www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 19:50:03
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
349
350
351
352
353
[
354
]
355
356
357
358
359
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3401654 alkalommal)
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8164 Dátum:
2010 Január 05, 14:13:16 »
Idézetet írta: tati - 2010 Január 05, 10:11:25
nem szép, de legalább csúnya
a műanyagot biztos könnyebb farigcsálni
mellesleg ha bent a kerék és a motor, nem is lehet látni.
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8163 Dátum:
2010 Január 05, 13:34:57 »
Uj hengerfejeim
(na jo nem,csak vicc
)
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8162 Dátum:
2010 Január 05, 10:11:25 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Január 04, 21:40:17
folyt.
nem szép, de legalább csúnya
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8161 Dátum:
2010 Január 04, 23:54:32 »
Idézetet írta: Süni - 2010 Január 04, 20:25:39
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8160 Dátum:
2010 Január 04, 21:40:17 »
folyt.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8159 Dátum:
2010 Január 04, 21:39:55 »
Idézetet írta: ratro - 2010 Január 04, 20:33:37
Tudom, hogy volt százszor, de a Weberek szereléséhez kiképzett ablakokról keresnék egy képet...
Én ilyet csináltam. Marha praktikus dolog, nagyon könnyen szerelhető így a karbi, a szívócső talpcsavarok és a gyertyák is!!
Lehet nem a legszebb, és nem vagyok egy lakatos, de szerintem elég jó lett.
Azóta le lett festve a lemez, meg a motortér is. 5 csavarral rögzítettem, de kettő is elég átlósan.
Az alsó képen csak odatartottam, eredeti pozíciója ennél fentebb van!
[a csatolmányt egy admin törölte]
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8158 Dátum:
2010 Január 04, 21:17:17 »
Idézetet írta: SiD - 2010 Január 04, 21:03:30
írta Laár András verse.
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8157 Dátum:
2010 Január 04, 21:03:30 »
Hogyha birka lennák. írta Laár András verse.
1963 VW1200 DeLuxe
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8156 Dátum:
2010 Január 04, 20:38:10 »
egy kis tuning alapanyag
[a csatolmányt egy admin törölte]
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8155 Dátum:
2010 Január 04, 20:33:37 »
Tudom, hogy volt százszor, de a Weberek szereléséhez kiképzett ablakokról keresnék egy képet...
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8154 Dátum:
2010 Január 04, 20:28:57 »
Idézetet írta: tomi. - 2010 Január 04, 20:18:52
ezért keresek 1600cc motort
ge y felujitoot 1,6 2 weberrel amit leirtaál kb pont ennyi
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8153 Dátum:
2010 Január 04, 20:25:39 »
Idézetet írta: tomi. - 2010 Január 04, 19:56:54
én átgondoltam és tudom milyen motort akarok
ezt a typ4-est csak kérdeztem. a ccm növelés a lényeg nálam mert most egy1200cc motor van az autóban és egy 1600cc akarnák bele tenni. ezen is csak annyit akarnák csinálni, hogy dupla karburátor , könnyített lendkerék és optikai tuningot szeretnék.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8152 Dátum:
2010 Január 04, 20:12:09 »
Idézetet írta: tomi. - 2010 Január 04, 19:56:54
én átgondoltam és tudom milyen motort akarok
ezt a typ4-est csak kérdeztem. a ccm növelés a lényeg nálam mert most egy1200cc motor van az autóban és egy 1600cc akarnák bele tenni. ezen is csak annyit akarnák csinálni, hogy dupla karburátor , könnyített lendkerék és optikai tuningot szeretnék.
akkor 500 kiloval kalkuláj nyugodtan
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8151 Dátum:
2010 Január 04, 20:04:27 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Január 03, 22:10:50
régen láttam egy diagrammot egy porsche 5 gang és egy 1303 AT összehasonlításáról.
Az első 2 fokozat kb egyforma volt, aztán 3-tól kezdve lett szétdarabolva a 3-4-5 fokozat, és nem volt sokkal hosszabb adott fordulaton.
