www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 21:52:22

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 263 264 265 266 267 [268] 269 270 271 272 273 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3401936 alkalommal)
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11604 Dátum: 2010 November 03, 10:56:23 »

Látod, egyik se egy Grétsy László 
Nyissunk már egy nyelvtani topicot, had örüljenek...

had? inkább hadd,nem? Grin Grin
a had az a sereg Grin Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #11603 Dátum: 2010 November 03, 10:53:04 »

Minek. A nyelvtan mindenütt érvényes. 

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11602 Dátum: 2010 November 03, 10:24:08 »


Most ezzel mit akartál mondani?  Huh
azt akarta mondani hogy mi büdös balkáni parasztok vagyunk mert egy rozsdás kalapáccsal nem tudunk ilyet hebrákolni Undecided

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11601 Dátum: 2010 November 03, 10:11:20 »

a helyzet az:
hogy vannak emberek akik szep dolgokat vesznek össze - vissza, pedig rozsdas kalapaccsal is lehet szep munkat vegezni,  csak tudni kell ( kellene )  vele dolgozni . . .
khmm khmmm Evil Evil
na de mindegy , ha örül a szive , legyen jo napja Smiley


Most ezzel mit akartál mondani?  Huh

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #11600 Dátum: 2010 November 03, 09:47:00 »

Minek. A nyelvtan mindenütt érvényes. 

Látod, egyik se egy Grétsy László 
Nyissunk már egy nyelvtani topicot, had örüljenek...
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #11599 Dátum: 2010 November 03, 09:42:12 »

Látod, egyik se egy Grétsy László 
Nyissunk már egy nyelvtani topicot, had örüljenek...
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #11598 Dátum: 2010 November 03, 08:57:57 »

a helyzet az:
hogy vannak emberek akik szep dolgokat vesznek össze - vissza, pedig rozsdas kalapaccsal is lehet szep munkat vegezni,  csak tudni kell ( kellene )  vele dolgozni . . .
khmm khmmm Evil Evil
na de mindegy , ha örül a szive , legyen jo napja Smiley

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #11597 Dátum: 2010 November 03, 08:30:23 »


Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11596 Dátum: 2010 November 03, 08:05:50 »

És az ára is nagyon jó!
  Undecided gazdag buzik

Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #11595 Dátum: 2010 November 02, 23:16:37 »

Ügyes mester munkája, már voltam a műhelyébe!
Spa-ban is verték rá a nyálukat a hozzáértők, annyira jó minőség!!
És az ára is nagyon jó!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11594 Dátum: 2010 November 02, 23:12:16 »

Megérkezett Csillag Gabitól a rudazatom az IDF-hez.


Azt kell mondjam, hogy nem összehasonlítható az amerikai (scat, bugpack stb.) rudazatokkal, de még a CSP rudazatától is egy fényévvel jobb.
A JKM rudazatom volt ilyen szinten, de az meg jóval drágább.

Gyönyörű kidolgozás, pontos illesztések, jó állíthatóság. Duplán csapágyazott, nagyon szép.


Majd megnézhetitek népautós szilveszteren. Nagyon ott van ez a rudazat.
mind 2 motorom on 2éve ez van

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11593 Dátum: 2010 November 02, 22:40:33 »

Ügyes mester munkája, már voltam a műhelyében!
Spa-ba is verték rá a nyálukat a hozzáértők, annyira jó minőség!!
És az ára is nagyon jó!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #11592 Dátum: 2010 November 02, 22:32:16 »

Ügyes mester munkája, már voltam a műhelyébe!
Spa-ba is verték rá a nyálukat a hozzáértők, annyira jó minőség!!
És az ára is nagyon jó!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11591 Dátum: 2010 November 02, 22:28:34 »

lézervágás awi hegesztés, esztergálás,jobbos-balos menetvágás
ne vetkőzz szopni fogsz Roll Eyes


...és polírozás, varratok eltüntetése, lézervágás nyomának eltüntetése.  Remek munka, elhihetitek.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #11590 Dátum: 2010 November 02, 21:58:06 »

lézervágás awi hegesztés, esztergálás,jobbos-balos menetvágás
ne vetkőzz szopni fogsz Roll Eyes
nananana,ne magadból indulj ki.v pityubából  Grin

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11589 Dátum: 2010 November 02, 21:57:05 »

