www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 21:41:15
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
263
264
265
266
267
[
268
]
269
270
271
272
273
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3401879 alkalommal)
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11604 Dátum:
2010 November 03, 10:56:23 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 November 03, 09:42:12
Látod, egyik se egy Grétsy László
Nyissunk már egy nyelvtani topicot,
had
örüljenek...
had? inkább hadd,nem?
a had az a sereg
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11603 Dátum:
2010 November 03, 10:53:04 »
Idézetet írta: gsattila - 2010 November 03, 09:47:00
Minek. A nyelvtan mindenütt érvényes.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11602 Dátum:
2010 November 03, 10:24:08 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 03, 10:11:20
Most ezzel mit akartál mondani?
azt akarta mondani hogy mi büdös balkáni parasztok vagyunk mert egy rozsdás kalapáccsal nem tudunk ilyet hebrákolni
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11601 Dátum:
2010 November 03, 10:11:20 »
Idézetet írta: xoyox - 2010 November 03, 08:57:57
a helyzet az:
hogy vannak emberek akik szep dolgokat vesznek össze - vissza, pedig rozsdas kalapaccsal is lehet szep munkat vegezni, csak tudni kell ( kellene ) vele dolgozni . . .
khmm khmmm
na de mindegy , ha örül a szive , legyen jo napja
Most ezzel mit akartál mondani?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11600 Dátum:
2010 November 03, 09:47:00 »
Minek. A nyelvtan mindenütt érvényes.
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 November 03, 09:42:12
Látod, egyik se egy Grétsy László
Nyissunk már egy nyelvtani topicot, had örüljenek...
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11599 Dátum:
2010 November 03, 09:42:12 »
Idézetet írta: Bill - 2010 November 03, 08:30:23
Látod, egyik se egy Grétsy László
Nyissunk már egy nyelvtani topicot, had örüljenek...
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11598 Dátum:
2010 November 03, 08:57:57 »
a helyzet az:
hogy vannak emberek akik szep dolgokat vesznek össze - vissza, pedig rozsdas kalapaccsal is lehet szep munkat vegezni, csak tudni kell ( kellene ) vele dolgozni . . .
khmm khmmm
na de mindegy , ha örül a szive , legyen jo napja
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11597 Dátum:
2010 November 03, 08:30:23 »
Idézetet írta: ratro - 2010 November 02, 23:16:37
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11596 Dátum:
2010 November 03, 08:05:50 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 November 02, 22:32:16
És az ára is nagyon jó!
gazdag buzik
www.tatinson.hu
www.kck.hu
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11595 Dátum:
2010 November 02, 23:16:37 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 November 02, 22:32:16
Ügyes mester munkája, már voltam a műhelyébe!
Spa-ba
n
is verték rá a nyálukat a hozzáértők, annyira jó minőség!!
És az ára is nagyon jó!
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11594 Dátum:
2010 November 02, 23:12:16 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 02, 21:01:59
Megérkezett Csillag Gabitól a rudazatom az IDF-hez.
Azt kell mondjam, hogy nem összehasonlítható az amerikai (scat, bugpack stb.) rudazatokkal, de még a CSP rudazatától is egy fényévvel jobb.
A JKM rudazatom volt ilyen szinten, de az meg jóval drágább.
Gyönyörű kidolgozás, pontos illesztések, jó állíthatóság. Duplán csapágyazott, nagyon szép.
Majd megnézhetitek népautós szilveszteren. Nagyon ott van ez a rudazat.
mind 2 motorom on 2éve ez van
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11593 Dátum:
2010 November 02, 22:40:33 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 November 02, 22:32:16
Ügyes mester munkája, már voltam a műhelyébe
n
!
Spa-ba is verték rá a nyálukat a hozzáértők, annyira jó minőség!!
És az ára is nagyon jó!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11592 Dátum:
2010 November 02, 22:32:16 »
Ügyes mester munkája, már voltam a műhelyébe!
Spa-ba is verték rá a nyálukat a hozzáértők, annyira jó minőség!!
És az ára is nagyon jó!
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11591 Dátum:
2010 November 02, 22:28:34 »
Idézetet írta: tati - 2010 November 02, 21:57:05
lézervágás awi hegesztés, esztergálás,jobbos-balos menetvágás
ne vetkőzz szopni fogsz
...és polírozás, varratok eltüntetése, lézervágás nyomának eltüntetése. Remek munka, elhihetitek.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
drflexes
Hozzászólások: 4531
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11590 Dátum:
2010 November 02, 21:58:06 »
Idézetet írta: tati - 2010 November 02, 21:57:05
lézervágás awi hegesztés, esztergálás,jobbos-balos menetvágás
ne vetkőzz szopni fogsz
nananana,ne magadból indulj ki.v pityubából
új számom van:20 592 5434
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11589 Dátum:
2010 November 02, 21:57:05 »
Idézetet írta: drflexes - 2010 November 02, 21:48:06
.... s jól aprólékosan lefotózod s megmutatod?csak h lássam képes lennék-é rá,h csináljak.
lézervágás awi hegesztés, esztergálás,jobbos-balos menetvágás
ne vetkőzz szopni fogsz
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11588 Dátum:
2010 November 02, 21:52:25 »
Idézetet írta: Bill - 2010 November 02, 21:44:01
amúgy mien rudazat, mien gyártmányú?
