www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 23:00:53
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
344
345
346
347
348
[
349
]
350
351
352
353
354
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3402062 alkalommal)
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8364 Dátum:
2010 Január 31, 12:35:08 »
Idézetet írta: tati - 2010 Január 31, 12:29:25
hát ezaz üresben nem lehet befúvókázni sem -10ben
ez így van
a fúvóka méretek elvileg jók de nem tudom, hogy a hideg vagy mi szivat, így hát kicsit altatom a dolgot
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8363 Dátum:
2010 Január 31, 12:29:25 »
Idézetet írta: gas - 2010 Január 31, 11:16:52
Üdv mindenkinek!
Tagnap mentem egy kört, terhelés nélkül már szépen reagál a gázadásra, de terhelésen még mind
i
g durrog, kb 2000-2500-ös fordulatig, még kell a gyújtást is finomítani, 3000 felett néha a kipuffba dolgozik.
hát ezaz üresben nem lehet befúvókázni sem -10ben
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8362 Dátum:
2010 Január 31, 11:16:52 »
Üdv mindenkinek!
Tagnap mentem egy kört, terhelés nélkül már szépen reagál a gázadásra, de terhelésen még mind
i
g durrog, kb 2000-2500-ös fordulatig, még kell a gyújtást is finomítani, 3000 felett néha a kipuffba dolgozik.
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8361 Dátum:
2010 Január 31, 10:48:07 »
Idézetet írta: tati - 2010 Január 30, 12:30:56
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8360 Dátum:
2010 Január 30, 12:51:22 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Január 30, 09:56:10
egyébként lebuktál volna ha maresz vagy mert punpa
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8359 Dátum:
2010 Január 30, 12:50:32 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Január 30, 09:56:10
felsírtam a röhögéstől
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8358 Dátum:
2010 Január 30, 12:30:56 »
Idézetet írta: gsattila - 2010 Január 30, 11:41:55
Akkor legközelebb így írd Buginak
aarviiztueroe tuekoerfuuroogeep
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8357 Dátum:
2010 Január 30, 11:41:55 »
Akkor legközelebb így írd Buginak
aarviiztueroe tuekoerfuuroogeep
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Január 30, 09:56:10
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8356 Dátum:
2010 Január 30, 10:15:07 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 Január 30, 06:53:02
Maresz te vagy ?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8355 Dátum:
2010 Január 30, 09:56:10 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 Január 30, 06:53:02
Maresz te vagy ?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8354 Dátum:
2010 Január 30, 06:53:02 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Január 29, 20:02:01
valojaban nem weberrel esz, hanem 40es szimpla solexekkel, egy valodi kadron kittel.
W100as tengely lesz benne. Nyomatekos, kb 65 70 lovas motor lesz.
Az ontottvas pumpa illesztese kisebb, mint az alue, igy meleg olajnal kisebb a resvesztesege, jobb a nyomasa.
Sokan eszkusnek ra, nekem nincs tapasztalatom vele. De a Stone motorja nagyon fasza lesz, ma mar tizstogattam, rendezgettem a cuccokat...
Maresz te vagy ?
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
kormányzoo
Hozzászólások: 5802
redgear.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8353 Dátum:
2010 Január 29, 21:26:47 »
Idézetet írta: kdf 001 - 2010 Január 29, 21:06:11
Végig ezen gondolkodtam. A gyújtásnál egyszerre 2 henger gyújt. 2 turbina lesz amin átmegy egy hosszabb tengely. Dupla ékszíjhajtással pörgetve.
nem lehet a gyujtást is eltolni egy kicsit(8- ütem?,2 gyujtáselosztóval?)meg gondolom a főtengelyen is kell fordítani, de csúcs egyenletes lenne a motor járása.
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8352 Dátum:
2010 Január 29, 21:16:50 »
Idézetet írta: kdf 001 - 2010 Január 29, 21:06:11
Végig ezen gondolkodtam. A gyújtásnál egyszerre 2 henger gyújt. 2 turbina lesz amin átmegy egy hosszabb tengely. Dupla ékszíjhajtással pörgetve.
a válasz
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Január 29, 20:57:48
repülő
kdf 001
Hozzászólások: 12042
ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8351 Dátum:
2010 Január 29, 21:06:11 »
Idézetet írta: Balage - 2010 Január 29, 20:25:38
<beszúrt kép törölve>
Végig ezen gondolkodtam. A gyújtásnál egyszerre 2 henger gyújt. 2 turbina lesz amin átmegy egy hosszabb tengely. Dupla ékszíjhajtással pörgetve.