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Január 03, 22:15:23
Van kb. 4 féle Porsche 5 gangos, van olyan is, ami valóban alig hosszabb. Melyikről beszélünk?
Fogalmam sincs melyik típus, azt tudom, hogy régóta rágom a fülét, hogy adja el a picsába, mert minek neki. Nem nekem, mert nekem is minek? Néha hajlik rá, de megszokta szereti. Állítólag kint is ritka már és veszett drága. Mondjuk szerintem -mivel gyári megbízhatóbb lehet, mint egy bármilyen építgetett.
petoki
Hozzászólások: 137
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8150 Dátum:
2010 Január 04, 19:14:03 »
Idézetet írta: Bill - 2010 Január 04, 19:05:26
te rendőr vagy? vagy fiatal?
az utobbi
"Ebben a garázsban csak egy bogárnak van hely" felkiáltással lecsaptam a legyet!
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8149 Dátum:
2010 Január 04, 19:05:26 »
Idézetet írta: petoki - 2010 Január 04, 19:00:28
jo jo hogy vesz másik bokkot de a motorszámmal mi lessz? hogy tudja lepapiroztatni?
te rendőr vagy? vagy fiatal?
noel-68
Hozzászólások: 1227
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8148 Dátum:
2010 Január 04, 19:03:05 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Január 04, 19:00:50
mind 2 motorom ar böl van!
Még a végén kiderül, hogy kincset tartok a garázsban
noel-68
Hozzászólások: 1227
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8147 Dátum:
2010 Január 04, 19:02:14 »
Idézetet írta: petoki - 2010 Január 04, 19:00:28
jo jo hogy vesz másik bokkot de a motorszámmal mi lessz? hogy tudja lepapiroztatni?
Le. Írtok adásvételit, és ha a motor "igazolható" helyről származik akkor gond egy szál se.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8146 Dátum:
2010 Január 04, 19:00:50 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Január 04, 18:50:10
Igen, az AR-es blokk az egyik legjobb tuningalap. Egyes motorépítők szerint a legjobb, mert német, pontos, nagy olajfuratos, korszerű anyagú (szerintem AS41-es) és sokan előnyben részesítok a 10-es hengerfej csavart a jobb tágulási karakterisztikája miatt.
mind 2 motorom ar böl van!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
petoki
Hozzászólások: 137
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8145 Dátum:
2010 Január 04, 19:00:28 »
Idézetet írta: gsattila - 2010 Január 04, 16:51:49
Vegyél egy üres - lehetőleg alapméretes - blokkot főtengellyel. Aztán kezdd gyűjtögetni hozzá a dolgokat.
jo jo hogy vesz másik bokkot de a motorszámmal mi lessz? hogy tudja lepapiroztatni?
"Ebben a garázsban csak egy bogárnak van hely" felkiáltással lecsaptam a legyet!
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8144 Dátum:
2010 Január 04, 18:50:10 »
Idézetet írta: noel-68 - 2010 Január 04, 18:08:07
Igen, az AR-es blokk az egyik legjobb tuningalap. Egyes motorépítők szerint a legjobb, mert német, pontos, nagy olajfuratos, korszerű anyagú (szerintem AS41-es) és sokan előnyben részesítok a 10-es hengerfej csavart a jobb tágulási karakterisztikája miatt.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
noel-68
Hozzászólások: 1227
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8143 Dátum:
2010 Január 04, 18:08:07 »
Idézetet írta: Sagaris - 2010 Január 04, 16:51:13
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8142 Dátum:
2010 Január 04, 16:51:49 »
Vegyél egy üres - lehetőleg alapméretes - blokkot főtengellyel. Aztán kezdd gyűjtögetni hozzá a dolgokat.
