www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 21:02:22
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
326
327
328
329
330
[
331
]
332
333
334
335
336
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3404674 alkalommal)
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9084 Dátum:
2010 április 05, 22:06:28 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 április 05, 22:03:22
A múltkor volt szó a Vintage Speed kipufogóról.
A taiwani gyártás ellenére sok embernek tetszik az USA-ban.
Ez az autó is rendben van...
<beszúrt kép törölve>
de mint tudjuk az usa nem mérce és ezért a kép sem látszik
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9083 Dátum:
2010 április 05, 22:06:04 »
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9082 Dátum:
2010 április 05, 22:04:04 »
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9081 Dátum:
2010 április 05, 22:03:22 »
A múltkor volt szó a Vintage Speed kipufogóról.
A taiwani gyártás ellenére sok embernek tetszik az USA-ban.
Ez az autó is rendben van...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9080 Dátum:
2010 április 05, 20:48:36 »
Idézetet írta: tati - 2010 április 05, 20:07:42
azt üzenem neki : még egy ilyen beszólás és úgy jár mint gemballa
Na meg a ferrari motor picit többet forog mint a bogár
szerintem egy nagyobb tengelyesmotort ahidro töke nem biztos letud követni bogárba....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9079 Dátum:
2010 április 05, 20:07:42 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 április 05, 19:38:15
Megmondta az öreg Enzo Ferrari is, amíg ő él, hidrotőke nem lesz a motorjaiban.
azt üzenem neki : még egy ilyen beszólás és úgy jár mint gemballa
Na meg a ferrari motor picit többet forog mint a bogár
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Sompi
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9078 Dátum:
2010 április 05, 19:59:49 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 április 05, 19:38:15
Megmondta az öreg Enzo Ferrari is, amíg ő él, hidrotőke nem lesz a motorjaiban.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9077 Dátum:
2010 április 05, 19:38:15 »
Idézetet írta: tati - 2010 április 05, 16:17:08
hidrotőke töki! mit szelepállítás !
Megmondta az öreg Enzo Ferrari is, amíg ő él, hidrotőke nem lesz a motorjaiban.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9076 Dátum:
2010 április 05, 16:17:08 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 április 05, 10:26:29
egy szelepállításhoz nem kell szétszedni a kipufogó rendszert.
hidrotőke töki! mit szelepállítás !
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9075 Dátum:
2010 április 05, 10:27:38 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 április 05, 10:26:29
Sebring koppintás, szép varratokkal, esetleg rozsdamentesből. Vastagabb csövekkel, az látszik ki csak a kasztni alól.
Nekem tetszik és pl. egy szelepállításhoz nem kell szétszedni a kipufogó rendszert.
sosincs ilyen
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9074 Dátum:
2010 április 05, 10:26:29 »
Idézetet írta: tati - 2010 április 04, 08:55:42
ez ronda mint öreganyám
Sebring koppintás, szép varratokkal, esetleg rozsdamentesből. Vastagabb csövekkel, az látszik ki csak a kasztni alól.
Nekem tetszik és pl. egy szelepállításhoz nem kell szétszedni a kipufogó rendszert.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9073 Dátum:
2010 április 04, 08:55:42 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 április 03, 15:37:02
Ha a megrendelő megfelelő minőséget kér (és fizet is érte) akkor a taiwani és kínai gyártók is tudnak minőséget produkálni.
http://www.ahnendorp.com/VW-Kaefer-Typ-1-Motorenteile-und-Bearbeitungen/Auspuffanlagen-51-51/Alu-Stahl-Sportschalldaempfer-Sebring-Style-ab-1300ccm.html
Nekem ez a kiszemelt. Legalábbis egyik.
ez ronda mint öreganyám
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9072 Dátum:
2010 április 03, 22:42:43 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 április 03, 15:37:02
Ha a megrendelő megfelelő minőséget kér (és fizet is érte) akkor a taiwani és kínai gyártók is tudnak minőséget produkálni.
egyik ismerősöm megfordult jó pár jármű ipari üzemben ill. gyárban a világon. Azt mondta hogy a kínai üzemekben sokszor fejlettebb technológiával dolgoznak mint a hazai anyavállalatnál.
