www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 15:04:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 327 328 329 330 331 [332] 333 334 335 336 337 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3404253 alkalommal)
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #9044 Dátum: 2010 Március 31, 21:53:21 »

csak arra utalnék hogy ha vesz egy henger dugó setet az még sok mást is magával hoz....még ha csak széria 1.6 lesz is
csak utánanéz mielött fölöslegesen szorni kezdi a pénzét
amugy igazad van kb.500 a beugro Undecided
persze alkalmi vétel mindig van Grin

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #9043 Dátum: 2010 Március 31, 21:50:59 »

csak arra utalnék hogy ha vesz egy henger dugó setet az még sok mást is magával hoz....még ha csak széria 1.6 lesz is

Hoffer tuning-osoknak is írtam egy mail-t.Ők is azt válaszolták hogy kb 500 000 + innentől felfelé kívánságok szerint. Elég új vagyok még a bogarasok körében úgyhogy minnél tbb dolgot próbálok megérdeklődni mit hogy, hogyan mennyiért. Smiley

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9042 Dátum: 2010 Március 31, 21:46:30 »

nem elieszteni
segiteni Cheesy
csak arra utalnék hogy ha vesz egy henger dugó setet az még sok mást is magával hoz....még ha csak széria 1.6 lesz is
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #9041 Dátum: 2010 Március 31, 21:45:53 »

szerintem Ő gyári 1.6-t akar Wink

Nem annyira gyárira gondoltam. Egészséges határok között megpöckölt motrot szeretnék. Egy két helyen már felvilágosítottak hogy nem lesz egy olcsó buli a dolog , de ha egyszer belehabarodtam a dologba és a felujításba úgy szeretném hogy olyan legyen aminek elképzeltem.Smiley

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Bugris
Hozzászólások: 383


« Hozzászólás #9040 Dátum: 2010 Március 31, 21:43:14 »

1.6 light tuning 2 weberrel 500 000 kb. így lehet kalkukálni

szerintem Ő gyári 1.6-t akar Wink
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #9039 Dátum: 2010 Március 31, 21:42:59 »

1.6 light tuning 2 weberrel 500 000 kb. így lehet kalkukálni
nem elieszteni
segiteni Cheesy

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #9038 Dátum: 2010 Március 31, 21:42:44 »

benne van a forgalmiban. motorszám első betűi (már ha nem került bele másik motor)

Nem volt motor csere. Forgalmit most így hirtelen nem találom :S szóval maradt a holnap.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9037 Dátum: 2010 Március 31, 21:39:39 »

átdobtam akkor a kérdést adok-veszekbe.  Amúgy egy ilyen szett felrakása kényes dolog? kell fúrni faragni hozzá? Vagy simán befér 1.3-as henger helyére?
1.6 light tuning 2 weberrel 500 000 kb. így lehet kalkukálni
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #9036 Dátum: 2010 Március 31, 21:37:39 »

holnapra mondok egy motorkódot mert az egész motor egy másik illetőnél van jelen pillanatban, évjárat nem jó? (1974  második félévi.)
benne van a forgalmiban. motorszám első betűi (már ha nem került bele másik motor)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9035 Dátum: 2010 Március 31, 21:36:36 »

holnapra mondok egy motorkódot mert az egész motor egy másik illetőnél van jelen pillanatban, évjárat nem jó? (1974  második félévi.)


AR?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #9034 Dátum: 2010 Március 31, 21:34:43 »

motorkod?
tudom volt már 100 szor Grin
de Ö csak most érkezett Roll Eyes

holnapra mondok egy motorkódot mert az egész motor egy másik illetőnél van jelen pillanatban, évjárat nem jó? (1974  második félévi.)

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #9033 Dátum: 2010 Március 31, 21:28:29 »

átdobtam akkor a kérdést adok-veszekbe.  Amúgy egy ilyen szett felrakása kényes dolog? kell fúrni faragni hozzá? Vagy simán befér 1.3-as henger helyére?
motorkod?
tudom volt már 100 szor Grin
de Ö csak most érkezett Roll Eyes

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #9032 Dátum: 2010 Március 31, 21:22:14 »

itt jó helyen jársz Cheesy
csak az adok-veszek részlegre ugorj át a kérdéseiddel  Wink
majd meg látod hogy örülnek egy potenciális vevönek Grin

átdobtam akkor a kérdést adok-veszekbe.  Amúgy egy ilyen szett felrakása kényes dolog? kell fúrni faragni hozzá? Vagy simán befér 1.3-as henger helyére?