Idézetet írta: tomi. - 2010 Január 04, 16:04:15
csak találtam typ -4-et és megkérdeztem , hogy érdemes-e vele foglalkoznom. de köszönöm a felvilágosítást
ahogy olvastam nincs értelme vele foglalkozni szívem szerint egy 1600-os bogár motort vennék amit aztán lassan lassan szerelgetnék át míg nem lesz olyan amilyenre vágyok. csak hát a bökkenő az, hogy még nincsen motor
Sagaris
Hozzászólások: 2302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8141 Dátum:
2010 Január 04, 16:51:13 »
Idézetet írta: noel-68 - 2010 Január 04, 16:15:05
1961 VW1200 DeLuxe
http://www.vulture.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8140 Dátum:
2010 Január 04, 16:18:23 »
Idézetet írta: tomi. - 2010 Január 04, 16:04:15
csak találtam typ -4-et és megkérdeztem , hogy érdemes-e vele foglalkoznom. de köszönöm a felvilágosítást
ahogy olvastam nincs értelme vele foglalkozni szívem szerint egy 1600-os bogár motort vennék amit aztán lassan lassan szerelgetnék át míg nem lesz olyan amilyenre vágyok. csak hát a bökkenő az, hogy még nincsen motor
akkor bitus motorjánál keresve sem találsz jobbat. de itt is ül, amit többen javasoltak: ha a ccm növelése a cél, akkor teljesen felesleges egy jól összerakott működő motort venned
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
noel-68
Hozzászólások: 1227
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8139 Dátum:
2010 Január 04, 16:15:05 »
Idézetet írta: tomi. - 2010 Január 04, 16:04:15
hát a bökkenő az, hogy még nincsen motor
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8138 Dátum:
2010 Január 04, 16:10:49 »
Idézetet írta: tomi. - 2010 Január 04, 16:04:15
csak találtam typ -4-et és megkérdeztem , hogy érdemes-e vele foglalkoznom. de köszönöm a felvilágosítást
ahogy olvastam nincs értelme vele foglalkozni szívem szerint egy 1600-os bogár motort vennék amit aztán lassan lassan szerelgetnék át míg nem lesz olyan amilyenre vágyok. csak hát a bökkenő az, hogy még nincsen motor
Ha szabad ajánlanom:olvass, fogalmazd meg az elvárásaidat.Majd olvass még egy kicsit aztán még mindig eldöntheted mit is szeretnél.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
tomi.
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8137 Dátum:
2010 Január 04, 16:04:15 »
csak találtam typ -4-et és megkérdeztem , hogy érdemes-e vele foglalkoznom. de köszönöm a felvilágosítást
ahogy olvastam nincs értelme vele foglalkozni szívem szerint egy 1600-os bogár motort vennék amit aztán lassan lassan szerelgetnék át míg nem lesz olyan amilyenre vágyok. csak hát a bökkenő az, hogy még nincsen motor
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Január 04, 16:05:55 írta tomi.
»
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8136 Dátum:
2010 Január 04, 10:09:49 »
Idézetet írta: gas - 2010 Január 02, 22:40:56
én kb 2 év alatt gyűjtögettem össze a motorom darabjait és ma végre beindíthattam igaz még csak a satupadon és kicsit még bedurrog fordulaton de már így is fülig ér a szám
azt nem is csodálom, és irigyellek is érte rendesen
képek vannak?
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Január 04, 10:11:58 írta bogara_zo
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8135 Dátum:
2010 Január 04, 10:08:29 »
Idézetet írta: tomi. - 2010 Január 03, 17:17:04
250 az nem az a hű de sok pénz de van egy rendes motorom
és az van benne , hogy lassan lassan adod ki. mindig azt veszel amire van zsé. ezért gondoltam , hogy most vennék motort és nyárra össze is tudnám rakni
szvsz abból a motorból, amit mutattál 600-700e alatt nem lesz semmi..250-ből ha ügyes vagy, akkor kijön a hűtés és a kipuff. érdemes lenne előre kitalálnod mit szeretnél, sok felesleges körtől mentheted meg magad. ha mindenképp' typ4, akkor vagy vegyél egy olyat, amit semmi esetre sem kell széthúzi (ezért mondtam a porschét, de itt is kritikus az állapota), vagy ha már szétszeded, akkor vegyél pár forintért egy blokkot és a nulláról kezd el megépíteni, mert úgyis minden cserés lesz, kb. a lendkereket, a főtengelyt és ha szerencséd van a h-d garnitúrát tudod megtartani.
