www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 19:39:24
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
261
262
263
264
265
[
266
]
267
268
269
270
271
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3401616 alkalommal)
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11684 Dátum:
2010 November 08, 22:43:10 »
Sziasztok!
Matekoltam egy kicsit és kiderült hogy a nagy szelepem teljes benyitásnál a növelt kompresszió miatt bele fog érni a dugattyúba!
Kinél érdemes megcsinálni a szelepzsákokat? Hogy lehet azt kimérni hogy mennyit hol hogyan kell kivenni a dugóbol?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11683 Dátum:
2010 November 08, 22:40:50 »
Idézetet írta: vetart - 2010 November 08, 22:28:24
Ez milyen főtengely?
amit kivettem belőle
sima gyári 1.re köszörülve
www.tatinson.hu
www.kck.hu
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11682 Dátum:
2010 November 08, 22:28:24 »
Idézetet írta: tati - 2010 November 08, 22:25:37
bizony
Ez milyen főtengely?
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11681 Dátum:
2010 November 08, 22:25:37 »
Idézetet írta: maxi - 2010 November 08, 22:24:23
bazdki ezt vetted valakitől?
és nem tudtad hogy ilyenek vannak benne?
bizony
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11680 Dátum:
2010 November 08, 22:24:23 »
Idézetet írta: tati - 2010 November 08, 22:22:42
nem ezekre számítottam
bazdki ezt vetted valakitől?
és nem tudtad hogy ilyenek vannak benne?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11679 Dátum:
2010 November 08, 22:23:31 »
Idézetet írta: tati - 2010 November 08, 22:21:51
tegnap szétrántottam a válság motoromat ért egy kis meglepetés
mit kell rajta látni?
ez egy 30mm pumpa ?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11678 Dátum:
2010 November 08, 22:22:42 »
nem ezekre számítottam
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11677 Dátum:
2010 November 08, 22:21:51 »
tegnap szétrántottam a válság motoromat ért egy kis meglepetés
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11676 Dátum:
2010 November 07, 21:37:04 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 07, 21:12:01
Egyeseket akkor is odaverne.
akkor húzzon maga után egy ilyen pótkocsit..
http://www.youtube.com/watch?v=0P0XCfMefmY&NR=1&feature=fvwp
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11675 Dátum:
2010 November 07, 21:12:01 »
Idézetet írta: vetart - 2010 November 07, 20:36:53
Akkor hendikeppelni kell, így igazságos. Húzzon lakókocsit...
Egyeseket akkor is odaverne.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11674 Dátum:
2010 November 07, 21:11:22 »
Idézetet írta: vetart - 2010 November 07, 20:36:53
Akkor hendikeppelni kell, így igazságos. Húzzon lakókocsit...
:-)))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11673 Dátum:
2010 November 07, 20:39:31 »
Idézetet írta: vetart - 2010 November 07, 20:36:53
Akkor hendikeppelni kell, így igazságos. Húzzon lakókocsit...
Lakóautót.
Mondjuk ilyet.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=131823059&pageNumber=15
«
Utoljára szerkesztve: 2010 November 07, 20:41:50 írta Mr.Horsepower
»
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11672 Dátum:
2010 November 07, 20:36:53 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 07, 20:24:37
Ez a figura eddig többet gyorsult, mint mi életünkben mindannyian fogunk. Szerinted ki a rutinosabb?
Nincs esélyünk. Adhat fél pálya előnyt, vazeg.
Akkor hendikeppelni kell, így igazságos. Húzzon lakókocsit...
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11671 Dátum:
2010 November 07, 20:24:37 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2010 November 07, 16:23:30
Még szerencse,hogy a gyorsulás nem csak technikai sportág
akkor nyersz, ha végigmész és gyorsabb vagy ellenfelednél..
soroljam tényezőket??:
-nem fulladsz le v .ragadsz be kigyorsításnál
-váltások mindig időben
-végig uralod a gépjárművet
-meg ugye a technika ördöge sem alszik
Nem mindig az nyer, akinek nagyobb-erősebb motorja van/volt már rá nem egyszer pl..
tehát a tuning kategória első hely címet - még ne feliratozzuk (borítékoljuk) előre senki se.. lehet nem is áll szándékában majd gyorsulgatni..
Ez a figura eddig többet gyorsult, mint mi életünkben mindannyian fogunk. Szerinted ki a rutinosabb?
Nincs esélyünk. Adhat fél pálya előnyt, vazeg.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11670 Dátum:
2010 November 07, 19:06:43 »
Úgysem szokott senki.Tök felesleges.
Idézetet írta: Vagabond - 2010 November 07, 17:48:15
Akkor ne is legyen jövöre a V&R5-ön gyorsulás?
VW 1200.1963.
Vagabond
Hozzászólások: 24281
A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11669 Dátum:
2010 November 07, 17:48:15 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 November 07, 17:42:51
aaa dehogy:)))
Akkor ne is legyen jövöre a V&R5-ön gyorsulás?
