www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 19:24:31

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 262 263 264 265 266 [267] 268 269 270 271 272 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3401564 alkalommal)
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #11644 Dátum: 2010 November 05, 08:57:39 »


A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #11643 Dátum: 2010 November 05, 08:23:18 »


új számom van:20 592 5434
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #11642 Dátum: 2010 November 05, 08:21:01 »

ámen.  Cool

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #11641 Dátum: 2010 November 05, 08:07:22 »

ez így igaz ! én speciel nem sajnálom a Gabitól, kitalálták,megcsinálták és kurvajó lett
ami pedig kurvajó azt meg kell fizetni
ámen.  Cool

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11640 Dátum: 2010 November 05, 08:03:14 »

ez így igaz ! én speciel nem sajnálom a Gabitól, kitalálták,megcsinálták és kurvajó lett
ami pedig kurvajó azt meg kell fizetni
tényleg kurva jó!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #11639 Dátum: 2010 November 05, 07:44:18 »

Meg azért ez is egy rétegmodell.Sajnos nem minden bogarasnak van lehetösége illetve szüksége dupla karbira. Roll EyesÉs a kereslet egy része a *álltal le van fedve.Egy vagy két darabért meg nem érdemes gépparkot fenn tartani.
ez így igaz ! én speciel nem sajnálom a Gabitól, kitalálták,megcsinálták és kurvajó lett
ami pedig kurvajó azt meg kell fizetni

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #11638 Dátum: 2010 November 05, 07:32:22 »

abban a rudazatban nem a szépsége ami a különleges,hanem az hogy baromi jó, világszinten elismerve
de mint minden az is másolható !
és egy olyan ember aki rendelkezik vele vagy hozzáfér egy olyan gépparkhoz ami a gyártáshoz kell, az bizony a negyedéből legyártja
más kérdés a saját munkaidő díjazásának számítása,a befektetett tőke megtérülésének kockázata és a kereskedői haszon, mert ugye mindenkinek élnie kell valamiből
Meg azért ez is egy rétegmodell.Sajnos nem minden bogarasnak van lehetösége illetve szüksége dupla karbira. Roll EyesÉs a kereslet egy része a *álltal le van fedve.Egy vagy két darabért meg nem érdemes gépparkot fenn tartani.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #11637 Dátum: 2010 November 05, 07:23:17 »

Én voltam a srácnál aki a *-nak gyártja a rudazatokat, ő egy ötvösművész. Nehéz lesz felvenni vele a kesztyűt!
abban a rudazatban nem a szépsége ami a különleges,hanem az hogy baromi jó, világszinten elismerve
de mint minden az is másolható !
és egy olyan ember aki rendelkezik vele vagy hozzáfér egy olyan gépparkhoz ami a gyártáshoz kell, az bizony a negyedéből legyártja
más kérdés a saját munkaidő díjazásának számítása,a befektetett tőke megtérülésének kockázata és a kereskedői haszon, mert ugye mindenkinek élnie kell valamiből

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #11636 Dátum: 2010 November 04, 21:41:01 »

Én voltam a srácnál aki a *-nak gyártja a rudazatokat, ő egy ötvösművész. Nehéz lesz felvenni vele a kesztyűt!
jaja Smiley
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #11635 Dátum: 2010 November 04, 20:31:29 »

Én voltam a srácnál aki a *-nak gyártja a rudazatokat, ő egy ötvösművész. Nehéz lesz felvenni vele a kesztyűt!

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #11634 Dátum: 2010 November 04, 18:56:29 »



Az én motorom AS41-es,  Leoné AS21-es.  Mind a kettő jól van megcsinálva... Erről ennyit.
Szóval csak ennyi a titok? Grin Cool

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11633 Dátum: 2010 November 04, 10:06:03 »


Gondoltam hogy nem 1 bogár motor fordult meg a kezed alatt és tudsz valamit hozzászólni.

Igen, hozzá tudok szólni, de ha valaki "erősen lebeszélt" az AS41-esről, akkor biztos megindokolta és nem úgy kezdődött az indoklás, hogy "az egyik haveromnak..."