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #9031 Dátum: 2010 Március 31, 21:16:10 »

üdv. Hol birnék árakról tájékozódni hogy mennyi egy 1600-as hengerszett? Vagy konkrét bolt,üzlet,webshop ahol találok ilyet. Ahol eddig néztem nem igazán találtam. Sad
itt jó helyen jársz Cheesy
csak az adok-veszek részlegre ugorj át a kérdéseiddel  Wink
majd meg látod hogy örülnek egy potenciális vevönek Grin

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #9030 Dátum: 2010 Március 31, 21:12:58 »

üdv. Hol birnék árakról tájékozódni hogy mennyi egy 1600-as hengerszett? Vagy konkrét bolt,üzlet,webshop ahol találok ilyet. Ahol eddig néztem nem igazán találtam. Sad

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #9029 Dátum: 2010 Március 31, 10:36:04 »



Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #9028 Dátum: 2010 Március 31, 09:55:45 »

egyre hasznosabba a totyik..szájlóerők után már szájsebesség adatok is találhatók benne..hurrá

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9027 Dátum: 2010 Március 31, 09:52:47 »

Egyszer úgy levinnélek pestről kisújra. De komolyan.
Sőt az enyém még csak nem is imbolyog.
Én konkrétan a maresz által említett rallihoz írtam, hogy oda nem jó az én futóművem csöppet sem.
Amúgy 160 felett is gyönyörűen fekszi az utat.
Nem egy rallyi futómű, ha megrángatom a kormányt, hát bizony bólint.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9026 Dátum: 2010 Március 31, 09:20:03 »

Két féle szivattyú van, egyik a 71 előtti lapos kerekű tengelyekhez (mint az összes tuning tengely) és a másik a mély tengelyekhez, ami 71 után jött. Szerintem nem jót használsz.
ez a callook féle szivattyú az engle tengellyel, a fogaskerékbe beljebb nyomom a tengelyt és a szivattyú hátsó nyúlványából levágok 2mm és jóvan  Roll Eyes

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #9025 Dátum: 2010 Március 31, 09:17:49 »


"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #9024 Dátum: 2010 Március 31, 08:58:02 »



Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #9023 Dátum: 2010 Március 31, 08:38:48 »


Az 1.2-esnek van számos előnye, de nem a dinamika.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9022 Dátum: 2010 Március 31, 08:34:19 »

Egyszer úgy levinnélek pestről kisújra. De komolyan.
Sőt az enyém még csak nem is imbolyog.

Enyém sem imbolyog és gyári, 80e km-t futott 1.2-es motor van benne, de valós sebességben 125-nél többet sík úton nem megy, 110-ről meg már alig-alig gyorsít.

Azért nem gondolom, hogy Leon nagyon megrettenne az 1.2-es motor dinamikájától, mert csak addig lehet vele jól autózni, amíg más autó vagy emelkedő nincs az úton.

Az 1.2-esnek van számos előnye, de nem a dinamika.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #9021 Dátum: 2010 Március 31, 08:10:10 »


Teccikérteni?
1303LS
« Hozzászólás #9020 Dátum: 2010 Március 31, 08:06:58 »


Írni bármit lehet, 1.2-vel 100 feletti utazót, meg egyéb szép álmokat.

Egyszer úgy levinnélek pestről kisújra. De komolyan.
Sőt az enyém még csak nem is imbolyog.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #9019 Dátum: 2010 Március 31, 07:21:56 »

Nem szeretnék most már kötözködni senkivel, de nem egyszer mentünk már nagy távokat bogarakkal konvojban.
Volt ott mindenféle ccm, és mindnek jó motorja volt, mégis 80-90-es utazót mentünk, mert nem bírták tartósan a nagyobb sebességet (pedig pályán mentünk).
Úgy kellett néha könyörögnöm, hogy menjünk már gyorsabban, mert nem szereti ezt a tempót az SS1915.
Aztán úgy oldottam ezt meg, hogy vagy 20percenként odaléptem a gépnek, hogy legyen egy kis felüdülése, aztán bevártam valahol a csapatot.
Írni bármit lehet, 1.2-vel 100 feletti utazót, meg egyéb szép álmokat.
Én is ugyan olyan váltóval használom, ugyan azon a fordulaton, mint a legtöbb.

Ne is! Wink
De valszeg Veled sem szívesen mennék konvojban, sehova, akárcsak a Patonyi Petivel (BAL-417) sem nagyon szeretek, mert ős em bír a jobb lábával...
Ha konvojban megyünk valahova, akkor nem a száguldozás a lényeg... Ha száguldozni akarsz, akkor arra ott vannak a kársztájlingos hülyegyerekek..  aztán lehet feltolni a videjót a netre, hogy mekkorát mentünk, meg előzgettük egymást...
A konvojozás nem erről szól... legalábbis nekünk... ha valaki lemarad, bevárjuk, ha valakinek problémája van, megoldjuk...ha kávézni, inni, enni, pisilni akar megvárjuk...
Teccikérteni?

