www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 10:26:55
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
362
363
364
365
366
[
367
]
368
369
370
371
372
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3400281 alkalommal)
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7644 Dátum:
2009 November 11, 21:27:13 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 November 11, 21:25:56
Hú, ez deszép.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7643 Dátum:
2009 November 11, 21:25:56 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 November 11, 21:22:45
<beszúrt kép törölve>
Hú, ez deszép.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7642 Dátum:
2009 November 11, 21:25:17 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 November 11, 21:22:45
<beszúrt kép törölve>
húúú b+ !
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7641 Dátum:
2009 November 11, 21:22:45 »
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7640 Dátum:
2009 November 11, 18:35:24 »
Idézetet írta: Balage - 2009 November 11, 18:34:12
mert megtörték. ott volt vidéken az emberednél.
Akkor ismét érdemes most menni a hegyi emberhez.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7639 Dátum:
2009 November 11, 18:34:12 »
mert megtörték. ott volt vidéken az emberednél.
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2009 November 11, 18:33:01
Volt egy chop a városban, széntableta szinű de honapok ota nem látom.Mondjuk nem is baj.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7638 Dátum:
2009 November 11, 18:33:01 »
Idézetet írta: abu - 2009 November 11, 18:07:02
Annyiért még tankolnák is bele ha az enyém lenne csak ménnél messzebb jussanak vele.
Volt egy chop a városban, széntableta szinű de honapok ota nem látom.Mondjuk nem is baj.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
ABU
Hozzászólások: 1063
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7637 Dátum:
2009 November 11, 18:07:02 »
Idézetet írta: petoki - 2009 November 11, 14:13:15
a szárny meg az ovál mélkül tetszene is akár 20000 Ft megérne
Annyiért még tankolnák is bele ha az enyém lenne csak ménnél messzebb jussanak vele.
Sagaris
Hozzászólások: 2302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7636 Dátum:
2009 November 11, 15:07:58 »
Idézetet írta: Süsü - 2009 November 10, 23:09:21
azt az oldalt keresem ahol ki lehet számolni hány lovas a szerkezet. Azt hiszem 1/4 vagy 1/8-os időt kér meg sebességet.(nem emlékszem pontosan)
Ugyanez mobilra:
http://data.hu/get/1870967/Horsepower_Calculator.jar.html
1961 VW1200 DeLuxe
http://www.vulture.hu
petoki
Hozzászólások: 137
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7635 Dátum:
2009 November 11, 14:13:15 »
Idézetet írta: tati - 2009 November 11, 11:44:24
ez már aberrált, nem perverz
a szárny meg az ovál mélkül tetszene is akár 20000 Ft megérne
"Ebben a garázsban csak egy bogárnak van hely" felkiáltással lecsaptam a legyet!
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7634 Dátum:
2009 November 11, 11:44:24 »
Idézetet írta: Sompi - 2009 November 11, 10:10:40
ehhez már perverzek kell lenni...
ez már aberrált, nem perverz
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Sompi
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7633 Dátum:
2009 November 11, 10:10:40 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 November 11, 08:26:22
ehhez már perverzek kell lenni...
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7632 Dátum:
2009 November 11, 08:26:22 »
Idézetet írta: stonemen - 2009 November 11, 05:39:04
Szárnnyal meg végképp. :-)))
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7631 Dátum:
2009 November 11, 07:36:25 »
Idézetet írta: Süsü - 2009 November 10, 23:09:21
azt az oldalt keresem ahol ki lehet számolni hány lovas a szerkezet. Azt hiszem 1/4 vagy 1/8-os időt kér meg sebességet.(nem emlékszem pontosan)
http://www.dragtimes.com/horsepower-et-trap-speed-calculator.php
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7630 Dátum:
2009 November 11, 05:39:04 »
Azért az oválablak rács nélkül nagyot üt, egyedi, szép. Szárnnyal meg végképp. :-)))
Idézetet írta: vw1966 - 2009 November 10, 23:28:09
szerintem nem
itt a szép kasztni hozzá:
http://www.vatera.hu/vw_bogar_karosszeria_156604023.html
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7629 Dátum:
2009 November 10, 23:30:54 »
Idézetet írta: vw1966 - 2009 November 10, 23:28:09
szerintem nem
itt a szép kasztni hozzá:
http://www.vatera.hu/vw_bogar_karosszeria_156604023.html
höhö, "ültetett" tetővel
1963 VW1200 DeLuxe
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7628 Dátum:
2009 November 10, 23:28:09 »
Idézetet írta: Narancs - 2009 November 10, 12:55:07
Ez nem tom@sz fórumtárs motorja?