Én csak azt tudom mondani, hogy az AS21-es blokk csak pár évig volt, főleg vékonypálcás busz motorok voltak iylenek, de azután a gyári is visszatért az AS41-es blokkhoz, mert bár az as21-es kicsit keményebb, repedésre jobban hajlamos, kevésbé rugalmas. Megoszlanak a vélemények, hogy melyik jobb tuningmotornak, van aki az egyiket, van aki a másikat tartja jobbnak, de AS41-ből nagyon komoly, 200 lóerő közeli motork készültek és futnak régóta.
A blokkban a csapágy beverődése elsősorban nem a teljesítménytől van, hanem a rezgéstől, fordulattól. 5000 az a fordulatszám, ahol a gyári főtengely már hajlamos görbülni és a középső és hátsó (lendkeréknél) csapágy beverődik. Gene Berg is azt mondta, hogy 5000 felett csak acél hordozós középcsapágy és kiegyensúlyozott alkatrészek, amelyek nem generálnak akkora rezgéseket.

Az én motorom AS41-es,  Leoné AS21-es.  Mind a kettő jól van megcsinálva és nem fog gyorsan beverődni. Erről ennyit.
« Utoljára szerkesztve: 2010 November 04, 10:07:42 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #11632 Dátum: 2010 November 04, 08:24:42 »

ez az arány az összes bogáralkatrészen a szentháromságba  Undecided

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11631 Dátum: 2010 November 04, 08:16:03 »

ez az arány az összes bogáralkatrészen a szentháromságba  Undecided

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #11630 Dátum: 2010 November 03, 22:57:36 »


Akkor miért kérdezel meg minket is?


Gondoltam hogy nem 1 bogár motor fordult meg a kezed alatt és tudsz valamit hozzászólni.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #11629 Dátum: 2010 November 03, 22:43:18 »

2db azaz 1pár denso gyújtótrafó eladó,
Gsx-r600-é volt talán nekem a banditon volt amíg nem vettem gyáriakat.
4Hengeres motorra jó. a trafóból 2gyertyakábel jön ki egyszerre adja a szikrát és van rajta értelem szerűen egy még + és - csatlakozó is.
Ha valaki ilyenre vágyik, és speciális gyújtást akar bogarára itt az alkalom.
Ára: 17K postával.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #11628 Dátum: 2010 November 03, 21:22:17 »

Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #11627 Dátum: 2010 November 03, 21:20:36 »

Csak mert grammoltál, köböltél, és kiállást állítottál Smiley

másnak sincs megtiltva..
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #11626 Dátum: 2010 November 03, 20:51:49 »

miért ne lehetne ? * 28eft ért adja ,  ha te 15-20eft-ért megcsinálod tőled veszem 
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #11625 Dátum: 2010 November 03, 20:02:22 »

Csak mert grammoltál, köböltél, és kiállást állítottál Smiley


7000 km alatt nekem egyáltalán nem.  Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11624 Dátum: 2010 November 03, 19:59:16 »

Nem. Egyátalán nincs neki as21-es eladó.


Stunt vagy valaki ak szétbontotta a tuning motorját az mit tapasztalt??? Csapágy nem verődött be egyátalán??


7000 km alatt nekem egyáltalán nem.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11623 Dátum: 2010 November 03, 19:58:37 »

As 41 vagy As 21-ből jobb a tuningmotort építeni???? Erősen lebeszéltek arról hogy AS 41 -ből csináljak. Smiley


Akkor miért kérdezel meg minket is?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #11622 Dátum: 2010 November 03, 19:54:07 »

És ki beszélt le? Akinek volt egy eladó As21-e?

Nem. Egyátalán nincs neki as21-es eladó.


Stunt vagy valaki ak szétbontotta a tuning motorját az mit tapasztalt??? Csapágy nem verődött be egyátalán??

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #11621 Dátum: 2010 November 03, 19:42:54 »

As 41 vagy As 21-ből jobb a tuningmotort építeni???? Erősen lebeszéltek arról hogy AS 41 -ből csináljak. Smiley
És ki beszélt le? Akinek volt egy eladó As21-e?

