www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 08:37:04
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
363
364
365
366
367
[
368
]
369
370
371
372
373
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3400128 alkalommal)
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7604 Dátum:
2009 November 09, 12:46:26 »
Éppen pihen egy alapméretes ilyen blokk főtengellyel a padláson
Készülődök ......
Idézetet írta: tati - 2009 November 09, 09:38:28
hát ez az semmire nem lehet használni, kidobni sajnáltam ,nem kellett a kutyának se,
lehegesztjük)
7 másnak nincs
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7603 Dátum:
2009 November 09, 09:38:28 »
Idézetet írta: Süsü - 2009 November 08, 23:11:20
egy időben nagyon járt az agyam mi lenne ha a ct-s motoromból faragnék valamit, de nagyon nem tetszik se a blokk, na meg az olajhűtő elhelyezése sem. Tudom minden megoldható de nem szeretem szívatni magam.
hát ez az semmire nem lehet használni, kidobni sajnáltam ,nem kellett a kutyának se,
de 1 jó helyen van rajta olajszűrő nyilván jó furatokkal
2 jó évjárat ugye 10 évvel fiatalabb az átlag blokkoknál
3 as 21 (stunt kedvence)
4 külső olajhütő miatt simán rá lehet dobni 30le turbinaházat ,nem kell kutyaházzal kínlódni, felesleget leflexelem a blokkról hogy tip 1 kinézete legyen
5 nekem kifejezetten tetszik hogy hidrotőkés (ha nem jön be lehegesztjük)
6 Stunt aztmondta kiváncsi a blokkra
7 másnak nincs
8 csak
amég atyánk nem mondja hogy OK nem viszem gépmunkára
ha nem jó akkor AS-ses buszmoci ,vagy van egy AR -es blokkom vonalba fúrva beköszörülve
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7602 Dátum:
2009 November 09, 09:23:54 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 November 08, 21:08:54
Tudod, hogy utálja a bevált dolgokat, a fém autót, a jó motort, mindig újítani kell. Örüljünk, hogy nem műanyagból akar tuningmotort...
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7601 Dátum:
2009 November 08, 23:11:20 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 November 08, 21:08:54
Tudod, hogy utálja a bevált dolgokat, a fém autót, a jó motort, mindig újítani kell. Örüljünk, hogy nem műanyagból akar tuningmotort...
egy időben nagyon járt az agyam mi lenne ha a ct-s motoromból faragnék valamit, de nagyon nem tetszik se a blokk, na meg az olajhűtő elhelyezése sem. Tudom minden megoldható de nem szeretem szívatni magam.
GNX-967
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7600 Dátum:
2009 November 08, 22:49:57 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 November 08, 22:21:10
Nagy tengelyes hülyegyerek kettesben szétlőtte a motort? Biztos 151 lóerős volt!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
bszoki
Hozzászólások: 492
Szoki
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7599 Dátum:
2009 November 08, 22:31:09 »
Sziasztok!
Hol kezdjem? Van most egy 1.5 A0-s Typ1 motorom és egy kicsit megpöckölném.
- Ha jól tudom akkor 1776-ra fel lehetne nyomni egy 90.5x69-es henger dugóval. Ahhoz milyen henger fej lenne megfelelő?
- Dupla szívos gondolom és 34-es karbi?
Üdv: Szoki
Saját felújítás képekben:
http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban:
http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7598 Dátum:
2009 November 08, 22:21:10 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 November 08, 22:11:26
LÁttam már mást is
Nagy tengelyes hülyegyerek kettesben szétlőtte a motort? Biztos 151 lóerős volt!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7597 Dátum:
2009 November 08, 22:11:26 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 November 08, 19:33:23
A hajtókarokat grammra egybe lehet lőni, polírozni is lehet, de 150 lóig azt mondják a gyári teljesen jó.
Amikor a Havassy-éknál beszélgettünk, azok azonnal kiröhögtek, amikor elkezdtem a grammolásról meg a centírról beszélni és a motor még 6000-et sem forog. Azt mondták, hogy a Ladáknál 324 tengely és 8000 fordulat környékén kezdenek ilyesmiket csinálni, addig nem is érezhető és élettartamban sem jelentkezik (honnan tudják?).
Ha a szelepet egy adott magasságnál (szelep emelésnél) jobban emeled, akkor semmi sem lesz jobb, csak több energiát emészt és jobban görbíti a nyomórudakat, koptatja a mechanikát.
