www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 14:59:58
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
327
328
329
330
331
[
332
]
333
334
335
336
337
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3404233 alkalommal)
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9044 Dátum:
2010 Március 31, 21:53:21 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Március 31, 21:46:30
csak arra utalnék hogy ha vesz egy henger dugó setet az még sok mást is magával hoz....még ha csak széria 1.6 lesz is
csak utánanéz mielött fölöslegesen szorni kezdi a pénzét
amugy igazad van kb.500 a beugro
persze alkalmi vétel mindig van
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9043 Dátum:
2010 Március 31, 21:50:59 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Március 31, 21:46:30
csak arra utalnék hogy ha vesz egy henger dugó setet az még sok mást is magával hoz....még ha csak széria 1.6 lesz is
Hoffer tuning-osoknak is írtam egy mail-t.Ők is azt válaszolták hogy kb 500 000 + innentől felfelé kívánságok szerint. Elég új vagyok még a bogarasok körében úgyhogy minnél tbb dolgot próbálok megérdeklődni mit hogy, hogyan mennyiért.
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9042 Dátum:
2010 Március 31, 21:46:30 »
Idézetet írta: vwboxer - 2010 Március 31, 21:42:59
nem elieszteni
segiteni
csak arra utalnék hogy ha vesz egy henger dugó setet az még sok mást is magával hoz....még ha csak széria 1.6 lesz is
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9041 Dátum:
2010 Március 31, 21:45:53 »
Idézetet írta: Bugris - 2010 Március 31, 21:43:14
szerintem Ő gyári 1.6-t akar
Nem annyira gyárira gondoltam. Egészséges határok között megpöckölt motrot szeretnék. Egy két helyen már felvilágosítottak hogy nem lesz egy olcsó buli a dolog , de ha egyszer belehabarodtam a dologba és a felujításba úgy szeretném hogy olyan legyen aminek elképzeltem.
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Bugris
Hozzászólások: 383
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9040 Dátum:
2010 Március 31, 21:43:14 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Március 31, 21:39:39
1.6 light tuning 2 weberrel 500 000 kb. így lehet kalkukálni
szerintem Ő gyári 1.6-t akar
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9039 Dátum:
2010 Március 31, 21:42:59 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Március 31, 21:39:39
1.6 light tuning 2 weberrel 500 000 kb. így lehet kalkukálni
nem elieszteni
segiteni
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9038 Dátum:
2010 Március 31, 21:42:44 »
Idézetet írta: Typ117 - 2010 Március 31, 21:37:39
benne van a forgalmiban. motorszám első betűi (már ha nem került bele másik motor)
Nem volt motor csere. Forgalmit most így hirtelen nem találom :S szóval maradt a holnap.
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9037 Dátum:
2010 Március 31, 21:39:39 »
Idézetet írta: MatroX - 2010 Március 31, 21:22:14
átdobtam akkor a kérdést adok-veszekbe. Amúgy egy ilyen szett felrakása kényes dolog? kell fúrni faragni hozzá? Vagy simán befér 1.3-as henger helyére?
1.6 light tuning 2 weberrel 500 000 kb. így lehet kalkukálni
Typ117
Hozzászólások: 18493
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9036 Dátum:
2010 Március 31, 21:37:39 »
Idézetet írta: MatroX - 2010 Március 31, 21:34:43
holnapra mondok egy motorkódot mert az egész motor egy másik illetőnél van jelen pillanatban, évjárat nem jó? (1974 második félévi.)
benne van a forgalmiban. motorszám első betűi (már ha nem került bele másik motor)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9035 Dátum:
2010 Március 31, 21:36:36 »
Idézetet írta: MatroX - 2010 Március 31, 21:34:43
holnapra mondok egy motorkódot mert az egész motor egy másik illetőnél van jelen pillanatban, évjárat nem jó? (1974 második félévi.)