szerintem nem
itt a szép kasztni hozzá:
http://www.vatera.hu/vw_bogar_karosszeria_156604023.html
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7627 Dátum:
2009 November 10, 23:09:21 »
azt az oldalt keresem ahol ki lehet számolni hány lovas a szerkezet. Azt hiszem 1/4 vagy 1/8-os időt kér meg sebességet.(nem emlékszem pontosan)
GNX-967
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7626 Dátum:
2009 November 10, 13:50:21 »
Mi lenne? Olajsár
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 November 10, 11:48:09
Szét sem húzta a blokkot, ki tudja mi van odabent.
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7625 Dátum:
2009 November 10, 12:55:07 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 November 10, 09:59:08
http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=156604795
Ez nem tom@sz fórumtárs motorja?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7624 Dátum:
2009 November 10, 11:48:09 »
Idézetet írta: Süni - 2009 November 10, 11:41:22
Papír van a 110LE-ről?
Szét sem húzta a blokkot, ki tudja mi van odabent. Viszont nagyon csili-vili.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7623 Dátum:
2009 November 10, 11:44:39 »
Idézetet írta: Süni - 2009 November 10, 11:41:22
Papír van a 110LE-ről?
akkor 600ért árulná szvsz
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7622 Dátum:
2009 November 10, 11:41:22 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 November 10, 09:59:08
http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=156604795
Papír van a 110LE-ről?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7621 Dátum:
2009 November 10, 11:41:03 »
Idézetet írta: Bangyi - 2009 November 10, 11:34:21
Ahoy!
Van-e valami jótékony hatása ha egy 1,3-as motorra 200mm-es könnyített lendkereket tennék fel?
A szűrős olajpumpa használatáról vélemény?
A széria motorra széria lendkerék való, semmi előnye nincs a könnyebbnek.
A szűrős olajpumpa jó mert szűr, és rossz, mert a rendszer nem nyomóáramú szűrőre van tervezve és csökkenti az olajnyomást...ezért is nagyobbak a szűrős pumpák. Baja nincs, sokan használják. Egyes kipufogók mellé nem fér el.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bangyi
Hozzászólások: 140
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7620 Dátum:
2009 November 10, 11:34:21 »
Ahoy!
Van-e valami jótékony hatása ha egy 1,3-as motorra 200mm-es könnyített lendkereket tennék fel?
A szűrős olajpumpa használatáról vélemény?
Az élet nem nehéz, csak rossz a fogása!
_NagyG
Hozzászólások: 1980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7619 Dátum:
2009 November 10, 11:04:08 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 November 10, 09:59:08
http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=156604795
Ez jó, vagy egy rakat kaka??
G.
https://www.facebook.com/milleniumflakon
alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7618 Dátum:
2009 November 10, 10:21:34 »
Idézetet írta: kdf 001 - 2009 November 10, 10:20:45
MTZ ?
ha kicsit pirosabb lenne akkor
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
kdf 001
Hozzászólások: 12042
ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7617 Dátum:
2009 November 10, 10:20:45 »
Idézetet írta: Zoli - 2009 November 10, 10:15:19
na, én ezt a képet nem tettem volna be...
<beszúrt kép törölve>
MTZ ?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7616 Dátum:
2009 November 10, 10:19:11 »
Idézetet írta: Zoli - 2009 November 10, 10:15:19
na, én ezt a képet nem tettem volna be...
<beszúrt kép törölve>
felujitott
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Zoli
Hozzászólások: 8690
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7615 Dátum:
2009 November 10, 10:15:19 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 November 10, 09:59:08
http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=156604795
na, én ezt a képet nem tettem volna be...
http://hapsi96.blogspot.hu/
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7614 Dátum:
2009 November 10, 09:59:08 »
http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=156604795
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7613 Dátum:
2009 November 09, 20:04:26 »
Csak a 2,1-esé. Az 1,9-esé ugyanúgy 69, mint a typ1...
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 November 09, 19:51:53
Nem a WBX 76-os, a typ1 meg 69-es.
Főtengely nagyon költséges, amit meg tudsz venni, azt nem érdemes....
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7612 Dátum:
2009 November 09, 19:51:53 »
Idézetet írta: tati - 2009 November 09, 19:38:29
persze ez világos, de azt nem is gondoltam hogy ennyi félét gyártanak azt meg pláne hogy eltörik . azt viszont gondolom hogy vannak ideális löket és furat párosítások . az 1.9 wbx nek olyan a főtengelye mint az 1.6? már a lökethosszra gondoltam
Nem a WBX 76-os, a typ1 meg 69-es.