Tóth Zoltán
Binci
Hozzászólások: 3458
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11668 Dátum:
2010 November 07, 17:46:46 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 November 07, 17:42:51
aaa dehogy:)))
Tuti nem, nem olyan ő.
Rozsdakupac Magazin
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11667 Dátum:
2010 November 07, 17:42:51 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2010 November 07, 16:23:30
lehet nem is áll szándékában majd gyorsulgatni..
aaa dehogy:)))
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11666 Dátum:
2010 November 07, 16:23:30 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 November 06, 11:38:39
Hát gyerekek... közülünk asszem jövőre nem kell ráizgulni senkinek se a bogaras gyorsulásikon a tuning kategória első helyére.
Mennyi km van már benne?
Még szerencse,hogy a gyorsulás nem csak technikai sportág
akkor nyersz, ha végigmész és gyorsabb vagy ellenfelednél..
soroljam tényezőket??:
-nem fulladsz le v .ragadsz be kigyorsításnál
-váltások mindig időben
-végig uralod a gépjárművet
-meg ugye a technika ördöge sem alszik
Nem mindig az nyer, akinek nagyobb-erősebb motorja van/volt már rá nem egyszer pl..
tehát a tuning kategória első hely címet - még ne feliratozzuk (borítékoljuk) előre senki se.. lehet nem is áll szándékában majd gyorsulgatni..
gumibogi
Hozzászólások: 13424
20-9111-661 www.ftgumi.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11665 Dátum:
2010 November 06, 22:23:40 »
Idézetet írta: bitus76 - 2010 November 06, 22:20:32
Megint a kishitűség.
Majd Gumifater elpicsázza 1200 megadínóval.
zengőgumi
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11664 Dátum:
2010 November 06, 22:20:32 »
Megint a kishitűség.
Majd Gumifater elpicsázza 1200 megadínóval.
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 November 06, 11:38:39
Hát gyerekek... közülünk asszem jövőre nem kell ráizgulni senkinek se a bogaras gyorsulásikon a tuning kategória első helyére.
Mennyi km van már benne?
VW 1200.1963.
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11663 Dátum:
2010 November 06, 12:42:59 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 November 06, 11:38:39
Hát gyerekek... közülünk asszem jövőre nem kell ráizgulni senkinek se a bogaras gyorsulásikon a tuning kategória első helyére.
Mennyi km van már benne?
meg csak a dyno dayen volt hasznalva...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11662 Dátum:
2010 November 06, 12:24:55 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 November 06, 11:38:39
Hát gyerekek... közülünk asszem jövőre nem kell ráizgulni senkinek se a bogaras gyorsulásikon a tuning kategória első helyére.
Mennyi km van már benne?
Eddig sem kellet.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11661 Dátum:
2010 November 06, 11:38:39 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 November 05, 20:05:18
Shaun motorja ma megérkezett
<beszúrt kép törölve>
Hát gyerekek... közülünk asszem jövőre nem kell ráizgulni senkinek se a bogaras gyorsulásikon a tuning kategória első helyére.
Mennyi km van már benne?
LesL!E084
Hozzászólások: 1971
www.afkairsoft.com
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11660 Dátum:
2010 November 06, 10:19:14 »
Idézetet írta: laza - 2010 November 05, 20:10:11
gO LOW or gO hOmE
"Hasal a verda , karcol a padló.
Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11659 Dátum:
2010 November 06, 08:49:08 »
Huha...
Idézetet írta: Aircult - 2010 November 05, 20:05:18
Shaun motorja ma megérkezett
<beszúrt kép törölve>
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11658 Dátum:
2010 November 06, 08:43:10 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 November 03, 11:35:45
ja
na de mi lenne, ha nem ilyen hülyeség menne itt???
Pl. Aircult írhatna a Vee Dub mociról!!
Íme,minden zsír új benne
1914CC 40X37.5 S/S VALVES,DUAL SPRINGS,69 COUNTER-WEIGHTED CRANK,13LB CHROMOLY FLYWHEEL 8 DOWEL,1700LB KENNDY PRESSURE PLATE,DAIKEN DISC,SCAT LIGHTWEIGHT LIFTERS,AS41 MAG CASE DRILL & TAP FOR FULL FLOW,CHROMORY PUSH RODS,HIGH STRENGHT ROCKER SHAFT WITH SWIVEL FEET VALVE ADJUSTERS,26 MM HIGH FLOW OIL PUMP,5.4 H-BEAN RODS,ENGLE 125 CAM WITH A SINGLE 44IDF WEDER CARB
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11657 Dátum:
2010 November 05, 20:14:46 »
Idézetet írta: laza - 2010 November 05, 20:10:11
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
kdf 001
Hozzászólások: 12042
ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11656 Dátum:
2010 November 05, 20:11:13 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 November 05, 20:05:18
Shaun motorja ma megérkezett
<beszúrt kép törölve>
Itt egy hasonló. Ezt 1987- ben a Hungaroringen fotóztam. Nyugat németek jöttek 4 VW bogárral és versenyeztek. Azon a versenyen indult Ferjánsz Attilla és Moczárt Péter AMG mercedesel.
