www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 19:26:01
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
262
263
264
265
266
[
267
]
268
269
270
271
272
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3401578 alkalommal)
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11644 Dátum:
2010 November 05, 08:57:39 »
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
drflexes
Hozzászólások: 4531
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11643 Dátum:
2010 November 05, 08:23:18 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 November 05, 08:21:01
új számom van:20 592 5434
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11642 Dátum:
2010 November 05, 08:21:01 »
Idézetet írta: drflexes - 2010 November 05, 08:07:22
ámen.
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
drflexes
Hozzászólások: 4531
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11641 Dátum:
2010 November 05, 08:07:22 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 November 05, 07:44:18
ez így igaz ! én speciel nem sajnálom a Gabitól, kitalálták,megcsinálták és kurvajó lett
ami pedig kurvajó azt meg kell fizetni
ámen.
új számom van:20 592 5434
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11640 Dátum:
2010 November 05, 08:03:14 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 November 05, 07:44:18
ez így igaz ! én speciel nem sajnálom a Gabitól, kitalálták,megcsinálták és kurvajó lett
ami pedig kurvajó azt meg kell fizetni
tényleg kurva jó!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11639 Dátum:
2010 November 05, 07:44:18 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2010 November 05, 07:32:22
Meg azért ez is egy rétegmodell.Sajnos nem minden bogarasnak van lehetösége illetve szüksége dupla karbira.
És a kereslet egy része a *álltal le van fedve.Egy vagy két darabért meg nem érdemes gépparkot fenn tartani.
ez így igaz ! én speciel nem sajnálom a Gabitól, kitalálták,megcsinálták és kurvajó lett
ami pedig kurvajó azt meg kell fizetni
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11638 Dátum:
2010 November 05, 07:32:22 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 November 05, 07:23:17
abban a rudazatban nem a szépsége ami a különleges,hanem az hogy baromi jó, világszinten elismerve
de mint minden az is másolható !
és egy olyan ember aki rendelkezik vele vagy hozzáfér egy olyan gépparkhoz ami a gyártáshoz kell, az bizony a negyedéből legyártja
más kérdés a saját munkaidő díjazásának számítása,a befektetett tőke megtérülésének kockázata és a kereskedői haszon, mert ugye mindenkinek élnie kell valamiből
Meg azért ez is egy rétegmodell.Sajnos nem minden bogarasnak van lehetösége illetve szüksége dupla karbira.
És a kereslet egy része a *álltal le van fedve.Egy vagy két darabért meg nem érdemes gépparkot fenn tartani.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11637 Dátum:
2010 November 05, 07:23:17 »
Idézetet írta: Sagaris - 2010 November 04, 20:31:29
Én voltam a srácnál aki a *-nak gyártja a rudazatokat, ő egy ötvösművész. Nehéz lesz felvenni vele a kesztyűt!
abban a rudazatban nem a szépsége ami a különleges,hanem az hogy baromi jó, világszinten elismerve
de mint minden az is másolható !
és egy olyan ember aki rendelkezik vele vagy hozzáfér egy olyan gépparkhoz ami a gyártáshoz kell, az bizony a negyedéből legyártja
más kérdés a saját munkaidő díjazásának számítása,a befektetett tőke megtérülésének kockázata és a kereskedői haszon, mert ugye mindenkinek élnie kell valamiből
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11636 Dátum:
2010 November 04, 21:41:01 »
Idézetet írta: Sagaris - 2010 November 04, 20:31:29
Én voltam a srácnál aki a *-nak gyártja a rudazatokat, ő egy ötvösművész. Nehéz lesz felvenni vele a kesztyűt!
jaja
Sagaris
Hozzászólások: 2302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11635 Dátum:
2010 November 04, 20:31:29 »
Én voltam a srácnál aki a *-nak gyártja a rudazatokat, ő egy ötvösművész. Nehéz lesz felvenni vele a kesztyűt!
1961 VW1200 DeLuxe
http://www.vulture.hu
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11634 Dátum:
2010 November 04, 18:56:29 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 04, 10:06:03
Az én motorom AS41-es, Leoné AS21-es. Mind a kettő jól van megcsinálva... Erről ennyit.
Szóval csak ennyi a titok?
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11633 Dátum:
2010 November 04, 10:06:03 »
Idézetet írta: MatroX - 2010 November 03, 22:57:36
Gondoltam hogy nem 1 bogár motor fordult meg a kezed alatt és tudsz valamit hozzászólni.
Igen, hozzá tudok szólni, de ha valaki "erősen lebeszélt" az AS41-esről, akkor biztos megindokolta és nem úgy kezdődött az indoklás, hogy "az egyik haveromnak..."