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8350 Dátum:
2010 Január 29, 20:57:48 »
Idézetet írta: Balage - 2010 Január 29, 20:42:08
na ez itt a kérdés.
repülő
kdf 001
Hozzászólások: 12042
ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8349 Dátum:
2010 Január 29, 20:56:09 »
Idézetet írta: Balage - 2010 Január 29, 20:25:38
<beszúrt kép törölve>
NO ez már valami!
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8348 Dátum:
2010 Január 29, 20:42:08 »
na ez itt a kérdés.
Idézetet írta: TBK001 - 2010 Január 29, 20:40:03
De hova fér ez be???
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
TBK001
Hozzászólások: 29087
Road Force One
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8347 Dátum:
2010 Január 29, 20:40:03 »
Idézetet írta: Balage - 2010 Január 29, 20:25:38
<beszúrt kép törölve>
Hirtelen nem ugrott be, mi ezen az érdekes, de aztán számoltam...
De hova fér ez be???
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8346 Dátum:
2010 Január 29, 20:25:38 »
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8345 Dátum:
2010 Január 29, 20:02:01 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Január 29, 09:57:28
meg w 110 nem?
mint sid motorja
valojaban nem weberrel esz, hanem 40es szimpla solexekkel, egy valodi kadron kittel.
W100as tengely lesz benne. Nyomatekos, kb 65 70 lovas motor lesz.
Az ontottvas pumpa illesztese kisebb, mint az alue, igy meleg olajnal kisebb a resvesztesege, jobb a nyomasa.
Sokan eszkusnek ra, nekem nincs tapasztalatom vele. De a Stone motorja nagyon fasza lesz, ma mar tizstogattam, rendezgettem a cuccokat...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8344 Dátum:
2010 Január 29, 09:57:28 »
Idézetet írta: stonemen - 2010 Január 29, 05:59:28
Igen. :-)
Amúgy sima 1,6 lesz 2 weber-rel.
meg w 110 nem?
mint sid motorja
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8343 Dátum:
2010 Január 29, 05:59:28 »
Igen. :-)
Amúgy sima 1,6 lesz 2 weber-rel.
Idézetet írta: SiD - 2010 Január 28, 21:54:58
ovált megvadítod 30 lóról 36-ra?
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8342 Dátum:
2010 Január 28, 21:54:58 »
Idézetet írta: stonemen - 2010 Január 28, 20:42:29
Elmentek a Mesterhez az anyagok az új mocihoz.
Az öntöttvas olajpumpát találta izgalmasnak, majd talán elmeséli, miért. .-)
ovált megvadítod 30 lóról 36-ra?
1963 VW1200 DeLuxe
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8341 Dátum:
2010 Január 28, 21:53:12 »
Idézetet írta: stonemen - 2010 Január 28, 20:42:29
Elmentek a Mesterhez az anyagok az új mocihoz.
Az öntöttvas olajpumpát találta izgalmasnak, majd talán elmeséli, miért. .-)
mi lesz?
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8340 Dátum:
2010 Január 28, 21:47:51 »
Idézetet írta: stonemen - 2010 Január 28, 20:42:29
Elmentek a Mesterhez az anyagok az új mocihoz.
Az öntöttvas olajpumpát találta izgalmasnak, majd talán elmeséli, miért. .-)
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8339 Dátum:
2010 Január 28, 21:22:22 »
Idézetet írta: stonemen - 2010 Január 28, 20:42:29
Elmentek a Mesterhez az anyagok az új mocihoz.
Az öntöttvas olajpumpát találta izgalmasnak, majd talán elmeséli, miért. .-)
remélem nem az enyémet
www.tatinson.hu
www.kck.hu
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8338 Dátum:
2010 Január 28, 20:42:29 »
Elmentek a Mesterhez az anyagok az új mocihoz.
Az öntöttvas olajpumpát találta izgalmasnak, majd talán elmeséli, miért. .-)
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8337 Dátum:
2010 Január 28, 08:10:29 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Január 27, 20:02:25
Barangolva a TheSamba-n több ember is kimérte, mert 0 hézagos fokolást (advertised duration) nem ad a VW sehol, .050" szelephézagnál olyan 238 fok, ami nagyjából olyan 265-275 fokos tengelynek felel meg.
A kavarodás azért van, mert a WBX tengely nem szimmetrikus, tehát a szívóoldal és a kipufogóoldal más fokolású.
