www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 01:52:20
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
409
410
411
412
413
[
414
]
415
416
417
418
419
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3382719 alkalommal)
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5764 Dátum:
2009 Június 03, 21:20:58 »
Idézetet írta: Qzma - 2009 Június 03, 20:12:01
ezeket az adatokat nem én találtam ki, tökölön a mérőpad kijelzőjére volt kiírva
*gabi légszűrő nélkül nyomta. nagy gáznál a karbik körül megjelenő fehér köd mi volt?
levegőből kicsapódott a pára a nagy szívóhatástól?
a mérőpad kijelzőjén még véletlenül sem volt LE kiírva töki
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5763 Dátum:
2009 Június 03, 21:17:50 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Június 03, 21:11:00
Laci motorjára sz.tem nyugodtan dobjál még rá úgy 40-50et(épp egy bogár ménes
)
Nemakarom megbántani, de a 200 LE-t elrugaszkodottnak tartom. 180 inkább.
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5762 Dátum:
2009 Június 03, 21:11:00 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Június 03, 21:06:16
akkor mért szeded szét? írjál normálisan és nem értjük félre
LE tekintetében pedig maximálisan egyetértek vw1966 kollegával. a 90-100 és a 140-150 a reális mind2 kocsira. A tököli mérpőad (és ezzel nem a szervezőket szeretném bántani!) show elemnek úgy hallom jó volt, de másra nem igazán..
Laci motorjára sz.tem nyugodtan dobjál még rá úgy 40-50et(épp egy bogár ménes
)
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5761 Dátum:
2009 Június 03, 21:06:16 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Június 03, 20:27:31
lófaszt
mondom semmi baja nincs
ááá...
akkor mért szeded szét? írjál normálisan és nem értjük félre
LE tekintetében pedig maximálisan egyetértek vw1966 kollegával. a 90-100 és a 140-150 a reális mind2 kocsira. A tököli mérpőad (és ezzel nem a szervezőket szeretném bántani!) show elemnek úgy hallom jó volt, de másra nem igazán..
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5760 Dátum:
2009 Június 03, 20:27:31 »
Idézetet írta: vw1966 - 2009 Június 03, 20:12:08
szóval sikerült széthajtani ezt is?
lófaszt
mondom semmi baja nincs
ááá...
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5759 Dátum:
2009 Június 03, 20:12:08 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Június 03, 19:47:38
Azért ez túlzás. Nem lett agyonvágva, és én marhára élvezem (mikor megy). Most van vele egy kis szívás, de semmi komoly, és csak jobb lesz mint volt.
Stunttal fogom újra összerakni, és utána végre eljut karbi beállításra is. Aztán repülhet úgy, mint még soha. Bár már így is megmutatta a foga fehérjét.
szóval sikerült széthajtani ezt is?
Qzma
Hozzászólások: 7189
http://t2ab4sale.blog.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5758 Dátum:
2009 Június 03, 20:12:01 »
Idézetet írta: vw1966 - 2009 Június 03, 18:16:01
egy gyári Typ4 2000res van 80 körül nem? akkor * Gabié lehet 90-100között véleményem szerint, Lacié szerintem jóval több 130-150között szerintem
ezeket az adatokat nem én találtam ki, tökölön a mérőpad kijelzőjére volt kiírva
*gabi légszűrő nélkül nyomta. nagy gáznál a karbik körül megjelenő fehér köd mi volt?
levegőből kicsapódott a pára a nagy szívóhatástól?
http://t2ab4sale.blog.hu/
ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5757 Dátum:
2009 Június 03, 19:58:19 »
Idézetet írta: slavia919 - 2009 Június 03, 19:50:43
Jó, de közben mivel közlekedsz akkor?
vettem egy láda csacsit
jo lesz majd később határba járni.
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5756 Dátum:
2009 Június 03, 19:50:43 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Június 03, 19:47:38
Azért ez túlzás. Nem lett agyonvágva, és én marhára élvezem (mikor megy). Most van vele egy kis szívás, de semmi komoly, és csak jobb lesz mint volt.
Stunttal fogom újra összerakni, és utána végre eljut karbi beállításra is. Aztán repülhet úgy, mint még soha. Bár már így is megmutatta a foga fehérjét.