AR?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9034 Dátum:
2010 Március 31, 21:34:43 »
Idézetet írta: vwboxer - 2010 Március 31, 21:28:29
motorkod?
tudom volt már 100 szor
de Ö csak most érkezett
holnapra mondok egy motorkódot mert az egész motor egy másik illetőnél van jelen pillanatban, évjárat nem jó? (1974 második félévi.)
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9033 Dátum:
2010 Március 31, 21:28:29 »
Idézetet írta: MatroX - 2010 Március 31, 21:22:14
átdobtam akkor a kérdést adok-veszekbe. Amúgy egy ilyen szett felrakása kényes dolog? kell fúrni faragni hozzá? Vagy simán befér 1.3-as henger helyére?
motorkod?
tudom volt már 100 szor
de Ö csak most érkezett
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9032 Dátum:
2010 Március 31, 21:22:14 »
Idézetet írta: vwboxer - 2010 Március 31, 21:16:10
itt jó helyen jársz
csak az adok-veszek részlegre ugorj át a kérdéseiddel
majd meg látod hogy örülnek egy potenciális vevönek
átdobtam akkor a kérdést adok-veszekbe. Amúgy egy ilyen szett felrakása kényes dolog? kell fúrni faragni hozzá? Vagy simán befér 1.3-as henger helyére?
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9031 Dátum:
2010 Március 31, 21:16:10 »
Idézetet írta: MatroX - 2010 Március 31, 21:12:58
üdv. Hol birnék árakról tájékozódni hogy mennyi egy 1600-as hengerszett? Vagy konkrét bolt,üzlet,webshop ahol találok ilyet. Ahol eddig néztem nem igazán találtam.
itt jó helyen jársz
csak az adok-veszek részlegre ugorj át a kérdéseiddel
majd meg látod hogy örülnek egy potenciális vevönek
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9030 Dátum:
2010 Március 31, 21:12:58 »
üdv. Hol birnék árakról tájékozódni hogy mennyi egy 1600-as hengerszett? Vagy konkrét bolt,üzlet,webshop ahol találok ilyet. Ahol eddig néztem nem igazán találtam.
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
TBK001
Hozzászólások: 29089
Road Force One
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9029 Dátum:
2010 Március 31, 10:36:04 »
Idézetet írta: maxi - 2010 Március 31, 09:17:49
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9028 Dátum:
2010 Március 31, 09:55:45 »
egyre hasznosabba a totyik..szájlóerők után már szájsebesség adatok is találhatók benne..hurrá
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9027 Dátum:
2010 Március 31, 09:52:47 »
Idézetet írta: 1303LS - 2010 Március 31, 08:06:58
Egyszer úgy levinnélek pestről kisújra. De komolyan.
Sőt az enyém még csak nem is imbolyog.
Én konkrétan a maresz által említett rallihoz írtam, hogy oda nem jó az én futóművem csöppet sem.
Amúgy 160 felett is gyönyörűen fekszi az utat.
Nem egy rallyi futómű, ha megrángatom a kormányt, hát bizony bólint.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9026 Dátum:
2010 Március 31, 09:20:03 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Március 30, 21:34:28
Két féle szivattyú van, egyik a 71 előtti lapos kerekű tengelyekhez (mint az összes tuning tengely) és a másik a mély tengelyekhez, ami 71 után jött. Szerintem nem jót használsz.
ez a callook féle szivattyú az engle tengellyel, a fogaskerékbe beljebb nyomom a tengelyt és a szivattyú hátsó nyúlványából levágok 2mm és jóvan
www.tatinson.hu
www.kck.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9025 Dátum:
2010 Március 31, 09:17:49 »
Idézetet írta: TBK001 - 2010 Március 31, 08:58:02
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
TBK001
Hozzászólások: 29089
Road Force One
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9024 Dátum:
2010 Március 31, 08:58:02 »
Idézetet írta: 1303LS - 2010 Március 31, 08:10:10
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9023 Dátum:
2010 Március 31, 08:38:48 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Március 31, 08:34:19
Az 1.2-esnek van számos előnye, de nem a dinamika.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9022 Dátum:
2010 Március 31, 08:34:19 »
Idézetet írta: 1303LS - 2010 Március 31, 08:06:58
Egyszer úgy levinnélek pestről kisújra. De komolyan.
