www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 19:50:03

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 349 350 351 352 353 [354] 355 356 357 358 359 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3401654 alkalommal)
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #8164 Dátum: 2010 Január 05, 14:13:16 »

nem szép, de legalább csúnya Roll Eyes
a műanyagot biztos könnyebb farigcsálni  Evil
mellesleg ha bent a kerék és a motor, nem is lehet látni.
 
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #8163 Dátum: 2010 Január 05, 13:34:57 »

Uj hengerfejeim Cool (na jo nem,csak vicc Shocked Grin)

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #8162 Dátum: 2010 Január 05, 10:11:25 »

folyt.

nem szép, de legalább csúnya Roll Eyes

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #8161 Dátum: 2010 Január 04, 23:54:32 »



VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #8160 Dátum: 2010 Január 04, 21:40:17 »

folyt.


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #8159 Dátum: 2010 Január 04, 21:39:55 »

Tudom, hogy volt százszor, de a Weberek szereléséhez kiképzett ablakokról keresnék egy képet...
Én ilyet csináltam. Marha praktikus dolog, nagyon könnyen szerelhető így a karbi, a szívócső talpcsavarok és a gyertyák is!!
Lehet nem a legszebb, és nem vagyok egy lakatos, de szerintem elég jó lett.
Azóta le lett festve a lemez, meg a motortér is. 5 csavarral rögzítettem, de kettő is elég átlósan.
Az alsó képen csak odatartottam, eredeti pozíciója ennél fentebb van!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #8158 Dátum: 2010 Január 04, 21:17:17 »

írta Laár András verse. 
Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #8157 Dátum: 2010 Január 04, 21:03:30 »

Hogyha birka lennák. írta Laár András verse.  Evil

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #8156 Dátum: 2010 Január 04, 20:38:10 »

egy kis tuning alapanyag Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #8155 Dátum: 2010 Január 04, 20:33:37 »

Tudom, hogy volt százszor, de a Weberek szereléséhez kiképzett ablakokról keresnék egy képet...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #8154 Dátum: 2010 Január 04, 20:28:57 »

ezért keresek 1600cc motort
ge y felujitoot 1,6 2 weberrel amit leirtaál kb pont ennyi Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Süni
« Hozzászólás #8153 Dátum: 2010 Január 04, 20:25:39 »

én átgondoltam  és tudom milyen motort akarok Wink ezt a typ4-est csak kérdeztem. a ccm növelés a lényeg nálam mert most egy1200cc motor van az autóban és egy 1600cc akarnák bele tenni. ezen is csak annyit akarnák csinálni, hogy dupla karburátor , könnyített lendkerék és optikai tuningot szeretnék.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #8152 Dátum: 2010 Január 04, 20:12:09 »

én átgondoltam  és tudom milyen motort akarok Wink ezt a typ4-est csak kérdeztem. a ccm növelés a lényeg nálam mert most egy1200cc motor van az autóban és egy 1600cc akarnák bele tenni. ezen is csak annyit akarnák csinálni, hogy dupla karburátor , könnyített lendkerék és optikai tuningot szeretnék.
akkor 500 kiloval kalkuláj nyugodtan

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #8151 Dátum: 2010 Január 04, 20:04:27 »

régen láttam egy diagrammot egy porsche 5 gang és egy 1303 AT összehasonlításáról.
Az első 2 fokozat kb egyforma volt, aztán 3-tól kezdve lett szétdarabolva a 3-4-5 fokozat, és nem volt sokkal hosszabb adott fordulaton.

Van kb. 4 féle Porsche 5 gangos, van olyan is, ami valóban alig hosszabb. Melyikről beszélünk?
Fogalmam sincs melyik típus, azt tudom, hogy régóta rágom a fülét, hogy adja el a picsába, mert minek neki. Nem nekem, mert nekem is minek? Néha hajlik rá, de megszokta szereti. Állítólag kint is ritka már és veszett drága. Mondjuk szerintem -mivel gyári megbízhatóbb lehet, mint egy bármilyen építgetett.
Nem elérhető petoki
Hozzászólások: 137


« Hozzászólás #8150 Dátum: 2010 Január 04, 19:14:03 »

te rendőr vagy? vagy fiatal? Huh Cool Grin
 

az utobbi Tongue Embarrassed

"Ebben a garázsban csak egy bogárnak van hely" felkiáltással lecsaptam a legyet!
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #8149 Dátum: 2010 Január 04, 19:05:26 »

jo jo hogy vesz másik bokkot de a motorszámmal mi lessz?  hogy tudja lepapiroztatni?
te rendőr vagy? vagy fiatal? Huh Cool Grin
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #8148 Dátum: 2010 Január 04, 19:03:05 »

mind 2 motorom ar böl van!
Még a végén kiderül, hogy kincset tartok a garázsban  Evil
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #8147 Dátum: 2010 Január 04, 19:02:14 »

jo jo hogy vesz másik bokkot de a motorszámmal mi lessz?  hogy tudja lepapiroztatni?
Le. Írtok adásvételit, és ha a motor "igazolható" helyről származik akkor gond egy szál se.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #8146 Dátum: 2010 Január 04, 19:00:50 »