GNX-967
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9071 Dátum:
2010 április 03, 15:37:02 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 április 03, 14:36:01
Jól néznek ki,csak ne felejtsük el,hogy Made in Taiwan
http://www.vintagespeed.com.tw/
Ha a megrendelő megfelelő minőséget kér (és fizet is érte) akkor a taiwani és kínai gyártók is tudnak minőséget produkálni.
http://www.ahnendorp.com/VW-Kaefer-Typ-1-Motorenteile-und-Bearbeitungen/Auspuffanlagen-51-51/Alu-Stahl-Sportschalldaempfer-Sebring-Style-ab-1300ccm.html
Nekem ez a kiszemelt. Legalábbis egyik.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Sompi
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9070 Dátum:
2010 április 03, 15:29:12 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 április 03, 15:15:51
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9069 Dátum:
2010 április 03, 15:15:51 »
Idézetet írta: ratro - 2010 április 03, 14:11:51
Szerintem a dinamit (janó-dob) megcsinálja, csak az autót kell ott hagyni 2 napra.
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9068 Dátum:
2010 április 03, 15:13:45 »
Idézetet írta: callook - 2010 április 03, 15:09:38
Na ja... Bár sajnos lassan már mi nem az
Mondjuk ha választanom kéne a kettő közül, akkor lehet inkább ez lenne:
http://cgi.ebay.de/Ahnendorp-B-A-S-Streetsport-Auspuff-VW-Kaefer-Bus-usw_W0QQitemZ400102239343QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item5d27f3ac6f
Még akkor is ha ez nem rozsdamentes verzió
ez azért komolyabb, tetszik is .... bár most valami olcsóbb megoldás is jó lenne csak ne üvöltsön mint a mostani
Sompi
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9067 Dátum:
2010 április 03, 15:12:44 »
Idézetet írta: callook - 2010 április 03, 15:09:38
Na ja... Bár sajnos lassan már mi nem az
...azért ez is változik.
Mi képviselünk egy profi amerikai hangfalgyártót az EAW-t.
Idéntől elkezdik a kínai gyártású termékeiket is visszahozni az USA-ba....
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9066 Dátum:
2010 április 03, 15:09:38 »
Na ja... Bár sajnos lassan már mi nem az
Mondjuk ha választanom kéne a kettő közül, akkor lehet inkább ez lenne:
http://cgi.ebay.de/Ahnendorp-B-A-S-Streetsport-Auspuff-VW-Kaefer-Bus-usw_W0QQitemZ400102239343QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item5d27f3ac6f
Még akkor is ha ez nem rozsdamentes verzió
Idézetet írta: Aircult - 2010 április 03, 14:36:01
Jól néznek ki,csak ne felejtsük el,hogy Made in Taiwan
http://www.vintagespeed.com.tw/
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9065 Dátum:
2010 április 03, 14:36:01 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 április 03, 14:32:03
VintageSpeednek a termékei nagyon tetszettek a BugInen is már...
Jól néznek ki,csak ne felejtsük el,hogy Made in Taiwan
http://www.vintagespeed.com.tw/
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9064 Dátum:
2010 április 03, 14:32:03 »
Idézetet írta: callook - 2010 április 03, 14:06:21
Hasonló véleményen vagyok.
450 dollár, egyébként ennek VintageSpeednek a termékei nagyon tetszettek a BugInen is már...
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9063 Dátum:
2010 április 03, 14:11:51 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 április 03, 13:51:44
<beszúrt kép törölve>
ilyesmiben gondolkodom, tudtok valakit aki le tudja gyártani?
Szerintem a dinamit (janó-dob) megcsinálja, csak az autót kell ott hagyni 2 napra.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9062 Dátum:
2010 április 03, 14:06:21 »
Hasonló véleményen vagyok.
Idézetet írta: BigBug - 2010 április 03, 14:02:23
szerintem olcsóbb ha megveszed
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9061 Dátum:
2010 április 03, 14:02:23 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 április 03, 13:51:44
<beszúrt kép törölve>
ilyesmiben gondolkodom, tudtok valakit aki le tudja gyártani?
ahogy nézem a szerelési pontokat , nem lesz olcsó
a dob belseje milyen lehet ?
szte olcsóbb ha megveszed
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9060 Dátum:
2010 április 03, 13:51:44 »
ilyesmiben gondolkodom, tudtok valakit aki le tudja gyártani?