Főtengely nagyon költséges, amit meg tudsz venni, azt nem érdemes....
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7611 Dátum:
2009 November 09, 19:38:29 »
Idézetet írta: callook - 2009 November 09, 18:21:13
A hengerűrtaralmat a lökettel is növelheted.
persze ez világos, de azt nem is gondoltam hogy ennyi félét gyártanak azt meg pláne hogy eltörik . azt viszont gondolom hogy vannak ideális löket és furat párosítások . az 1.9 wbx nek olyan a főtengelye mint az 1.6? már a lökethosszra gondoltam
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7610 Dátum:
2009 November 09, 18:21:13 »
A hengerűrtaralmat a lökettel is növelheted. Más jellegű tud lenni egy 1,8-as motor amit mondjuk egy 78-as löketű főtengely beépítésével hoztál össze, mint amikor a furatot növeled 90,5-re.
Én most kicsit bele vagyok buzulva a hosszabb löketbe, de kinek mi tetszik, ki mire akarja használni, ki mit szán rá...
Főtengelyt vehetsz különböző löketekkel, de az az igazság, hogy a mostani újak, amiket 100ezer körül adnak, azok nem alkalmasak motortuningra... Talán 150-200ezer környékén tudsz olyat venni ami nem törik félbe... Egyébként 74-76-78-82 lökettel lehet venni a leggyakrabban, de extrém esetben még hosszabb löketűt is kapsz. (talán 86-os is van?!). Néha előbukkan egy-egy régi Okrassa 74-78 löketű, olyan 120ezer körül használtan, azzal tuti nem lesz gondod, ha még lehet hova köszörülni... Vagy megoldás még a 2,1 WBX motornak a 76,5 löketű főtengelye, de ahhoz a typ1 blokkban fel kell marni a hátsó csapágy helyét, és a csapágyszett meg nem olcsó hozzá... Meg azért a WBX főtengelyt komolyabb átdolgozás nélkül mondjuk versenycélra nem használnám, mert mégis csak egy teherautómotorból származik
Továbbá a 74-es főtengely kivételével a többinél már kell alakítani a blokkon, hogy átforduljon a főtengely. A nagyon hosszú lökethez már hajtókarokat is kell cserilni olyanra, amit úgy alakítottak ki, hogy ne akadjon el a blokkban. Na és jön az, hogy ezekhez a főtengelyekhez más HD garnitúra kell, vagy lehet hengertalp alá hézagolókat gyártani...
Idézetet írta: tati - 2009 November 09, 17:39:54
az mér jó? és milyen az a hosszú löketű ill. milyen főtengelyből lesz?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7609 Dátum:
2009 November 09, 17:51:33 »
Pl. 2,1-es WBX. Olcsó és nem ráz.
Idézetet írta: tati - 2009 November 09, 17:39:54
az mér jó? és milyen az a hosszú löketű ill. milyen főtengelyből lesz?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7608 Dátum:
2009 November 09, 17:39:54 »
Idézetet írta: callook - 2009 November 09, 16:39:26
Havernak is ilyen blokkból készült az 1967ccm-es hosszú löketű tuning motorja...
az mér jó? és milyen az a hosszú löketű ill. milyen főtengelyből lesz?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7607 Dátum:
2009 November 09, 16:39:26 »
Havernak is ilyen blokkból készült az 1967ccm-es hosszú löketű tuning motorja...
Idézetet írta: gsattila - 2009 November 09, 12:46:26
Éppen pihen egy alapméretes ilyen blokk főtengellyel a padláson
Készülődök ......
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7606 Dátum:
2009 November 09, 15:31:20 »
Hátránya kb. semmi.
Idézetet írta: Zoli - 2009 November 09, 14:53:30
Egy kezdő tuning kérdésem lenne:
Mik az előnyei ill a hátrányai, ha AB-s motorra 1,6-os hengereket teszek?
Zoli
Hozzászólások: 8690
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7605 Dátum:
2009 November 09, 14:53:30 »
Egy kezdő tuning kérdésem lenne:
Mik az előnyei ill a hátrányai, ha AB-s motorra 1,6-os hengereket teszek?
http://hapsi96.blogspot.hu/
Oldalak:
1
...
362
363
364
365
366
[
367
]
368
369
370
371
372
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...