20.-án kiderül a Hungaroringen  Wink
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5747 Dátum: 2009 Június 03, 18:58:59 »

egy gyári Typ4  2000res van 80 körül nem? akkor * Gabié lehet 90-100között véleményem szerint, Lacié szerintem jóval több 130-150között szerintem
az SS1915 még mikor a typ3-ban volt, más karbikkal, más kipuffal, más gyújtással, tudott 107 Le és 179Nm-t.
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #5746 Dátum: 2009 Június 03, 18:33:00 »

egy gyári Typ4  2000res van 80 körül nem?
A karbis 70, az injektoros 80 körül
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #5745 Dátum: 2009 Június 03, 18:18:01 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #5744 Dátum: 2009 Június 03, 18:16:01 »

* gépe 63 lóerő, Lacié 100  Wink

egy gyári Typ4  2000res van 80 körül nem? akkor * Gabié lehet 90-100között véleményem szerint, Lacié szerintem jóval több 130-150között szerintem
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5743 Dátum: 2009 Június 03, 18:12:19 »

* gépe 63 lóerő, Lacié 100  Wink

100?bebaszna Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5742 Dátum: 2009 Június 03, 17:58:55 »

Én meg felettit nem raknék be.

Pláne 1.6-os motorba.
indok? Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #5741 Dátum: 2009 Június 03, 16:56:54 »

Porsche motoros bogár...
 Shocked  Roll Eyes Tongue Grin Grin Grin  Kiss
http://www.youtube.com/watch?v=agDPNgdhRCI&feature=related
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #5740 Dátum: 2009 Június 03, 16:20:55 »

nem a Laci, hanem az a 2 literes

* gépe 63 lóerő, Lacié 100  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5739 Dátum: 2009 Június 03, 15:46:13 »

vagy a Stunt féle 1915tel mit kezdett volna?  Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes

A vezérműtengely témához csak annyit tennék hozzá, hogy minél nagyobb a motor, annál nagyobb tengelyt elbír, akár még kis fordulaton is. Lacika zöld bogara a 2.4-es a 324-es (?) tengellyel jól húz alulról is, mert a nagy löketérfogat miatt ha kicsit also fordulaton szar a töltési fok akkor is van még benne erő.

Következésképpen az 1915-ösben a w110-es (286-os) tengely nagyjából olyan, mint egy széria bogármotorban a gyári, vagy legkisebb tuning tengely, tehát az a motor azzal a tengellyel határozottan nyomatékra van hangolva, de így is elforog 5700-ig. Ha nagyobb tengely teszek bele, akkor 4.-ban nem tudok autózni 40-50 körül, sokkal nagyobb karbi és nagyobb szelepű hengerfej kell hozzá (drága!), okosabb kipufogó, mert ha ezek közül egy is hiányzik, akkor a nagy tengelyt nem tudja a motor kamatoztatni, tehát nem tud forogni tovább. Rendszerben kell gondolkodni, ha a rendszer egy elemét megváltoztatjuk, a többi bekorlátoz, akkor csak hátrányunk lesz belőle.
A széria, AS41/21-es blokk 5000 fordulat felett nem szeret menni, mert nem bírja, élettartama rohamosan csökken (Gene Berg végzett méréseket e témában), csapágyak beverődnek. Több tuningcég is 5000-ben határozza meg a "limitet". Ha nagy tengelyben gondolkodunk, annak előnye a nagy fordulatoknál van, akkor 5500 felett gondolkodunk, akkor kényes kérdés a blokk, legjobb a más ötvözetű alu blokk, nem az AS öntvény.

Az ex 1915-ösöm olyan blokk, ami nyomatékra, autókázásra van tervezve, tartós, de azért erős. A 1303-asnak tudni kell vele 16 körüli negyedmérföldet 140-es átlépővel.

Nyilvánvalóan Laci bogarával nem egy kategória, de egy 2 literes typ4 ellen be merném nevezni, pláne olyan ellen, amin 40-es karbi van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5738 Dátum: 2009 Június 03, 15:32:40 »

én 110alatti tengelyt besem tennék....

Én meg felettit nem raknék be.

Pláne 1.6-os motorba.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 03, 15:46:58 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5737 Dátum: 2009 Június 03, 15:31:30 »

Lenne egy kérdésem.
1.6-os motorba betegyek vizesboxer vezérműtengelyt, vagy maradjak a gyárinál?
Cél alacsony fogyasztás mellett egy jól használható, nem pörgős motor (ezért "tengely" nem lesz benne)
Kompresszió gyári körül marad, duplaszívós gyári HF-ek.
Kerestem erről az árkozott tengelyről adatokat, de nincs égen földön, egyáltalán melyik mibe való.
Nincs valahol rendszerezve mondjuk cikkszám szerint, hogy melyik tengely milyen motorba volt?

Én a gyárit hagynám benne.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5736 Dátum: 2009 Június 03, 07:40:52 »

t1 nem megy szarul Shocked Grin




www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #5735 Dátum: 2009 Június 02, 23:30:51 »

Most akkor melyik a jobb/erosebb/faszabbabb ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5734 Dátum: 2009 Június 02, 23:27:12 »

talált süllyedt...
ez egy h.méltó ellenfeled lenne, nem a Laci gépe Wink

Grin Grin Grin
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #5733 Dátum: 2009 Június 02, 23:24:00 »

*?
vagy ki?
talált süllyedt...
ez egy h.méltó ellenfeled lenne, nem a Laci gépe Wink


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #5732 Dátum: 2009 Június 02, 23:00:37 »

Bugi, a haverom 1,2-sén 90-100nál kell váltani a negyediket, rövidváltóval, akkor egy kétliteres typ4nek ez nem nagy kunszt (vagy igen?)
lehet hogy így van de ha egyszerre indulnak akkor a csillag autója 350 méternél lesz ugyannál a váltásnál ahol a haverod 1,2se 100m-nél  Wink
hidd el az az autó iszonyatosat megy egy gyári bogárhoz képest
nekem nagy élmény volt hisz az autóm végsebessége 110

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5731 Dátum: 2009 Június 02, 22:57:35 »

nem a Laci, hanem az a 2 literes
*?
vagy ki?
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #5730 Dátum: 2009 Június 02, 22:31:50 »

ki? mi? Jaa Laci?  Grin majd egyszer eljön az az összecsapás is  Cool
ha vége a vizsgaidőszaknak futni fog újra, csak most egy perc időm sincs rá  Undecided
deee jobb lesz mint volt  Grin
nem a Laci, hanem az a 2 literes
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5729 Dátum: 2009 Június 02, 22:22:26 »

Használt már itt vki g-tech gyorsulás méröt..?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5728 Dátum: 2009 Június 02, 22:18:51 »

vagy a Stunt féle 1915tel mit kezdett volna?  Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes
ki? mi? Jaa Laci?  Grin majd egyszer eljön az az összecsapás is  Cool
ha vége a vizsgaidőszaknak futni fog újra, csak most egy perc időm sincs rá  Undecided
deee jobb lesz mint volt  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 02, 22:20:29 írta Leon1303 »
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #5727 Dátum: 2009 Június 02, 21:58:17 »

tudtommal nem,nem egy kategoria a 2...
vagy a Stunt féle 1915tel mit kezdett volna?  Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #5726 Dátum: 2009 Június 02, 21:19:55 »

én 110alatti tengelyt besem tennék....
ja ja Grin

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5725 Dátum: 2009 Június 02, 21:14:08 »

én 110alatti tengelyt besem tennék....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 409 410 411 412 413 [414] 415 416 417 418 419 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.