* csináltatja valami ügyes csókával
www.tatinson.hu
www.kck.hu
drflexes
Hozzászólások: 4531
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11587 Dátum:
2010 November 02, 21:48:06 »
Idézetet írta: tati - 2010 November 02, 21:23:08
ez tényleg hibátlan cucc még a csapágyak porvédő qpakja is míves!
nekem annyira teccik hogy veszek belőle mégegyet
.... s jól aprólékosan lefotózod s megmutatod?csak h lássam képes lennék-é rá,h csináljak.
új számom van:20 592 5434
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11586 Dátum:
2010 November 02, 21:44:01 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 02, 21:01:59
Megérkezett Csillag Gabitól a rudazatom az IDF-hez.
Azt kell mondjam, hogy nem összehasonlítható az amerikai (scat, bugpack stb.) rudazatokkal, de még a CSP rudazatától is egy fényévvel jobb.
A JKM rudazatom volt ilyen szinten, de az meg jóval drágább.
Gyönyörű kidolgozás, pontos illesztések, jó állíthatóság. Duplán csapágyazott, nagyon szép.
Majd megnézhetitek népautós szilveszteren. Nagyon ott van ez a rudazat.
amúgy mien rudazat, mien gyártmányú?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11585 Dátum:
2010 November 02, 21:23:08 »
Idézetet írta: drflexes - 2010 November 02, 21:20:48
megskubiznék már egy ilyet,hátha...
ez tényleg hibátlan cucc még a csapágyak porvédő qpakja is míves!
nekem annyira teccik hogy veszek belőle mégegyet
«
Utoljára szerkesztve: 2010 November 02, 21:24:53 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
drflexes
Hozzászólások: 4531
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11584 Dátum:
2010 November 02, 21:20:48 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 02, 21:01:59
Megérkezett Csillag Gabitól a rudazatom az IDF-hez.
Azt kell mondjam, hogy nem összehasonlítható az amerikai (scat, bugpack stb.) rudazatokkal, de még a CSP rudazatától is egy fényévvel jobb.
A JKM rudazatom volt ilyen szinten, de az meg jóval drágább.
Gyönyörű kidolgozás, pontos illesztések, jó állíthatóság. Duplán csapágyazott, nagyon szép.
Majd megnézhetitek népautós szilveszteren. Nagyon ott van ez a rudazat.
megskubiznék már egy ilyet,hátha...
új számom van:20 592 5434
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11583 Dátum:
2010 November 02, 21:08:03 »
Idézetet írta: Bill - 2010 November 02, 21:05:40
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11582 Dátum:
2010 November 02, 21:05:40 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 02, 21:01:59
Megérkezett Csillag Gabitól a rudazatom az IDF-hez.
Azt kell mondjam, hogy nem összehasonlítható az amerikai (scat, bugpack stb.) rudazatokkal, de még a CSP rudazatától is egy fényévvel jobb.
A JKM rudazatom volt ilyen szinten, de az meg jóval drágább.
Gyönyörű kidolgozás, pontos illesztések, jó állíthatóság. Duplán csapágyazott, nagyon szép.
Majd megnézhetitek népautós szilveszteren. Nagyon ott van ez a rudazat.
«
Utoljára szerkesztve: 2010 November 02, 21:09:47 írta Bill
»
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11581 Dátum:
2010 November 02, 21:01:59 »
Megérkezett Csillag Gabitól a rudazatom az IDF-hez.
Azt kell mondjam, hogy nem összehasonlítható az amerikai (scat, bugpack stb.) rudazatokkal, de még a CSP rudazatától is egy fényévvel jobb.
A JKM rudazatom volt ilyen szinten, de az meg jóval drágább.
Gyönyörű kidolgozás, pontos illesztések, jó állíthatóság. Duplán csapágyazott, nagyon szép.
Majd megnézhetitek népautós szilveszteren. Nagyon ott van ez a rudazat.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11580 Dátum:
2010 Október 31, 11:49:02 »
Kis hengerfej túrás:
http://callook.freeblog.hu/
A képek sajnos nem érzékeltetik annyira a különbséget a 2 csatorna között...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11579 Dátum:
2010 Október 30, 20:52:09 »
Buzi, aki fékez! :-)))
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11578 Dátum:
2010 Október 30, 20:45:55 »
Idézetet írta: Protheus - 2010 Október 30, 20:44:33
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11577 Dátum:
2010 Október 30, 20:44:33 »
Buzi, aki fékez! :-)))
Patrone
Hozzászólások: 485
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11576 Dátum:
2010 Október 30, 20:29:33 »
Szájkarate, jeeeeee.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11575 Dátum:
2010 Október 30, 20:07:45 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 Október 30, 13:13:58
szerintem gonoszak vagytok!