Sőt az enyém még csak nem is imbolyog.
Enyém sem imbolyog és gyári, 80e km-t futott 1.2-es motor van benne, de valós sebességben 125-nél többet sík úton nem megy, 110-ről meg már alig-alig gyorsít.
Azért nem gondolom, hogy Leon nagyon megrettenne az 1.2-es motor dinamikájától, mert csak addig lehet vele jól autózni, amíg más autó vagy emelkedő nincs az úton.
Az 1.2-esnek van számos előnye, de nem a dinamika.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9021 Dátum:
2010 Március 31, 08:10:10 »
Idézetet írta: TBK001 - 2010 Március 31, 07:21:56
Teccikérteni?
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9020 Dátum:
2010 Március 31, 08:06:58 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Március 30, 22:40:09
Írni bármit lehet, 1.2-vel 100 feletti utazót, meg egyéb szép álmokat.
Egyszer úgy levinnélek pestről kisújra. De komolyan.
Sőt az enyém még csak nem is imbolyog.
TBK001
Hozzászólások: 29089
Road Force One
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9019 Dátum:
2010 Március 31, 07:21:56 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Március 30, 22:40:09
Nem szeretnék most már kötözködni senkivel, de nem egyszer mentünk már nagy távokat bogarakkal konvojban.
Volt ott mindenféle ccm, és mindnek jó motorja volt, mégis 80-90-es utazót mentünk, mert nem bírták tartósan a nagyobb sebességet (pedig pályán mentünk).
Úgy kellett néha könyörögnöm, hogy menjünk már gyorsabban, mert nem szereti ezt a tempót az SS1915.
Aztán úgy oldottam ezt meg, hogy vagy 20percenként odaléptem a gépnek, hogy legyen egy kis felüdülése, aztán bevártam valahol a csapatot.
Írni bármit lehet, 1.2-vel 100 feletti utazót, meg egyéb szép álmokat.
Én is ugyan olyan váltóval használom, ugyan azon a fordulaton, mint a legtöbb.
Ne is!
De valszeg Veled sem szívesen mennék konvojban, sehova, akárcsak a Patonyi Petivel (BAL-417) sem nagyon szeretek, mert ős em bír a jobb lábával...
Ha konvojban megyünk valahova, akkor nem a száguldozás a lényeg... Ha száguldozni akarsz, akkor arra ott vannak a kársztájlingos hülyegyerekek.. aztán lehet feltolni a videjót a netre, hogy mekkorát mentünk, meg előzgettük egymást...
A konvojozás nem erről szól... legalábbis nekünk... ha valaki lemarad, bevárjuk, ha valakinek problémája van, megoldjuk...ha kávézni, inni, enni, pisilni akar megvárjuk...
Teccikérteni?
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9018 Dátum:
2010 Március 31, 05:19:11 »
Összeállt a motorom, talán a jövő héten bekerül a háromkettesbe.
Emiatt majdnem örihari lett a Mesterrel, de majd jól berugunk. :-)))))
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9017 Dátum:
2010 Március 30, 22:49:42 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Március 30, 15:21:49
egy webers 1,6al kényelmesen rövid váltóval utazol 120körül de 140et is birja tartósan
Ez így van, csak a fülem nem bírja tartósan.
GNX-967
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9016 Dátum:
2010 Március 30, 22:40:09 »
Nem szeretnék most már kötözködni senkivel, de nem egyszer mentünk már nagy távokat bogarakkal konvojban.
Volt ott mindenféle ccm, és mindnek jó motorja volt, mégis 80-90-es utazót mentünk, mert nem bírták tartósan a nagyobb sebességet (pedig pályán mentünk).
Úgy kellett néha könyörögnöm, hogy menjünk már gyorsabban, mert nem szereti ezt a tempót az SS1915.
Aztán úgy oldottam ezt meg, hogy vagy 20percenként odaléptem a gépnek, hogy legyen egy kis felüdülése, aztán bevártam valahol a csapatot.