Talán a 32/35 és 1.25-ös himbának van értelme, a 35/40-eshez nem kell. Leon motorjában van, de a himbasor csak nagy fordulaton számít.
LÁttam már mást is
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7596 Dátum:
2009 November 08, 21:08:54 »
Idézetet írta: Süsü - 2009 November 08, 21:06:14
Hogy hogy Ct-s motorra esett a választás?
Tudod, hogy utálja a bevált dolgokat, a fém autót, a jó motort, mindig újítani kell. Örüljünk, hogy nem műanyagból akar tuningmotort...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7595 Dátum:
2009 November 08, 21:06:14 »
Hogy hogy Ct-s motorra esett a választás?
GNX-967
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7594 Dátum:
2009 November 08, 20:57:27 »
Idézetet írta: tati - 2009 November 08, 19:01:35
hosszúak
de olyan mint az as-sesben hizlalt a menetnél
ráér nem kapkodunk megnézed aztán viszem gépmunkára aztán megint megnézed aztán megint aztán.......! világ életembe akartam tuningmocit a trabiba a mercibe a kispókba csak nem tudtam milyet, mióta elvitt leon egy körre azóta tudom sőt már álmodtam is vele (buzik nem leon-al )
örülök, hogy tetszett
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7593 Dátum:
2009 November 08, 19:35:14 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 November 08, 19:13:46
azé egy nagyobb tengelyt elbirna
Tudtam, hogy ezt fogod mondani.
W110-nél nem kell nagyobb tengely. 36-os karbi, nyomatékos túramotor, a 94-es hengerekkel nem lehet 6500-at pörgetni mert széthullik az egész, meg akkor kellene 44-es karbi, meg komolyabb hajtórudak, stb.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7592 Dátum:
2009 November 08, 19:33:23 »
Idézetet írta: tati - 2009 November 08, 19:05:39
mi a jobb 32/35 +1.25 hibilimbi vagy 35/40? és és és van értelme a hajtókarokat kiegyensúlyozni és mekk polírozni ? könnyíteni gondolom nem sok .
A hajtókarokat grammra egybe lehet lőni, polírozni is lehet, de 150 lóig azt mondják a gyári teljesen jó.
Amikor a Havassy-éknál beszélgettünk, azok azonnal kiröhögtek, amikor elkezdtem a grammolásról meg a centírról beszélni és a motor még 6000-et sem forog. Azt mondták, hogy a Ladáknál 324 tengely és 8000 fordulat környékén kezdenek ilyesmiket csinálni, addig nem is érezhető és élettartamban sem jelentkezik (honnan tudják?).
Ha a szelepet egy adott magasságnál (szelep emelésnél) jobban emeled, akkor semmi sem lesz jobb, csak több energiát emészt és jobban görbíti a nyomórudakat, koptatja a mechanikát.
Talán a 32/35 és 1.25-ös himbának van értelme, a 35/40-eshez nem kell. Leon motorjában van, de a himbasor csak nagy fordulaton számít.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7591 Dátum:
2009 November 08, 19:13:46 »
Idézetet írta: tati - 2009 November 08, 19:05:39
mi a jobb 32/35 +1.25 hibilimbi vagy 35/40? és és és van értelme a hajtókarokat kiegyensúlyozni és mekk polírozni ? könnyíteni gondolom nem sok .
azé egy nagyobb tengelyt elbirna
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7590 Dátum:
2009 November 08, 19:05:39 »
Idézetet írta: callook - 2009 November 08, 18:54:39
Nem
mi a jobb 32/35 +1.25 hibilimbi vagy 35/40? és és és van értelme a hajtókarokat kiegyensúlyozni és mekk polírozni ? könnyíteni gondolom nem sok .
«
Utoljára szerkesztve: 2009 November 08, 19:08:25 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7589 Dátum:
2009 November 08, 19:01:35 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 November 08, 18:52:22
Azt sem tudom, hogy a CT-s blokkra rámegy-e a 94 mm-es henger. Milyenek a hengerfej csavarok?