Jó, de közben mivel közlekedsz akkor?
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5755 Dátum:
2009 Június 03, 19:50:36 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Június 03, 19:47:38
Bár már így is megmutatta a foga fehérjét.
Nem nálad.
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5754 Dátum:
2009 Június 03, 19:47:38 »
Idézetet írta: ratro - 2009 Június 03, 19:28:04
Az a helyzet ezzel a mondattal drága barátom, hogy:
Minden elismerésem a tiéd amiért megvetted. De tudjuk, hogy az egy alapjaiban és részleteiben egy HIBÁTLANUL megépitett, összerakott motor volt.Amit a magad hebrencs módján sikerült agyonvágnod és élvezhetetlenné tenned. Nem lett volna más dolgod csak beletennei, az okos dolgokat rárakni és okosabb emberekkel bekalibrálni. Majd elfogyasztni reggelire a * autóját. Láttam menni azt a gépet, jó. Az sem rossz ami neked van, de lehet rágós lesz a reggeli.
Azért ez túlzás. Nem lett agyonvágva, és én marhára élvezem (mikor megy). Most van vele egy kis szívás, de semmi komoly, és csak jobb lesz mint volt.
Stunttal fogom újra összerakni, és utána végre eljut karbi beállításra is. Aztán repülhet úgy, mint még soha. Bár már így is megmutatta a foga fehérjét.
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5753 Dátum:
2009 Június 03, 19:41:09 »
Idézetet írta: ratro - 2009 Június 03, 19:28:04
Az a helyzet ezzel a mondattal drága barátom, hogy:
Minden elismerésem a tiéd amiért megvetted. De tudjuk, hogy az egy alapjaiban és részleteiben egy HIBÁTLANUL megépitett, összerakott motor volt.Amit a magad hebrencs módján sikerült agyonvágnod és élvezhetetlenné tenned. Nem lett volna más dolgod csak beletennei, az okos dolgokat rárakni és okosabb emberekkel bekalibrálni. Majd elfogyasztni reggelire a * autóját. Láttam menni azt a gépet, jó. Az sem rossz ami neked van, de lehet rágós lesz a reggeli.
jah, mondjuk pl a mallory gyújtással sem szenvednék.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5752 Dátum:
2009 Június 03, 19:35:05 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Június 03, 16:56:54
Porsche motoros bogár...
http://www.youtube.com/watch?v=agDPNgdhRCI&feature=related
nagyon gyenge !
www.tatinson.hu
www.kck.hu
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5751 Dátum:
2009 Június 03, 19:28:04 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Június 03, 19:03:16
reggelire
Az a helyzet ezzel a mondattal drága barátom, hogy:
Minden elismerésem a tiéd amiért megvetted. De tudjuk, hogy az egy alapjaiban és részleteiben egy HIBÁTLANUL megépitett, összerakott motor volt.Amit a magad hebrencs módján sikerült agyonvágnod és élvezhetetlenné tenned. Nem lett volna más dolgod csak beletennei, az okos dolgokat rárakni és okosabb emberekkel bekalibrálni. Majd elfogyasztni reggelire a * autóját. Láttam menni azt a gépet, jó. Az sem rossz ami neked van, de lehet rágós lesz a reggeli.
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5750 Dátum:
2009 Június 03, 19:03:16 »
Idézetet írta: vw1966 - 2009 Június 03, 19:00:10
azért mondom hogy * Gabi autója pont megfelelő ellenfél Neked
reggelire
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5749 Dátum:
2009 Június 03, 19:00:10 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Június 03, 18:58:59
az SS1915 még mikor a typ3-ban volt, más karbikkal, más kipuffal, más gyújtással, tudott 107 Le és 179Nm-t.
azért mondom hogy * Gabi autója pont megfelelő ellenfél Neked
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5748 Dátum:
2009 Június 03, 18:59:51 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Június 03, 15:46:13
Az ex 1915-ösöm olyan blokk, ami nyomatékra, autókázásra van tervezve, tartós, de azért erős. A 1303-asnak tudni kell vele 16 körüli negyedmérföldet 140-es átlépővel.
Nyilvánvalóan Laci bogarával nem egy kategória, de egy 2 literes typ4 ellen be merném nevezni, pláne olyan ellen, amin 40-es karbi van.