Írni bármit lehet, 1.2-vel 100 feletti utazót, meg egyéb szép álmokat.
Én is ugyan olyan váltóval használom, ugyan azon a fordulaton, mint a legtöbb.
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9015 Dátum:
2010 Március 30, 22:32:38 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Március 30, 15:21:49
az motor nem fog szétesni jol megvan csinálva
2weberrel simán tartaná veled tempot!
1X eljöhetnél rally sprintre amin mentem kiváncsi vagyok ki autozik jobbat eghy 1,9 v 1,6
egy webers 1,6al kényelmesen rövid váltóval utazol 120körül de 140et is birja tartósan
180at nem(tapszatltam)
Nem lenne rossz, csak nekem nincs hozzá jó futóművem, hiába van ültetve meg koni és sachs gátló, akkor is olyan mint egy hajó, imbolyog.
A Tied legalább hasal rendesen, azzal jó manőverezni. Na meg a yoko gumiakt se szívesen darálnám le. Bizonyára lenne különbség a kettő között, még ha nem is nagy.
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9014 Dátum:
2010 Március 30, 22:30:32 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Március 30, 21:56:39
Lepadlózod, 3 perc és belepörög a 60-ba....
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9013 Dátum:
2010 Március 30, 22:09:59 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Március 30, 21:56:39
Lepadlózod, 3 perc és belepörög a 60-ba....
privátot nézted?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9012 Dátum:
2010 Március 30, 21:58:37 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Március 30, 21:56:39
Lepadlózod, 3 perc és belepörög a 60-ba....
majd meglássuk
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9011 Dátum:
2010 Március 30, 21:56:39 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Március 30, 21:54:34
enyim sem kell
Lepadlózod, 3 perc és belepörög a 60-ba....
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9010 Dátum:
2010 Március 30, 21:56:16 »
szeretnék duplszívós 1.2-s D-s mocit tuningolni, (lett egy) de cm
3
növelés nélkül. Érdemes? Lehet, pörgős kis motort?
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9009 Dátum:
2010 Március 30, 21:54:34 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Március 30, 21:38:39
De a Leonét nem kell visszakapcsolni kettesbe 40-nél, viszi szépen 4.-et és onnan jól gyorsul. Ez a nagy különbség.
enyim sem kell
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9008 Dátum:
2010 Március 30, 21:43:25 »
Idézetet írta: MatroX - 2010 Március 30, 21:42:38
Valaki tud elado 2.0-es(T2-es) vw blokkot? Vagy nem éri meg belerakni bogárba ? 1.3-ról inkább 1.6-ra építés?
G60 felni és ékszíjcserés video.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9007 Dátum:
2010 Március 30, 21:42:38 »
Valaki tud elado 2.0-es(T2-es) vw blokkot? Vagy nem éri meg belerakni bogárba ? 1.3-ról inkább 1.6-ra építés?
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9006 Dátum:
2010 Március 30, 21:38:39 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Március 30, 15:21:49
egy webers 1,6al kényelmesen rövid váltóval utazol 120körül de 140et is birja tartósan
180at nem(tapszatltam)
De a Leonét nem kell visszakapcsolni kettesbe 40-nél, viszi szépen 4.-et és onnan jól gyorsul. Ez a nagy különbség.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9005 Dátum:
2010 Március 30, 21:34:28 »
Idézetet írta: tati - 2010 Március 29, 21:22:22
minden tuning az
nembírom kiszedni az olajszivattyú tőcsavarjait
majd ha kijött nem fér be a kibaszott engle tengelytől az új , 2mm a különbség ha kihézagolom akkor át kell marni az olajfuratokat
midegy inkább leköszörülök a szivattyúból
Két féle szivattyú van, egyik a 71 előtti lapos kerekű tengelyekhez (mint az összes tuning tengely) és a másik a mély tengelyekhez, ami 71 után jött. Szerintem nem jót használsz.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak:
1
...
327
328
329
330
331
[
332
]
333
334
335
336
337
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...