Összeségében megállapíthatjuk, hogy a 2.1-es tengelye nagyjából a W100-asnak fele meg, azzal tudott 112 lóerőt és nagy nyomatékot.
azért a 112 paciban közrejátszik a 10.5 sűritési viszony meg a 40/34-es szelepek is
http://perlindgren.tripod.com/wbx.html
meg itt is vannak infok
http://www.brick-yard.co.uk/VehicleSpecific/T3/info/enginedata/engine.htm
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Január 28, 08:32:07 írta ESZ-764
»
www.talizmansport.hu
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8336 Dátum:
2010 Január 27, 20:56:48 »
Idézetet írta: vwboxer - 2010 Január 27, 14:42:03
a hátfalon kivül én nem vágtam semit
Mennyi erre a vagyonadó?
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8335 Dátum:
2010 Január 27, 20:07:10 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Január 27, 20:02:25
nekem most ez került a motoromba, 2.1-es tengely, össze hasonlítva a motorból ki vett AR-es tengellyel a kipuffot egyformán vezérli de a szívókat tovább tartja nyitva, és már nem emlékszem de 1 vagy 1.2 mm-el mállyebbre nyit
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8334 Dátum:
2010 Január 27, 20:02:25 »
Idézetet írta: gas - 2010 Január 27, 19:54:58
a Szekynél néztünk egy vw katalógust abban a w100-as tengely alatt van, de azt mondta van olyan katalógus ahol a w100 és a w110 közé írják, pontos értékeket nem tudok
Barangolva a TheSamba-n több ember is kimérte, mert 0 hézagos fokolást (advertised duration) nem ad a VW sehol, .050" szelephézagnál olyan 238 fok, ami nagyjából olyan 265-275 fokos tengelynek felel meg.
A kavarodás azért van, mert a WBX tengely nem szimmetrikus, tehát a szívóoldal és a kipufogóoldal más fokolású.
Összeségében megállapíthatjuk, hogy a 2.1-es tengelye nagyjából a W100-asnak fele meg, azzal tudott 112 lóerőt és nagy nyomatékot.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8333 Dátum:
2010 Január 27, 19:54:58 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Január 27, 14:41:27
Tudja valaki, hogy a széria 2.1 es WBX-ben milyen tengely van? Hány fokos?
a Szekynél néztünk egy vw katalógust abban a w100-as tengely alatt van, de azt mondta van olyan katalógus ahol a w100 és a w110 közé írják, pontos értékeket nem tudok
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8332 Dátum:
2010 Január 27, 17:40:32 »
Idézetet írta: Protheus - 2010 Január 27, 14:55:58
Akkor valaki mas vagott rajta ?
ja én nemszeretem az ilyen veszélyes dolgokat
komolyra folditva a szot ez egy téfhit,holy a Typ4-hez szét kell vágni a kasznit
sokszor a Typ1 jobban szopatja az embert a helyhiány miatt
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8331 Dátum:
2010 Január 27, 16:24:25 »
Idézetet írta: Bill - 2010 Január 27, 14:30:07
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8330 Dátum:
2010 Január 27, 14:57:57 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Január 27, 14:37:08
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8329 Dátum:
2010 Január 27, 14:55:58 »
Idézetet írta: vwboxer - 2010 Január 27, 14:42:03
a hátfalon kivül én nem vágtam semit
Akkor valaki mas vagott rajta ?
Buzi, aki fékez! :-)))
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8328 Dátum:
2010 Január 27, 14:42:03 »
a hátfalon kivül én nem vágtam semit
[a csatolmányt egy admin törölte]
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8327 Dátum:
2010 Január 27, 14:41:27 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Január 27, 14:22:21
2.1 wbx turbo
http://www.clubvw.org.au/steve.htm
Tudja valaki, hogy a széria 2.1 es WBX-ben milyen tengely van? Hány fokos?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8326 Dátum:
2010 Január 27, 14:37:08 »
Idézetet írta: Bill - 2010 Január 27, 14:30:07
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8325 Dátum:
2010 Január 27, 14:30:07 »
Idézetet írta: tati - 2010 Január 27, 14:24:06
köszi! ez akkor azt jelenti ha nincs szerencséd és ez egy széria közeli gyújtás vákum nélkül ,mert a brazil gépsor épp olyan röpsúlyt meg 2rugót rakott bele, akkor az alapelőgyújtása lesz vagy 12-15fok és nem bírja az önindító betekerni .( köszönöm én inkább maradok a "hend méd" gyújtásaimnál
)
Oldalak:
1
...
344
345
346
347
348
[
349
]
350
351
352
353
354
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...