Én csak azt tudom mondani, hogy az AS21-es blokk csak pár évig volt, főleg vékonypálcás busz motorok voltak iylenek, de azután a gyári is visszatért az AS41-es blokkhoz, mert bár az as21-es kicsit keményebb, repedésre jobban hajlamos, kevésbé rugalmas. Megoszlanak a vélemények, hogy melyik jobb tuningmotornak, van aki az egyiket, van aki a másikat tartja jobbnak, de AS41-ből nagyon komoly, 200 lóerő közeli motork készültek és futnak régóta.
A blokkban a csapágy beverődése elsősorban nem a teljesítménytől van, hanem a rezgéstől, fordulattól. 5000 az a fordulatszám, ahol a gyári főtengely már hajlamos görbülni és a középső és hátsó (lendkeréknél) csapágy beverődik. Gene Berg is azt mondta, hogy 5000 felett csak acél hordozós középcsapágy és kiegyensúlyozott alkatrészek, amelyek nem generálnak akkora rezgéseket.
Az én motorom AS41-es, Leoné AS21-es. Mind a kettő jól van megcsinálva és nem fog gyorsan beverődni. Erről ennyit.
«
Utoljára szerkesztve: 2010 November 04, 10:07:42 írta Stuntmanus
»
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
drflexes
Hozzászólások: 4531
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11632 Dátum:
2010 November 04, 08:24:42 »
Idézetet írta: tati - 2010 November 04, 08:16:03
ez az arány az összes bogáralkatrészen a szentháromságba
új számom van:20 592 5434
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11631 Dátum:
2010 November 04, 08:16:03 »
Idézetet írta: Bill - 2010 November 03, 20:51:49
ez az arány az összes bogáralkatrészen a szentháromságba
www.tatinson.hu
www.kck.hu
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11630 Dátum:
2010 November 03, 22:57:36 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 03, 19:58:37
Akkor miért kérdezel meg minket is?
Gondoltam hogy nem 1 bogár motor fordult meg a kezed alatt és tudsz valamit hozzászólni.
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11629 Dátum:
2010 November 03, 22:43:18 »
2db azaz 1pár denso gyújtótrafó eladó,
Gsx-r600-é volt talán nekem a banditon volt amíg nem vettem gyáriakat.
4Hengeres motorra jó. a trafóból 2gyertyakábel jön ki egyszerre adja a szikrát és van rajta értelem szerűen egy még + és - csatlakozó is.
Ha valaki ilyenre vágyik, és speciális gyújtást akar bogarára itt az alkalom.
Ára: 17K postával.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11628 Dátum:
2010 November 03, 21:22:17 »
Idézetet írta: Bill - 2010 November 03, 20:51:49
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11627 Dátum:
2010 November 03, 21:20:36 »
Idézetet írta: gsattila - 2010 November 03, 20:02:22
Csak mert grammoltál, köböltél, és kiállást állítottál
másnak sincs megtiltva..
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11626 Dátum:
2010 November 03, 20:51:49 »
Idézetet írta: tati - 2010 November 03, 16:05:00
miért ne lehetne ? * 28eft ért adja , ha te 15-20eft-ért megcsinálod tőled veszem
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11625 Dátum:
2010 November 03, 20:02:22 »
Csak mert grammoltál, köböltél, és kiállást állítottál
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 03, 19:59:16
7000 km alatt nekem egyáltalán nem.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11624 Dátum:
2010 November 03, 19:59:16 »
Idézetet írta: MatroX - 2010 November 03, 19:54:07
Nem. Egyátalán nincs neki as21-es eladó.
Stunt vagy valaki ak szétbontotta a tuning motorját az mit tapasztalt??? Csapágy nem verődött be egyátalán??
7000 km alatt nekem egyáltalán nem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11623 Dátum:
2010 November 03, 19:58:37 »
Idézetet írta: MatroX - 2010 November 03, 19:29:31
As 41 vagy As 21-ből jobb a tuningmotort építeni???? Erősen lebeszéltek arról hogy AS 41 -ből csináljak.
Akkor miért kérdezel meg minket is?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11622 Dátum:
2010 November 03, 19:54:07 »
Idézetet írta: Zoli - 2010 November 03, 19:42:54
És ki beszélt le? Akinek volt egy eladó As21-e?
Nem. Egyátalán nincs neki as21-es eladó.
Stunt vagy valaki ak szétbontotta a tuning motorját az mit tapasztalt??? Csapágy nem verődött be egyátalán??
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Zoli
Hozzászólások: 8690
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11621 Dátum:
2010 November 03, 19:42:54 »
Idézetet írta: MatroX - 2010 November 03, 19:29:31
As 41 vagy As 21-ből jobb a tuningmotort építeni???? Erősen lebeszéltek arról hogy AS 41 -ből csináljak.
És ki beszélt le? Akinek volt egy eladó As21-e?
http://hapsi96.blogspot.hu/
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11620 Dátum:
2010 November 03, 19:35:35 »
Akkor vegyél alumínium blokkot.
Idézetet írta: MatroX - 2010 November 03, 19:29:31
As 41 vagy As 21-ből jobb a tuningmotort építeni???? Erősen lebeszéltek arról hogy AS 41 -ből csináljak.