.... s jól aprólékosan lefotózod s megmutatod?csak h lássam képes lennék-é rá,h csináljak.  Roll Eyes
lézervágás awi hegesztés, esztergálás,jobbos-balos menetvágás
ne vetkőzz szopni fogsz Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11588 Dátum: 2010 November 02, 21:52:25 »

amúgy mien rudazat, mien gyártmányú?
* csináltatja valami ügyes csókával  Roll Eyes

Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #11587 Dátum: 2010 November 02, 21:48:06 »

ez tényleg hibátlan cucc még a csapágyak porvédő qpakja is míves! nekem annyira teccik hogy veszek belőle mégegyet Roll Eyes
.... s jól aprólékosan lefotózod s megmutatod?csak h lássam képes lennék-é rá,h csináljak.  Roll Eyes

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #11586 Dátum: 2010 November 02, 21:44:01 »

Megérkezett Csillag Gabitól a rudazatom az IDF-hez.


Azt kell mondjam, hogy nem összehasonlítható az amerikai (scat, bugpack stb.) rudazatokkal, de még a CSP rudazatától is egy fényévvel jobb.
A JKM rudazatom volt ilyen szinten, de az meg jóval drágább.

Gyönyörű kidolgozás, pontos illesztések, jó állíthatóság. Duplán csapágyazott, nagyon szép.


Majd megnézhetitek népautós szilveszteren. Nagyon ott van ez a rudazat.
amúgy mien rudazat, mien gyártmányú?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11585 Dátum: 2010 November 02, 21:23:08 »

megskubiznék már egy ilyet,hátha...
ez tényleg hibátlan cucc még a csapágyak porvédő qpakja is míves! nekem annyira teccik hogy veszek belőle mégegyet Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2010 November 02, 21:24:53 írta tati »

Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #11584 Dátum: 2010 November 02, 21:20:48 »

Megérkezett Csillag Gabitól a rudazatom az IDF-hez.


Azt kell mondjam, hogy nem összehasonlítható az amerikai (scat, bugpack stb.) rudazatokkal, de még a CSP rudazatától is egy fényévvel jobb.
A JKM rudazatom volt ilyen szinten, de az meg jóval drágább.

Gyönyörű kidolgozás, pontos illesztések, jó állíthatóság. Duplán csapágyazott, nagyon szép.


Majd megnézhetitek népautós szilveszteren. Nagyon ott van ez a rudazat.
megskubiznék már egy ilyet,hátha...

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11583 Dátum: 2010 November 02, 21:08:03 »




Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #11582 Dátum: 2010 November 02, 21:05:40 »

Megérkezett Csillag Gabitól a rudazatom az IDF-hez.


Azt kell mondjam, hogy nem összehasonlítható az amerikai (scat, bugpack stb.) rudazatokkal, de még a CSP rudazatától is egy fényévvel jobb.
A JKM rudazatom volt ilyen szinten, de az meg jóval drágább.

Gyönyörű kidolgozás, pontos illesztések, jó állíthatóság. Duplán csapágyazott, nagyon szép.


Majd megnézhetitek népautós szilveszteren. Nagyon ott van ez a rudazat.
« Utoljára szerkesztve: 2010 November 02, 21:09:47 írta Bill »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11581 Dátum: 2010 November 02, 21:01:59 »

Megérkezett Csillag Gabitól a rudazatom az IDF-hez.


Azt kell mondjam, hogy nem összehasonlítható az amerikai (scat, bugpack stb.) rudazatokkal, de még a CSP rudazatától is egy fényévvel jobb.
A JKM rudazatom volt ilyen szinten, de az meg jóval drágább.

Gyönyörű kidolgozás, pontos illesztések, jó állíthatóság. Duplán csapágyazott, nagyon szép.


Majd megnézhetitek népautós szilveszteren. Nagyon ott van ez a rudazat.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11580 Dátum: 2010 Október 31, 11:49:02 »

Kis hengerfej túrás:

http://callook.freeblog.hu/

A képek sajnos nem érzékeltetik annyira a különbséget a 2 csatorna között...

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #11579 Dátum: 2010 Október 30, 20:52:09 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11578 Dátum: 2010 Október 30, 20:45:55 »





flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #11577 Dátum: 2010 Október 30, 20:44:33 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #11576 Dátum: 2010 Október 30, 20:29:33 »

Szájkarate, jeeeeee. Smiley Cool
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11575 Dátum: 2010 Október 30, 20:07:45 »

szerintem gonoszak vagytok!
még szerencse, hogy nem találkoztatok stunttal személyesen, mert egy vadállat, kitépné a végtagjaitokat :-)))


A két hangember a végén keservesen fog sírni.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11574 Dátum: 2010 Október 30, 13:13:58 »

szerintem gonoszak vagytok!
még szerencse, hogy nem találkoztatok stunttal személyesen, mert egy vadállat, kitépné a végtagjaitokat :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11573 Dátum: 2010 Október 30, 12:12:02 »


irigyellek.

remélem pár év (évtized) múlva a stunt motorok valami hasonló perverzió fétisei lesznek, mint a gene berg szarok.

Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #11572 Dátum: 2010 Október 30, 10:09:39 »

irigyellek.

remélem pár év (évtized) múlva a stunt motorok valami hasonló perverzió fétisei lesznek, mint a gene berg szarok.
soha Grin

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11571 Dátum: 2010 Október 29, 22:10:07 »

milyen 200km??????? heee???
idén megvolt a 400is:-)
Ja bízok benne. Ha nem eszik kurva sokat. Remélem az 8L beéri.
Az 1,6 beverte a 12is.

irigyellek.

remélem pár év (évtized) múlva a stunt motorok valami hasonló perverzió fétisei lesznek, mint a gene berg szarok.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #11570 Dátum: 2010 Október 29, 21:48:56 »

arra az évente 200 km-re nem tökmidegy?  Evil
remélem fasza motorral több helyre eltolod az arcod :-))
milyen 200km??????? heee???
idén megvolt a 400is:-)
Ja bízok benne. Ha nem eszik kurva sokat. Remélem az 8L beéri.
Az 1,6 beverte a 12is.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11569 Dátum: 2010 Október 29, 21:46:34 »

Motor a helyén.
Hát mit is mondjak.
Úgy megy mint az állat. Hihetetlen hogy veszi a fordulatot.
Legjobb párosítás a c25 tengely+empi 1:25himba Evil Evil

arra az évente 200 km-re nem tökmidegy?  Evil
remélem fasza motorral több helyre eltolod az arcod :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #11568 Dátum: 2010 Október 29, 20:46:49 »

Motor a helyén.
Hát mit is mondjak.
Úgy megy mint az állat. Hihetetlen hogy veszi a fordulatot.
Legjobb párosítás a c25 tengely+empi 1:25himba Evil Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #11567 Dátum: 2010 Október 28, 20:06:27 »

Gyári tőke tökéletes bele. Mivel mérted? Elvileg 102 gramm a gyári?!
W110-hez még elmegy a szimpla rugó, de nem árt ha abból az erősítettet teszed. De az a kérdésed értelmetlen, hogy: gyári szeleprugó mennyire tolerálja a nagyobb erőket?
Szeleprugót a magas fordulat miatt cserélnek, nem erők miatt, illetve azért mert ha túl nagy az emelésed, akkor a gyári össze tud ülni, mert annál a 2 végénél sűrűbb a menet...



Ékszerész mérte ékszerboltba Smiley Gondolom nem csal neki a mérleg. Elég kopott a tőke amikor megfogom a tetejét érezhetően humorú és látni is a kopást egy körben. (elfelejtettem lefotózni)

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11566 Dátum: 2010 Október 28, 20:00:58 »

http://oettingertsv.blogspot.com/2010/10/vezerles.html

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11565 Dátum: 2010 Október 28, 19:50:43 »

Gyári tőke tökéletes bele. Mivel mérted? Elvileg 102 gramm a gyári?!
W110-hez még elmegy a szimpla rugó, de nem árt ha abból az erősítettet teszed. De az a kérdésed értelmetlen, hogy: gyári szeleprugó mennyire tolerálja a nagyobb erőket?
Szeleprugót a magas fordulat miatt cserélnek, nem erők miatt, illetve azért mert ha túl nagy az emelésed, akkor a gyári össze tud ülni, mert annál a 2 végénél sűrűbb a menet...

Szelepemelő tőke súlyának megválasztása mi alapján történik??? W110 tengely lenne a motorban, nagyobb szelepek a hengerfejben, (1915ccm -es hengerek), illetve gyári szeleprugó mennyire tolerálja a nagyobb erőket??? Dupla rugó szükséges lessz minden féle képpen??


Szelepemelő tőkét cseréni kell így is úgy is mert homorú a teteje. Szt még a gyári mert szétszedve nem volt soha ennyire. 85,3g a súlya amiket kiszedtem belőle.

Oldalak: 1 ... 263 264 265 266 267 [268] 269 270 271 272 273 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.129 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.