Legkésőbb augusztus 20.-án kiderül a Hungaroringen
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5747 Dátum:
2009 Június 03, 18:58:59 »
Idézetet írta: vw1966 - 2009 Június 03, 18:16:01
egy gyári Typ4 2000res van 80 körül nem? akkor * Gabié lehet 90-100között véleményem szerint, Lacié szerintem jóval több 130-150között szerintem
az SS1915 még mikor a typ3-ban volt, más karbikkal, más kipuffal, más gyújtással, tudott 107 Le és 179Nm-t.
AMZ-970
Hozzászólások: 871
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5746 Dátum:
2009 Június 03, 18:33:00 »
Idézetet írta: vw1966 - 2009 Június 03, 18:16:01
egy gyári Typ4 2000res van 80 körül nem?
A karbis 70, az injektoros 80 körül
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5745 Dátum:
2009 Június 03, 18:18:01 »
Buzi, aki fékez! :-)))
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5744 Dátum:
2009 Június 03, 18:16:01 »
Idézetet írta: Qzma - 2009 Június 03, 16:20:55
* gépe 63 lóerő, Lacié 100
egy gyári Typ4 2000res van 80 körül nem? akkor * Gabié lehet 90-100között véleményem szerint, Lacié szerintem jóval több 130-150között szerintem
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5743 Dátum:
2009 Június 03, 18:12:19 »
Idézetet írta: Qzma - 2009 Június 03, 16:20:55
* gépe 63 lóerő, Lacié 100
100?bebaszna
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5742 Dátum:
2009 Június 03, 17:58:55 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Június 03, 15:32:40
Én meg felettit nem raknék be.
Pláne 1.6-os motorba.
indok?
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5741 Dátum:
2009 Június 03, 16:56:54 »
Porsche motoros bogár...
http://www.youtube.com/watch?v=agDPNgdhRCI&feature=related
Qzma
Hozzászólások: 7189
http://t2ab4sale.blog.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5740 Dátum:
2009 Június 03, 16:20:55 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Június 02, 22:31:50
nem a Laci, hanem az a 2 literes
* gépe 63 lóerő, Lacié 100
http://t2ab4sale.blog.hu/
ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5739 Dátum:
2009 Június 03, 15:46:13 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Június 02, 21:58:17
vagy a Stunt féle 1915tel mit kezdett volna?
A vezérműtengely témához csak annyit tennék hozzá, hogy minél nagyobb a motor, annál nagyobb tengelyt elbír, akár még kis fordulaton is. Lacika zöld bogara a 2.4-es a 324-es (?) tengellyel jól húz alulról is, mert a nagy löketérfogat miatt ha kicsit also fordulaton szar a töltési fok akkor is van még benne erő.
Következésképpen az 1915-ösben a w110-es (286-os) tengely nagyjából olyan, mint egy széria bogármotorban a gyári, vagy legkisebb tuning tengely, tehát az a motor azzal a tengellyel határozottan nyomatékra van hangolva, de így is elforog 5700-ig. Ha nagyobb tengely teszek bele, akkor 4.-ban nem tudok autózni 40-50 körül, sokkal nagyobb karbi és nagyobb szelepű hengerfej kell hozzá (drága!), okosabb kipufogó, mert ha ezek közül egy is hiányzik, akkor a nagy tengelyt nem tudja a motor kamatoztatni, tehát nem tud forogni tovább. Rendszerben kell gondolkodni, ha a rendszer egy elemét megváltoztatjuk, a többi bekorlátoz, akkor csak hátrányunk lesz belőle.
A széria, AS41/21-es blokk 5000 fordulat felett nem szeret menni, mert nem bírja, élettartama rohamosan csökken (Gene Berg végzett méréseket e témában), csapágyak beverődnek. Több tuningcég is 5000-ben határozza meg a "limitet". Ha nagy tengelyben gondolkodunk, annak előnye a nagy fordulatoknál van, akkor 5500 felett gondolkodunk, akkor kényes kérdés a blokk, legjobb a más ötvözetű alu blokk, nem az AS öntvény.
Az ex 1915-ösöm olyan blokk, ami nyomatékra, autókázásra van tervezve, tartós, de azért erős. A 1303-asnak tudni kell vele 16 körüli negyedmérföldet 140-es átlépővel.