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11619 Dátum:
2010 November 03, 19:29:31 »
As 41 vagy As 21-ből jobb a tuningmotort építeni???? Erősen lebeszéltek arról hogy AS 41 -ből csináljak.
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11618 Dátum:
2010 November 03, 16:05:00 »
Idézetet írta: drflexes - 2010 November 03, 11:22:31
erre szted lehet jelen állás szerint értelmes választ adni?!
miért ne lehetne ? * 28eft ért adja , ha te 15-20eft-ért megcsinálod tőled veszem
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11617 Dátum:
2010 November 03, 14:52:03 »
AS 41
Idézetet írta: MatroX - 2010 November 03, 14:51:26
AB-s motorkód milyen öntvény lehet??? Nem találom rajta se jobb se bal oldalt az öntvény számát.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11616 Dátum:
2010 November 03, 14:51:26 »
AB-s motorkód milyen öntvény lehet??? Nem találom rajta se jobb se bal oldalt az öntvény számát.
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11615 Dátum:
2010 November 03, 14:08:02 »
Nem fért be a karbi:
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 03, 13:24:51
30 lovas kutyaházam lesz. El van döntve.
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11614 Dátum:
2010 November 03, 13:41:49 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 03, 13:24:51
30 lovas kutyaházam lesz. El van döntve.
tetszik nekem is, de elkönyörögtek tölem, amikor eladtam a Balnat , vadi uj, nem beepitett allapotban, külsö olajhütös volt, asszem 80 juro volt az ara
a masik alul:
hogy vannak emberek akik szep dolgokat vesznek össze - vissza, pedig rozsdas kalapaccsal is lehet szep munkat vegezni, csak tudni kell ( kellene ) vele dolgozni . .
erre azt erti mindenki, hogy nem muszaj csili-vili szepen kidolgozott, elvarazsolt, siki-miki, szarokat venni es beepiteni, amikor a masik egy rozsdas szarral is lever . . .
Lasd a Börgatyas Ostrak gyereket a 700 Euros Renault turbos rozsdakupac Bogaraval . . .
az esztetika szep, es jo dolog, de ha tunningolni akarod a kocsid, es idö alatt akarsz menni, akkor nem a siki-miki dolgokat kellene megvenni . . . hanem egy turbot, es egy kompressort, es masik hengefejet öntetni, (mert a tied 500 meteren szetszakad ...) remeljük, hogy nem, de en nem bizok benne .stb
Ja , es nem celoztam semmifele büdös balkani Alföldi parasztokra, de ha valaki ugy erzi, am legyen
(amugy meg szarok mindenre, itt süt a nap szep öszi idö van, elövettem a rettenetest, es ejjel lemegyek a Tora . .) adios mucsacsosz
«
Utoljára szerkesztve: 2010 November 03, 13:44:42 írta xoyox
»
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11613 Dátum:
2010 November 03, 13:24:51 »
30 lovas kutyaházam lesz. El van döntve.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11612 Dátum:
2010 November 03, 11:35:45 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2010 November 03, 11:30:54
ja
na de mi lenne, ha nem ilyen hülyeség menne itt???
Pl. Aircult írhatna a Vee Dub mociról!!
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11611 Dátum:
2010 November 03, 11:30:54 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 November 03, 11:25:11
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11610 Dátum:
2010 November 03, 11:25:11 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2010 November 03, 11:19:33
drflexes
Hozzászólások: 4531
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11609 Dátum:
2010 November 03, 11:22:31 »
Idézetet írta: Balage - 2010 November 03, 11:21:02
és milyen áron? mert adott esetben érdekes is lehetne a dolog.
erre szted lehet jelen állás szerint értelmes választ adni?!
új számom van:20 592 5434
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11608 Dátum:
2010 November 03, 11:21:02 »
és milyen áron? mert adott esetben érdekes is lehetne a dolog.
Idézetet írta: drflexes - 2010 November 03, 11:05:21
e kép alapján kb megtudnám/nk csinálni... s véletlenül sem nagyképűség mondatja velem.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11607 Dátum:
2010 November 03, 11:19:33 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 November 03, 11:16:47
Óóó kapjátok be
(ez így helyes?
)
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11606 Dátum:
2010 November 03, 11:16:47 »
Óóó kapjátok be
(ez így helyes?
)
drflexes
Hozzászólások: 4531
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11605 Dátum:
2010 November 03, 11:05:21 »
Idézetet írta: tati - 2010 November 03, 10:24:08
azt akarta mondani hogy mi büdös balkáni parasztok vagyunk mert egy rozsdás kalapáccsal nem tudunk ilyet hebrákolni
e kép alapján kb megtudnám/nk csinálni... s véletlenül sem nagyképűség mondatja velem.
új számom van:20 592 5434
Oldalak:
1
...
262
263
264
265
266
[
267
]
268
269
270
271
272
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...