Igen, az AR-es blokk az egyik legjobb tuningalap. Egyes motorépítők szerint a legjobb, mert német, pontos, nagy olajfuratos, korszerű anyagú (szerintem AS41-es) és sokan előnyben részesítok a 10-es hengerfej csavart a jobb tágulási karakterisztikája miatt.
mind 2 motorom ar böl van!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető petoki
Hozzászólások: 137


« Hozzászólás #8145 Dátum: 2010 Január 04, 19:00:28 »

Vegyél egy üres - lehetőleg alapméretes - blokkot főtengellyel. Aztán kezdd gyűjtögetni hozzá a dolgokat.


jo jo hogy vesz másik bokkot de a motorszámmal mi lessz?  hogy tudja lepapiroztatni?

"Ebben a garázsban csak egy bogárnak van hely" felkiáltással lecsaptam a legyet!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8144 Dátum: 2010 Január 04, 18:50:10 »



Igen, az AR-es blokk az egyik legjobb tuningalap. Egyes motorépítők szerint a legjobb, mert német, pontos, nagy olajfuratos, korszerű anyagú (szerintem AS41-es) és sokan előnyben részesítok a 10-es hengerfej csavart a jobb tágulási karakterisztikája miatt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #8143 Dátum: 2010 Január 04, 18:08:07 »


Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #8142 Dátum: 2010 Január 04, 16:51:49 »

Vegyél egy üres - lehetőleg alapméretes - blokkot főtengellyel. Aztán kezdd gyűjtögetni hozzá a dolgokat.

csak találtam typ -4-et és megkérdeztem , hogy érdemes-e vele foglalkoznom. de köszönöm a felvilágosítást Smiley  ahogy olvastam nincs értelme vele foglalkozni szívem szerint egy 1600-os bogár motort vennék amit aztán lassan lassan szerelgetnék át míg nem lesz olyan amilyenre vágyok.  csak hát a bökkenő az, hogy még nincsen motor
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #8141 Dátum: 2010 Január 04, 16:51:13 »


1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #8140 Dátum: 2010 Január 04, 16:18:23 »

csak találtam typ -4-et és megkérdeztem , hogy érdemes-e vele foglalkoznom. de köszönöm a felvilágosítást Smiley  ahogy olvastam nincs értelme vele foglalkozni szívem szerint egy 1600-os bogár motort vennék amit aztán lassan lassan szerelgetnék át míg nem lesz olyan amilyenre vágyok.  csak hát a bökkenő az, hogy még nincsen motor

akkor bitus motorjánál keresve sem találsz jobbat. de itt is ül, amit többen javasoltak: ha a ccm növelése a cél, akkor teljesen felesleges egy jól összerakott működő motort venned

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #8139 Dátum: 2010 Január 04, 16:15:05 »

hát a bökkenő az, hogy még nincsen motor
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #8138 Dátum: 2010 Január 04, 16:10:49 »

csak találtam typ -4-et és megkérdeztem , hogy érdemes-e vele foglalkoznom. de köszönöm a felvilágosítást Smiley  ahogy olvastam nincs értelme vele foglalkozni szívem szerint egy 1600-os bogár motort vennék amit aztán lassan lassan szerelgetnék át míg nem lesz olyan amilyenre vágyok.  csak hát a bökkenő az, hogy még nincsen motor
Ha szabad ajánlanom:olvass, fogalmazd meg az elvárásaidat.Majd olvass még egy kicsit aztán még mindig eldöntheted mit is szeretnél.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
tomi.
« Hozzászólás #8137 Dátum: 2010 Január 04, 16:04:15 »

csak találtam typ -4-et és megkérdeztem , hogy érdemes-e vele foglalkoznom. de köszönöm a felvilágosítást Smiley  ahogy olvastam nincs értelme vele foglalkozni szívem szerint egy 1600-os bogár motort vennék amit aztán lassan lassan szerelgetnék át míg nem lesz olyan amilyenre vágyok.  csak hát a bökkenő az, hogy még nincsen motor
« Utoljára szerkesztve: 2010 Január 04, 16:05:55 írta tomi. »
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #8136 Dátum: 2010 Január 04, 10:09:49 »

