www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 10:23:45

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 362 363 364 365 366 [367] 368 369 370 371 372 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3400266 alkalommal)
Süni
« Hozzászólás #7644 Dátum: 2009 November 11, 21:27:13 »


Hú, ez deszép.  Shocked
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7643 Dátum: 2009 November 11, 21:25:56 »

Cool
<beszúrt kép törölve>


Hú, ez deszép.  Shocked

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #7642 Dátum: 2009 November 11, 21:25:17 »

Cool
<beszúrt kép törölve>
húúú b+ !  Shocked Shocked
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7641 Dátum: 2009 November 11, 21:22:45 »

 Cool

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #7640 Dátum: 2009 November 11, 18:35:24 »

mert megtörték. ott volt vidéken az emberednél.
Akkor ismét érdemes most menni a hegyi emberhez.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7639 Dátum: 2009 November 11, 18:34:12 »

mert megtörték. ott volt vidéken az emberednél.
Volt egy chop a városban, széntableta szinű de honapok ota nem látom.Mondjuk nem is baj. Evil

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #7638 Dátum: 2009 November 11, 18:33:01 »

Annyiért még tankolnák is bele  ha az enyém lenne csak ménnél messzebb jussanak vele.
Volt egy chop a városban, széntableta szinű de honapok ota nem látom.Mondjuk nem is baj. Evil

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető ABU
Hozzászólások: 1063


« Hozzászólás #7637 Dátum: 2009 November 11, 18:07:02 »

a szárny meg az ovál mélkül tetszene is akár 20000 Ft megérne Cool
Annyiért még tankolnák is bele  ha az enyém lenne csak ménnél messzebb jussanak vele.
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #7636 Dátum: 2009 November 11, 15:07:58 »

azt az oldalt keresem ahol ki lehet számolni hány lovas a szerkezet. Azt hiszem 1/4 vagy 1/8-os időt kér meg sebességet.(nem emlékszem pontosan)
 Huh

Ugyanez mobilra:
http://data.hu/get/1870967/Horsepower_Calculator.jar.html

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető petoki
Hozzászólások: 137


« Hozzászólás #7635 Dátum: 2009 November 11, 14:13:15 »

ez már aberrált,  nem perverz Roll Eyes

a szárny meg az ovál mélkül tetszene is akár 20000 Ft megérne Cool

"Ebben a garázsban csak egy bogárnak van hely" felkiáltással lecsaptam a legyet!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #7634 Dátum: 2009 November 11, 11:44:24 »

ehhez már perverzek kell lenni...
ez már aberrált,  nem perverz Roll Eyes

Sompi
« Hozzászólás #7633 Dátum: 2009 November 11, 10:10:40 »


ehhez már perverzek kell lenni...
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #7632 Dátum: 2009 November 11, 08:26:22 »

Szárnnyal meg végképp. :-)))


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7631 Dátum: 2009 November 11, 07:36:25 »

azt az oldalt keresem ahol ki lehet számolni hány lovas a szerkezet. Azt hiszem 1/4 vagy 1/8-os időt kér meg sebességet.(nem emlékszem pontosan)
 Huh

http://www.dragtimes.com/horsepower-et-trap-speed-calculator.php

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7630 Dátum: 2009 November 11, 05:39:04 »

Azért az oválablak rács nélkül nagyot üt, egyedi, szép. Szárnnyal meg végképp. :-)))

szerintem nem
itt a szép kasztni hozzá:
http://www.vatera.hu/vw_bogar_karosszeria_156604023.html
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7629 Dátum: 2009 November 10, 23:30:54 »

szerintem nem
itt a szép kasztni hozzá:
http://www.vatera.hu/vw_bogar_karosszeria_156604023.html
höhö, "ültetett" tetővel  Grin

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #7628 Dátum: 2009 November 10, 23:28:09 »

Ez nem tom@sz fórumtárs motorja?
szerintem nem
itt a szép kasztni hozzá:
http://www.vatera.hu/vw_bogar_karosszeria_156604023.html
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #7627 Dátum: 2009 November 10, 23:09:21 »

azt az oldalt keresem ahol ki lehet számolni hány lovas a szerkezet. Azt hiszem 1/4 vagy 1/8-os időt kér meg sebességet.(nem emlékszem pontosan)
 Huh


                             GNX-967
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #7626 Dátum: 2009 November 10, 13:50:21 »

Mi lenne? Olajsár Smiley

Szét sem húzta a blokkot, ki tudja mi van odabent.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #7625 Dátum: 2009 November 10, 12:55:07 »

Ez nem tom@sz fórumtárs motorja?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7624 Dátum: 2009 November 10, 11:48:09 »

Papír van a 110LE-ről?

Szét sem húzta a blokkot, ki tudja mi van odabent. Viszont nagyon csili-vili. 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #7623 Dátum: 2009 November 10, 11:44:39 »

Papír van a 110LE-ről?

akkor 600ért árulná szvsz

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Süni
« Hozzászólás #7622 Dátum: 2009 November 10, 11:41:22 »

Papír van a 110LE-ről?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7621 Dátum: 2009 November 10, 11:41:03 »

Ahoy!

Van-e valami jótékony hatása ha egy 1,3-as motorra 200mm-es könnyített lendkereket tennék fel?
A szűrős olajpumpa használatáról vélemény?


A széria motorra széria lendkerék való, semmi előnye nincs a könnyebbnek.

A szűrős olajpumpa jó mert szűr, és rossz, mert a rendszer nem nyomóáramú szűrőre van tervezve és csökkenti az olajnyomást...ezért is nagyobbak a szűrős pumpák. Baja nincs, sokan használják. Egyes kipufogók mellé nem fér el.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bangyi
Hozzászólások: 140


« Hozzászólás #7620 Dátum: 2009 November 10, 11:34:21 »

Ahoy!