még szerencse, hogy nem találkoztatok stunttal személyesen, mert egy vadállat, kitépné a végtagjaitokat :-)))
A két hangember a végén keservesen fog sírni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11574 Dátum:
2010 Október 30, 13:13:58 »
szerintem gonoszak vagytok!
még szerencse, hogy nem találkoztatok stunttal személyesen, mert egy vadállat, kitépné a végtagjaitokat :-)))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11573 Dátum:
2010 Október 30, 12:12:02 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 Október 29, 22:10:07
irigyellek.
remélem pár év (évtized) múlva a stunt motorok valami hasonló perverzió fétisei lesznek, mint a gene berg szarok.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11572 Dátum:
2010 Október 30, 10:09:39 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 Október 29, 22:10:07
irigyellek.
remélem pár év (évtized) múlva a stunt motorok valami hasonló perverzió fétisei lesznek, mint a gene berg szarok.
soha
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11571 Dátum:
2010 Október 29, 22:10:07 »
Idézetet írta: maxi - 2010 Október 29, 21:48:56
milyen 200km??????? heee???
idén megvolt a 400is:-)
Ja bízok benne. Ha nem eszik kurva sokat. Remélem az 8L beéri.
Az 1,6 beverte a 12is.
irigyellek.
remélem pár év (évtized) múlva a stunt motorok valami hasonló perverzió fétisei lesznek, mint a gene berg szarok.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11570 Dátum:
2010 Október 29, 21:48:56 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 Október 29, 21:46:34
arra az évente 200 km-re nem tökmidegy?
remélem fasza motorral több helyre eltolod az arcod :-))
milyen 200km??????? heee???
idén megvolt a 400is:-)
Ja bízok benne. Ha nem eszik kurva sokat. Remélem az 8L beéri.
Az 1,6 beverte a 12is.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11569 Dátum:
2010 Október 29, 21:46:34 »
Idézetet írta: maxi - 2010 Október 29, 20:46:49
Motor a helyén.
Hát mit is mondjak.
Úgy megy mint az állat. Hihetetlen hogy veszi a fordulatot.
Legjobb párosítás a c25 tengely+empi 1:25himba
arra az évente 200 km-re nem tökmidegy?
remélem fasza motorral több helyre eltolod az arcod :-))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11568 Dátum:
2010 Október 29, 20:46:49 »
Motor a helyén.
Hát mit is mondjak.
Úgy megy mint az állat. Hihetetlen hogy veszi a fordulatot.
Legjobb párosítás a c25 tengely+empi 1:25himba
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11567 Dátum:
2010 Október 28, 20:06:27 »
Idézetet írta: callook - 2010 Október 28, 19:50:43
Gyári tőke tökéletes bele. Mivel mérted? Elvileg 102 gramm a gyári?!
W110-hez még elmegy a szimpla rugó, de nem árt ha abból az erősítettet teszed. De az a kérdésed értelmetlen, hogy: gyári szeleprugó mennyire tolerálja a nagyobb erőket?
Szeleprugót a magas fordulat miatt cserélnek, nem erők miatt, illetve azért mert ha túl nagy az emelésed, akkor a gyári össze tud ülni, mert annál a 2 végénél sűrűbb a menet...
Ékszerész mérte ékszerboltba
Gondolom nem csal neki a mérleg. Elég kopott a tőke amikor megfogom a tetejét érezhetően humorú és látni is a kopást egy körben. (elfelejtettem lefotózni)
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11566 Dátum:
2010 Október 28, 20:00:58 »
http://oettingertsv.blogspot.com/2010/10/vezerles.html
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11565 Dátum:
2010 Október 28, 19:50:43 »
Gyári tőke tökéletes bele. Mivel mérted? Elvileg 102 gramm a gyári?!
W110-hez még elmegy a szimpla rugó, de nem árt ha abból az erősítettet teszed. De az a kérdésed értelmetlen, hogy: gyári szeleprugó mennyire tolerálja a nagyobb erőket?
Szeleprugót a magas fordulat miatt cserélnek, nem erők miatt, illetve azért mert ha túl nagy az emelésed, akkor a gyári össze tud ülni, mert annál a 2 végénél sűrűbb a menet...
Idézetet írta: MatroX - 2010 Október 28, 15:30:51
Szelepemelő tőke súlyának megválasztása mi alapján történik??? W110 tengely lenne a motorban, nagyobb szelepek a hengerfejben, (1915ccm -es hengerek), illetve gyári szeleprugó mennyire tolerálja a nagyobb erőket??? Dupla rugó szükséges lessz minden féle képpen??
Szelepemelő tőkét cseréni kell így is úgy is mert homorú a teteje. Szt még a gyári mert szétszedve nem volt soha ennyire. 85,3g a súlya amiket kiszedtem belőle.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Oldalak:
1
...
263
264
265
266
267
[
268
]
269
270
271
272
273
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...