Lesz vele biztos matek.
hosszúak
de olyan mint az as-sesben hizlalt a menetnél
ráér nem kapkodunk megnézed aztán viszem gépmunkára aztán megint megnézed aztán megint aztán.......! világ életembe akartam tuningmocit a trabiba a mercibe a kispókba csak nem tudtam milyet, mióta elvitt leon egy körre azóta tudom sőt már álmodtam is vele (buzik nem leon-al )
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7588 Dátum:
2009 November 08, 18:55:18 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 November 08, 18:48:28
nem fog jobban forogni, többet pörögni.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7587 Dátum:
2009 November 08, 18:54:39 »
Nem
Idézetet írta: tati - 2009 November 08, 18:47:28
a nem feltétlen akkor azt jelenti hogy kell
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7586 Dátum:
2009 November 08, 18:52:22 »
Idézetet írta: tati - 2009 November 08, 18:50:42
készüjj atyám! mer még az utolsó 6os anyára is fogom kérni az áldásodat
Azt sem tudom, hogy a CT-s blokkra rámegy-e a 94 mm-es henger. Milyenek a hengerfej csavarok?
Lesz vele biztos matek.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7585 Dátum:
2009 November 08, 18:50:42 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 November 08, 18:48:28
Én is pont ezt akartam írni! Nem kell túljátszani, a karbi úgyis csak 36-os, 5500-nál nem fog jobban forogni, többet pörögni.
készüjj atyám! mer még az utolsó 6os anyára is fogom kérni az áldásodat
az 5500 jó lesz 5.ben
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7584 Dátum:
2009 November 08, 18:48:28 »
Idézetet írta: callook - 2009 November 08, 18:25:32
HD garnitúrából a 94-es kell, ha 1915 ccm-t akarsz.
1,25-ös himba sem szükséges feltétlenül.
Szelepekből szerintem a 35,5/40 a max ami kellhet ehhez az összeállításhoz, de megkockáztatom, hogy a 32/35,5 is elég.
De majd megmondja az aki építi a motorod
Én is pont ezt akartam írni! Nem kell túljátszani, a karbi úgyis csak 36-os, 5500-nál nem fog jobban forogni, többet pörögni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7583 Dátum:
2009 November 08, 18:47:28 »
Idézetet írta: callook - 2009 November 08, 18:25:32
HD garnitúrából a 94-es kell, ha 1915 ccm-t akarsz.
1,25-ös himba sem szükséges feltétlenül.
Szelepekből szerintem a 35,5/40 a max ami kellhet ehhez az összeállításhoz, de megkockáztatom, hogy a 32/35,5 is elég.
De majd megmondja az aki építi a motorod
igen 1915túra moci sok erő tartalékkal
Mareszt nem kérdem mert ő rábeszélne egy 366fokos tengelyre
a nem feltétlen akkor azt jelenti hogy kell
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7582 Dátum:
2009 November 08, 18:25:32 »
HD garnitúrából a 94-es kell, ha 1915 ccm-t akarsz.
1,25-ös himba sem szükséges feltétlenül.
Szelepekből szerintem a 35,5/40 a max ami kellhet ehhez az összeállításhoz, de megkockáztatom, hogy a 32/35,5 is elég.
De majd megmondja az aki építi a motorod
Idézetet írta: tati - 2009 November 08, 18:18:09
ezek után milyen henerfejben és hengerben kell gondolkodnom ct-s blokk w110 engle ,36os karbik ezerkilenc akárhanyasat szeretnék, gondolom még az 1.25ös himbák elengedhetetlenek . henger átmérő ? szelep átmérő vajon kell ide is a 35/40 stb, és van olyan hogy nem a legdrágább?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7581 Dátum:
2009 November 08, 18:23:53 »
35/40 hf szerintem nem feltétlenül kell ehhez a kombohoz. A tengely és a karbi sem sejtet egy pörgős gyorsulós motort.