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #11620 Dátum: 2010 November 03, 19:35:35 »

Akkor vegyél alumínium blokkot.  Huh

As 41 vagy As 21-ből jobb a tuningmotort építeni???? Erősen lebeszéltek arról hogy AS 41 -ből csináljak. Smiley
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #11619 Dátum: 2010 November 03, 19:29:31 »

As 41 vagy As 21-ből jobb a tuningmotort építeni???? Erősen lebeszéltek arról hogy AS 41 -ből csináljak. Smiley

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11618 Dátum: 2010 November 03, 16:05:00 »

erre szted lehet jelen állás szerint  értelmes választ adni?!  Cool
miért ne lehetne ? * 28eft ért adja ,  ha te 15-20eft-ért megcsinálod tőled veszem 

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11617 Dátum: 2010 November 03, 14:52:03 »

AS 41
AB-s motorkód milyen öntvény lehet??? Nem találom rajta se jobb se bal oldalt az öntvény számát.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #11616 Dátum: 2010 November 03, 14:51:26 »

AB-s motorkód milyen öntvény lehet??? Nem találom rajta se jobb se bal oldalt az öntvény számát.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #11615 Dátum: 2010 November 03, 14:08:02 »

Nem fért be a karbi:  Wink

30 lovas kutyaházam lesz. El van döntve.  Wink
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #11614 Dátum: 2010 November 03, 13:41:49 »

30 lovas kutyaházam lesz. El van döntve.  Wink
tetszik nekem is, de elkönyörögtek tölem, amikor eladtam a Balnat , vadi uj, nem beepitett allapotban, külsö olajhütös volt,  asszem 80 juro volt az ara 

 a masik alul:

hogy vannak emberek akik szep dolgokat vesznek össze - vissza, pedig rozsdas kalapaccsal is lehet szep munkat vegezni,  csak tudni kell ( kellene )  vele dolgozni . .
erre azt erti mindenki, hogy nem muszaj csili-vili szepen kidolgozott, elvarazsolt, siki-miki, szarokat venni es beepiteni, amikor  a masik egy rozsdas szarral is lever  . . .
Lasd a Börgatyas  Ostrak gyereket a 700 Euros Renault turbos rozsdakupac Bogaraval . . .

az esztetika szep, es jo dolog, de ha tunningolni akarod a kocsid, es idö alatt akarsz menni, akkor nem a siki-miki dolgokat kellene megvenni . . . hanem egy turbot, es egy kompressort, es masik hengefejet öntetni, (mert a tied 500 meteren szetszakad ...) remeljük, hogy nem, de en nem bizok benne .stb

Ja , es nem celoztam semmifele büdös balkani Alföldi parasztokra, de ha valaki ugy erzi, am legyen

(amugy meg szarok mindenre, itt süt a nap szep öszi idö van, elövettem a rettenetest, es ejjel lemegyek a Tora . .) adios mucsacsosz
« Utoljára szerkesztve: 2010 November 03, 13:44:42 írta xoyox »

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11613 Dátum: 2010 November 03, 13:24:51 »

30 lovas kutyaházam lesz. El van döntve.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #11612 Dátum: 2010 November 03, 11:35:45 »

ja  Smiley
na de mi lenne, ha nem ilyen hülyeség menne itt???
Pl. Aircult írhatna a Vee Dub mociról!!
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #11611 Dátum: 2010 November 03, 11:30:54 »

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #11610 Dátum: 2010 November 03, 11:25:11 »

Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #11609 Dátum: 2010 November 03, 11:22:31 »

és milyen áron? mert adott esetben érdekes is lehetne a dolog.  Cool
erre szted lehet jelen állás szerint  értelmes választ adni?!  Cool

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11608 Dátum: 2010 November 03, 11:21:02 »

és milyen áron? mert adott esetben érdekes is lehetne a dolog.  Cool
e kép alapján kb megtudnám/nk csinálni... s véletlenül sem nagyképűség mondatja velem.  Lips Sealed

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #11607 Dátum: 2010 November 03, 11:19:33 »

Óóó kapjátok be  Grin
(ez így helyes?  Tongue )
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #11606 Dátum: 2010 November 03, 11:16:47 »

Óóó kapjátok be  Grin
(ez így helyes?  Tongue )
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #11605 Dátum: 2010 November 03, 11:05:21 »

azt akarta mondani hogy mi büdös balkáni parasztok vagyunk mert egy rozsdás kalapáccsal nem tudunk ilyet hebrákolni Undecided
e kép alapján kb megtudnám/nk csinálni... s véletlenül sem nagyképűség mondatja velem.  Lips Sealed

új számom van:20 592 5434
Oldalak: 1 ... 262 263 264 265 266 [267] 268 269 270 271 272 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.