Van-e valami jótékony hatása ha egy 1,3-as motorra 200mm-es könnyített lendkereket tennék fel?
A szűrős olajpumpa használatáról vélemény?

Az élet nem nehéz, csak rossz a fogása!
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #7619 Dátum: 2009 November 10, 11:04:08 »


Ez jó, vagy egy rakat kaka??

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #7618 Dátum: 2009 November 10, 10:21:34 »

MTZ ?
ha kicsit pirosabb lenne akkor Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #7617 Dátum: 2009 November 10, 10:20:45 »

na, én ezt a képet nem tettem volna be...
<beszúrt kép törölve>
MTZ ?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7616 Dátum: 2009 November 10, 10:19:11 »

na, én ezt a képet nem tettem volna be...
<beszúrt kép törölve>
felujitott Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #7615 Dátum: 2009 November 10, 10:15:19 »

na, én ezt a képet nem tettem volna be...

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7614 Dátum: 2009 November 10, 09:59:08 »

http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=156604795

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7613 Dátum: 2009 November 09, 20:04:26 »

Csak a 2,1-esé. Az 1,9-esé ugyanúgy 69, mint a typ1...

Nem a WBX 76-os, a typ1 meg 69-es.

Főtengely nagyon költséges, amit meg tudsz venni, azt nem érdemes....

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7612 Dátum: 2009 November 09, 19:51:53 »

persze ez világos, de azt nem is gondoltam hogy ennyi félét gyártanak azt meg pláne hogy eltörik . azt viszont gondolom hogy vannak ideális löket és furat párosítások . az 1.9 wbx nek olyan a főtengelye mint az 1.6? már a lökethosszra gondoltam

Nem a WBX 76-os, a typ1 meg 69-es.

Főtengely nagyon költséges, amit meg tudsz venni, azt nem érdemes....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #7611 Dátum: 2009 November 09, 19:38:29 »

A hengerűrtaralmat a lökettel is növelheted.
persze ez világos, de azt nem is gondoltam hogy ennyi félét gyártanak azt meg pláne hogy eltörik . azt viszont gondolom hogy vannak ideális löket és furat párosítások . az 1.9 wbx nek olyan a főtengelye mint az 1.6? már a lökethosszra gondoltam

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7610 Dátum: 2009 November 09, 18:21:13 »

A hengerűrtaralmat a lökettel is növelheted. Más jellegű tud lenni egy 1,8-as motor amit mondjuk egy 78-as löketű főtengely beépítésével hoztál össze, mint amikor a furatot növeled 90,5-re.
Én most kicsit bele vagyok buzulva a hosszabb löketbe, de kinek mi tetszik, ki mire akarja használni, ki mit szán rá...

Főtengelyt vehetsz különböző löketekkel, de az az igazság, hogy a mostani újak, amiket 100ezer körül adnak, azok nem alkalmasak motortuningra... Talán 150-200ezer környékén tudsz olyat venni ami nem törik félbe... Egyébként 74-76-78-82 lökettel lehet venni a leggyakrabban, de extrém esetben még hosszabb löketűt is kapsz. (talán 86-os is van?!). Néha előbukkan egy-egy régi Okrassa 74-78 löketű, olyan 120ezer körül használtan, azzal tuti nem lesz gondod, ha még lehet hova köszörülni... Vagy megoldás még a 2,1 WBX motornak a 76,5 löketű főtengelye, de ahhoz a typ1 blokkban fel kell marni a hátsó csapágy helyét, és a csapágyszett meg nem olcsó hozzá... Meg azért a WBX főtengelyt komolyabb átdolgozás nélkül mondjuk versenycélra nem használnám, mert mégis csak egy teherautómotorból származik  Smiley
Továbbá a 74-es főtengely kivételével a többinél már kell alakítani a blokkon, hogy átforduljon a főtengely. A nagyon hosszú lökethez már hajtókarokat is kell cserilni olyanra, amit úgy alakítottak ki, hogy ne akadjon el a blokkban. Na és jön az, hogy ezekhez a főtengelyekhez más HD garnitúra kell, vagy lehet hengertalp alá hézagolókat gyártani...

az mér jó? és milyen az a hosszú löketű ill. milyen főtengelyből lesz?

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #7609 Dátum: 2009 November 09, 17:51:33 »

Pl. 2,1-es WBX. Olcsó és nem ráz.

az mér jó? és milyen az a hosszú löketű ill. milyen főtengelyből lesz?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #7608 Dátum: 2009 November 09, 17:39:54 »

Havernak is ilyen blokkból készült az 1967ccm-es hosszú löketű tuning motorja...

az mér jó? és milyen az a hosszú löketű ill. milyen főtengelyből lesz?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7607 Dátum: 2009 November 09, 16:39:26 »

Havernak is ilyen blokkból készült az 1967ccm-es hosszú löketű tuning motorja...

Éppen pihen egy alapméretes ilyen blokk főtengellyel a padláson Smiley  Készülődök ......


Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #7606 Dátum: 2009 November 09, 15:31:20 »

Hátránya kb. semmi.

Egy kezdő tuning kérdésem lenne:

Mik az előnyei ill a hátrányai, ha AB-s motorra 1,6-os hengereket teszek?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #7605 Dátum: 2009 November 09, 14:53:30 »

Egy kezdő tuning kérdésem lenne:

Mik az előnyei ill a hátrányai, ha AB-s motorra 1,6-os hengereket teszek?

Oldalak: 1 ... 362 363 364 365 366 [367] 368 369 370 371 372 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.159 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.