Nyilvánvalóan Laci bogarával nem egy kategória, de egy 2 literes typ4 ellen be merném nevezni, pláne olyan ellen, amin 40-es karbi van.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5738 Dátum:
2009 Június 03, 15:32:40 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Június 02, 21:14:08
én 110alatti tengelyt besem tennék....
Én meg felettit nem raknék be.
Pláne 1.6-os motorba.
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Június 03, 15:46:58 írta Stuntmanus
»
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5737 Dátum:
2009 Június 03, 15:31:30 »
Idézetet írta: 1303LS - 2009 Június 02, 20:09:13
Lenne egy kérdésem.
1.6-os motorba betegyek vizesboxer vezérműtengelyt, vagy maradjak a gyárinál?
Cél alacsony fogyasztás mellett egy jól használható, nem pörgős motor (ezért "tengely" nem lesz benne)
Kompresszió gyári körül marad, duplaszívós gyári HF-ek.
Kerestem erről az árkozott tengelyről adatokat, de nincs égen földön, egyáltalán melyik mibe való.
Nincs valahol rendszerezve mondjuk cikkszám szerint, hogy melyik tengely milyen motorba volt?
Én a gyárit hagynám benne.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5736 Dátum:
2009 Június 03, 07:40:52 »
t1 nem megy szarul
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5735 Dátum:
2009 Június 02, 23:30:51 »
Most akkor melyik a jobb/erosebb/faszabbabb ?
Buzi, aki fékez! :-)))
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5734 Dátum:
2009 Június 02, 23:27:12 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Június 02, 23:24:00
talált süllyedt...
ez egy h.méltó ellenfeled lenne, nem a Laci gépe
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5733 Dátum:
2009 Június 02, 23:24:00 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Június 02, 22:57:35
*?
vagy ki?
talált süllyedt...
ez egy h.méltó ellenfeled lenne, nem a Laci gépe
[a csatolmányt egy admin törölte]
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5732 Dátum:
2009 Június 02, 23:00:37 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Június 02, 10:52:03
Bugi, a haverom 1,2-sén 90-100nál kell váltani a negyediket, rövidváltóval, akkor egy kétliteres typ4nek ez nem nagy kunszt (vagy igen?)
lehet hogy így van de ha egyszerre indulnak akkor a csillag autója 350 méternél lesz ugyannál a váltásnál ahol a haverod 1,2se 100m-nél
hidd el az az autó iszonyatosat megy egy gyári bogárhoz képest
nekem nagy élmény volt hisz az autóm végsebessége 110
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5731 Dátum:
2009 Június 02, 22:57:35 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Június 02, 22:31:50
nem a Laci, hanem az a 2 literes
*?
vagy ki?
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5730 Dátum:
2009 Június 02, 22:31:50 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Június 02, 22:18:51
ki? mi? Jaa Laci?
majd egyszer eljön az az összecsapás is
ha vége a vizsgaidőszaknak futni fog újra, csak most egy perc időm sincs rá
deee jobb lesz mint volt
nem a Laci, hanem az a 2 literes
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5729 Dátum:
2009 Június 02, 22:22:26 »
Használt már itt vki g-tech gyorsulás méröt..?
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5728 Dátum:
2009 Június 02, 22:18:51 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Június 02, 21:58:17
vagy a Stunt féle 1915tel mit kezdett volna?
ki? mi? Jaa Laci?
majd egyszer eljön az az összecsapás is
ha vége a vizsgaidőszaknak futni fog újra, csak most egy perc időm sincs rá
deee jobb lesz mint volt
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Június 02, 22:20:29 írta Leon1303
»
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5727 Dátum:
2009 Június 02, 21:58:17 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Június 02, 19:06:37
tudtommal nem,nem egy kategoria a 2...
vagy a Stunt féle 1915tel mit kezdett volna?
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5726 Dátum:
2009 Június 02, 21:19:55 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Június 02, 21:14:08
én 110alatti tengelyt besem tennék....
ja ja
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5725 Dátum:
2009 Június 02, 21:14:08 »
én 110alatti tengelyt besem tennék....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak:
1
...
409
410
411
412
413
[
414
]
415
416
417
418
419
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...