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #9018 Dátum: 2010 Március 31, 05:19:11 »

Összeállt a motorom, talán a jövő héten bekerül a háromkettesbe.
Emiatt majdnem örihari lett a Mesterrel, de majd jól berugunk. :-)))))
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #9017 Dátum: 2010 Március 30, 22:49:42 »


egy webers 1,6al kényelmesen rövid váltóval utazol 120körül de 140et is birja tartósan

Ez így van, csak a fülem nem bírja tartósan.


                             GNX-967
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9016 Dátum: 2010 Március 30, 22:40:09 »

Nem szeretnék most már kötözködni senkivel, de nem egyszer mentünk már nagy távokat bogarakkal konvojban.
Volt ott mindenféle ccm, és mindnek jó motorja volt, mégis 80-90-es utazót mentünk, mert nem bírták tartósan a nagyobb sebességet (pedig pályán mentünk).
Úgy kellett néha könyörögnöm, hogy menjünk már gyorsabban, mert nem szereti ezt a tempót az SS1915.
Aztán úgy oldottam ezt meg, hogy vagy 20percenként odaléptem a gépnek, hogy legyen egy kis felüdülése, aztán bevártam valahol a csapatot.
Írni bármit lehet, 1.2-vel 100 feletti utazót, meg egyéb szép álmokat.
Én is ugyan olyan váltóval használom, ugyan azon a fordulaton, mint a legtöbb.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9015 Dátum: 2010 Március 30, 22:32:38 »

az motor nem fog szétesni jol megvan csinálva Grin
2weberrel simán tartaná veled tempot!


1X eljöhetnél rally sprintre amin mentem kiváncsi vagyok ki autozik jobbat eghy 1,9 v 1,6 Smiley



egy webers 1,6al kényelmesen rövid váltóval utazol 120körül de 140et is birja tartósan

180at nem(tapszatltam)
Nem lenne rossz, csak nekem nincs hozzá jó futóművem, hiába van ültetve meg koni és sachs gátló, akkor is olyan mint egy hajó, imbolyog.
A Tied legalább hasal rendesen, azzal jó manőverezni. Na meg a yoko gumiakt se szívesen darálnám le. Bizonyára lenne különbség a kettő között, még ha nem is nagy.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9014 Dátum: 2010 Március 30, 22:30:32 »


Lepadlózod, 3 perc és belepörög a 60-ba....  Evil Evil Evil
Grin
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9013 Dátum: 2010 Március 30, 22:09:59 »


Lepadlózod, 3 perc és belepörög a 60-ba....  Evil Evil Evil
privátot nézted?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9012 Dátum: 2010 Március 30, 21:58:37 »


Lepadlózod, 3 perc és belepörög a 60-ba....  Evil Evil Evil
majd meglássuk Evil

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9011 Dátum: 2010 Március 30, 21:56:39 »

enyim sem kell Grin


Lepadlózod, 3 perc és belepörög a 60-ba....  Evil Evil Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #9010 Dátum: 2010 Március 30, 21:56:16 »

szeretnék duplszívós 1.2-s D-s mocit tuningolni, (lett egy) de cm3 növelés nélkül. Érdemes? Lehet, pörgős kis motort?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9009 Dátum: 2010 Március 30, 21:54:34 »


De a Leonét nem kell visszakapcsolni kettesbe 40-nél, viszi szépen  4.-et és onnan jól gyorsul. Ez a nagy különbség.
enyim sem kell Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9008 Dátum: 2010 Március 30, 21:43:25 »

Valaki tud elado 2.0-es(T2-es) vw blokkot? Vagy nem éri meg belerakni bogárba ? 1.3-ról inkább 1.6-ra építés?


G60 felni és ékszíjcserés video.  Evil  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #9007 Dátum: 2010 Március 30, 21:42:38 »

Valaki tud elado 2.0-es(T2-es) vw blokkot? Vagy nem éri meg belerakni bogárba ? 1.3-ról inkább 1.6-ra építés?

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9006 Dátum: 2010 Március 30, 21:38:39 »


egy webers 1,6al kényelmesen rövid váltóval utazol 120körül de 140et is birja tartósan

180at nem(tapszatltam)


De a Leonét nem kell visszakapcsolni kettesbe 40-nél, viszi szépen  4.-et és onnan jól gyorsul. Ez a nagy különbség.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9005 Dátum: 2010 Március 30, 21:34:28 »

  minden tuning az  Roll Eyes nembírom kiszedni az olajszivattyú tőcsavarjait  Undecided majd ha kijött nem fér be a kibaszott engle tengelytől az új , 2mm a különbség ha kihézagolom akkor át kell marni az olajfuratokat  midegy inkább leköszörülök a szivattyúból  Roll Eyes

Két féle szivattyú van, egyik a 71 előtti lapos kerekű tengelyekhez (mint az összes tuning tengely) és a másik a mély tengelyekhez, ami 71 után jött. Szerintem nem jót használsz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 327 328 329 330 331 [332] 333 334 335 336 337 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.238 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.