typ1-gyel ugyanez a helyzet, csak olcsóbb és gyorsabb megépíteni, illetve abból tudsz venni készen, kipróbálhatóan "tuningot", mert van eladó néha-néha. most bitusét mondanám, ami tuti jó, de biztos van másnak is eladó.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089
The first rule of Fight Club is......
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8134 Dátum:
2010 Január 04, 08:50:08 »
Idézetet írta: 1303LS - 2010 Január 03, 21:54:07
"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8133 Dátum:
2010 Január 04, 08:19:16 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Január 03, 22:26:42
arra nem emlékszem, meg laikus is vagyok hozzá, "többet nem tok elmondani kérem"
itt találsz adatokat
http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=hu&sl=de&u=http://www.black-cyber.com/page/tips-kaefer-htm/tips-kaefer-a-getr.htm&prev=/search%3Fq%3Dkafer%2Bgetriebe%26hl%3Dhu%26sa%3DN%26start%3D20&rurl=translate.google.com&usg=ALkJrhiSqECXf5WzUEY8VUhwuTyS4raQGg
www.talizmansport.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8132 Dátum:
2010 Január 03, 22:26:42 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Január 03, 22:15:23
Van kb. 4 féle Porsche 5 gangos, van olyan is, ami valóban alig hosszabb. Melyikről beszélünk?
arra nem emlékszem, meg laikus is vagyok hozzá, "többet nem tok elmondani kérem"
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8131 Dátum:
2010 Január 03, 22:15:23 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Január 03, 22:10:50
régen láttam egy diagrammot egy porsche 5 gang és egy 1303 AT összehasonlításáról.
Az első 2 fokozat kb egyforma volt, aztán 3-tól kezdve lett szétdarabolva a 3-4-5 fokozat, és nem volt sokkal hosszabb adott fordulaton.
Van kb. 4 féle Porsche 5 gangos, van olyan is, ami valóban alig hosszabb. Melyikről beszélünk?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8130 Dátum:
2010 Január 03, 22:10:50 »
régen láttam egy diagrammot egy porsche 5 gang és egy 1303 AT összehasonlításáról.
Az első 2 fokozat kb egyforma volt, aztán 3-tól kezdve lett szétdarabolva a 3-4-5 fokozat, és nem volt sokkal hosszabb adott fordulaton.
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8129 Dátum:
2010 Január 03, 22:03:17 »
Idézetet írta: 1303LS - 2010 Január 03, 21:54:07
látod megy ez
folytathatod, én még nem hallottam erről semmit
azért a 160-as utazó az... nem sokkal hosszabb az 5 sebis vége az AT-hez képest.
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8128 Dátum:
2010 Január 03, 21:54:07 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Január 03, 21:45:23
De szűkszavú vagyol
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8127 Dátum:
2010 Január 03, 21:45:23 »
Idézetet írta: 1303LS - 2010 Január 03, 21:43:56
Természetesen bogárban (SB
), kép nincs, és nem is hiszem, hogy alámászok mostanában fényképezni.
Ja, nemenyém.
De szűkszavú vagyol
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8126 Dátum:
2010 Január 03, 21:43:56 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Január 03, 21:32:38
milyen kocsiban van??kép?
Természetesen bogárban (SB
), kép nincs, és nem is hiszem, hogy alámászok mostanában fényképezni.
Ja, nemenyém.
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8125 Dátum:
2010 Január 03, 21:41:13 »
Idézetet írta: Süni - 2010 Január 03, 21:35:15
Oldalak:
1
...
349
350
351
352
353
[
354
]
355
356
357
358
359
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...