szvsz
Idézetet írta: tati - 2009 November 08, 18:18:09
ezek után milyen henerfejben és hengerben kell gondolkodnom ct-s blokk w110 engle ,36os karbik ezerkilenc akárhanyasat szeretnék, gondolom még az 1.25ös himbák elengedhetetlenek . henger átmérő ? szelep átmérő vajon kell ide is a 35/40 stb, és van olyan hogy nem a legdrágább?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7580 Dátum:
2009 November 08, 18:18:09 »
Idézetet írta: tati - 2009 November 08, 18:08:40
persze hibátlan akkor összekapom magam és eljuttatom hozzá a blokkom meg az engle tengelyt hogy meg szagértse
ezek után milyen henerfejben és hengerben kell gondolkodnom ct-s blokk w110 engle ,36os karbik ezerkilenc akárhanyasat szeretnék, gondolom még az 1.25ös himbák elengedhetetlenek . henger átmérő ? szelep átmérő vajon kell ide is a 35/40 stb, és van olyan hogy nem a legdrágább?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7579 Dátum:
2009 November 08, 18:08:40 »
Idézetet írta: callook - 2009 November 08, 18:04:07
persze hibátlan akkor összekapom magam és eljuttatom hozzá a blokkom meg az engle tengelyt hogy meg szagértse
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7578 Dátum:
2009 November 08, 18:04:07 »
Idézetet írta: tati - 2009 November 08, 17:53:23
akkor most beszéljünk az olajszivattyúról
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7577 Dátum:
2009 November 08, 17:53:23 »
Idézetet írta: callook - 2009 November 08, 17:51:05
Nem a legjobb, de nem is a legrosszabb
akkor most beszéljünk az olajszivattyúról
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7576 Dátum:
2009 November 08, 17:51:05 »
Nem a legjobb, de nem is a legrosszabb
Idézetet írta: tati - 2009 November 08, 17:16:40
ez jófajta rudazat és vajon milyen márka?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7575 Dátum:
2009 November 08, 17:16:40 »
ez jófajta rudazat és vajon milyen márka?
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7574 Dátum:
2009 November 06, 20:25:58 »
Idézetet írta: xoyox - 2009 November 06, 14:23:09
jezus fasza ! nem hiszem el, ilyet szögvas konstellatiot kiad a kezeböl ?? azt hittem Babosdöbreten hegesztetted a tot sanyinal a tsz istallojaban . . .
lehet hogy olyan is, persze a név a lényeg itt is. nemdebár?
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7573 Dátum:
2009 November 06, 18:21:30 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 November 06, 18:18:23
ez az egy rudazat tobbet er mint a lavina meg a balna egyuttveve,te
Én is ezt mondtam hogy kap egy 100ast a lavinkájáért.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7572 Dátum:
2009 November 06, 18:18:23 »
Idézetet írta: xoyox - 2009 November 06, 14:23:09
jezus fasza ! nem hiszem el, ilyet szögvas konstellatiot kiad a kezeböl ?? azt hittem Babosdöbreten hegesztetted a tot sanyinal a tsz istallojaban . . .
ez az egy rudazat tobbet er mint a lavina meg a balna egyuttveve,te
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
xoyox
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7571 Dátum:
2009 November 06, 14:23:09 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 November 05, 15:37:12
neeem.ott van kis betukkel,hogy Gene Berg
jezus fasza ! nem hiszem el, ilyet szögvas konstellatiot kiad a kezeböl ?? azt hittem Babosdöbreten hegesztetted a tot sanyinal a tsz istallojaban . . .
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7570 Dátum:
2009 November 06, 10:26:31 »
rudazat 15e saját kocsimról
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7569 Dátum:
2009 November 05, 15:37:12 »
Idézetet írta: xoyox - 2009 November 05, 15:35:43
ezt te csinaltad szögvasbol ? nem rossz
majd ne mutasd meg senkinek, a szep autod melle jol mutat
majd
neeem.ott van kis betukkel,hogy Gene Berg
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
xoyox
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7568 Dátum:
2009 November 05, 15:35:43 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 November 05, 15:29:17
Ma hozzaerkezett a rudazat
<beszúrt kép törölve>
ezt te csinaltad szögvasbol ? nem rossz
majd ne mutasd meg senkinek, a szep autod melle jol mutat
majd
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7567 Dátum:
2009 November 05, 15:29:17 »
Ma hozzaerkezett a rudazat
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
dilikutya
Hozzászólások: 154
Haladavas...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7566 Dátum:
2009 November 04, 21:41:14 »
Idézetet írta: Balage - 2009 November 01, 22:18:47
gondolom ő vette meg.
Nem hiszem, mert hétfőn adta el a srác (legalábbis nekem ezt mondta), pont akkor értem el mikor elment tőle a vevő.
Ez volt kora délután. Egész délelőtt nem vette fel...
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7565 Dátum:
2009 November 03, 15:30:54 »
Buzi, aki fékez! :-)))
Oldalak:
1
...
363
364
365
366
367
[
368
]
369
370
371
372
373
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...