[a csatolmányt egy admin törölte]
laza
Hozzászólások: 76
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11655 Dátum:
2010 November 05, 20:10:11 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 November 05, 20:05:18
Shaun motorja ma megérkezett
<beszúrt kép törölve>
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11654 Dátum:
2010 November 05, 20:05:18 »
Shaun motorja ma megérkezett
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11653 Dátum:
2010 November 05, 17:34:26 »
Szerintem szarrágás, amit műveltek.Egy kiváló minőségű rudazatért (amit ráadásul a *-tól mindenki ilyen-olyan kedvezménnyel vesz még pluszban meg), nem olyan borzasztó sok a 29 ezer forintos ár. Meg lehet venni a márkás szarabbat drágábban is, vagy lehet barkácsolni, farigcsálni, stb. De ő kitalálta, utánajárt, belefeccölt pénzt, energiát, stb., nem kéne irigyelni tőle azt a kis bevételt, elvégre ebből él, ez a munkája. És aki sokallja, az ne építsen tunungmotort, akkor nem kerül pénzébe. Vegyetek Suzukit, az gyors is, olcsó is!
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11652 Dátum:
2010 November 05, 17:30:44 »
Idézetet írta: Protheus - 2010 November 05, 17:26:51
Majd szolj, ha piszkosul meggazdagodott! :-)))
[a szamokat ismerve elmondhatom, hogy a rudazatot barati aron adja azon tul, hogy mindenki dicseri mer' nagyon jo cucc]
Vedd észre az iróniát, nem támadólag írtam.
Ami jó cuccot vettem normális áron, az tőle van.
És azt hiszem, legjobban engem nem zavarna, ha sokmilliomos lenne...
Bácsi Győző
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11651 Dátum:
2010 November 05, 17:26:51 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2010 November 05, 17:24:00
bár piszkosul meggazdagszik rajtuk, és ez üldözendő.
Majd szolj, ha piszkosul meggazdagodott! :-)))
[a szamokat ismerve elmondhatom, hogy a rudazatot barati aron adja azon tul, hogy mindenki dicseri mer' nagyon jo cucc]
Buzi, aki fékez! :-)))
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11650 Dátum:
2010 November 05, 17:24:00 »
Még jó, hogy a bogaras társadalom jó része el tudja fogadni, hogy lehet a Gabinál jó és értelmes dolgokat venni, bár piszkosul meggazdagszik rajtuk, és ez üldözendő. Stunt már megmondta a frankót.
Bácsi Győző
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11649 Dátum:
2010 November 05, 10:56:28 »
Aki tuning motort épít, és ilyen rudazatra van szüksége a duplakarbihoz, és számít neki a minőség,
az fix, hogy nem fog 5 e ft-on lovagolni, hanem megveszi a jobb és bevált hazai minőséget (*G)
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11648 Dátum:
2010 November 05, 10:29:16 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 November 05, 10:24:55
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11647 Dátum:
2010 November 05, 10:24:55 »
Idézetet írta: Bill - 2010 November 05, 09:47:27
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11646 Dátum:
2010 November 05, 09:47:27 »
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11645 Dátum:
2010 November 05, 09:04:13 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 November 05, 07:44:18
ez így igaz ! én speciel nem sajnálom a Gabitól, kitalálták,megcsinálták és kurvajó lett
ami pedig kurvajó azt meg kell fizetni
A helyzet az, hogy tualjdonképpen minden rudazat valamiről másolva lett, kevesen találtak ki sajátot, mint az Econo Motors Riverside-ban (Empi) vagy mások Anaheimben, de a Csillag rudazata nem egy egyszerű másolata a CSP német (szintúgy másolt) rudazatának, hanem egy kicsit más, jobban (mindenhol) állítható és a kidolgozása nagyságrendekkel jobb.
Úgyhogy ebben van néma szellemi munka is, aztán így koppintani már kicsit kínai stílus.
Ami pedig az árat illeti, ha ezt valaki meg tudja magának csinálni, nem számolva bizonyos költségeket (rezsi óradíj, idő, stb.) és megvan hozzá minden cucca, akkor ki lehet hozni sokkal olcsóbban. Ha pedig kereskedelmi jelleggel gyártatod és gyártod, akkor ahogy a főnigger is mondta, bele kell kalkulálni egy csomó dolgot és akkor már nem túl nagy a haszonkulcs -> nem éri meg.
Szerintem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak:
1
...
261
262
263
264
265
[
266
]
267
268
269
270
271
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...