én kb 2 év alatt gyűjtögettem össze a motorom darabjait és ma végre beindíthattam igaz még csak a satupadon és kicsit még bedurrog fordulaton de már így is fülig ér a szám

azt nem is csodálom, és irigyellek is érte rendesen Smiley  képek vannak?
« Utoljára szerkesztve: 2010 Január 04, 10:11:58 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #8135 Dátum: 2010 Január 04, 10:08:29 »

250 az nem az a hű de sok pénz  de van egy rendes motorom Grin és az van benne , hogy lassan lassan adod ki. mindig azt veszel amire van zsé. ezért gondoltam , hogy most vennék motort és nyárra össze is tudnám rakni Wink

szvsz abból a motorból, amit mutattál 600-700e alatt nem lesz semmi..250-ből ha ügyes vagy, akkor kijön a hűtés és a kipuff. érdemes lenne előre kitalálnod mit szeretnél, sok felesleges körtől mentheted meg magad. ha mindenképp' typ4, akkor vagy vegyél egy olyat, amit semmi esetre sem kell széthúzi (ezért mondtam a porschét, de itt is kritikus az állapota), vagy ha már szétszeded, akkor vegyél pár forintért egy blokkot és a nulláról kezd el megépíteni, mert úgyis minden cserés lesz, kb. a lendkereket, a főtengelyt és ha szerencséd van a h-d garnitúrát tudod megtartani.

typ1-gyel ugyanez a helyzet, csak olcsóbb és gyorsabb megépíteni, illetve abból tudsz venni készen, kipróbálhatóan "tuningot", mert van eladó néha-néha. most bitusét mondanám, ami tuti jó, de biztos van másnak is eladó.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #8134 Dátum: 2010 Január 04, 08:50:08 »



"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #8133 Dátum: 2010 Január 04, 08:19:16 »

arra nem emlékszem, meg laikus is vagyok hozzá, "többet nem tok elmondani kérem"
itt találsz adatokat  http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=hu&sl=de&u=http://www.black-cyber.com/page/tips-kaefer-htm/tips-kaefer-a-getr.htm&prev=/search%3Fq%3Dkafer%2Bgetriebe%26hl%3Dhu%26sa%3DN%26start%3D20&rurl=translate.google.com&usg=ALkJrhiSqECXf5WzUEY8VUhwuTyS4raQGg

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #8132 Dátum: 2010 Január 03, 22:26:42 »


Van kb. 4 féle Porsche 5 gangos, van olyan is, ami valóban alig hosszabb. Melyikről beszélünk?
arra nem emlékszem, meg laikus is vagyok hozzá, "többet nem tok elmondani kérem"
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8131 Dátum: 2010 Január 03, 22:15:23 »

régen láttam egy diagrammot egy porsche 5 gang és egy 1303 AT összehasonlításáról.
Az első 2 fokozat kb egyforma volt, aztán 3-tól kezdve lett szétdarabolva a 3-4-5 fokozat, és nem volt sokkal hosszabb adott fordulaton.


Van kb. 4 féle Porsche 5 gangos, van olyan is, ami valóban alig hosszabb. Melyikről beszélünk?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #8130 Dátum: 2010 Január 03, 22:10:50 »

régen láttam egy diagrammot egy porsche 5 gang és egy 1303 AT összehasonlításáról.
Az első 2 fokozat kb egyforma volt, aztán 3-tól kezdve lett szétdarabolva a 3-4-5 fokozat, és nem volt sokkal hosszabb adott fordulaton.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #8129 Dátum: 2010 Január 03, 22:03:17 »


látod megy ez
folytathatod, én még nem hallottam erről semmit  Wink
azért a 160-as utazó az... nem sokkal hosszabb az 5 sebis vége az AT-hez képest.
1303LS
« Hozzászólás #8128 Dátum: 2010 Január 03, 21:54:07 »

De szűkszavú vagyol
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #8127 Dátum: 2010 Január 03, 21:45:23 »

Természetesen bogárban (SB  Cheesy ), kép nincs, és nem is hiszem, hogy alámászok mostanában fényképezni.  Grin
Ja, nemenyém.  Wink
De szűkszavú vagyol
1303LS
« Hozzászólás #8126 Dátum: 2010 Január 03, 21:43:56 »

milyen kocsiban van??kép?
Természetesen bogárban (SB  Cheesy ), kép nincs, és nem is hiszem, hogy alámászok mostanában fényképezni.  Grin
Ja, nemenyém.  Wink
1303LS
« Hozzászólás #8125 Dátum: 2010 Január 03, 21:41:13 »

Oldalak: 1 ... 349 350 351 352 353 [354] 355 356 357 358 359 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.126 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.