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9059 Dátum:
2010 április 03, 09:09:40 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2010 április 02, 13:55:37
vwboxernek
... váltó
, kormány
http://www.youtube.com/watch?v=uekM6PvsbsM&feature=related
jó cucc
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9058 Dátum:
2010 április 02, 20:13:55 »
Idézetet írta: tati - 2010 április 02, 16:29:43
és a barom a végén meg kinyitja a faldach-ot
http://www.youtube.com/watch?v=-ZhwnUOTwDY&NR=1
AZ az IGAZI
-ság feel the sunshine
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9057 Dátum:
2010 április 02, 16:29:43 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2010 április 02, 13:55:37
vwboxernek
... váltó
, kormány
http://www.youtube.com/watch?v=uekM6PvsbsM&feature=related
és a barom a végén meg kinyitja a faldach-ot
http://www.youtube.com/watch?v=-ZhwnUOTwDY&NR=1
www.tatinson.hu
www.kck.hu
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9056 Dátum:
2010 április 02, 13:55:37 »
vwboxernek
... váltó
, kormány
http://www.youtube.com/watch?v=uekM6PvsbsM&feature=related
Zoli
Hozzászólások: 8690
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9055 Dátum:
2010 április 01, 22:46:13 »
Idézetet írta: Bill - 2010 Március 31, 23:47:32
ez mire???
http://hapsi96.blogspot.hu/
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9054 Dátum:
2010 április 01, 08:25:17 »
Idézetet írta: Bill - 2010 Március 31, 23:47:32
ez mire???
syncro
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9053 Dátum:
2010 Március 31, 23:47:32 »
Idézetet írta: vwboxer - 2010 Március 31, 22:11:43
...
szilikon olaj?
ez mire???
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9052 Dátum:
2010 Március 31, 22:18:42 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Március 31, 22:14:56
Holnap hívom a havert és jelentkezem.
köszi
nekem is csak most jutott eszembe
nincs hó
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9051 Dátum:
2010 Március 31, 22:14:56 »
Idézetet írta: vwboxer - 2010 Március 31, 22:11:43
szilikon olaj?
Holnap hívom a havert és jelentkezem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9050 Dátum:
2010 Március 31, 22:11:43 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Március 31, 22:00:23
1.3 átalakítása 1.6-osra hoz eredményt és nem kerül sokba, ne hagyd magad megvezetni.
Ez igy igaz
szilikon olaj?
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9049 Dátum:
2010 Március 31, 22:10:14 »
Idézetet írta: MatroX - 2010 Március 31, 22:03:53
Kaszni szerintem csak a nyár folyamán lesz teljesen készen :S. Alváznál tartunk most, homokfújva lett, ki lett lakatolva ahol szükség volt, elvileg a héten az első futómű is meglesz aztán haladunk tovább, de itt megnézheted hol állunk most
www.vwbug.blog.hu
, a lakatolás és az azóta történő alváz festés még nincs fent de a héten felrakom azt is.
már megnéztem
azért javasoltam,hogy inkább arra öszpontosics
a motort meg eldöntöd van még idöd
majd találkozokon megnézegeted melyik milyen és menyibe kerül
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9048 Dátum:
2010 Március 31, 22:03:53 »
Idézetet írta: vwboxer - 2010 Március 31, 21:59:45
hát majd nem
elsö a kaszni futomü stb.
használd élvezd
ráérsz utána motort épiteni egy jó kis 2.4-es typ4-et
Kaszni szerintem csak a nyár folyamán lesz teljesen készen :S. Alváznál tartunk most, homokfújva lett, ki lett lakatolva ahol szükség volt, elvileg a héten az első futómű is meglesz aztán haladunk tovább, de itt megnézheted hol állunk most
www.vwbug.blog.hu
, a lakatolás és az azóta történő alváz festés még nincs fent de a héten felrakom azt is.
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9047 Dátum:
2010 Március 31, 22:00:23 »
Idézetet írta: MatroX - 2010 Március 31, 21:55:45
Ezzel arra célzol hogy inkább maradjak a gyári 1.3-nál nem éri meg igazán?
1.3 átalakítása 1.6-osra hoz eredményt és nem kerül sokba, ne hagyd magad megvezetni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9046 Dátum:
2010 Március 31, 21:59:45 »
Idézetet írta: MatroX - 2010 Március 31, 21:55:45
Ezzel arra célzol hogy inkább maradjak a gyári 1.3-nál nem éri meg igazán?
hát majd nem
elsö a kaszni futomü stb.
használd élvezd
ráérsz utána motort épiteni egy jó kis 2.4-es typ4-et
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9045 Dátum:
2010 Március 31, 21:55:45 »
Idézetet írta: vwboxer - 2010 Március 31, 21:53:21
csak utánanéz mielött fölöslegesen szorni kezdi a pénzét
amugy igazad van kb.500 a beugro
persze alkalmi vétel mindig van
Ezzel arra célzol hogy inkább maradjak a gyári 1.3-nál nem éri meg igazán?
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Oldalak:
1
...
326
327
328
329
330
[
331
]
332
333
334
335
336
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...